Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DJ+
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tikrai nemato, ar jūs nematot? Paskaitykite lietuviškas FB elektromobilių grupes, tai apie tokias problemas auto su VDV vairuotojai net nesusimąsto. Žodžiu, kol nebus baterijų, kur nuvažiuojamas teorinis atstumas 1000 km (o praktinis bent 700 km), tol EV bus tik antuziastų reikalas, žmonės nėra kvaili, ypač geriau uždirbantys ir perkantys naujus auto, todėl ir renkasi vis dar RAV4 vietoje ID4. Nebent aišku uždės tokius mokesčius kaip Norvegijoje, kad VDV kainuoja dėl mokesčių dvigubai brangiau nei EV analogas, nes kol kas LT net esamos subsidijos nepadeda.
    Švedija turi 4 200 viešai prieinamų krovimo stotelių kuriose daugiau nei 27 tūkstančiai krovimo taškų.
    https://www.energimyndigheten.se/kli...ktur-i-sverige

    Virš keturių tūkstančių krovimo stotelių. Ir čia ne apie namines rozetes kalba vyksta.
    Jeigu Lietuvoje būtų tiek pat per capita (t.y. 1100+), problemų būtų gerokai mažiau.
    Bet taip, reikia EV kurie realiom salygom visada padarys 700+ km. Kadanors bus.

    Švedija turi virš 70 Tesla Supercharger stotelių.
    https://www.tesla.com/findus/list/superchargers/Sweden
    Lietuva turi vieną. Jeigu turėtų tiek pat per capita, turėtų apie 20.

    Švedijoje 2022 ir 2023 metais 40–50% visų parduotų automobilių buvo EV.
    Jeigu skaičiuotume hibridus su vidine baterija, skaičius būtų dar gerokai didesnis.
    Šaltinis: Mobility Sweden.

    Jeigu Kaunas – Vilnius turi 10x greitojo krovimo stotelių su labai normaliom kainom, o Vilnius – Skuodas su savo 300+ kilometrų atstumu irgi kokių 20x greito krovimo stotelių, tai ir problemų beveik nelieka. Ar kažką praleidau?
    Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.11, 10:29.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Visiškai suprantu.
    Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
    Tikrai nemato, ar jūs nematot? Paskaitykite lietuviškas FB elektromobilių grupes, tai apie tokias problemas auto su VDV vairuotojai net nesusimąsto. Žodžiu, kol nebus baterijų, kur nuvažiuojamas teorinis atstumas 1000 km (o praktinis bent 700 km), tol EV bus tik antuziastų reikalas, žmonės nėra kvaili, ypač geriau uždirbantys ir perkantys naujus auto, todėl ir renkasi vis dar RAV4 vietoje ID4. Nebent aišku uždės tokius mokesčius kaip Norvegijoje, kad VDV kainuoja dėl mokesčių dvigubai brangiau nei EV analogas, nes kol kas LT net esamos subsidijos nepadeda.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Visiškai suprantu.
    Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
    Kai Lietuvą padengs žymiai geresnis krovimo tinklas arba elektromobiliai turės didesnes baterijas, nebebus problemos. Ir automobilių baterijų dydžiai turėtų augti. Baterijų energetinis tankis auga, energijos kiekis pinga ir yra poreikis didesnėm. iPhone 3G turėjo 1220 mAh. Naujausia iPhone šeimyna turi 3274 – 4441 mAh. Tą patį matom ir su visai kitais gamintojais ir telefonais bendrai paėmus.
    Norvegijoje didelė dalis paskatos yra kaina. Dėl mokesčių elektromobiliai yra ne brangiau jei ne pigiau už VDV. Jei pas mus geras elektromobilis (šilumos siurblys, padori baterija ir t.t.) kainuotų tiek pat kiek tokios pat klasės/komplektacijos VDV, tada gal aš irgi pagalvočiau. Bet šiuo metu pas mus situacija truputi kitokia.

    Ir būtų įdomu kažkokie duomenys kiek skandinavų važinėjančių reguliariai didesnius atstumus važiuoja su elektryčka. Gal tiesiog dažnai šeimoje yra du automobiliai - VDV tinkamas ir ilgesnėms kelionėms bei elektrinis labiau tinkamas miestui. Kiek girdžiu tai neretas variantas ir pas mus. Jei šeimoje būtų poreikis dviems automobiliams, tikrai galvočiau apie tokį variantą.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kam pabrėžt kasdieną? Aš mašiną išvis naudoju ne kasdien. Bet dėl to nereiškia, kad man nereikia mašinos, nes ne kasdien išvis važiuoju kur nors. Asmeniškai užtenka ir kartą per mėnesį tolesnės kelionės, kad kol kas nežiūrėčiau į elektromobilius. Ypač su padorių variantų kainom. Su šilumos siurbliais ir t.t.
    Visiškai suprantu.
    Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
    Kai Lietuvą padengs žymiai geresnis krovimo tinklas arba elektromobiliai turės didesnes baterijas, nebebus problemos. Ir automobilių baterijų dydžiai turėtų augti. Baterijų energetinis tankis auga, energijos kiekis pinga ir yra poreikis didesnėm. iPhone 3G turėjo 1220 mAh. Naujausia iPhone šeimyna turi 3274 – 4441 mAh. Tą patį matom ir su visai kitais gamintojais ir telefonais bendrai paėmus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nuvažiuoja 1000 km+?

    Sustojimas 2 minutėm pamankštinti kojas ir nueiti į toletą nesiskaito, per tiek laiko baterijos nepasikrausi.
    na tiems vienetams žmonių kuriems užtekdavo 2 minučių pavaikščiojimo 1000 kilometrų kelionėje teks pasiilsėti ilgiau, kaip visiems normaliems.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė shimon Rodyti pranešimą

    Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?
    Kam pabrėžt kasdieną? Aš mašiną išvis naudoju ne kasdien. Bet dėl to nereiškia, kad man nereikia mašinos, nes ne kasdien išvis važiuoju kur nors. Asmeniškai užtenka ir kartą per mėnesį tolesnės kelionės, kad kol kas nežiūrėčiau į elektromobilius. Ypač su padorių variantų kainom. Su šilumos siurbliais ir t.t.

    Komentuoti:


  • shimon
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Užtenka, siūlau pasivažinėti Vilnius - Skuodas kai vėl atšals ir papasakoti įspūdžius.
    Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti.
    Nuvažiuoja 1000 km+?

    Sustojimas 2 minutėm pamankštinti kojas ir nueiti į toletą nesiskaito, per tiek laiko baterijos nepasikrausi.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Kiek brendų išvis atpažįsti iš dabar įdėtų skelbimų Švedijoje?


    Click image for larger version

Name:	E1.png
Views:	352
Size:	912,2 kB
ID:	2103116 Click image for larger version

Name:	E2.png
Views:	337
Size:	747,1 kB
ID:	2103117 Click image for larger version

Name:	E3.png
Views:	334
Size:	527,6 kB
ID:	2103118 Click image for larger version

Name:	E4.png
Views:	341
Size:	1,42 MB
ID:	2103119 Click image for larger version

Name:	E5.png
Views:	331
Size:	1,02 MB
ID:	2103120 Click image for larger version

Name:	E6.png
Views:	337
Size:	1,21 MB
ID:	2103123 Click image for larger version

Name:	E7.png
Views:	334
Size:	1,33 MB
ID:	2103125 Click image for larger version

Name:	E8.png
Views:	333
Size:	1,14 MB
ID:	2103124 Click image for larger version

Name:	E9.png
Views:	334
Size:	1,92 MB
ID:	2103127 Click image for larger version

Name:	E10.png
Views:	334
Size:	1,01 MB
ID:	2103122 Click image for larger version

Name:	E11.png
Views:	334
Size:	1,23 MB
ID:	2103126 Click image for larger version

Name:	E12.png
Views:	335
Size:	1,01 MB
ID:	2103121
    triju

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Užtenka, siūlau pasivažinėti Vilnius - Skuodas kai vėl atšals ir papasakoti įspūdžius.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Konkrečiai, darbinis EV inžinieriui arba vadybininkui.
    1. Tesla Model 3
    2. Skoda Enyaq
    3. Kia Niro
    4. MG 4
    5. BYD Tang
    6. Hyundai Kona
    Gal jau užteks ar dar 20x parašyti?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

    Visi su >75 kWh.
    75 kWh dažnai net nebūna didžiausia siūloma baterija.
    Konkrečiai, darbinis EV inžinieriui arba vadybininkui.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
    Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.
    Norvegijos motor.no teste, visi žiemos sąlygomis testuoti EV padarė 300+ km. Buvo ir 500+ km.
    ​​​​

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
    Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.
    Visi su >75 kWh.
    75 kWh dažnai net nebūna didžiausia siūloma baterija.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.
    Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
    Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.
    Problema, kad sustojimo pailsėti vietos tampa labai ribotos. Ir tose vietose tikėtina gali ilsėtis jau kiti. Kas dar labiau prailgintų gan ilgą poilsį.

    Iki naujų auto pardavimų uždraudimo dar geri 10 metų. Ir po to esamas autoparkas dar važiuos 10-20 metų. Gal per 30 metų ir išsispręs.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Bet jei automobilis reikalingas visą dieną darbui visoje Lietuvoje, tai ne kažką. Realiai pusę darbo laiko prarandi: įsikrovimai, specialus važiavimas ne ten kur reikia, o iki stotelės, lėtas važiavimas.
    Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
    Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.

    Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
    Jei darbas-namai-sodyba tai gerai ir EV.
    Bet jei automobilis reikalingas visą dieną darbui visoje Lietuvoje, tai ne kažką. Realiai pusę darbo laiko prarandi: įsikrovimai, specialus važiavimas ne ten kur reikia, o iki stotelės, lėtas važiavimas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Kiek brendų išvis atpažįsti iš dabar įdėtų skelbimų Švedijoje?


    Click image for larger version

Name:	E1.png
Views:	352
Size:	912,2 kB
ID:	2103116 Click image for larger version

Name:	E2.png
Views:	337
Size:	747,1 kB
ID:	2103117 Click image for larger version

Name:	E3.png
Views:	334
Size:	527,6 kB
ID:	2103118 Click image for larger version

Name:	E4.png
Views:	341
Size:	1,42 MB
ID:	2103119 Click image for larger version

Name:	E5.png
Views:	331
Size:	1,02 MB
ID:	2103120 Click image for larger version

Name:	E6.png
Views:	337
Size:	1,21 MB
ID:	2103123 Click image for larger version

Name:	E7.png
Views:	334
Size:	1,33 MB
ID:	2103125 Click image for larger version

Name:	E8.png
Views:	333
Size:	1,14 MB
ID:	2103124 Click image for larger version

Name:	E9.png
Views:	334
Size:	1,92 MB
ID:	2103127 Click image for larger version

Name:	E10.png
Views:	334
Size:	1,01 MB
ID:	2103122 Click image for larger version

Name:	E11.png
Views:	334
Size:	1,23 MB
ID:	2103126 Click image for larger version

Name:	E12.png
Views:	335
Size:	1,01 MB
ID:	2103121
    Nei vieno, nes tik prancūzai moka gamiti automobilius.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Kiek brendų išvis atpažįsti iš dabar įdėtų skelbimų Švedijoje?


    Click image for larger version

Name:	E1.png
Views:	352
Size:	912,2 kB
ID:	2103116 Click image for larger version

Name:	E2.png
Views:	337
Size:	747,1 kB
ID:	2103117 Click image for larger version

Name:	E3.png
Views:	334
Size:	527,6 kB
ID:	2103118 Click image for larger version

Name:	E4.png
Views:	341
Size:	1,42 MB
ID:	2103119 Click image for larger version

Name:	E5.png
Views:	331
Size:	1,02 MB
ID:	2103120 Click image for larger version

Name:	E6.png
Views:	337
Size:	1,21 MB
ID:	2103123 Click image for larger version

Name:	E7.png
Views:	334
Size:	1,33 MB
ID:	2103125 Click image for larger version

Name:	E8.png
Views:	333
Size:	1,14 MB
ID:	2103124 Click image for larger version

Name:	E9.png
Views:	334
Size:	1,92 MB
ID:	2103127 Click image for larger version

Name:	E10.png
Views:	334
Size:	1,01 MB
ID:	2103122 Click image for larger version

Name:	E11.png
Views:	334
Size:	1,23 MB
ID:	2103126 Click image for larger version

Name:	E12.png
Views:	335
Size:	1,01 MB
ID:	2103121

    Komentuoti:

Working...
X