Parašė Taj Mahal
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Klausimas ne man, bet aš visada perku grynais sumokėdamas visą sumą.
Tiek telefoną, tiek auto. Labai nemėgstu be reikalo kelti cost of living su visokiais mėnesiniais mokėjimais ir prisirišimais.
Ir kiek kiti prioritetai, iš savų pinigų sumokant pilną sumą.
Noriu max patvaraus ir ilgaamžio daikto, su nedideliu nuvertėjimu.Telefoną operatoriai duoda lizingu iš vis be palūkanų, auto pardavėjai irgi dažnai siūlo su labai mažomis ir fiksuotomis palūkanomis. Žodžiu laisvus pinigus labiau apsimoka kur nors kitur padėti ar tiesiog į pensijų fondą įmesti nei pirkti vartojimo prekes. Aišku, jei maudotės piniguose tai tas neaktualu ir galite viską pirkti grynais. Bet daugumai paprastų žmonių naują auto ar telefoną labiau apsimoka pirkti lizingu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąTai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
Tiek telefoną, tiek auto. Labai nemėgstu be reikalo kelti cost of living su visokiais mėnesiniais mokėjimais ir prisirišimais.
Ir kiek kiti prioritetai, iš savų pinigų sumokant pilną sumą.
Noriu max patvaraus ir ilgaamžio daikto, su nedideliu nuvertėjimu.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.01.30, 15:04.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė shimon Rodyti pranešimąCar of the Year rinkimai, TopGear ir What Car išrinko Renault 5 / Alpine 290 metų automobiliu:
https://www.caroftheyear.org/index.php
https://www.topgear.com/car-news/202...gearcom-awards
https://www.whatcar.com/news/car-of-...-winner/n25379
Per daug kliurkų teko matyti.
Dar neseniai Jeep Avenger EV buvo išrinktas "European Car of the Year 2023".
Jeep fakin Avenger.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaip tai išsimokėjęs drožiu kol tenkina baterija, po to keičiu bateriją jei nebetenkina ir drožiu kol nebegaunu reikalingų atnaujinimų ar dar koks reikalas prispiria. Pvz ankstesnį aifoną drožiau 6 metus. Dabartinis irgi jau senai išmokėtas, bet nematau absoliučiai jokio poreikio atsinaujint, nebent prie progos reiks bateriją pasikeist.
Man atrodo tu nė velnio nesupranti esmės. Didelė automobilio kainos dalis amortizuojasi per antrinę rinką. Arba pirkėjui, arba gamintojui/pardavėjui (nuomos atveju). Jei mašiną tiesiog nurašai po 5 metų - įmokos turėtų būti geroooookai didesnės. Ir jokia supaprastinta trumpaamžė gamyba neatpirks antrinės rinkos nebebuvimo. Ir dar po to galvaskaudis kur susikišt likusią mašiną, kurios lengvai neperdirbsi, o rinkos paleist ant dalių irgi nėra.
Televizorių ir skalbyklių irgi niekas nekeičia kas kelis metus vos išsimokėję. Kiek pažįstu snobiškų hipsterių, kurie keičia telefoną kas du metus, net ir jie televizorių nekeičia taip dažnai. Nekalbant apie skalbykles kurias drožia kol sugenda.
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
Man atrodo tu nė velnio nesupranti esmės. Didelė automobilio kainos dalis amortizuojasi per antrinę rinką. Arba pirkėjui, arba gamintojui/pardavėjui (nuomos atveju). Jei mašiną tiesiog nurašai po 5 metų - įmokos turėtų būti geroooookai didesnės. Ir jokia supaprastinta trumpaamžė gamyba neatpirks antrinės rinkos nebebuvimo. Ir dar po to galvaskaudis kur susikišt likusią mašiną, kurios lengvai neperdirbsi, o rinkos paleist ant dalių irgi nėra.
Televizorių ir skalbyklių irgi niekas nekeičia kas kelis metus vos išsimokėję. Kiek pažįstu snobiškų hipsterių, kurie keičia telefoną kas du metus, net ir jie televizorių nekeičia taip dažnai. Nekalbant apie skalbykles kurias drožia kol sugenda.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kinija supras kokioj šiknoj atsidūrė po 5-10 metų kai nebus antrinės rinkos ir liaudis nebenorės mest krūvos pinigų į daiktą, kuris per kelis metus nuvertės iki nulio. Kurį laiką galės vaizduot kylančius pardavimus kol valdžiukė dotuos ir tyliai parkuot grąžintas mašinas laukuose. Bet anksčiau ar vėliau muzika baigsis.
Europos kaimui tuo tarpu didesnė problema elektryčkų nuvertėjimas. Bet tai neišvengiama kol baterijų technologijos sparčiai tobulėja. Kai nusistovės, turbūt ir antrinė rinka susitvarkys.
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Apsimeti kaimu ar rimtai taip galvoji? Kokia batareikia tau atlaikys 15 metų ir kur tu su ja nuvažiuosi? Ar tu dar gyveni VDV paradigmoje? Tai VDV jau savo atgyveno. Transporto ateitis bus EV. Pilnos utilizacijos po garantijos gal ir nebus, gal parastesnis variantas - update.
šiaip spėju bus kaip su priusais - keis ne visą bateriją o atkirus akumuliatorius ar jų blokus, kad būtų pigiau. Iš dužusių mašinų rinks mažai naudotas baterijas antrinei rinkai ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
Europos kaimui tuo tarpu didesnė problema elektryčkų nuvertėjimas. Bet tai neišvengiama kol baterijų technologijos sparčiai tobulėja. Kai nusistovės, turbūt ir antrinė rinka susitvarkys.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
jau 15 metų visi pasakoja, kaip senos mašinos buvo stipresnės ir kokybiškesnės, o naujos - trapios ir gendančios. Bet kažkaip visi toliau važinėja ir bėdos nemato. Tikrai netikiu kad kiniečiai sukurs tokį automobilį, kurį po garantinio ekonomiškiausia utilizuoti...
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na taip, kam pirkti naudotą mašiną už 17k kai gali geresnę už 80k
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
Bet iš principo taip, geresnės būklės paprastesnė.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.30, 10:20.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
5 metų senumo iphonas yra jau beveik pabaigęs savo gyvenimą, o 5 metų automobilis dar neįpusėjęs.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą
Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: