Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kecal
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
    Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
    Dabartinis meras su visa valdančiąja šutve dar tik pradėjo savo darbą. Aš tavo vietoje būčiau ramus – iki 2027, o gal ir 2031 m., nebus jokio progreso, taigi ir dabar liejamas asfaltas atitarnaus.

    Dėl projektų, kurie neva bus rengiami, konsultuojantis su gyventojais, aš irgi pesimistiškai nusiteikęs. Kai dauguma gyventojų vis dar gyvena akmens amžiuje, permainų gali atnešti tik politinė valia, kurios nesimato.
    Paskutinis taisė Kecal; 2023.10.19, 11:26.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Man rodos, kad dvirtakis lyg bus kitoje kelio pusėje. Ar aš klystu? Jeigu bus kitoje pusėje, tai normalu, kad atskiria srautus, bet nemanau, kad atsiras daug dviratininkų paisančių tokių niekingų daiktų kaip kelio ženklai. Kaip ir toje knygutėje, aiškiai yra parašyta ir nupiešta, kad važinėtis net tai transporto rūšiai skirta infrastruktūra yra pavojinga ir sukeliama daug konfliktinių situacijų, todėl kuo daugiau dvirtakių - tuo saugiau.
    Taip,. bet čia taip suponuojama iliuzija, kad dviračiams privalu važinėti tik dviračių takais, o jų nėra, tai į kelią geriau nelįsti, vietoje to, kad vairuotojai būtų pratinami ramesnėse gatvėse važiuoti eisme kartu su dviratininkais ir neviršyti greičio.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
    Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
    SoulMulticast panašu, kad pasiekiamumas ir formatas visai geras, kad net vienas didesnių tarybos priešininkų Sinica miesto plėtros komitete pakeitė dūdelę su mintim, kad Šeškinės g. net ir jis mato perteklių. Gal čia tik PR, bet esmė, kad rekonstrukcijos ir humanizavimas turėtų artimu metu grįžti, tik su esminėm permainom:
    Viešinimu, derinimu, projektais ir pan. Aišku tikriausiai labai ribota apimtim, nes niekaip kitaip buko remonto būdu nepasieks tikslų. Bet manau svarbu, kad tai neapsiribos tik naujų gatvių projektavimu, o grįš ramaus eismo gatvių pavidalu D kategorijose ir matyt kažką panašaus reitinguos ir aukštesnėms.

    Siūlau paklausyt įrašo, asmeniškai įdomiausia buvo po populistinių Z pašikaliojimų ir kaltų paieškos nuo maždaug 1:20:00

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Vilniaus savivaldybė yra sudariusi prioritetinį ramaus eismo gatvių sąrašą, pagal kurį planuoja dirbti iki 2027 metų. Nesu tikras ar čia yra galutinis, bet jis buvo pristatytas šiandien Miesto plėtros komitete.

    Nuoroda: https://sisp.maps.arcgis.com/home/we...5.4535,54.7534

    Kaip informavo, visos šios gatvės bus pertvarkomos darant pirmiausia detalius susirinkimus su gyventojais ir rengiant normalius techninius projektus.

    Raudonos - labiausiai prioretizuotos.

    Geltona - ramaus eismo zonos. Sako, kad taip yra pasiekiama kiek daugiau nei 200 tūkst. gyventojų.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-10-18 162514.jpg Views:	0 Size:	204,5 kB ID:	2083302

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    VMS rodo ten asfaltbetonio dangą, tai matyt bendras takas bus. Nors kitur, pvz. Santaros g. esant dviračių takui vienoje kelio pusėje, kitoje pėsčiųjų ženklo neįrengia. Dydis pėsčiųjų ženklo irgi turbūt didžiausias.

    Šiaip DJMP prieštarauja įrengti bendrą taką miesto teritorijoj. Į tą pastatą bus "vos tik" 3 įvažiavimai, o brėžiny numatyti bortai Įrengė iškilias sankryžas, bet įvažiavimai į teritorijas pėsčiųjų taką nuleidžia iki mašinų...

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Oho, ženklas draudžiantis dviračių eismą šaligatviu. Marš skaityt rekomenduotos amerikonų knygutės.
    Man rodos, kad dvirtakis lyg bus kitoje kelio pusėje. Ar aš klystu? Jeigu bus kitoje pusėje, tai normalu, kad atskiria srautus, bet nemanau, kad atsiras daug dviratininkų paisančių tokių niekingų daiktų kaip kelio ženklai. Kaip ir toje knygutėje, aiškiai yra parašyta ir nupiešta, kad važinėtis net tai transporto rūšiai skirta infrastruktūra yra pavojinga ir sukeliama daug konfliktinių situacijų, todėl kuo daugiau dvirtakių - tuo saugiau.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Oho, ženklas draudžiantis dviračių eismą šaligatviu. Marš skaityt rekomenduotos amerikonų knygutės.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Sietyno g.
    Click image for larger version

Name:	P31013-183836.jpg
Views:	1317
Size:	987,7 kB
ID:	2082893 Click image for larger version

Name:	P31013-183415.jpg
Views:	1295
Size:	1,28 MB
ID:	2082894 Click image for larger version

Name:	P31013-183422.jpg
Views:	1294
Size:	1,38 MB
ID:	2082895

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
    Šaunus įrašas. Plati auditorija gali lengvai suprasti, o ir pačiam man / mums įdomu pamatyti. Kalbant apie Eduardą, tai jis dažniausias svečias būdavo tuose visuose oficialiuose projektų viešinimuose. Gyvai kalbant būdavo emocijų, bet teikdavo irgi konkrečius siūlymus. Kad projektuotojai su VMS susinepatogina dėl emocijų, tai jau jų bėdos, kad nelegaliai ar šiaip nelogiškai projektuoja.

    Tas pats nuolat išjuokiamas linijinio parko siūlymas Šiaurinėje g., buvo tik išdava to, kad Pakalnis nesugebėjo atsakyti į konkrečius klausimus, pvz. kokių tikslų siekama tuo projektu ir pan., į ką pagal STR privalo atsakyti projektuotojai. Nepaisant to, buvo konkretūs siūlymai kiek juostų, kaip tiesti, bet Pakalnis neapsigynė, nes tai su kategorijomis painiojasi, tai eismo srautai ne pagal tą metodologiją nustatyti, tai finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti, kolkas "paliekant linijinį parką".

    Pvz. VMS iškelia tikslą skatinti VT, bet BRT tuose laukuose pačioje plačiausioje laisvoje miesto vietoje netilpo, bet dar net ir A juostų nėra, o mašinoms – viadukai.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.10.16, 11:37.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Labai tikiuosi, kad čia nesusipratimas ar nesveikas pajuokavimas su tais 4 m. Iš kitos pusės, matant kas daroma su infrastruktūra, man visokios mintys pradeda lįsti į galvą...
    Mažiau kreipkite dėmesio ką visokie nestabilios psichikos žmonės skiedžia, net ir dabar tiesiog perasfaltuojant gatves be projektų ne visur tie 4 metrai yra.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
    Kas galėtų pagalvoti - viešinami faktais grįsti argumentai be ironizavimo, pašaipų ir paskalų gali pasiekti ir įtikinti daugiau žmonių, nei priešingu atveju.......

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Eduardas ne karta minejo, kad turi insideriu informacijos apie toki Benkunsko isakyma:

    Click image for larger version

Name:	Benkunskas.png
Views:	2207
Size:	24,3 kB
ID:	2081581
    Labai tikiuosi, kad čia nesusipratimas ar nesveikas pajuokavimas su tais 4 m. Iš kitos pusės, matant kas daroma su infrastruktūra, man visokios mintys pradeda lįsti į galvą...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bent jau prie Šiaurinės g. palaidojimo gerai prisidėjo. Dabar visi patenkinti
    Prie Šiaurinės g. "palaidojimo" kol kas bene labiausiai prisidėjo Šimašius su savo administracija, kuris dvi kadencijas velnias žino, kuo užsiėmė transporto srityje, neskaitant kelių humanizuotų gatvių ir dviračių takų, kurie kainavo centus miesto biudžetui.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Arunasx gavo įspėjimą ir žinutė buvo ištrinta. 1252 atsakyme cituojamą tekstą palikau, bet įspėjimas visiems - tokios žinutės nebus toleruojamos.

    Edit: vis tik nusprendžiau ir suteikti atostogų Arunuix.
    Paskutinis taisė digital; 2023.10.14, 18:25.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Arunasx
    Tamsiame užkaboryje galėtų nukristi plyta
    Pastebėjau, kad užkietėję barankų sukiotojai neretai būna linkę prie smurtinės kalbos: tai kalba apie kėglių daužymą, tai kaltina aukas (žuvusius ir sužeistuosius pėsčiuosius ir dviratininkus), tai mėto užuominas apie kažkokias krentančias plytas užkaboriuose. Bet kai susiaurini gatvę, tai šaukia apie vairuotojų genocidą. O po to piktinasi, kad kažkas automarozais vadina. Kokius analogus dabartiniuose ir istoriniuose įvykiuose primena ši tendencija – sugalvokite patys
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.14, 16:49.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Teisybės dėlei netikėčiau pačio Eduardo Kriščiūno parašytoje žinutėje neaišku iš kur ištrauktu teiginiu. Jis dar ne tokių kliedesių gali pridaryti. Užtenka paminėti jo linijinių parkų įdėją vietoje šiaurinės miesto dalies viso eismo rytų - vakarų kryptimi problemų sprendimo.
    Bent jau prie Šiaurinės g. palaidojimo gerai prisidėjo. Dabar visi patenkinti

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Eduardas ne karta minejo, kad turi insideriu informacijos apie toki Benkunsko isakyma:
    Click image for larger version

Name:	Benkunskas.png
Views:	2207
Size:	24,3 kB
ID:	2081581
    Teisybės dėlei netikėčiau pačio Eduardo Kriščiūno parašytoje žinutėje neaišku iš kur ištrauktu teiginiu. Jis dar ne tokių kliedesių gali pridaryti. Užtenka paminėti jo linijinių parkų įdėją vietoje šiaurinės miesto dalies viso eismo rytų - vakarų kryptimi problemų sprendimo.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Įdomu tai, kad tariamai prorusiško populisto Krabo valdomame Kaunelyje gatvės siaurėja, ir niekas net nė cypt.
    įdomu, kurios dar? Susitraukė iki normatyvinių pločių tik tos, kur vykdė normalią rekonstrukciją, įrengė takus - Nemuno g. ir Linkuvos g. Visos kitos perasfaltuojamos tokiu pat astronominiu pločiu
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.10.12, 09:17.

    Komentuoti:

Working...
X