Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Elektra greitose "futuristinėse" stotelėse kainuos tiek, kiek pirkėjai bus pasirengę mokėti, čia jau veiks gryna rinkos ekonomika, baigiasi nemokamos elektros laikai. Nu o kad pasikraut kainuos tiek pat ar ten brangiau negu saliarkos prisipilt, ar tai kažką keičia?
- 1 patinka
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliai


oho kiek naujadarų ir golfietis ir elektro kažkas ir protingumas matuojamas kilometrais, gerai, kad ne kW ar kWh 


Svarbu nepagrįstą nesąmonę parašyti
Komentuoti:
-
golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliaiParašė thomcius Rodyti pranešimą
o visų galų espertas išlindo
Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
o visų galų espertas išlindoParašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.
Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
...Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.
Komentuoti:
-
Už 100 eur/val. manau atsirastų suprantantis, kuris tau paskaičiuotų visą stotelės matematiką.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
Bet ką tie skaičiai keičia? Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
tai jai reik baisiai pigiau emi sena atmosferini dyzeliuka, padarai kuro padavymo pasildyma, surenki is hesburgeriu/mcdonaldsu panaudota alieju, nufiltroji ir vazineji papigiai.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.
Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.
Komentuoti:
-
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąreiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.
įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio
Komentuoti:
-
reiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.
įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio
Komentuoti:
-
taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.
Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.
Komentuoti:
-
Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal galima būti argumentuoti iš ko ta kaina susideda? Žymiai daugiau elektros suvartojama? Super brangios įkrovimo stotelės? Jų atsiperkamumas paskaičiuotas per metus? Noras pasipelnyti kol nėra infrastruktūros?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
Asmeniškai manęs tai neskatina pirkti EV.
Komentuoti:
-
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?
Komentuoti:
-
kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?Parašė miurdock Rodyti pranešimąTai gal nebus lubose ta kaina, konkurencinga, tiksliau normali jei užkraut kokį 100 km ir važiuot toliau kol dešrainį suvalgysite
Komentuoti:
-
Nežinojau kad dyzelių jau nebėra. Na ne esmė, norėjau pasakyti kad VDV liks tik senuose 3 kartos. Nes ketvirta bus tik elektrinė: "the fourth, all-electric generation".
Komentuoti:
-
Kas nori dūmijančių dyzelių vargu ar toliau pirks naujus Porsche Cayenne nes nuo 3 kartos gaminami tik naudojantys benziną arba plugin hibridai (plius nuo 4 kartos bus galima gauti ir pilnai elektrinę versiją).
Komentuoti:
-
Nesutikčiau kad kitas bus ne tik elektrinis.
andrius.at Pacituotoje citatoje rašo kad toliau gamins ir senus tiems kas nori dūmijančių dyzelių.
Komentuoti:
-
Nesutikčiau, jog tik elektrinis. Citata iš to paties straipsnio:
At the same time, into the next decade our customers will still be able to choose from a wide range of powerful and efficient combustion and hybrid models.” The third generation of the Cayenne will be further upgraded and will continue to be offered alongside the fourth, all-electric generation.
Komentuoti:
-
Kitas Porsche Cayenne bus tik elektrinis.
https://newsroom.porsche.com/en/2024...egy-36924.htmlThe fourth generation of the Porsche Cayenne will be all-electric.
Komentuoti:
Komentuoti: