Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taj Mahal
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Viskas atrodo tikrai neblogai. Techninė pusė - įspūdinga.
    Yra tik keli esminiai klausimai:
    • Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
    • Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
    • Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.
    Xiaomi 14 Ultra apžvalgoje mini kad telefone pilna visokių reklamų. Ateina notifikacijos kuriose reklamos ir t..t
    Visiškas šimtaprocentinis dealbreakeris bet kokiam telefone, net labiausiai biudžetiniame.
    O šitas telefonas kainuoja 1500 eurų. Kartais Xiaomi software sprendimai mažų mažiausiai stebina...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Taj Mahal
    Xiaomi SU7 labai imponuoja.
    Apart tai kad elektromobilis rinks belekiek duomenų apie tave ir juos slapta perduos Kinijos žvalgybai, automobilis labai imponuoja.



    Revieweris/ apžvalgininkas geras ir apžvalga padaryta gerai.
    Telescope: Xiaomi SU7 Review (Youtube)
    Viskas atrodo tikrai neblogai. Techninė pusė - įspūdinga.
    Yra tik keli esminiai klausimai:
    • Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
    • Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
    • Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Automobilių koncernas „Stellantis“, valdantis tokius ženklus, kaip „Fiat“, „Jeep“, „Chrysler“, „Peugeot“ ir kitus, pirmasis iš Vakarų šalių gamintojų gavo teisę gaminti, eksportuoti ir pardavinėti Kinijos bendrovės „Leapmotor“ automobilius už Kinijos ribų. „Leapmotor“ elektromobiliai bus gaminami „Stellantis“ partnerių Tychos gamykloje Pietų Lenkijoje, du anoniminiais likti panorusius šaltinius cituoja „Reuters“.
    Teigiama, kad „Leapmotor T03“ – elektrinio mažylio – gamyba šioje gamykloje gali prasidėti jau birželio gale. Teigiama, kad čia automobilis bus surenkamas iš atsigabentų jau pagamintų ir surinkimui paruoštų mazgų.
    Tychos gamykla turėtų užtikrinti, kad gamybos kaštai bus nedideli. Tai labai svarbu, kadangi iš čia iškeliausiantys elektromobiliai yra sukurti taip, kad juos įpirktų daugelis vairuotojų. Šią gamyklą „Stellantis“ pasirinko dar praėjusiais metais, kai pasirašė su Kinijos gamintoju susitarimą dėl bendros veiklos.
    https://www.vz.lt/laisvalaikis/autom...rsla-su-kinais

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    James May (buvęs Top Gear vedėjas) pasako savo nuomonę apie EV. Įdomu, gerai pagrindžia ir nedaug minučių.
    TLDR: EV laikas dar nepribrendo.


    Šitas geras!





    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Fisker jau pasamdė bankroto konsultantus.
    The first company, Fisker Automotive, filed for bankruptcy in 2013. Fisker's share price has fallen over 97% since it went public in 2020
    WSJ
    Man keistai atrodo kad Fisker neturi savo gamybos ir net neplanuoja turėti.
    Dabar juos gamina Austrijoje (Magna Steyr, Graz).
    Bet šiaip gaila jeigu išnyks.



    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Yra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:
    • 1000+ arklio galių
    • 100+ kWh baterija
    • 800+ km nuvažiuojamas atstumas
    • 800+ V architektūra (871V)
    • Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
    • 1276 Nm
    • 0-100 km/h per 1,98s
    • Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
    Kiek manot kainuoja brangiausia versija?
    Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)
    Europoje standartiškai bus 2x.
    Šiuo metu Xiaomi 14 Kinijoje 400-500 eur, o Europoje 900-1000. Panašiai ir su kitais Xiaomi gaminiais.

    Ir jeigu šita mašina Europoje kainuos dvigubai, t.y. apie 100k, tai jau nėra taip patrauklu.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied

    Leapmotor T03

    Gamins Lenkijoje, bandys būti pigiausias EV Europoje.



    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied


    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Neue Klasse, rinkoje nuo 2025 pabaigos.
    Ką manom?



    ​​​​​​​
    ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    James May (buvęs Top Gear vedėjas) pasako savo nuomonę apie EV. Įdomu, gerai pagrindžia ir nedaug minučių.
    TLDR: EV laikas dar nepribrendo.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied


    Yra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:
    • 1000+ arklio galių
    • 100+ kWh baterija
    • 800+ km nuvažiuojamas atstumas
    • 800+ V architektūra (871V)
    • Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
    • 1276 Nm
    • 0-100 km/h per 1,98s
    • Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
    Kiek manot kainuoja brangiausia versija?
    Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)
    Paskutinis taisė T-K-K; 2024.03.19, 20:53. Priežastis: Patiksliniau kad spec ir kaina galioja brangiausiai versijai.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    EV fronte daug naujienų
    1. Hertz direktorius atleistas už tai kad pripirko EV ir flopino.
    2. Švedijoje stipriai krito EV paklausa. Nežinau kodėl, nes krovimo infrastruktūra 10x geresnė nei Lietuvoje.
    3. Xiaomi pirmas blynas – Xiaomi SU7, ankstyvose apžvalgose įvardinamas kaip 10/10 automobilis.
    4. EV po truputį eina link to kad bus pigesni nei VDV.
      Tesla ir toliau žada $25k EV, Škoda jau parodė savo $25k EV – Škoda Epiq. Panašu kad taikomasi į bestseller:į.
    5. Lietuvos EV pasiūla toliau labai stipriai atsilieka nuo Olandijos, Norvegijos, Švedijos. Pastarose šalyse yra žymiai didesnis EV modelių pasirinkimas.
    6. Kinijoje EV rinka labai dinamiška, per paskutinį pusmetį daug naujų modelių, daug naujų gamintojų, daug joint-ventures, daug techninių inovacijų ir daug bankrotų.



    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Dėl lengvesnio benzinų įšilimo turėtų lengviau valytis filtrai ir bus mažiau bėdų nei su DPF.
    Dyzeliai niekaip neįtakoja klimato kaitą. Klimato kaitą įtakoja tik benzai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal
    Fisker Ocean jau pradėjo "deliveries".
    Fisker jau pasamdė bankroto konsultantus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kaip filtras įtakoja įšilimą? Ir kodėl dėl lengvesnio įšilimo yra daugiau problemų?
    Dėl lengvesnio benzinų įšilimo turėtų lengviau valytis filtrai ir bus mažiau bėdų nei su DPF.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nu va, jau ir naujus benzinus sugadino. Bet gal bus mažiau problemų dėl lengvesnio benzino įšilimo.
    Kaip filtras įtakoja įšilimą? Ir kodėl dėl lengvesnio įšilimo yra daugiau problemų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF
    Nu va, jau ir naujus benzinus sugadino. Bet gal bus mažiau problemų dėl lengvesnio benzino įšilimo.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
    Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
    Kiek tokių yra? 0,5%?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Nereikia postinti nuorodas į pornosaitus.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2024.03.11, 12:08.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?
    Gal pravers:
    https://gprivate.com/64gfl

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai".
    Kas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?

    Komentuoti:

Working...
X