Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Vežant traukiniu pervežimo trukmė, žinoma, būtų ilgesnė, bet gal reikšmingai mažesnė pervežimo kaina, lyginant su vilkiko varinėjimu? Gal geležinkeliai konkuruotų pasiūlę žemesnę tonos pervežimo kainą, nes ne tiek jau daug yra krovinių rūšių, kurias vežant labai svarbios kelios ar net keliolika papildomų valandų.
Komentuoti:
-
https://www.vz.lt/transportas-logist...s-ir-klaipedos
Kažkaip nematau didelės prasmės. Vilkikui tai užima 4-5 valandas, traukiniu ko gero bus apie parą? Suprasčiau jei šis krovinys keliauja tolyn ir kur nors Sibire jį pasiima nuo platformos. Bet tokiu atstumo ...
Beje, https://www.vz.lt/transportas-logist...ja--be-vilkiko kažkaip praslydo nelabai pastebėtas?
Komentuoti:
-
Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
Gal kartais čia "subtili užuomina" apie būsimus pirkinius, nes po 2020 pajamų nelabai ką geresnio išeina nupirkt?
P.S. Žinau, kad šios minties realumas lygus beveik nuliui..
Komentuoti:
-
Taip śie buvo gaminami Vokietijoje pagal rusų užsakymą. Kitos modifikacijos jau buvo gaminamos Rusijoje pagal licenziją.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąBet traukinys vokiškas, 2011 metų.
ЭС1 (Электропоезд Сименс, 1-й тип)
Электропоезда ЭС1 производились заводом Siemens в городе Крефельд (Германия),
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąLTG grafinis dizainas, naudojamas kažką ten apie Covid. Nu matomai pritrūko traukinio siluetų, kad BŪTINAI reikėjo panaudoti Rusijos geležinkelių traukinį.
P.S. Žinau, kad šios minties realumas lygus beveik nuliui..
Komentuoti:
-
LTG grafinis dizainas, naudojamas kažką ten apie Covid. Nu matomai pritrūko traukinio siluetų, kad BŪTINAI reikėjo panaudoti Rusijos geležinkelių traukinį.
Komentuoti:
-
Sutinku, senesnėse temose net maršruto žemėlapis išlikęs.
Labai norint, trasą būtų galima pratęsti palei PLQ iki pat Palangos LIDLo, ten praktiškai nėra fizinių kliūčių.
Šiaip dėl uosto ir geležinkelių plėtros vyksta labai daug diskusijų, visuomenininkai atseit išvis siūlo, kad uosto plėtra vyktų Būtingės zonoje, tokiu atveju tas geležinkelis su visom atšakom neatrodytų toks ir nerealus...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tik tiek, kad geležinkelį į Šventąją labiau apsimokėtų tiesti nuo Darbėnų - ten iki pat Šventosios išlikęs buvusio geležinkelio pylimas, kuris nėra nei užstatytas, nei dar kažkaip nutrauktas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė stop.this.train Rodyti pranešimąLG vėl reklamuoja pajūrio ekspresą, kaip manot ar yra bent menka tikimybė kada nors turėti normalų pajūrio geležinkelį Klaipėda-Kretinga-Palanga-PLQ-Šventoji? Galbūt ir traukiniai Vilnius-Klaipėda galėtų užsukti į Palangą vasaros metu? Ar niekad traukiniai taip ir netaps pakankamai aktualūs Lietuvoje, kad reikėtų tokios maršruto?
Prisegu kaip įsivaizduočiau teorinę trasą, ar būtų geresnių variantų?
Paskutinis taisė Silber418; 2020.08.22, 16:44.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
"Lietuvos geležinkeliai" svarsto nutiesti geležinkelio liniją iš Kretingos į Palangą
Iš Kretingos iki Palangos bus galima nuvykti ir geležinkeliu – o tai reiškia, kad nuo paties Vilniaus iki pat jūros. Tai dar ne faktas, bet ankstyvosiose stadijose tarp atsakingų asmenų jau svarstoma idėja, rašo Kretingos rajono laikraštis "Švyturys."
Pirmąsyk užsiminė prieš pusantrų metų
Kalbos apie geležinkelio pratęsimą nuo Kretingos iki didžiausio šalies kurorto pasigirsta jau ne pirmą kartą. Prieš pusantrų metų, kurortui pradėjus Kretingos g. rekonstrukciją, su Palangos meru Šarūnu Vaitkumi šia tema buvo šnektelėjęs „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Idėja kurorto vadovui pasirodė patraukli, bet tąsyk kalbos nutrūko daugiau nei metams. Prieš kelias savaites Š. Vaitkus vėl sulaukė skambučio iš L. Baužio...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Taigi minėjau, kur - tinklo nuostatų PDF'ai, kurie išleidžiami kiekvienais metais sekantiems metams.
Komentuoti:
-
Parašė Felin Rodyti pranešimą
Yra šita geležinkelio žemelapių interneto puslapis. Nuoroda į Baltijos valstybių žemelapį, bet jų yra daugiau, bent visa Europa. Puslapis truputį pasenusi (10m.), bet vis tiek įdomu, manau.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAr yra koks nors bėgių žemėlapis, kuris rodo kur yra dvikelis, o kur yra vienkelis? Labiausiai domina atkarpa Draugystė - Kaišiadorys.
Komentuoti:
-
Ne gyventojų kiekyje problema, o automobilių kiekyje. Persodinti bent pusę iš automobilių - kiek autobusų reikės? O kiek traukinių? Gal ir 5-6 normalūs sąstatai (ne tijų vagonų Pesos, o 10-12 vagonų lokomotyvo traukos traukinys) vien tik į Palangą sezono metu būtų per mažai...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Su tokiu gyventojų kiekiu tikrai nieko nebus. Netgi planuojami kombinuoti pervežimai su autobusais ir kituose dabartiniuose traukinių ruožuose, juos trumpinant tai sakyčiau utopija
Komentuoti:
Komentuoti: