Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Prieš dvejus metus persėdęs į naują elektromobilį, klebonas džiūgavo ir vardijo jo privalumus, tačiau suprato, kad komfortiškas automobilis netinka tolimoms kelionėms.

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/krekenavos-klebonas-g-...525&fbclid=IwA
    Kaip supratau iš kitų straipsnių, tai klebonas vairavo ID.4 GTX, 77 kWh akumuliatorius.
    Klebonas pasakoja jog Lietuvoje įkrovimo infrastruktūra yra neišplėtotas. Tai yra tiesa. Taip pat sako jog jam reikia skaičiuotis kilometrus, kad galėtų suvažinėti iš Krekenavos į Vilniaus seminariją. Bet šiame maršrute jau yra greitųjų įkroviklių ir ne vienas (plius šiame maršrute užtenka pasikrauti keliais procentais), net nelabai įsivaizduoju kaip būtų galima pagerinti šį maršrutą. Ko gero reiktų kad galutinis kelionės tikslas (ta seminarija) turėtų įkrovimo stotelę.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Vat dar jums empyrines statistikos. Ofiso planktonas, keliones su EV labai trumpos, temperatura tarp -3 ir +3.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Su teksto suvokimu sunku? Keliais postais aukščiau rašiau kad technologiškia EV yra labai gerai. Tik va su tuo kas aplink jį - visiška šikna. O tai sistema, ir kai sistemos vienas komponentas geras, o kitas šūdinas - sistema neveikia.
    Prieš dvejus metus persėdęs į naują elektromobilį, klebonas džiūgavo ir vardijo jo privalumus, tačiau suprato, kad komfortiškas automobilis netinka tolimoms kelionėms.

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/krekenavos-klebonas-g-...525&fbclid=IwA R2YXUX18R96rcUdyWYKOozV2x2fUWKtNIQ_bDrPGbN6Ju4WPnI Z_J2e-Xw

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Na kai ateina i EV tema ir bando itikinti kad EV yra sudas tai tiesiog bandai atsakyti kodel tai ne sudas. Nes adekvatumo kaimuriais pasisakymais tiesiog truksta (pvz. apie neprognozuojama baterija).
    Su teksto suvokimu sunku? Keliais postais aukščiau rašiau kad technologiškia EV yra labai gerai. Tik va su tuo kas aplink jį - visiška šikna. O tai sistema, ir kai sistemos vienas komponentas geras, o kitas šūdinas - sistema neveikia.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Geras, nežinojau.
    Kiek kWh/100 km naudoja (ballpark estimate) prie -20 darant trumpą miesto kelionę, sakykime 5 km?


    Click image for larger version

Name:	99kWh_100km_416325204_921915052779709_7145875139246715051_n.jpg
Views:	309
Size:	147,6 kB
ID:	2104327

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Lietuvoje turbūt kas antra 10+ metų mašina važiuoja su 5+ metų senumo stabdžių skysčiu. Nelabai kam įdomu, o ir nelenktyniaujant nelabai daug šansų užvirti.
    Didesnė bėda ne užvirimas, o stabdžių sistemos korozija. Bet faktas, LT autoparkas yra labai prastos būklės. Tik įdomu, kad Tesla oficialiai propaguoja Vilniaus troleibusų parko lygio priežiūrą.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Na tai gal ties abejonėm dėl tepalų ir nustok ekspertizes dėliot, nes panašu kad žinios apie vd variklius baigės kokiais 2000 Kompas pagal darbo režimus pats sprendžia kada keist, plaukioja tarp 15k ir 30k. Neskaičiavau km kainos, bet draudimas pigesnis, padangos/pakaba gauna mažiau gauna apkrovos, taigi irgi ilgiau laiko. Koja sunki tai sanaudos jo, nedžiugina, tiesa kw tik 290, bet ką jau čia Ir palyginus kad tais pačiais pinigais gauni klase ar netgi dviem aukštesnę auto, tai pliusų sąrašas didelis. O va hibridam, taip, priešpastatyt kažką labai sunku.

    O koks požiūris su EV atleiskite turi būt? Infra šūdina kas susiveda į kažkokius komplikuotus planavimus, aš ir be to turiu ką veikt. Su benzu dėl kuro streso turėjau tik italijos kalnuos su mocukai užvirė ir pradėjo purkšt per visus galus Pasikartosiu - EV nišinis produktas šia dienai, kam patinka, valio, mėgaukitės. O kolkas elektrikai kaip veganai, puola aiškint koks gėris EV, o nei kam įdomu, nei kas klausė. Kaip sužinot kad kompanijoje yra ev vairuotojas ir veganas? Niekaip, patys pasakys per pirmas 5 minutes
    Na kai ateina i EV tema ir bando itikinti kad EV yra sudas tai tiesiog bandai atsakyti kodel tai ne sudas. Nes adekvatumo kaimuriais pasisakymais tiesiog truksta (pvz. apie neprognozuojama baterija).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Su Tesla labai įdomu, kad pavyzdžiui stabdžių skysčio nerekomenduoja profilaktiškai keist Matyt magišką stabdžių skystį naudoja, kuris neprirenka drėgmės. Priešingai nei visų kitų gamintojų. Ir tai nepriklauso nuo naudojimo, nes drėgmė patenka į stabdžių sistemą net ir stovint.
    Lietuvoje turbūt kas antra 10+ metų mašina važiuoja su 5+ metų senumo stabdžių skysčiu. Nelabai kam įdomu, o ir nelenktyniaujant nelabai daug šansų užvirti.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Taip, yra gedimų ir t.t. ir tai natūralu. Bet Teslai nėra jokių apžiūrų garantiniu laikotarpiu kai tarkim bet kuriam kitam naujam auto - turi varyti į autorizuotą servisą ir t.t.
    Smulkmena - bet tarkim stabdžių sistema dėvisi ženkliai mažiau, nes yra regeneracija ir mieste praktiškai nenaudoju stabdžių. Taip tai smulkmena bet..
    Jei važinėji su nekeistais tepalais 20 + k čia jau kitas klausimas, bet į tai nesigilinsiu.
    Jei nori lyginti - lyginam kokia 100 km kaina bus VDV su 330 kW galios varikliu ir visais varomais ratais?


    O dėl streso ir t.t. tai žinai yra žmonių kuriems ir kiaušinį išsivirti yra raketų mokslas ir stresas. Viskas yra požiūrio klausimas. Yra ir kam su VDV baigiasi benzinas nes nemoka susiplanuoti kada jo užsipilti.
    Kad trūksta infrastruktūros lietuvoje - taip jos tikrai trūksta.
    Bet jei klausimas ar įmanoma su EV keliauti lietuvoje - taip su normaliu EV tikrai įmanoma keliauti po lietuvą, pats tą darau ir nematau tame problemų.
    Na tai gal ties abejonėm dėl tepalų ir nustok ekspertizes dėliot, nes panašu kad žinios apie vd variklius baigės kokiais 2000 Kompas pagal darbo režimus pats sprendžia kada keist, plaukioja tarp 15k ir 30k. Neskaičiavau km kainos, bet draudimas pigesnis, padangos/pakaba gauna mažiau gauna apkrovos, taigi irgi ilgiau laiko. Koja sunki tai sanaudos jo, nedžiugina, tiesa kw tik 290, bet ką jau čia Ir palyginus kad tais pačiais pinigais gauni klase ar netgi dviem aukštesnę auto, tai pliusų sąrašas didelis. O va hibridam, taip, priešpastatyt kažką labai sunku.

    O koks požiūris su EV atleiskite turi būt? Infra šūdina kas susiveda į kažkokius komplikuotus planavimus, aš ir be to turiu ką veikt. Su benzu dėl kuro streso turėjau tik italijos kalnuos su mocukai užvirė ir pradėjo purkšt per visus galus Pasikartosiu - EV nišinis produktas šia dienai, kam patinka, valio, mėgaukitės. O kolkas elektrikai kaip veganai, puola aiškint koks gėris EV, o nei kam įdomu, nei kas klausė. Kaip sužinot kad kompanijoje yra ev vairuotojas ir veganas? Niekaip, patys pasakys per pirmas 5 minutes

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Su Tesla labai įdomu, kad pavyzdžiui stabdžių skysčio nerekomenduoja profilaktiškai keist Matyt magišką stabdžių skystį naudoja, kuris neprirenka drėgmės. Priešingai nei visų kitų gamintojų. Ir tai nepriklauso nuo naudojimo, nes drėgmė patenka į stabdžių sistemą net ir stovint.

    Klausimas ar gerai idėja važinėt neprižiūrima mašina. Visgi variklis tik maža dalis mašinos. Ir pagal mano apturėtų gedimų sąrašą - palyginus gerai išdirbtas.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Aha, baisi priežiūra, va važiuoju nuo kovo su vdv, 20k km jau iš serviso neišlendu... ilgiausias vizitas kai normalią duobę jobinau ir laukiau kol draudimas ratą atveš. Tepalų keitimas bus kžkada netoli, cielos 2 val, tuo pačiu viską peržiūrės. O elektrai stebuklingai nieko nereikia daryt, ane? Fiziką, atšaukė, pakaba nesidėvi? Ypač vertinant didesnę masę? Man patinka kai bando lygint apynaujus EV su nubliautais VDV. Tai jeigu lygini lygink tuos pačius daiktus.
    Taip, yra gedimų ir t.t. ir tai natūralu. Bet Teslai nėra jokių apžiūrų garantiniu laikotarpiu kai tarkim bet kuriam kitam naujam auto - turi varyti į autorizuotą servisą ir t.t.
    Smulkmena - bet tarkim stabdžių sistema dėvisi ženkliai mažiau, nes yra regeneracija ir mieste praktiškai nenaudoju stabdžių. Taip tai smulkmena bet..
    Jei važinėji su nekeistais tepalais 20 + k čia jau kitas klausimas, bet į tai nesigilinsiu.
    Jei nori lyginti - lyginam kokia 100 km kaina bus VDV su 330 kW galios varikliu ir visais varomais ratais?


    O dėl streso ir t.t. tai žinai yra žmonių kuriems ir kiaušinį išsivirti yra raketų mokslas ir stresas. Viskas yra požiūrio klausimas. Yra ir kam su VDV baigiasi benzinas nes nemoka susiplanuoti kada jo užsipilti.
    Kad trūksta infrastruktūros lietuvoje - taip jos tikrai trūksta.
    Bet jei klausimas ar įmanoma su EV keliauti lietuvoje - taip su normaliu EV tikrai įmanoma keliauti po lietuvą, pats tą darau ir nematau tame problemų.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Geras, nežinojau.
    Kiek kWh/100 km naudoja (ballpark estimate) prie -20 darant trumpą miesto kelionę, sakykime 5 km?




    EV privalumų prieš hibridus ir VDV yra daug.
    Tesla įkūrėjai išdėsto kaip jie aptiko kad EV yra fundamentaliai geresnė technologija nei VDV:
    https://www.youtube.com/watch?v=eblPwXFb7TE

    ar EV technologiškai geriau nei VDV? Vienareikšmiškai taip. Problema ne pats EV, problema kad EV + infra kaip sistema yra šūdina. Turėtume tokį tankį fast chargerių kaip degalinių - sakyčiau puiku. Deja tai neįmanoma, ir liks nišiniu produktu EV.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Geras, nežinojau.
    Kiek kWh/100 km naudoja (ballpark estimate) prie -20 darant trumpą miesto kelionę, sakykime 5 km?




    EV privalumų prieš hibridus ir VDV yra daug.
    Tesla įkūrėjai išdėsto kaip jie aptiko kad EV yra fundamentaliai geresnė technologija nei VDV:
    https://www.youtube.com/watch?v=eblPwXFb7TE
    ​​​​​​​

    Aš matau žymiai daugiau privalumų su EV. Nebenoriu grįžti prie VDV, bet žmonėms kurie turi savo galvose daug baimių ir blokų - to neįrodysi ir neįtikinsi.
    prie -20 jei važiuoji 5 km kažkur apie 35-40 kW net būdavo.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Apie stresą - grįžinėju iš VNO, batareikos 15 proc, vievio stotelė tradiciškai užlinkus. Ok, bandau nusigaut į elektrėnus. 30 min su suportu aiškinimosi, nepasileidžia. Pasirodo virtualių kortelių nepalaiko, reik rišt fizinę. Ok, išsisprendė. Kelionė iš 50 minučių pasidarė dvi valandos. Kita istorija - Stotelė prie ozo, greitas krovimas pasirodo sėkmingai eina TIK vienai mašinai, varvinam, laukiam kol atlaisvins. Tada pyzdinu iš ofiso kad perjungt. Nemokamas išvis apeit ratu stengiaus, nes ten kažkoks vikų darželis. Privažiuoju su tuščia batarke, nieko mokamo šalia nėra, stovis sparkas, 95 proc, jame miega du indai. Paspardžiau ratą, papasakojau ką galvojų apie jų 5 proc dakrovimą, manau daba galvoja kad su baltu rasistu susidūrė . taip kad neknisam proto kad viskas pakalnutėm kvepia - jei bent kiek toliau važiuoji, prasideda galvos sukimas kaip kur ką daryt. Jei neduok dieve stotelė neveikia - suki kiaušus kur čia rast kitą. Kai degalinės atžvilgiu negalėtum prisipilt atvejo nepamenu, ir net jeigu tai būtų - kelių km spinduliu kelias rasi visad.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Važiuojant šaltuoju metu labai daug įtakos turi važiavimo trukmė - jei važiuoji 5 km sąnaudos beprotiškai didelės nes sušildo mašiną sušildo bateriją ir t.t. Jei važiuoji toliau - sąnaudos mažėja.
    Geras, nežinojau.
    Kiek kWh/100 km naudoja (ballpark estimate) prie -20 darant trumpą miesto kelionę, sakykime 5 km?


    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    EV prieš hibrdią turi esminį privalumą - nėra vidaus degimo variklio kuriam reikalinga priežiūra, tepalų keitimas ir visų su vidaus degimo varikliais susijusių galvos skausmų kaip diržų keitimai ir t.t.
    EV privalumų prieš hibridus ir VDV yra daug.
    Tesla įkūrėjai išdėsto kaip jie aptiko kad EV yra fundamentaliai geresnė technologija nei VDV:
    https://www.youtube.com/watch?v=eblPwXFb7TE
    ​​​​​​​


    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą



    EV prieš hibrdią turi esminį privalumą - nėra vidaus degimo variklio kuriam reikalinga priežiūra, tepalų keitimas ir visų su vidaus degimo varikliais susijusių galvos skausmų kaip diržų keitimai ir t.t.
    Važiavimo kaina su elektromobiliu - jei krauniesi brangiausiame Ionity taške - taip brangu, jei krauni namie - matematika visiškai kitokia.

    Stresas - tai tik tavo galvoje esantys blokai, nieko daugiau. Nežinau apie kokias neprognozuojamas baterijas šneki...
    Aha, baisi priežiūra, va važiuoju nuo kovo su vdv, 20k km jau iš serviso neišlendu... ilgiausias vizitas kai normalią duobę jobinau ir laukiau kol draudimas ratą atveš. Tepalų keitimas bus kžkada netoli, cielos 2 val, tuo pačiu viską peržiūrės. O elektrai stebuklingai nieko nereikia daryt, ane? Fiziką, atšaukė, pakaba nesidėvi? Ypač vertinant didesnę masę? Man patinka kai bando lygint apynaujus EV su nubliautais VDV. Tai jeigu lygini lygink tuos pačius daiktus.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Vat būtent, prieš hibridą EV neturi jokio privalumo, nuvažiuoja trumpesnį atstumą, kuras brangesnis, pati auto taip pat brangesnė, tai nieko keisto, kad net su subsidijom ir nemokamais parkavimais EV turi n kartų mažiau pardavimų...
    Su EV važinėjimais ant streso, nes baterijos laikymas neprognozuojamas, plius dažnai LT neveikia krovimo stotelės arba tos kelios užimtos būna, o iki sekančios neužteks elektros...
    EV prieš hibrdią turi esminį privalumą - nėra vidaus degimo variklio kuriam reikalinga priežiūra, tepalų keitimas ir visų su vidaus degimo varikliais susijusių galvos skausmų kaip diržų keitimai ir t.t.
    Važiavimo kaina su elektromobiliu - jei krauniesi brangiausiame Ionity taške - taip brangu, jei krauni namie - matematika visiškai kitokia.

    Stresas - tai tik tavo galvoje esantys blokai, nieko daugiau. Nežinau apie kokias neprognozuojamas baterijas šneki...

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    o tesla3 su viltim ar be? Tiesa vasara, bet pasitrynus vilniuje analogiškai tekdavo kaip min vievyje dasikraut kad namo davažiuot. Va q5 etronas su 70 kažkiek jau buvo ramiau. Taip kad vartyk kaip nori - iki 70 kwh, miesto mašina ir tiek.
    kaip suprantu RWD / SR+, gal pameni kurių metų? Spėju senesnė su šiek tiek mažesne batarke, anyway pritariu kad jeigu daug ir dažnai važinėji tai be 70 kWh netinkamas pasirinkimas EV, bet labiau yra kalba apie tuos kur gal kelis kartus į mėnesį toliau važiuoja ne darbo reikalais.
    Paskutinis taisė transpondster; 2024.01.15, 14:56.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?
    Nežinau kur tu tai matai, bet su Tesla M3 LR man nėra problemos iš Kauno į Palangą važiuoti 140 km/h greičiu su kondicionieriumi ir t.t. Tokiai kelionei mano mašina sunaudoja apie 60% baterijos energijos.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    nes China shit, nerandu ID4 prie minuso testo bet Bjornas testavo ID3 120 km/h prie -20 296 Wh/km, baikit kartot prastų EV rezultatus ir sakyti kad va tai normalu
    Tesla M3 LR su šilumos siurbliu: vasara 14-17 kW /100 km, prie 0 apie 20-22 kW/100 km prie -5 22-26 kW/10 km prie -20 35-40 kW / 100 km.
    Išbandyta realiomis lietuviškomis sąlygomis.
    Važiuojant šaltuoju metu labai daug įtakos turi važiavimo trukmė - jei važiuoji 5 km sąnaudos beprotiškai didelės nes sušildo mašiną sušildo bateriją ir t.t. Jei važiuoji toliau - sąnaudos mažėja.
    Mano pateikti skaičiai yra vidurkis važiuojant mieste ir užmiestyje. Žiemos periodu 140 nevažinėjau tad prie tokio greičio negaliu pasakyti sąnaudų.

    Komentuoti:

Working...
X