Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/

    čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
    Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.

    Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
    Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

    Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
    Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

    Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

    Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
    Paskutinis taisė thomcius; 2024.07.31, 10:18.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
    https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/

    čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
    tai prašyčiau pataisyt WikiPediką, nes meluoja rupūžės baisiai

    In atmospheric chemistry, NOx is shorthand for nitric oxide (NO) and nitrogen dioxide (NO2), the nitrogen oxides that are most relevant for air pollution.[1][2] These gases contribute to the formation of smog and acid rain, as well as affecting tropospheric ozone.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Stabdžių kaladėlių dulkių EV mažai generuoja (kaip ir hibridai) dėl intensyvaus regeneracinio stabdymo.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
    Ne, jie matavo absoliuciai viska - padangas, kaladeles, varykli etc. Isvada - EV yra geriau nei VDV PM2.5 tarsos atveju, net prie ju didesnes mases. Todel EV yra daug geriau zmoniu sveikatai visais tarsos aspektais: NO2, CO, ir PM2.5

    Va citata is tyrimo:
    Our study showed that the total PM EF of the EV was significantly lower than that of the gasoline ICEV and diesel ICEV, when secondary exhaust PM was included in the determination. Therefore, the replacement of ICEVs by EVs can improve air quality and reduce the adverse impact of PM on human health

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
    Ne tik stabdžių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.
    Nu tarkim, bet teiginis kad is EV yra daugiau PM2.5 vistiek yra melas ir demagogija:
    When only primary exhaust PM emissions were considered in vehicles equipped with non-asbestos organic (NAO) brake pads, the total PM10 EF of the EV (47.7–49.3 mg/V·km) was 10–17 % higher than those of the gasoline ICEV (42.3 mg/V·km) and diesel ICEV (43.2 mg/V·km). However, in vehicles equipped with low-metallic (LM) brake pads, the total PM10 EF of the EV (49.2–57.7 mg/V·km) was comparable or lower than those of the gasoline ICEV (56.3 mg/V·km) and diesel ICEV (57.2 mg/V·km). When secondary PM emissions were included, the EF was always significantly lower for the EV than ICEVs. The total PM10 EF of the EV (47.7–57.7 mg/V·km) was lower than those of the gasoline ICEV (56.5–70.5 mg/V·km) and diesel ICEV (58.0–72.0 mg/V·km). Since secondary PM particles are mostly of submicron size, the EFs of the PM2.5 fraction of the ICEVs (28.7–33.0 mg/V·km) were two times higher than those of the EV (13.9–17.4 mg/V·km).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
    Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
    vital7777 net nekalbėjo apie smogą, skaitykit kas parašyta.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
    nei CO nei NO2 nesukelia smogo.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.
    Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
    1. Carbon monoxide (CO) — cars emit carbon monoxide when fuel is burned. Breathing air with a high concentration of CO affects critical organs like your heart and brain. According to the Environmental Protection Agency, as much as 95 percent of all CO emissions in cities may come from motor vehicle exhaust.
    2. Nitrogen dioxide (NO2) — when fuel burns, nitrogen and oxygen react with each other and form nitrogen oxides (NOx). Nitrogen Dioxide (NO2) forms from emissions from cars, trucks, buses, power plants and off-road equipment. Breathing air with a high concentration of NO2 can affect the respiratory system.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Pas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
    Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
    Telsa Lietuvoje nepardavinėjama (tik per perdarvinėtojus).
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV
    O kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
    Nesikeičia, transpotas nebuvo to smogo priežastis. Pagrindinė priežastis buvo ir yra - pramonė.


    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
    su EV bent jau dyzelis miestuose nesmirdėtų po nosim, taigi negalima sakyti kad neveikia

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
    Man tai patinka pririšti kamšteliai - kai iškrenta iš rankų, nebereikia nupūsti prieš užsukant

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
    tai prie ko čia tada tie kamšteliai, šiaudeliai ir Indija? Deja ne visi buteliai surinkti, tie kurie nepatenka į depozitą, nemažai mėtosi ten kur jų neturėtų būti.

    Lietuva iki 2050 planuoja nuo šiuo metu sunaudojamų 11TWh elektros energijos poreikis pakils iki 74TWh. Tad manau galvojama ne vien tik apie vienos degalinės pakeitimui prie greitkelio, neišjungiant elektros miestelyje.
    https://enmin.lrv.lt/lt/naujienos/en...rali-valstybe/

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kažkada visas pasaulis šiko, bet kaip sakoma pradėk nuo savęs, o ne vadovaukis logika kitas šika vidurį gatvės, šiksiu ir aš. Blogai, kad įvedė užstato sistemą ir dingo didžioji dalis taros, aš dar įvesčiau likusiai tarai ir vienkartiniams kavos puodeliams kurių pilnos pakelės, bet gal nereikia juk Indija juk nesitvarko? Pažiūrėk į mūsų paplūdimius, miškus, pakeles ir Afrikos ar Indijos kur maloniau?
    Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
    Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.

    Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.
    Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Įdomus pašnekovas ir jo pamąstymai apie elektromobilius, na gal klausimai ne specialisto.

    Paskutinis taisė thomcius; 2024.07.29, 17:20.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
    kažkada visas pasaulis šiko, bet kaip sakoma pradėk nuo savęs, o ne vadovaukis logika kitas šika vidurį gatvės, šiksiu ir aš. Blogai, kad įvedė užstato sistemą ir dingo didžioji dalis taros, aš dar įvesčiau likusiai tarai ir vienkartiniams kavos puodeliams kurių pilnos pakelės, bet gal nereikia juk Indija juk nesitvarko? Pažiūrėk į mūsų paplūdimius, miškus, pakeles ir Afrikos ar Indijos kur maloniau?
    Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
    Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.

    Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Kokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?
    Aš gyvenu daugiabutyje ir tikrai galėčiau įsirengti vietelę krovimui. Kuo toliau, tuo daugiau norinčių, t.y. daugiau galimybių susimesti ir pasidaryti. Šiuo metu daugumą sudaro VDV, tad ir vietų krautis nėra įrengiama kiekviename sename kieme. Bet plugshare žemėlapyje matosi kad rasti kur tikrai įmanoma, tik ne po langais. O darbo metu tikrai yra neprastos galimybės tiems, kas dirba ofisuose. Šalimais stovintis senesnis ofisas neseniai išplėtė savo krovimą - turėjo tik dvi vietas, dabar pastatė dar 4 ar 6. Visa tai vyksta šiandien.

    O kas bus netolimoje ateityje? Kai už litrą reikės mokėti 3 eurus (kaip kad prognozuoja kai kurie, už 3-6 metų), kaip manote, į kurią pusę keisis situacija?

    Komentuoti:

Working...
X