Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Taj Mahal

    Iš kitos pusės, turiu Bitės abonementą kur įeina absoliučiai viskas, įskaitant nelimituotą 5G internetą ir pokalbius į užsienį už lygtais 14 eur/mėn.
    Labai panašų abonementą turiu ir kitoje ES šalyje.
    Tokių abonementų paprastai negauni (jų net viešai neskelbia) pirkdamas telefoną su sutartim.
    nukrypimas nuo temos, tačiau pagal uždarbis.lt telefenų planų temą dabar viską neribotai be jokių slaptų planų gauni už 9,90

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Klausimas ne man, bet aš visada perku grynais sumokėdamas visą sumą.
    Tiek telefoną, tiek auto. Labai nemėgstu be reikalo kelti cost of living su visokiais mėnesiniais mokėjimais ir prisirišimais.
    Ir kiek kiti prioritetai, iš savų pinigų sumokant pilną sumą.
    Noriu max patvaraus ir ilgaamžio daikto, su nedideliu nuvertėjimu.
    Skolinti pinigai pigesni nei nuosavi. Telefoną operatoriai duoda lizingu iš vis be palūkanų, auto pardavėjai irgi dažnai siūlo su labai mažomis ir fiksuotomis palūkanomis. Žodžiu laisvus pinigus labiau apsimoka kur nors kitur padėti ar tiesiog į pensijų fondą įmesti nei pirkti vartojimo prekes. Aišku, jei maudotės piniguose tai tas neaktualu ir galite viską pirkti grynais. Bet daugumai paprastų žmonių naują auto ar telefoną labiau apsimoka pirkti lizingu.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
    Klausimas ne man, bet aš visada perku grynais sumokėdamas visą sumą.
    Tiek telefoną, tiek auto. Labai nemėgstu be reikalo kelti cost of living su visokiais mėnesiniais mokėjimais ir prisirišimais.
    Ir kiek kiti prioritetai, iš savų pinigų sumokant pilną sumą.
    Noriu max patvaraus ir ilgaamžio daikto, su nedideliu nuvertėjimu.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.01.30, 15:04.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė shimon Rodyti pranešimą
    Car of the Year rinkimai, TopGear ir What Car išrinko Renault 5 / Alpine 290 metų automobiliu:

    https://www.caroftheyear.org/index.php
    https://www.topgear.com/car-news/202...gearcom-awards
    https://www.whatcar.com/news/car-of-...-winner/n25379
    Kažkaip nelabai pasitikiu visokiais "car of the year" rinkimais.
    Per daug kliurkų teko matyti.

    Dar neseniai Jeep Avenger EV buvo išrinktas "European Car of the Year 2023".
    Jeep fakin Avenger.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiaip tai išsimokėjęs drožiu kol tenkina baterija, po to keičiu bateriją jei nebetenkina ir drožiu kol nebegaunu reikalingų atnaujinimų ar dar koks reikalas prispiria. Pvz ankstesnį aifoną drožiau 6 metus. Dabartinis irgi jau senai išmokėtas, bet nematau absoliučiai jokio poreikio atsinaujint, nebent prie progos reiks bateriją pasikeist.

    Man atrodo tu nė velnio nesupranti esmės. Didelė automobilio kainos dalis amortizuojasi per antrinę rinką. Arba pirkėjui, arba gamintojui/pardavėjui (nuomos atveju). Jei mašiną tiesiog nurašai po 5 metų - įmokos turėtų būti geroooookai didesnės. Ir jokia supaprastinta trumpaamžė gamyba neatpirks antrinės rinkos nebebuvimo. Ir dar po to galvaskaudis kur susikišt likusią mašiną, kurios lengvai neperdirbsi, o rinkos paleist ant dalių irgi nėra.

    Televizorių ir skalbyklių irgi niekas nekeičia kas kelis metus vos išsimokėję. Kiek pažįstu snobiškų hipsterių, kurie keičia telefoną kas du metus, net ir jie televizorių nekeičia taip dažnai. Nekalbant apie skalbykles kurias drožia kol sugenda.
    Tai tu čia pasakoji apie VDV variklių erą. Taip, ten resursas gal ir buvo didesnis, bet kuo naujesni auto eina, tuo ir VDV resursas mažesnis, bet tu pereik prie elektromobilių rinkos. Čia kitos taisyklės. Aš nžn kam drožti seną aifoną kai pasiimu pigiausią samsungą, kur batareika laiko ir atnaujinimai veikia, po poros metu vėl imi naują. Tas pats ir su EV. Koks tau dabar pointas pirkti iš antrinės rinkos pribaigtą 35 kw EV? Ką tu su juo veiksi? Važinėsi iki parduotuvės ir atgal? Kiek laiko tu krausi batareiką? Tiesiog šitoje sferoje teks pakeisti įpročius

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
    Puikus variantas pižonams, kurie bijo pirkti naudotą automobilį nes "suges amortizatorius".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
    Šiaip tai išsimokėjęs drožiu kol tenkina baterija, po to keičiu bateriją jei nebetenkina ir drožiu kol nebegaunu reikalingų atnaujinimų ar dar koks reikalas prispiria. Pvz ankstesnį aifoną drožiau 6 metus. Dabartinis irgi jau senai išmokėtas, bet nematau absoliučiai jokio poreikio atsinaujint, nebent prie progos reiks bateriją pasikeist.

    Man atrodo tu nė velnio nesupranti esmės. Didelė automobilio kainos dalis amortizuojasi per antrinę rinką. Arba pirkėjui, arba gamintojui/pardavėjui (nuomos atveju). Jei mašiną tiesiog nurašai po 5 metų - įmokos turėtų būti geroooookai didesnės. Ir jokia supaprastinta trumpaamžė gamyba neatpirks antrinės rinkos nebebuvimo. Ir dar po to galvaskaudis kur susikišt likusią mašiną, kurios lengvai neperdirbsi, o rinkos paleist ant dalių irgi nėra.

    Televizorių ir skalbyklių irgi niekas nekeičia kas kelis metus vos išsimokėję. Kiek pažįstu snobiškų hipsterių, kurie keičia telefoną kas du metus, net ir jie televizorių nekeičia taip dažnai. Nekalbant apie skalbykles kurias drožia kol sugenda.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kinija supras kokioj šiknoj atsidūrė po 5-10 metų kai nebus antrinės rinkos ir liaudis nebenorės mest krūvos pinigų į daiktą, kuris per kelis metus nuvertės iki nulio. Kurį laiką galės vaizduot kylančius pardavimus kol valdžiukė dotuos ir tyliai parkuot grąžintas mašinas laukuose. Bet anksčiau ar vėliau muzika baigsis.

    Europos kaimui tuo tarpu didesnė problema elektryčkų nuvertėjimas. Bet tai neišvengiama kol baterijų technologijos sparčiai tobulėja. Kai nusistovės, turbūt ir antrinė rinka susitvarkys.
    Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Apsimeti kaimu ar rimtai taip galvoji? Kokia batareikia tau atlaikys 15 metų ir kur tu su ja nuvažiuosi? Ar tu dar gyveni VDV paradigmoje? Tai VDV jau savo atgyveno. Transporto ateitis bus EV. Pilnos utilizacijos po garantijos gal ir nebus, gal parastesnis variantas - update.
    15 metų ne mašinos, o tas posakis :-) bet manau ir mašinų akumuliatoriai tiek atlaikys - ypač didesnės talpos, nes ten vienas ciklas gali trukti ir savaitę.

    šiaip spėju bus kaip su priusais - keis ne visą bateriją o atkirus akumuliatorius ar jų blokus, kad būtų pigiau. Iš dužusių mašinų rinks mažai naudotas baterijas antrinei rinkai ir pan.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
    Kinija supras kokioj šiknoj atsidūrė po 5-10 metų kai nebus antrinės rinkos ir liaudis nebenorės mest krūvos pinigų į daiktą, kuris per kelis metus nuvertės iki nulio. Kurį laiką galės vaizduot kylančius pardavimus kol valdžiukė dotuos ir tyliai parkuot grąžintas mašinas laukuose. Bet anksčiau ar vėliau muzika baigsis.

    Europos kaimui tuo tarpu didesnė problema elektryčkų nuvertėjimas. Bet tai neišvengiama kol baterijų technologijos sparčiai tobulėja. Kai nusistovės, turbūt ir antrinė rinka susitvarkys.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    jau 15 metų visi pasakoja, kaip senos mašinos buvo stipresnės ir kokybiškesnės, o naujos - trapios ir gendančios. Bet kažkaip visi toliau važinėja ir bėdos nemato. Tikrai netikiu kad kiniečiai sukurs tokį automobilį, kurį po garantinio ekonomiškiausia utilizuoti...
    Apsimeti kaimu ar rimtai taip galvoji? Kokia batareikia tau atlaikys 15 metų ir kur tu su ja nuvažiuosi? Ar tu dar gyveni VDV paradigmoje? Tai VDV jau savo atgyveno. Transporto ateitis bus EV. Pilnos utilizacijos po garantijos gal ir nebus, gal parastesnis variantas - update.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
    jau 15 metų visi pasakoja, kaip senos mašinos buvo stipresnės ir kokybiškesnės, o naujos - trapios ir gendančios. Bet kažkaip visi toliau važinėja ir bėdos nemato. Tikrai netikiu kad kiniečiai sukurs tokį automobilį, kurį po garantinio ekonomiškiausia utilizuoti...

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na taip, kam pirkti naudotą mašiną už 17k kai gali geresnę už 80k
    Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
    Skirtumas tame, kad „naudota“ dažniausiai būna koks atidrožtas nupirikupintas BNB ar Keksus. O „nauja“ būna gerokai, pavadinkim, žemiškesnė. Su žemiškesne pavažinėta ir pasiremontuot žemiškos kainos. Kaip ir su prabangiais auto pirkimo bei priežiūros garantiniu laikotarpiu kaštai visai kiti.

    Bet iš principo taip, geresnės būklės paprastesnė.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
    Jeigu sąnaudos bendroj sumoj tokios pačios, tai Lietuvai naudingiau kai vežamos padėvėtos mašinos. Pinigai kurie išeitų kažkur į užsienį, lieka šalyje, žmonės turi darbus, verslus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.
    Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.30, 10:20.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.
    Na taip, kam pirkti naudotą mašiną už 17k kai gali geresnę už 80k

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.
    Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
    Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
    Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.

    5 metų senumo iphonas yra jau beveik pabaigęs savo gyvenimą, o 5 metų automobilis dar neįpusėjęs.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą
    Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
    Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.

    Komentuoti:

Working...
X