Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.

    Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
    Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
    Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
    Palangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir NET Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Infrastruktura reikia daryti normaliai, o ne šita parodija i žieda. Čia tas pats kas padaryt siaurinima prieš peščiuju perėje vien linijom ir sakyt kad viskas gerai.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.
    Juokais>> Vairuotojų kaltint negali niekada - gatvėse vien nepakaltinami
    Ar tikrai?
    Taisyklės juk nesikeitė - ištisinės linijos negalima kirsti nepriklausomai nuo dažymo šviežumo, ženklus taip pat stebėti ir jų laikytis privalu.
    Šita istorija daugiau apie tai kokios išvados daromos iš šių kelių nedėmesingų vairuotojų daromų klaidų, nei apie pačias klaidas ar ką nors kitą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...
    Naugarduko - Vytenio g. sankryža
    ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
    Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.

    Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
    Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
    Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Naugarduko - Vytenio g. sankryža

    ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
    Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Tai negu čia galutinis žiedo variantas? Nebus kažko pan.?

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Per vidurį to žiedo statyt policiją ir kiekvienam po protokolą už taisyklių nesilaikymą. Jei kitaip nesugeba

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Naugarduko - Vytenio g. sankryža

    ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.27, 13:10. Priežastis: Buvo plika nuoroda

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.
    Tokios pačios tragiškos požeminės perėjos bus ir rekonstruojamame Baltijos pr.-Šilutės pl. žiede. Ar verta tikėtis, kad Baltijos žiedo rekonstrukcija bus geresnė?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.

    Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).

    Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.

    Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
    Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.

    Žardės žiedas (Taikos pr.- Statybininkų pr. žiedas) pėstiesiems tikrai nėra problema. Iš visų pusių yra pėsčiųjų perėjos, taip einant pagal Statybininkų pr. reiktų daryti puslankį. Tačiau dažniausiai toks srautas juda link Žardės PC ar Naujojo turgaus tai dabartinės pėsčiųjų perėjų vietos tam puikiai tinka. Seniau šiaip buvo pėsčiųjų perėjos rytų-vakarų kryptimi prie žeido išvažiavimo, bet jos buvo panaikintos, nes Taikos pr. per platus nereguliuojamai perėjai. Požeminės perėjos niekas nestatys dėl mažo srauto, kai šalia yra reguliuojamos perėjos. Žinau, kad jūs ten Vilniuje labai mėgstat požemines perėjas .

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.

    Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?
    Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.

    Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).

    Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.

    Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
    Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Juk akivaizdu, kad prieš išsukant iš žiedo reikia persirikiuoti iš 3 į 2 juostą

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na tai ir sakau, užkiša 1 iš 1000. Tai 1 nežiūri, 999 žiūri.
    Kur čia "nėra žiūrinčių"?

    O pirma juosta jau baisiau važiuot, kad kas nenukirstų sugalvojęs iš antros sukti.
    Nu tai likę 999 važiuoja pirma juosta. O iš tų kurie važiuoja antra ir bando išsukti užkiša 999 iš 1000
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.
    Tai pravažiuoti įmanoma, bet nemalonu, o tai jau savaime atgrasys 90% tokių pažeidėjų. Reikėtu daugiau tokių gumbų, ypač fiziškai atskirti A juostas kad būtų mažiau "aplenkinėjantis kamštį"

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dėl Klaipėdos melas. Nėra tokio žiedo, kuriame išsukimas iš 3 juostos būtų legalus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tokie manevrai, kurie čia nupiešti, būdavo (o Klaipėdos žieduose iki šiol) legalūs.
    Click image for larger version

Name:	36cd5153f554e7cc5694953917d9ba20-3.jpg
Views:	466
Size:	28,8 kB
ID:	1921477
    Dėl Klaipėdos melas. Nėra tokio žiedo, kuriame išsukimas iš 3 juostos būtų legalus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Jo, nuo žemės tas vaizdas atrodė neįtikėtinai, bet iš viršaus - dar nerealistiškiau. Ir absoliučiai keista, kaip tokiame chaose įmanoma niekur neatsitrenkti.
    Kaip suprantu, Triumfo arkos žiedas yra kažkas kaip mūsų Vilniaus stoties žiedas iki normalesnio paženklinimo apie 2015-2016 m. Jokių juostų, važiavimas kaip patogiau. Kaip pėsčiasis nardai tarp automobilių kaip besivystančiuose kraštuose ir tiek. Vienintelis skirtumas yra tas, kad Triumfo arkos žiedas turi požemines perėjas.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jo, nuo žemės tas vaizdas atrodė neįtikėtinai, bet iš viršaus - dar nerealistiškiau. Ir absoliučiai keista, kaip tokiame chaose įmanoma niekur neatsitrenkti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Man iš tikrųjų tas labai įdomu. KAIP???

    Komentuoti:

Working...
X