Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Valiukas
    replied
    Elektra greitose "futuristinėse" stotelėse kainuos tiek, kiek pirkėjai bus pasirengę mokėti, čia jau veiks gryna rinkos ekonomika, baigiasi nemokamos elektros laikai. Nu o kad pasikraut kainuos tiek pat ar ten brangiau negu saliarkos prisipilt, ar tai kažką keičia?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliai
    oho kiek naujadarų ir golfietis ir elektro kažkas ir protingumas matuojamas kilometrais, gerai, kad ne kW ar kWh
    Svarbu nepagrįstą nesąmonę parašyti

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    o visų galų espertas išlindo Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti

    pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?

    dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.




    kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?
    golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliai

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.
    o visų galų espertas išlindo Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti

    pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?

    dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    ...Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.
    kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
    Už 100 eur/val. manau atsirastų suprantantis, kuris tau paskaičiuotų visą stotelės matematiką.
    Bet ką tie skaičiai keičia? Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
    Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?
    tai jai reik baisiai pigiau emi sena atmosferini dyzeliuka, padarai kuro padavymo pasildyma, surenki is hesburgeriu/mcdonaldsu panaudota alieju, nufiltroji ir vazineji papigiai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.
    Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.
    Kraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    reiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.

    įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio
    tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    reiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.

    įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.
    taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.
    Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
    Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
    Tai gal galima būti argumentuoti iš ko ta kaina susideda? Žymiai daugiau elektros suvartojama? Super brangios įkrovimo stotelės? Jų atsiperkamumas paskaičiuotas per metus? Noras pasipelnyti kol nėra infrastruktūros?

    Asmeniškai manęs tai neskatina pirkti EV.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?
    O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė miurdock Rodyti pranešimą
    Tai gal nebus lubose ta kaina, konkurencinga, tiksliau normali jei užkraut kokį 100 km ir važiuot toliau kol dešrainį suvalgysite
    kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nežinojau kad dyzelių jau nebėra. Na ne esmė, norėjau pasakyti kad VDV liks tik senuose 3 kartos. Nes ketvirta bus tik elektrinė: "the fourth, all-electric generation".

    Komentuoti:


  • andrius.at
    replied
    Kas nori dūmijančių dyzelių vargu ar toliau pirks naujus Porsche Cayenne nes nuo 3 kartos gaminami tik naudojantys benziną arba plugin hibridai (plius nuo 4 kartos bus galima gauti ir pilnai elektrinę versiją).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nesutikčiau kad kitas bus ne tik elektrinis.
    andrius.at Pacituotoje citatoje rašo kad toliau gamins ir senus tiems kas nori dūmijančių dyzelių.

    Komentuoti:


  • andrius.at
    replied
    Nesutikčiau, jog tik elektrinis. Citata iš to paties straipsnio:

    At the same time, into the next decade our customers will still be able to choose from a wide range of powerful and efficient combustion and hybrid models.” The third generation of the Cayenne will be further upgraded and will continue to be offered alongside the fourth, all-electric generation.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Kitas Porsche Cayenne bus tik elektrinis.

    The fourth generation of the Porsche Cayenne will be all-electric.
    https://newsroom.porsche.com/en/2024...egy-36924.html

    Komentuoti:

Working...
X