Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Zeekr įkurta 2021 metais ir šiemet planuoja parduoti 700k elektromobilių.
    Čia Volvo dydžio EV gamintojas užaugintas per penkmetį. Kinietiški tempai.
    Viena - planuoti, kita - parduoti.
    Bet jei vienkartinius EV gamins iš š..o ir pagaliukų, gražiai nudažys - šiemet kažkiek parduos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Trumpo administracija stabdo elektromobilių plėtrą: naikinamos įkrovimo stotelės, išparduodami elektromobiliai

    JAV prezidentas Donaldas Trumpas pareikalavo pašalinti apie 8 000 įkrovimo stotelių ir atsisakyti valstybės naudojamų elektromobilių.

    Dar prieš kelerius metus elektromobilių plėtra buvo vienas pagrindinių ankstesniojo prezidento Joe Bideno administracijos prioritetų. Generalinė administracijos tarnyba (GSA) buvo atsakinga už perėjimą prie tvaresnio transporto, palaipsniui atsisakant vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių.

    Pagal šį planą buvo numatyta, kad iš 650 000 valstybės valdomų transporto priemonių daugiau nei pusė palaipsniui bus pakeista elektromobiliais. Dar 2024 m. kovą GSA buvo užsakiusi daugiau nei 58 000 elektromobilių ir pradėjusi įrengti 25 000 naujų įkrovimo stotelių.

    Tačiau dabar D. Trumpo administracija šiuos planus visiškai sustabdė. Nurodyta parduoti elektromobilius, kuriuos GSA įsigijo pagal J. Bideno programą, taip pat išmontuoti daugelį jau veikiančių įkrovimo stotelių, kurios buvo naudojamos ne tik vyriausybinėms transporto priemonėms, bet ir federalinių darbuotojų asmeniniams elektromobiliams krauti.

    Pasikeitė administracija, pasikeitė prioritetai

    D. Trumpas dar per rinkimų kampaniją žadėjo atsisakyti J. Bideno propaguotos elektromobilių politikos, o tapęs prezidentu ėmėsi konkrečių veiksmų.

    Jau sustabdytas 5 mlrd. dolerių vertės federalinis projektas, skirtas naujų viešųjų įkrovimo stotelių diegimui. Be to, paskelbta, kad artimiausiu metu bus panaikintos visos valstybės subsidijos elektromobilių pirkėjams.

    Dabartinė D. Trumpo administracija taip pat faktiškai atsisakė J. Bideno priimto „Inflation Reduction Act“ įstatymo tikslų, kurie numatė 975 mln. dolerių investicijas į tvarią energetiką ir federalinių pastatų modernizavimą.

    Vienas pagrindinių šio plano siekių buvo iki 2045 m. pasiekti visišką anglies dvideginio emisijų neutralumą, o elektromobiliai ir jų įkrovimo infrastruktūra sudarė svarbią šio plano dalį.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nusisukę nuo fašistinės Teslos, norvegai atrado Toyota EV. (juokauju, iš tikro jie laukia atnaujinto Y modelio. Model 3 jau atnaujintas, jį neblogai perka ir toliau.)

    Norway January 2025 – models:
    Pos Model Jan-25 % /24 Dec FY24
    1 Toyota bZ4X 1,188 12.7% + 780.0% 35 5
    2 VW ID.4 830 8.9% + 391.1% 3 4
    3 Nissan Ariya 544 5.8% + 197.3% 8 7
    4 VW ID.3 537 5.7% + 347.5% 14 8
    5 VW ID.7 490 5.2% + 759.6% 5 14
    6 Tesla Model Y 361 3.9% – 62.5% 1 1
    7 Tesla Model 3 324 3.5% + 126.6% 2 2
    8 BMW i4 243 2.6% + 507.5% 10 13
    9 Ford Explorer 221 2.4% + 10950.0% 23 26
    10 Volvo EX30 213 2.3% + 124.2% 4 3
    .
    Pilnas sąrašas su 169 modeliais čia: https://bestsellingcarsblog.com/2025...x-in-top-spot/
    Paskutinis taisė gerietis; 2025.02.15, 20:03.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Taigi paėmė gatavą Lynk gaminį, užvadino Zeekr, ir vualia: "nematytas progresas".
    Na taip, o Lynk ant Volvo pastatytas.
    Pvz Lynk 01:

    The Lynk 01 will share much of its components with the Volvo XC40, including its electrical architecture, engines and safety systems.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Zeekr įkurta 2021 metais ir šiemet planuoja parduoti 700k elektromobilių.
    Čia Volvo dydžio EV gamintojas užaugintas per penkmetį. Kinietiški tempai.

    Zeekr yra Geely grupės įmonė, tai turi nemažą užnugarį, bet penkių metų progresas visvien imponuoja.
    Jau turi modernias gamyklas, HQ, pardavimų tinklą ir konkurencingus produktus.
    Aha, ėmė ir atsirado iš niekur, sukonstravo savo automobilius :-)

    Iš Wiki:

    Zeekr started delivering the 001 model in October 2021 a vehicle originally planned to be launched by sister brand Lynk & Co.
    Taigi paėmė gatavą Lynk gaminį, užvadino Zeekr, ir vualia: "nematytas progresas".

    Beje, nėra jiems dar net 4 metų "Zeekr was founded in March 2021".

    Žinoma galima teigti kad Kinijos automobilių pramonė vystosi dideliais tempais, bet per daug žavėtis reikia su saiku.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Zeekr įkurta 2021 metais ir šiemet planuoja parduoti 700k elektromobilių.
    Čia Volvo dydžio EV gamintojas užaugintas per penkmetį. Kinietiški tempai.

    Zeekr yra Geely grupės įmonė, tai turi nemažą užnugarį, bet penkių metų progresas visvien imponuoja.
    Jau turi modernias gamyklas, HQ, pardavimų tinklą ir konkurencingus produktus.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.14, 20:50.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Paprastas benzas, viskas labai gerai lyginant su analogiškos klasės vokiškais/prancūziškais auto, kurias tenka važinėti citybee, sėdynės patogios, multimedia gerai veikia nelagina, garso sistema nebloga, el. bagažinė, tik pats variklis sąlyginai neekonomiškas/negalingas. P.S. sumaišiau markę, šita buvo auto MG:
    Pernai Italijoje ir aš tokį MG vadeliojau (visiškai naują) - na nebuvau visiškai patenkintas - labai keista komplektacija - dideli ratai, odinės sėdynės ir t.t., o elementarios klimato kontrolės nėra - turi kaitaliot temperatūra ir pūtimo stiprumą pats ir dar ant ekrano specialiam meniu (nėra fiziniu suktukų), kas važiuojant su android auto/car play buvo rimtas pain in the ass. Europiečiai bent sugeba į ekrano apačia klimato nustatymus padėt, kad nereiktų kaskart specialaus meniu kviest.

    Visa kita džiugino - komforto pakako, galios pakako (kažkoks turbobenzas), dydis irgi tiko.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Taj Mahal

    Elektrinis ar VDV?
    Kaip įspūdžiai?
    Paprastas benzas, viskas labai gerai lyginant su analogiškos klasės vokiškais/prancūziškais auto, kurias tenka važinėti citybee, sėdynės patogios, multimedia gerai veikia nelagina, garso sistema nebloga, el. bagažinė, tik pats variklis sąlyginai neekonomiškas/negalingas. P.S. sumaišiau markę, šita buvo auto MG:

    Paskutinis taisė Lettered; 2025.02.10, 18:32.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal

    Šitas geras.
    EV krovimo kainos realiai.

    P.S. Cituojama komentare turima omeny kWh, ne KW, bet ne esmė.
    Čia ne realiai, o ekstrymas, jei norisi piltis Ionity - perki subscription, jei ne - yra A1 netoli kryžkalnio Ignitis už 0,44-0,49, yra ir pigesnių.


    Click image for larger version

Name:	Kryžkalnis_Screenshot 2025-02-10 191034.png
Views:	349
Size:	213,0 kB
ID:	2182593

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
    Kas Kinijoj dedasi neįsivaizduoju. Bet įdomu koks gautųsi pasaulinis vaizdas atmetus tuos pievose suparkuotus bet registruotus elektromobilius.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
    Tikiu kad kinai prigamina (nes partija liepė).


    Did Nio lose $35000 per car?

    And none of it is profitable – far from it. Nio lost US$835 million from April through June, or US$35,000 (S$48,000) for each car it sold. Nio and other companies in China's sprawling electric car sector have formidable government backing that allows them to withstand such losses and keep growing.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Yra naivuoliai ir yra tikintys kiniečių statistika.
    Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Yra naivuoliai ir yra tikintys kiniečių statistika.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė shimon Rodyti pranešimą
    Gerai Teslos pardavimai Europoj krenta - https://www.reuters.com/business/aut...ry-2025-02-04/
    Europoj visų EV pardavimai stipriai krito, bet bendrai pasaulyje Tesla aiški lyderė, artimiausius europietiškus konkurentus VW lenkia 2,5 karto.

    Po to, kai Tesla viesulu įsiveržė į automobilių rinką, kiti gamintojai vis žadėjo pagaminti ir rinkai pasiūlyti "tesla žudiką" (tesla killer).
    Buvo ir tokių kaip Volkswagen, kurie sakė, kad tikrai pavys ir aplenks Tesla. Vienas iš 2021 metais išsakytų VW planų - iki 2025 tapti EV rinkos pasauliniu lyderių.
    Šiandien už lango - 2025. Spėkite, kurioje vietoje EV pardavimų pasaulinėje statistikoje yra Volkswagen? Penkta vieta su beveik 7% rinkos. Kaip ten su ta lyderyste?
    Panašu, kad visi tradiciniai gamintojai taikydamiesi į Tesla pamiršo, kad į rinką gali ateiti ir juos aplenkti kiti žaidėjai...
    Kaip gi atrodo praėjusių metų EV pardavimų penketukas?
    1. Tesla - 16.5%
    2. BYD - 16.3%
    3. Geely-Volvo - 8.5%
    4. SAIC - 7.6%
    5. Volkswagen - 6.9%
    https://www.facebook.com/100Procentu...N2iTNvGKbnXUel

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ok, aš kalbėjau tik apie automobilius, kad yra šiaip A+ klasės elektronikos sutinku.
    Galbūt per anksti pasakiau kad jau yra A+ kinietiškų elektromobilių. Ant popieriaus ir apžvalgose, jie jau atrodo A+, bet galbūt ne viskas yra auksas, kas auksu žiba. Manau kad tik laiko klausimas kada bus ne vienas A+ kinietiškas elektromobilis, jei dar nėra. Be to, įsitvirtinti telefonų gamyboje mano nuomone yra sunkiau nei automobilių gamyboje. Ir telefonuose, apart Apple, Google ir Samsung, praktiškai vien Kinijos gamintojai.

    3 ne Kinijos gamintojai ir 10+ Kinijos.
    Neskaičiuoju tokių kaip HTC, Asus ar Sony nes pasaulinė rinkos dalis arčiau 0% nei 1%.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Prisegiau truputį nuotraukų.
    Kuris čia nėra A+ pagal kainą/kokybę ir kodėl?
    Ok, aš kalbėjau tik apie automobilius, kad yra šiaip A+ klasės elektronikos sutinku.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    P.S. tekstas mėlynas be nuorodos nėra.
    Nebuvo nuorodos, galėjau protingiau pasirinkti spalvą.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Mes turbūt naudojame skirtingas skales kas yra vertas A+.
    Prisegiau truputį nuotraukų.
    Kuris čia nėra A+ pagal kainą/kokybę ir kodėl?



    Click image for larger version  Name:	E4.png Views:	0 Size:	421,4 kB ID:	2181397 Click image for larger version

Name:	D1.jpg
Views:	496
Size:	495,7 kB
ID:	2181413 Click image for larger version  Name:	D100.jpg Views:	0 Size:	225,0 kB ID:	2181412 Click image for larger version  Name:	D2.jpg Views:	0 Size:	77,4 kB ID:	2181396 Click image for larger version  Name:	D3.jpg Views:	0 Size:	128,8 kB ID:	2181395 Click image for larger version  Name:	D11.jpg Views:	0 Size:	137,0 kB ID:	2181394 Click image for larger version  Name:	D5.jpg Views:	0 Size:	427,6 kB ID:	2181398 Click image for larger version  Name:	E2.png Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	2181399 Click image for larger version  Name:	E1.png Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	2181401 Click image for larger version  Name:	E3.png Views:	0 Size:	1,34 MB ID:	2181402 Click image for larger version  Name:	F1.jpg Views:	0 Size:	134,4 kB ID:	2181404 Click image for larger version  Name:	F2.png Views:	0 Size:	241,7 kB ID:	2181405 Click image for larger version  Name:	F3.jpg Views:	0 Size:	546,7 kB ID:	2181406 Click image for larger version  Name:	G1.png Views:	0 Size:	3,18 MB ID:	2181407
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.05, 12:15.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Turėjau omenyje kad yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos, neturėtų būti keista jeigu yra ir labai kokybiškų kinietiškų EV.
    .
    Mes turbūt naudojame skirtingas skales kas yra vertas A+.

    P.S. tekstas mėlynas be nuorodos nėra.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Turbūt todėl, kad tai būtų melas?

    A+ autmobilius šiais laikais gamina nebent Japonai.
    Turėjau omenyje kad yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos, neturėtų būti keista jeigu yra ir labai kokybiškų kinietiškų EV.

    gerietis parodytame filmuke pas Xiaomi SU7 staiga nustoja veikti stabdžiai, avarijos metu nesuveikia oro pagalvės ir per smulkią avariją stipriai sulūžta vairuotojo kėdė. Dar toli iki A+. Bet nebūčiau nustebęs jeigu jau nedaug laiko liko iki kol Xiaomi elektromobiliai pasieks A+.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Trumpas užvažiavo ant elektromobilių, EU irgi svarstys kaip stabdyti arklius kad išgelbėti tradicinių tąršių automobilių pramonę.

    Komentuoti:

Working...
X