Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kad matosi keturi laidai, tai dar nereiškia, kad yra trifaziai įvadai ir pakanka galigumų.
    Pas mus gavėje, ko gero, 3/4 sėdi su vienfaziu. Gali pastatyti ESO ir trifazį, bet tai nestipriai padės kasdienėje buityje, nes ant vienfazio galia lieka ta pati. Tik tiek, kad gali kažkiek paskirstyti.
    Vat būtent normalus paskirstymas ir padeda - atsimenu vienfaziame kaime (pačiame tikriausiame, Lietuvos glūdumoje) negalėdavai elektrinės plytelės, virdulio ir kineskopinio televizoriaus įjungti vienu metu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Net ir pro sovietinių nuosavų namų kvartalus važiuojant matosi keturi laidai einantys į namą... Gal tolimuose kaimuose ir nėra trifazės, negaliu atsakyti. Sodų kvartaluose nuo sovietmečio nebūdavo trifazės, ten mano žiniomis tikrai prasčiau.
    Kad matosi keturi laidai, tai dar nereiškia, kad yra trifaziai įvadai ir pakanka galigumų.
    Pas mus gavėje, ko gero, 3/4 sėdi su vienfaziu. Gali pastatyti ESO ir trifazį, bet tai nestipriai padės kasdienėje buityje, nes ant vienfazio galia lieka ta pati. Tik tiek, kad gali kažkiek paskirstyti.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai jeigu turi 20A įvadą ir dar trifazį... didelė dalis net ir tiek neturi. Čia toks pats savęs guodimas, kaip name su sena instaliacija apsistatyti šiluminiais siurbliais, orkaitėmis, kondicionieriais, virduliais, krosnelėmis, kaitlentėmis ir sakyti "nu teoriškai laikys". Galim guostis
    Net ir pro sovietinių nuosavų namų kvartalus važiuojant matosi keturi laidai einantys į namą... Gal tolimuose kaimuose ir nėra trifazės, negaliu atsakyti. Sodų kvartaluose nuo sovietmečio nebūdavo trifazės, ten mano žiniomis tikrai prasčiau.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kas trečias jeigu naudotų maksimalią savo įvado galią. Jeigu turi 20A įvadą, o krauni su 16A trifaze, tai krautis gali daugiau. Jeigu krauni nuo paprastos vienfazės rozetės, tai aplamai krautis gali kiekvienas.
    Tai jeigu turi 20A įvadą ir dar trifazį... didelė dalis net ir tiek neturi. Čia toks pats savęs guodimas, kaip name su sena instaliacija apsistatyti šiluminiais siurbliais, orkaitėmis, kondicionieriais, virduliais, krosnelėmis, kaitlentėmis ir sakyti "nu teoriškai laikys". Galim guostis

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Jei gatvėje 12 namų, tai laikoma, kad iš visų ūkių galingumų sumos vienu metu bus tikimasi max naudojama 0,353. Atitinkamos galios pastatyti ir 10/0,4kV transformatoriai. O tai reiškia, kad pagal esamą tinklą vienu metu gali krautis kas trečias, o kiti apskritai turėtų nevartoti. Na žinoma šiokie tokie rezervai yra, bet ne 1 prie 1.
    Elektromobilių naudojimui, net projektuojamo tinklo galios rekomendacijų nėra.
    Kas trečias jeigu naudotų maksimalią savo įvado galią. Jeigu turi 20A įvadą, o krauni su 16A trifaze, tai krautis gali daugiau. Jeigu krauni nuo paprastos vienfazės rozetės, tai aplamai krautis gali kiekvienas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Krovimas nuo 32A trifazės nelabai yra lėtas naminis krovimas, čia jau neblogai pažengęs krovimas. O aš labiau lenkiu į lėtąjį krovimą nuo paprastos rozetės, tokio tikrai turėtų pakakti.
    Dabartinis tinklas suprojektuotas ir projektuojamas su tokiais koeficientais:
    Objektų kiekis nG (vnt.) KΣ priklausomai nuo nG (vnt.) ir gyvenamųjų pastatų, butų ar sodybų grupės
    Butai su įrengtomis stacionariomis elektrinėmis viryklėmis (gyvenamuosiuose namuose) Vienbučiai gyvenamieji namai su įrengtomis stacionariomis dujinėmis ar elektrinėmis viryklėmis Sodybos
    1-3 1,000 1,000 1,000
    6 0,791 0,500 0,515
    9 0,602 0,376 0,412
    12 0,499 0,312 0,353
    Jei gatvėje 12 namų, tai laikoma, kad iš visų ūkių galingumų sumos vienu metu bus tikimasi max naudojama 0,353. Atitinkamos galios pastatyti ir 10/0,4kV transformatoriai. O tai reiškia, kad pagal esamą tinklą vienu metu gali krautis kas trečias, o kiti apskritai turėtų nevartoti. Na žinoma šiokie tokie rezervai yra, bet ne 1 prie 1.
    Elektromobilių naudojimui, net projektuojamo tinklo galios rekomendacijų nėra.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jau dabar yra problema kai elektormobiliai užlaužia rajono tinklą nes per daug vartotoju vienu metu bando krautis.
    Krovimas nuo 32A trifazės nelabai yra lėtas naminis krovimas, čia jau neblogai pažengęs krovimas. O aš labiau lenkiu į lėtąjį krovimą nuo paprastos rozetės, tokio tikrai turėtų pakakti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    lėtajam namų krovimui nereikia kažkokių kosmosų.
    Jeigu visi kraus elektromobilius tai reikės galingesnio tinklo nei dabar. Jeigu ne tik kraus elektormobilius bet ir pardavinės į tinklą iš EV jėgainių tai reikės dar lankstesnio tinklo. Jau dabar yra problema kai elektormobiliai užlaužia rajono tinklą nes per daug vartotoju vienu metu bando krautis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    griobanas našarnikas pastebėjau kad visi ekologai kaip minimui lengvai komunistuojantys. Na teisingai sakoma - dauguma žaliųjų kaip arbūzai - išorėj žali, viduj raudoni Už dyką nieko nėra. Yra tik kitų sąskaita. O kai kitos sritys nustos subsidijuot - EV rinka stabilizuosis ir užsiims savo 3-5 procentus.
    Jūs darbe ir telefono nesikraunat, ir į tualetą nevaikštot? jeigu darbas leidžia mašiną krautis dykai, tai nesinaudosit specialiai?

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    aik švieskis nesamonių nerašinėjęs:

    https://www.daimlertruck.com/en/news...rogen-51975637

    Jau perspektyvesnė schema nei 30 proc krovinio tūrio/svorio užimančios batareikos. Nors kai baigsis pseudo žalioji psichozė manau transportas sėkmingai važiuos angliavandeniliais dar mažiausiai 50 metų.
    Mes, kiek supratau, apie lengvuosius diskutuojam? ar jau apie fūras? Dar šimtas metų iki fūrų elektrifikacijos/vandenilizacijos su dabartiniais tempais. O lengvąją mašiną gali pirkti kad ir dabar. Ir eksploatuoti gali be problemų, priešingai negu su vandenilinėmis, kurią „krauti“ galima tik Rygoje

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kur jau tikrai nepasuks, tai į vandenilį, nes ten iš viso neįmanoma užsipilti, ir dar daug metų nebus įmanoma (jeigu iš viso kada nors atsidarys nors viena vandenilio pompa). Jeigu elektromobilį iš bėdos gali krauti persimetęs prailgintuvą pro namų langą, tai su vandeniliu beliks verkti.



    O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
    Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
    aik švieskis nesamonių nerašinėjęs:

    https://www.daimlertruck.com/en/news...rogen-51975637

    Jau perspektyvesnė schema nei 30 proc krovinio tūrio/svorio užimančios batareikos. Nors kai baigsis pseudo žalioji psichozė manau transportas sėkmingai važiuos angliavandeniliais dar mažiausiai 50 metų.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    nu tai dykai
    griobanas našarnikas pastebėjau kad visi ekologai kaip minimui lengvai komunistuojantys. Na teisingai sakoma - dauguma žaliųjų kaip arbūzai - išorėj žali, viduj raudoni Už dyką nieko nėra. Yra tik kitų sąskaita. O kai kitos sritys nustos subsidijuot - EV rinka stabilizuosis ir užsiims savo 3-5 procentus.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Išėjo U.S.A Q1 EV pardavimų ataskaita https://www.autosinnovate.org/posts/...02024%20Q1.pdf
    - EV parduota mažiau nei 2023QIV
    - Tesla dalis mažėja
    - Populiariausi iš batareikinių automobilių yra paprasti hibridai.
    - Įkrovimo stotelių kiekio augimas lėtėja.

    Komentuoti:


  • Skid Row
    replied
    Nemokami krovimai darbovietėse jau baiginėjasi (mūsų ofise baigėsi nuo šiemet).
    O šiaip potenciali viršutinė elektromobilių Lietuvos keliuose riba yra lygi gyventojų gyvenančių nuosavuose namuose daliai. Tai berods apie trečdalį. Bet jei atmetam provinciją, kur didelė dalis jų neįpirks, tai gausim žymiai mažesnį skaičių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
    Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
    Ne kas savaitę-dvi, o kartą į mėnesį pagal vidutinį kilometražą. Ir elektromobiliui neretai reiks panašią sumą sukišt kai išvažiavus kur toliau teks krauti čia ir dabar. Arba prasileidus bemedžiojant pigią elektrą. Nepamirštam, kad elektrinė ant stogo irgi kainuos. Ir dar reikia turėt tą stogą. Nutolus elektrinė su elektros perdavimo mokesčiu (kuris kainuoja daugiau nei ta pigi elektra) irgi kainuoja. Ir dar nepamirštam, kad pats elektromobilis yra ryškiai brangiau. Ypač jei atmetam visus trantus be šilumos siurblio.

    Darbovietėje valdiški dalykai „dykai“ buvo tik prie sovietų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
    Statistika geriausias šaltinis, kai elektra pabrango ir jau niekada nebebus tokia pigi kaip buvo iki 2022 metų, tai ir elektromobilių pardavimai sustojo nepaisant subsidijų, kurios irgi dings. Aišku, tai lemia, kad patys EV kosmiškai pabrango (o pigius kiniškus panašu valdžia nori užbaninti), taip pat infrastruktūra skurdi, per mažai krovimo vietų, kainos jose didelės, nepatogus atsiskaitymas ir veikimo nestabilumas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Darbovietėje ne dykai, o darbdavio sąskaita.
    nu tai dykai

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
    Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
    Darbovietėje ne dykai, o darbdavio sąskaita.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    "Visi turės elektromobilius"... ties čia ir baigiam svaigt. Va aukščiau tau įmetė kiek elektro parko sudaro elektra. Po 10 metų lobizmo, subsidijų, vdv demonizavimo. Dar po 10 kai mažės subsidijos kiek bus? 10 proc yra labai, labai optimistinis skaičius.
    Vidutinis automobilio amžius lietuvoje (pagal Regitrą) yra 16,5 metų - žinoma kad intertiškoje viso autoparko statistikoje elektromobiliai nesudaro didelio procento (neskaitant fakto kad Regitra sumala paprastus hibridus ir plug-in'us į vieną eilutę). O dabar pažiūrėkime į naujų automobilių rinką - nuo metų pradžios kas dešimtas automobilis yra elektromobilis, o atvarytų iš užsienio rinkoje kas dvidešimtas.
    Imant tik pirmą kartą registruojamus grynuosius elektromobilius, statistika (iš Regitra.lt) va tokia (imant tik pilnus metus):
    Click image for larger version  Name:	ev-statistika.png Views:	1 Size:	27,5 kB ID:	2140229
    Kai per tris metus nauji BEV tapo virš šešių kartų populiaresni, tai ateities perspektyvos atrodo visai neblogai.

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Esminis klausimas ką pasirinks transportininkai. Kur jie pasuks, ten ir visa auto rinka. Šiandien - klaustukas didelis.
    Kur jau tikrai nepasuks, tai į vandenilį, nes ten iš viso neįmanoma užsipilti, ir dar daug metų nebus įmanoma (jeigu iš viso kada nors atsidarys nors viena vandenilio pompa). Jeigu elektromobilį iš bėdos gali krauti persimetęs prailgintuvą pro namų langą, tai su vandeniliu beliks verkti.

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Švariausia ir ekonomiškai protingiausia ŠIANDIEN- mild hibridas. Bet negi ekofašistai tą pripažins.
    O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
    Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Apie Daimlerį nieko nežinau, o dėl Toyotos tai jie ne ant to arklio pastatė pinigus prieš n metų ir dabar bando tempti savo kuro celės technologiją. Iki tokio lygio prašiko technologinį statymą, kad ėjo užsiiminėti lobizmu kad būtų lėtinama EV plėtra. Tad jie darys bet ką, kad tik alternatyvios technologijos atrodytų geriau, bet deja niekam nerūpi. Prieš dešimt metų dar buvo galima kelti teorijas, bet net ir aklas šiandien mato kad EV stipriai pralenks visus vandenilius tapimu „mainstream“. O kai visi turės elektromobilius, tai dar vieną kartą keisti kuro rūšies tikrai žmonių nepriversi.
    "Visi turės elektromobilius"... ties čia ir baigiam svaigt. Va aukščiau tau įmetė kiek elektro parko sudaro elektra. Po 10 metų lobizmo, subsidijų, vdv demonizavimo. Dar po 10 kai mažės subsidijos kiek bus? 10 proc yra labai, labai optimistinis skaičius. Esminis klausimas ką pasirinks transportininkai. Kur jie pasuks, ten ir visa auto rinka. Šiandien - kalustukas didelis. Švariausia ir ekonomiškai protingaiusia ŠIANDIEN- mild hibridas. Bet negi ekofašistai tą pripažins. Taip kad laukiam ką pasiūlys vandenilis arba revoliucijos baterijų technologijose, nors panašu kad negresia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.
    Beabejo, tinklą reiks perkloti bet kokiu atveju, pvz. Lietuvoje seniau visi magistraliniai tinklai ėjo link Visagino, dabar eis visai į kitą pusę Baltijos jūroje, kur pagrindinė generacija bus. Vakarų Europoje irgi keičiasi lokacijos tiek generacijos, tiek ir vartotojų.

    Komentuoti:

Working...
X