Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Užtenka paimti kokį xiaomį į rankas ar appsą įsirašyt ir iškart pasimato kiniško softo gerumas.
    EV softą vertini pagal kažkokio neva į rankas paimto Xiami kažkokį appsą? What? Kokias nesąmones čia rašinėji?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.
    Užtenka paimti kokį xiaomį į rankas ar appsą įsirašyt ir iškart pasimato kiniško softo gerumas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą



    Koks idiotas gali pirkti kinišką elektromobilį Europoje, kainuojantį dešimtimis tūkstančių, kurio serviso šiai dienai nėra? Telefoną pakeisti daug nekainuoja, tai kiniečių dominavimas suprantamas. Iki tol, kol neišsigrynins kinietiški elektromobilių gamintojai, visi šitie "super wow, super pigu" yra tik šūdo raugas. Iki kol kinietiškas elektromobilis bus tokios kokybės, kokią dabar turi Lenovo ar Huawei įranga, tol visas šitas seilėjimasis yra tuščias.

    Ir nebesvaikit kokie kiniški yra Lotus, Volvo ar Polestar, jeigu tose įmonėse tik pinigai ir darbo jėga yra kiniška.
    Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Atsimeni mobiliųjų telefonų rinką apie 2000 metus? Buvo gausybė europietiškų gamintojų.
    Nokia, Ericsson, Benefon, Alcatel, Philips, Siemens ir kiti. Neliko nei vieno.
    Neliko ir daugelio kitų kurie kažkada buvo dideli – Motorola, LG, Blackberry, Palm, Qtek ir t.t.
    Motorola, kas liečia telefonų gamybą, šiandien yra Kinijos gamintojo brendas. Kaip ir Nokia, Alcatel, Blackberry ir kiti.

    Šiandien mobiliųjų telefonų rinką sudaro Apple, Samsung ir... dešimtys Kinijos gamintojų.
    Ir kažkas panašaus pradeda darytis su elektromobiliais.

    Per dar nesibaigusius 2023 metus, Norvegijoje parduoti:
    Modelis Vienetai
    MG 4 1449
    MG ZS 852
    MG Marvel R 585
    MG 5 114
    Čia 3000 vienetų per 2023 metus, vien iš MG (SAIC Motor).
    Palyginimui: Renault per tą patį laiką toje pačioje Norvegijoje pardavė 426 elektromobilius.
    Tiesiog konstatuoju faktą kad Kinijos EV gamintojai po truputį ima Europos rinką.

    Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
    Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.

    Visi šitie telefonai buvo tik vienas iš daugelio kiekvienos kompanijos produktų. Patys gamintojai iki šiol egzistuoja. Telefonus kepti daug patirties nereikia, technologijos telefone yra pigios, visa kita - softas. Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose, lyginant su japonais, europiečiais ar amerikiečiais. Kiniški telefonai yra tik momentinis žaisliukas, kuris labai greitai susidėvi būtent dėl softo, kinietiškų telefonų palaikymas yra gana tragiškas. Vienintelis kinas, sakyčiau, normaliai palaikantis savo normalų softą yra Lenovo, bet ir tai greičiausiai dėl to, kad nemažai tos kompanijos ofisų yra Vakaruose.

    Koks idiotas gali pirkti kinišką elektromobilį Europoje, kainuojantį dešimtimis tūkstančių, kurio serviso šiai dienai nėra? Telefoną pakeisti daug nekainuoja, tai kiniečių dominavimas suprantamas. Iki tol, kol neišsigrynins kinietiški elektromobilių gamintojai, visi šitie "super wow, super pigu" yra tik šūdo raugas. Iki kol kinietiškas elektromobilis bus tokios kokybės, kokią dabar turi Lenovo ar Huawei įranga, tol visas šitas seilėjimasis yra tuščias.

    Ir nebesvaikit kokie kiniški yra Lotus, Volvo ar Polestar, jeigu tose įmonėse tik pinigai ir darbo jėga yra kiniška.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    „Net aš, gyvendamas antrame aukšte, sugebu turėti savo atskirą įvadą. Jau nekalbu apie tai, kad pasidaryti įvadą ir krautis elektromobilį galima daugiabutyje“, – pateikė pavyzdį jis. Galbūt vairuotojai paprasčiausiai nežino, kaip pats gali susikurti infrastruktūrą.

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...sinas-29296780

    Kokiais kiekiais ir ką reikia vartoti....
    Jei kalba asmeniniu pavyzdžiu, o ne laužia iš piršto, tai matyt įmanoma. Na turbūt gyvena ne idiotų kvartale, kur parkavimo problemos sprendžiamos šaligatviu ar žole, bet vis tiek.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    „Net aš, gyvendamas antrame aukšte, sugebu turėti savo atskirą įvadą. Jau nekalbu apie tai, kad pasidaryti įvadą ir krautis elektromobilį galima daugiabutyje“, – pateikė pavyzdį jis. Galbūt vairuotojai paprasčiausiai nežino, kaip pats gali susikurti infrastruktūrą.

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...sinas-29296780

    Kokiais kiekiais ir ką reikia vartoti....

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
    Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.
    Nes ES politikai yra bekiaušiai.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Ar tau moka už kinų automobilių pramonės reklamą?
    Modelių statistiką paėmus vienintelis panašus į kiną Polestar2 patenka į Norvegijos Top20 ir pardavimai krenta.

    https://ofv.no/registreringsstatistikk
    Atsimeni mobiliųjų telefonų rinką apie 2000 metus? Buvo gausybė europietiškų gamintojų.
    Nokia, Ericsson, Benefon, Alcatel, Philips, Siemens ir kiti. Neliko nei vieno.
    Neliko ir daugelio kitų kurie kažkada buvo dideli – Motorola, LG, Blackberry, Palm, Qtek ir t.t.
    Motorola, kas liečia telefonų gamybą, šiandien yra Kinijos gamintojo brendas. Kaip ir Nokia, Alcatel, Blackberry ir kiti.

    Šiandien mobiliųjų telefonų rinką sudaro Apple, Samsung ir... dešimtys Kinijos gamintojų.
    Ir kažkas panašaus pradeda darytis su elektromobiliais.

    Per dar nesibaigusius 2023 metus, Norvegijoje parduoti:
    Modelis Vienetai
    MG 4 1449
    MG ZS 852
    MG Marvel R 585
    MG 5 114
    Čia 3000 vienetų per 2023 metus, vien iš MG (SAIC Motor).
    Palyginimui: Renault per tą patį laiką toje pačioje Norvegijoje pardavė 426 elektromobilius.
    Tiesiog konstatuoju faktą kad Kinijos EV gamintojai po truputį ima Europos rinką.

    Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
    Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.


    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.09, 12:28.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Švedijos ir Norvegijos top50 geriausiai parduodamų 2023 metų elektromobilių sąrašuose jau ne vienas ir ne du Kinijos gamintojai.
    Ar tau moka už kinų automobilių pramonės reklamą?
    Modelių statistiką paėmus vienintelis panašus į kiną Polestar2 patenka į Norvegijos Top20 ir pardavimai krenta.

    https://ofv.no/registreringsstatistikk

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Volkswagen užbaigė 4,99% Xpeng pirkimą už €652M.
    Arba kitais žodžiais, VW mano kad Xpeng yra vertas €13B.
    Tai yra daugiau nei Renault kapitalizacija biržoje.


    Nuotrauka iš JAV automobilių žurnalo Motortrend.
    "XPeng P7 First Drive: China’s (Better-Built) Tesla Model S
    "

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Švedijos ir Norvegijos top50 geriausiai parduodamų 2023 metų elektromobilių sąrašuose jau ne vienas ir ne du Kinijos gamintojai.









    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.06, 20:29.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    nuo kada range anxiety priklauso nuo krovimo greičio?
    Visada priklausė. Jeigu gali visur ir greitai pasikrauti tada nebus range anxiety. Jeigu reikia laukti pakrovimo tai tada visada bus problema.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Range anxiety pasibaigs tada, kai bus galima pasikrauti per 5 minutes ir pakrovimo stotelės bus kas 20 km.
    nuo kada range anxiety priklauso nuo krovimo greičio?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Dar porą metų ir pasibaigs "range anxiety".

    Range anxiety pasibaigs tada, kai bus galima pasikrauti per 5 minutes ir pakrovimo stotelės bus kas 20 km.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Tiktoke pradėjo mesti, kad pigūs Taycan naudoti, pažiūrėjau mobile.de tai rimtai 2 su truputį metų senumo, 30kkm rida už pusę naujos kainos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-12-04 112049.png Views:	1 Size:	109,8 kB ID:	2094197
    Naujas kainuoja 95 tūkst. Eur su PVM., tai kažin, ar apsimoka pirkti už tiek naudotą, kuriam dar ir garantija jau pasibaigus...

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Tiktoke pradėjo mesti, kad pigūs Taycan naudoti, pažiūrėjau mobile.de tai rimtai 2 su truputį metų senumo, 30kkm rida už pusę naujos kainos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-12-04 112049.png Views:	1 Size:	109,8 kB ID:	2094197
    buvo versija Taycan su maža ~80 kWh batke, gal čia iš tų?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Tiktoke pradėjo mesti, kad pigūs Taycan naudoti, pažiūrėjau mobile.de tai rimtai 2 su truputį metų senumo, 30kkm rida už pusę naujos kainos
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-04 112049.png
Views:	722
Size:	109,8 kB
ID:	2094197

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Šiandien internetuose pradėjo atsiradinėti Cybertruck apžvalgos.
    Hagerty (Jason Cammisa) apžvalga yra turbūt viena geriausių visam interenete, visose kategorijose.
    Tiesiog wow.
    Gražus holivudinis fast and furious filmukas su 0 aktualios informacijos realiems vartotojams, t.y. kaip sekasi krautis, parkuotis, važinėtis realiomis gatvėmis, o ne drago trasomis, ar patogios sėdynės, ar gera garso izoliacija, valdymo meniu, ar patogi bagažinė, o ne ar gražus dizainas ir t.t.....
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.04, 09:56.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą

    Lėktuvai jau senai su laidžiukais skraido ir kažkaip nenupūna. Plius cybertruc yra pagamintas iš nerūdyjančio plieno skardos o ne minimaliai cinkuotos, tai kol supus cybertruck kitų jau senai nebebus.
    Kai lėktuvus prižiūri šaranistų garažuose tai ir laidai pūna.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Taip.

    Hagerty video is all about that bling.
    And what a bling.
    Kai forma ima viršų prieš turinį. Not for me.

    Komentuoti:

Working...
X