Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Manau daroma klaidinga prielaida kad Bentley yra šventas ir nepajudinamas.
    Internete randu kad Bentley Continental GT gamintojo rekomenduojama kaina (MSRP) yra nuo 329k eurų.

    Bentley neužilgo pradės gaminti EV.
    Sakykime atsiranda kinietiškas EV, kuris labai panašus dydžiu, funkcionalumu ir visais techniniais parametrais bet kainuoja mažiau nei 50%.
    Dabar tokios situacijos nėra, bet neabejoju kad bus.
    Va tada ir pasimatys ar "Bentley galintis įpirkti žmogus rimtai svarstys kažkokį kinietišką brendą".
    Manau kad taip, ir manau kad nėra abejonių.
    Bentley niekas neperka dėl dizaino ar technologijų. Perkama dėl statuso savam smaukaratyje. Vargu ar kinietiška elektryčka artimiausiu metu taps statuso simboliu.

    Čia kaip su telefonais. Kai kuriuose sluoksniuose mėgsta pasimatuot telefonais. Bet kiek teko matyt kaip taisyklė matuojamasi aifonais 1337 giga max. O kinietiški atitikmenys kažkaip nenaudojami pasimatavimui. Nors paieškojus turbūt būtų galima rast visokių paauksuotų ir t.t. ekskliuzyvų.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Kalbant apie "holy shit" momentus, mobiliųjų telefonų rinkoje tai buvo su OnePlus One (2014) ir Huawei P9 (2016).
    Nuo tada Kinijos gamintojai pradėjo labai sparčiai užiminėti pasaulinę telefonų rinką.
    Šiandien nekyla abejonių kad didelis procentas technologiškai geriausių telefonų yra iš Kinijos gamintojų, pvz:
    • Huawei Mate XT Ultimate
    • Oppo Find X8 Ultra
    • Honor Magic V5
    • Xiaomi Mix Flip 2
    • vivo X200 Pro mini
    • ir kt.
    Ir Kinijos gamintojai, nepaisant sankcijų ir muitų, turi daugiau nei 50% pasaulinės rinkos.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar tikrai nėra? Nio ET9 jau kaip ir parduodamas, bent jau Kinijoje, kuri yra ir pagrindinė Bentley rinka.
    Sakyčiau kad ne ir tvirtas ne. Vienas iš pagrindinių Bentley ir Rolls Royce išskiriamųjų bruožų yra "road presence". Nio ET9 to "road presence" neturi. Sakyčiau kad jis yra arti Volvo ES90, Mercedes EQS, Xpeng P7 ir panašių.

    Ir Nio dar neturi kažkokios "halo car", viskas yra mass market, tame tarpe ir brangiausi modeliai. Nio ET9 dar nėra reali Bentley alternatyva.

    Iš to kiek žinau, sakyčiau kad Yangwang U9 arčiausiai segmento su Aston Martin, Maserati ar Bentley, bet dar irgi ne. Dar nebuvo "holy shit" momento, kaip mass market'e buvo su pvz. Xiaomi SU7 ir YU7.

    Paskutinis taisė DJ+; 2025.07.12, 11:19.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ar tikrai nėra? Nio ET9 jau kaip ir parduodamas, bent jau Kinijoje, kuri yra ir pagrindinė Bentley rinka.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Manau daroma klaidinga prielaida kad Bentley yra šventas ir nepajudinamas.
    Internete randu kad Bentley Continental GT gamintojo rekomenduojama kaina (MSRP) yra nuo 329k eurų.

    Bentley neužilgo pradės gaminti EV.
    Sakykime atsiranda kinietiškas EV, kuris labai panašus dydžiu, funkcionalumu ir visais techniniais parametrais bet kainuoja mažiau nei 50%.
    Dabar tokios situacijos nėra, bet neabejoju kad bus.
    Va tada ir pasimatys ar "Bentley galintis įpirkti žmogus rimtai svarstys kažkokį kinietišką brendą".
    Manau kad taip, ir manau kad nėra abejonių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Daroma klaidinga prielaida, kad Bentley galintis įpirkti žmogus rimtai svarstys kažkokį Denzo ar kitą išvardintą kaip alternatyvą.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tokie gamintojai kaip Bentley, AM ar Maserati ne į masinės gamybos rinką taiko o b ūtent į tą segmentą kuris perka dėl dizaino vienetinius automobilius. Masinės gamybos segmente jie jau seniai nekonkuruoja (ar niekada ir nekonkuravo maserati atveju).
    Būtent ką ir rašiau.

    Logika labai paprasta – dizainą ir ekskliuzyvą yra gerokai lengviau padaryti nei konkurencingą masinės gamybos elektromobilį. Ir jau yra Kinijos gamintojų kurie taikosi į šį segmentą – Denza, Maextro, Yangwang ir kt.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tokie gamintojai kaip Bentley, AM ar Maserati ne į masinės gamybos rinką taiko o b ūtent į tą segmentą kuris perka dėl dizaino vienetinius automobilius. Masinės gamybos segmente jie jau seniai nekonkuruoja (ar niekada ir nekonkuravo maserati atveju).

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Bentley po poros metų pradės pardavinėti elektromobilius, čia pirmas dizaino pavyzdys:








    Manau kad gamintojams kaip Bentley, Aston Martin ar Maserati bus sunku atlaikyti konkurenciją, kai atsiras daugiau konkuruojančių gamintojų iš Kinijos. Porsche į šitą grupę nepapuola, bet net Porsche jau šiandien susiduria su sunkumais, dėl konkurencijos iš Kinijos.

    Logika labai paprasta – dizainą ir ekskliuzyvą yra gerokai lengviau padaryti nei konkurencingą masinės gamybos elektromobilį. Ir jau yra Kinijos gamintojų kurie taikosi į šį segmentą – Denza, Maextro, Yangwang ir kt.
    Paskutinis taisė DJ+; 2025.07.10, 19:40.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Pamažu baigias "žaliasis" hoaxas. Tuoj ir CO2 nebebus tarša o vėl pataps traša kaip visada ir buvo.
    Dėl ko tokią nesąmonę sugalvojot? Europoje jei ir atleidinėja ribojimus, tai tik dėl Europos gamintojų nesugebėjimo adaptuotis, niekas neneigia jog tarša yra tarša (na nebent tokie facebook lygio komentarai kaip pats rašai)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Pamažu baigias "žaliasis" hoaxas. Tuoj ir CO2 nebebus tarša o vėl pataps traša kaip visada ir buvo.
    Klausimas, ar bus nuimti draudimai VDV varikliams Europoje.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Pamažu baigias "žaliasis" hoaxas. Tuoj ir CO2 nebebus tarša o vėl pataps traša kaip visada ir buvo.

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Miesto sąlygomis elektromobilis išmeta mažesnį kietųjų dalelių taršos kiekį.

    https://www.sciencedaily.com/release...0210153743.htm
    The models showed that with more traffic, electric vehicles produce less non-exhaust emissions than their gasoline-powered counterparts. The trend, however, is reversed when less traffic is on the road. Electric vehicles will produce more non-exhaust emissions compared to gasoline vehicles when there is less traffic. Overall, the study suggests that if at least 15 percent of driving occurs in city conditions, electric vehicles produce less non-exhaust particulate matter emissions than gasoline-powered vehicles
    Reikia apmokestinti be proto didelius visureigius, kuriuos žmonės perka dėl mados.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    šiuo atveju kalbama apie savivaldybės lygio sprendimą skirti lengvatą statyti automobilį miesto centre.


    Jei mes norime eiti žaliuju kursu, tai automobilių (visų rušių) turi mažėti. Jau ką ką, bet sunkesnius pirkti reikia kaip įmanoma labiau neskatinti. Būtent nuo svorio priklauso padangu devėjimasis, kuris yra pagrindinis kietujų dalelių taršos šalitnis mieste. Automobiliai turi būti kaip įmanoma lengvesni.
    Nuo svorio dar labai priklauso keliamas triukšmas. 50-60km/h greičiu važiuojantis Q8 Etron ar Tesla kelia tikrai daug didesnį triukšmą nei benzininė Toyota yaris. Pastebėjau tą ne kartą vedžiodamas šunį pakelėje. Ir kuo greičiau važiuoja sunkus EV, tuo didesnį triukšmą jis kelią.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Valstybės lygio sprendimai skirti ar neskirti lengvatas nėra grindžiami svarstymu, ar lengvata skiriama automobiliui, ar ne.
    šiuo atveju kalbama apie savivaldybės lygio sprendimą skirti lengvatą statyti automobilį miesto centre.

    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Taip, tu labai gerai pastebėjai, elektromobilis yra automobilis! tik jei mes norime eiti "žaliuoju kursu", mes turime kažkaip žmones paskatinti pirkti brangesnius, sunkesnius, trumpesnį atstumą nuvažiuojančius, žymiai labiau prarandančius vertę elektromobilius/automobilius. Privalumus tokius, kaip "tylus važiavimas" ar "dinamika" pasakyk tiems kurie vairuoja 1,9tdi passat'ą ar 3,0d čipuotą BMW su išpjautais katalizatoriais ir DPF.
    Jei mes norime eiti žaliuju kursu, tai automobilių (visų rušių) turi mažėti. Jau ką ką, bet sunkesnius pirkti reikia kaip įmanoma labiau neskatinti. Būtent nuo svorio priklauso padangu devėjimasis, kuris yra pagrindinis kietujų dalelių taršos šalitnis mieste. Automobiliai turi būti kaip įmanoma lengvesni.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau čia teisingas pastebėjimas, miestui reikia prižiūrėti gatves, išlaikyti mokyklas į kurias eina fiktyviai mieste prisiregistravusių tėvų vaikai ir pan., tad tikrai savo noru reikėjo jungtis prie miesto.
    Jei fiktyviai prisiregistravę mieste, tai ir GPM eina miestui. Čia labiau rajonas galėtų skųstis, kad drožia rajono infrastruktūrą, nors mokesčius miestui sumoka.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Dėl sutaupymo nesutinku. Mano sklypas buvo tikrai brangesnis nei Romainiuose ar Sargėnuose. Panaši kaina kaip Šilainiuose.
    Na tai kas, kad negyvename? Bet įmonės, kuriose dirbame, registruotos Kaune. Tai dabar mums ieškoti darbo, rajone? Kiek miestiečių dirbančių rajone?
    Manau čia teisingas pastebėjimas, miestui reikia prižiūrėti gatves, išlaikyti mokyklas į kurias eina fiktyviai mieste prisiregistravusių tėvų vaikai ir pan., tad tikrai savo noru reikėjo jungtis prie miesto.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Gyvendamas kaime jau iskart sutaupei, nes daznu atveju sklypai pigesni ir bustai taip pat. O gyvendamas mieste gauni alternatyva automobiliui, tai viesaji trasporta, kur masinos isvis galima netureti. Kas del parkavimo, tai Kaunas gerai ir daro, kad saviems nemokamai leis statyt, o visiems kitiems ne. As uz.
    Rajoniniams Kaunas siule jungtis prie miesto, bet nesutikot, tai nematau del ko galima cia butu pykti ar reiksti neigiama nuomone, nes tu Kaune negyveni, o tik dirbi ar zmona dirba.
    Dėl sutaupymo nesutinku. Mano sklypas buvo tikrai brangesnis nei Romainiuose ar Sargėnuose. Panaši kaina kaip Šilainiuose.
    Na tai kas, kad negyvename? Bet įmonės, kuriose dirbame, registruotos Kaune. Tai dabar mums ieškoti darbo, rajone? Kiek miestiečių dirbančių rajone?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Ka reiškia "civilizuotu"? Aš greičiau pasiekiu miesto senamiestį, nei tie "civilizuoti" iš Šilainių, Eigulių ar Petrašūnų. Pas mane 500m spinduliu yra 4 skirtingi prekybos centrai pilno dydžio. 1km spinduliu yra 2 mokyklos, 2 darželiai.
    Gyvendamas kaime jau iskart sutaupei, nes daznu atveju sklypai pigesni ir bustai taip pat. O gyvendamas mieste gauni alternatyva automobiliui, tai viesaji trasporta, kur masinos isvis galima netureti. Kas del parkavimo, tai Kaunas gerai ir daro, kad saviems nemokamai leis statyt, o visiems kitiems ne. As uz.
    Rajoniniams Kaunas siule jungtis prie miesto, bet nesutikot, tai nematau del ko galima cia butu pykti ar reiksti neigiama nuomone, nes tu Kaune negyveni, o tik dirbi ar zmona dirba.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šiuo atveju tai nėra valstybės sprendimas. Tiesiog einamasis savivaldos nutarimas.

    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Taip, tu labai gerai pastebėjai, elektromobilis yra automobilis! tik jei mes norime eiti "žaliuoju kursu", mes turime kažkaip žmones paskatinti pirkti brangesnius, sunkesnius, trumpesnį atstumą nuvažiuojančius, žymiai labiau prarandančius vertę elektromobilius/automobilius.
    Pastebime, kad pasaulis jau išeina iš žaliojo kurso (o kai kas juo ir nėjo niekada), ir niekas jau nieko nebeskatins, kaip nebūtų liūdna.
    Paskutinis taisė Sula; 2025.07.09, 09:29.

    Komentuoti:

Working...
X