Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O Volvo androidinis softas irgi nieko gero nežada?
    Volvo bandžiau prieš kokius 2,5 metų tad nepamenu. Plius nuo to laiko jau daug kas gali būti pasikeitę
    Neseniai bandžia BYDą - tai softas nepatiko. visa kita diskusiju klausimas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Jei softas androidinis - gero tai nežada.
    O Volvo androidinis softas irgi nieko gero nežada?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    [/LIST]Ar jau galima neramiai jaustis dėl EU autoindustrijos ateities?
    Tai čia žiūrint ar toliau apsimesim kad valstybinės subsidijos siekiant sunaikinti konkurentus yra "laisva ekonomika" ir leisim laisvai vežti tokius automobilius. O šiaip tai su ferari labai prastas palyginimas (nors atrodo ir panašiai). Ferrari tu 90% kainos moki už brandą iki tokio lygio kad jie rankom surinkinėja kėbulus vietoj automatikos nes jie tai parduoda pirkėjui kaip cool ir verta mokėti dvigubai. Ferrari neatspindi EU gamintojų.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    ...Jei softas androidinis - gero tai nežada...
    Pasakė vartotojas vardu iPhone

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Atrodo viskas fainai ir gražiai, bet o kaip su programine įranga? Bandžiau BYDą - nu tai softas pasirodė labai nepatogus ir neintuityvus. Visko reikia ieškoti landžioti po meniu ir t.t. kaip pvz tesloje viskas paprasta. Jei softas androidinis - gero tai nežada. O be gero softo gali būti kad ir paauksuotom sėdynėm, bet jis bus nieko vertas.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Kažkodėl neprisegė nuotraukų, tai naudoju išorinę talpyklą.









    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Na gerai, susumuojam.
    1. Atrodo kaip Ferrari Purosangue.
    2. Net pigiausia versija turi apie 100 kWh bateriją ir labai daug tech.
    3. Brangiausia Xiaomi YU7 versija Kinijoje kainuos +/- tiek, kiek Lietuvoje kainuoja VW ID3 Pro S (t.y. šiemet pigiausio VW elektromobilio "vidutinė" versija).
    4. Ta brangiausia Xiaomi YU7 versija turi apie 700 AG, 100 kWh bateriją, ir 0-100 km/h padaro greičiau nei Ferrari Purosangue.
    Ar jau galima neramiai jaustis dėl EU autoindustrijos ateities?


    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Rytoj oficialiai pristatys Xiaomi YU7.
    Mano nuomone čia yra įdomiausias elektromobilis per paskutinius 5 metus.

    Nepaisant to kad labai daug dizaino elementų "pasiskolinta" iš Ferrari Purosangue.
    Xiaomi ne tik neslepia Ferrari kopijavimo, bet ir akcentuoja įvairiais būdais, pvz. automobilio platformą vadina "Modena" (Ferrari kilo iš Modena miesto ir vėliau persikėlė į Maranello). Gandai ir "leaks" indikuoja kad rytojaus prezentacijoje bus įvairūs palyginimai su Ferrari Purosangue – 20x brangesniu automobiliu.

    Click image for larger version  Name:	A.jpg Views:	0 Size:	111,6 kB ID:	2207231 Click image for larger version  Name:	AA.jpg Views:	0 Size:	97,1 kB ID:	2207232 Click image for larger version  Name:	AAA.jpg Views:	0 Size:	127,0 kB ID:	2207233

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Stovintys automobiliai neteršia, todėl lengvatos turi būti ir VDV ir elektromobiliams. O jei parkingo nebus, atvykėlis suks ratus ir terš, ieškodamas kur prisiparkuoti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau grįžti prie originalaus klausimo - parkavimo lengvatų. Elektromobiliai užima tiek pat vietos kiek ir VDV. Realus problemos sprendimas būtų branginti įvažiavimą į tokias teritorijas aplamai, kad nebūtų VDV dūmų. O sumažėjus VDV tada galima ir parkingą piginti, nes parkingo kaina turėtų būti surišta su parkingo užimtumu.
    Tai čia susije. Kadangi elektormobiliai taip pat yra taršūs, tai lengvatos neturėtu būti nei VDV nei eletromobiliams.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Siūlyčiau grįžti prie originalaus klausimo - parkavimo lengvatų. Elektromobiliai užima tiek pat vietos kiek ir VDV. Realus problemos sprendimas būtų branginti įvažiavimą į tokias teritorijas aplamai, kad nebūtų VDV dūmų. O sumažėjus VDV tada galima ir parkingą piginti, nes parkingo kaina turėtų būti surišta su parkingo užimtumu.
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2025.06.16, 11:57.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Ok, o tai kodėl fokusuojatės tik ties non-exhaust emissions? Kodėl niekas negali pateikti "total emissions" ar "combined pollution"?
    Sure, padangų nusidėvėjimas yra 20 proc. didesnis. Užtat CO2, azoto junginių ir kitų kuro degimo tarša yra 100 proc. mažesnė.
    Pateikdami tokius atsirinktinius nišinius duomenis esate ne geresni nei eiliniai propagandininkai.

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Regeneracinis stabdymas turi didelę įtaką ir būtent važiuojant mieste stipriai sumažina "neišmetamųjų teršalų" kiekį.

    https://www.sciencedaily.com/release...0210153743.htm

    The models showed that with more traffic, electric vehicles produce less non-exhaust emissions than their gasoline-powered counterparts. The trend, however, is reversed when less traffic is on the road. Electric vehicles will produce more non-exhaust emissions compared to gasoline vehicles when there is less traffic. Overall, the study suggests that if at least 15 percent of driving occurs in city conditions, electric vehicles produce less non-exhaust particulate matter emissions than gasoline-powered vehicles.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė k13tas Rodyti pranešimą

    Galima šaltinį dėl elektromobilių "didžiulio tarškos kiekio" dėl padangų dilimo?
    Galima pradėti čia: https://e360.yale.edu/features/tire-...oxic-chemicals

    Kelios citatos:

    Seventy-eight percent of ocean microplastics are synthetic tire rubber, according to one estimate.
    Tire emissions from electric vehicles are 20 percent higher than those from fossil-fuel vehicles.
    There is emerging evidence that tyre wear particles and other particulate matter may contribute to a range of negative health impacts including heart, lung, developmental, reproductive, and cancer outcomes.
    Tires release 100 times the amount of volatile organic compounds as a modern tailpipe.

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Parkavimo lengvatų neturi būti jokių. Nei elektromobiliams (kurie sukuria didžiulįį taršos kiekį, tik ne išmetamaisiais dūmais o padangų dilimu), nei gyventojams, nei dar kam nors.
    Galima šaltinį dėl elektromobilių "didžiulio tarškos kiekio" dėl padangų dilimo?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Idomus skaiciai:

    Kai kuriose, Klaipėdos apmokestintose vietose, ypatingai sezono metu, įvairius leidimus turinčios transporto priemonės sudarydavo iki 85 proc. visų stovinčių automobilių.
    „Regitros“ turimais ir metų pradžioje paskelbtais duomenimis, 60 proc. elektrinių transporto priemonių įregistravo fiziniai asmenys, 40 proc. – juridiniai asmenys.
    Vilnius, Neringa ir Palanga, juose elektromobiliai sudaro daugiau nei 3,5 proc. visų automobilių.
    Norvegijos automobilių parke beveik 30 proc. automobilių yra elektromobiliai ar įkraunami hibridai. Lietuvoje tokių – 1,61 proc.

    https://www.delfi.lt/auto/eismo-puls...arka-120108005

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Kalbama apie muitų Kinijos elektromobiliams nuėmimą.
    Norvegija muitų neįvedinėjo bet pardavimai vis tiek krito, šiais metais tarp TOP 20 yra tik 2 kinietiški modeliai (praėjusiais metais tokiu metu buvo 4), 10 vietoje VOLVO EX30 ir 19 - MG4 Electric.
    Pirmoje vietoje vis dar Model Y bet sumuojant pagal gamintojus VW grupė aplenkė Tesla daugiau nei dvigubai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    BYD jau ir Lietuvoje yra

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Renault tyliai atgaivino Megane su dizeliniu varkliu, ir.... :
    Bliūkšta elektromobilių vajus: Vokietijos ir Italijos automobilių gamintojai keičia savo planus https://www.delfi.lt

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Zeekr 700k planų kol kas neatsisako, nors augimas sulėtėjęs. Galbūt tai sezoniškumas. Įdomiau būtų grafikas be pardavimų Kinijoje. Beje, 700k tai planas visai grupei, t.y. Lynk ir Zeekr brandams.

    Click image for larger version  Name:	Zeekr.png Views:	0 Size:	122,8 kB ID:	2186477


    Iš čia: https://cnevpost.com/2025/03/01/zeek...ries-feb-2025/

    Komentuoti:

Working...
X