
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Elektromobilius LT pirko 2 tipų žmonės - pasiturintys, su namais ir nuosavom saulės elektrinėm, ir gnydos - pirkę nissan lyfus ir važinėję beveik dykai kraudamiesi nemokamose viešose krovimo stotelėse. Galimybių krautis nemokamai beveik neliko, atitinkamai sumažėjo ir EV populiarumas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvoje tendencijos kaip ir visoje Europoje, praeitą mėnesį EV pardavimai sumažėjo net 30%, nors subsidijos vis dar skiriamos ir galioja daug lengvatų. Bet panašu bus sunku išlipti iš entuaziastų lygio, kol pačių auto kaina neadekvati, nuvažuojamas realus atstumas gana mažas, o importui dedami didžiuliai mokesčiai ir nėra adekvačios infrastruktūros.
Audringi vėjai Europos automobilių rinkoje: spartesnio perėjimo prie elektromobilių turėsime kiek palaukti
iki šių metų rugsėjo Lietuvoje įregistruota maždaug 300 mažiau elektromobilių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, o elektromobilių rinkos dalis mūsų šalyje, lyginant su pernai sumažėjo kiek daugiau nei procentu ir dabar siekia 5,4 proc.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau kur labiau tiktų, ar į "Šiaip linksma", ar "Šiaip liūdna".
Vaizdelis iš Nokia R&D centro Belgijoje.
- Pastatėme jums EV įkrovimo stoteles!
- Valio!
- Bet jūs jomis nesinaudokite!
- ...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabartinės spot kainos per žemos kad palaikytų reikalingą ličio gavybos plėtra, tai tokios kainos negalės egzistuoti ilgai...
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
sakyčiau dėl vaibo ir dėl kainos, nes tylos nėra (ir nebus tol kol važinėsim ant padangų)
O čia EV vartotojų apklausos rezultatai. Aišku kai kurios markės turi daugiau neobjektyvių fanboy'jų, bet kažkoks vaizdas susidaro.
Komentuoti:
-
Parašė miurdock Rodyti pranešimąIr plius daug kas savo saulės elektrines namuose turi, na tikrai nemažai tokių, kas ateity tikrai leis labai pigiau nei vdv važinėt
Parašė miurdock Rodyti pranešimąIR išvis elektromobiliai turbūt ne apie kainą yra esmė, apie eko, vaibą, tylą, technologiją ir t.t., ir kas rašo, kad vdv geriau to niekas nesupras ir nereik tęst diskusijos ar įsižeist
Komentuoti:
-
Study: Nearly Half of EV Owners in America Want to Switch Back to Gas
Inadequate charging infrastructure is keeping people from buying EVs. https://www.motor1.com/news/724788/h...infrastructure.
Country % Likely to Switch Back to Gas Australia 49% United States 46% Brazil 38% China 28% Germany 24% Norway 18% France 18% Italy 15% Japan 13%
Komentuoti:
-
Aptiko dar vieną lauką su pertekliniais Tesla
Does anyone know what this is? Hundreds of Model 3’s in an overgrown lot. https://www.reddit.com/r/TeslaModel3...reds_of_model/
https://charter97.org/ru/news/2024/8/15/606819/
Komentuoti:
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
Valstybė reguliuoja kainas kur yra (natūralios) monopolijos, pas mum net nesugeba kainos nustatyti savo (LAKD) stotelėm.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.
Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.IR išvis elektromobiliai turbūt ne apie kainą yra esmė, apie eko, vaibą, tylą, technologiją ir t.t., ir kas rašo, kad vdv geriau to niekas nesupras ir nereik tęst diskusijos ar įsižeist
Komentuoti:
-
„Tesla“ Lietuvoje įsteigė įmonę
Kol kas neaišku kokiu tikslu.
Tiesiogiai pagrindinės gamintojo įmonės Europoje valdomos UAB „Tesla Lithuania“ įstatinis kapitalas siekia 230.000 Eur, jos direktoriumi paskirtas viso regiono vadovas.
Rugpjūčio 7 d. Vilniuje Nyderlandų bendrovė „Tesla International B.V.“ įsteigė UAB „Tesla Lithuania“. Iki šiol formali šio elektromobilių gamintojo veikla Lietuvoje tėra tik „Supercharger“ įkrovimo stoteles Kauno prieigose, nes „Teslos“ automobiliais prekiaujama internetu arba pasitelkiant neautorizuotus atstovus kaip Vilniuje veikianti bendrovė „Deals On Wheels“.
<..>
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
taip kaip ir cigaretėms valstybė negali nustatyti kainų, kaip šildymui ekokurui negali reguliuoti kainos, kaip gamtinėms dujoms negali.... gi laisva rinka ir nėra paklausos
Kai valstybė siekia kažkokių tikslų ji daug ką gali, gali padidinti kainas (akcizais) gali nustatyti lubas, gali subsidijuoti kainas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Savikainų skaičiuoojau: esi gordėjęs apie tonklo balansavimą? Bent jau suvoki, apie kokias galias šnekama, kai pvz. pradjus statyti krovimo parką, ten galia bus ar ne 2 MW. Ir ta galia ne pastoviai įjungta ( kaip koks fabrikas), o pyst reikia, čmok, nebereikia... O jei tokių parkų daug atsiranda....
Ir išvis - dar kartą sakau: gyvenam laisvoj rinkoj, pardavėjas yra laisvas nustatyti pardavimo kainą kokią nori. Kainas mažina konkurencija arba paklausos nebuvimas.
Kai valstybė siekia kažkokių tikslų ji daug ką gali, gali padidinti kainas (akcizais) gali nustatyti lubas, gali subsidijuoti kainas...
Komentuoti:
-
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
aršūs ev gerbėjai baisei nemyli vandenilio
P.S. baisiai
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
ir? tavo EV yra troleibusas? OK, tada..
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Norėčiau pažiūrėt, kaip tu tiesiai nuo skirstomojo tinklo bandai krauti savo EV...
Komentuoti:
Komentuoti: