Atnaujinas Porsche Macan bus elektrinis.
Jokių benzininių, dyzelinių ar hibridinių.
https://electrek.co/2023/12/11/porsc...-track-skills/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
BYD kiek žinau tik LFP gamina, tai kažkaip lygint su kitais gamintojais nelabai tikslo yra, įdomu kai išeis CATL Shenxing gal tai bus geriausios rinkoje batarkės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip. BYD batareikos yra pigios dėl vastybės dotacijų baterijų pramonei, tai neapsimoka dėti savo kokybiškesnių.
Jeigu kas nors galvoja kad battery swap kadanors bus aktuali plačiajai visuomenei tai tokio žmogaus nuomonė iš karto gali būti nurašyta.
Tikrai sunku patikėti kad šalis su tokiu požiūrių į mokslą gali būti kur nors pirmaujanti:
Šaltinis: https://www.telegraph.co.uk/news/wor...-cheating.htmlPaskutinis taisė John; 2023.12.12, 11:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit
Parašė John Rodyti pranešimąPažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap. Ar krūvą kitų naujų video per paskutinius kelis mėnesius, kur daromi kinietiškų EV reviewsai.
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Kodėl taip sunku patikėti kad kažkokia šalis su:
it discovered 99 identical papers in one subjectBy late afternoon, the invigilators were trapped in a set of school offices, as groups of students pelted the windows with rocks. Outside, an angry mob of more than 2,000 people had gathered to vent its rage, smashing cars and chanting: "We want fairness. There is no fairness if you do not let us cheat."
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO antram galima jau į Sindziangą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO antram galima jau į Sindziangą?
Šiaip turėjau planų apsilankyti Urumqi, bet vis patingėdavau, nes reikia kažkokio papildomo leidimo, plius visgi gana toli ten kažkur nuo visko, plius tiesioginių HSR nėra iš Pekino ar Šanchajaus, tai biškį per daug vargo dėl matyt nebaisiai įdomaus regiono. Aš asmeniškai rekomenduoju tiek pirmą, tiek antrą kartą likti prie 1st tier miestų (Beijing, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen), o po to gal kokį Chongqingą, Chengdu ir t.t. Urumqi ir šiaiop Xinjiangas matyt kažkur sąrašo apačioje liktų, nebent specifiškai įdomus tas regionas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąApsilankyk Kinijoje, baigsis nesąmonių rašinėjimai.
Pirmam kartui rekomenduoju Shanghai ir Hangzhou.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
Pirmam kartui rekomenduoju Shanghai ir Hangzhou.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?- daugiau nei 1,4 milijardo gyventojų
- daugiau nei dvigubai didesniu plotu nei Europos Sąjunga
- labai modernia transporto, telekomunikacijų bei skaitmenizacijos infrastruktūra
- milžiniškais gamybos pajėgumais
- milžiniškom prekybos apimtim
- milžiniškom užsienio investicijom (2023 smuko >90% lyginant su 2022, bet seniau buvo kosminiai skaičiai)
- geriau reitinguojamais inžinerijos universitetais nei ES
- gausybe IT olimpiadų laimėjimų
- ...
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
Labai sunku kažką bandyti išaiškinti žmogui, kuris kaip kokia užsikirtusi plokštelė kartoja kažkokius išsigalvojimus ir nesąmones, ir atsisako matyti, kas vyksta panosėje.
Pažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap. Ar krūvą kitų naujų video per paskutinius kelis mėnesius, kur daromi kinietiškų EV reviewsai. Nu negalima tiesiog užsiblokuoti nuo aplinkos ir kartoti kažkokius absoliučiai niekuo nepagrįstus ir lengvai paneigiamus pezalus. Seriously, negi taip sunku bent pabandyti pripažinti realybę, o ne eiti buldozeriu ir gyventi kažkokiame neegzistuojančiame sapnų ir svajonių pasaulyje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit- Ford perka CATL batareikas ir stato bendrą gamyklą (šaltinis)
- BMW perka CATL batareikas ir stato bendrą gamyklą (šaltinis)
- Volkswagen bandė pirkti dalį CATL (šaltinis)
- ...
- Audi nusipirko IM Motors elektromobilių platformą (šaltinis1, šaltinis2)
- BMW elektromobiliai daromi su Great Wall Motors pagalba (šaltinis)
- Mercedes perka Nio padarytą R&D (šaltinis)
- Renault naudos Geely platformą (šaltinis)
- Audi ir Mercedes galimai darys bendrą R&D su Huawei (šaltinis)
- Stellantis (koncernas į kurį įeina Peugeot ir 10+ kitų gamintojų) perka iš Leapmotor (šaltinis)
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.11, 15:00.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Vienintelis būdas kaip kinų EV gali tobulėti tai tik vagiant vakarietišką IP. Tokių būdu jie visada atsiliko ir atsiliks technologiškai. Kuo jie gali konkuruoti tai aišku kaina, ypač kai gali naudoti "forced labour" plius kokybe kurios tiesiog ten nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.
Komentuoti:
-
Kur tau nebus daug EV gamintojų, kai didžiausia kaštų dalis, baterijos, subsidijuojamos valstybės.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąNežinau dėl naujausių, bet vieną kinų kūrinį ant ratų, pirktą prieš metus, kartais panaudoju. Įspūdžiai dvejopi. Būtent softas yra silpna vieta.
Kinijos gamintojai prikuria daug visokių brendų.
Net BYD kuris atrodo neturi jokių dukterinių brendų, iš tiesų turi minimum tris papildomus – Denza, Yangwang ir Fangchengbao.
Dar galim pridėti Huawei, Alibaba ir Baidu kartu su EV gamintojais įkurtais brendais, kurie irgi stiprūs software srityje.
VW net susimetė su Xpeng, būtent dėl software.
Mercedes su Nio. Audi su IM Motors. Ir t.t.
Kinijoje šiuo metu labai daug EV gamintojų.
Tikrai galima rasti kelias dešimtis šūdinų.
Ir kelias dešimtis stebinančiai gerų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąEgiuxz, susipažink su šiuolaikiniais Kinijos gamintojų EV prieš rašydamas beleką.
Olandijoje, Švedijoje ar Norvegijoje gali nesunkiai gauti bandomąjį važiavimą.
Ar bent jau pasiskaityk apžvalgas.
Būna parašai gerų ir protingų komentarų, bet šioje vietoje terši temą rašydamas nesąmones.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Egiuxz, susipažink su šiuolaikiniais Kinijos gamintojų EV prieš rašydamas beleką.
Olandijoje, Švedijoje ar Norvegijoje gali nesunkiai gauti bandomąjį važiavimą.
Ar bent jau pasiskaityk apžvalgas.
Būna parašai gerų ir protingų komentarų, bet šioje vietoje terši temą rašydamas nesąmones.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
EV softą vertini pagal kažkokio neva į rankas paimto Xiami kažkokį appsą? What? Kokias nesąmones čia rašinėji?
Komentuoti:
Komentuoti: