Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • NIR_Rimc
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    hm, vairas atskirai, ratai atskirai, sujungti nupūsiančiais laidžiukias...
    Lėktuvai jau senai su laidžiukais skraido ir kažkaip nenupūna. Plius cybertruc yra pagamintas iš nerūdyjančio plieno skardos o ne minimaliai cinkuotos, tai kol supus cybertruck kitų jau senai nebebus.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vienintelė apžvalga, kurios tikrai laukiu (galioja bet kuriam EV, ne tik šitam), yra Bjorn Nyland aka Teslabjorn. Jo video neturi profesionalių cutsų ir bling'o, bet jis mašinas ištestuoja realiai, o ne tik tam, kad padarytų gerą video cut'ą.
    Taip.

    Hagerty video is all about that bling.
    And what a bling.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Dar porą metų ir pasibaigs "range anxiety".


    BMW iX with new dual-chemistry battery achieves 978 km range
    https://one.ai/dual-chemistry-gemini...-single-charge


    CATL to deliver electric skateboard chassis that enables 1,000 km range in 2024
    https://www.arenaev.com/catls_electr...-news-2815.php

    CATL (Contemporary Amperex Technology Co., Ltd.) has unveiled its CIIC skateboard platform, boasting an impressive 1,000 km range and a rapid charging capability of 300 km in 5 minutes.
    Recent testing conducted in both cold and hot climates has demonstrated the robustness of the CIIC platform. It achieved a 1,000 km range, and even after the 30% reduction in range during harsh winter conditions.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Šiandien internetuose pradėjo atsiradinėti Cybertruck apžvalgos.
    Hagerty (Jason Cammisa) apžvalga yra turbūt viena geriausių visam interenete, visose kategorijose.
    Tiesiog wow.
    Vienintelė apžvalga, kurios tikrai laukiu (galioja bet kuriam EV, ne tik šitam), yra Bjorn Nyland aka Teslabjorn. Jo video neturi profesionalių cutsų ir bling'o, bet jis mašinas ištestuoja realiai, o ne tik tam, kad padarytų gerą video cut'ą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    hm, vairas atskirai, ratai atskirai, sujungti nupūsiančiais laidžiukias...

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Šiandien internetuose pradėjo atsiradinėti Cybertruck apžvalgos.
    Hagerty (Jason Cammisa) apžvalga yra turbūt viena geriausių visam interenete, visose kategorijose.
    Tiesiog wow.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    "Car of the year 2024" apdovanojimuose atrinkti 7 finalistai.
    Laimėtoją paskelbs kitų metų vasarį.

    Visi finalistai išskyrus vieną yra elektromobiliai arba turi elektrinę versiją.
    Ir tarp finalistų jau matom kiniečių.
    • BMW 5-series
    • BYD Seal
    • Kia EV9
    • Peugeot E-3008/3008
    • Renault Scenic
    • Toyota C-HR
    • Volvo EX30
    https://www.caroftheyear.org/

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip pastebėjimai:
    - Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais, tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
    - Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV

    Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.


    Arba Volkswagen vadovo Thomas Schaefer žodžiais:​
    Volkswagen's (VOWG_p.DE) 10 billion euro ($10.9 billion) savings programme will include staff reductions, managers told staff on Monday as brand chief Thomas Schaefer warned that high costs and low productivity were making its cars uncompetitive.

    "With many of our pre-existing structures, processes and high costs, we are no longer competitive as the Volkswagen brand," Schaefer told a staff meeting at the carmaker's headquarters in Wolfsburg, according to a post on the company's intranet site and seen by Reuters.

    Reuters, November 27, 2023
    https://www.reuters.com/business/aut...el-2023-11-27/

    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.29, 15:10.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Jep. Jeigu pasiimi du daiktus į rankas, ir vienas yra Made in Switzerland/Sweden/USA and so on, gali be abejonės būti tikras, kad jis bus geresnis, nei tas, ant kurio parašyta Made in Bangladesh/Cambodia/China and so on.
    Kaip taisyklė, taip.
    Bet tai taisyklei pilna išimčių.
    Ir tos išimtys dažniausiai iš elektronikos.
    Įskaitant elektromobilius.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kažkada parsivežiau iš parodos kelis spausdintus katalogus:
    FR - jokio kvapo.
    SE - "popieriaus" kvapas.
    CN - dvokia iš tolo dažais gal (dėl to ir pradėjau uostyti).
    Biškiuką pasikeitė dalykai per paskutinius metus - katalogai dabar elektroniniai.
    Dažniausiai kiniškus katalogus skaitant, net ir elektroninius, tas šūdinos kokybės kvapas vis tiek jaučiasi...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kažkada parsivežiau iš parodos kelis spausdintus katalogus:
    FR - jokio kvapo.
    SE - "popieriaus" kvapas.
    CN - dvokia iš tolo dažais gal (dėl to ir pradėjau uostyti).
    Biškiuką pasikeitė dalykai per paskutinius metus - katalogai dabar elektroniniai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Jep. Jeigu pasiimi du daiktus į rankas, ir vienas yra Made in Switzerland/Sweden/USA and so on, gali be abejonės būti tikras, kad jis bus geresnis, nei tas, ant kurio parašyta Made in Bangladesh/Cambodia/China and so on.
    EV ar visokių elektroninių gaydgetų atveju, šiaip tai priešingai. Ypač lyginant USA ir China. Biškiuką pasikeitė dalykai per paskutinius kelis metus.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą


    Kilmės šalis nustato produkto prabą/ statusą/ kokybę?
    Jep. Jeigu pasiimi du daiktus į rankas, ir vienas yra Made in Switzerland/Sweden/USA and so on, gali be abejonės būti tikras, kad jis bus geresnis, nei tas, ant kurio parašyta Made in Bangladesh/Cambodia/China and so on.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Mano pirmas spėjimas kad VW kinams savo platformai pritaikys didesnes baterijas ir galingesnius variklius, užvadinę tai "low cost China-only platform".
    O europiečiams pardavinės (tiksliau jau dabar pardavinėja) savo ID3 už 42-47 tūkst. eur. Ir po to visi stebėsis, kodėl EV nėra tokie populiarūs kaip tikimasi.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.27, 06:24.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Jei būčiau kinas, tai irgi pirkčiau kinišką ir žymiai pigesnį daiktą už vokišką
    Tai kad nėra kinietiški EV pigesni ten. Jie tiesiog geresni. O Teslos tikrai ne pigiausios, bet tarp populiariausių.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Mano pirmas spėjimas kad VW kinams savo platformai pritaikys didesnes baterijas ir galingesnius variklius, užvadinę tai "low cost China-only platform".

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Mano dviratis pagamintas Taivane, bet suprojektuotas Vokietijoje. Tai vis tiek aukštesnė praba.
    Su kiniškais EV jau yra visiškai kita situacija, europiečiai negali su jais konkuruoti kokybės/spec'ų/kainos santykiu, todėl net tokie didžiuliai koncernai kaip Volskswagen pirks technologijas iš kiniečių, kurie šioje srityje yra žymiai labiau pažengę.

    O tas deklaravimas, kad tai bus "Low-Cost, China-Only Platform" yra grynai tam, kad ir toliau pardavinėti Europoje dvigubai brangiau, nors 100% "europietiškiems" EV jie naudos ir tas pačias technologijas (bent jau dalinai), ir daug ką gamins Kinijoj (baterijas ir elektronika tai tikrai) ir tiesiog surinkinės Europoje.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Mano dviratis pagamintas Taivane, bet suprojektuotas Vokietijoje. Tai vis tiek aukštesnė praba.
    Kilmės šalis nustato produkto prabą/ statusą/ kokybę?
    Užuojauta lietuviškiems produktams.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip padarysiu vėliau reportažą kažkurioje temoje su foto ir video apie micromobility Shanghajuje, nes ten gana impressive su tuo.
    Laukiam!

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Todėl VW ėmėsi veiksmų:

    Va kaip įdomiai veikia ta konkurencija, pyst ir niekam tu nebeįdomus su ta savo "išskirtine vokiška kokybe" iš tos pačios gamyklos, kaip ir kiti kinų EV
    Mano dviratis pagamintas Taivane, bet suprojektuotas Vokietijoje. Tai vis tiek aukštesnė praba.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Todėl VW ėmėsi veiksmų:

    Volkswagen Developing Low-Cost, China-Only Platform To Fight Local Rivals



    Va kaip įdomiai veikia ta konkurencija, pyst ir niekam tu nebeįdomus su ta savo "išskirtine vokiška kokybe" iš tos pačios gamyklos, kaip ir kiti kinų EV
    Jei būčiau kinas, tai irgi pirkčiau kinišką ir žymiai pigesnį daiktą už vokišką

    Komentuoti:

Working...
X