Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 99
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Girdejau kad nuo kitamet nusimato Kaunas - Klaipeda ruozo elektrifikavimas bei Vilnius-Kaunas ruozo modernizavimas - gal kazkas zino daugiau detaliu?
    Ne Kaunas - Klaipėda, o Kaišiadorys - Klaipėda

    Click image for larger version

Name:	1200px-Gele%C5%BEinkelis_Vilnius_Klaip%C4%97da.svg.png
Views:	132
Size:	181,8 kB
ID:	1756840


    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkelių“ pajamos augo 9,7 mln. eurų
    „Lietuvos geležinkeliai“ per tris 2019 metų ketvirčius išankstiniais duomenimis gavo 348,5 mln. eurų pajamų. Tai 9,7 mln. eurų daugiau, nei tuo pačiu periodu pernai, rašoma pranešime žiniasklaidai...

    ...Ši „Lietuvos geležinkelių“ grupės bendrovė per pirmus devynis šių metų mėnesius vežė 0,9 proc. mažiau krovinių – 41,2 mln. tonų. Didžiausios įtakos tam turėjo 16,9 proc. sumažėjęs tranzitinių krovinių (akmens anglies, naftos, maisto produktų) srautas Kaliningrado kryptimi. Taip pat, šiemet sumenko ir naftos bei juodųjų metalų importas per Klaipėdos uostą...

    ...Keleivių vežimo veiklą perėmusi „LG Keleiviams“ bendrovė per pirmus devynis šių metų mėnesius vežė 4,23 mln. keleivių – 10 proc. daugiau, nei tuo pačiu periodu pernai (3,83 mln. keleivių). Populiariausiu Lietuvoje maršrutu keliaujant geležinkeliais išlieka Vilnius – Kaunas. Tuo tarpu maršrutas Kaunas – Marijampolė augo sparčiausiai – 48 proc. daugiau keleivių rinkosi tarp šių dviejų miestų keliauti geležinkeliu...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, aha, o Vilniuje Maxima iš stotis išsinešdino ar buvo išnešdinta. Berods nuo rugsėjo, nes rugpjūtį dar veikė. Tai irgi susiję su šiais naujais LG planais?

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ grįžta prie planų stotyse įrengti kavines

    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ grįžta prie planų stotyse įrengti kavines, tačiau ketina tai padaryti pakvietus privatųjį verslą.

    Pasak bendrovės pranešimo, trylika svarbiausių geležinkelio stočių virs šiuolaikiškomis viešosiomis laisvalaikio bei darbo erdvėmis. Projekto metu numatoma verslui skelbti funkcinių zonų stotyse viešus nuomos aukcionus: maisto, paslaugų, laukiamųjų, bendradarbystės bei renginių erdvių.

    Pasak „Lietuvos geležinkelių“ Turto valdymo paslaugų centro vadovės Daivos Pivoriūnienės, pagrindinis projekto tikslas – suteikti kokybiškesnes paslaugas keleiviams ir pridėtines vertes stotyse įsikūrusiems verslams ir miestų turizmo plėtrai, be to, siekiama užtikrinti augančius keleivių srautus ir efektyvesnę įmonės veiklą.

    „Stotys taps bendravimui, darbui bei laisvalaikiui geriau pritaikytomis vietomis, jose bus pasiekiamos įvairesnės ir kokybiškesnės, šiuolaikinio keliautojo poreikius atitinkančios paslaugos. Visi šie pokyčiai visų pirma orientuoti į keleivius, siekiant suteikti jiems daugiau reikalingų paslaugų“, – pranešime sakė D. Pivoriūnienė.

    Įgyvendinti projektą „Lietuvos geležinkeliai“ rengia konsultacijas su verslu.

    „Tikimės išgirsti verslo pasiūlymus ir patarimus, kaip galima geriau įgyvendinti projektą, kokios galimybės ir galimi sprendimai. Kadangi visoms paslaugoms užtikrinti „Lietuvos geležinkeliai“ skelbs atranką, norime geriau įsiklausyti į dalyvių pastabas, kad galimas dalyvavimas projekte būtų kaip galima aiškesnis ir sklandesnis, o gauti pasiūlymai – maksimaliai konkurencingi ir kokybiški“, – sakė D. Pivoriūnienė.

    Tikslias nuomos aukcionų sąlygas „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja viešai paskelbti po konsultacijų su rinka.

    Sausį bendrovė teigė, kad maisto prekyba ketina užsiimti pati. Viešojoje erdvėje po to kilo pasipiktinimas, esą ši veikla turi būti palikta privačiam verslui, o ne valstybės valdomai įmonei, todėl „Lietuvos geležinkeliai“ šių planų atsisakė.

    https://jp.lt/lietuvos-gelezinkeliai...engti-kavines/

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Girdejau kad nuo kitamet nusimato Kaunas - Klaipeda ruozo elektrifikavimas bei Vilnius-Kaunas ruozo modernizavimas - gal kazkas zino daugiau detaliu?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „LG Cargo“ vadovas: mums sekasi geriau nei latviams
    Valstybės valdomos bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) antrinei krovinių vežimo bendrovei „LG Cargo“ ketinant artimiausiais metais smarkiai padidinti pervežimus, jos vadovas pripažįsta, kad dėl krovinių vyksta aktyvi konkurencija su kitų transporto rūšių vežėjais.

    Egidijus Lazauskas interviu BNS teigė, kad bendrovė sėkmingai konkuruoja su Latvijos geležinkeliais. Tačiau sudaryti kliūčių į Lietuvos rinką ateiti naujiems vežėjams „LG Cargo“ neketina ir ruošiasi dar aštresnei konkurencijai.

    LG Krovinių vežimo direkcijos veiklą neseniai perėmusi „LG Cargo“ planuoja ne tik dideles investicijas į vagonų atnaujinimą ir elektrinius lokomotyvus, bet svarsto ir apie tolesnį veiklos optimizavimą...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81484699

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkelių“ pajamas didina augantys krovinių srautai
    Per pirmuosius penkis šių metų mėnesius „Lietuvos geležinkelių“ grupės pajamos, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, augo 3,6%.

    Kaip praneša įmonė, sausio-gegužės mėnesiais „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su veiklą pradėjusia krovinių vežimo bendrove „LG Cargo“ uždirbo 190,5 mln. Eur pajamų, kai tuo pačiu periodu pernai bendrovės pajamos siekė 183,8 mln. Eur...

    ...Šiemet per penkis mėnesius „LG Cargo“ krovinių vežimo apimtys paaugo 0,6% – iki 22,55 mln. tonų. Palyginti su praėjusiais metais, augimas kiek sulėtėjo – tam didžiausios įtakos turėjo mažėję krovinių apimtys Kaliningrado srities kryptimi – šilta žiema lėmė, jog anglies poreikis buvo mažesnis, anglies kaina rinkoje buvo smarkiai kritusi.

    Tuo tarpu labiausiai (45,5%) augo konteinerių pervežimai – per penkis mėnesius pervežta 62.500 TEU. Tikimasi, jog pervežamų konteinerių kiekį padidins ir nuo birželio mėnesio startuosiantis konteinerių vežimas iš Klaipėdos į Kijevą. Traukinys kursuos kas savaitę ir perveš daugiau kaip po 10.000 TEU kasmet.

    Traukiniai Lietuvoje tampa vis populiaresne susisiekimo priemone keliaujantiems. Per pirmus penkis šių metų mėnesius „Lietuvos geležinkelių“ traukiniais keliavo jau 2,33 mln. keleivių – 17,3% daugiau, nei tuo pačiu periodu prieš metus (1,98 mln.). Populiariausiu maršrutu Vilnius–Kaunas sausio–gegužės mėnesiais keliavo 11,4% daugiau keleivių.
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qpNl2aJk

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Dėl karščių ribojamas traukinių greitis
    Lietuvoje tvyrant karščiams pradėtas riboti traukinių greitis, keleiviams rekomenduojama įvertinti galimus vėlavimus, pranešė valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“.

    „Siekiant užtikrinti eismo saugumą nuo trečiadienio ribojamas visų keleivinių ir krovininių traukinių greitis dienos metu – nuo 14 val. iki 19 val. Tokių priemonių būtina imtis ilgesnį laiką užsitęsus karštiems orams“, – BNS teigė bendrovės atstovė Novilė Valančė.

    Pasak jos, tikslią traukinių vėlavimų trukmę įvardyti sudėtinga, nes iš esmės keičiasi visų (tiek prekinių, tiek keleivinių) traukinių grafikai. Vieni traukinių reisai gali vėluoti kelias minutes, kiti – ir 15–20 minučių...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“: antrinės įmonės veikia nuolat augančios konkurencijos sąlygomis
    IŠVADA: LG antrines įmones reikia grąžinti į LG kaip struktūrinius padalinius.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“: antrinės įmonės veikia nuolat augančios konkurencijos sąlygomis
    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ tvirtina, kad komercines paslaugas teikiančias grupės įmones „LG Cargo“, Geležinkelių tiesimo centras (GTC) ir Vilniaus lokomotyvų remonto depas pripažinus perkančiosiomis organizacijomis, joms būtų sudarytos prastesnės sąlygos konkuruoti rinkoje.

    ...Anot „Lietuvos geležinkelių“, jei „LG Cargo“ klientui prireiktų specifinio tipo vagono, jo įsigijimas pagal viešųjų pirkimų procedūras įprastai truktų nuo 6 iki 12 mėnesių. Be to, toks terminas būtų tik sklandžių pirkimo procedūrų atveju ir jei nebūtų tiekėjų skundžiamas, ar nutraukiamas. Įprastai klientas tiek laiko nesutinka laukti, tad jis pasirinktų kitą vežėją.

    „Maža to, aplinkinių šalių vežėjai, kurie paprastai paslaugas ir prekes įsigyja ne viešųjų pirkimų būdu, o remdamiesi vidaus tvarkomis, rodo didelį susidomėjimą perimti „LG Cargo“ krovinius, kai kurie jų jau vykdo riedmenų sertifikavimo procedūras. Šiuo metu 10 bendrovių turi licencijas važiuoti geležinkeliu Lietuvos teritorijoje“, – teigiama „Lietuvos geležinkelių“ pranešime.

    Preliminariu vertinimu, jei „LG Cargo“ veiklą tęstų kaip perkančioji organizacija, bendrovė prarastų apie trečdalį pajamų per metus – 120 mln. Eur. Didžioji dalis šių lėšų atitektų kitų šalių vežėjams, kurie turėtų esminį konkurencinį pranašumą šiame versle – efektyviau, greičiau įsigyti prekes bei paslaugas. Ilguoju laikotarpiu iškiltų grėsmė ir krovinių vežimo bendrovės išlikimui – tuomet praradimas siektų 400 mln. Eur...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qZ91ae5d

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Birželio 3 dieną prieš teismą stos šilumvežio mašinistas, mirtinai pervažiavęs žmogų, penktadienį pranešė Šiaulių apylinkės teismas.

    Plačiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...mogu-10567248/

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda gabenti konteinerius iš Klaipėdos į Kijevą
    „Lietuvos geležinkelių“ grupės krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ plečia krovinių maršrutų geografiją ir nuo birželio pradės konteinerių vežimą iš Klaipėdos į Kijevą.

    Dėl to antradienį Odesoje susitarė Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkelių bendrovės. Maršruto operatorėmis tapo įmonės „Intermodal Container Service“ ir „Containerships“...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5pJzTL3QT

    Komentuoti:


  • booraz
    replied

    Jūs teisus, ne taip kažkaip pažiūrėjau.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Čia kažkaip galai nesueina. Tai gal geriau neremontuoti esamų, o pirkti dar naujų.
    Vietoje 37,4/44=0,85m€ už lokomotyvo kapitalinį remontą sumokėti ne mažiau 3,5m€ už naują lokomotyvą?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kodėl?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne. LG neužsiims nauja AS ir jos vietoje nestatys savo centrinės būstinės. Ir aplamai kol kas su AS neaišku. Kol kas numatomas tik to skvero, kur McDonalds'as užstatymas (Seinų, Stoties ir Geležinkelio g. trikampio) gal ir pačios Geležinkelio g. bei stoties aikštės rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nebus čia susiję su stoties rekonstrukcijos projektu, kur kartu ir autobusų stotį iškelinės?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG planuoja naują centrinę būstinę Geležinkelio g. Dabartinis pastatas Mindaugo g. būtų parduotas (ar išnuomotas). Tik kur jie planuoja įkišti tą savo naują būstinę Geležinkelio g.? Vietos tai nėra. Pagal vizualizaciją, atrodo, kad ji būtų padaryti depo vietoje, integruojant ir seną depo pastatą. Kur būtų iškeltas depas ir VLRD?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad pagrindinė kliūtis vasarą buvo Vaidotų jungiamosios linijos tiesimas. Dabar jau eismas ja vyksta. Todėl nemanau, kad per Latviją ilgai dar važiuos kroviniai.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Viskas dėl apsileidimo. Praėjo tiek metų, eismas vis intensyvėjo, o pilnas dvikkelis Radviliškio-Kaišiadorių ruože net nesvarstomas. Geriau per Latviją vežt.

    Komentuoti:

Working...
X