Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Koks gavosi maršrutas su kokiais sustojimais? Pagal greitį čia ir su VDV su 1x sustojimu užsipilt kuro/kavos reikia daug sėkmės tokį greitį išlaikyti.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
na kam nesąmonęs išradinėt, gal tada jau vandenilio EV jau geriau
https://www.bbc.com/future/article/2...eed-to-plug-in
Komentuoti:
-
-
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Šitiek išsėdėjus be sustojimų irgi būtų neblogas hemorojus
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?
- EV batarkės techniniai parametrai ?
- belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
Paskutinis taisė transpondster; 2024.03.02, 17:10.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąIš policy pusės tai ne automobilius naikinti reikėtų, o VT pagerinti tiek, kad kad daug kas automobilio net nenorėtų. Ypač tie, kur be šeimų. Amsterdame ar Stokholme daug kas automobilio net nenori.
Dažnai nenori ir tie, kuriem automobilis nepadarytų jokios finansinės naštos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Panašiai kaip Afrikoje ar prie komunizmo. Progresas
Komentuoti:
-
Iš policy pusės tai ne automobilius naikinti reikėtų, o VT pagerinti tiek, kad kad daug kas automobilio net nenorėtų. Ypač tie, kur be šeimų. Amsterdame ar Stokholme daug kas automobilio net nenori.
Dažnai nenori ir tie, kuriem automobilis nepadarytų jokios finansinės naštos.Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.02, 15:59.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia yra labai plati, kompleksiška ir su kitomis temomis persipynus problema. Prie kiekvieno automobilio įkroviklio nepastatysi, bet tiek ir nereikia - pirmyn atgal į darbą gali nuvažiuoti 2-3 kartus su viena įkrova, jau iš karto atkrenta daugiau nei pusė įkroviklių. Tada dar sumažini automobilių kiekį su geru viešuoju transportu, kad nereiktų šiaip sau važinėtis, ir tada įkroviklių skaičius nebeatrodys toks neįgyvendinamai didelis.
Aišku, dabar skaitot ir juokiatės, nes tokie dalykai skamba kaip iš sapnų karalystės, tačiau uždraudus VDV, problemos, į kurias atrodo neįmanoma gauti reakcijos iš valdžiažmogių (VT, daugiabučių kiemai ir pan.) bus priverstinai „išspręstos“ - automobilių turės apmažėti:
„Pigaus 200 000 km iš Vokietijos“ nebeliks, nes pas visus atrofavę akumuliatoriai, o namų kiemuose liks tik tiek automobilių, kiek įmanoma įkrauti vietoje, nes elektromobilių degalinėje kaina per brangi (užtat atkris tie, kuriems automobilis tėra „nice to have“ arba tie, kurie neišgali mokėti už greitą krovimą).
Tokio mano galvos scenarijaus atveju viskas grįš atgal į pusiausvyros būseną - automobilį turi tie, kam jo realiai reikia, galbūt vienas ant šeimos su vaikais, kitoms kelionėms bus naudojamas mikromobilumo priemonės arba viešasis transportas. Spėčiau kad neretai Lietuvos žmonės primiršta, jog dabartinė automobilizacija miestuose nėra normali.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?
- EV batarkės techniniai parametrai ?
- EV batarkės moduliarizacija ir sukeitimas dalimis "pakrovimo" vietoje ?
- tiesiog EV automobilių share'inimas per krovimo vietas - ala "pasiimi pakrautą" ?
- belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
- Kažkokiu būdu sutvarkant El.tinklus taip, kad būtų galios ir jungčių kraut tokiems mikrorajonams kaip Perkūnkiemis ?
- kt ?
Kas įvyks greičiau (jei įvyks) ir kur reiktų dėti pastangas ?
Aišku, dabar skaitot ir juokiatės, nes tokie dalykai skamba kaip iš sapnų karalystės, tačiau uždraudus VDV, problemos, į kurias atrodo neįmanoma gauti reakcijos iš valdžiažmogių (VT, daugiabučių kiemai ir pan.) bus priverstinai „išspręstos“ - automobilių turės apmažėti:
„Pigaus 200 000 km iš Vokietijos“ nebeliks, nes pas visus atrofavę akumuliatoriai, o namų kiemuose liks tik tiek automobilių, kiek įmanoma įkrauti vietoje, nes elektromobilių degalinėje kaina per brangi (užtat atkris tie, kuriems automobilis tėra „nice to have“ arba tie, kurie neišgali mokėti už greitą krovimą).
Tokio mano galvos scenarijaus atveju viskas grįš atgal į pusiausvyros būseną - automobilį turi tie, kam jo realiai reikia, galbūt vienas ant šeimos su vaikais, kitoms kelionėms bus naudojamas mikromobilumo priemonės arba viešasis transportas. Spėčiau kad neretai Lietuvos žmonės primiršta, jog dabartinė automobilizacija miestuose nėra normali.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Iki nulio nieks neiškrauna ir įkrova yra rekomenduojama iki 80. Jeigu čia skaičiuotojai siūlo greitai pasikrauti po 10 kWh (rašau kaip prašei), tai su tokia sėkme stosi kas 30 km krautis. Sėkmės, matyt čia laisvo oro direktorių pilna.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąBatarkės ilgaamžiškumui daug geriau, jog tu stoji įsikrauti 10 kWh, o ne varysi iki 0% ir krausi iki 100%.
p.s. jei kalbi apie kWh tai ir rašyk kWh, o ne KW.
Komentuoti:
-
-
Gerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?
- EV batarkės techniniai parametrai ?
- EV batarkės moduliarizacija ir sukeitimas dalimis "pakrovimo" vietoje ?
- tiesiog EV automobilių share'inimas per krovimo vietas - ala "pasiimi pakrautą" ?
- belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
- Kažkokiu būdu sutvarkant El.tinklus taip, kad būtų galios ir jungčių kraut tokiems mikrorajonams kaip Perkūnkiemis ?
- kt ?
Kas įvyks greičiau (jei įvyks) ir kur reiktų dėti pastangas ?
Komentuoti:
Komentuoti: