Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.

    Ir atstatyt liniją į Liepoją.
    Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...

    https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.
    ES pinigai tuo pačiu ir mūsų pinigai. Visi tie pajungimai reikalauja ir planavimo, žemių paėmimo ir t.t.. Kiek žmogiškųjų resursų nukreipta greta statyti naują vėžę, būtų galima išnaudoti minimuose dalykuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.

    Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.
    ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.
    Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.

    Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.

    Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.
    Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Išlaikymo kaštai.
    O pajamos?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?
    Išlaikymo kaštai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?
    Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.

    Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
    Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.
    Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.
    Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
    Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Vėl gi, apsispręskim, apie ką čia diskutuojam.
    Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Ar ja anksčiau važiavo rusijos tranzitas i kaliningrada?
    Mums rūpi išskirtinai jisai ?
    Šiaip jau tranzitas juda visur, kur įmanoma. Jei nekalbėti apie specialią supaprastintą tvarką.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?
    Vėl gi, apsispręskim, apie ką čia diskutuojam.
    Paskutinis taisė Sula; 2023.09.06, 08:22.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
    Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
    Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
    Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
    Ar ja anksčiau važiavo rusijos tranzitas i kaliningrada?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
    Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Tai sakyk konkrečiau, kokios tarptautinės sutarties kokį punktą pažeistume, ar panašių argumentų.


    Aš nesakau kad Žalimas teisus, gi ir (iš dalies) panašų teisinį precedentą jau turime su išardytu Rengės ruožu ir 20 mln.€ bauda.
    Bet sakant kad Žalimas šiuo klausimu neteisus, norėtųsi konkretumo.
    O kaip pats manai, Lietuvai kiltų problemų, išardžius geležinkelius?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Tuo pačiu klausimas: ar regione yra bėgių šlifavimo mašina? Nes nudėvėjus profilį, yra du keliai - keisti bėgį, arba jį perprofiliuoti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Nes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.
    nuimti ilgabėgiai, išveš po kurio laiko.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Nes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Aš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
    Kas čia gulasi tarp bėgių? Ar apie savižudžius kalbi, kurie tiesog gali bet kurioj kitoj vietoj guktis.

    Komentuoti:

Working...
X