Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Gerai Teslos pardavimai Europoj krenta - https://www.reuters.com/business/aut...ry-2025-02-04/
- 1 patinka
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąNežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
A+ autmobilius šiais laikais gamina nebent Japonai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąŠvedijoje Hongqi E-HS9 vienu metu buvo labai stipriai nukainuotas – 499 kSEK (43 kEUR).
43 kEUR už visiškai naują su visom garantijom ir be jokių baterijos nuomų ar papildmų išlaidų.
Didesnis už BMW X7 su 100+ kWh baterija ir labai ilgu sąrašu extra funkcijų.
Sakyčiau pigu. Apžvalgos labai teigiamos.
Komentuoti:
-
Švedijoje Hongqi E-HS9 vienu metu buvo labai stipriai nukainuotas – 499 kSEK (43 kEUR).
43 kEUR už visiškai naują su visom garantijom ir be jokių baterijos nuomų ar papildmų išlaidų.
Didesnis už BMW X7 su 100+ kWh baterija ir labai ilgu sąrašu extra funkcijų.
Sakyčiau pigu. Apžvalgos labai teigiamos.
Bet savininkai susiduria su pačiom keisčiausiom problemom ir gana dažnai išvis neveikiančiu automobiliu.
Edit:- Norvegijoje Hongqi turi grupinę teismo bylą už klaidinančias reklamas ir specifikacijas kurios neatitinka realybės.
- Švedijoje yra nesveikai brangios Hongqi rezervinės dalys – 6000 eurų už vieną priekinį žibintą, 2000 eurų už vieną galinį žibintą, stabdžių kaladėlės už 2000 eurų/vnt. ČIa tik dalių kainos, pats keitimas kainuoja papildomai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąStabdžių diskai vizualiai dideli, prisukti rimtus suportus su normaliom kaladėlėm nesunku, tiesiog taupo ant degtukų.
Padarius ganėtinai smulkią avariją, stipriai sulūžo vairuotojo kėdė.
Ir nei viena oro pagalvė nesuveikė.
Lenktyniniuose automobiliuose jos kartais atjungtos, bet nepanašu kad čia būtų atjungta.
Ir dar priedo neveikiantys stabdžiai.
Cherry on the cake.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Šitas žiauriai geras, ačiū.
Toks truputį "Potemkin village".
Bet klausimas ar nebus taip kad poros metų bėgyje susitvarkys, kaip susitvarkė DJI, Huawei, Oppo ir kiti.
Pats važinėju kinišku EV, stabdžiai taip pat nedžiugina. Gerai kad aš ne mėgėjas lakstyti. Tik tenka priprasti prie jautrumo ir stabdymo skirtumų keičiant automobilius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
The 20 Best-Selling EVs In 2024 In Europe
Source: Jato Dynamics
Rank Model Registrations Change From 2023 1 Tesla Model Y 209,214 -17% 2 Tesla Model 3 112,789 +12% 3 Volvo EX30 78,032 New 4 Skoda Enyaq 68,874 +4% 5 Volkswagen ID.4 64,756 -24% 6 Volkswagen ID.3 54,531 -14% 7 BMW iX1 52,283 +16% 8 MG4 51,775 -28% 9 Audi Q4 48,094 +2% 10 BMW i4 45,062 -8% 11 Mercedes-Benz EQA 43,083 +13% 12 Cupra Born 41,231 -5% 13 Volvo EX40 39,995 -21% 14 Hyundai Kona 36,450 +1% 15 Peugeot 208 35,459 -23% 16 Mercedes-Benz EQB 33,188 +58% 17 Volkswagen ID.7 32,218 New 18 Renault Megane 31,445 -28% 19 Fiat 500 29,150 -53% 20 Kia Niro 25,616 -33%
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Vienas iš naujesnių A++ kokybės https://youtu.be/TCbmaJM67YE?si=UvKN3HciuvUiuMZq&t=67
Užtai stabdžių suportai gražūs. BREMBO by Temu.
Toks truputį "Potemkin village".
Bet klausimas ar nebus taip kad poros metų bėgyje susitvarkys, kaip susitvarkė DJI, Huawei, Oppo ir kiti.
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąTeko vieną dieną pasivažinėti su elektrine kiniška ORA, iškart persėdus nuo elektrinio VW. Patirtis labai liūdna, pakartoti nenorėčiau.
O kas nepatiko, jei galiu paklausti?
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąSenais laikas, kai tekdavo važinėtis su 20+ ir 10+ automobiliais, autoservisų lankymas buvo kasdienybė.
Dabar važinėjant naujais ir apynaujaisiai automobiliais servisuose reikia lankytis panašiai dažnai kaip su bulkom ir silkėm.
Žinoma dabar viskas apmokėta garantinio, bet vistiek erzina pastovūs gedimai.
Nuveži elektrinį Mercedes Benz į garantinį, gauni pakaitinį, tas sugenda antra dieną, vėl gauni pakaitinio pakaitinį....
Mercedes-Benz, VW, Renault, BMW ir t.t..... labiau panašėja į varganą kinišką produkciją nei kiniška į europietišką.
Bet kaip sako gamintojai "Mūsų klientai nori automobilį atsinaujinti kas 5 metai, todėl dabar gaminame automobilius penkiems metams... "
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.03, 17:10.
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Yra didelis kokybės skirtumas tarp DJI ir Čiongčing Drones.
Ar Huawei ir Xuja Electronics.
Tarp Merko ir šūdarankių (gal Anrekos?)
Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
Kiniška produkcija geriausiu atvėju siekia C kokybės atžvilgiu, bet įpakavimas dėžutės tikrai A+.
Tačiau europietiška produkcija artėja prie B. sukuriant iliuziją, kad kiniška produkcija tampa vis kokybiškesne.
Visa tai vyksta vis dažniau naudojant kiniškus komponentus europietiškoje produkcijoje.
Kadangi komponentai yra perkami kinijoje geriausios kainos principu, todėl ir gaunama geriausia kaina, bet ne produkcija.
Senais laikas, kai tekdavo važinėtis su 20+ ir 10+ automobiliais, autoservisų lankymas buvo kasdienybė.
Dabar važinėjant naujais ir apynaujaisiai automobiliais servisuose reikia lankytis panašiai dažnai kaip su bulkom ir silkėm.
Žinoma dabar viskas apmokėta garantinio, bet vistiek erzina pastovūs gedimai.
Nuveži elektrinį Mercedes Benz į garantinį, gauni pakaitinį, tas sugenda antra dieną, vėl gauni pakaitinio pakaitinį....
Mercedes-Benz, VW, Renault, BMW ir t.t..... labiau panašėja į varganą kinišką produkciją nei kiniška į europietišką.
Bet kaip sako gamintojai "Mūsų klientai nori automobilį atsinaujinti kas 5 metai, todėl dabar gaminame automobilius penkiems metams... "Paskutinis taisė Palergonijus; 2025.02.03, 09:30.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
Užtai stabdžių suportai gražūs. BREMBO by Temu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąNežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
Jis tik atrodo kaip automobilis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą"Kiniški automobiliai turi ir pliusų: kai parduodi, pusę metų laimingas vaikštai".Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąČia tie, kurių kėbului struktūrinį atsparumą suteikia dažų sluoksnis?
Ką teko girdėti apie 'tofu dreg qualitat'?
Ar Huawei ir Xuja Electronics.
Tarp Merko ir šūdarankių (gal Anrekos?)
Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąČia biudžetinės elektronikos gamintojo bandymas.
Pirmas bandymas, niekad anksčiau negaminus automobilių.
Biudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.
Ką teko girdėti apie 'tofu dreg qualitat'?
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąBiudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.
Bus aišku koks pipiec ateina EU gamintojams.
"Kiniški automobiliai turi ir pliusų: kai parduodi, pusę metų laimingas vaikštai".
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Pažiūrėjau BMW i3 pas mobile.de (nuo 2018, iki 100k km, sort by price).
Labai pavieniai nuo €13k, o šiaip nuo kokių €15k didesnis pasirinkimas.
Atsimenu kaip šitie i3 buvo pigesni, nelabai suprantu kodėl dabar pabrangę.
€15k už dėvėtą 5+ metų senumo EV su 33 kWh atrodo truputį exorbitant.
Mini Cooper Electric yra kas BMW i3 bandė būti
nuo 0 kurtas dalykas, ten nieko nėra paimta iš egzistuojančių platformų. Gaila, kad nepasiteisino, man asmeniškai jis labai patinka. Galima pirkti senesnį modelį su Rex, jei neužtenka baterijos talpos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Rekomenduoju žvilgtelti minutę, pradedant nuo 01:03:17 (1h 3 min 17 sek)
Žemiau video įdedu automatiškai sugeneruotus titrus, kad būtų galima paskaityti nežiūrint video.
Čia biudžetinės elektronikos gamintojo bandymas.
Pirmas bandymas, niekad anksčiau negaminus automobilių.
Biudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.
Bus aišku koks pipiec ateina EU gamintojams.
and that right there is an absolute masterpiece of a car
it's really incredible
and I hope every automaker buys one, benchmarks it and
figures out what the hell they're doing cuz it's incredible
it is so so cool
thanks so much for watching another Out of spec reviews video
if anyone knows of any way that I can buy one of these
import it, drive it for a year, even send it back after, let me know
because I want one so bad
this car is incredible
and can't thank you enough for watching
see you in another one again soon
bye-bye
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.01, 12:39. Priežastis: Autogenerated subtitles / automatiškai sugeneruoti titrai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
2005 metais, gana nemažai Europos/ JAV/ Kanados įmonių darė konkurencingus telefonus. Darė ir tuo metu techniškai pirmaujančius daiktus.- Nokia N90
- Siemens SL75
- Neonode N1m
- Sony Ericsson P990
- Alcatel OT-S853
- Motorola A1010
- BlackBerry 7100x
- Philips S900
- Palm Treo 650
- ir kiti.
Žvilgtelėjus kokius elektromobilius daro visokie Xiaomi, Xpeng, Yangwang, Zeekr ir kiti, – matosi kad EU automobilių gamintojams greičiausiai ateina toks pats pipiec kaip kažkada atėjo telefonų gamintojams.
Kuo toliau, tuo labiau matosi panašūs pattern'ai.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.01, 12:17.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąJei užtenka nuvažiuojamo atstumo ir negasdina kaina, nuo 2018 vartotinas.
Labai pavieniai nuo €13k, o šiaip nuo kokių €15k didesnis pasirinkimas.
Atsimenu kaip šitie i3 buvo pigesni, nelabai suprantu kodėl dabar pabrangę.
€15k už dėvėtą 5+ metų senumo EV su 33 kWh atrodo truputį exorbitant.
Mini Cooper Electric yra kas BMW i3 bandė būti
Komentuoti:
-
Jei užtenka nuvažiuojamo atstumo ir negasdina kaina, nuo 2018 vartotinas.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: