su teslomis iš Amerikos čia yra tradicinė komedija. dar ir krovimo jungtis tokia, kokios čia nerasi... belieka keisti įkroviklius.
p.s. ne dalink įvado kilovatus, o nueik iki spintos ir pažiūrėk kiek amperų saugiklis ir padaugink iš 230
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Kaip ir galima, tik klausimas, kokia kaina? (Tesla Y). Nes variantas arba perdaryti, bet kw kelti iki 11, arba ne ir kelti kokį iki 15. Įtariu, kad pigiau bus neperdaryti ir krautis lėčiau.Parašė gerietis Rodyti pranešimąGal galima automobilyje trifazį įkrovimo bloką nuo europinio įdėti?
Komentuoti:
-
Taip, teoriškai viena faze krausies max 5 kW. Praktiškai tiek kiek laikys įvadinis automatas.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąPadėkit susigaudyti. Elektromobilis iš JAV, kraunasi tik 1 faze. Buto įvadas 8 kw, tai reiškia, kad kraus 8/3=2.66 kw galia? Jei buto galia padidinama iki 15 kw, tai kraunama proporcingai 15/3=5 kw?
https://www.regula.lt/Puslapiai/bend...os-ivadui.aspx
Dididnant iki 15kW ESO turėtų statyti 32A automatą, ir maksimaliai bus 7,36 kW, praktiškai bus mažiau nes su tokia apkrova bus įtampos ir galios kritimas.
Gal galima automobilyje trifazį įkrovimo bloką nuo europinio įdėti?
Paskutinis taisė gerietis; 2024.12.14, 17:19.
Komentuoti:
-
Padėkit susigaudyti. Elektromobilis iš JAV, kraunasi tik 1 faze. Buto įvadas 8 kw, tai reiškia, kad kraus 8/3=2.66 kw galia? Jei buto galia padidinama iki 15 kw, tai kraunama proporcingai 15/3=5 kw?
Komentuoti:
-
-
visos 3 važiuoja prieš eismą (OK, sakykime priparkuotos statybininkų, nes dar vyksta darbai).
Komentuoti:
-
Bet net ne renderis čia, nes jau kaip ir atsidarys ne už ilgo šita vieta, tai čia dronistas, dyrikas koks su x'u ir kas papuolė numetė bet kur.
Šiuo metu plėtojami parkai Panevėžyje (1), 158-ajame (2) bei 260-ajame Vilnius-Klaipėda kelio kilometruose (3) ir Senojoje Varėnoje (4) – štai ir keturios vietos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Renderyje jau planuojamas lietuviškas parkavimo metodas "dėjau skersai ir jųsų bėdos"? Iš 8 priparkuotu transporto priemonių, 4 priparkuotos blogai o dar viena važiuoja prieš eismą.Parašė miurdock Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šalyje atsiras keturi elektromobilių įkrovų parkai pagrindiniuose Lietuvos keliuose. Šiuo metu plėtojami parkai Panevėžyje, 158-ajame bei 260-ajame Vilnius-Klaipėda kelio kilometruose ir Senojoje Varėnoje.
Lietuvoje atsiras 4 elektromobilių įkrovų parkai - BustoNaujienos.lt
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na jau nereikia - Opelio salonas ten daugiau nei dešimtmetį veikė, kol PSA grupė nenupirko. Lietuvos dyleriai čia mažiausią įtaką turėjo. O kad kažkoks kiniečių pramonės stebuklas niekam neįdomus - tai jau ne lokacijos problema.Parašė gerietis Rodyti pranešimąVieta su bloga aura, nei GM, nei Seres čia neišsilaikė. Manau laikinas Tesla sprendimas.
Komentuoti:
-
Kadangi pats vairuoju Teslą, bet reiškiu nuomonę sėdėdamas ant sofos, tai galiu pasakyti paprastai, taip tai yra nepalyginamai geriau negu servisas Varšuvoje, taip tai neturės įtakos perkant mašiną kur yra jų salonas, bet.. Prie Teslos servisų būna superchargeriai, o jų lokacija jau yra tikrai svarbi, dėl to norėtųsi, kad servisas su visa infrastruktūra būtų kiek galima patogesnėje vietoje. Suprantu, kad nėra taip paprasta rasti patalpas visiems patogioje vietoje ir t.t. dėl to iš principo labai džiaugiuosi tuo kad jau jie bus lietuvoje, nes nebereikės važiuoti į Varšuvą.
Komentuoti:
-
Turbūt didžiausias privalumas bus normalus servisas vietoj ir to pasekoj padoresnės kasko kainos, t.y. geresnės galimybės pirkt lizingu. Nežinau kaip paskutiniu metu, bet dar neseniai kasko kainos būdavo kostmosas. O šitu kampu visiškai vienodai kokioj šiknoj tas salionas...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Serviso lokacija 4,30 - 48,7 karto patogesnė negu Varšuvoje. Pirkimas vietoje irgi sutaupo netoli poros štukyčių transportavimui iš Vokietijos. Kas iš tikro perka ar jau turi Teslą, o ne tik reiškia savo labai svarbią nuomonę nuo sofos, vertins tik teigiamai. Jei būtų geresnių vietų, būtų įsikūrę ten.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal pamiršta žmonės kad Vilnius != LietuvaParašė Gator Rodyti pranešimą
Kažin kiek norinčių pirkti naują Tesla jos nepirks, nes salono lokacija nepatogi?
Komentuoti:
-
Kažin kiek norinčių pirkti naują Tesla jos nepirks, nes salono lokacija nepatogi?Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Mažų mažiausiai keista vieta.
Suprantu, kad turbūt greičiausia įmanoma vieta įsikurti, bet lokacija visiškai nepatogi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Vieta su bloga aura, nei GM, nei Seres čia neišsilaikė. Manau laikinas Tesla sprendimas.
Komentuoti:
-
Suprantu, kad esmė buvo greitai išsinuomoti. Tai čia nuomojasi esamas patalpas, o tokių pritaikytų auto veiklai nuomai daug nėra manau.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Galim pasvarstyt, kut galėtų naują panašaus dydžio saloną pastatyt. Ukmergės g. gale? Prie gariūnų? Minsko plente, Liepkalnyje? Nemanau, kad kažkuo labai patogesnės lokacijos.
Patogiausia vieta turbūt žiūrint iš visos lietuvos konteksto būtų Gariūnai, Grigiškės, tai kas lengvai pasiekiama nuo A1 kelio plius ir iš Vilniaus pusės yra patogu.
Komentuoti:
-
Galim pasvarstyt, kut galėtų naują panašaus dydžio saloną pastatyt. Ukmergės g. gale? Prie gariūnų? Minsko plente, Liepkalnyje? Nemanau, kad kažkuo labai patogesnės lokacijos.Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Mažų mažiausiai keista vieta.
Suprantu, kad turbūt greičiausia įmanoma vieta įsikurti, bet lokacija visiškai nepatogi.
Komentuoti:
Komentuoti: