Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    ID.3 dvieju metu senumo gali nupirkti uz 18000 €
    ID.4 dvieju metu senumo uz 23000 €

    Click image for larger version

Name:	image_139721.png
Views:	198
Size:	122,6 kB
ID:	2104190
    Su baterija tinkama tik po miestą važinėti...

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    ID.3 dvieju metu senumo gali nupirkti uz 18000 € (naujas nuo 43500)
    ID.4 dvieju metu senumo uz 23000 € (naujas nuo 49900)

    Click image for larger version  Name:	image_139721.png Views:	3 Size:	122,6 kB ID:	2104190

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Ford irgi stabdo EV gamyba, Ford F-150 EV niekas nenori pirkti, per brangus lyginant su F-150 ICE.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-01-15 101900.png
Views:	189
Size:	47,9 kB
ID:	2104186

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    ir tik pyst skambutis "Mama, papuoliau į avariją. Atvežk 10,000 Eur". Reikia lėkti, baterija tuščia, čia ir paaiškėja kuo blogas EV.
    Pala tai jūs skambučių aferistais tikite?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

    Jis nėra geresnis.
    Bet kai domiesi Volkswagen ID.5 ir pamatai Hongqi E-HS9, tai Volkswagen nebeatrodo patrauklus.

    Lyginant su EQS SUV, kuom konkrečiai Hongqi prastesnis? Nes atrodo tos pačios klasės automobilis, bet ne tiek pat gerai išdirbtas. Iš kitos pusės - gerokai pigesnis, turėsi atliekamų 80k kitiems dalykams. Antrai mašinai, jachtai ar kam nori.

    Pažiūrėk kokiom kainom Kinijos gamintojai ateina į Europą. Ir Hongqi gali nusiderėti iki 600k (53k eurų).
    Tai kas, kad ateina? Huawei, Xiaomi ir visi kiti huomi irgi atėjo su mažomis kainomis. Šiai dienai už mažą kainą kiniškas dalykas bus š, o normalus daiktas kainuos normalius pinigus. O kai moki normalius pinigus, nebėra prasmės pirkti kažką kinietiško

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    jau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
    Jis nėra geresnis.
    Bet kai domiesi Volkswagen ID.5 ir pamatai Hongqi E-HS9, tai Volkswagen nebeatrodo patrauklus.

    Lyginant su EQS SUV, kuom konkrečiai Hongqi prastesnis? Nes atrodo tos pačios klasės automobilis, bet ne tiek pat gerai išdirbtas. Iš kitos pusės - gerokai pigesnis, turėsi atliekamų 80k kitiems dalykams. Antrai mašinai, jachtai ar kam nori.

    Pažiūrėk kokiom kainom Kinijos gamintojai ateina į Europą. Ir Hongqi gali nusiderėti iki 600k (53k eurų).
    Attached Files
    Paskutinis taisė T-K-K; 2024.01.14, 18:12.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    jau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
    Todėl švedai ir perka kaip karštas bandeles, pardavimai jau lenkia Mercedes EQS : https://www.car.info/en-se/stats/com...v&cumulative=0
    Rusiškai nemoku visiškai, tai rusų "jutūbėse" nesilankau.

    Bjørn Nyland – Hongqi E-HS9 120 kWh Exclusive+ range test https://www.youtube.com/watch?v=-Ny4gITMus4

    Man Bjørn Nyland stilius nelabai patinka, bet yra gerų dalykų. Labai praktiška informacija pas jį. Mačiau kad šitame forume yra kam Bjørn Nyland labai patinka.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    jau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
    Todėl švedai ir perka kaip karštas bandeles, pardavimai jau lenkia Mercedes EQS : https://www.car.info/en-se/stats/com...v&cumulative=0

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Baisus irgi kaip X7

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    a rimtai?
    Taip, rimtai.

    Standartinė kaina buvo 900k, o gal 1M, neprisimenu.
    Dabar pasidarė 700k, bet atiduoda ir už 600k.
    VIršuj Švedijos kronom.
    Tai taip, 50k eurų.

    Kai žiūri Mercedes EQS SUV už 150k ir pamatai kad konkuruojamtis Hongqi už 50k...
    Jie nėra vienodi, bet EQS ne 3x geresnis...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Švedijoje apie 50k naujas.
    100 kWh baterija, dydžio kaip BMW X7.



    ​​​​​​
    ​​​​​
    a rimtai?

    This time, the campaign prices will apply to a limited number of cars until September 30, according to Hedin Bil.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Ilgiem atstumam CityBee labai neapsimoka.
    Turėti EV ir ilgus atstumus važinėti su CityBee...

    ​​​​
    Ne taip supratai. Cityby paminėjau "ekstra atvejams", o ne ilgiems atstumams. Ilgus atstumus gali susiplanuoti, važiuoti su nakvyne ir pan.
    Citiby reikalingas jei grįžti su tuščiu EV, pastatai kad pradėtų krauti 01:00 pigiu tarifu, ir tik pyst skambutis "Mama, papuoliau į avariją. Atvežk 10,000 Eur". Reikia lėkti, baterija tuščia, čia ir paaiškėja kuo blogas EV.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    15+ Kinijos elektromobilių gamintojų pardavinėja savo produkciją Švedijoje. Stebina jų noras ir sugebėjimas daryti akcijas ir kainas nuleidinėti iki 30k eurų.
    https://carup.se/prisras-pa-kina-bil...-kr-i-sverige/

    Keli laikraščiai spekuliuoja kad čia galėtų būti Kinijos subsidijuojamas price-dumping, kai pardavinėjama žemiau savikainos ir ne-Kinijos gamintojams nėra šansų konkuruoti.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Švedijoje apie 50k naujas.
    100 kWh baterija, dydžio kaip BMW X7.

    Nu står det klart att importören Hedin Bil också sänker priset för Hongqi E-HS9 tillfälligt. Priset ligger nu på 599 000 kronor.
    https://www.vibilagare.se/nyheter/ho...0-kr-billigare
    ​​​​​​
    ​​​​​
    Attached Files

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Va kieno sąskaita Kinijos automobilių gamintojai augs Europoje. Nežinau kiek gamintojų įeina į Stellantis konglomeratą, bet daug. Ir dauguma sunkiai pakonkuruos su BYD, Xiaomi ar Zeekr.
    ​​​​





    Ir Japonijos automobilių gamintojų irgi.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Biden Announces $623 Million In Funding For 7,500 Charging Plugs
    https://insideevs.com/news/704272/bi...plugs-funding/
    Lietuvos skalėje čia būtų 7500 / 330 * 2,8 = 64
    Sudėjus juos keliuose tarp 10 didžiausių Lietuvos miestų, krovimo situacija labai pagerėtų.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied

    Ilgiem atstumam CityBee labai neapsimoka.
    Turėti EV ir ilgus atstumus važinėti su CityBee...

    ​​​​

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu turi nuosavą automobilį ir vis tiek reikia imti citybee, tai kažkas negerai su tavo automobiliu.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Svarstau EV.
    Kas konkrečiai negerai, jeigu yra galimybė krauti namie?
    Jei baterijos užtenka tokiam atstumui kiek paprastai važiuoji per dieną, tai OK. Ekstra atveju pasiimsi taksi/citybee.
    "Negerai" darosi jei reikia važinėti daugiau ir ne tik po Vilnių ar A1. Netgi ir A1 būna nuotykių, kai stotelės užimtos arba neveikia.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    nes krovimas greitose stotelėse brangus.
    Kraunasi stotelėse klientai patys, tai nėra Herco Operating Costs.
    Operating Costs buvo avarijos (vairuotojai nepratę prie galingų ir dinamiškų EV arba specialiai "sportuoja"). Dėl to brangus draudimas.
    Hertz netgi užsakė spec. versijas su apribota galia ir maksimaliu greičiu, bet tai nepadėjo.

    Komentuoti:

Working...
X