Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Net ir pro sovietinių nuosavų namų kvartalus važiuojant matosi keturi laidai einantys į namą... Gal tolimuose kaimuose ir nėra trifazės, negaliu atsakyti. Sodų kvartaluose nuo sovietmečio nebūdavo trifazės, ten mano žiniomis tikrai prasčiau.
Pas mus gavėje, ko gero, 3/4 sėdi su vienfaziu. Gali pastatyti ESO ir trifazį, bet tai nestipriai padės kasdienėje buityje, nes ant vienfazio galia lieka ta pati. Tik tiek, kad gali kažkiek paskirstyti.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai jeigu turi 20A įvadą ir dar trifazį... didelė dalis net ir tiek neturi. Čia toks pats savęs guodimas, kaip name su sena instaliacija apsistatyti šiluminiais siurbliais, orkaitėmis, kondicionieriais, virduliais, krosnelėmis, kaitlentėmis ir sakyti "nu teoriškai laikys". Galim guostis
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kas trečias jeigu naudotų maksimalią savo įvado galią. Jeigu turi 20A įvadą, o krauni su 16A trifaze, tai krautis gali daugiau. Jeigu krauni nuo paprastos vienfazės rozetės, tai aplamai krautis gali kiekvienas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąJei gatvėje 12 namų, tai laikoma, kad iš visų ūkių galingumų sumos vienu metu bus tikimasi max naudojama 0,353. Atitinkamos galios pastatyti ir 10/0,4kV transformatoriai. O tai reiškia, kad pagal esamą tinklą vienu metu gali krautis kas trečias, o kiti apskritai turėtų nevartoti. Na žinoma šiokie tokie rezervai yra, bet ne 1 prie 1.
Elektromobilių naudojimui, net projektuojamo tinklo galios rekomendacijų nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Krovimas nuo 32A trifazės nelabai yra lėtas naminis krovimas, čia jau neblogai pažengęs krovimas. O aš labiau lenkiu į lėtąjį krovimą nuo paprastos rozetės, tokio tikrai turėtų pakakti.Jei gatvėje 12 namų, tai laikoma, kad iš visų ūkių galingumų sumos vienu metu bus tikimasi max naudojama 0,353. Atitinkamos galios pastatyti ir 10/0,4kV transformatoriai. O tai reiškia, kad pagal esamą tinklą vienu metu gali krautis kas trečias, o kiti apskritai turėtų nevartoti. Na žinoma šiokie tokie rezervai yra, bet ne 1 prie 1.Objektų kiekis nG (vnt.) KΣ priklausomai nuo nG (vnt.) ir gyvenamųjų pastatų, butų ar sodybų grupės Butai su įrengtomis stacionariomis elektrinėmis viryklėmis (gyvenamuosiuose namuose) Vienbučiai gyvenamieji namai su įrengtomis stacionariomis dujinėmis ar elektrinėmis viryklėmis Sodybos 1-3 1,000 1,000 1,000 6 0,791 0,500 0,515 9 0,602 0,376 0,412 12 0,499 0,312 0,353
Elektromobilių naudojimui, net projektuojamo tinklo galios rekomendacijų nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jau dabar yra problema kai elektormobiliai užlaužia rajono tinklą nes per daug vartotoju vienu metu bando krautis.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
lėtajam namų krovimui nereikia kažkokių kosmosų.
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
griobanas našarnikaspastebėjau kad visi ekologai kaip minimui lengvai komunistuojantys. Na teisingai sakoma - dauguma žaliųjų kaip arbūzai - išorėj žali, viduj raudoni
Už dyką nieko nėra. Yra tik kitų sąskaita. O kai kitos sritys nustos subsidijuot - EV rinka stabilizuosis ir užsiims savo 3-5 procentus.
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
aik švieskis nesamonių nerašinėjęs:
https://www.daimlertruck.com/en/news...rogen-51975637
Jau perspektyvesnė schema nei 30 proc krovinio tūrio/svorio užimančios batareikos. Nors kai baigsis pseudo žalioji psichozė manau transportas sėkmingai važiuos angliavandeniliais dar mažiausiai 50 metų.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kur jau tikrai nepasuks, tai į vandenilį, nes ten iš viso neįmanoma užsipilti, ir dar daug metų nebus įmanoma (jeigu iš viso kada nors atsidarys nors viena vandenilio pompa). Jeigu elektromobilį iš bėdos gali krauti persimetęs prailgintuvą pro namų langą, tai su vandeniliu beliks verkti.
O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
https://www.daimlertruck.com/en/news...rogen-51975637
Jau perspektyvesnė schema nei 30 proc krovinio tūrio/svorio užimančios batareikos. Nors kai baigsis pseudo žalioji psichozė manau transportas sėkmingai važiuos angliavandeniliais dar mažiausiai 50 metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nu tai dykaipastebėjau kad visi ekologai kaip minimui lengvai komunistuojantys. Na teisingai sakoma - dauguma žaliųjų kaip arbūzai - išorėj žali, viduj raudoni
Už dyką nieko nėra. Yra tik kitų sąskaita. O kai kitos sritys nustos subsidijuot - EV rinka stabilizuosis ir užsiims savo 3-5 procentus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Išėjo U.S.A Q1 EV pardavimų ataskaita https://www.autosinnovate.org/posts/...02024%20Q1.pdf
- EV parduota mažiau nei 2023QIV
- Tesla dalis mažėja
- Populiariausi iš batareikinių automobilių yra paprasti hibridai.
- Įkrovimo stotelių kiekio augimas lėtėja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nemokami krovimai darbovietėse jau baiginėjasi (mūsų ofise baigėsi nuo šiemet).
O šiaip potenciali viršutinė elektromobilių Lietuvos keliuose riba yra lygi gyventojų gyvenančių nuosavuose namuose daliai. Tai berods apie trečdalį. Bet jei atmetam provinciją, kur didelė dalis jų neįpirks, tai gausim žymiai mažesnį skaičių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąO aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
Darbovietėje valdiški dalykai „dykai“ buvo tik prie sovietų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Darbovietėje ne dykai, o darbdavio sąskaita.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
"Visi turės elektromobilius"... ties čia ir baigiam svaigt. Va aukščiau tau įmetė kiek elektro parko sudaro elektra. Po 10 metų lobizmo, subsidijų, vdv demonizavimo. Dar po 10 kai mažės subsidijos kiek bus? 10 proc yra labai, labai optimistinis skaičius.
Imant tik pirmą kartą registruojamus grynuosius elektromobilius, statistika (iš Regitra.lt) va tokia (imant tik pilnus metus):
Kai per tris metus nauji BEV tapo virš šešių kartų populiaresni, tai ateities perspektyvos atrodo visai neblogai.
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Esminis klausimas ką pasirinks transportininkai. Kur jie pasuks, ten ir visa auto rinka. Šiandien - klaustukas didelis.
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Švariausia ir ekonomiškai protingiausia ŠIANDIEN- mild hibridas. Bet negi ekofašistai tą pripažins.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Apie Daimlerį nieko nežinau, o dėl Toyotos tai jie ne ant to arklio pastatė pinigus prieš n metų ir dabar bando tempti savo kuro celės technologiją. Iki tokio lygio prašiko technologinį statymą, kad ėjo užsiiminėti lobizmu kad būtų lėtinama EV plėtra. Tad jie darys bet ką, kad tik alternatyvios technologijos atrodytų geriau, bet deja niekam nerūpi. Prieš dešimt metų dar buvo galima kelti teorijas, bet net ir aklas šiandien mato kad EV stipriai pralenks visus vandenilius tapimu „mainstream“. O kai visi turės elektromobilius, tai dar vieną kartą keisti kuro rūšies tikrai žmonių nepriversi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: