Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taj Mahal
    replied
    Atnaujinas Porsche Macan bus elektrinis.
    Jokių benzininių, dyzelinių ar hibridinių.





    https://electrek.co/2023/12/11/porsc...-track-skills/

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    BYD kiek žinau tik LFP gamina, tai kažkaip lygint su kitais gamintojais nelabai tikslo yra, įdomu kai išeis CATL Shenxing gal tai bus geriausios rinkoje batarkės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip. BYD batareikos yra pigios dėl vastybės dotacijų baterijų pramonei, tai neapsimoka dėti savo kokybiškesnių.
    Kurios čia tos kokybiškesnės? CATL? Šiaip, gal gali pateikti konkrečius šaltinius, be išsisukinėjimų tik, apie tai, kurios baterijos yra kokybiškesnės už BYD?

    Jeigu kas nors galvoja kad battery swap kadanors bus aktuali plačiajai visuomenei tai tokio žmogaus nuomonė iš karto gali būti nurašyta.
    Tai nereikia galvoti, nes tai jau kuris laikas yra realybė. Pasiskaityk paskutnes naujienas or smth, nes nu biškį keista, kai rašinėji random išsigalvojimus, nors tereikia nueiti į Google News ir užmesti akį, kas ten rašoma.


    Tikrai sunku patikėti kad šalis su tokiu požiūrių į mokslą gali būti kur nors pirmaujanti:


    Šaltinis: https://www.telegraph.co.uk/news/wor...-cheating.html
    Ne gali, bet ir yra. Ta prasme, neigti, kad Kinija pirmauja EV srityje, yra biškį creepy. Panašiai, kaip neigti, kad dabar Lietuvoje yra žiema, o ne, pavyzdžiui, Vasara.
    Paskutinis taisė John; 2023.12.12, 11:18.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit
    Taip. BYD batareikos yra pigios dėl vastybės dotacijų baterijų pramonei, tai neapsimoka dėti savo kokybiškesnių.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap. Ar krūvą kitų naujų video per paskutinius kelis mėnesius, kur daromi kinietiškų EV reviewsai.
    Jeigu kas nors galvoja kad battery swap kadanors bus aktuali plačiajai visuomenei tai tokio žmogaus nuomonė iš karto gali būti nurašyta.
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Kodėl taip sunku patikėti kad kažkokia šalis su:
    Tikrai sunku patikėti kad šalis su tokiu požiūrių į mokslą gali būti kur nors pirmaujanti:
    it discovered 99 identical papers in one subject
    By late afternoon, the invigilators were trapped in a set of school offices, as groups of students pelted the windows with rocks. Outside, an angry mob of more than 2,000 people had gathered to vent its rage, smashing cars and chanting: "We want fairness. There is no fairness if you do not let us cheat."
    Šaltinis: https://www.telegraph.co.uk/news/wor...-cheating.html

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O antram galima jau į Sindziangą?
    Be sugrįžimo teisės. Tiesiog pradings keliautojas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O antram galima jau į Sindziangą?
    *Xinjiangą

    Šiaip turėjau planų apsilankyti Urumqi, bet vis patingėdavau, nes reikia kažkokio papildomo leidimo, plius visgi gana toli ten kažkur nuo visko, plius tiesioginių HSR nėra iš Pekino ar Šanchajaus, tai biškį per daug vargo dėl matyt nebaisiai įdomaus regiono. Aš asmeniškai rekomenduoju tiek pirmą, tiek antrą kartą likti prie 1st tier miestų (Beijing, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen), o po to gal kokį Chongqingą, Chengdu ir t.t. Urumqi ir šiaiop Xinjiangas matyt kažkur sąrašo apačioje liktų, nebent specifiškai įdomus tas regionas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Apsilankyk Kinijoje, baigsis nesąmonių rašinėjimai.
    Pirmam kartui rekomenduoju Shanghai ir Hangzhou.
    O antram galima jau į Sindziangą?

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
    Apsilankyk Kinijoje, baigsis nesąmonių rašinėjimai.
    Pirmam kartui rekomenduoju Shanghai ir Hangzhou.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
    Kodėl taip sunku patikėti kad kažkokia šalis su:
    • daugiau nei 1,4 milijardo gyventojų
    • daugiau nei dvigubai didesniu plotu nei Europos Sąjunga
    • labai modernia transporto, telekomunikacijų bei skaitmenizacijos infrastruktūra
    • milžiniškais gamybos pajėgumais
    • milžiniškom prekybos apimtim
    • milžiniškom užsienio investicijom (2023 smuko >90% lyginant su 2022, bet seniau buvo kosminiai skaičiai)
    • geriau reitinguojamais inžinerijos universitetais nei ES
    • gausybe IT olimpiadų laimėjimų
    • ...
    gali būti pirmaujanti kažkokioje srityje ir ta sritis yra elektromobiliai?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
    Na kam taip nusišnekėti?

    Labai sunku kažką bandyti išaiškinti žmogui, kuris kaip kokia užsikirtusi plokštelė kartoja kažkokius išsigalvojimus ir nesąmones, ir atsisako matyti, kas vyksta panosėje.

    Pažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap. Ar krūvą kitų naujų video per paskutinius kelis mėnesius, kur daromi kinietiškų EV reviewsai. Nu negalima tiesiog užsiblokuoti nuo aplinkos ir kartoti kažkokius absoliučiai niekuo nepagrįstus ir lengvai paneigiamus pezalus. Seriously, negi taip sunku bent pabandyti pripažinti realybę, o ne eiti buldozeriu ir gyventi kažkokiame neegzistuojančiame sapnų ir svajonių pasaulyje?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit
    Dar galiu pridėti:
    • Ford perka CATL batareikas ir stato bendrą gamyklą (šaltinis)
    • BMW perka CATL batareikas ir stato bendrą gamyklą (šaltinis)
    • Volkswagen bandė pirkti dalį CATL (šaltinis)
    • ...
    • Audi nusipirko IM Motors elektromobilių platformą (šaltinis1, šaltinis2)
    • BMW elektromobiliai daromi su Great Wall Motors pagalba (šaltinis)
    • Mercedes perka Nio padarytą R&D (šaltinis)
    • Renault naudos Geely platformą (šaltinis)
    • Audi ir Mercedes galimai darys bendrą R&D su Huawei (šaltinis)
    • Stellantis (koncernas į kurį įeina Peugeot ir 10+ kitų gamintojų) perka iš Leapmotor (šaltinis)
    Ir dešimtys kitų pavyzdžių kur ilgamečiai automobilių gamintojai perka iš kiniečių. Pagrindinė viešai sakoma priežastis dažniausiai būna kad atsilieka/nespėja ir perka nes taip greičiau.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.11, 15:00.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Vienintelis būdas kaip kinų EV gali tobulėti tai tik vagiant vakarietišką IP. Tokių būdu jie visada atsiliko ir atsiliks technologiškai. Kuo jie gali konkuruoti tai aišku kaina, ypač kai gali naudoti "forced labour" plius kokybe kurios tiesiog ten nėra.
    Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.
    Vienintelis būdas kaip kinų EV gali tobulėti tai tik vagiant vakarietišką IP. Tokių būdu jie visada atsiliko ir atsiliks technologiškai. Kuo jie gali konkuruoti tai aišku kaina, ypač kai gali naudoti "forced labour" plius kokybe kurios tiesiog ten nėra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kur tau nebus daug EV gamintojų, kai didžiausia kaštų dalis, baterijos, subsidijuojamos valstybės.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Nežinau dėl naujausių, bet vieną kinų kūrinį ant ratų, pirktą prieš metus, kartais panaudoju. Įspūdžiai dvejopi. Būtent softas yra silpna vieta.
    Tas kūrinys nebus BYD, Geely, Xpeng, Nio, Li Auto, IM Motors ar išvardintų gamintojų dukteriniai brendai.
    Kinijos gamintojai prikuria daug visokių brendų.
    Net BYD kuris atrodo neturi jokių dukterinių brendų, iš tiesų turi minimum tris papildomus – Denza, Yangwang ir Fangchengbao.
    Dar galim pridėti Huawei, Alibaba ir Baidu kartu su EV gamintojais įkurtais brendais, kurie irgi stiprūs software srityje.

    VW net susimetė su Xpeng, būtent dėl software.
    Mercedes su Nio. Audi su IM Motors. Ir t.t.

    Kinijoje šiuo metu labai daug EV gamintojų.
    Tikrai galima rasti kelias dešimtis šūdinų.
    Ir kelias dešimtis stebinančiai gerų.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Egiuxz, susipažink su šiuolaikiniais Kinijos gamintojų EV prieš rašydamas beleką.
    Olandijoje, Švedijoje ar Norvegijoje gali nesunkiai gauti bandomąjį važiavimą.
    Ar bent jau pasiskaityk apžvalgas.
    Būna parašai gerų ir protingų komentarų, bet šioje vietoje terši temą rašydamas nesąmones.
    Nežinau dėl naujausių, bet vieną kinų kūrinį ant ratų, pirktą prieš metus, kartais panaudoju. Įspūdžiai dvejopi. Būtent softas yra silpna vieta.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Gal ir atrodo nesąmonės, jeigu kyla nuo visko, kas yra kiniška

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Egiuxz, susipažink su šiuolaikiniais Kinijos gamintojų EV prieš rašydamas beleką.
    Olandijoje, Švedijoje ar Norvegijoje gali nesunkiai gauti bandomąjį važiavimą.
    Ar bent jau pasiskaityk apžvalgas.
    Būna parašai gerų ir protingų komentarų, bet šioje vietoje terši temą rašydamas nesąmones.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    EV softą vertini pagal kažkokio neva į rankas paimto Xiami kažkokį appsą? What? Kokias nesąmones čia rašinėji?
    O kiek tamsta EV softų pažįsta? Ir kiek metų su jais visais gyveni?

    Komentuoti:

Working...
X