Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Vidutinis automobilio amžius lietuvoje (pagal Regitrą) yra 16,5 metų - žinoma kad intertiškoje viso autoparko statistikoje elektromobiliai nesudaro didelio procento (neskaitant fakto kad Regitra sumala paprastus hibridus ir plug-in'us į vieną eilutę). O dabar pažiūrėkime į naujų automobilių rinką - nuo metų pradžios kas dešimtas automobilis yra elektromobilis, o atvarytų iš užsienio rinkoje kas dvidešimtas.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
"Visi turės elektromobilius"... ties čia ir baigiam svaigt. Va aukščiau tau įmetė kiek elektro parko sudaro elektra. Po 10 metų lobizmo, subsidijų, vdv demonizavimo. Dar po 10 kai mažės subsidijos kiek bus? 10 proc yra labai, labai optimistinis skaičius.
Imant tik pirmą kartą registruojamus grynuosius elektromobilius, statistika (iš Regitra.lt) va tokia (imant tik pilnus metus):
Kai per tris metus nauji BEV tapo virš šešių kartų populiaresni, tai ateities perspektyvos atrodo visai neblogai.
Kur jau tikrai nepasuks, tai į vandenilį, nes ten iš viso neįmanoma užsipilti, ir dar daug metų nebus įmanoma (jeigu iš viso kada nors atsidarys nors viena vandenilio pompa). Jeigu elektromobilį iš bėdos gali krauti persimetęs prailgintuvą pro namų langą, tai su vandeniliu beliks verkti.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Esminis klausimas ką pasirinks transportininkai. Kur jie pasuks, ten ir visa auto rinka. Šiandien - klaustukas didelis.
O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Švariausia ir ekonomiškai protingiausia ŠIANDIEN- mild hibridas. Bet negi ekofašistai tą pripažins.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
"Visi turės elektromobilius"... ties čia ir baigiam svaigt. Va aukščiau tau įmetė kiek elektro parko sudaro elektra. Po 10 metų lobizmo, subsidijų, vdv demonizavimo. Dar po 10 kai mažės subsidijos kiek bus? 10 proc yra labai, labai optimistinis skaičius. Esminis klausimas ką pasirinks transportininkai. Kur jie pasuks, ten ir visa auto rinka. Šiandien - kalustukas didelis. Švariausia ir ekonomiškai protingaiusia ŠIANDIEN- mild hibridas. Bet negi ekofašistai tą pripažins. Taip kad laukiam ką pasiūlys vandenilis arba revoliucijos baterijų technologijose, nors panašu kad negresia.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Apie Daimlerį nieko nežinau, o dėl Toyotos tai jie ne ant to arklio pastatė pinigus prieš n metų ir dabar bando tempti savo kuro celės technologiją. Iki tokio lygio prašiko technologinį statymą, kad ėjo užsiiminėti lobizmu kad būtų lėtinama EV plėtra. Tad jie darys bet ką, kad tik alternatyvios technologijos atrodytų geriau, bet deja niekam nerūpi. Prieš dešimt metų dar buvo galima kelti teorijas, bet net ir aklas šiandien mato kad EV stipriai pralenks visus vandenilius tapimu „mainstream“. O kai visi turės elektromobilius, tai dar vieną kartą keisti kuro rūšies tikrai žmonių nepriversi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Beabejo, tinklą reiks perkloti bet kokiu atveju, pvz. Lietuvoje seniau visi magistraliniai tinklai ėjo link Visagino, dabar eis visai į kitą pusę Baltijos jūroje, kur pagrindinė generacija bus. Vakarų Europoje irgi keičiasi lokacijos tiek generacijos, tiek ir vartotojų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
lėtajam namų krovimui nereikia kažkokių kosmosų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neateina galas, juk už 10 metų ES nebebus galima pardavinėti VDV automobilių. Tiesiog ES atsilieka nuo Kinijos, nes jei Europoje tik 25% parduodamų auto turi rozetę, tai Kinijoje jau dabar 50%.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galima patikrinti https://www.regitra.lt/lt/atviri-duomenys/Parašė PukiS Rodyti pranešimąjau bent 2% proc autoparko pasiekė?
Iki 2024 Liepos 1 d.
dyzelis 1139382 / 1719869 => 66.3%
benzinas 395410 / 1719869 => 23%
benzinas/dujos 98309 / 1719869 => 5.7%
benzinas/elektra 73287 / 1719869 => 4.3%
elektra 13481 / 1719869 => 0.8%
(apvalinau iki vieno skaičiaus po kableliu)
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Apie Daimlerį nieko nežinau, o dėl Toyotos tai jie ne ant to arklio pastatė pinigus prieš n metų ir dabar bando tempti savo kuro celės technologiją. Iki tokio lygio prašiko technologinį statymą, kad ėjo užsiiminėti lobizmu kad būtų lėtinama EV plėtra. Tad jie darys bet ką, kad tik alternatyvios technologijos atrodytų geriau, bet deja niekam nerūpi. Prieš dešimt metų dar buvo galima kelti teorijas, bet net ir aklas šiandien mato kad EV stipriai pralenks visus vandenilius tapimu „mainstream“. O kai visi turės elektromobilius, tai dar vieną kartą keisti kuro rūšies tikrai žmonių nepriversi.Parašė PukiS Rodyti pranešimąjau bent 2% proc autoparko pasiekė? O kaip pervežimai? Kažkodėl daimleris iš EV į vandenilį permetė R&D pinigus. Durniai ne kitaip. Tojota irgi durniai, hiluxus vandenilinius bando, neikam nereik.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
jau bent 2% proc autoparko pasiekė? O kaip pervežimai? Kažkodėl daimleris iš EV į vandenilį permetė R&D pinigus. Durniai ne kitaip. Tojota irgi durniai, hiluxus vandenilinius bando, neikam nereik.
Komentuoti:
-
Sprendžiant iš to kiek galingų įkroviklių atsirado Lietuvoje ir užsienyje per paskutinius metus, tai tikrai su elektromobiliais jokių problemų artimoje ateityje nebebus. Vandenilį tai iš viso pamirškit, miręs reikalas.
Komentuoti:
-
galiu lažintis kad bus galima. comifornijoje jau prisidarė reikalų su gridu, kaip min nukels, o jei sveikas protas ateis išvis nuims vdv baną. Kinija subsidijuoja savo ev pramonę nes gavo įrankį kaip dar nemažą vakarų gamybos sektoriaus dalį kanibalizuot. Ir beje tai bus viena iš priežąsčių kad nebus jokio bano VDV nei 2035, nei 2050.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neateina galas, juk už 10 metų ES nebebus galima pardavinėti VDV automobilių. Tiesiog ES atsilieka nuo Kinijos, nes jei Europoje tik 25% parduodamų auto turi rozetę, tai Kinijoje jau dabar 50%.
Komentuoti:
-
Neateina galas, juk už 10 metų ES nebebus galima pardavinėti VDV automobilių. Tiesiog ES atsilieka nuo Kinijos, nes jei Europoje tik 25% parduodamų auto turi rozetę, tai Kinijoje jau dabar 50%.Parašė PukiS Rodyti pranešimąEV subsidijom ateina galas, kartu su supratimu kad EV lieka nišiniu produktu, kuris maks pasieks kelis procentus autoparko. Puikus miesto automobilis, puikios dinbaminės savybės, deja VDV/mild hibidas šia dienai yra efektyviausiais ir patogiausias. Manau EV pirmas žingsnis į vandenilines auto priemones.
Komentuoti:
-
Bet 2035 neišvengiamai artėja. Su tuo kiek užtrunka paleist naują auto modelį, jei paskutinėm akimirkom puls nukėlinėt tą datą tai bus nekažką.
Komentuoti:
-
EV subsidijom ateina galas, kartu su supratimu kad EV lieka nišiniu produktu, kuris maks pasieks kelis procentus autoparko. Puikus miesto automobilis, puikios dinbaminės savybės, deja VDV/mild hibidas šia dienai yra efektyviausiais ir patogiausias. Manau EV pirmas žingsnis į vandenilines auto priemones.
Komentuoti:
-
Taip, ir mažiau surinktų akcizų/mokesčių, ir daugiau išlaidų kompensacijoms. T.y. kuo daugiau subsidijų EV, tuo didesnis biudžeto deficitas. Aišku tai lašas jūroje, bet akivaizdu kad "ekspertas" nesupranta ką reiškia jo vartojami protingi žodžiai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neigiama korealiacija?
Komentuoti:
-
Neigiama korealiacija? Degalų akcizas ir automobilio mokesčiai (netaikomi elektromobiliams) yra reikšminga surenkamų pajamų dalis.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kodėl man atrodo kad koreliuoja?
Komentuoti:
-
Kodėl man atrodo kad koreliuoja?Parašė Romas Rodyti pranešimąTV3.lt 2024.07.07
ES šalys fokusuosis į biudžeto deficito mažinimą ir tai niekaip nekoreliuoja su elektromobilių subsidijomis.
Komentuoti:
-
TV3.lt 2024.07.07
Pirkai netinkamą daiktą ir paskui verki
Lietuvos vairuotojai per lėtai persėdinėja į elektromobilius. Valstybės kontrolė išrašė pylos valdžiai: esą Lietuvos keliais važinėja per mažai elektromobilių, o ir jiems reikalingų įkrovos stotelių keturis kartus mažiau nei turėjo būti pastatyta. (...)
Kokie žingsniai turi būti daromi, kad elektromobilių rinka vėl įgautų pagreitį?
A. Izgorodinas: Subsidijos. Bet tai yra problema, nes EK pradėjo griežčiau žiūrėti į Europos Sąjungos šalių biudžetus. Neseniai Komisija pradėjo bylą prieš Prancūziją, nes Prancūzijos biudžeto deficitas viršija visokius rodiklius. O tai reiškia, kad ES šalys fokusuosis į biudžeto deficito mažinimą ir tai niekaip nekoreliuoja su elektromobilių subsidijomis.
Kas turėtų būti daroma, kad elektromobilių rinka pajudėtų į priekį?
V. Milius: Aš manau, kad viena iš žmonių psichologinio pasipriešinimo prieš elektromobilius priežasčių yra tai, kad pereti prie elektromobilių buvo siūloma su dalele prievartos. Aš manau, kad juos įsigyti reikėtų leisti pakankamai laisvai. (...)
Taip, jis šiandien tinka ne visiems ir ne visur. Dėl to nereikia jo kišti kitiems. Tiems, kuriems jo reikia, jie ir priims sprendimą. Reikia tiesiog pasirinkti.
Vokietijoje taip nutiko. Ten dideli atstumai, dideli greičiai, elektromobilis ten nedirba. Su juo 200 km per valandą nenuvažiuosi. Tai vokiečiai paskui sako: mes nusivylėme. O tai kodėl nusivylėte? Iš karto buvo aišku, kad nevažiuos. Nereikėjo pirkti. Nusipirk dyzelį ir ten viskas veikia. O čia pirkai netinkamą daiktą ir paskui verki.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...8279e67fd51ef6
Komentuoti:
-
Tokiu pagrindu kad jau yra, bet dar nėra scale.
Rimac jau šiandien daro techninius sprendimus kitiems autogamintojams – nuo Hyundai iki Aston Martin.
Ir aišku VW grupei turint omenyje stiprų sąryšį su Porsche.
Komentuoti:
Komentuoti: