Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Egiuxz
    replied
    Parašė andrius.at Rodyti pranešimą
    Dauguma perkamų automobilių yra nenauji. Pažiūrėjau kokia parduodamų automobilių dalis yra elektriniai (mobile.de, bet procentai panašus ir autoplius):

    ik 5000 eur => 0.1%
    5000 eur - 10000 eur => 1.35%
    10000 eur - 15000 eur => 3.6%
    15000 eur - 20000 eur => 5.4%
    daugiau nei 20000 eur => 7.5%

    Kiek pamenu LT naudoto auto kaina apie 9K eur. Iki tokios sumos, net jei nori elektrinio auto, nelabai yra ką pirkti. Jei perki brangesnį nei 10K pasirinkimas auga, bet tik maža dalis gali pasikeisti iš VDV į elektrinį (tiesiog neturės ką daugiau pirkti). Klausimas kaip greitai nauji elektriniai auto nusileis iki "įperkamo naudoto". Turint omenyje, jog ne visi nauji yra elektriniai ir vis dar vyrauja ne ekonominės, o labiau premium klasės atrodo, kad nelabai greitai. Tarkim procesas truks 10 ar 15 metų kai dauguma "įperkamų" naudotų bus elektriniai auto. Nėra labai toli, bet tai reiškia, jog pasikrovimo punktų savininkai gali tikėtis "įprastų" pajamų už 10 ar daugiau metų. Abejoju, jog greitu metu pradės dygti pakrovimo stotelės, nebent bus parama, nes poreikis vargu ar taip greitai augs.
    Mužikai ateityje net neturi turėti galimybės maišytis keliuose savo elektriniais sharanais. Mužikai labai tvariai ir ekologiškai judės tik autobusais arba dviračiais, o ponams nebereiks kaip dabar lėktuvais iš Vilniaus į Kauną skraidyt, nes keliai atsilaisvins

    Komentuoti:


  • andrius.at
    replied
    Dauguma perkamų automobilių yra nenauji. Pažiūrėjau kokia parduodamų automobilių dalis yra elektriniai (mobile.de, bet procentai panašus ir autoplius):

    ik 5000 eur => 0.1%
    5000 eur - 10000 eur => 1.35%
    10000 eur - 15000 eur => 3.6%
    15000 eur - 20000 eur => 5.4%
    daugiau nei 20000 eur => 7.5%

    Kiek pamenu LT naudoto auto kaina apie 9K eur. Iki tokios sumos, net jei nori elektrinio auto, nelabai yra ką pirkti. Jei perki brangesnį nei 10K pasirinkimas auga, bet tik maža dalis gali pasikeisti iš VDV į elektrinį (tiesiog neturės ką daugiau pirkti). Klausimas kaip greitai nauji elektriniai auto nusileis iki "įperkamo naudoto". Turint omenyje, jog ne visi nauji yra elektriniai ir vis dar vyrauja ne ekonominės, o labiau premium klasės atrodo, kad nelabai greitai. Tarkim procesas truks 10 ar 15 metų kai dauguma "įperkamų" naudotų bus elektriniai auto. Nėra labai toli, bet tai reiškia, jog pasikrovimo punktų savininkai gali tikėtis "įprastų" pajamų už 10 ar daugiau metų. Abejoju, jog greitu metu pradės dygti pakrovimo stotelės, nebent bus parama, nes poreikis vargu ar taip greitai augs.
    Paskutinis taisė andrius.at; 2024.08.03, 20:40.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...
    didžiai atsiprašau.. prasprūdo raidelė, einu keliais aplink forumo altorių... 1250kVA

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...
    Norėčiau pažiūrėt, kaip tu tiesiai nuo skirstomojo tinklo bandai krauti savo EV...

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Konkurencinėj rinkoj ne savikaina yra lemiamas faktorius, o suteikiama vertė. Kadangi skirtingai nuo VDV atsiranda faktorius kaip "bako pripildymo greitis", tai aišku, kad įtakos. Kol dabar tai tik nišinis mados reikalas, tai aišku temps pagal savikaina. Bet jei kada atsirastų kova dėl masinio vartotojo, turėtų stengtis greičiau aptarnauti, kad greičiau atlaisvint pakrovimo vietą kitam klientui. Galbūt net lėtas krovimas daugiau kainuos ala "saugai akumą lėtu krovimu, tai mokėk papildomai, kad užimi krovimo vietą". Visko gali būti. Ir čia jau verslas suksis ką reikia investuoti, kad kuo greičiau už kuo daugiau kWh pasiimt pinigų. O kad pritrauktų daugiau klientų bei greičiau juos aptarnautų, siūlys greitą krovimąsu nuolaida. Dzin čia tos visos išvardintos technologijos. Viskas bus išsprendžiama kaip sprendė ir su VDV. Kai tik atsiras ekonominė motyvacija, rinka tai sutvarkys. Bet tam reikia labai gero EV prisotinimo. Ir būtent tokių, kurie negali pasikraut namie arba yra labiau kelyje. Kol to nebus - tada jo, stumsimės į priekį džiaugdamiesi mažais žingsneliais

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na jei netiki, gali gamintojų užsiklausti kiek tų nuliukų.Už 14000 gali tik kaime moduliuką kelioms troboms pasistatyti. Trafai 1250kV. Modulinė 2x1000, be DEMK, be TSPĮ komplektacijoje. Konkretaus objekto ir pasiūlymų tikrai neviešinsiu.
    ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?
    Na jei netiki, gali gamintojų užsiklausti kiek tų nuliukų.Už 14000 gali tik kaime moduliuką kelioms troboms pasistatyti. Trafai 1250kV. Modulinė 2x1000, be DEMK, be TSPĮ komplektacijoje. Konkretaus objekto ir pasiūlymų tikrai neviešinsiu.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
    Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
    Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
    Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
    Savikainų skaičiuoojau: esi gordėjęs apie tonklo balansavimą? Bent jau suvoki, apie kokias galias šnekama, kai pvz. pradjus statyti krovimo parką, ten galia bus ar ne 2 MW. Ir ta galia ne pastoviai įjungta ( kaip koks fabrikas), o pyst reikia, čmok, nebereikia... O jei tokių parkų daug atsiranda....

    Ir išvis - dar kartą sakau: gyvenam laisvoj rinkoj, pardavėjas yra laisvas nustatyti pardavimo kainą kokią nori. Kainas mažina konkurencija arba paklausos nebuvimas.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
    Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
    Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
    Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
    Na, transformatoriaus atveju, tai kuo daugiau jį naudosi, tuo greičiau jis suges ir jis iš savęs yra labiau precizinis dalykas nei kuro pompa. Kuo sunkiau jį naudosi - tuo labiau dar ges. Žemos įtampos industriniai sertifikuoti dalykai kainuoja daug, o kai prasideda vidutinė ar aukšta įtampa, tai ten išvis kosmosas. Industrijoje vien tik daiktų kainos yra didelės, tai ne 10A matblokį už 30 eurų iš Lemonos nusipirkt.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
    Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
    Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
    Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
    gal išsiblaivyk

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
    Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
    Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
    Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    ne, neperdaug. va čia ir lenda internetų ekspertai, nei kainį įrangos, nei kaštų žino, bet va tiekėjo savikainas apskaičiuoja cento tikslumu
    Panevėžyje vyksta kariuomenės pratybos. Buvo vakar juokingai graudu skaityti komentarus facebooke, maždaug, "ką čia tie vaikai žaidžia, o ne eina elektros tinklų po audros tvarkyt". Maždaug, tegul virėja eina širdies persodint, jeigu medikų trūksta.
    Tai tie patys ekspertai ir žino kiek kas kainuoja.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?
    ne, neperdaug. va čia ir lenda internetų ekspertai, nei kainį įrangos, nei kaštų žino, bet va tiekėjo savikainas apskaičiuoja cento tikslumu

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tiesiog reik vertinti vien elektros įvado proporcijas: Modulinė transformatorinė apie 140000 Eur., 2 galios transformatoriai dar 60000 Eur. Ir čia tik medžiagos be kabelių, movų, reikiamo atvesti atstumo, įrengimo darbų, automatinio valdymo diegimo.
    Pačios teritorijos įrengimas su visa įranga, čia jau dar viena atskira didelė pinigų kišenė.
    Tai ne dėžutės ant sienos ar prie gatvės įrengimas...
    Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"

    pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.

    galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.

    niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.

    Tiesiog reik vertinti vien elektros įvado proporcijas: Modulinė transformatorinė apie 140000 Eur., 2 galios transformatoriai dar 60000 Eur. Ir čia tik medžiagos be kabelių, movų, reikiamo atvesti atstumo, įrengimo darbų, automatinio valdymo diegimo.
    Pačios teritorijos įrengimas su visa įranga, čia jau dar viena atskira didelė pinigų kišenė.
    Tai ne dėžutės ant sienos ar prie gatvės įrengimas...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą


    Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?


    man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"

    pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.

    galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.

    niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.


    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
    nematau galimybių.
    Pagal jūsų cituotas kainas, tai ne 20 kartų, o 1,5 kartus brangiau krautis greitai.
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė?
    Ne, nėra. Kur čia taip sugalvojote? Kaip tik brangiau norint tiekti didesnę įtampą, bent jau infrastruktūros kaštais.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.
    niekas ponui nedraudžia tam pačiam puslapy pasižiūrėt kitų stotelių kainų...

    Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

    Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
    Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

    Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
    Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

    Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

    Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
    DC stotelėse mokį už DC kWh, stotelių efektyvumas ~93-97%, tai bent 1 ct prie savikainos reik pridėt DC kainoje. DC stotelės beveik nenaudojamos naktį, AC tinkamose vietovėse gali būt išnaudojamos daugiau % laiko. Dar iš atsiliepimų FB EV groupse Elektrum yra kreivarankiai ir sukonfigūravo 150 kW stoteles kaip fiksuota 2x75, todėl net esant vienam EV krauna tik 75 kW...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Laimei komunizmas baigėsi 1988m..

    Click image for larger version

Name:	krovimo greitis.JPG
Views:	462
Size:	130,7 kB
ID:	2143752


    Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
    o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė? O čia gaunasi atvirkščiai kuo mažiau suvartoji tuo mažiau moki?

    Čia niekas kitas kaip pasipelnymas, visi supranta, kad laikas pinigai ir žmogus atsidūręs prie tokios infrastuktūros mokės kiek iš jo paprašys. Aš mielai tada pasinaudočiau ir degalinėje tarkim kai man mašinos nereikia sakyčiau lašinkite visą dieną, bet man su 30% nuolaida

    Kaip ir minėjau tokia kainų politika neskatina įsigyti EV, kai susmirdusiu dyzeliu gali važinėti pigiau. Lietuva įsipareigojusi per tam tikrą laiką pasiekti tam tikrus skaičius, bet su tokia politiką nematau galimybių.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.

    Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

    Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
    Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

    Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
    Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

    Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

    Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
    Laimei komunizmas baigėsi 1988m..

    Click image for larger version

Name:	krovimo greitis.JPG
Views:	462
Size:	130,7 kB
ID:	2143752

    Komentuoti:

Working...
X