Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    pi#diec
    Polnyi.

    PS.
    Gal vertėtų šios temos pavadinimo gale priėdėti keiksmažodį? Tuomet mums nebereikėtų kiekvieno posto baigti tokiu : )). Na, labiau temą atpsindėtų, visa kita : ).

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Click image for larger version Name:	20230919_174318.jpg Views:	0 Size:	1,97 MB ID:	2079389
    Pi#diec

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pasivaiksciuojau aplink atnaujinta Goštauto zieda.

    Viskas kaip ir OK, na paremontavo, sudejo granitinius bortus, atnaujino zymejima... bet yra kelios protu nesuvokiamos vietos:

    Visu pirma sankryza su Tilto gatve. Nematavau plocio (nors jau turiu lazerini matuokli, eisiu kada linksmintis), bet patys matot, cia eismas vyksta viena juosta

    Click image for larger version  Name:	20230927_180731.jpg Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	2079384

    Paciame ziede juostos normalaus pločio, bet i isvaziavima i Tilto g.eina kazkoks monstras

    Click image for larger version  Name:	20230927_180712.jpg Views:	0 Size:	1,92 MB ID:	2079385

    Saleles bent galejo kiek praplesti, ne, palikta viskas kaip Chrusciovas dare, viskas identiskai sovietiska

    Click image for larger version  Name:	20230921_183328.jpg Views:	0 Size:	1,94 MB ID:	2079386

    Autobusai turi savo parkinga prie Operos:

    Click image for larger version  Name:	20230927_180555.jpg Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2079388

    Bet tai ne kiek nesutrukde igranitint nezinia is kur uzsilikusia tarybine ivaza prie Zaliojo tilto. Medziams zemes palikta aiskiai per mazai, ilgai jie negyvens

    Click image for larger version  Name:	20230919_174318.jpg Views:	0 Size:	1,97 MB ID:	2079389


    Asfaltofiliu dziaugsmas, van aksfalt, van lov (nuotrauka is "interneto")

    Click image for larger version  Name:	asphaltofil.jpg Views:	0 Size:	183,9 kB ID:	2079387

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Siaip butu idomu pamatuoti, nes bent jau zirint is akies yra vietu dabartiniuose remontuose kur keiciant bortus gatves buvo praplatintos 10-15 cm

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Gal tik taip nufrezuota, kad bortus pradžiai išimt, o frezuojant pačią gatvę, nenugriebė iki galo?

    Šaligatvį platina viena plytele iki minimalaus: https://www.google.lt/maps/@54.68958...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    moji dalis čia platinama?

    Beje, pagal geriausias tradicijas, šaligatvis nuleistas ties kiekvienu įvažiavimu į vilą. #UkvedysBeCirkų
    Tiesiog nesuprantama, kaip tokius dalykus galima daryti. Net sovietmečiu miegamuosiuose rajonuose darė šaligatvį ir įvažiavimą viename lygyje – šaligatvio.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    A. Mickevičiaus gatvė, ir ten tvarko...
    Click image for larger version  Name:	PXL_20230929_164333003.NIGHT.jpg Views:	28 Size:	1,44 MB ID:	2079235
    Kadangi nevietinis, tai labiau su klausimu čia atėjau. Ar pagal eksvaldo nuskutimą reiktų suprasti, kad važiuojamoji dalis čia platinama?

    Beje, pagal geriausias tradicijas, šaligatvis nuleistas ties kiekvienu įvažiavimu į vilą. #UkvedysBeCirkų
    Paskutinis taisė rmss; 2023.09.30, 10:55.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Lietaus gatvės pirmas etapas





    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Darbų organizavimas iš VMSA pusės yra tragiškas. Ateities gatvė tarp GV viaduko ir už fabų nuskusta jau gal mėnesį. Išlupo bordiūrus ir literaliai nieko nedarė daugiau. Gatvė nebuvo pasaka, bet netekusi pagrindinio sluoksnio iš viso pavirto šernų išknistu lauku.
    Praėjo ir ši savaitė, bet apart to, kad užasfaltavo 2 vietas iš kurių 1 aš tiesiogiai VMSA veidu žemyn bakstelėjau daugiau TOTALIAI nieko nedarė. Mačiau 1 žmogėną kuris į kibirą iš tokios 1,5 m3 talpos ant kelio krašto pastatytos vandenį leidosi bet mistika kur jis jį nešėsi. Total koshmar

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Viskas pagal poreikius. Į lengviesiems skirtus parkingus nevažinės joks aptarnaujantis, tai 2x5 mašiniukai tilps prasisukt. O tas pirmasis galimai toks paliktas būtent dėl negebėjimo tinkamai pritaikyti įrengimo schemos, nes pagal ją tektų dvigubai susiaurint ties gatvės kraštu ir aptarnaujantis jau laipiotų per šaligatvį
    Abu palikti tokio pat pločio nes tiesiog tokie buvo prieš remontą ir niekas nesivargino pagalvoti ar reikia keisti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visi keliai/gatvės turintys daugiau nei 4 juostas, ženklinami dviguba ištisine linija.

    Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklių 12 punktas

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Nežinau, ar yra tinkamesnė tema paklausti, bet T. Kosciuškos g. vidurinė skiramoji linija iš viengubos tapo dviguba. Pagal ką nustatoma, kada 4 juostų kelyje vidurinė skiramoji linija būna vienguba, kada dviguba? Visuomet maniau, kad tai kažkaip susiję su juostų pločiais, kurie T. Kosciuškos g. neatitinka reikalavimų, nes per siauros, bet matyt klystu, jei staiga perdažė.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taigi pagal prieš tai buvusią diskusiją įvažiavimas Nr. 1 yra geriausias nes yra "įsukimas nestatus"
    Viskas pagal poreikius. Į lengviesiems skirtus parkingus nevažinės joks aptarnaujantis, tai 2x5 mašiniukai tilps prasisukt. O tas pirmasis galimai toks paliktas būtent dėl negebėjimo tinkamai pritaikyti įrengimo schemos, nes pagal ją tektų dvigubai susiaurint ties gatvės kraštu ir aptarnaujantis jau laipiotų per šaligatvį

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Taigi pagal prieš tai buvusią diskusiją įvažiavimas Nr. 1 yra geriausias nes yra "įsukimas nestatus"

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kaip suprantu, atsakingas už miesto infros vystymą ir priežiūrą yra vicemeras Andrius Grigonis. Mykolo Romerio universiteto absolventas, teisininkas.
    Kiek teko sutikti teisininkų, ypač MRU “gamybos”, jie yra labai siauro mąstymo ir labai prasti vadovai. Ką išmano, tai teisės aktus ir kodeksus. Bet tik tiek.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    A. Stulginskio g. 60 metrų atkarpos remontas

    6.Kadangi tai senamiestis
    Ne, tai ne senamiestis.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ko gero tokį patį bortą turėjo statyti kitoje įvažiavimo pusėje.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Prašom necituoti nuotraukų. Dėl to pavyzdinio įvažiavimo, tai matosi, jog vis tiek šiek tiek jis nužemėja. Čia, kaip su dviračių pervažomis, kai tarsi daro viename lygyje, bet iš tikro tokių yra gal tik keli visame mieste, kur tikrai nei kiek nenužemėja.
    taip, nužemėja, bet nesijaučia. O nužemėja nes pritaiko taką prie aikštelės dangos lygio, o ne atvirkščiai.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Gaunasi iš šių olandiškų bortų jokios naudos? Jie tik dvigubai ilgesni, t. y. atitinkamai siaurina šaligatvį pėstiesiems, o aukštis jų toks pat, kaip esamų, turimų sovietinio tipo įstrižinių bortų?
    Kaip tai jokios naudos? Jo plotis 60 cm, lygtai kaip apsaugos zona nuo važiuojamosios dalies. Aukštis 12 cm, kaip standarte yra numatyta, tačiau prieštarauja STR.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Prašom necituoti nuotraukų. Dėl to pavyzdinio įvažiavimo, tai matosi, jog vis tiek šiek tiek jis nužemėja. Čia, kaip su dviračių pervažomis, kai tarsi daro viename lygyje, bet iš tikro tokių yra gal tik keli visame mieste, kur tikrai nei kiek nenužemėja.

    Gaunasi iš šių olandiškų bortų jokios naudos? Jie tik dvigubai ilgesni, t. y. atitinkamai siaurina šaligatvį pėstiesiems, o aukštis jų toks pat, kaip esamų, turimų sovietinio tipo įstrižinių bortų?

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Nusispjaut panašu ant tų ne vienerius metus vystytų gatvių standartų... Spėju prieš 40 metų labiau tvarkos laikėsi gatvės remontams nei šitas jovalas...
    Paskutinis taisė Myliu miestus; 2023.09.27, 12:38.

    Komentuoti:

Working...
X