Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimąKą manote apie BMW i3?- BMW i3 - tai ne tik elektromobilis, bet ir stiliaus pareiškimas. Išskirtinis dizainas ir novatoriškos technologijos užtikrina ne tik malonų vairavimą, bet ir mažesnį poveikį aplinkai.
- BMW i3 - tai ateities automobilis jau šiandien. Mėgaukitės tyliu ir dinamišku važiavimu, o tuo pačiu prisidėkite prie švaresnio miesto.
- BMW i3 - tai puikus pasirinkimas tiems, kurie vertina individualumą ir tvarumą. Atraskite naują vairavimo patirtį su šiuo unikaliu elektromobiliu.
BMW i3 Reliability: https://www.mybmwi3.com/threads/how-...3-really.5460/
i3 BEV reliability/common issues: https://www.speakev.com/threads/i3-b...issues.160730/
Is I3 a good reliable car? https://www.reddit.com/r/BMWi3/comme...iable_car_now/
Komentuoti:
-
Tesla nėra privalomų apsilankymų servise, tai per 3 metus yra didelė tikimybė kad kažkas bus netvarkoj...
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTaigi šneka prasidėjo nuo to kad teslos šūdamobiliai nepatikimiausi, o dabar pasirodo tik neparuošti techui.
Tai yra natūralu, nes teslos negenda, ir savininkai neturi įpročio važinėti į servisus.
Nepamenu pavadinimo, bet galėčiau surasti.
Ta taisykla gana sudėtingus dalykus daro, patys yra sukūrę modernesį baterijų paketą Model S ir t.t.
Anyway, ta taisykla per interviu sakė kad Model S (lygtais iki 2020 gamybos) yra išskirtinai dažnai gendantis automobilis.
Model 3 nepalyginimai geriau, bet ten nemažai kokybės skirtumų priklausomai nuo gamybos metų.
Labai jaučiasi pagerėjimas lyginant 2019 vs 2021 vs 2023.
Bet neišlaikyti elementarios techninės apžiūros tai truputį dugnas pramuštas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taigi šneka prasidėjo nuo to kad teslos šūdamobiliai nepatikimiausi, o dabar pasirodo tik neparuošti techui.
Tai yra natūralu, nes teslos negenda, ir savininkai neturi įpročio važinėti į servisus.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTai paskaičiau, pasirodo patikimiausi - vokiški, LOL.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąĮdomu koks % nepatikimiausių šūdmobilių nepraėjo TA dėl nesureguliuotų žibintų ar nedegančio gabarito, o kiek realių problemų. Sakyčiau jei iki TA atvažiavo savo eiga, tai gana patikimi.
Komentuoti:
-
Įdomu koks % nepatikimiausių šūdmobilių nepraėjo TA dėl nesureguliuotų žibintų ar nedegančio gabarito, o kiek realių problemų. Sakyčiau jei iki TA atvažiavo savo eiga, tai gana patikimi.
Komentuoti:
-
Svarsčiau įsigyti Tesla M3, bet atmečiau visus Tesla modelius.
Atmečiau nes šūdmobiliai:
- Tesla Model 3 ranked least reliable EV in used-car testing
- 31.6% of Tesla Model 3 vehicles failed inspection in 2023 (original source via HackerNews)
- Tesla stands out among cars that do not pass the inspection in Denmark. Almost every fourth Model 3 car is rejected, writes Teknikens Värld
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Kažkaip nelabai pasitikiu visokiais "car of the year" rinkimais.
Per daug kliurkų teko matyti.
Dar neseniai Jeep Avenger EV buvo išrinktas "European Car of the Year 2023".
Jeep fakin Avenger.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Automobilį panaudojate ir parduodate. Tada jį dar ilgai ilgai gyvuoja pas kitus savininkus (jei prižiūrimas gerai). Skalbiankę ar TV priduodat į savartyną, jie antrų savininkų dažniausiai nebeturi.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Automobilis labiau vartojimo prekė, kaip telefonas, televizorius ir pan., t.y. kuris greitai praranda vertę ir naudotinas trumpą laiką. Dažniausiai žmonės televizorius ar skalbimo mašinas ilgiau naudoja ir ne taip greitai sulūžta kaip automobilis.
Na turtuoliai gal ir keičia mašinas kas porą metų, bet žmonės tai ne.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Automobilis labiau vartojimo prekė, kaip telefonas, televizorius ir pan., t.y. kuris greitai praranda vertę ir naudotinas trumpą laiką. Dažniausiai žmonės televizorius ar skalbimo mašinas ilgiau naudoja ir ne taip greitai sulūžta kaip automobilis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilis gal labiau kaip nekilnojamas turtas (perkamas ilgam laikui, reikalaujantis priežiūros, parduodamas kai nebereikia) nei buitinė technika (praktiškai jokios priežiūros, išmeti sudrožęs).
Komentuoti:
-
Automobilis gal labiau kaip nekilnojamas turtas (perkamas ilgam laikui, reikalaujantis priežiūros, parduodamas kai nebereikia) nei buitinė technika (praktiškai jokios priežiūros, išmeti sudrožęs).
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
Gali kokią nuorodą į tyrimus ar pan? Nes atrodo kaip susigalvotas dalykas. Turėčiau patikėti kad dauguma kiniečiu nuomojasi automobilius, o nuomos įmonės po 3 metų meta juos į jūrą? Tikrai?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Esmė ta, kad smartfonas kaip "mobilus kompiuteris" santykinai greit tampa neaktualus. Taip, fiziškai - dėl baterijos, tačiau ir softiškai - reikalauja vis didesnių resursų, pajėgumų, kartais atrodo net nekeičiant to, ką nori padaryti. Tuo tarpu automobilijye nėra tokio poreikio greit kažką atnaujinti. Vairavimas iš principo toks pat, keliai tokie patys, leistini greičia, taisyklės - viskas santykinai stabilu. Taip, truputį daugiau connectivity šiais laikais jau įdomu, ir EV atveju - batarkė. Tai yra tik dalis auto gyvavimo ciklo. Jei batarkė sudarytų 50% kainos, tada jo, iš esmės įtakotų kainas.
Todėl dabartinis kinų modelis nurašyti visai automobilį yra tik važinėjančių grabų principu - kad negaminti ilgaamžiško. O vat klausimas ar iš fizinio saugumo pusės ES tokius gražius kledarus toleruos. Čia jau nuo lobizmo priklausys.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Tai tu čia pasakoji apie VDV variklių erą. Taip, ten resursas gal ir buvo didesnis, bet kuo naujesni auto eina, tuo ir VDV resursas mažesnis, bet tu pereik prie elektromobilių rinkos. Čia kitos taisyklės. Aš nžn kam drožti seną aifoną kai pasiimu pigiausią samsungą, kur batareika laiko ir atnaujinimai veikia, po poros metu vėl imi naują. Tas pats ir su EV. Koks tau dabar pointas pirkti iš antrinės rinkos pribaigtą 35 kw EV? Ką tu su juo veiksi? Važinėsi iki parduotuvės ir atgal? Kiek laiko tu krausi batareiką? Tiesiog šitoje sferoje teks pakeisti įpročius
Gal paskutiniu metu reikalai pasikeitė, bet kai seniau tekdavo turėt reikalų su „pigiausiais samsungais“, tai būdavo absoliutus šiknaskaudis. Pasikeist bateriją aifone kas kelis metus ir jį drožt metų metais tikrai geresnis variantas.
Tas pats ir su mašinom - ar geriau vienkartinė padaryta kuo pigiau kurią išmeti (tu arba gamintojas/pardavėjas), ar normaliau padaryta kurią verta prižiūrėt (tau arba kažkam kitam). Greičiau antrinė rinka prisitaikys ir atsiras patvarūs akumai arba pigūs būdai sutvarkyt akumus. Nes kitaip arba bus nežmoniškos kainos, arba visos kitos dalys padarytos skausmingai pigiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: