Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei gyveni bute...
Komentuoti:
-
Su tais lidlo krovikliais tai nesuprantu bajerio, kai seniau buvo dykas krovimas ir vienintelė nauda iš jų lidlui buvo PyaRas, tai dabar kai iš to gali daryti biznį padarė kažkokią lievą sistemą kuri tik užstatą nuskaito keturis kartus, ir tada važiuoji į kitą prekybos centrą...
Komentuoti:
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąAC krovimas daugumos operatorių yra 35 ct kas nėra pigu, bet nėra ir brangu. Tas filadelfijų straipsnis yra dalis bukos tiesos, EV turi savo specifiką, jei bandysi bukai naudotis tai ir gausis tokie straipsniai. Jei gyveni bute ir arti namų ar darbo nėra AC krovimo taip tada EV visiškai atpuola.
Papildant paieškojau, tai lyg ir yra gal 2 AC vietos netoli, bet ką tai reiškia daugiaaukščių krūvos pašoneje? Santykis gal 1 laidas ant 1000 butų.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.17, 17:45.
Komentuoti:
-
AC krovimas daugumos operatorių yra 35 ct kas nėra pigu, bet nėra ir brangu. Tas filadelfijų straipsnis yra dalis bukos tiesos, EV turi savo specifiką, jei bandysi bukai naudotis tai ir gausis tokie straipsniai. Jei gyveni bute ir arti namų ar darbo nėra AC krovimo taip tada EV visiškai atpuola.
Komentuoti:
-
Kiek girdėjau per Žinių R. tai nėra jokių programų didesniems miestams. Numatyta vystyti gal nuo 19 pagal dydį miesto, kas yra gal kokia Šilutė https://lt.wikipedia.org/wiki/S%C4%8...gal_gyventojus
Komentuoti:
-
Lietuva juk už kelis šimtus milijonų ES pinigų nusprendė plėtoti EV pakrovimo infrastruktūrą. Tai ką ten tiksliai plėtos?
Komentuoti:
-
Su prailgintuvu taip pat iš buto per langą nepakrausi, nes butų įvadinis yra 3-4 kW. Vienžo net iki min 11 kWh trūūūūksta toli.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal ir taip, bet reikia sutikti, kad elektromobai kol kas tikrai ne daugiabučių gyventojams. Kai atsiras kažkokie variantai, kad galėsi pasinaudoti savo bute naudojamo operatoriaus planais tada ir galima bus kalbėti, o krautis elektra už kosminius tarifus yra tikrai tik kritiniu atveju, bet ne kasdieniniam vartojimui.
Išvertus į eurus, Švedijoje degalinės siūlo apie 0.22 EUR/kWh ant lėtesnių 22 kW krovėjų ir 0.49 EUR/kWh ant greitų krovėjų (150-300 kW).
Iš SEK į EUR išversta su Google.[1][2]
Delfi straipsnyje rašo 15 EUR per 100 km.
Švedijoje gautusi 3,3 – 7,3 EUR. (statistinis EV naudoja 15 kWh per 100 km)
Atrodo kad Lietuvos kainos yra išskirtinai aukštos.
Ir krauti namie gautusi gerokai pigiau nei 3,3 EUR per 100 km, bent jau Skandinavijoje.
Labai patogu krautis su privačiu parkavimu, bet Lietuvoje jų sąlyginai nedaug ir dažnai parkingai būna ir taip labai ankšti.
Komentuoti:
-
Gal ir taip, bet reikia sutikti, kad elektromobai kol kas tikrai ne daugiabučių gyventojams. Kai atsiras kažkokie variantai, kad galėsi pasinaudoti savo bute naudojamo operatoriaus planais tada ir galima bus kalbėti, o krautis elektra už kosminius tarifus yra tikrai tik kritiniu atveju, bet ne kasdieniniam vartojimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąblogai ne kad pinga, o kodėl pinga. reiškia rinka netiki kad čia bus geras biznis ir nemes pinigų į ličio gavybos kompanijas, baterijų ir EV gamintojus. BYD akcijų kaina tokia pati kaip ir prieš metus. o be pinigų nėra ir vystymosi.
John galėtų pakomentuoti kaip kinai sureagavo į subsidijų EV pirkimui nutraukimą.- Ličio rinkos kaina nerodo ką rinka galvoja apie baterijų ar EV gamintojus
- Ir BYD akcijų kaina nerodo kiek pinigų BYD skiria ar skirs R&D.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIšbandęs elektromobilį rėžė tiesiai šviesiai: didelė ir brangi kančia https://www.delfi.lt/pilietis/piliec...ancia-95391297
p.s. Pradžią galima prašokti.
Daug pilsto iš tuščio į kiaurą. Kažką plepa apie kažkokią fiktyvią DaiWute ir ką ji mąsto bei kaip elgiasi. Pretenzingi sakiniai (pretentious sentences). Yra faktinių klaidų, pvz teiginys "Mano abrozdėlį krauna apie 40 KWh galia." Krovimo galia nėra matuojama kWh. Daug visko su tuo straipsniu negerai.
Įtariu kad prifantazuotas turinys, neturintis nieko bendro su realybe.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.17, 13:41.
Komentuoti:
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
Porsche is retiring the gas-powered Macan early in Europe as EV model takes the spotlight
Porsche is retiring its bestselling SUV in Europe earlier than expected. The gas-powered Porsche Macan will sail off into the sunset in the EU next spring.
Although the gas-powered Macan was expected to be sold alongside the electric version, due out next year in Europe, Porsche is taking it off the market earlier than expected.
https://electrek.co/2023/12/15/porsc...-early-europe/
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąp.s. Pradžią galima prašokti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Išbandęs elektromobilį rėžė tiesiai šviesiai: didelė ir brangi kančia https://www.delfi.lt/pilietis/piliec...ancia-95391297
p.s. Pradžią galima prašokti.
Komentuoti:
-
blogai ne kad pinga, o kodėl pinga. reiškia rinka netiki kad čia bus geras biznis ir nemes pinigų į ličio gavybos kompanijas, baterijų ir EV gamintojus. BYD akcijų kaina tokia pati kaip ir prieš metus. o be pinigų nėra ir vystymosi.
John galėtų pakomentuoti kaip kinai sureagavo į subsidijų EV pirkimui nutraukimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąLičio kainų grafikas rodo kad EV hype baigiasi, ir naujiems EV gamintojams bus sunkiau pritraukti investuotojus.
Zoom out?
O kas blogai EV gamintojam kai atpinga viena pagrindinių žaliavų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąLičio kainų grafikas rodo kad EV hype baigiasi, ir naujiems EV gamintojams bus sunkiau pritraukti investuotojus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ličio kainų grafikas rodo kad EV hype baigiasi, ir naujiems EV gamintojams bus sunkiau pritraukti investuotojus.
Komentuoti:
-
Šiandien didžiausių autogamintojų sąrašas (pagal apyvartą) atrodo taip:- Volkswagen AG
- Toyota
- Stellantis
- Mercedes
- Ford
- General Motors
- Honda
- Tesla
- Nissan
- BYD
Jau yra vienas gamintojas iš Kinijos. Kuris specializuojasi EV. Kokių 5 metų bėgyje bus dar minimum vienas kinietis. Nenustebčiau jei sudėjus visus SAIC, Dongfeng ar Geely brendus minimum vienas iš jų jau šiandien yra top 10.
Ir kad Tesla jau šiandien #8 yra belekokio dydžio pasiekimas.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.16, 01:40.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
tai jūs įvardinkit kas ten realiai sugenda, o ne kad kažkokia mistinė elektronika ožiuojasi.
Truputį pažiūriu YT kaip diagnozuoja ir remontuoja elektromobilius, tai ir naujame europiniame auto pasitaiko visko.
Elektromobiliuose labai jautri dalis yra krovimo inverteris, kurio mažiausiais gedimas per trumpą laiką paverčia automobilį nekilnojamu turtu. O to priežastis dažniausiai yra centų ar kelių eurų (jei koks riebesnis IGBT) vertės dalis.
Komentuoti:
Komentuoti: