Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • shimon
    replied
    Gerai Teslos pardavimai Europoj krenta - https://www.reuters.com/business/aut...ry-2025-02-04/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
    Turbūt todėl, kad tai būtų melas?


    A+ autmobilius šiais laikais gamina nebent Japonai.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Švedijoje Hongqi E-HS9 vienu metu buvo labai stipriai nukainuotas – 499 kSEK (43 kEUR).
    43 kEUR už visiškai naują su visom garantijom ir be jokių baterijos nuomų ar papildmų išlaidų.
    Didesnis už BMW X7 su 100+ kWh baterija ir labai ilgu sąrašu extra funkcijų.
    Sakyčiau pigu. Apžvalgos labai teigiamos.
    Tuo tarpu Lietuvoje dėvėtą pardavinėjo už 65k eurų.

    Click image for larger version

Name:	Hongqi.png
Views:	671
Size:	99,2 kB
ID:	2181240

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Švedijoje Hongqi E-HS9 vienu metu buvo labai stipriai nukainuotas – 499 kSEK (43 kEUR).
    43 kEUR už visiškai naują su visom garantijom ir be jokių baterijos nuomų ar papildmų išlaidų.
    Didesnis už BMW X7 su 100+ kWh baterija ir labai ilgu sąrašu extra funkcijų.
    Sakyčiau pigu. Apžvalgos labai teigiamos.
    Bet savininkai susiduria su pačiom keisčiausiom problemom ir gana dažnai išvis neveikiančiu automobiliu.



    Edit:
    • Norvegijoje Hongqi turi grupinę teismo bylą už klaidinančias reklamas ir specifikacijas kurios neatitinka realybės.
    • Švedijoje yra nesveikai brangios Hongqi rezervinės dalys – 6000 eurų už vieną priekinį žibintą, 2000 eurų už vieną galinį žibintą, stabdžių kaladėlės už 2000 eurų/vnt.​ ČIa tik dalių kainos, pats keitimas kainuoja papildomai.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.04, 12:47. Priežastis: iš SEK į EUR

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Stabdžių diskai vizualiai dideli, prisukti rimtus suportus su normaliom kaladėlėm nesunku, tiesiog taupo ant degtukų.
    Man atrodo kad tam filmuke stabdžiai net ne pagrindinė problema.
    Padarius ganėtinai smulkią avariją, stipriai sulūžo vairuotojo kėdė.

    Ir nei viena oro pagalvė nesuveikė.
    Lenktyniniuose automobiliuose jos kartais atjungtos, bet nepanašu kad čia būtų atjungta.

    Ir dar priedo neveikiantys stabdžiai.
    Cherry on the cake.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Šitas žiauriai geras, ačiū.
    Toks truputį "Potemkin village".

    Bet klausimas ar nebus taip kad poros metų bėgyje susitvarkys, kaip susitvarkė DJI, Huawei, Oppo ir kiti.
    Stabdžių diskai vizualiai dideli, prisukti rimtus suportus su normaliom kaladėlėm nesunku, tiesiog taupo ant degtukų.

    Pats važinėju kinišku EV, stabdžiai taip pat nedžiugina. Gerai kad aš ne mėgėjas lakstyti. Tik tenka priprasti prie jautrumo ir stabdymo skirtumų keičiant automobilius.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    The 20 Best-Selling EVs In 2024 In Europe

    Source: Jato Dynamics
    Rank Model Registrations Change From 2023
    1 Tesla Model Y 209,214 -17%
    2 Tesla Model 3 112,789 +12%
    3 Volvo EX30 78,032 New
    4 Skoda Enyaq 68,874 +4%
    5 Volkswagen ID.4 64,756 -24%
    6 Volkswagen ID.3 54,531 -14%
    7 BMW iX1 52,283 +16%
    8 MG4 51,775 -28%
    9 Audi Q4 48,094 +2%
    10 BMW i4 45,062 -8%
    11 Mercedes-Benz EQA 43,083 +13%
    12 Cupra Born 41,231 -5%
    13 Volvo EX40 39,995 -21%
    14 Hyundai Kona 36,450 +1%
    15 Peugeot 208 35,459 -23%
    16 Mercedes-Benz EQB 33,188 +58%
    17 Volkswagen ID.7 32,218 New
    18 Renault Megane 31,445 -28%
    19 Fiat 500 29,150 -53%
    20 Kia Niro 25,616 -33%

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Vienas iš naujesnių A++ kokybės https://youtu.be/TCbmaJM67YE?si=UvKN3HciuvUiuMZq&t=67
    Užtai stabdžių suportai gražūs. BREMBO by Temu.
    Šitas žiauriai geras, ačiū.
    Toks truputį "Potemkin village".

    Bet klausimas ar nebus taip kad poros metų bėgyje susitvarkys, kaip susitvarkė DJI, Huawei, Oppo ir kiti.


    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
    Teko vieną dieną pasivažinėti su elektrine kiniška ORA, iškart persėdus nuo elektrinio VW. Patirtis labai liūdna, pakartoti nenorėčiau.
    Automobilių apžvalgos labai šiaip sau apie ORA atsiliepia, tai nieko kito ir nesitikėčiau.
    O kas nepatiko, jei galiu paklausti?

    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
    Senais laikas, kai tekdavo važinėtis su 20+ ir 10+ automobiliais, autoservisų lankymas buvo kasdienybė.
    Dabar važinėjant naujais ir apynaujaisiai automobiliais servisuose reikia lankytis panašiai dažnai kaip su bulkom ir silkėm.
    Žinoma dabar viskas apmokėta garantinio, bet vistiek erzina pastovūs gedimai.
    Nuveži elektrinį Mercedes Benz į garantinį, gauni pakaitinį, tas sugenda antra dieną, vėl gauni pakaitinio pakaitinį....
    Mercedes-Benz, VW, Renault, BMW ir t.t..... labiau panašėja į varganą kinišką produkciją nei kiniška į europietišką.
    Bet kaip sako gamintojai "Mūsų klientai nori automobilį atsinaujinti kas 5 metai, todėl dabar gaminame automobilius penkiems metams... "
    Pipiec

    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.03, 17:10.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą



    Yra didelis kokybės skirtumas tarp DJI ir Čiongčing Drones.
    Ar Huawei ir Xuja Electronics.
    Tarp Merko ir šūdarankių (gal Anrekos?)

    Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
    Teko vieną dieną pasivažinėti su elektrine kiniška ORA, iškart persėdus nuo elektrinio VW. Patirtis labai liūdna, pakartoti nenorėčiau.
    Kiniška produkcija geriausiu atvėju siekia C kokybės atžvilgiu, bet įpakavimas dėžutės tikrai A+.
    Tačiau europietiška produkcija artėja prie B. sukuriant iliuziją, kad kiniška produkcija tampa vis kokybiškesne.
    Visa tai vyksta vis dažniau naudojant kiniškus komponentus europietiškoje produkcijoje.
    Kadangi komponentai yra perkami kinijoje geriausios kainos principu, todėl ir gaunama geriausia kaina, bet ne produkcija.
    Senais laikas, kai tekdavo važinėtis su 20+ ir 10+ automobiliais, autoservisų lankymas buvo kasdienybė.
    Dabar važinėjant naujais ir apynaujaisiai automobiliais servisuose reikia lankytis panašiai dažnai kaip su bulkom ir silkėm.
    Žinoma dabar viskas apmokėta garantinio, bet vistiek erzina pastovūs gedimai.
    Nuveži elektrinį Mercedes Benz į garantinį, gauni pakaitinį, tas sugenda antra dieną, vėl gauni pakaitinio pakaitinį....
    Mercedes-Benz, VW, Renault, BMW ir t.t..... labiau panašėja į varganą kinišką produkciją nei kiniška į europietišką.
    Bet kaip sako gamintojai "Mūsų klientai nori automobilį atsinaujinti kas 5 metai, todėl dabar gaminame automobilius penkiems metams... "
    Paskutinis taisė Palergonijus; 2025.02.03, 09:30.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą


    Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
    Vienas iš naujesnių A++ kokybės https://youtu.be/TCbmaJM67YE?si=UvKN3HciuvUiuMZq&t=67
    Užtai stabdžių suportai gražūs. BREMBO by Temu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
    Jei norėjosi parodyti kokybę, tai pavyzdys pasirinktas netinkamas.

    Jis tik atrodo kaip automobilis.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    "Kiniški automobiliai turi ir pliusų: kai parduodi, pusę metų laimingas vaikštai".
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Čia tie, kurių kėbului struktūrinį atsparumą suteikia dažų sluoksnis?
    Ką teko girdėti apie 'tofu dreg qualitat'?
    Yra didelis kokybės skirtumas tarp DJI ir Čiongčing Drones.
    Ar Huawei ir Xuja Electronics.
    Tarp Merko ir šūdarankių (gal Anrekos?)

    Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Čia biudžetinės elektronikos gamintojo bandymas.
    Pirmas bandymas, niekad anksčiau negaminus automobilių.
    Biudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
    Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.

    Čia tie, kurių kėbului struktūrinį atsparumą suteikia dažų sluoksnis?

    Ką teko girdėti apie 'tofu dreg qualitat'?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Biudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
    Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.

    Bus aišku koks pipiec ateina EU gamintojams.
    Neabejoju kad ir dabar Xiaomi neturi automobilių gamyklų/darbuotojų, jų automobilius štampuoja gamykla, priklausanti valstybiniam koncernui "Beijing Automotive" (BAIC).

    "Kiniški automobiliai turi ir pliusų: kai parduodi, pusę metų laimingas vaikštai".

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Pažiūrėjau BMW i3 pas mobile.de (nuo 2018, iki 100k km, sort by price).
    Labai pavieniai nuo €13k, o šiaip nuo kokių €15k didesnis pasirinkimas.
    Atsimenu kaip šitie i3 buvo pigesni, nelabai suprantu kodėl dabar pabrangę.
    €15k už dėvėtą 5+ metų senumo EV su 33 kWh atrodo truputį exorbitant.


    Mini Cooper Electric yra kas BMW i3 bandė būti
    Click image for larger version Name:	Screenshot 2025-02-01 at 11.34.50.png Views:	1 Size:	264,1 kB ID:	2180601
    Mini Electric yra tiesiog elektrinis Mini Cooper. Kaip BMW i4 yra tiesiog elektrinis 4 klasės BMW. i3 yra
    nuo 0 kurtas dalykas, ten nieko nėra paimta iš egzistuojančių platformų. Gaila, kad nepasiteisino, man asmeniškai jis labai patinka. Galima pirkti senesnį modelį su Rex, jei neužtenka baterijos talpos.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Rekomenduoju žvilgtelti minutę, pradedant nuo 01:03:17 (1h 3 min 17 sek)
    Žemiau video įdedu automatiškai sugeneruotus titrus, kad būtų galima paskaityti nežiūrint video.

    Čia biudžetinės elektronikos gamintojo bandymas.
    Pirmas bandymas, niekad anksčiau negaminus automobilių.
    Biudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
    Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.

    Bus aišku koks pipiec ateina EU gamintojams.


    and that right there is an absolute masterpiece of a car

    it's really incredible

    and I hope every automaker buys one, benchmarks it and

    figures out what the hell they're doing cuz it's incredible

    it is so so cool

    thanks so much for watching another Out of spec reviews video

    if anyone knows of any way that I can buy one of these

    import it, drive it for a year, even send it back after, let me know

    because I want one so bad

    this car is incredible

    and can't thank you enough for watching

    see you in another one again soon

    bye-bye
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.01, 12:39. Priežastis: Autogenerated subtitles / automatiškai sugeneruoti titrai

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    2005 metais, gana nemažai Europos/ JAV/ Kanados įmonių darė konkurencingus telefonus. Darė ir tuo metu techniškai pirmaujančius daiktus.
    • Nokia N90
    • Siemens SL75
    • Neonode N1m
    • Sony Ericsson P990
    • Alcatel OT-S853
    • Motorola A1010
    • BlackBerry 7100x
    • Philips S900
    • Palm Treo 650
    • ir kiti.
    Šiandien liko tik Apple ir Google (Pixel) kurių, beje, 2005 metais net nebuvo.

    Žvilgtelėjus kokius elektromobilius daro visokie Xiaomi, Xpeng, Yangwang, Zeekr ir kiti, – matosi kad EU automobilių gamintojams greičiausiai ateina toks pats pipiec kaip kažkada atėjo telefonų gamintojams.
    Kuo toliau, tuo labiau matosi panašūs pattern'ai.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.01, 12:17.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Jei užtenka nuvažiuojamo atstumo ir negasdina kaina, nuo 2018 vartotinas.
    Pažiūrėjau BMW i3 pas mobile.de (nuo 2018, iki 100k km, sort by price).
    Labai pavieniai nuo €13k, o šiaip nuo kokių €15k didesnis pasirinkimas.
    Atsimenu kaip šitie i3 buvo pigesni, nelabai suprantu kodėl dabar pabrangę.
    €15k už dėvėtą 5+ metų senumo EV su 33 kWh atrodo truputį exorbitant.


    Mini Cooper Electric yra kas BMW i3 bandė būti
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-02-01 at 11.34.50.png Views:	1 Size:	264,1 kB ID:	2180601
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.01, 11:37. Priežastis: Mini Cooper

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Jei užtenka nuvažiuojamo atstumo ir negasdina kaina, nuo 2018 vartotinas.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Thanks, ChatGPT.

    Komentuoti:

Working...
X