Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...
Išlaidos priežiūrai. Link Liepojos nėra ką vežti, Skuodas irgi atsiveža sunkvežimėliu. Darbėnuose dar akmens skaldykla gal kažkiek duoda krovinių.
Ir gali būti, jos stotys aplink Klaipėdą naudojamos kaip vagonų kaupyklos.
Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...
Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.
Ir atstatyt liniją į Liepoją.
Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...
ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.
ES pinigai tuo pačiu ir mūsų pinigai. Visi tie pajungimai reikalauja ir planavimo, žemių paėmimo ir t.t.. Kiek žmogiškųjų resursų nukreipta greta statyti naują vėžę, būtų galima išnaudoti minimuose dalykuose.
Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.
Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.
ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.
Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.
Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.
Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.
Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.
Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.
Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.
Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.
Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.
Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.
Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.
Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.
Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?
Komentuoti: