JAV ėmėsi gintis nuo kiniškų automobilių: prognozuoja, ar tokiu keliu pasuks ir Europa (lrytas.lt)
"Praėjusią savaitę Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) įvedė 100 proc. muito tarifus kiniškiems automobiliams. Užsidarius šiai rinkai tikėtina, jog kinai ims plūsti į Europą."
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Per pandemiją buvo automobilių pirkimo padidėjimas europoje tai dabar sumažėjimas nieko nuostabaus, kas norėjo nusipirko ir kelis metus nebus tokios paklausos.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNežinau, gal. O tai irgi fake: https://qz.com/tesla-unsold-cars-aba...age-1851473616
https://www.benzinga.com/news/24/05/...-intense-inven
Komentuoti:
-
Šiaip EV pardavimai pasaulyje ir toliau sparčiai auga. Yra sumažėjimas Europoje, bet Europoje visų tipų automobilių sumažėjimas yra (laukia palūkanų sumažjimo ?). Bet ir gamybos capacity atrodo jau ženkliai išaugo
The latest IEA Outlook report asserts that global EV sales are set to remain “robust” in 2024, reaching around 17 million by the end of the year. In Q1, sales grew by about 25% year-over-year – similar to the growth rate seen in the same period a year earlier but from a larger base. The number of EVs sold globally in Q1 2024 is roughly equivalent to that in all of 2020.
In 2024, electric car sales in China are projected to jump to about 10 million, accounting for about 45% of all car sales in the country. In the US, roughly 1 in 9 cars sold are projected to be electric. In Europe, despite a generally weak outlook for passenger car sales and the phase-out of EV subsidies in some countries, EVs are still set to represent about 1 in 4 cars sold.
Komentuoti:
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąBūk žmogus neskaityk tokio šlamšto kaip reidasofficial ir panašių nesąmonių, nei ten kas gilinosi kodėl nei kas ir sakytų kažkam kodėl ten "stage'ina," gal kokio laivo laukia o Bremerhaven pilnas ir pan.
https://www.benzinga.com/news/24/05/...-intense-inven
Komentuoti:
-
Labiau ispaniškų padidėjimą pastėbėjau nei kiniškų. Bet tie įspaniški tokie techniškai ispaniški, bet priklauso Volkswagen group.
Komentuoti:
-
Tas Xiaomi SU7 ant popieriaus labai imponuoja. O realiai... gėda žiūrėti.
Labai daug broko, konstrukcinių klaidų ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Viskas atrodo tikrai neblogai. Techninė pusė - įspūdinga.
Yra tik keli esminiai klausimai:- Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
- Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
- Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.
Atsiranda jau pirmieji jau reviewai iš trasų, tai jau bent keli SU7 dužo dėl dingusių stabdžių ir dar keliems baigėsi laimingai. Problema visiems ta pati - stabdžiai neatlaiko trąsos apkrovų ir tiesiog nusimontuoja kaladėlės dylanti dalis nuo pado. Xiaomi vartymasis toks juokingas biškį, esą automobilis neskirtas trasai...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Viskas atrodo tikrai neblogai. Techninė pusė - įspūdinga.
Yra tik keli esminiai klausimai:- Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
- Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
- Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.
Visiškas šimtaprocentinis dealbreakeris bet kokiam telefone, net labiausiai biudžetiniame.
O šitas telefonas kainuoja 1500 eurų. Kartais Xiaomi software sprendimai mažų mažiausiai stebina...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj MahalXiaomi SU7 labai imponuoja.
Apart tai kad elektromobilis rinks belekiek duomenų apie tave ir juos slapta perduos Kinijos žvalgybai, automobilis labai imponuoja.
Revieweris/ apžvalgininkas geras ir apžvalga padaryta gerai.
Telescope: Xiaomi SU7 Review (Youtube)
Yra tik keli esminiai klausimai:- Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
- Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
- Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Automobilių koncernas „Stellantis“, valdantis tokius ženklus, kaip „Fiat“, „Jeep“, „Chrysler“, „Peugeot“ ir kitus, pirmasis iš Vakarų šalių gamintojų gavo teisę gaminti, eksportuoti ir pardavinėti Kinijos bendrovės „Leapmotor“ automobilius už Kinijos ribų. „Leapmotor“ elektromobiliai bus gaminami „Stellantis“ partnerių Tychos gamykloje Pietų Lenkijoje, du anoniminiais likti panorusius šaltinius cituoja „Reuters“.
Teigiama, kad „Leapmotor T03“ – elektrinio mažylio – gamyba šioje gamykloje gali prasidėti jau birželio gale. Teigiama, kad čia automobilis bus surenkamas iš atsigabentų jau pagamintų ir surinkimui paruoštų mazgų.
Tychos gamykla turėtų užtikrinti, kad gamybos kaštai bus nedideli. Tai labai svarbu, kadangi iš čia iškeliausiantys elektromobiliai yra sukurti taip, kad juos įpirktų daugelis vairuotojų. Šią gamyklą „Stellantis“ pasirinko dar praėjusiais metais, kai pasirašė su Kinijos gamintoju susitarimą dėl bendros veiklos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąJames May (buvęs Top Gear vedėjas) pasako savo nuomonę apie EV. Įdomu, gerai pagrindžia ir nedaug minučių.
TLDR: EV laikas dar nepribrendo.
Šitas geras!
Parašė gerietis Rodyti pranešimąFisker jau pasamdė bankroto konsultantus.The first company, Fisker Automotive, filed for bankruptcy in 2013. Fisker's share price has fallen over 97% since it went public in 2020
– WSJ
Dabar juos gamina Austrijoje (Magna Steyr, Graz).
Bet šiaip gaila jeigu išnyks.
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąYra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:- 1000+ arklio galių
- 100+ kWh baterija
- 800+ km nuvažiuojamas atstumas
- 800+ V architektūra (871V)
- Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
- 1276 Nm
- 0-100 km/h per 1,98s
- Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)
Šiuo metu Xiaomi 14 Kinijoje 400-500 eur, o Europoje 900-1000. Panašiai ir su kitais Xiaomi gaminiais.
Ir jeigu šita mašina Europoje kainuos dvigubai, t.y. apie 100k, tai jau nėra taip patrauklu.
Komentuoti:
Komentuoti: