Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
    Pusiau valstybinė įstaiga, lauk padarymo po pusantrų metų

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys
    aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.
    Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Aš va iš šito sprendžiau
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	408
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
    ioniq 6 kaip pvz.
    čia turb9t atėmus top ir bottom buferius, bottom toks nelabai panaudojamas realiom sąlygom:
    https://www.youtube.com/watch?v=YPCM...dex=15&t=1003s

    top matosi kraunant:
    https://www.youtube.com/watch?v=xQQ0...mUNF&index=116
    ekrane rodo 100%, bet tikrovėj ~96,5%, Teslos top išskyrus soft locki'intus modelius visada tikras 100%, dauguma kitų turi bent kelis procentus paslėptus, tai teoriškai gali leist ateity, bet labai teoriškai

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
    Aš va iš šito sprendžiau
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	408
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
    ioniq 6 kaip pvz.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.
    tiesa, bet ten specifiniams pereinamiesiems modeliams, ID3 pure irgi berods turi top buferį. Bet kokiu atveju ilgoj kelionėj jie veikia identiškai neapribotai versijai, nes DC nekrauni pilno.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
    Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.
    Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Turiu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.
    FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Turiu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.
    Nu nereikia šiaudinių baidyklių. Nesakiau, kad visada pilnos. Sakiau, kad per ilgą kelionę yra nemaža tikimybė užsiraut ant pilnos ir tada gali sugriūt visas kelionės planas.

    Šiaip bus įdomu pažiūrėt kaip vyktų krovimasis su +/- dabartinėm technologijom kai „visi“ pradės krautis.

    Dėl „be problemų“ tai teko girdėt nemažai istorijų kaip tai viena tai kita stotelė neveikia. Ir ne tik internetuose, bet ir iš pirmų lūpų. Aišku ateityje gal tų problemų mažės.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų? Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.
    Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų
    Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų? Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.
    Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Žiūrint iš Teslų, tai matau internete pavyzdžių su 25% degradacija po 250 000 km. Yra ir 12% po 210 000 km. Laisvai dar gali važiuoti.
    Važiuot galima ir su 50% degradacija. Tiesiog skirsis nuvažiuojamas atstumas ir jautrumas temperatūrai.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Mes vis dar apie tą programėlę kalbame (kuri žino kurias stoteles pasieksi), ar tu planuoji popieriniame žemėlapyje ieškoti stotelių?
    Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Važinėjimas šviežiu iš gamyklos elektromobiliu yra ganėtinai nedidelė eksploatacijos dalis. Diskutuojant apie kelionių realumą reiktų žiūrėt ir kaip važiuoja po 5 ar 10 metų nubėgęs 100 ar 200 tūkstančių kilometrų.
    Žiūrint iš Teslų, tai matau internete pavyzdžių su 25% degradacija po 250 000 km. Yra ir 12% po 210 000 km. Laisvai dar gali važiuoti.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Išsukinėt iš greitkelio ir ieškot kitos stotelės bei po to grįžt taip pat užtruks. O važiuojant su minimaliu rezervu nuvažiuot iki sekančios greitkelyje gali ir nebeužtekt.
    Mes vis dar apie tą programėlę kalbame (kuri žino kurias stoteles pasieksi), ar tu planuoji popieriniame žemėlapyje ieškoti stotelių?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.
    Važinėjimas šviežiu iš gamyklos elektromobiliu yra ganėtinai nedidelė eksploatacijos dalis. Diskutuojant apie kelionių realumą reiktų žiūrėt ir kaip važiuoja po 5 ar 10 metų nubėgęs 100 ar 200 tūkstančių kilometrų.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Nu tai važiuosi, tau appsas parodys kad užimtumas didesnis negu įprastai, ir nukreips ten kur yra vietos.
    Išsukinėt iš greitkelio ir ieškot kitos stotelės bei po to grįžt taip pat užtruks. O važiuojant su minimaliu rezervu nuvažiuot iki sekančios greitkelyje gali ir nebeužtekt.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Jei ima vidutinę, tai matyt ir tiks vidutiniu oru. Pusę metų ar metus pabus 5% nudrožtas, po to bus 10 ar 15 % nudrožtas ir pasikeis vaizdelis. Tuo tarpu su VDV mažai keičiasi situacija ir per 10-20 metų.
    Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Na tai atvažiuosi, krovikliai užimti ir rūkysi. Pora papildomų valandų tokioj kelionėj gali lemti nakvynę už degalinės ir griūnančius sekančios dienos planus.
    Nu tai važiuosi, tau appsas parodys kad užimtumas didesnis negu įprastai, ir nukreips ten kur yra vietos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip priėjai prie išvados, kad „vidutinė temperatūra“ reiškia kad tiesiog paima visų metų vidutinę temperatūrą. Be abejo įskaičiuoja kada reikia šildymo, kada reikia šaldymo. O ir skaičiuota su 5% nudrožtu akumu. Negi jau pamiršai du postus prieš?
    Jei ima vidutinę, tai matyt ir tiks vidutiniu oru. Pusę metų ar metus pabus 5% nudrožtas, po to bus 10 ar 15 % nudrožtas ir pasikeis vaizdelis. Tuo tarpu su VDV mažai keičiasi situacija ir per 10-20 metų.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Jo, be gyvo kroviklių užimtumo čia tėra „gražus teorinis vaizdelis“ Gal dar kokių šiaudų rasi už kurių galėtum griebti, būtų smagu pasijuokti.
    Na tai atvažiuosi, krovikliai užimti ir rūkysi. Pora papildomų valandų tokioj kelionėj gali lemti nakvynę už degalinės ir griūnančius sekančios dienos planus.

    Komentuoti:

Working...
X