Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmweda
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    jei elektra kraunamasi ne viešose greito krovimo stotelėse o tarkim namuose, tuomet kaina ženkliai mažesnė.
    .
    Kiek % populiacijos turi šią galimybę?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ELTA / Lrytas.lt 2024.10.22
    Elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatina jų pirkti
    Viskas teisinga, tik jei apie dyzeliną šnekama kad gali didėti arba mažėti kintant naftos kainai, reikėtų parašyti ir tai, kad jei elektra kraunamasi ne viešose greito krovimo stotelėse o tarkim namuose, tuomet kaina ženkliai mažesnė.
    Kaip pavyzdys aš kraunuosi didžiąją dalį namuose, pagal biržos kainas. Esu appse nusistatęs savo "lubas" kad kai brangi elektra nekrautų ir taip elektros kaina gali būti ir dešimt kartų pigesnė nei viešose greito krovimo stelėse.
    Žinoma, dar reikia suprasti ir atskirti kas yra greito ir lėto krovimo stotelės ir kodėl jose tiek kainuoja elektra.
    Tokie straipsniai atrodo šiek tiek šališki arba žurnalistai tiesiog neišmanydami elektromobilių krovimo niuansų rašo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA / Lrytas.lt 2024.10.22
    Elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatina jų pirkti
    Atlikti skaičiavimai, kiek kainuoja įkrauti elektromobilį Europoje. Didžiojoje Europos dalyje įkrovimo kaina svyruoja nuo 5 iki 10 eurų už 100 km. Pigiausiai kainuoja: Islandija (2,9 euro), Portugalija (3,2 euro) ir Suomija (4,6 euro). Lietuvoje ir Latvijoje kaina 9,8 eurų už 100 km, o Estijoje – 10 eurų už 100 km. Tokios elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatinančios jų pirkti.

    Paprastu dyzeliniu automobiliu nuvažiuoti 100 km šiandien gali kainuoti pigiau, nei elektromobiliu. Imant dyzelinio kuro kainos vidurkį 1,4 euro už litrą ir 6,5 l/100 km, gautume 9,1 euro.
    Skirtumas nedidelis, tačiau jis gali būti didėjantis, krentant naftos kainoms ir/ar važiuojant naujesniais dyzeliniais automobiliais, sunaudojančiais 5,5/6 litrus kuro 100 km

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jimai-34754886

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na tai ok, o jeigu jie tiesiog surinks Vengrijoje/Turkijoje iš komponentų ir detalių kurių absoliuti dauguma pagaminti Kinijoje - ar galios šitie tarifai?
    Galios, nes šie tarifai ir dalis apmokestina. Ten kažkaip sudėtingai reikės net skaičiuoti koks procentas dalių toks procentas kainos apmokestinamas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl tada gamyklas uždarinėja, jei taip gerai sekasi?
    Kiek žinau, grąsina uždarinėti kelias gamyklas, kurios gamina pagrinde išskirtinius modelius.
    "Paprastų žmonių" automobilių modelių trūksta ir gamyba nespėja, nes jie laikomi nepelningais. Nežinau, kiek tiesos tame nepelningume yra.
    Priedo, dalis gamybos gi iškeliama. Didžiausia VW gamykla, berods, Meksikoje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
    Išties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:



    Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:
    In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”


    Hildegard Wortmann
    Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales

    4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
    Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.


    Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.
    Šitie duomenys, kiek gauna pajamų ar kiek parduoda automobilių nelabai ką pasako apie įmonės finansinę būklę, gali pardavimai didėti, bet jei skolos pradeda viršyti turtą įmonei bankrotas.

    VW Group has Debts of 400 Billion Euros ($428bn) Total assets as of June 30 amounted to 581.3 billion euros or 622 Billion Dollars. Of this, 181 billion euros is reported as equity.2023

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Išties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:

    Click image for larger version

Name:	image_2024-10-07_085927932.png
Views:	668
Size:	70,6 kB
ID:	2156821

    Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:
    In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”
    Hildegard Wortmann
    Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales

    4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
    Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.


    Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Čia kaip Palangos verslininkai skundžiasi kad “blogiausia vasara” nuo 1989 metų, taip ir VW su rekordinėmis pajamomis ir ne blogesniais pelnais verkšlena kad dėl 500 000 pardavimų pakritimo bankrutuos per du metus.
    Kodėl tada gamyklas uždarinėja, jei taip gerai sekasi?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Prieš porą metų nebuvo įmanoma nusipirkti VW furgono, net nepriminėjo užsakymų. Tai nieko keisto kad pardavimai krenta, kai nenori gaminti ir pardavinėti.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Pvz Volkswagen vadovai atvirai pasakė, kad pardavimai krito 500000 automobilių per metus (nekalbant apie daugybę kitų koncerno problemų) ir "We have one, maybe two years to save the brand" ir kad tam teks uždarinėti gamyklas Vokietijoje.

    ​​​​​​
    Čia kaip Palangos verslininkai skundžiasi kad “blogiausia vasara” nuo 1989 metų, taip ir VW su rekordinėmis pajamomis ir ne blogesniais pelnais verkšlena kad dėl 500 000 pardavimų pakritimo bankrutuos per du metus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Įdomu kas bus su europietiškais brendais jei Kinija padarys tokius pačius tarifus jų automobiliams
    Kinijoje importo muitas lengviesiems automobiliams yra 25-50 %.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Kurie čia ant bankroto ribos, įdomu?
    Pvz Volkswagen vadovai atvirai pasakė, kad pardavimai krito 500000 automobilių per metus (nekalbant apie daugybę kitų koncerno problemų) ir "We have one, maybe two years to save the brand" ir kad tam teks uždarinėti gamyklas Vokietijoje.

    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
    Vietoje gamina praktiškai visus "normalius" modelius. Iš Vokietijos eksportuoja paprastai visokius brangius ir exclusive modelius. Straipsniai rašo, kad 2021 auto eksportas į Kiniją buvo virš 16 mlrd., kas yra nemažai. Ir čia matyt kalba eina pagrinde apie visokius S-Class, 7 Series, R8 ir panašius top of the range modelius, kurių Kinijoj negamina.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tikrai manot, kad 16% didžiausios pasaulyje rinkos vokiečiams (kai kurie iš jų ant bankroto ribos ir atvirai apie tai kalba) yra komedija?
    Kurie čia ant bankroto ribos, įdomu?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai kaip minėjau, straipsnis mini importuojamus automobilius. Reikėtų jau žiūrėt patį sprendimą kaip ten apsibrėžia tas importas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
    Na tai ok, o jeigu jie tiesiog surinks Vengrijoje/Turkijoje iš komponentų ir detalių kurių absoliuti dauguma pagaminti Kinijoje - ar galios šitie tarifai?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ir eksportuoja ir gamina. Bet kiek suprantu ES tarifai galios ir kinietiškiems EV pagamintiems ne Kinijoje. Įdomu kaip bus su būsimų Vengrijos ir Turkijos BYD gamyklų produkcija.
    Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kinijai yra komedija. O Vokiečiams - gal ir baisu.
    Tai aš apie tai ir kalbu, kad vokiečiams tai būtų labai blogai, todėl ir balsuoja prieš, o kitiems Kinijos rinka nesvarbi, nes vistiek jų produkcija nėra konkurecinga, o vos ne du kartus pigesni ir pagal daugumą parametrų pranašesni kinietiški EV nušluotų juos ir jų namų rinkose.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ar vokiečiai eksportuoja į Kiniją ar ten gamina vietoje?
    Ir eksportuoja ir gamina. Bet kiek suprantu ES tarifai galios ir kinietiškiems EV pagamintiems ne Kinijoje. Įdomu kaip bus su būsimų Vengrijos ir Turkijos BYD gamyklų produkcija.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ar vokiečiai eksportuoja į Kiniją ar ten gamina vietoje?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tikrai manot, kad 16% didžiausios pasaulyje rinkos vokiečiams (kai kurie iš jų ant bankroto ribos ir atvirai apie tai kalba) yra komedija?
    Kinijai yra komedija. O Vokiečiams - gal ir baisu.

    Komentuoti:

Working...
X