Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Valiukas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Nieko nepadarysi, aš bukas vairuotojas

    Mano įspūdis važiuojant šiandien ryte - važiuoju paskui kitą automobilį buvusiu pagrindiniu keliu ir nesuku sau galvos. Žiedo ženklo, aišku, nepastebėjau (čia jau mano kaltė). Bet matau sankryžą, įvažiuoju į ją - žiūriu, kažkoks ratukas nupieštas vidury sankryžos. Pasimatė tik užvažiavus ant jos. wtf? Jie gal juokauja su tokia nesąmone?
    Nu tai žioplys esat. Nes man pirmą kartą ten važiuojant nekilo nei menkiausios abejonės, kad įvažiuoju į žiedą.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...
    Nieko nepadarysi, aš bukas vairuotojas

    Mano įspūdis važiuojant šiandien ryte - važiuoju paskui kitą automobilį buvusiu pagrindiniu keliu ir nesuku sau galvos. Žiedo ženklo, aišku, nepastebėjau (čia jau mano kaltė). Bet matau sankryžą, įvažiuoju į ją - žiūriu, kažkoks ratukas nupieštas vidury sankryžos. Pasimatė tik užvažiavus ant jos. wtf? Jie gal juokauja su tokia nesąmone?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vanagupėje (Palangos Vytauto g. gale) važiavau prieš mėnesį. Ten vis dėlto yra kažkokie iškilimai ir skiriasi dangos. Nė minutei nekilo abejonių, kad ten yra žiedinė sankryža.

    Gal būtų galima surasti tų žiedinių sankryžų nuotraukas.
    Kyla įtarimų, kad Naugarduko - Vytenio g. žiedinė sankryža yra unikali. Ji gali būti antra pagal absurdiskumą Lietuvos žiedinė sankryža (Nr.1 prizas kol kas lieka Veisiejuose).
    ir kuom ji tokia absurdiška? Kad vidinė žiedo dalis iš horizontalaus ženklinimo padaryta?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Palangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir NET Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.
    Vanagupėje (Palangos Vytauto g. gale) važiavau prieš mėnesį. Ten vis dėlto yra kažkokie iškilimai ir skiriasi dangos. Nė minutei nekilo abejonių, kad ten yra žiedinė sankryža.

    Gal būtų galima surasti tų žiedinių sankryžų nuotraukas.
    Kyla įtarimų, kad Naugarduko - Vytenio g. žiedinė sankryža yra unikali. Ji gali būti antra pagal absurdiskumą Lietuvos žiedinė sankryža (Nr.1 prizas kol kas lieka Veisiejuose).

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nieks nesako kad vairuotojai teisūs - į ženklus reikia visada žiūrėti.

    Kas gerai veikia Vanagupėje (Palangoje pakraštyje) ir Plungėje, ne visada tinka Vilniui. Projektuotojai neatsižvelgė į eismo intensyvumą, kuris Vilniuje skiriasi nuo Vanagupės.
    Šiuo atveju eismo organizatoriai nepasitengė, kad būtų aiškiai informuota apie pokyčius.
    Chaosas kilo ne dėl eismo intensyvumo, o dėl to kad vieni vairuotojai iš įpročio važiuoja taip tarsi ten ir toliau būtu keturšalė sąnkryža, kai kiti bando važiuoti kaip žiedinėje sąnkryžoje.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.

    Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
    Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
    Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
    Retai pritariu Romui, bet šįkart iš tikro. Masiškas pažeidinėjimas rodo prastą projektavimą.

    Buvo nueita pigiausiu keliu.

    Negi trūko vietos padaryti kaip čia: https://www.google.com/maps/@54.7219.../data=!3m1!1e3

    O jeigu trūko vietos, tai reiškia vargu ar čia žiedui tinkama vieta.
    Paskutinis taisė tajus2; 2021.10.27, 14:42.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Palangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir net Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.
    Nieks nesako kad vairuotojai teisūs - į ženklus reikia visada žiūrėti.

    Kas gerai veikia Vanagupėje (Palangoje pakraštyje) ir Plungėje, ne visada tinka Vilniui. Projektuotojai neatsižvelgė į eismo intensyvumą, kuris Vilniuje skiriasi nuo Vanagupės.
    Šiuo atveju eismo organizatoriai nepasitengė, kad būtų aiškiai informuota apie pokyčius.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.

    Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
    Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
    Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
    Palangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir NET Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Infrastruktura reikia daryti normaliai, o ne šita parodija i žieda. Čia tas pats kas padaryt siaurinima prieš peščiuju perėje vien linijom ir sakyt kad viskas gerai.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.
    Juokais>> Vairuotojų kaltint negali niekada - gatvėse vien nepakaltinami
    Ar tikrai?
    Taisyklės juk nesikeitė - ištisinės linijos negalima kirsti nepriklausomai nuo dažymo šviežumo, ženklus taip pat stebėti ir jų laikytis privalu.
    Šita istorija daugiau apie tai kokios išvados daromos iš šių kelių nedėmesingų vairuotojų daromų klaidų, nei apie pačias klaidas ar ką nors kitą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...
    Naugarduko - Vytenio g. sankryža
    ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
    Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.

    Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
    Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
    Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Naugarduko - Vytenio g. sankryža

    ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
    Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Tai negu čia galutinis žiedo variantas? Nebus kažko pan.?

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Per vidurį to žiedo statyt policiją ir kiekvienam po protokolą už taisyklių nesilaikymą. Jei kitaip nesugeba

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Naugarduko - Vytenio g. sankryža

    ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.27, 14:10. Priežastis: Buvo plika nuoroda

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.
    Tokios pačios tragiškos požeminės perėjos bus ir rekonstruojamame Baltijos pr.-Šilutės pl. žiede. Ar verta tikėtis, kad Baltijos žiedo rekonstrukcija bus geresnė?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.

    Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).

    Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.

    Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
    Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.

    Žardės žiedas (Taikos pr.- Statybininkų pr. žiedas) pėstiesiems tikrai nėra problema. Iš visų pusių yra pėsčiųjų perėjos, taip einant pagal Statybininkų pr. reiktų daryti puslankį. Tačiau dažniausiai toks srautas juda link Žardės PC ar Naujojo turgaus tai dabartinės pėsčiųjų perėjų vietos tam puikiai tinka. Seniau šiaip buvo pėsčiųjų perėjos rytų-vakarų kryptimi prie žeido išvažiavimo, bet jos buvo panaikintos, nes Taikos pr. per platus nereguliuojamai perėjai. Požeminės perėjos niekas nestatys dėl mažo srauto, kai šalia yra reguliuojamos perėjos. Žinau, kad jūs ten Vilniuje labai mėgstat požemines perėjas .

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.

    Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?
    Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.

    Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).

    Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.

    Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
    Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Juk akivaizdu, kad prieš išsukant iš žiedo reikia persirikiuoti iš 3 į 2 juostą

    Komentuoti:

Working...
X