Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Nu tai žioplys esat. Nes man pirmą kartą ten važiuojant nekilo nei menkiausios abejonės, kad įvažiuoju į žiedą.
- 3 patinka
-
Nieko nepadarysi, aš bukas vairuotojasParašė Kaid Rodyti pranešimąGrasinantis pranešimas iš 15min.lt...
Mano galva čia vairuotojų bukumas...
Mano įspūdis važiuojant šiandien ryte - važiuoju paskui kitą automobilį buvusiu pagrindiniu keliu ir nesuku sau galvos. Žiedo ženklo, aišku, nepastebėjau (čia jau mano kaltė). Bet matau sankryžą, įvažiuoju į ją - žiūriu, kažkoks ratukas nupieštas vidury sankryžos. Pasimatė tik užvažiavus ant jos. wtf? Jie gal juokauja su tokia nesąmone?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
ir kuom ji tokia absurdiška? Kad vidinė žiedo dalis iš horizontalaus ženklinimo padaryta?Parašė Romas Rodyti pranešimąVanagupėje (Palangos Vytauto g. gale) važiavau prieš mėnesį. Ten vis dėlto yra kažkokie iškilimai ir skiriasi dangos. Nė minutei nekilo abejonių, kad ten yra žiedinė sankryža.
Gal būtų galima surasti tų žiedinių sankryžų nuotraukas.
Kyla įtarimų, kad Naugarduko - Vytenio g. žiedinė sankryža yra unikali. Ji gali būti antra pagal absurdiskumą Lietuvos žiedinė sankryža (Nr.1 prizas kol kas lieka Veisiejuose).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vanagupėje (Palangos Vytauto g. gale) važiavau prieš mėnesį. Ten vis dėlto yra kažkokie iškilimai ir skiriasi dangos. Nė minutei nekilo abejonių, kad ten yra žiedinė sankryža.Parašė acetonas Rodyti pranešimąPalangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir NET Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.
Gal būtų galima surasti tų žiedinių sankryžų nuotraukas.
Kyla įtarimų, kad Naugarduko - Vytenio g. žiedinė sankryža yra unikali. Ji gali būti antra pagal absurdiskumą Lietuvos žiedinė sankryža (Nr.1 prizas kol kas lieka Veisiejuose).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Chaosas kilo ne dėl eismo intensyvumo, o dėl to kad vieni vairuotojai iš įpročio važiuoja taip tarsi ten ir toliau būtu keturšalė sąnkryža, kai kiti bando važiuoti kaip žiedinėje sąnkryžoje.Parašė Romas Rodyti pranešimąNieks nesako kad vairuotojai teisūs - į ženklus reikia visada žiūrėti.
Kas gerai veikia Vanagupėje (Palangoje pakraštyje) ir Plungėje, ne visada tinka Vilniui. Projektuotojai neatsižvelgė į eismo intensyvumą, kuris Vilniuje skiriasi nuo Vanagupės.
Šiuo atveju eismo organizatoriai nepasitengė, kad būtų aiškiai informuota apie pokyčius.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Retai pritariu Romui, bet šįkart iš tikro. Masiškas pažeidinėjimas rodo prastą projektavimą.Parašė Romas Rodyti pranešimąJei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.
Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
Buvo nueita pigiausiu keliu.
Negi trūko vietos padaryti kaip čia: https://www.google.com/maps/@54.7219.../data=!3m1!1e3
O jeigu trūko vietos, tai reiškia vargu ar čia žiedui tinkama vieta.Paskutinis taisė tajus2; 2021.10.27, 14:42.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nieks nesako kad vairuotojai teisūs - į ženklus reikia visada žiūrėti.Parašė acetonas Rodyti pranešimąPalangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir net Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.
Kas gerai veikia Vanagupėje (Palangoje pakraštyje) ir Plungėje, ne visada tinka Vilniui. Projektuotojai neatsižvelgė į eismo intensyvumą, kuris Vilniuje skiriasi nuo Vanagupės.
Šiuo atveju eismo organizatoriai nepasitengė, kad būtų aiškiai informuota apie pokyčius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Palangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir NET Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.Parašė Romas Rodyti pranešimąJei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.
Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
Komentuoti:
-
Infrastruktura reikia daryti normaliai, o ne šita parodija i žieda. Čia tas pats kas padaryt siaurinima prieš peščiuju perėje vien linijom ir sakyt kad viskas gerai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Juokais>> Vairuotojų kaltint negali niekada - gatvėse vien nepakaltinamiParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.
Ar tikrai?
Taisyklės juk nesikeitė - ištisinės linijos negalima kirsti nepriklausomai nuo dažymo šviežumo, ženklus taip pat stebėti ir jų laikytis privalu.
Šita istorija daugiau apie tai kokios išvados daromos iš šių kelių nedėmesingų vairuotojų daromų klaidų, nei apie pačias klaidas ar ką nors kitą
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.Parašė Kaid Rodyti pranešimąMano galva čia vairuotojų bukumas...
Naugarduko - Vytenio g. sankryža
http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.Parašė Kaid Rodyti pranešimąGrasinantis pranešimas iš 15min.lt...
Mano galva čia vairuotojų bukumas...
Naugarduko - Vytenio g. sankryža
http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Per vidurį to žiedo statyt policiją ir kiekvienam po protokolą už taisyklių nesilaikymą. Jei kitaip nesugebaParašė Kaid Rodyti pranešimą
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
Mano galva čia vairuotojų bukumas...
Naugarduko - Vytenio g. sankryža
http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tokios pačios tragiškos požeminės perėjos bus ir rekonstruojamame Baltijos pr.-Šilutės pl. žiede. Ar verta tikėtis, kad Baltijos žiedo rekonstrukcija bus geresnė?Parašė acetonas Rodyti pranešimąBaltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.
Komentuoti:
-
Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.
Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).
Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.
Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
Žardės žiedas (Taikos pr.- Statybininkų pr. žiedas) pėstiesiems tikrai nėra problema. Iš visų pusių yra pėsčiųjų perėjos, taip einant pagal Statybininkų pr. reiktų daryti puslankį. Tačiau dažniausiai toks srautas juda link Žardės PC ar Naujojo turgaus tai dabartinės pėsčiųjų perėjų vietos tam puikiai tinka. Seniau šiaip buvo pėsčiųjų perėjos rytų-vakarų kryptimi prie žeido išvažiavimo, bet jos buvo panaikintos, nes Taikos pr. per platus nereguliuojamai perėjai. Požeminės perėjos niekas nestatys dėl mažo srauto, kai šalia yra reguliuojamos perėjos. Žinau, kad jūs ten Vilniuje labai mėgstat požemines perėjas
.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.Parašė Briedis Rodyti pranešimąAtkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?
Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).
Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.
Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?Parašė themanual Rodyti pranešimąČia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
Komentuoti:
-
Juk akivaizdu, kad prieš išsukant iš žiedo reikia persirikiuoti iš 3 į 2 juostąParašė Lettered Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: