James May (buvęs Top Gear vedėjas) pasako savo nuomonę apie EV. Įdomu, gerai pagrindžia ir nedaug minučių.
TLDR: EV laikas dar nepribrendo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Yra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:- 1000+ arklio galių
- 100+ kWh baterija
- 800+ km nuvažiuojamas atstumas
- 800+ V architektūra (871V)
- Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
- 1276 Nm
- 0-100 km/h per 1,98s
- Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)Paskutinis taisė T-K-K; 2024.03.19, 20:53. Priežastis: Patiksliniau kad spec ir kaina galioja brangiausiai versijai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
EV fronte daug naujienų- Hertz direktorius atleistas už tai kad pripirko EV ir flopino.
- Švedijoje stipriai krito EV paklausa. Nežinau kodėl, nes krovimo infrastruktūra 10x geresnė nei Lietuvoje.
- Xiaomi pirmas blynas – Xiaomi SU7, ankstyvose apžvalgose įvardinamas kaip 10/10 automobilis.
- EV po truputį eina link to kad bus pigesni nei VDV.
Tesla ir toliau žada $25k EV, Škoda jau parodė savo $25k EV – Škoda Epiq. Panašu kad taikomasi į bestseller:į. - Lietuvos EV pasiūla toliau labai stipriai atsilieka nuo Olandijos, Norvegijos, Švedijos. Pastarose šalyse yra žymiai didesnis EV modelių pasirinkimas.
- Kinijoje EV rinka labai dinamiška, per paskutinį pusmetį daug naujų modelių, daug naujų gamintojų, daug joint-ventures, daug techninių inovacijų ir daug bankrotų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDėl lengvesnio benzinų įšilimo turėtų lengviau valytis filtrai ir bus mažiau bėdų nei su DPF.
Komentuoti:
-
Parašė Taj MahalFisker Ocean jau pradėjo "deliveries".
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kaip filtras įtakoja įšilimą? Ir kodėl dėl lengvesnio įšilimo yra daugiau problemų?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nu va, jau ir naujus benzinus sugadino. Bet gal bus mažiau problemų dėl lengvesnio benzino įšilimo.
Komentuoti:
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Aleksio; 2024.03.11, 12:08.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?
https://gprivate.com/64gfl
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTurbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.
Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
Komentuoti:
Komentuoti: