Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/
čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:
Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.
Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
Paskutinis taisė thomcius; 2024.07.31, 10:18.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
In atmospheric chemistry, NOx is shorthand for nitric oxide (NO) and nitrogen dioxide (NO2), the nitrogen oxides that are most relevant for air pollution.[1][2] These gases contribute to the formation of smog and acid rain, as well as affecting tropospheric ozone.
Komentuoti:
-
Stabdžių kaladėlių dulkių EV mažai generuoja (kaip ir hibridai) dėl intensyvaus regeneracinio stabdymo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
Va citata is tyrimo:
Our study showed that the total PM EF of the EV was significantly lower than that of the gasoline ICEV and diesel ICEV, when secondary exhaust PM was included in the determination. Therefore, the replacement of ICEVs by EVs can improve air quality and reduce the adverse impact of PM on human health
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
Komentuoti:
-
Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.
When only primary exhaust PM emissions were considered in vehicles equipped with non-asbestos organic (NAO) brake pads, the total PM10 EF of the EV (47.7–49.3 mg/V·km) was 10–17 % higher than those of the gasoline ICEV (42.3 mg/V·km) and diesel ICEV (43.2 mg/V·km). However, in vehicles equipped with low-metallic (LM) brake pads, the total PM10 EF of the EV (49.2–57.7 mg/V·km) was comparable or lower than those of the gasoline ICEV (56.3 mg/V·km) and diesel ICEV (57.2 mg/V·km). When secondary PM emissions were included, the EF was always significantly lower for the EV than ICEVs. The total PM10 EF of the EV (47.7–57.7 mg/V·km) was lower than those of the gasoline ICEV (56.5–70.5 mg/V·km) and diesel ICEV (58.0–72.0 mg/V·km). Since secondary PM particles are mostly of submicron size, the EFs of the PM2.5 fraction of the ICEVs (28.7–33.0 mg/V·km) were two times higher than those of the EV (13.9–17.4 mg/V·km).
Komentuoti:
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąDemagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
Komentuoti:
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąDemagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.
- Carbon monoxide (CO) — cars emit carbon monoxide when fuel is burned. Breathing air with a high concentration of CO affects critical organs like your heart and brain. According to the Environmental Protection Agency, as much as 95 percent of all CO emissions in cities may come from motor vehicle exhaust.
- Nitrogen dioxide (NO2) — when fuel burns, nitrogen and oxygen react with each other and form nitrogen oxides (NOx). Nitrogen Dioxide (NO2) forms from emissions from cars, trucks, buses, power plants and off-road equipment. Breathing air with a high concentration of NO2 can affect the respiratory system.
Komentuoti:
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
Lietuva iki 2050 planuoja nuo šiuo metu sunaudojamų 11TWh elektros energijos poreikis pakils iki 74TWh. Tad manau galvojama ne vien tik apie vienos degalinės pakeitimui prie greitkelio, neišjungiant elektros miestelyje.
https://enmin.lrv.lt/lt/naujienos/en...rali-valstybe/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kažkada visas pasaulis šiko, bet kaip sakoma pradėk nuo savęs, o ne vadovaukis logika kitas šika vidurį gatvės, šiksiu ir aš. Blogai, kad įvedė užstato sistemą ir dingo didžioji dalis taros, aš dar įvesčiau likusiai tarai ir vienkartiniams kavos puodeliams kurių pilnos pakelės, bet gal nereikia juk Indija juk nesitvarko? Pažiūrėk į mūsų paplūdimius, miškus, pakeles ir Afrikos ar Indijos kur maloniau?
Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.
Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.
Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: