Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
    Pas mane dešimt metų senumo ir dar neturėjo nei vienos iš šitų problemų. Čia gal kai perki atsuktą lavoną

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
    Įprastai šitie dalykai laiko apie 200-300k, jeigu normaliai važinėjama. Bendra suma apie 5k, jeigu dedant viską naujo ir nerestauruoto arba keiti viską oficialiai, o ir tą sumą ne iš karto sumoki. Sėkmės pakeičiant kėbule sumontuotas elektromobilių baterijas už 5k

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
    + stabdžiai
    + metinis tepalų+filtro keitimas, jei mašina siekia 8+ metų turbūt ir duslintuvą pavirint reikia (nebent mėgsti "sportinio" bezdėjimo garsą")
    + visos po kapotu esančios suyrančios detalės, kurios kas 5-8 metus vis tiek turi būti pakeistos (žarnelės, diržai ir pan.)

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
    Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.

    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.

    Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
    Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
    Klausimas dėl greitesnio EV nuvertėjimo. Manau kad EV ir VDV pakaba, salono komforto įranga ir t.t. yra analogiški. Kai kurie EV modeliai apskritai yra VDV automobilių klonai.
    IMHO bėda ne tik kainoje, bet kol kas eksploatacijos ir remonto patogume.
    Ir apskritai mitas, kad EV "nuvertės žymiai lėčiau".
    Paskutinis taisė Sula; 2024.03.09, 08:59.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
    Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.

    Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.
    Ten tie nurašymai tai cirko lygmens, nubrozdina baterijos dugną, tada iš karto oficialus atstovas pradeda sekti pasakėlę „reikia keisti bateriją“. T.y. nereikia nei kažkokio prakirtimo, gali peršokti aikštelėje bordiūrą, perbrėžti dugną, ir jau būsi „nurašytas“. Didėjant EV procentui į tokius atvejus niekas nebekreips dėmesio, o jei ir kreips, tai lietuviai žinos iš kur pasirūpinti beveik naujomis baterijomis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.
    Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko
    Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied

    March 7 (Reuters)
    Battery electric vehicles will be, on average, cheaper to produce than a comparable internal combustion engine by 2027 thanks to new manufacturing methods that are lowering production costs, market research firm Gartner said on Thursday. Gartner expects production costs to drop considerably faster than the costs of batteries, which are the most expensive part of an EV and account for around 40% of the vehicle's price.
    Jau ne pirmą kartą skelbiama kad EV taps pigesni nei VDV. Dabar Gartner teigia kad tai įvyks 3 metų bėgyje.

    Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.09, 08:21. Priežastis: skelbima ➡️ skelbiama

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
    Pusiau valstybinė įstaiga, lauk padarymo po pusantrų metų

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys
    aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.
    Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Aš va iš šito sprendžiau
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	505
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
    ioniq 6 kaip pvz.
    čia turb9t atėmus top ir bottom buferius, bottom toks nelabai panaudojamas realiom sąlygom:
    https://www.youtube.com/watch?v=YPCM...dex=15&t=1003s

    top matosi kraunant:
    https://www.youtube.com/watch?v=xQQ0...mUNF&index=116
    ekrane rodo 100%, bet tikrovėj ~96,5%, Teslos top išskyrus soft locki'intus modelius visada tikras 100%, dauguma kitų turi bent kelis procentus paslėptus, tai teoriškai gali leist ateity, bet labai teoriškai

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
    Aš va iš šito sprendžiau
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	505
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
    ioniq 6 kaip pvz.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.
    tiesa, bet ten specifiniams pereinamiesiems modeliams, ID3 pure irgi berods turi top buferį. Bet kokiu atveju ilgoj kelionėj jie veikia identiškai neapribotai versijai, nes DC nekrauni pilno.

    Komentuoti:

Working...
X