Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • T-K-K
    replied
    James May (buvęs Top Gear vedėjas) pasako savo nuomonę apie EV. Įdomu, gerai pagrindžia ir nedaug minučių.
    TLDR: EV laikas dar nepribrendo.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied


    Yra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:
    • 1000+ arklio galių
    • 100+ kWh baterija
    • 800+ km nuvažiuojamas atstumas
    • 800+ V architektūra (871V)
    • Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
    • 1276 Nm
    • 0-100 km/h per 1,98s
    • Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
    Kiek manot kainuoja brangiausia versija?
    Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)
    Paskutinis taisė T-K-K; 2024.03.19, 20:53. Priežastis: Patiksliniau kad spec ir kaina galioja brangiausiai versijai.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    EV fronte daug naujienų
    1. Hertz direktorius atleistas už tai kad pripirko EV ir flopino.
    2. Švedijoje stipriai krito EV paklausa. Nežinau kodėl, nes krovimo infrastruktūra 10x geresnė nei Lietuvoje.
    3. Xiaomi pirmas blynas – Xiaomi SU7, ankstyvose apžvalgose įvardinamas kaip 10/10 automobilis.
    4. EV po truputį eina link to kad bus pigesni nei VDV.
      Tesla ir toliau žada $25k EV, Škoda jau parodė savo $25k EV – Škoda Epiq. Panašu kad taikomasi į bestseller:į.
    5. Lietuvos EV pasiūla toliau labai stipriai atsilieka nuo Olandijos, Norvegijos, Švedijos. Pastarose šalyse yra žymiai didesnis EV modelių pasirinkimas.
    6. Kinijoje EV rinka labai dinamiška, per paskutinį pusmetį daug naujų modelių, daug naujų gamintojų, daug joint-ventures, daug techninių inovacijų ir daug bankrotų.



    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Dėl lengvesnio benzinų įšilimo turėtų lengviau valytis filtrai ir bus mažiau bėdų nei su DPF.
    Dyzeliai niekaip neįtakoja klimato kaitą. Klimato kaitą įtakoja tik benzai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal
    Fisker Ocean jau pradėjo "deliveries".
    Fisker jau pasamdė bankroto konsultantus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kaip filtras įtakoja įšilimą? Ir kodėl dėl lengvesnio įšilimo yra daugiau problemų?
    Dėl lengvesnio benzinų įšilimo turėtų lengviau valytis filtrai ir bus mažiau bėdų nei su DPF.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nu va, jau ir naujus benzinus sugadino. Bet gal bus mažiau problemų dėl lengvesnio benzino įšilimo.
    Kaip filtras įtakoja įšilimą? Ir kodėl dėl lengvesnio įšilimo yra daugiau problemų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF
    Nu va, jau ir naujus benzinus sugadino. Bet gal bus mažiau problemų dėl lengvesnio benzino įšilimo.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
    Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
    Kiek tokių yra? 0,5%?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Nereikia postinti nuorodas į pornosaitus.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2024.03.11, 12:08.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?
    Gal pravers:
    https://gprivate.com/64gfl

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai".
    Kas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
    tikrai ne

    Click image for larger version

Name:	NICHTVERWENDENAudiUnfall.jpg
Views:	391
Size:	101,2 kB
ID:	2116294

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.
    nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    O ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?
    Matyt nelabai.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.

    Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.
    O ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
    Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.

    Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
    Na viskas priklauso nuo pačios eksploatacijos - jeigu krauti reikia retai ir lėtai nes važinėjama tik į darbą ir atgal, tai baterija bus geresnės būklės po x kilometrų negu kasdien krauta baterija po du kartus autostrados greitajame įkroviklyje. Kiek geresnės būklės - reiktų atsiversti mokslinius tiriamuosius popierius, tačiau aišku jog pasidaro atvirkščiai, lyginant su VDV - jeigu VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
    Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.

    Komentuoti:

Working...
X