Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Panevezietis
    replied
    JAV ėmėsi gintis nuo kiniškų automobilių: prognozuoja, ar tokiu keliu pasuks ir Europa (lrytas.lt)

    "Praėjusią savaitę Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) įvedė 100 proc. muito tarifus kiniškiems automobiliams. Užsidarius šiai rinkai tikėtina, jog kinai ims plūsti į Europą."

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Autonominių EV istorinis saugumas:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Per pandemiją buvo automobilių pirkimo padidėjimas europoje tai dabar sumažėjimas nieko nuostabaus, kas norėjo nusipirko ir kelis metus nebus tokios paklausos.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Teslos gamybos augimas viršijo paklausos augimą jau prieš gerus metus, o kad kažkurioj vietoj pastebėjo kažkokį kiekį automobilių "sandeliuką" nematau reikalo diskutuot. Neįmanoma kasmet augti 50%, ypač pardavinėjant praktiškai 1 modelį.

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Šiaip EV pardavimai pasaulyje ir toliau sparčiai auga. Yra sumažėjimas Europoje, bet Europoje visų tipų automobilių sumažėjimas yra (laukia palūkanų sumažjimo ?). Bet ir gamybos capacity atrodo jau ženkliai išaugo

    The latest IEA Outlook report asserts that global EV sales are set to remain “robust” in 2024, reaching around 17 million by the end of the year. In Q1, sales grew by about 25% year-over-year – similar to the growth rate seen in the same period a year earlier but from a larger base. The number of EVs sold globally in Q1 2024 is roughly equivalent to that in all of 2020.

    In 2024, electric car sales in China are projected to jump to about 10 million, accounting for about 45% of all car sales in the country. In the US, roughly 1 in 9 cars sold are projected to be electric. In Europe, despite a generally weak outlook for passenger car sales and the phase-out of EV subsidies in some countries, EVs are still set to represent about 1 in 4 cars sold.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    Būk žmogus neskaityk tokio šlamšto kaip reidasofficial ir panašių nesąmonių, nei ten kas gilinosi kodėl nei kas ir sakytų kažkam kodėl ten "stage'ina," gal kokio laivo laukia o Bremerhaven pilnas ir pan.
    Nežinau, gal. O tai irgi fake: https://qz.com/tesla-unsold-cars-aba...age-1851473616
    https://www.benzinga.com/news/24/05/...-intense-inven

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Labiau ispaniškų padidėjimą pastėbėjau nei kiniškų. Bet tie įspaniški tokie techniškai ispaniški, bet priklauso Volkswagen group.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Tas Xiaomi SU7 ant popieriaus labai imponuoja. O realiai... gėda žiūrėti.
    Labai daug broko, konstrukcinių klaidų ir t.t.




    Komentuoti:


  • HDi
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Viskas atrodo tikrai neblogai. Techninė pusė - įspūdinga.
    Yra tik keli esminiai klausimai:
    • Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
    • Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
    • Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.

    Atsiranda jau pirmieji jau reviewai iš trasų, tai jau bent keli SU7 dužo dėl dingusių stabdžių ir dar keliems baigėsi laimingai. Problema visiems ta pati - stabdžiai neatlaiko trąsos apkrovų ir tiesiog nusimontuoja kaladėlės dylanti dalis nuo pado. Xiaomi vartymasis toks juokingas biškį, esą automobilis neskirtas trasai...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Pastebėjot kad Vilniuje po truputį atsiranda pačių įvairiausių Kinijos gamintojų elektromobilių?

    Click image for larger version Name:	IMG_20240501_190429484.jpg Views:	0 Size:	2,11 MB ID:	2128332 Click image for larger version Name:	IMG_20240501_190237374.jpg Views:	0 Size:	2,51 MB ID:	2128333
    Taip, spėju po 10 metų kiniški automobiliai dominuos pardavimų topuose, kaip dabar japoniški.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Pastebėjot kad Vilniuje po truputį atsiranda pačių įvairiausių Kinijos gamintojų elektromobilių?

    Click image for larger version Name:	IMG_20240501_190429484.jpg Views:	0 Size:	2,11 MB ID:	2128332 Click image for larger version Name:	IMG_20240501_190237374.jpg Views:	0 Size:	2,51 MB ID:	2128333
    Tikrai pastebėjau, kad Vilniuje pastaruoju metu visokio š atsiranda daugiau, ne tik šitų kiniškų atliekų

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ne.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Pastebėjot kad Vilniuje po truputį atsiranda pačių įvairiausių Kinijos gamintojų elektromobilių?

    Click image for larger version  Name:	IMG_20240501_190429484.jpg Views:	0 Size:	2,11 MB ID:	2128332 Click image for larger version  Name:	IMG_20240501_190237374.jpg Views:	0 Size:	2,51 MB ID:	2128333

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Viskas atrodo tikrai neblogai. Techninė pusė - įspūdinga.
    Yra tik keli esminiai klausimai:
    • Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
    • Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
    • Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.
    Xiaomi 14 Ultra apžvalgoje mini kad telefone pilna visokių reklamų. Ateina notifikacijos kuriose reklamos ir t..t
    Visiškas šimtaprocentinis dealbreakeris bet kokiam telefone, net labiausiai biudžetiniame.
    O šitas telefonas kainuoja 1500 eurų. Kartais Xiaomi software sprendimai mažų mažiausiai stebina...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Taj Mahal
    Xiaomi SU7 labai imponuoja.
    Apart tai kad elektromobilis rinks belekiek duomenų apie tave ir juos slapta perduos Kinijos žvalgybai, automobilis labai imponuoja.



    Revieweris/ apžvalgininkas geras ir apžvalga padaryta gerai.
    Telescope: Xiaomi SU7 Review (Youtube)
    Viskas atrodo tikrai neblogai. Techninė pusė - įspūdinga.
    Yra tik keli esminiai klausimai:
    • Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
    • Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
    • Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Automobilių koncernas „Stellantis“, valdantis tokius ženklus, kaip „Fiat“, „Jeep“, „Chrysler“, „Peugeot“ ir kitus, pirmasis iš Vakarų šalių gamintojų gavo teisę gaminti, eksportuoti ir pardavinėti Kinijos bendrovės „Leapmotor“ automobilius už Kinijos ribų. „Leapmotor“ elektromobiliai bus gaminami „Stellantis“ partnerių Tychos gamykloje Pietų Lenkijoje, du anoniminiais likti panorusius šaltinius cituoja „Reuters“.
    Teigiama, kad „Leapmotor T03“ – elektrinio mažylio – gamyba šioje gamykloje gali prasidėti jau birželio gale. Teigiama, kad čia automobilis bus surenkamas iš atsigabentų jau pagamintų ir surinkimui paruoštų mazgų.
    Tychos gamykla turėtų užtikrinti, kad gamybos kaštai bus nedideli. Tai labai svarbu, kadangi iš čia iškeliausiantys elektromobiliai yra sukurti taip, kad juos įpirktų daugelis vairuotojų. Šią gamyklą „Stellantis“ pasirinko dar praėjusiais metais, kai pasirašė su Kinijos gamintoju susitarimą dėl bendros veiklos.
    https://www.vz.lt/laisvalaikis/autom...rsla-su-kinais

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    James May (buvęs Top Gear vedėjas) pasako savo nuomonę apie EV. Įdomu, gerai pagrindžia ir nedaug minučių.
    TLDR: EV laikas dar nepribrendo.


    Šitas geras!





    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Fisker jau pasamdė bankroto konsultantus.
    The first company, Fisker Automotive, filed for bankruptcy in 2013. Fisker's share price has fallen over 97% since it went public in 2020
    WSJ
    Man keistai atrodo kad Fisker neturi savo gamybos ir net neplanuoja turėti.
    Dabar juos gamina Austrijoje (Magna Steyr, Graz).
    Bet šiaip gaila jeigu išnyks.



    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Yra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:
    • 1000+ arklio galių
    • 100+ kWh baterija
    • 800+ km nuvažiuojamas atstumas
    • 800+ V architektūra (871V)
    • Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
    • 1276 Nm
    • 0-100 km/h per 1,98s
    • Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
    Kiek manot kainuoja brangiausia versija?
    Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)
    Europoje standartiškai bus 2x.
    Šiuo metu Xiaomi 14 Kinijoje 400-500 eur, o Europoje 900-1000. Panašiai ir su kitais Xiaomi gaminiais.

    Ir jeigu šita mašina Europoje kainuos dvigubai, t.y. apie 100k, tai jau nėra taip patrauklu.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied

    Leapmotor T03

    Gamins Lenkijoje, bandys būti pigiausias EV Europoje.



    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied


    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Neue Klasse, rinkoje nuo 2025 pabaigos.
    Ką manom?



    ​​​​​​​
    ​​​​​​​

    Komentuoti:

Working...
X