Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
Pas mane dešimt metų senumo ir dar neturėjo nei vienos iš šitų problemų. Čia gal kai perki atsuktą lavoną
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
Įprastai šitie dalykai laiko apie 200-300k, jeigu normaliai važinėjama. Bendra suma apie 5k, jeigu dedant viską naujo ir nerestauruoto arba keiti viską oficialiai, o ir tą sumą ne iš karto sumoki. Sėkmės pakeičiant kėbule sumontuotas elektromobilių baterijas už 5k
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
+ stabdžiai
+ metinis tepalų+filtro keitimas, jei mašina siekia 8+ metų turbūt ir duslintuvą pavirint reikia (nebent mėgsti "sportinio" bezdėjimo garsą")
+ visos po kapotu esančios suyrančios detalės, kurios kas 5-8 metus vis tiek turi būti pakeistos (žarnelės, diržai ir pan.)
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.
Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.
Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
Klausimas dėl greitesnio EV nuvertėjimo. Manau kad EV ir VDV pakaba, salono komforto įranga ir t.t. yra analogiški. Kai kurie EV modeliai apskritai yra VDV automobilių klonai.
IMHO bėda ne tik kainoje, bet kol kas eksploatacijos ir remonto patogume.
Ir apskritai mitas, kad EV "nuvertės žymiai lėčiau".
Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.
Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.
Ten tie nurašymai tai cirko lygmens, nubrozdina baterijos dugną, tada iš karto oficialus atstovas pradeda sekti pasakėlę „reikia keisti bateriją“. T.y. nereikia nei kažkokio prakirtimo, gali peršokti aikštelėje bordiūrą, perbrėžti dugną, ir jau būsi „nurašytas“. Didėjant EV procentui į tokius atvejus niekas nebekreips dėmesio, o jei ir kreips, tai lietuviai žinos iš kur pasirūpinti beveik naujomis baterijomis
Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.
Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.
March 7 (Reuters)
Battery electric vehicles will be, on average, cheaper to produce than a comparable internal combustion engine by 2027 thanks to new manufacturing methods that are lowering production costs, market research firm Gartnersaid on Thursday. Gartner expects production costs to drop considerably faster than the costs of batteries, which are the most expensive part of an EV and account for around 40% of the vehicle's price.
Jau ne pirmą kartą skelbiama kad EV taps pigesni nei VDV. Dabar Gartner teigia kad tai įvyks 3 metų bėgyje.
Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.09, 08:21.
Priežastis: skelbima ➡️ skelbiama
top matosi kraunant: https://www.youtube.com/watch?v=xQQ0...mUNF&index=116
ekrane rodo 100%, bet tikrovėj ~96,5%, Teslos top išskyrus soft locki'intus modelius visada tikras 100%, dauguma kitų turi bent kelis procentus paslėptus, tai teoriškai gali leist ateity, bet labai teoriškai
Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.
tiesa, bet ten specifiniams pereinamiesiems modeliams, ID3 pure irgi berods turi top buferį. Bet kokiu atveju ilgoj kelionėj jie veikia identiškai neapribotai versijai, nes DC nekrauni pilno.
Komentuoti: