Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Jau žinoma, kur Vilniuje įsikurs pirmasis „Tesla“ salonas

    Elektrinių automobilių milžinė „Tesla“ žengia dar vieną žingsnį Baltijos šalyse, pasirinkdama Lietuvą kaip naują plėtros kryptį. Jau šią žiemą Vilniuje duris atvers naujasis „Tesla“ nuolatinės prekybos ir aptarnavimo centras, rašoma pranešime.

    Naujasis „Tesla“ centras pradės veikti J. Tiškevičiaus g. 26, Vilniuje, Trakų Vokės mikrorajone. Jis užims beveik 1 000 kvadratinių metrų plotą ir turės erdvią lauko aikštelę, pritaikytą 100 automobilių.

    Šiame objekte veiks ne tik prekybos, bet ir techninio aptarnavimo centras, užtikrinantis greitą ir patogų paslaugų teikimą „Tesla“ vairuotojams.

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Ną ką, Tesla centras Vilniuje ne už kalnų

    https://www.bustonaujienos.lt/tesla-...-jau-netrukus/

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Priekis yra Mclaren kopija

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Production Xiaomi SU7 Ultra makes official debut with 1,526 hp triple-motor setup


    • The SU7 Ultra comes with three electric motors – two Xiaomi V8s and one Xiaomi V6 – generating a combined output of 1,526 horsepower.
    • This enables a 0 to 100 km/h time of just 1.98 seconds
    • The SU7 Ultra can reach a top speed of 350 km/h
    • You can charge the battery from 10% to 80% in just 11 minutes.
    • The Xiaomi SU7 Ultra is priced at RMB 814,900 in China, which converts to €102,900.
    • 3,680 orders placed within 10 minutes of the car's official presentation.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Dar gali būti pirmi tarp geltonų su juoda juosta.
    Na tai vat toks įspūdis ir susidaro, beprasmė kategorija

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Iš tiesų laikas geras. 4 duris išskyrė kad galėtų būti rekordininkais. Dar gali būti pirmi tarp geltonų su juoda juosta.

    Prototypes / pre-production vehicles
    Lap time Vehicle Driver Date
    5:19.546 Porsche 919 Hybrid Evo Timo Bernhard 29.06.2018 > video
    6:05.336 VW ID.R Romain Dumans 03.06.2019 > video
    6:24.047 Lotus Evija X Hypercar Dirk Müller 13.10.2023 > video
    6:46.874 Xiaomi SU7 Ultra prototype David Pittard 28.10.2024 > video
    7:20.143 Lynk & Co 03 Cyan Concept Thed Björk 19.08.2019 > video

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Biškį nepanašus į serijinį. Stabdžiai labai cypia, kas gali tokio norėti.

    Standartinis GT3 darlykas (nors nzn ar tas Xiaomi tai klasei priskiriamas).
    Ne serijinis - aiškiai pritaikytas trasai, tame tarpe - ir stabdžiai.

    Ir šiaip nzn, kokia prasmė išskirti "keturdurį" rekordą, jei automobilis vis tiek pilnai pritaikytas trasai.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2024.10.29, 14:44.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Biškį nepanašus į serijinį. Stabdžiai labai cypia, kas gali tokio norėti.


    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied

    Ir Xiaomi SU7 Ultra pasiekė Nürburgring trasos rekordą tarp keturdurių automobilių.



    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Jau atsiranda kinietiškų elektromobilių kainos kategorijoje kartu su Bentley, Rolls Royce, Range Rover, Aston Martin.

    Tuo tarpu Europoje – Volkswagen uždarys 3 gamyklas Vokietijoje.
    Historic moment for Volkswagen: Automaker plans to close ‘at least’ 3 German plants and cut thousands of jobs




    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Buitinė rozetė yra 16A 230V, tad nenuvertinkite jos 3+ kilovatų galios.
    Daug kas kol kas turi 3 kW visam butui, namui (16 A automatas spintoje). Niekas ir nenuvertina, buvęs kaimynas krauna daugiabutyje Lazdynuose - atsivedė tiesiog iš buto per sieną iki parkavimo vietos.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
    Buitinė rozetė yra 16A 230V, tad nenuvertinkite jos 3+ kilovatų galios.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai toli gražu nereiškia, kad jie ten pasirengę krautis.
    Aš ir nesakau, kad jie yra pasirengę krautis. Gal kažkas turi elektromobilį, trifazį įvadą ir krovimo stotelę, bet jam nusilankstė krovimo laidas ir jis tingi nusipirkti naują. Jis irgi yra nepasirengęs krautis.
    Ką aš sakau, tai kad gyvenantys nuosavuose namuose turi realią galimybę namuose krauti elektromobilį. Na gerai, galbūt kažkoks nedidelis procentas yra nutolusių vienkiemių, kuriems įsivesti trifazį įvadą kainuotų dešimtis tūkstančių eurų. Visgi nemanau, kad derėtų koncentruotis į išimtinius ir retus atvejus.

    Juolab daugiabučiuose yra galimybė, ypač naujausios statybos. Pvz. sūnaus parkinge yra paruoštos vietos garaže, skydinė, dalis gyventojų įsirengę stoteles ir krauna.
    Kai kas įsigudrina net nusitiesti laidus senuose daugiabučiuose.

    IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
    Na va, reiškia tas procentas yra dar didesnis, nei 40%. Dėl krovimo nuo 220V tegul pakomentuoja nusimanantys, bet Google rašo kad per 8-10 valandų galima pakrauti ir nuo 220V. Manau to pilnai užtektų daugumai žmonių, nes vistiek EV krauti logiška naktį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Tai yra vienbučiuose namuose gyvenančių žmonių procentas.
    Tai toli gražu nereiškia, kad jie ten pasirengę krautis.
    Juolab daugiabučiuose yra galimybė, ypač naujausios statybos. Pvz. sūnaus parkinge yra paruoštos vietos garaže, skydinė, dalis gyventojų įsirengę stoteles ir krauna.
    Kai kas įsigudrina net nusitiesti laidus senuose daugiabučiuose.

    IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
    Paskutinis taisė Sula; 2024.10.23, 09:03.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Surašyme buvo vertinama tokia galimybė?
    Tai yra vienbučiuose namuose gyvenančių žmonių procentas.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kiek % populiacijos turi šią galimybę?
    Nesvarbu kokia populiacijos dalis turi šią galimybę, procentais pasakyti yra sunku, bet tai tikrai eina šneka ne apie 5% populiacijos.
    Visi gyvenantys nuosavuose namuose, kotedžose, dažnu atveju ir naujos statybos daugiabučiuose (pats gyvenu naujos statybos daugiabutyje ir požeminiame parkinge turiu stotelę) turi realią ir gana paprastą galimybę turėti stoteles.
    Ar tu manai, kad kol visi tokios galimybės neturės apie tai nereikia šnekėti? Kaip tik, aš manau reikia apie tai šnekėti ir kuo daugiau. Tokiose diskusijuose gimsta idėjos kaip padaryti prieinamesnį krovimą visiems ir t.t.
    Plius reikia suprasti, greitas krovimas pagrinde yra reikalingas ne kasdieniniame gyvenime o ilgose kelionėse. Dėl to nereikia kraipyti vaizdo.
    Suprantu, kad daug kam sunku suprasti kaip čia viskas vyksta ir kaip viskas veikia, bet tam ir turi būti šviečiami žmonės, kad atsirastų supratimas kaip viskas iš tiesų vyksta, gal tada pradėtų mažėti heito banga kuri dabar kyla dažnu atveju iš nežinojimo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    2021 metų surašymo duomenimis - mažiausiai 40%
    Surašyme buvo vertinama tokia galimybė?

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kiek % populiacijos turi šią galimybę?
    2021 metų surašymo duomenimis - mažiausiai 40%

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    3,3-3,4 (kartais pavyksta "itįšitemmpti" iki 3,2 l/100km/)dyzelio.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kiek % populiacijos turi šią galimybę?
    Pilna AC stotelių po 30-35 ct, yra daug ir su dinamine kainodara. Kaune yra kelios vietos kur NordPool + 10 ct, gaila kad savivaldybė lempinį tarifą skėlė su +16...
    Paskutinis taisė transpondster; 2024.10.22, 20:02.

    Komentuoti:

Working...
X