Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kai važiavau, tai kaip tik šiukšliavežis sukinėjosi Naugarduko/Vytenio (stovėjusios lengvosios turėjo paduoti atgal). Taip kad kartais yra.
    Aj taip, pas mus sugeba tik didžiausias šiukšliavežes naudoti net ten kur fiziškai netelpa ir niekaip nesugeba suprasti kad atitinkamoje vietoje riekia naudoti atitinkamą techniką.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Bet jeigu sunkiam transprtui ten ir taip draudžiama, tai nėra reikalo ten "bet kokiam" pravažiuoti. Taip tik sudaroma padidinta galimybė daryti pažeidimus.
    Kai važiavau, tai kaip tik šiukšliavežis sukinėjosi Naugarduko/Vytenio (stovėjusios lengvosios turėjo paduoti atgal). Taip kad kartais yra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Granitinis gumbas yra tam, kad bet koks transportas galėtų pravažiuot ir niekam nereiktų skųstis, kad neišsitenka ir reikia žiede paduot atgal. Kaip tik lakstantiems tiesiai pralėkt jis neleidžia. Dažų blynas kaip Britanijoj – kad kai sankryžoj daugiau nieko nėra, galėtum pravažiuot tiesiai, bet kai kažkas yra, galiotų saugesnės žiedo taisyklės.
    Bet jeigu sunkiam transprtui ten ir taip draudžiama, tai nėra reikalo ten "bet kokiam" pravažiuoti. Taip tik sudaroma padidinta galimybė daryti pažeidimus.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai sprendimas daromas tam kad žiedu važiuojantis sunkiasvoris transportas galėtu važiuoti ant žiedo. Bet jeigu čia nėra VT, o kitoks sunkiasvoris draudžiamas, tai čia yra daroma nebent patogumas lakstantiems.
    Granitinis gumbas yra tam, kad bet koks transportas galėtų pravažiuot ir niekam nereiktų skųstis, kad neišsitenka ir reikia žiede paduot atgal. Kaip tik lakstantiems tiesiai pralėkt jis neleidžia. Dažų blynas kaip Britanijoj – kad kai sankryžoj daugiau nieko nėra, galėtum pravažiuot tiesiai, bet kai kažkas yra, galiotų saugesnės žiedo taisyklės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nelabai Vilnių žinote.
    Tranzitas ten yra ir dar koks. Važiuojant toliau už policijos patenkama į Savanorių pr., Žemaitės gatvę ir t.t. Kažkada tai buvo akligatvis ir už gražtų gamyklos, kur dabar vieną jos dalį užima policijos komisariatas, jau niekur nubuvo galima patekti. Dabar susiformavo shortcut'as nuo Švitrigailos per Ševčenkos į "krasnūchą".
    Tiesą sakant, tose vietose gal dešimtmetį turėjau darbinių ir kitokių interesų, tai žinau (vertimas iš rusiško "znaju"), kad yra toks Vilnius ir dešinysis (buvęs industrinis-chrušciovkinis) Naujamiestis. Gal čia žodis "žinoti" pavartotas "pažinojimo" prasme. Kai vyksta konversija, tai ne visus pokyčius spėji pastebėti.

    Susipažinau iš naujo su Naujamiesčio eismo niuansais.
    Pabandžiau šiandien važiuoti nuo Kauno pusės per Rimi Ševčenkos gatve link Algirdo gatvės. Eismas Ševčenkos g. atkarpoje tarp Smolensko ir Muitinės gatvių ties policijos komisariatu uždarytas laikinu ženklu. Apylanka aplink buv. Grąžtų gamyklos kvartalą Smolensko-Statybininkų-Muitinės gatvėmis.
    Ševčenkos gatvė išties būtų puiki alternatyva susiaurintai Naugarduko gatvei ir nevykusiai "Maximos" finansuotai šviesoforinei sankryžai su Kauno gatve, bet tos alternatyvos dar reikės palaukti. Kol kas Ševčenkos gatvėje tranzitas ribojamas. Kai padaugės eismo, tuomet bus matyti, kaip su eismu susitvarkys aptariamoji Vytenio-Ševčenkos g. žiedinė sankryža.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.22, 15:54.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Visai įprastas ir pasauly paplitęs sprendimas, kai pilnam žiedui trūksta vietos: https://en.wikipedia.org/wiki/Rounda...ni-roundabouts
    Tai sprendimas daromas tam kad žiedu važiuojantis sunkiasvoris transportas galėtu važiuoti ant žiedo. Bet jeigu čia nėra VT, o kitoks sunkiasvoris draudžiamas, tai čia yra daroma nebent patogumas lakstantiems.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vailokas Rodyti pranešimą
    gal dar su arkliu ir vėžimu pravažiuok tais žiedukais, daugiau savo niekalų parašyt galėsi.
    Galėjaui surasti geresnių būdų pabandyti įkąsti. Jei pačiam jau vaidenasi arkliai, kuriuos tu tik tematai, tai ką čia padarysi.
    Beje, kas tas vėžimas ? Čia retorinis klausimas beraščiams.

    Gal geriau grįžkime į temą.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Visai įprastas ir pasauly paplitęs sprendimas, kai pilnam žiedui trūksta vietos: https://en.wikipedia.org/wiki/Rounda...ni-roundabouts
    Toks žiedas jau senokai yra ir Vilniuje: https://goo.gl/maps/v3rV9rN3z2vQ3j9B9

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Tssss, tyliau, nes išgirs Šimašius, nuspręs, kad arkliai su vežimais yra darnus judumas, pastatys prie Lidlo ėdžias ir lieps visiems arkliais jodinėti. Čia ne jokas
    Miestams arkliai šiaip blogiau nei su auto, tai čia toliau nuo darnaus judumo nei su parkovkių purvynais.
    Na nebent dulkės nuo išvažinėtų/išmindžiotų pievų gal arčiausiai, bet ir tai dar toli iki to kaip atrodytų miestas jei visi arkliais važinėtų

    Tam prieš 100 metų ir vystėsi tr. sektorius, nes dar buvo ir baimių, kad arkliai galutinai užterš miestus jei ir toliau augs...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu VT ten nekursuoja, tai kas čia per pastyčiojimas iš žiedo? Kodėl nėra normalaus borto?
    Visai įprastas ir pasauly paplitęs sprendimas, kai pilnam žiedui trūksta vietos: https://en.wikipedia.org/wiki/Rounda...ni-roundabouts

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė vailokas Rodyti pranešimą
    Romai, gal dar su arkliu ir vėžimu pravažiuok tais žiedukais, daugiau savo niekalų parašyt galėsi.
    Tssss, tyliau, nes išgirs Šimašius, nuspręs, kad arkliai su vežimais yra darnus judumas, pastatys prie Lidlo ėdžias ir lieps visiems arkliais jodinėti. Čia ne jokas

    Komentuoti:


  • vailokas
    replied
    Romai, gal dar su arkliu ir vėžimu pravažiuok tais žiedukais, daugiau savo niekalų parašyt galėsi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Net atsiverčiau VT žemėlapį. Uff, visgi nei Vytenio, nei Ševčenkos gatvėm joks VT nekursuoja. Ir ši infrastruktūra tai ir komunikuoja: čia vietinė gatvė, važiuok lėtai, per iškilas perėjas mamos stumdo vėžimukus, dviračiai važinėja gatvių viduriu.

    O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
    Jeigu VT ten nekursuoja, tai kas čia per pastyčiojimas iš žiedo? Kodėl nėra normalaus borto? Tokius žemus bortus deda dėl VT prasisukimo (Sunkvežimiams ir taip draudžiama D kategorijos gatvėmis važiuoti, tik užmiršta vis ženklus sudėti).
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai kodėl išknisti kelkraščiai toje "puikioje" žiedinėje sankryžoje Naugarduko g?..
    Nes vairuoti nemoka.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Kuriose eismo iš viso beveik nėra, nes jos niekur neveda, išskyrus kelis daugiabučius.
    Tuomet eismo nėra niekur, išskyrus magistralines gatves.
    VMS planai sumažinti automobilių eismą Vilniuje sėkmingai įvykdyti!

    P.S. šiaip ginčas apie nieką - "stiklinė pusiau tuščia ar pusiau pilna".

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Klausykit, Blaze, iš kokios galaktikos jus teleportavo? Kokie “keli daugiabučiai”? Palei Birželio 23 gatvę visas naujas kvartalas, plius chruščiovkių kvartalai tarp Nagarduko/Vytenio/Smolensko/Ševčenkos gatvių.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Pats ten dažnai važiuoju ir einu, tai eismas gana intensyvus kaip tokiai gatvei.
    Nes Smolensko ir Birželio 23-ios sueina į Ševčenkos g.
    Kuriose eismo iš viso beveik nėra, nes jos niekur neveda, išskyrus kelis daugiabučius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Kasdien ten einu. Eismas minimalus. Nebent prie Švitrigailos šviesoforo išsirikiuoja daugiau automobilių per piką. Bet taip yra dėl itin ilgo šviesoforo ciklo.
    Pats ten dažnai važiuoju ir einu, tai eismas gana intensyvus kaip tokiai gatvei.
    Nes Smolensko ir Birželio 23-ios sueina į Ševčenkos g.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Aš tik norėjau pasakyti, kad gatvės tranzitinės ir potencialiai srautai gali didėti.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nelabai Vilnių žinote.Tranzitas ten yra ir dar koks. Važiuojant toliau už policijos patenkama į Savanorių pr., Žemaitės gatvę ir t.t. Kažkada tai buvo akligatvis ir už gražtų gamyklos, kur dabar vieną jos dalį užima policijos komisariatas, jau niekur nubuvo galima patekti. Dabar susiformavo shortcut'as nuo Švitrigailos per Ševčenkos į "krasnūchą".
    Kasdien ten einu. Eismas minimalus. Nebent prie Švitrigailos šviesoforo išsirikiuoja daugiau automobilių per piką. Bet taip yra dėl itin ilgo šviesoforo ciklo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Aš turėjau omeny, kad nebuvo šviesoforo Vytenio - Naugarduko g. sankryžoje.
    Ir dabar nėra.

    Tas mikro žiedas labiausiai trukdo didesnių gabaritų automibiliams pasukti į dešinę. Kiek ten būnu, labiausiai jo baidosi visokie mikrobusai ir WW LT tipo sunkvežinmiukai.

    Komentuoti:

Working...
X