Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
    Beje, dar gali bandyti ir iš antros juostos išsukinėti nesidairydamas, nes ženklų tai daryti draudžiančių nėra, tai jei su kuo iš pirmos juostos neišsukančiu susidursi tai bus galima labai ilgai aiškintis kas kaltas ir turėti ilgą ir smagų teismų maratoną. Žodžiu viskas "paprasta ir aišku".
    Lietuvos KET yra toks 106 punktas:
    106. Prieš sukdamas į dešinę, į kairę arba apsisukdamas (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu) vairuotojas privalo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. Kelio ženklai ir (arba) horizontalusis ženklinimas gali šį reikalavimą pakeisti.
    Spėju pas latvius turėtų būti kažkas panašaus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Žiedo, kaip koncepcijos, privalumas tai kad jis paprastas ir aiškus (nu ir aišku kad sumažina susidūrimų 90laipsniu kampu riziką, ir t.t.). Šitas latviškas atrodo toks akivaizdus ir kad ir beždžionė nieko nesugrybaus. Tavo Nyderlandų pavyzdžiai - kažkoks kosmosas, neprisizoominęs net nesuprantu kas ten per ying-yangai
    Žiedo kaip koncepcijos privalumas yra visu pirma tai kad yra saugus būdas organizuoti didelį automobilių srautą be šviesaforų. Paprastumas ir aiškumas čia tikrai ne pirmoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    O ką darai, kai į sankryžą įvažiuojama viena juosta?
    Aš pirmas paklausiau

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip atrodo neseniai rekonstruotas/renovuotas žiedas Latvijos A5 (aplinkkelio) ir A7 sankryžoje. Atkreipkit dėmesį į Sovietmečio laikų horizontalųjų ženklinimą. Paskutiniai tvarkymai (nauja danga, stulpeliai, žvyruotos šalikelės) daryta kažkada po 2019, nes tų metų Google Street view dar atrodė šiek tiek kitaip.

    Žodžiu, jei Lietuvoje žiedai jau kokius 10 metų tvarkomi panašiu stiliumi ir su panašiomis saugumo priemonėmis, kaip Nyderlanduose ar kitose normaliose šalyse, tai Latvijoje 2021 kelius tvarko maždaug taip, kaip tvarkė Rusijoje kokiais 1980. Čia buvo turbūt labiausiai šokiruojantis dalykas, kokį mačiau Latvijoje per praėjusio savaitgalio kelionę

    Žiedo, kaip koncepcijos, privalumas tai kad jis paprastas ir aiškus (nu ir aišku kad sumažina susidūrimų 90laipsniu kampu riziką, ir t.t.). Šitas latviškas atrodo toks akivaizdus ir kad ir beždžionė nieko nesugrybaus. Tavo Nyderlandų pavyzdžiai - kažkoks kosmosas, neprisizoominęs net nesuprantu kas ten per ying-yangai

    Jei Kauno vairuotojų paklausi kuris yra blogiausias žiedas mieste tai neabejotinai daugiausiai keiksmų sulauks 6to forto žiedas. (Arba pilies žiedas). Atvažiuojant nuo Petrašiūnų po šiai dienai nežinau į kurią juosta rikiuotis, o atvažiuojant nuo kovo 11tosios gatvės ir norint važiuot į petrašiūnus išvis reik arba sustot žiede, arba driftint ar išvis teleportuotis. Nesistebiu kad ten turbūt kas porą dienų po avariją būna, ir kas svarbiausiai net ne ant to paties įvažiavimo/ / išvažiavimo, nes jis ant tiek painus tai avarijos būna įvairiausiosie žiedo vietose.

    Yra keli geri judesiukai jame tai kad gali sukti iš kovo 11tosios į Baršausko g. niekieno netrukdomas, ir atvažiavus nuo Pramonės pr. ir važiuojant link Baršausko - irgi gana paprasta. Bet ta kita pusė - visiška velniava.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai ne bet kurios.
    Jei išvažiuosi pirmu išvažiavimu, įvažiuoji pirmon juoston.
    Kitu atveju įvažiuoi antron juoston.
    Paprasta.

    O tuose mandresniuose būna komplikuočiau ir skirtingai.
    Tu susimaišei. Čia aprašei tavo vadinamą manderesnį žiedą.

    O sovietiniame žiede nesvarbu kur išsuksi pasiimi pirmą juostą ir važiuoji sau nors ir sukdamas ratus aplink žiedą. Į antrą juostą važiuoji nebent apšokti kokią fūrą. Beje, dar gali bandyti ir iš antros juostos išsukinėti nesidairydamas, nes ženklų tai daryti draudžiančių nėra, tai jei su kuo iš pirmos juostos neišsukančiu susidursi tai bus galima labai ilgai aiškintis kas kaltas ir turėti ilgą ir smagų teismų maratoną. Žodžiu viskas "paprasta ir aišku".

    Beje antrą situaciją aprašiau iš savo gyvenimo prieš kokius 5 metus. Ketinau važiuoti toliau žiedu, bet atlėkęs latvis iš antros žiedo juostos nusprendė, kad yra pats tas išsukti į antrą juostą kelyje. Patikrinus stabdžių sistemą avarijos pavyko išvengti. O kas būtų kaltas iki šiol nesu tikras.

    Viskas įvyko čia:
    https://www.google.com/maps/@56.8118...7i13312!8i6656

    Paskutinis taisė tajus2; 2021.10.20, 14:31.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Meluoji.
    1000 kartū žiedu važiuojqnt, gal 1 kartą kažkqs užkiša nežiūrėdamas. Būtų labai neįtikima jei likę 999 nežiūri ir tik sėkmės dėka neužkiša
    Kiekviena kartą kai kas nors užkiša jis tai daro nežiūrėdamas. Nors lietuvoje tai daugiausiai tiesiog nelaksto į antrą juosta ir važiuoja normaliai pirmoje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tokių dar žieduose neteko sutikti.
    Meluoji.
    1000 kartū žiedu važiuojqnt, gal 1 kartą kažkqs užkiša nežiūrėdamas. Būtų labai neįtikima jei likę 999 nežiūri ir tik sėkmės dėka neužkiša

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O ką darai, kai į žiedą įvažiuojama tik viena juosta?
    O ką darai, kai į sankryžą įvažiuojama viena juosta?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Man tai paprastai būna aišku prieš atvažiuojant į sankryžą, kad jei suksiu į kairę, tai laikausi kairiau, o jei suksiu į dešinę tai dešiniau. Galimybės iš bet kurios juostos sukti į bet kurią pusę man netrūksta. Tas pats galioja ir žiedams, ir šviesoforinėms ir nereguliuojamoms sankryžoms.
    Tai ne bet kurios.
    Jei išvažiuosi pirmu išvažiavimu, įvažiuoji pirmon juoston.
    Kitu atveju įvažiuoi antron juoston.
    Paprasta.

    O tuose mandresniuose būna komplikuočiau ir skirtingai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal dar tie, kurie persirikiuoja žiūrėdami.
    Pirma juosta jei suki į artimiausią išvažiavimą.
    Tokių dar žieduose neteko sutikti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aš tai niekaip nesuprantu, jeigu darai ne turbo žiedą, tai kam tada daryti daugiau nei viena juosta? Vis tiek niekas išskyrus savižudžiai kurie persirikiuoja nežiūrėdami nevažiuos antra juosta.
    Gal dar tie, kurie persirikiuoja žiūrėdami.
    Pirma juosta jei suki į artimiausią išvažiavimą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai čia gal tas turbo žiedas?

    Dauguma žiedų Lietuvoje su paprastom juostom.
    Aš tai niekaip nesuprantu, jeigu darai ne turbo žiedą, tai kam tada daryti daugiau nei viena juosta? Vis tiek niekas išskyrus savižudžiai kurie persirikiuoja nežiūrėdami nevažiuos antra juosta.
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Lietuvoje kaip tik labai patogu - pasižiūrėjai į ženklus, ir viskas aišku. Vilniuje daug kur ženklai prieš žiedus išskirtinai protingiems pastatyti net kelis kartus. Viskas subraižyta, visur rodyklės - tiesiog neįmanoma susipainioti.

    Dėl panašios priežasties, kaip Latvijoje, prieš keletą metų teko prasikeikti Paryžiaus žieduose. Beje, aplink Triumfo arką einančiame žiede linijos nusitrynusios, ir ilgai stovėjau, žiūrėjau ir negalėjau suprasti:

    1. Kiek šiame žiede juostų,
    2. Iš kur vietiniai žino, kaip įsukti ir išsukti,
    3. Kaip jie sugeba nesusidurti vienas su kitu.

    Latvija eina link Paryžiaus, nors kiek girdėjau, dabar ir ten didelės pertvarkos - greitis mažinamas, gatvės siaurinamos, gal pagaliau ir žiedus padarė normalius.
    Teisybės dėlei ženklia kelis kartus yra labia gerai nes kartais gali nepastebėti jeigu važiuoji paskui kokią furą ir ji tau užstoja.
    Paryžiuje vairuoti neteko, bet kiek teko vaikščioti tai jo, eismas ten turi savo taisykles.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O ką darai, kai į žiedą įvažiuojama tik viena juosta?

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Man atrodo čia būtent ir aprašei Tomo mėgstamą latvišką "pamatei žiedo ženklą ir viskas aišku" variantą
    Tuose naujobiniuose tai ne visada taip paprasta.
    Man tai paprastai būna aišku prieš atvažiuojant į sankryžą, kad jei suksiu į kairę, tai laikausi kairiau, o jei suksiu į dešinę tai dešiniau. Galimybės iš bet kurios juostos sukti į bet kurią pusę man netrūksta. Tas pats galioja ir žiedams, ir šviesoforinėms ir nereguliuojamoms sankryžoms.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Panašus sovietinis žiedas Vilniuje realiai telikęs vienas prie IKEA.
    Ir tas su nusitrynusiomis juostomis, kur kas antras važiuoja taip, lyg ten būtų tik viena juosta,

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O jei konkrečiai dėl žiedų, tai jie ten žymimi taip, kaip pas mus buvo prieš kokiue 15-20 metų t.y. pagal Sovietmečio standartus, kai visas žiedas yra 2 arba net 3 juostos be jokios papildomos navigacijos ir saugumo logikos. Nu maždaug toks (čia tas pats žiedas Latvijoje, beje)
    Panašus sovietinis žiedas Vilniuje realiai telikęs vienas prie IKEA.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Kas čia taip sunku suprasti, kad jei važiuosi tiesiai ar į kairę žiede tai paimi antrą juostą, o jei suksi į dešinę (arba važiuosi tiesiai), tai pirmą juostą. Ne raketų mokslas.
    Man atrodo čia būtent ir aprašei Tomo mėgstamą latvišką "pamatei žiedo ženklą ir viskas aišku" variantą
    Tuose naujobiniuose tai ne visada taip paprasta.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Mane labiau ima purtyti artėjant prie tokių žiedų kaip Klaipėdoje ar Kaune, kur reikia persirikiuoti pačiame žiede norint iš jo išvažiuoti ir visi bet kaip makaluojasi tarp juostų. Statistika neveltui ir rodo, kad Vilniuje visus tarybinius žiedus perdarius į turbo avaringumas sumažėjo n kartų, o pralaidumas netgi padidėjo.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	397
Size:	461,5 kB
ID:	1921059
    Aš dabar atitrūkęs nuo žiedų piešimo tendencijų Kaune ir Klaipėdoje, bet ką tai turi bendro su „latvišku“ žiedu?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Mane labiau ima purtyti artėjant prie tokių žiedų kaip Klaipėdoje ar Kaune, kur reikia persirikiuoti pačiame žiede norint iš jo išvažiuoti ir visi bet kaip makaluojasi tarp juostų. Statistika neveltui ir rodo, kad Vilniuje visus tarybinius žiedus perdarius į turbo avaringumas sumažėjo n kartų, o pralaidumas netgi padidėjo.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	0 Size:	461,5 kB ID:	1921059
    Buvo besiskundžiančių, kad "kamščiai" ir kad "nebeįmanoma pravažoti" t. y. nebeįmanoma užlindinėti ir nardyti tarp juostų žiede ant 70km/h, leidžiant dūmų uždangą iš savo "gerų metų" BMW su kiauru dūsliku.
    Paskutinis taisė John; 2021.10.19, 14:44.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Man kaip tik patinka minimalistiniai latviški žiedai. Kai Lietuvoje artėju prie žiedo, mane ima purtyti – nes jau kokį puskilometrį prieš žiedą jau reikia stebėti kelio ženklus, kur ir kaip persirikiuoti, iš kokios juostos įvažiuoti, nes paskui rizikuoji užsirauti ant kokio borto ir išvažiuoti ne ten kur tau reikia.
    Mane labiau ima purtyti artėjant prie tokių žiedų kaip Klaipėdoje ar Kaune, kur reikia persirikiuoti pačiame žiede norint iš jo išvažiuoti ir visi bet kaip makaluojasi tarp juostų. Statistika neveltui ir rodo, kad Vilniuje visus tarybinius žiedus perdarius į turbo avaringumas sumažėjo n kartų, o pralaidumas netgi padidėjo.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	397
Size:	461,5 kB
ID:	1921059
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.19, 14:39.

    Komentuoti:

Working...
X