Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
    tikrai ne

    Click image for larger version

Name:	NICHTVERWENDENAudiUnfall.jpg
Views:	299
Size:	101,2 kB
ID:	2116294

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.
    nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    O ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?
    Matyt nelabai.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.

    Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.
    O ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
    Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.

    Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
    Na viskas priklauso nuo pačios eksploatacijos - jeigu krauti reikia retai ir lėtai nes važinėjama tik į darbą ir atgal, tai baterija bus geresnės būklės po x kilometrų negu kasdien krauta baterija po du kartus autostrados greitajame įkroviklyje. Kiek geresnės būklės - reiktų atsiversti mokslinius tiriamuosius popierius, tačiau aišku jog pasidaro atvirkščiai, lyginant su VDV - jeigu VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
    Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
    Pas mane dešimt metų senumo ir dar neturėjo nei vienos iš šitų problemų. Čia gal kai perki atsuktą lavoną

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
    Įprastai šitie dalykai laiko apie 200-300k, jeigu normaliai važinėjama. Bendra suma apie 5k, jeigu dedant viską naujo ir nerestauruoto arba keiti viską oficialiai, o ir tą sumą ne iš karto sumoki. Sėkmės pakeičiant kėbule sumontuotas elektromobilių baterijas už 5k

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
    + stabdžiai
    + metinis tepalų+filtro keitimas, jei mašina siekia 8+ metų turbūt ir duslintuvą pavirint reikia (nebent mėgsti "sportinio" bezdėjimo garsą")
    + visos po kapotu esančios suyrančios detalės, kurios kas 5-8 metus vis tiek turi būti pakeistos (žarnelės, diržai ir pan.)

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
    Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.

    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.

    Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
    Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
    Klausimas dėl greitesnio EV nuvertėjimo. Manau kad EV ir VDV pakaba, salono komforto įranga ir t.t. yra analogiški. Kai kurie EV modeliai apskritai yra VDV automobilių klonai.
    IMHO bėda ne tik kainoje, bet kol kas eksploatacijos ir remonto patogume.
    Ir apskritai mitas, kad EV "nuvertės žymiai lėčiau".
    Paskutinis taisė Sula; 2024.03.09, 08:59.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
    Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.

    Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.
    Ten tie nurašymai tai cirko lygmens, nubrozdina baterijos dugną, tada iš karto oficialus atstovas pradeda sekti pasakėlę „reikia keisti bateriją“. T.y. nereikia nei kažkokio prakirtimo, gali peršokti aikštelėje bordiūrą, perbrėžti dugną, ir jau būsi „nurašytas“. Didėjant EV procentui į tokius atvejus niekas nebekreips dėmesio, o jei ir kreips, tai lietuviai žinos iš kur pasirūpinti beveik naujomis baterijomis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.
    Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko
    Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied

    March 7 (Reuters)
    Battery electric vehicles will be, on average, cheaper to produce than a comparable internal combustion engine by 2027 thanks to new manufacturing methods that are lowering production costs, market research firm Gartner said on Thursday. Gartner expects production costs to drop considerably faster than the costs of batteries, which are the most expensive part of an EV and account for around 40% of the vehicle's price.
    Jau ne pirmą kartą skelbiama kad EV taps pigesni nei VDV. Dabar Gartner teigia kad tai įvyks 3 metų bėgyje.

    Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.09, 08:21. Priežastis: skelbima ➡️ skelbiama

    Komentuoti:

Working...
X