Parašė iPhone
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąELTA / Lrytas.lt 2024.10.22
Elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatina jų pirkti
Kaip pavyzdys aš kraunuosi didžiąją dalį namuose, pagal biržos kainas. Esu appse nusistatęs savo "lubas" kad kai brangi elektra nekrautų ir taip elektros kaina gali būti ir dešimt kartų pigesnė nei viešose greito krovimo stelėse.
Žinoma, dar reikia suprasti ir atskirti kas yra greito ir lėto krovimo stotelės ir kodėl jose tiek kainuoja elektra.
Tokie straipsniai atrodo šiek tiek šališki arba žurnalistai tiesiog neišmanydami elektromobilių krovimo niuansų rašo.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
ELTA / Lrytas.lt 2024.10.22
Elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatina jų pirkti
Atlikti skaičiavimai, kiek kainuoja įkrauti elektromobilį Europoje. Didžiojoje Europos dalyje įkrovimo kaina svyruoja nuo 5 iki 10 eurų už 100 km. Pigiausiai kainuoja: Islandija (2,9 euro), Portugalija (3,2 euro) ir Suomija (4,6 euro). Lietuvoje ir Latvijoje kaina 9,8 eurų už 100 km, o Estijoje – 10 eurų už 100 km. Tokios elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatinančios jų pirkti.
Paprastu dyzeliniu automobiliu nuvažiuoti 100 km šiandien gali kainuoti pigiau, nei elektromobiliu. Imant dyzelinio kuro kainos vidurkį 1,4 euro už litrą ir 6,5 l/100 km, gautume 9,1 euro.
Skirtumas nedidelis, tačiau jis gali būti didėjantis, krentant naftos kainoms ir/ar važiuojant naujesniais dyzeliniais automobiliais, sunaudojančiais 5,5/6 litrus kuro 100 km
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jimai-34754886
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na tai ok, o jeigu jie tiesiog surinks Vengrijoje/Turkijoje iš komponentų ir detalių kurių absoliuti dauguma pagaminti Kinijoje - ar galios šitie tarifai?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl tada gamyklas uždarinėja, jei taip gerai sekasi?
"Paprastų žmonių" automobilių modelių trūksta ir gamyba nespėja, nes jie laikomi nepelningais. Nežinau, kiek tiesos tame nepelningume yra.
Priedo, dalis gamybos gi iškeliama. Didžiausia VW gamykla, berods, Meksikoje.
Komentuoti:
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąIšties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:
Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”
Hildegard Wortmann
Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales
4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.
Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.
VW Group has Debts of 400 Billion Euros ($428bn) Total assets as of June 30 amounted to 581.3 billion euros or 622 Billion Dollars. Of this, 181 billion euros is reported as equity.2023
Komentuoti:
-
Išties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:
Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”Hildegard Wortmann
Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales
4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.
Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Čia kaip Palangos verslininkai skundžiasi kad “blogiausia vasara” nuo 1989 metų, taip ir VW su rekordinėmis pajamomis ir ne blogesniais pelnais verkšlena kad dėl 500 000 pardavimų pakritimo bankrutuos per du metus.
Komentuoti:
-
Prieš porą metų nebuvo įmanoma nusipirkti VW furgono, net nepriminėjo užsakymų. Tai nieko keisto kad pardavimai krenta, kai nenori gaminti ir pardavinėti.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Pvz Volkswagen vadovai atvirai pasakė, kad pardavimai krito 500000 automobilių per metus (nekalbant apie daugybę kitų koncerno problemų) ir "We have one, maybe two years to save the brand" ir kad tam teks uždarinėti gamyklas Vokietijoje.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Įdomu kas bus su europietiškais brendais jei Kinija padarys tokius pačius tarifus jų automobiliams
Komentuoti:
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Kurie čia ant bankroto ribos, įdomu?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tikrai manot, kad 16% didžiausios pasaulyje rinkos vokiečiams (kai kurie iš jų ant bankroto ribos ir atvirai apie tai kalba) yra komedija?
Komentuoti:
-
Tai kaip minėjau, straipsnis mini importuojamus automobilius. Reikėtų jau žiūrėt patį sprendimą kaip ten apsibrėžia tas importas.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąIr eksportuoja ir gamina. Bet kiek suprantu ES tarifai galios ir kinietiškiems EV pagamintiems ne Kinijoje. Įdomu kaip bus su būsimų Vengrijos ir Turkijos BYD gamyklų produkcija.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kinijai yra komedija. O Vokiečiams - gal ir baisu.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr vokiečiai eksportuoja į Kiniją ar ten gamina vietoje?
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tikrai manot, kad 16% didžiausios pasaulyje rinkos vokiečiams (kai kurie iš jų ant bankroto ribos ir atvirai apie tai kalba) yra komedija?
Komentuoti:
Komentuoti: