Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.
Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą
Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.
Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.
Gal taip atrodo po perekūpinio tiuningo atsuktom ridom. Pavienių nenusisekusių modelių irgi visais laikais būdavo.
Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.
Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.
Nelogiškai man tokie pamastymai atrodo. Europoje irgi nemažai lizinguojančių 3-5 metams.
O ką kiniškas ar europinis salonas darys po 3-5 metų su automobiliu? Bandys parduoti, taigi antrinė rinka visur svarbi.
Paskelbta Norvegijos naujų automobilių pardavimo statistika. Na kadangi ~90% naujų automobilių - elektriniai, turbūt tinka į šią temą. Perkamiausi modeliai Tesla Y, Tesla 3, Volvo EX30 ir VW ID.4. Nustebino Toyota BZ4X aukštoje 5 vietoje. Kiniečiai sudaro nykstamai mažą procentą.
Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.
Ten Panasonic mažos batarkės, tikrai nepasimoka imt, nes nepakeliausi su tokiu arba seną LR arba LFP SR+ nuo 2021Q1, o už tokią kainą asmeniškai rinkčiaus ID3 pro S.
Tokio amžiaus EV neaišku kokia baterijos būklė gali būt, kiek laiko stovėjo su iškrauta ir pan. Rizika, kad gali sugest, o keitimas brangus.
Paskelbta Norvegijos naujų automobilių pardavimo statistika. Na kadangi ~90% naujų automobilių - elektriniai, turbūt tinka į šią temą. Perkamiausi modeliai Tesla Y, Tesla 3, Volvo EX30 ir VW ID.4. Nustebino Toyota BZ4X aukštoje 5 vietoje. Kiniečiai sudaro nykstamai mažą procentą.
Tesla Model 3 stipriai atpigęs.
Nelabai senas apie 17k, nedaug nuvažiavęs apie 20k.
Ten Panasonic mažos batarkės, tikrai nepasimoka imt, nes nepakeliausi su tokiu arba seną LR arba LFP SR+ nuo 2021Q1, o už tokią kainą asmeniškai rinkčiaus ID3 pro S.
Komentuoti: