Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Na viskas priklauso nuo pačios eksploatacijos - jeigu krauti reikia retai ir lėtai nes važinėjama tik į darbą ir atgal, tai baterija bus geresnės būklės po x kilometrų negu kasdien krauta baterija po du kartus autostrados greitajame įkroviklyje. Kiek geresnės būklės - reiktų atsiversti mokslinius tiriamuosius popierius, tačiau aišku jog pasidaro atvirkščiai, lyginant su VDV - jeigu VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.
-
Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
Komentuoti:
-
Pas mane dešimt metų senumo ir dar neturėjo nei vienos iš šitų problemų. Čia gal kai perki atsuktą lavonąParašė gerietis Rodyti pranešimą
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įprastai šitie dalykai laiko apie 200-300k, jeigu normaliai važinėjama. Bendra suma apie 5k, jeigu dedant viską naujo ir nerestauruoto arba keiti viską oficialiai, o ir tą sumą ne iš karto sumoki. Sėkmės pakeičiant kėbule sumontuotas elektromobilių baterijas už 5kParašė gerietis Rodyti pranešimą
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
+ stabdžiaiParašė gerietis Rodyti pranešimą
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
+ metinis tepalų+filtro keitimas, jei mašina siekia 8+ metų turbūt ir duslintuvą pavirint reikia (nebent mėgsti "sportinio" bezdėjimo garsą")
+ visos po kapotu esančios suyrančios detalės, kurios kas 5-8 metus vis tiek turi būti pakeistos (žarnelės, diržai ir pan.)
Komentuoti:
-
Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
Komentuoti:
-
Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.
Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
Komentuoti:
-
Klausimas dėl greitesnio EV nuvertėjimo. Manau kad EV ir VDV pakaba, salono komforto įranga ir t.t. yra analogiški. Kai kurie EV modeliai apskritai yra VDV automobilių klonai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
IMHO bėda ne tik kainoje, bet kol kas eksploatacijos ir remonto patogume.
Ir apskritai mitas, kad EV "nuvertės žymiai lėčiau".Paskutinis taisė Sula; 2024.03.09, 09:59.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
Komentuoti:
-
Ten tie nurašymai tai cirko lygmens, nubrozdina baterijos dugną, tada iš karto oficialus atstovas pradeda sekti pasakėlę „reikia keisti bateriją“. T.y. nereikia nei kažkokio prakirtimo, gali peršokti aikštelėje bordiūrą, perbrėžti dugną, ir jau būsi „nurašytas“. Didėjant EV procentui į tokius atvejus niekas nebekreips dėmesio, o jei ir kreips, tai lietuviai žinos iš kur pasirūpinti beveik naujomis baterijomisParašė DJ+ Rodyti pranešimąTaip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.
Komentuoti:
-
Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.
Komentuoti:
-
Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko
Komentuoti:
-
Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jau ne pirmą kartą skelbiama kad EV taps pigesni nei VDV. Dabar Gartner teigia kad tai įvyks 3 metų bėgyje.March 7 (Reuters)
Battery electric vehicles will be, on average, cheaper to produce than a comparable internal combustion engine by 2027 thanks to new manufacturing methods that are lowering production costs, market research firm Gartner said on Thursday. Gartner expects production costs to drop considerably faster than the costs of batteries, which are the most expensive part of an EV and account for around 40% of the vehicle's price.
Komentuoti:
-
Pusiau valstybinė įstaiga, lauk padarymo po pusantrų metųParašė PukiS Rodyti pranešimą
aha, padarė
vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna 
Komentuoti:
-
aha, padarėParašė transpondster Rodyti pranešimą
FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys
vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
Komentuoti:
-
Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaikoParašė DJ+ Rodyti pranešimąŠvedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.
Komentuoti:
-
čia turb9t atėmus top ir bottom buferius, bottom toks nelabai panaudojamas realiom sąlygom:Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
https://www.youtube.com/watch?v=YPCM...dex=15&t=1003s
top matosi kraunant:
https://www.youtube.com/watch?v=xQQ0...mUNF&index=116
ekrane rodo 100%, bet tikrovėj ~96,5%, Teslos top išskyrus soft locki'intus modelius visada tikras 100%, dauguma kitų turi bent kelis procentus paslėptus, tai teoriškai gali leist ateity, bet labai teoriškai
Komentuoti:
Komentuoti: