Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
    Ką manote apie BMW i3?
    • BMW i3 - tai ne tik elektromobilis, bet ir stiliaus pareiškimas. Išskirtinis dizainas ir novatoriškos technologijos užtikrina ne tik malonų vairavimą, bet ir mažesnį poveikį aplinkai.
    • BMW i3 - tai ateities automobilis jau šiandien. Mėgaukitės tyliu ir dinamišku važiavimu, o tuo pačiu prisidėkite prie švaresnio miesto.
    • BMW i3 - tai puikus pasirinkimas tiems, kurie vertina individualumą ir tvarumą. Atraskite naują vairavimo patirtį su šiuo unikaliu elektromobiliu.
    BMW i3 yra vienas patikimiausių elektromobilių rinkoje, o jo baterija tarnauja ilgai ir patikimai. Be to, šis automobilis yra labai erdvus ir praktiškas, todėl puikiai tinka tiek miesto, tiek ir ilgesnėms kelionėms.

    BMW i3 Reliability: https://www.mybmwi3.com/threads/how-...3-really.5460/
    i3 BEV reliability/common issues: https://www.speakev.com/threads/i3-b...issues.160730/
    Is I3 a good reliable car? https://www.reddit.com/r/BMWi3/comme...iable_car_now/

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Ką manote apie BMW i3?

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Tesla nėra privalomų apsilankymų servise, tai per 3 metus yra didelė tikimybė kad kažkas bus netvarkoj...

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Taigi šneka prasidėjo nuo to kad teslos šūdamobiliai nepatikimiausi, o dabar pasirodo tik neparuošti techui.
    Tai yra natūralu, nes teslos negenda, ir savininkai neturi įpročio važinėti į servisus.
    Švedijoje yra labai profesionali taisykla kuri specializuojasi Teslose.
    Nepamenu pavadinimo, bet galėčiau surasti.
    Ta taisykla gana sudėtingus dalykus daro, patys yra sukūrę modernesį baterijų paketą Model S ir t.t.

    Anyway, ta taisykla per interviu sakė kad Model S (lygtais iki 2020 gamybos) yra išskirtinai dažnai gendantis automobilis.
    Model 3 nepalyginimai geriau, bet ten nemažai kokybės skirtumų priklausomai nuo gamybos metų.
    Labai jaučiasi pagerėjimas lyginant 2019 vs 2021 vs 2023.

    Bet neišlaikyti elementarios techninės apžiūros tai truputį dugnas pramuštas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Taigi šneka prasidėjo nuo to kad teslos šūdamobiliai nepatikimiausi, o dabar pasirodo tik neparuošti techui.
    Tai yra natūralu, nes teslos negenda, ir savininkai neturi įpročio važinėti į servisus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Tai paskaičiau, pasirodo patikimiausi - vokiški, LOL.
    Ne patikimiausi, o sutvarkyti techui. Antrą nuorodą irgi paspausk, Švedijoje Tesloms irgi tos pačio bėdos.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Tai paskaičiau, pasirodo patikimiausi - vokiški, LOL.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Įdomu koks % nepatikimiausių šūdmobilių nepraėjo TA dėl nesureguliuotų žibintų ar nedegančio gabarito, o kiek realių problemų. Sakyčiau jei iki TA atvažiavo savo eiga, tai gana patikimi.
    Tai paspausk nuorodą ir paskaityk - gedimų kategorijos išvardintos. Beje, jeigu LED šviestuve nedega gabaritas, tai čia nėra smulkus trūkumas, nes gali teikti keisti visą žibintą, už kokius 500-1500€...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Įdomu koks % nepatikimiausių šūdmobilių nepraėjo TA dėl nesureguliuotų žibintų ar nedegančio gabarito, o kiek realių problemų. Sakyčiau jei iki TA atvažiavo savo eiga, tai gana patikimi.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Svarsčiau įsigyti Tesla M3, bet atmečiau visus Tesla modelius.
    Atmečiau nes šūdmobiliai:

    Komentuoti:


  • shimon
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Kažkaip nelabai pasitikiu visokiais "car of the year" rinkimais.
    Per daug kliurkų teko matyti.

    Dar neseniai Jeep Avenger EV buvo išrinktas "European Car of the Year 2023".
    Jeep fakin Avenger.
    Aš irgi ne, bet TopGear ar WhatCar man jau didesnį svorį turi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Automobilį panaudojate ir parduodate. Tada jį dar ilgai ilgai gyvuoja pas kitus savininkus (jei prižiūrimas gerai). Skalbiankę ar TV priduodat į savartyną, jie antrų savininkų dažniausiai nebeturi.
    Už seną techniką ar telefoną irgi kažkiek atgaunate, arba parduotate naudotą nelabai ilgą laiką kitiems, panašiai kaip su automobiliais, tik sumos mažesnės. Esmė, kad automobilis pagal savo esmę tokia pat vartojimo prekė, o NT gali būti ir investicija arba verslas ir vertė nekrenta staigiai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Automobilis labiau vartojimo prekė, kaip telefonas, televizorius ir pan., t.y. kuris greitai praranda vertę ir naudotinas trumpą laiką. Dažniausiai žmonės televizorius ar skalbimo mašinas ilgiau naudoja ir ne taip greitai sulūžta kaip automobilis.
    Ne. Automobiliai yra ilgalaikio vartojimo prekė kurios dalį kainos atgaunama parduodant jį. Nepalyginama su telefonu ar televizoriumi.

    Na turtuoliai gal ir keičia mašinas kas porą metų, bet žmonės tai ne.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Automobilis labiau vartojimo prekė, kaip telefonas, televizorius ir pan., t.y. kuris greitai praranda vertę ir naudotinas trumpą laiką. Dažniausiai žmonės televizorius ar skalbimo mašinas ilgiau naudoja ir ne taip greitai sulūžta kaip automobilis.
    Automobilį panaudojate ir parduodate. Tada jį dar ilgai ilgai gyvuoja pas kitus savininkus (jei prižiūrimas gerai). Skalbiankę ar TV priduodat į savartyną, jie antrų savininkų dažniausiai nebeturi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Automobilis gal labiau kaip nekilnojamas turtas (perkamas ilgam laikui, reikalaujantis priežiūros, parduodamas kai nebereikia) nei buitinė technika (praktiškai jokios priežiūros, išmeti sudrožęs).
    Automobilis labiau vartojimo prekė, kaip telefonas, televizorius ir pan., t.y. kuris greitai praranda vertę ir naudotinas trumpą laiką. Dažniausiai žmonės televizorius ar skalbimo mašinas ilgiau naudoja ir ne taip greitai sulūžta kaip automobilis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Automobilis gal labiau kaip nekilnojamas turtas (perkamas ilgam laikui, reikalaujantis priežiūros, parduodamas kai nebereikia) nei buitinė technika (praktiškai jokios priežiūros, išmeti sudrožęs).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.

    Gali kokią nuorodą į tyrimus ar pan? Nes atrodo kaip susigalvotas dalykas. Turėčiau patikėti kad dauguma kiniečiu nuomojasi automobilius, o nuomos įmonės po 3 metų meta juos į jūrą? Tikrai?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Esmė ta, kad smartfonas kaip "mobilus kompiuteris" santykinai greit tampa neaktualus. Taip, fiziškai - dėl baterijos, tačiau ir softiškai - reikalauja vis didesnių resursų, pajėgumų, kartais atrodo net nekeičiant to, ką nori padaryti. Tuo tarpu automobilijye nėra tokio poreikio greit kažką atnaujinti. Vairavimas iš principo toks pat, keliai tokie patys, leistini greičia, taisyklės - viskas santykinai stabilu. Taip, truputį daugiau connectivity šiais laikais jau įdomu, ir EV atveju - batarkė. Tai yra tik dalis auto gyvavimo ciklo. Jei batarkė sudarytų 50% kainos, tada jo, iš esmės įtakotų kainas.

    Todėl dabartinis kinų modelis nurašyti visai automobilį yra tik važinėjančių grabų principu - kad negaminti ilgaamžiško. O vat klausimas ar iš fizinio saugumo pusės ES tokius gražius kledarus toleruos. Čia jau nuo lobizmo priklausys.
    Ir telefonai jau nebesensta taip greitai. Prieš 15 metų keist kas metus-du pirmus aifonus buvo logikos. Prieš 10 metų jau pradėjo ilgėt ciklas. Dabar ir kas 3-4 metus nelabai jaučiasi paspartėjimas kasdieniam naudojimui. Kažkada ir kompiuteriai per porą metų morališkai pasendavo. Dabar atmetus žaidimus, generatyvinius intelektus ir piktą grafiką nelabai atsiranda juntamo paspartėjimo toj pačioj kainų kategorijoj per kelis metus. Darbiniam laptopui jau 4 metai (Apple M1) ir kaip programeriui nu netrūksta spartos. Ant popieriaus nauji M4 atrodo ryškiai sparčiau, bet realiai lyginant su kolegom kasdieniam naudojime tos sekundės nesijaučia.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Tai tu čia pasakoji apie VDV variklių erą. Taip, ten resursas gal ir buvo didesnis, bet kuo naujesni auto eina, tuo ir VDV resursas mažesnis, bet tu pereik prie elektromobilių rinkos. Čia kitos taisyklės. Aš nžn kam drožti seną aifoną kai pasiimu pigiausią samsungą, kur batareika laiko ir atnaujinimai veikia, po poros metu vėl imi naują. Tas pats ir su EV. Koks tau dabar pointas pirkti iš antrinės rinkos pribaigtą 35 kw EV? Ką tu su juo veiksi? Važinėsi iki parduotuvės ir atgal? Kiek laiko tu krausi batareiką? Tiesiog šitoje sferoje teks pakeisti įpročius
    VDV ar elektryčka, traukos mechanizmas yra tik nedidelė dalis mašinos. Kėbulas, salonas, važiuoklė... Kur dėt visą kitą? Nurašyt į sąvartyną? Ar gamint popierinius, kad eitų „perdirbt“ po kelių metų?

    Gal paskutiniu metu reikalai pasikeitė, bet kai seniau tekdavo turėt reikalų su „pigiausiais samsungais“, tai būdavo absoliutus šiknaskaudis. Pasikeist bateriją aifone kas kelis metus ir jį drožt metų metais tikrai geresnis variantas.

    Tas pats ir su mašinom - ar geriau vienkartinė padaryta kuo pigiau kurią išmeti (tu arba gamintojas/pardavėjas), ar normaliau padaryta kurią verta prižiūrėt (tau arba kažkam kitam). Greičiau antrinė rinka prisitaikys ir atsiras patvarūs akumai arba pigūs būdai sutvarkyt akumus. Nes kitaip arba bus nežmoniškos kainos, arba visos kitos dalys padarytos skausmingai pigiai.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Tai tu čia pasakoji apie VDV variklių erą. Taip, ten resursas gal ir buvo didesnis, bet kuo naujesni auto eina, tuo ir VDV resursas mažesnis, bet tu pereik prie elektromobilių rinkos. Čia kitos taisyklės. Aš nžn kam drožti seną aifoną kai pasiimu pigiausią samsungą, kur batareika laiko ir atnaujinimai veikia, po poros metu vėl imi naują. Tas pats ir su EV. Koks tau dabar pointas pirkti iš antrinės rinkos pribaigtą 35 kw EV? Ką tu su juo veiksi? Važinėsi iki parduotuvės ir atgal? Kiek laiko tu krausi batareiką? Tiesiog šitoje sferoje teks pakeisti įpročius
    Esmė ta, kad smartfonas kaip "mobilus kompiuteris" santykinai greit tampa neaktualus. Taip, fiziškai - dėl baterijos, tačiau ir softiškai - reikalauja vis didesnių resursų, pajėgumų, kartais atrodo net nekeičiant to, ką nori padaryti. Tuo tarpu automobilijye nėra tokio poreikio greit kažką atnaujinti. Vairavimas iš principo toks pat, keliai tokie patys, leistini greičia, taisyklės - viskas santykinai stabilu. Taip, truputį daugiau connectivity šiais laikais jau įdomu, ir EV atveju - batarkė. Tai yra tik dalis auto gyvavimo ciklo. Jei batarkė sudarytų 50% kainos, tada jo, iš esmės įtakotų kainas.

    Todėl dabartinis kinų modelis nurašyti visai automobilį yra tik važinėjančių grabų principu - kad negaminti ilgaamžiško. O vat klausimas ar iš fizinio saugumo pusės ES tokius gražius kledarus toleruos. Čia jau nuo lobizmo priklausys.

    Komentuoti:

Working...
X