Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    O batarkės ilgaamžiškumui nieko tokio, jeigu vis stosiu po 10 KW įsikraut? Kaip su krovimo ciklais? Toks jausmas, kad turistaut išvažiavau, o ne tiesiog be vargo nuvykti ten kur mane vdv nuveža ir daugumoj atveju pigiau nei ev.
    Batarkės ilgaamžiškumui daug geriau, jog tu stoji įsikrauti 10 kWh, o ne varysi iki 0% ir krausi iki 100%.

    p.s. jei kalbi apie kWh tai ir rašyk kWh, o ne KW.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
    Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
    O batarkės ilgaamžiškumui nieko tokio, jeigu vis stosiu po 10 KW įsikraut? Kaip su krovimo ciklais? Toks jausmas, kad turistaut išvažiavau, o ne tiesiog be vargo nuvykti ten kur mane vdv nuveža ir daugumoj atveju pigiau nei ev.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.

    ​​​​​​Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.

    EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.

    Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
    ​​​​​
    Jeigu krausies pačioj brangiausioj stotelėj* - taip. (* yra keletas labiau nupušusių pseudo krovimų vietų, bet jas galima ignoruoti). 200 km suvažinėt galima be DC, tai arba namų tarifas arba ~0,35€ daugumos komercinių tiekėjų. Yra kai kur nemokamai. Dar galima pvz taip:
    Click image for larger version

Name:	1709323178991.jpg
Views:	190
Size:	31,9 kB
ID:	2114656
    Bet čia irgi netinkamas pavyzdys, nes nesąmoningai žema kaina

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.

    ​​​​​​Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.

    EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.

    Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
    ​​​​​
    Na kai jungi mašiną prie 350 kW įkroviklio, tai ir kaina atitinkama. Kiekvienam pagal kišenę. Jeigu nori nuo 10% iki 80% per 16 minučių, tai susimokėk:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_213722.png
Views:	214
Size:	5,2 kB
ID:	2114649
    Pavyzdyje Hyundai ioniq 6.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Tu krauniesi EV realybėje ar tik daugybos lentelę žinai?
    Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.

    ​​​​​​Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.

    EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.

    Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
    Tu krauniesi EV realybėje ar tik daugybos lentelę žinai?


    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kam stabelti tarp Vilniaus ir Klaipėdos?
    atsakymo variantai
    a) nes su EV yra greičiau stabtelėt pasikraut truputi nei lėtai važiuot
    b) nes daug ir taip stoja degalinėse tai kodėl tuo metu nepasikraut

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
    Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
    O kam stabelti tarp Vilniaus ir Klaipėdos?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.
    Kovo 9 osios vakare 300 elektromobilių pajuda iš Vilniaus ilgajam savaitgaliui į Palangą. Kažkurioj stotelėj link pajūrio tikimybė nepageidaujamų problemų ne tik galvoje bet ir su galva išauga kartais

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
    prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
    Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
    Paskutinis taisė transpondster; 2024.03.01, 16:56.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.
    Aha. Pirksiu namą, kurio neišgaliu nusipirkti, kad turėčiau kur krauti elektromobilį.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Kodėl ne greitajame ? Iškart daryt prielaidą, kad gyvenamoj vietoj gali krauti ir būtina "pasirūpinti iš anksto" ? Čia vat ir problema. Pvz tariuosi planus, kad pas mane atvažiuos iš Kauno tam tikrai valandai ir sako, kad va "nespės pasikrauti". Pasirodo reikia tokių auto savininkams planuoti žymiai labiau iš anksto. Kol tokio tipo problemos egzistuos, tai galit taisyt galvas kitais klausimais ir apsimesti, kad problemos neegzistuoja. Elektra varomas automobilis neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, jei norima, kad naudotųs ne vien entuziastai.
    Na ėjo kalba apie kelionę į Palangą, nemanau kad čia yra labai spontaniškas dalykas kurio nebūtum pasiplanavęs bent parą prieš.

    Aš sakyčiau čia kaip tik elektromobilių privalumas - tie kas planuoja gali pasikrauti beveik dykai, tik lėtai, o kas nori greitai, irgi gali, tik susimokės brangiau. Tai nelabai suprantu kaip galima „nespėti pasikrauti“, nebent savininkas taupus, arba turi seną elektromobilį, kuris nesugeba greitai krautis. Bet nieko, tokie jau bus seniai laužyne kai bus uždrausti VDV.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    pamiršai paminėti jog kelionės pradžios ir pabaigos krovimas yra ne greitajame įkroviklyje.

    Realybė:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_155349.png
Views:	250
Size:	4,3 kB
ID:	2114582
    Kodėl ne greitajame ? Iškart daryt prielaidą, kad gyvenamoj vietoj gali krauti ir būtina "pasirūpinti iš anksto" ? Čia vat ir problema. Pvz tariuosi planus, kad pas mane atvažiuos iš Kauno tam tikrai valandai ir sako, kad va "nespės pasikrauti". Pasirodo reikia tokių auto savininkams planuoti žymiai labiau iš anksto. Kol tokio tipo problemos egzistuos, tai galit taisyt galvas kitais klausimais ir apsimesti, kad problemos neegzistuoja. Elektra varomas automobilis neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, jei norima, kad naudotųs ne vien entuziastai.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    ≈14 eurų už 15,5 kWh?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
    pamiršai paminėti jog kelionės pradžios ir pabaigos krovimas yra ne greitajame įkroviklyje.

    Realybė:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_155349.png
Views:	250
Size:	4,3 kB
ID:	2114582

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Išsprendus problemą galvoje ir apsisprendus niekur nebevažiuot automobilio nebereikia išvis

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Taip, neturi daugiau ką veikti ir lakstai iki tol, kol pasiseks. Kai kam gal tai ir nebloga pramoga, kaip į mišką miesto pažiūrėti.
    Tai pasižiūrėk appse ir važiuok iš karto ten kur veikia, jeigu nenori ekskursijos darytis.

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Nu tai žinoma, kas 200 km stoji ir krauni, turint omenyje, kad tai 70+KW baterija, o ką jau kalbėt apie mažesnes.
    Jo, kol nueisi užsisakyti dešrainio, automobilis jau bus pasikrovęs tiek, kad laisvai užteks iki Klaipėdos normaliu greičiu. Ar tu žadi iki 100% laukti?

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Nu tai žinoma, kas 200 km stoji ir krauni, turint omenyje, kad tai 70+KW baterija, o ką jau kalbėt apie mažesnes.
    Ne nu tai sustoji fricking Ionity ir važiuoji greit ir nereikia nei ieškot kur pasikrausi ir važiuot 105 km/h, susikuria žmonės problemų kai nori... Taip su EV reikia šiek tiek pasikeist su mąstymu /planavimu, bet jei bukai kas kart taip pat važiuosi rezultatas mažai keisis (nors infrastruktūra smarkiai tobulėja).

    Komentuoti:

Working...
X