Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kiek girdėjau per Žinių R. tai nėra jokių programų didesniems miestams. Numatyta vystyti gal nuo 19 pagal dydį miesto, kas yra gal kokia Šilutė
    Galimai buvo pasikonsultuota su rinkos dalyviais ir palikta jiems statyti didesniuose mietuose įkrovimo vietas. O valstybė įnvestuos į "baltąsias dėmes", kur komercinių stotelių sunku tikėtis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jei gyveni bute...
    * Ir neturi nuosavos parkavimo vietos, kurioje galėtum įsirengti krovimo stotelę.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Su tais lidlo krovikliais tai nesuprantu bajerio, kai seniau buvo dykas krovimas ir vienintelė nauda iš jų lidlui buvo PyaRas, tai dabar kai iš to gali daryti biznį padarė kažkokią lievą sistemą kuri tik užstatą nuskaito keturis kartus, ir tada važiuoji į kitą prekybos centrą...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    AC krovimas daugumos operatorių yra 35 ct kas nėra pigu, bet nėra ir brangu. Tas filadelfijų straipsnis yra dalis bukos tiesos, EV turi savo specifiką, jei bandysi bukai naudotis tai ir gausis tokie straipsniai. Jei gyveni bute ir arti namų ar darbo nėra AC krovimo taip tada EV visiškai atpuola.
    Reiškia straipsnis nėra toks bukas jei labai dažnu atveju net pats sutinki: Jei gyveni bute...
    Papildant paieškojau, tai lyg ir yra gal 2 AC vietos netoli, bet ką tai reiškia daugiaaukščių krūvos pašoneje? Santykis gal 1 laidas ant 1000 butų.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.17, 17:45.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    AC krovimas daugumos operatorių yra 35 ct kas nėra pigu, bet nėra ir brangu. Tas filadelfijų straipsnis yra dalis bukos tiesos, EV turi savo specifiką, jei bandysi bukai naudotis tai ir gausis tokie straipsniai. Jei gyveni bute ir arti namų ar darbo nėra AC krovimo taip tada EV visiškai atpuola.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kiek girdėjau per Žinių R. tai nėra jokių programų didesniems miestams. Numatyta vystyti gal nuo 19 pagal dydį miesto, kas yra gal kokia Šilutė https://lt.wikipedia.org/wiki/S%C4%8...gal_gyventojus

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Lietuva juk už kelis šimtus milijonų ES pinigų nusprendė plėtoti EV pakrovimo infrastruktūrą. Tai ką ten tiksliai plėtos?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Su prailgintuvu taip pat iš buto per langą nepakrausi, nes butų įvadinis yra 3-4 kW. Vienžo net iki min 11 kWh trūūūūksta toli.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gal ir taip, bet reikia sutikti, kad elektromobai kol kas tikrai ne daugiabučių gyventojams. Kai atsiras kažkokie variantai, kad galėsi pasinaudoti savo bute naudojamo operatoriaus planais tada ir galima bus kalbėti, o krautis elektra už kosminius tarifus yra tikrai tik kritiniu atveju, bet ne kasdieniniam vartojimui.
    Šitas tai taip.
    Išvertus į eurus, Švedijoje degalinės siūlo apie 0.22 EUR/kWh ant lėtesnių 22 kW krovėjų ir 0.49 EUR/kWh ant greitų krovėjų (150-300 kW).
    Iš SEK į EUR išversta su Google.[1][2]

    Delfi straipsnyje rašo 15 EUR per 100 km.
    Švedijoje gautusi 3,3 – 7,3 EUR.
    (statistinis EV naudoja 15 kWh per 100 km)
    Atrodo kad Lietuvos kainos yra išskirtinai aukštos.

    Ir krauti namie gautusi gerokai pigiau nei 3,3 EUR per 100 km, bent jau Skandinavijoje.
    Labai patogu krautis su privačiu parkavimu, bet Lietuvoje jų sąlyginai nedaug ir dažnai parkingai būna ir taip labai ankšti.


    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Gal ir taip, bet reikia sutikti, kad elektromobai kol kas tikrai ne daugiabučių gyventojams. Kai atsiras kažkokie variantai, kad galėsi pasinaudoti savo bute naudojamo operatoriaus planais tada ir galima bus kalbėti, o krautis elektra už kosminius tarifus yra tikrai tik kritiniu atveju, bet ne kasdieniniam vartojimui.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    blogai ne kad pinga, o kodėl pinga. reiškia rinka netiki kad čia bus geras biznis ir nemes pinigų į ličio gavybos kompanijas, baterijų ir EV gamintojus. BYD akcijų kaina tokia pati kaip ir prieš metus. o be pinigų nėra ir vystymosi.
    John galėtų pakomentuoti kaip kinai sureagavo į subsidijų EV pirkimui nutraukimą.
    Nesuprantu logikos.
    • Ličio rinkos kaina nerodo ką rinka galvoja apie baterijų ar EV gamintojus
    • Ir BYD akcijų kaina nerodo kiek pinigų BYD skiria ar skirs R&D.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Išbandęs elektromobilį rėžė tiesiai šviesiai: didelė ir brangi kančia https://www.delfi.lt/pilietis/piliec...ancia-95391297
    p.s. Pradžią galima prašokti.
    Manau kad visą galima peršokti.
    Daug pilsto iš tuščio į kiaurą. Kažką plepa apie kažkokią fiktyvią DaiWute ir ką ji mąsto bei kaip elgiasi. Pretenzingi sakiniai (pretentious sentences). Yra faktinių klaidų, pvz teiginys "Mano abrozdėlį krauna apie 40 KWh galia." Krovimo galia nėra matuojama kWh. Daug visko su tuo straipsniu negerai.

    ​​Įtariu kad prifantazuotas turinys, neturintis nieko bendro su realybe.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.17, 13:41.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    nelabai teisingai, Macan EV bus ant atskiros EV platformos kuri kurta su Audi, o standartiniai Macan lygs egzistuoti ant dabartinės platformos
    Nebebus Macan su vidaus degimo varikliu.


    Porsche is retiring the gas-powered Macan early in Europe as EV model takes the spotlight

    Porsche is retiring its bestselling SUV in Europe earlier than expected. The gas-powered Porsche Macan will sail off into the sunset in the EU next spring.

    Although the gas-powered Macan was expected to be sold alongside the electric version, due out next year in Europe, Porsche is taking it off the market earlier than expected.

    https://electrek.co/2023/12/15/porsc...-early-europe/



    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    p.s. Pradžią galima prašokti.
    šiaip visą reikėtų prašokt, nebent norisi daug skaityt kaip nereikia daryt kai turi EV

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Išbandęs elektromobilį rėžė tiesiai šviesiai: didelė ir brangi kančia https://www.delfi.lt/pilietis/piliec...ancia-95391297
    p.s. Pradžią galima prašokti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    blogai ne kad pinga, o kodėl pinga. reiškia rinka netiki kad čia bus geras biznis ir nemes pinigų į ličio gavybos kompanijas, baterijų ir EV gamintojus. BYD akcijų kaina tokia pati kaip ir prieš metus. o be pinigų nėra ir vystymosi.
    John galėtų pakomentuoti kaip kinai sureagavo į subsidijų EV pirkimui nutraukimą.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Ličio kainų grafikas rodo kad EV hype baigiasi, ir naujiems EV gamintojams bus sunkiau pritraukti investuotojus.

    Click image for larger version

Name:	lc_com.png
Views:	262
Size:	26,1 kB
ID:	2097026
    Click image for larger version

Name:	lithium.PNG
Views:	257
Size:	33,8 kB
ID:	2097034
    Zoom out?

    O kas blogai EV gamintojam kai atpinga viena pagrindinių žaliavų?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Ličio kainų grafikas rodo kad EV hype baigiasi, ir naujiems EV gamintojams bus sunkiau pritraukti investuotojus.

    Click image for larger version

Name:	lc_com.png
Views:	262
Size:	26,1 kB
ID:	2097026
    O kodėl pvz. ne tiesiog kad kažkur naują ličio kasyklą atidarė? Atrodo kaip būrimas iš kavos tirščių...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Ličio kainų grafikas rodo kad EV hype baigiasi, ir naujiems EV gamintojams bus sunkiau pritraukti investuotojus.

    Click image for larger version

Name:	lc_com.png
Views:	262
Size:	26,1 kB
ID:	2097026

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Šiandien didžiausių autogamintojų sąrašas (pagal apyvartą) atrodo taip:
    1. Volkswagen AG
    2. Toyota
    3. Stellantis
    4. Mercedes
    5. Ford
    6. General Motors
    7. Honda
    8. Tesla
    9. Nissan
    10. BYD

    Jau yra vienas gamintojas iš Kinijos. Kuris specializuojasi EV. Kokių 5 metų bėgyje bus dar minimum vienas kinietis. Nenustebčiau jei sudėjus visus SAIC, Dongfeng ar Geely brendus minimum vienas iš jų jau šiandien yra top 10.

    Ir kad Tesla jau šiandien #8 yra belekokio dydžio pasiekimas.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.16, 01:40.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    tai jūs įvardinkit kas ten realiai sugenda, o ne kad kažkokia mistinė elektronika ožiuojasi.
    Pvz oksiduoajsi kontaktai. Bėmėvė ECU ir ABS bloko jungtyje tai atsitiko po 30 metų.

    Truputį pažiūriu YT kaip diagnozuoja ir remontuoja elektromobilius, tai ir naujame europiniame auto pasitaiko visko.
    Elektromobiliuose labai jautri dalis yra krovimo inverteris, kurio mažiausiais gedimas per trumpą laiką paverčia automobilį nekilnojamu turtu. O to priežastis dažniausiai yra centų ar kelių eurų (jei koks riebesnis IGBT) vertės dalis.

    Komentuoti:

Working...
X