Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Valstybės lygio sprendimai skirti ar neskirti lengvatas nėra grindžiami svarstymu, ar lengvata skiriama automobiliui, ar ne.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Metas tapti civilizuotu žmogumi ir kraustytis į miestą.

    Šiaip elektromobiliams neturi būti jokių lengvatų, jie taip pat yra automobiliai.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Na kaip visuomet Kauno meras/krabas visuomet nori buti "pirmas". Apmokęstins elektromobilių parkavimą visiems, išskyrus Kauno m. gyventojams.
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2484592
    Gyvenu gal 2km nuo miesto ribos. Kitais metais planavau pirkti elektromobilį dėl to, kad galėčiau pasinaudoti šia lengvata. Žmona dirba centre, būtų buvę labai patogu nemuno krantinėj parkuotis. Panašu toliau reikės važiuoti su smirdančiu dyzeliu į miesto centrą ir "nuodyti" ten gyvenančius/dirbančius/besiilsinčius.
    Ką padarė Vilnius, mano nuomone, yra geriausias sprendimas.
    Visi pasakymai "elektromobilį perki ne dėl parkavimo", atsakysiu paprastai- šiuo atveju labai didelė paskata yra nemokamas parkavimas. Kai paskaičiuoji, kad tau kainuoja 200-300Eur/mėn. parkavimas (lizingo skirtumas tarp VDV ir BEV). Tai geriau pasirenki pigesnį VDV su mažesniu lizingu, mažesniu nuvertėjimu ir ilgesnėmis kelionėmis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Ar tikrai?
    Xiaomi įkurta 2010m balandžio mėn. (15 metų)

    O automobilių pramonėje nėra nei penkmečio.
    15 metų nėra trumpas laikas.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Ar tikrai?
    Xiaomi įkurta 2010m balandžio mėn. (15 metų)

    O automobilių pramonėje nėra nei penkmečio.
    Būtent šitą ir turėjau omenyje.
    Jeigu UAB Stumbras staiga pradėtų gaminti labai konkurencingus elektromobilius, tai irgi būtų "iš niekur" išdygęs gamintojas.

    Xiaomi jau turi 300+ tūkstančių patvirtintų non-refundable YU7 rezervacijų.
    Čia yra maždaug pusė kiek Volvo parduoda per metus, su visais savo 14 modelių.
    Paskutinis taisė DJ+; 2025.07.04, 15:30.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    ...Xiaomi yra ne iš nieku išdyges, jis egzistuoja dešimtmečiais. O kodėl gali gaminti už tokias kainas jau kalbėjome.
    Ar tikrai?
    Xiaomi įkurta 2010m balandžio mėn. (15 metų)

    O automobilių pramonėje nėra nei penkmečio.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Aha, Amazon atsiliepimai tikrai nuoširdūs ir atitinkantys ilgalaikio naudojimo realybę. Kaip ir utubės filmukai kur išpakuoja, įjungia ir sako koks geras daiktas. Jau esu užsirovęs kai po realaus naudojimo pradeda lįst problemytės, nors visur vertinimas 5/5.
    O kas konkrečiai negerai ir kokios problemytės?

    Labai daug apžvalgų tapo masinė pigi gamyba.
    Ta prasme pumpuojama daug ir prastos kokybės apžvalgų.

    Esu matęs kai bandoma padaryti išsamią apžvalgą visiškai nesuprantant produkto.
    Arba lygina produktus jų net nematę. Ir t.t.

    Bet vistiek įdomu kas konkrečiai buvo negerai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Taip, bet mes apie skirtingus dalykus kalbam.

    Mano nuomone Xiaomi padarė maksimaliai atraktyvų EV, atraktyvesnį už tuos EV kuriuos daro šimtmetį egzistuojantys autogamintojai.
    Spec sheetuose pažiūrėti atraktyvus. Bet reikia nepamiršti ir visos kitos lydinčios infrasturktūros. Pvz koks šansas yra gauti šiam automobiliui garantinį aptarnavimą Lietuvoje? Palyginus su tuo pačiu BMW?

    Xiaomi yra ne iš nieku išdyges, jis egzistuoja dešimtmečiais. O kodėl gali gaminti už tokias kainas jau kalbėjome.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Aha, Amazon atsiliepimai tikrai nuoširdūs ir atitinkantys ilgalaikio naudojimo realybę. Kaip ir utubės filmukai kur išpakuoja, įjungia ir sako koks geras daiktas. Jau esu užsirovęs kai po realaus naudojimo pradeda lįst problemytės, nors visur vertinimas 5/5.
    Na šiaip Xiaomi tikrai gera kokybė, turiu technikos, viskas veikia jau keli metai, net ir tokie mechaniniai dalykai kaip siurblys, virdulys.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Norėjau parodyti kad YU7 atrodo konkurencingas visose kainos kategorijose.

    Dėl Xiaomi gaminių, tai mano patirtis labai maišyta, nuo meh iki labai gerų produktų.

    Amazone yra labai daug Xiaomi su pačiais geriausiais atsiliepimais – telefonai, siurbliai, apsaugos kameros, virduliai, garintuvai (vertical steam iron), ekranai ir t.t. Xiaomi buitinė technika taip pat turi labai gerus atsiliepimus.
    Aha, Amazon atsiliepimai tikrai nuoširdūs ir atitinkantys ilgalaikio naudojimo realybę. Kaip ir utubės filmukai kur išpakuoja, įjungia ir sako koks geras daiktas. Jau esu užsirovęs kai po realaus naudojimo pradeda lįst problemytės, nors visur vertinimas 5/5.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kiek turėjau patirties su Xiaomi gaminiais, tai mašinos nerizikuočiau pirkt

    Kokia prasmė klaust ką rinksies jei variantų kaina skiriasi 2x?
    Norėjau parodyti kad YU7 atrodo konkurencingas visose kainos kategorijose.

    Dėl Xiaomi gaminių, tai mano patirtis labai maišyta, nuo meh iki labai gerų produktų.

    Amazone yra labai daug Xiaomi su pačiais geriausiais atsiliepimais – telefonai, siurbliai, apsaugos kameros, virduliai, garintuvai (vertical steam iron), ekranai ir t.t. Xiaomi buitinė technika taip pat turi labai gerus atsiliepimus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kiek turėjau patirties su Xiaomi gaminiais, tai mašinos nerizikuočiau pirkt

    Kokia prasmė klaust ką rinksies jei variantų kaina skiriasi 2x?

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ilgesnis nėra privalumas. Ypač europoje kur dar yra mėgstami maži automobiliai. X5 jau ir taip yra perilgas vairavimui europoje.
    Taip, bet mes apie skirtingus dalykus kalbam.

    Mano nuomone Xiaomi padarė maksimaliai atraktyvų EV, atraktyvesnį už tuos EV kuriuos daro šimtmetį egzistuojantys autogamintojai.

    Kol kas nežinome, bet sakykime kad Xiaomi YU7 neturi jokių rimtų trūkumų. Šitas variantas yra labai tikėtinas. Ir paimkime žmogų kuris neturi jokio Kinijai priešiško sentimento, kurių manau dauguma.

    Sakykime reikia rinktis automobilį iš šitų:
    1. Audi Q6 e-tron
    2. BMW iX3
    3. BYD Sealion 7
    4. Citroen DS No 8
    5. Ford Mustang Mach-E
    6. Hyundai Ioniq 5
    7. Kia EV9
    8. Mercedes-Benz EQB
    9. Mini Countryman Electric
    10. Nissan Ariya
    11. Peugeot e-5008
    12. Polestar 4
    13. Renault Scenic E-Tech
    14. Skoda Enyaq
    15. Tesla Model Y
    16. Toyota bZ4X
    17. Volkswagen ID.5
    18. Volvo EX90
    19. Xiaomi YU7
    20. Xpeng G9

    Šiame sąraše labai platus kainos intervalas (40 - 100k), bet nesvarbu.
    Paimkime tris kurie atrodo įdomiausi. Iš šitų 20, mano top 3 sąraše butų Xiaomis.
    Manau kad daugumos žmonių sąraše būtų Xiaomis.

    Būtent čia yra problema EU gamintojams. Iš niekur išdygęs autogamintojas pradeda gaminti geriausius EV rinkoje. Ir tai yra įmonė kuri jau ne kartą sugebėjo išgyventi ir pirmauti maksimaliai konkurencingose elektronikos nišose.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Beje, Xiaomi YU7 yra ilgesnis už BMW X5 ar Porsche Cayenne. Tai nėra mažas auto.
    Ilgesnis nėra privalumas. Ypač europoje kur dar yra mėgstami maži automobiliai. X5 jau ir taip yra perilgas vairavimui europoje.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė edgaa Rodyti pranešimą
    Kiniškos iPhone kopijos (kalbu apie grynas kopijas) irgi panašios, tačiau tai nėra iPhone (atitinkamai Ferrari pirkėjas pirks Ferrari)
    Nelabai tikęs pavyzdys, nes Xiaomi YU7 nėra automobilio atitikmuo 100 USD kainuojančioms iPhone kopijoms.
    Be to, tos kopijos yra toks nišinis dalykas kuris nereprezentuoja bendro vaizdo.
    Kinijos telefonų gamintojai dominuoja pasaulinėje rinkoje, nuo pigių iki brangių telefonų.
    Yra ne vienas ir ne du techniškai pirmaujantys Kinijos gamintojų telefonai.

    Parašė edgaa Rodyti pranešimą
    Kol kas mašinos ir su ne "labai daug tech" nesugeba gerai įgyvendint tos tech. Labai abejotina, kad čia pavyko.
    Kuo tos abejonės pagrįstos?
    Xiaomi SU7 (anksčiau išleisto sedano) apžvalgos yra stebinančiai teigiamos. Tame tarpe ir tech aspekto.

    Parašė edgaa Rodyti pranešimą
    Tas pats ID3 yra kelis kartus pigesnis Kinijoje, reiktų lyginti kainas toje pačioje rinkoje.
    Nežinau jokios kilnojamų brangesnių daiktų kategorijos kur kainos skiriasi 3x.
    Specifiniai mokesčiai (DK, SG, HK ir pan) nesiskaito.
    Niekur nerasi kad tas pats šaldyduvas kainuotų 3x pigiau.
    Kodėl taip su automobiliais ir Kinija, visiškai nesuprantu. Manau kad yra aukšta tikimybė kad priešmokestinės kainos kris visur.

    Parašė edgaa Rodyti pranešimą
    Konkurencija nėra blogai, tačiau konkrečiai šis EV panašesnis į marketingo kampaniją, nei į tikrą produktą. Sunku įsivaizduoti kokiam pirkėjui skirtas šis modelis. Įprastam vairuotojui tikrai nėra svarbu turėti 700 arklių, "automarozo" nerasi už Xiaomi vairo, į lenktynių trasą irgi nesitempsi (kelis puslapius atgal buvo pavyzdys kito Xiaomi trasoje), o ir kokybės reputacijos gamintojas neturi.
    Copypasta:
    Lei Jun, founder and CEO of the electronics-turned-car company, said he was astonished by the reaction from customers.
    "My goodness, in just two minutes, we received 196,000 paid pre-orders and 128,000 lock-in orders," Lei said in a video.


    Škoda yra didelis autogamintojas ir net populiariausias Škoda modelis (Octavia) tiek neparduoda per metus.




    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Kad susižavėjimas kinietiškais ev blėsta Europoje, praėjusiais metais Norvegijoje tokiu metu TOP 10 buvo 2 kinietiški EV, VOLVO EX30 buvo 3-ioje vietoje su 2937 registracijomis, šiais metais TOP 10 jau tik vienas tas pats VOLVO EX30, 10-oje vietoje su 1758 registracijomis, nors jų skaičius išaugo pusantro karto šiais metais (72095, 2024 tokiu metu buvo tik 47918).

    Rinka toliau auga, kinietiškų ev pardavimai traukiasi.
    Čia visaip pasukti galima.
    Nemažai pirkėjų "nudegė", ypač su visokiais Hongqi E-HS9. Bet bendri Kinijos autogamintojų pardavimai Europoje auga.

    Žiūrint į tą pačią Norvegiją, yra ne vienas ir ne du Kinijos gamintojai kurie turi minimum vieną modelį kurio pardavimai didesni nei elektromobilių iš Renault, Peugeot, Mercedes ir kt.

    Be to, kol kas dar nebuvau pastebėjęs kinietiško elektromobilio kuris atrodytų daug patrauklesnis už europietiškas alternatvyas. Mano nuomone Xiaomi YU7 yra pirmas toks, tik jo dar kuris laikas nepardavinės Europoje.

    BYD dabar stato dvi po autogamyklą Vengrijoje ir Turkijoje. Abiems nebus tarifų eksportuojant į EU. Įtariu kad įvairiose EU šalyse BYD įsivirtins daugiausiai parduodamų automobilių sąrašuose.

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Na gerai, susumuojam.
    Atrodo kaip Ferrari Purosangue.
    Kiniškos iPhone kopijos (kalbu apie grynas kopijas) irgi panašios, tačiau tai nėra iPhone (atitinkamai Ferrari pirkėjas pirks Ferrari)

    Net pigiausia versija turi apie 100 kWh bateriją ir labai daug tech.
    Kol kas mašinos ir su ne "labai daug tech" nesugeba gerai įgyvendint tos tech. Labai abejotina, kad čia pavyko.

    Brangiausia Xiaomi YU7 versija Kinijoje kainuos +/- tiek, kiek Lietuvoje kainuoja VW ID3 Pro S (t.y. šiemet pigiausio VW elektromobilio "vidutinė" versija).
    Tas pats ID3 yra kelis kartus pigesnis Kinijoje, reiktų lyginti kainas toje pačioje rinkoje.

    Ta brangiausia Xiaomi YU7 versija turi apie 700 AG, 100 kWh bateriją, ir 0-100 km/h padaro greičiau nei Ferrari Purosangue.
    Tesla Plaid modeliai irgi yra labai greiti, tačiau tiems, kam svarbus greitis, renkasi alternatyvias opcijas. Visiška analogija Teslos marketingui, kur realybėje svarbu daugiau, nei tik AG.

    Ar jau galima neramiai jaustis dėl EU autoindustrijos ateities?
    Konkurencija nėra blogai, tačiau konkrečiai šis EV panašesnis į marketingo kampaniją, nei į tikrą produktą. Sunku įsivaizduoti kokiam pirkėjui skirtas šis modelis. Įprastam vairuotojui tikrai nėra svarbu turėti 700 arklių, "automarozo" nerasi už Xiaomi vairo, į lenktynių trasą irgi nesitempsi (kelis puslapius atgal buvo pavyzdys kito Xiaomi trasoje), o ir kokybės reputacijos gamintojas neturi.


    Jei ne tradiciniai (EU/JP) gamintojai galėtų išleisti pvz. Passat'o konkurentą, tada jau darytųsi baisoka, o kol kas toliau daugiausiai automobilių pardavinės VW, Toyota ir Honda.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Ar jau galima neramiai jaustis dėl EU autoindustrijos ateities?
    Kad susižavėjimas kinietiškais ev blėsta Europoje, praėjusiais metais Norvegijoje tokiu metu TOP 10 buvo 2 kinietiški EV, VOLVO EX30 buvo 3-ioje vietoje su 2937 registracijomis, šiais metais TOP 10 jau tik vienas tas pats VOLVO EX30, 10-oje vietoje su 1758 registracijomis, nors jų skaičius išaugo pusantro karto šiais metais (72095, 2024 tokiu metu buvo tik 47918).

    Rinka toliau auga, kinietiškų ev pardavimai traukiasi.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai čia žiūrint ar toliau apsimesim kad valstybinės subsidijos siekiant sunaikinti konkurentus yra "laisva ekonomika" ir leisim laisvai vežti tokius automobilius. O šiaip tai su ferari labai prastas palyginimas (nors atrodo ir panašiai). Ferrari tu 90% kainos moki už brandą iki tokio lygio kad jie rankom surinkinėja kėbulus vietoj automatikos nes jie tai parduoda pirkėjui kaip cool ir verta mokėti dvigubai. Ferrari neatspindi EU gamintojų.

    Dėl subsidijavimo
    Taip, iš šono žiūrint atrodo kad Kinija kartoja tą pati subsidijų mechanizmą kuris suveikė kitose industrijose. Valstybė subsidijuoja vietinius, kad jie galėtų pasiūlyti nelogiškai žemas kainas. Pasaulinė rinka pasidaro nepelninka ir neatraktyvi, ko pasekoje užsienio įmonės pradeda dingti. Tada dar porą metų palaikai subsidijas, ypač jeigu industrija greitai tobulėja. Kai užsienio įmoniu jau porą metų nebėra, pašalini subsidijas. Dabar užsienio įmonėms bus labai sunku įsitvirtinti, nes apart brangias investicijas, dar reikės vytis Kinijos įmones. Rezultatas kad Kinija ilgam laikui "pasisavina" kažkurią pasaulinę rinką, kaip pvz saulės elektrinių įrangą kur Kinijos įmonės turi 70-90% pasaulinės rinkos (priklausomai nuo komponento).


    Dėl Ferrari palyginimo
    Taip, tą palyginimą Xioami daro kad gauti YU7 gautu kažkokio "statuso" dėl asocijacijų ir palyginimų su Ferrari. Taip, tai nėra automobiliai kurie konkuruos tarpusavyje dėl pirkėjų. Bet manau kad tas statuso "vogimas" suveiks. Jau dabar internetuose matau pastovius palyginimus su Purosangue. Ir kai daro teigiamus palyginimus su 600k - 1M kainuojančiu automobiliu, Xiaomi tas yra labai į naudą.


    Dėl EV konkurencingumo
    Aš manau kad Xiaomi YU7 rinkoje įsitvirtins kaip maksimaliai patrauklus EV, su subsidijavimu ar be. Jeigu nėra kažkokių žiaurių trūkumų, tas YU7 yra žymiai patrauklesnis už VW ID4, Toyota bZ4X, Audi Q4 ir kitus. Ir šita vieta turėtų būti labiausiai gasdinanti esamiems autogamintojams.
    Beje, Xiaomi YU7 yra ilgesnis už BMW X5 ar Porsche Cayenne. Tai nėra mažas auto.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Volvo bandžiau prieš kokius 2,5 metų tad nepamenu. Plius nuo to laiko jau daug kas gali būti pasikeitę
    Neseniai bandžia BYDą - tai softas nepatiko. visa kita diskusiju klausimas.
    Tas softo "patikimas" ar "nepatikimas" yra tik skonio reikalas. Kai pereini iš Windows i griaužtukus- irgi nepatinka. Po to apsipranti ir viskas gerai. Grįžimas lygiai taip pat.
    Ne vieną kartą mėginau keisti android į griaužtuką, tai po gero mėnesio vis grįždavau atgal, nes ten kažkokia nesamonė. Gali nesutikti- čia skonio reikalas.

    Komentuoti:

Working...
X