Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Nereiktų lygint to š su Lexusu. Senas salonas laimi vien galimybe nežiūrint į ekraną pasireguliuot svarbiausias funkcijas. Nu ir pačio ekrano nebuvimu.

    Nenustebčiau jei pas kinietį net nėra režimo, kad naktį galima išjungt ekraną. Kas labai dažnas dalykas. Net tokiuose nekiniečiuose kaip Polestar. Teko važiuot su Polestar tai nedaug malonumo važiuot tamsoj ilgesnį kelią kai spigina į akis.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tada vietinė policija dar pasiūlys pasisvečiuoti šalyje kokius 6 mėn. Be pasirinkimo atsisakyti.


    Dizainas tai toks 90s lexuas su priklijuota (net nesugebėjo integruoti) plančete.
    Neperlenkim lazdos.
    Brangiausias Lexus modelis (LS) iš 1995:



    Medžiagiškumas, ekranai, vairavimo savybės pasirodė aukščiausios klasės.
    ​​​​​​Tiesa, šitas pasirodė brangus ir per brangus už tai ką gauni. Būtent šitas BYD Han kur matosi nuotraukoje kainavo apie 80k eurų.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Viskas ten gerai su planšetės integravimu, ji padaryta taip, kad gali judėti (!!!) tarp dashboardo vidurio ir keleivio pozicijos. Ar bent jau keisti poziciją tarp horizontalios ir vertikalios. Nesu tikras, kuris čia atvejis šitame konkrečiame modelyje.
    Sukasi tarp horizontalaus ir vertikalaus.
    Paskutinis taisė DJ+; 2023.12.14, 10:46.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tada vietinė policija dar pasiūlys pasisvečiuoti šalyje kokius 6 mėn. Be pasirinkimo atsisakyti.


    Dizainas tai toks 90s lexuas su priklijuota (net nesugebėjo integruoti) plančete.
    Viskas ten gerai su planšetės integravimu, ji padaryta taip, kad gali judėti (!!!) tarp dashboardo vidurio ir keleivio pozicijos. Ar bent jau keisti poziciją tarp horizontalios ir vertikalios. Nesu tikras, kuris čia atvejis šitame konkrečiame modelyje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesos yra. Jeigu rūpi tokie dalykai, labai rekomenduoju ten nukeliauti ir padaryti kokį on-site investigation ar kažką tokio
    Tada vietinė policija dar pasiūlys pasisvečiuoti šalyje kokius 6 mėn. Be pasirinkimo atsisakyti.
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Dizainas tai toks 90s lexuas su priklijuota (net nesugebėjo integruoti) plančete.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap.
    Pasižiūrėk į NIO stock price.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Atnaujinas Porsche Macan bus elektrinis.
    Jokių benzininių, dyzelinių ar hibridinių.
    nelabai teisingai, Macan EV bus ant atskiros EV platformos kuri kurta su Audi, o standartiniai Macan lygs egzistuoti ant dabartinės platformos

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    tai jūs įvardinkit kas ten realiai sugenda, o ne kad kažkokia mistinė elektronika ožiuojasi.
    Elektronikos komponentai sensta. Plastikas, kuriame sudėta elektronika, irgi sensta, trūkinėja, patenka drėgmė. Laidų izoliacijos sensta, atsiranda įtrūkimai ar trupėjimai. Tokia aplinka ir tokia fizika, o mūsų permainingas klimatas tam irgi nepadeda.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nesiožiuotų - to mechaniko su jo diagnostika išvis nereiktų.
    tai jūs įvardinkit kas ten realiai sugenda, o ne kad kažkokia mistinė elektronika ožiuojasi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Iš viso pasakymas „elektronika ožiuojasi“ yra nebent iš nieko neišmanančio automechaniko, kuris nesugeba diagnozuoti automobilių, pagamintų po 2000 metų.
    Nesiožiuotų - to mechaniko su jo diagnostika išvis nereiktų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Ožiuosis 140%, nes visa elektronika laikui bėgant pradeda ožiuotis. O čia dar kiniška, tai dar ir greičiau pradės
    Iš viso pasakymas „elektronika ožiuojasi“ yra nebent iš nieko neišmanančio automechaniko, kuris nesugeba diagnozuoti automobilių, pagamintų po 2000 metų.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Kažkada rudenį. Paliko labai gerą įspūdį. Peugeot 208.

    In the end, nieko nepirkau, tai negalėsiu pakomentuoti ką manau apie elektromobilį po ilgalaikio naudojimo.

    O kodėl manai kad pradės kažkas ožiuoti? Esi turėjęs kažką iš kiniškų elektromobilių? Ir reikėtų pastebėti kad gamintojas nelygu gamintojui. Ir Kinijos 5-7 metų senumo EV labai nelygūs šiandieniniams.



    Ožiuosis 140%, nes visa elektronika laikui bėgant pradeda ožiuotis. O čia dar kiniška, tai dar ir greičiau pradės

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Kada paskutinį kartą naujame Peugeote buvai? Kol naujas irgi atrodo super, bet praeis kuris laikas ir pradės elektronika ožiuotis
    Kažkada rudenį. Paliko labai gerą įspūdį. Peugeot 208.

    In the end, nieko nepirkau, tai negalėsiu pakomentuoti ką manau apie elektromobilį po ilgalaikio naudojimo.

    O kodėl manai kad pradės kažkas ožiuoti? Esi turėjęs kažką iš kiniškų elektromobilių? Ir reikėtų pastebėti kad gamintojas nelygu gamintojui. Ir Kinijos 5-7 metų senumo EV labai nelygūs šiandieniniams.



    Paskutinis taisė DJ+; 2023.12.13, 19:31.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Šią vasarą pats testavau kiniškus elektromobilius. Telefone radau tik vieną nuotrauką, kažkur turiu daugiau.

    Visi kas čia forume teigia kad Kinijos elektromobilių gamintojai "atsilieka su technologijomis" — jau galit nustot svaigt.

    Kada paskutinį kartą naujame Peugeote buvai? Kol naujas irgi atrodo super, bet praeis kuris laikas ir pradės elektronika ožiuotis

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    aBYDna

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Šią vasarą pats testavau kiniškus elektromobilius. Telefone radau tik vieną nuotrauką, kažkur turiu daugiau.

    Visi kas čia forume teigia kad Kinijos elektromobilių gamintojai "atsilieka su technologijomis" — jau galit nustot svaigt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Pritariu. Didieji miestai visada įdomiau, negu ubagiškos pakraščio provincijos. Nebent, aišku, specifiškai domiesi etniniu valymu, genocidu ir koncentracijos stovyklomis. Tada taip, Xinjiangas yra must visit.
    Tiesos yra. Jeigu rūpi tokie dalykai, labai rekomenduoju ten nukeliauti ir padaryti kokį on-site investigation ar kažką tokio

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    *Xinjiangą

    Šiaip turėjau planų apsilankyti Urumqi, bet vis patingėdavau, nes reikia kažkokio papildomo leidimo, plius visgi gana toli ten kažkur nuo visko, plius tiesioginių HSR nėra iš Pekino ar Šanchajaus, tai biškį per daug vargo dėl matyt nebaisiai įdomaus regiono. Aš asmeniškai rekomenduoju tiek pirmą, tiek antrą kartą likti prie 1st tier miestų (Beijing, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen), o po to gal kokį Chongqingą, Chengdu ir t.t. Urumqi ir šiaiop Xinjiangas matyt kažkur sąrašo apačioje liktų, nebent specifiškai įdomus tas regionas.
    Pritariu. Didieji miestai visada įdomiau, negu ubagiškos pakraščio provincijos. Nebent, aišku, specifiškai domiesi etniniu valymu, genocidu ir koncentracijos stovyklomis. Tada taip, Xinjiangas yra must visit.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai nereikia galvoti, nes tai jau kuris laikas yra realybė. Pasiskaityk paskutnes naujienas or smth, nes nu biškį keista, kai rašinėji random išsigalvojimus, nors tereikia nueiti į Google News ir užmesti akį, kas ten rašoma.




    Ne gali, bet ir yra. Ta prasme, neigti, kad Kinija pirmauja EV srityje, yra biškį creepy. Panašiai, kaip neigti, kad dabar Lietuvoje yra žiema, o ne, pavyzdžiui, Vasara.
    Tikrai keista kai rašomos tokios nesąmonės lyg eilinis pilietis kadanors sutikti swapinti baterijas. Ypač žinant kaip kai kurie buduliai prižiūri savo automobilius.

    Na tikrai creepy teigti kad vien todėl kad valdžia subsidijuoja baterijas jie EV srityje pirmauja.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Nevs, dar vienas elektromobilių gamintojas iš Švedijos.
    Paskutiniu metu Švedijoje arti 10x elektromobilių gamintojų.

    Volvo
    Polestar
    Zeekr
    Lync&co
    Nevs
    Voltazero
    Einride
    Koenigsegg



    Nevs Emily GT

    Bus kanadiečių dabar

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Nevs, dar vienas elektromobilių gamintojas iš Švedijos.
    Paskutiniu metu Švedijoje arti 10x elektromobilių gamintojų.

    Volvo
    Polestar
    Zeekr
    Lync&co
    Nevs
    Voltazero
    Einride
    Koenigsegg



    Nevs Emily GT

    Komentuoti:

Working...
X