Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Nelabai seku elektromašinų pasaulį, bet va, užmačiau įdomų dalyką, kur tikrai neteko girdėti ką nors akcentuojant. Bemsą i5 su 81.2 kWh talpos batareika, kraunant nuo 1 proc iki 100 proc., sunaudota 88 kWh.
    https://www.youtube.com/watch?v=dpn3WkiQIPo&t=1142s (kaip įdėt youtube embed su timestamp)?

    ADAC matavo tai jiems iki 30% nuostoliai gavosi

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Nelabai seku elektromašinų pasaulį, bet va, užmačiau įdomų dalyką, kur tikrai neteko girdėti ką nors akcentuojant. Bemsą i5 su 81.2 kWh talpos batareika, kraunant nuo 1 proc iki 100 proc., sunaudota 88 kWh.
    https://www.youtube.com/watch?v=dpn3WkiQIPo&t=1142s (kaip įdėt youtube embed su timestamp)?
    <10% yra normalūs Ac -> DC nuostoliai, kraunant rimtam šalty dar iš šildymas prisidėtų. Beje WLTP ir EPA suvartojimas jau nurodomas su krovimo nuostoliais.
    Paskutinis taisė transpondster; 2024.01.22, 20:39.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Nelabai seku elektromašinų pasaulį, bet va, užmačiau įdomų dalyką, kur tikrai neteko girdėti ką nors akcentuojant. Bemsą i5 su 81.2 kWh talpos batareika, kraunant nuo 1 proc iki 100 proc., sunaudota 88 kWh.
    https://www.youtube.com/watch?v=dpn3WkiQIPo&t=1142s (kaip įdėt youtube embed su timestamp)?

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Dakaro ralį pirmą kartą pasaulio istrorijoje laimėjo elektriniu varikliu varomas automobilis.
    Kiek suprantu, mašina buvo varoma degalais, bet elektriniu varikliu (energy converter).





    Inside the Audi RS Q e-tron¹ with its innovative drivetrain²
    The drivetrain² of the Audi RS Q e-tron¹ for the Dakar Rally is electric². The front and rear axles are each fitted with a motor-generator unit (MGU) from the Audi e-tron FE07 ABB Formula E race car. These two MGUs are powered by a high-voltage battery that is charged by an energy converter².
    Because there are no charging opportunities in the desert, we have chosen an innovative charging concept² with the energy converter². A 2.0-liter turbocharged four-cylinder DTM engine from the Audi RS 5 DTM is coupled to a third MGU running as a generator, which charges the high-voltage battery while driving.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Net viešpaties tarnas paliudijo, kad elektromobiliai tik mėgstantiems hemorojų ir nevažinėjantiems į tolimesnes keliones ofiso planktonui:
    Klebonas G. Jankūnas pardavė elektromobilį ir persėdo į varomą benzinu: „Negalėjau atlikti savo tarnystės https://www.lrytas.lt/auto/technika/...stes--30071256
    jau buvo ir jau diskutuota.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Net viešpaties tarnas paliudijo, kad elektromobiliai tik mėgstantiems hemorojų ir nevažinėjantiems į tolimesnes keliones ofiso planktonui:
    Klebonas G. Jankūnas pardavė elektromobilį ir persėdo į varomą benzinu: „Negalėjau atlikti savo tarnystės https://www.lrytas.lt/auto/technika/...stes--30071256
    tapo aišku, kad įkrovimo stotelių tinklas neišplėtotas Lietuvoje. Ypatingai daug nemalonumų sukeldavo žiemą, todėl elektromobilį iškeičiau į vidaus degimo automobilį – grįžau prie klasikos“, – sakė klebonas ir tvirtino, kad elektromobiliai – didmiesčių mašinos.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Čia yra "Kinijos" elektromobiliai kurie pilnai ar dalinai sukurti (engineered) Vilniaus dydžio mieste, Švedijoje.
    Taip, Waymo (Google/Alphabet) autonominis elektromobilis irgi padarytas Švedijoje. Naujasis Londono taksi modelis irgi.
    Ir čia net ne visi. Dar yra minimum dvigubai tiek.

    Edit: į nuotraukas papuolė vienas hibridas, bet visi kiti EV


    https://ibb.co/WzkF9nw
    https://ibb.co/hcPghJC
    https://ibb.co/Tcdt3VH
    https://ibb.co/8gt0hR8
    https://ibb.co/BZVQLH3

    https://ibb.co/2FRTQY6
    https://ibb.co/4dXs7x2
    https://ibb.co/f94Q0d3
    https://ibb.co/BNKPKjj
    https://ibb.co/6vTJvM3

    https://ibb.co/HpQgvHx
    https://ibb.co/Gc5ZmBQ
    https://ibb.co/GCJ7rDb
    https://ibb.co/f1DP6XG
    https://ibb.co/BGmFVyz

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    JerryRigEverything (Zack Nelson) yra padaręs Tesla Cybertruck apžvalgą.



    https://www.youtube.com/watch?v=yk_u9fbkoKM


    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Dakaro ralį pirmą kartą pasaulio istrorijoje laimėjo elektriniu varikliu varomas automobilis.
    Kiek suprantu, mašina buvo varoma degalais, bet elektriniu varikliu (energy converter).

    Audi makes history: for the first time, a low-emission prototype with an electric drive, high-voltage battery and energy converter wins the world’s toughest desert rally with the Audi RS Q e-tron.



    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Čia skaičiai kai važiuota prie šalčių (nuo -5°C iki -19°C) ir kaip jie skiriasi nuo oficialių skaičių.
    Tai skiriasi nuo 10 iki 35%
    Nezinau, is kur sitie skaiciai, bet su realybe jie smarkiai prasilenkia. Metus vazinejam su iX1 xDrive30 ir 340km turbut galima pasiekti tik vasara super ekonominiu rezimu, vienam keleiviui be AC vaziuojant. Sia savaite vazinejau su iX xDrive50, tai temperaturai esant apie 0, max rida apie 280-300 km. Zinoma tokie skaiciai netaupant elektros - ir sedynes priekyje+gale (kai vaikas sedi) ir vairas sildomas.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Galingiausia Švedijos elektromobilių krovimo stotelė yra pajėgi per parą pakrauti 45'000 kWh.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    270 kW 118 kWh baterijai nėra kažkas įspūdingo, Hyundai su IONIQ5 jau 3 metus tokio lygio krovimo spartą leidžia
    manyčiau daugiau daryti nelabai ir yra prasmės, nes tokių elektros įvadų nelabai kur sutiksi.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    EV cunamis pareina:[*]STLA Large initially includes battery pack options between 85 kWh and 118 kWh.[*]The 800-volt battery pack will recharge up to 4.5 kWh per minute.
    270 kW 118 kWh baterijai nėra kažkas įspūdingo, Hyundai su IONIQ5 jau 3 metus tokio lygio krovimo spartą leidžia

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    EV cunamis pareina:
    • Stellantis is investing €50 billion over the next decade in electrification in order to reach its target of selling only pure all-electric passenger car EVs in Europe by 2030.
    • The company wants to have 48 EVs offered in various markets by the end of this year (2024)

    Stellantis jau turi 800V, 118 kWh, 800 km range platformą:
    • The first generation of propulsion components will potentially deliver 0 to 100 km/h acceleration in the 2-second range.
    • STLA Large initially includes battery pack options between 85 kWh and 118 kWh.
    • The 800-volt battery pack will recharge up to 4.5 kWh per minute.
    • The maximum target range for vehicles using the platform initially is 800 km.

    https://www.youtube.com/watch?v=fH3-Mvtj_ac




    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Tai kad Ignitis siūlo Nord Pool + 0,128 Eur/kWh, tai krauni, kaip biržoj neigiama kaina?
    Dviejų laiko zonų plane Igničio siūlomas naktinis tarifas yra Nord Pool + 0,093 Eur/kWh (nuo sausio 1 dienos pakilo ESO perdavimo mokesčiai).
    Mano tiekimo sutartis pasirašyta pernai su Enefit, tai buvo Nord Pool + 0,0754 Eur/kWh naktimis.
    Paskutinis taisė Azure; 2024.01.19, 13:09.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kai auto šalta tai vistiek pradžioje šildo su tenu, iki 7kw galios gali paimti, paskui mažėja. Todėl trumpais atstumais (kaip čia visi žada važinėti) šilumos siurblys mažai groja.
    Plius ŠS garsiai dirba, sudėtingesnis, kažkada suges kažkas, efektyvumas turi kreivę, tai prie didelio šalčio skirtumas su paprastu šildymu minimalus.
    1. Ar ilgai šildo tenu priklauso nuo pačio automobilio, manyčiau visi maršrutai, ilgesni negu norėtųsi važiuoti dviračiu, turėtų sueiti. Plius su elektromobiliu visada gali įjungti šildymą iš anksto, šildaisi elektra iš rozetės, o įsėdus jau būna įsivažiavęs šilumos siurblys.
    2. Šilumos siurblys veikia tokiu pačiu principu kaip oro kondicionierius - dažnai jums genda?
    3. Didelių šalčių pas mus tiek, kad net neverta laikyti kaip trūkumo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Taj Mahal

    Gyvenant name su savo saulės kolektorium, EV atrodo labai atraktyviai.

    Kiek tas euras būtų važiuojant benzinu ar dyzeliu?
    Kokie 15 eur? (7-10 l/100km)
    Man šiuo metu bendzininiu automobiliu nuvažiuoti 100 km kainuoja truputį daugiau nei 8 eur (už bendzą).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Lygiai taip pat kaip nepirktum mašinos be kondicionieriaus, tiesiog nepirk mašinos be šilumos siurblio - problema išspręsta.
    Kai auto šalta tai vistiek pradžioje šildo su tenu, iki 7kw galios gali paimti, paskui mažėja. Todėl trumpais atstumais (kaip čia visi žada važinėti) šilumos siurblys mažai groja.
    Plius ŠS garsiai dirba, sudėtingesnis, kažkada suges kažkas, efektyvumas turi kreivę, tai prie didelio šalčio skirtumas su paprastu šildymu minimalus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Pirmiausia skiriasi realūs nuo deklaruojamų, tada skiriasi žieminiai nuo realių vasarinių. EV be šilumos siurblio prie -20°C lieka 50% atstumo.
    Lygiai taip pat kaip nepirktum mašinos be kondicionieriaus, tiesiog nepirk mašinos be šilumos siurblio - problema išspręsta.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Čia skaičiai kai važiuota prie šalčių (nuo -5°C iki -19°C) ir kaip jie skiriasi nuo oficialių skaičių.
    Tai skiriasi nuo 10 iki 35%

    Pirmiausia skiriasi realūs nuo deklaruojamų, tada skiriasi žieminiai nuo realių vasarinių. EV be šilumos siurblio prie -20°C lieka 50% atstumo.

    Komentuoti:

Working...
X