Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.
    Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
    Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.

    Komentuoti:


  • shimon
    replied
    Car of the Year rinkimai, TopGear ir What Car išrinko Renault 5 / Alpine 290 metų automobiliu:

    https://www.caroftheyear.org/index.php
    https://www.topgear.com/car-news/202...gearcom-awards
    https://www.whatcar.com/news/car-of-...-winner/n25379

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na kompiuteriai tai prastas pavyzdys, nes jų antrinė rinka labai aktyvi ir 2 metų senumo dalis gali parduoti beveik be kainos nuvertėjimo.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    5 metų senumo automobilio bijot?
    Taip, nes garantinis pasibaigęs, o automobilius dabar gamina, kad patikimai tarnautų tik tam tikrai ridai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    5 metų senumo automobilio bijot?
    Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tokio amžiaus EV neaišku kokia baterijos būklė gali būt, kiek laiko stovėjo su iškrauta ir pan. Rizika, kad gali sugest, o keitimas brangus.
    5 metų senumo automobilio bijot?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.
    Gal taip atrodo po perekūpinio tiuningo atsuktom ridom. Pavienių nenusisekusių modelių irgi visais laikais būdavo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.
    Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nelogiškai man tokie pamastymai atrodo. Europoje irgi nemažai lizinguojančių 3-5 metams.
    O ką kiniškas ar europinis salonas darys po 3-5 metų su automobiliu? Bandys parduoti, taigi antrinė rinka visur svarbi.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Paskelbta Norvegijos naujų automobilių pardavimo statistika. Na kadangi ~90% naujų automobilių - elektriniai, turbūt tinka į šią temą. Perkamiausi modeliai Tesla Y, Tesla 3, Volvo EX30 ir VW ID.4. Nustebino Toyota BZ4X aukštoje 5 vietoje. Kiniečiai sudaro nykstamai mažą procentą.



    Click image for larger version

Name:	perkamiausi_modeliai_Norvegija_2024.png
Views:	383
Size:	102,4 kB
ID:	2179644
    https://ofv.no/aktuelt/2025/nybilsal...er-var-elbiler
    Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    Ten Panasonic mažos batarkės, tikrai nepasimoka imt, nes nepakeliausi su tokiu arba seną LR arba LFP SR+ nuo 2021Q1, o už tokią kainą asmeniškai rinkčiaus ID3 pro S.
    Tokio amžiaus EV neaišku kokia baterijos būklė gali būt, kiek laiko stovėjo su iškrauta ir pan. Rizika, kad gali sugest, o keitimas brangus.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Paskelbta Norvegijos naujų automobilių pardavimo statistika. Na kadangi ~90% naujų automobilių - elektriniai, turbūt tinka į šią temą. Perkamiausi modeliai Tesla Y, Tesla 3, Volvo EX30 ir VW ID.4. Nustebino Toyota BZ4X aukštoje 5 vietoje. Kiniečiai sudaro nykstamai mažą procentą.



    Click image for larger version

Name:	perkamiausi_modeliai_Norvegija_2024.png
Views:	383
Size:	102,4 kB
ID:	2179644
    https://ofv.no/aktuelt/2025/nybilsal...er-var-elbiler

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Tesla Model 3 stipriai atpigęs.
    Nelabai senas apie 17k, nedaug nuvažiavęs apie 20k.
    Ten Panasonic mažos batarkės, tikrai nepasimoka imt, nes nepakeliausi su tokiu arba seną LR arba LFP SR+ nuo 2021Q1, o už tokią kainą asmeniškai rinkčiaus ID3 pro S.
    Paskutinis taisė transpondster; 2025.01.27, 20:45.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Tesla Model 3 stipriai atpigęs.
    Nelabai senas apie 17k, nedaug nuvažiavęs apie 20k.


    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-27 at 11.57.36.png
Views:	450
Size:	196,3 kB
ID:	2179564

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Švedijoje jau gana daug BYD parduotuvių, bet patys automobiliai nėra populiarūs.
    Ir kaina nekonkurencinga, bent jau kol kas.

    BYD parduotuvės Švedijoje:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-27 at 13.58.16.png
Views:	511
Size:	626,5 kB
ID:	2179532


    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.01.27, 13:59.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    ką sužinosiu?
    Maksimalią krovimo galią vatais.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    o nueik iki spintos ir pažiūrėk kiek amperų saugiklis ir padaugink iš 230
    ką sužinosiu?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    su teslomis iš Amerikos čia yra tradicinė komedija. dar ir krovimo jungtis tokia, kokios čia nerasi... belieka keisti įkroviklius.

    p.s. ne dalink įvado kilovatus, o nueik iki spintos ir pažiūrėk kiek amperų saugiklis ir padaugink iš 230

    Komentuoti:

Working...
X