Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Plius nereiktų mokėti algų vilkikų vairuotojams, kurių yra nemažai

    Komentuoti:


  • Kirvelis
    replied
    Vežant traukiniu pervežimo trukmė, žinoma, būtų ilgesnė, bet gal reikšmingai mažesnė pervežimo kaina, lyginant su vilkiko varinėjimu? Gal geležinkeliai konkuruotų pasiūlę žemesnę tonos pervežimo kainą, nes ne tiek jau daug yra krovinių rūšių, kurias vežant labai svarbios kelios ar net keliolika papildomų valandų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    https://www.vz.lt/transportas-logist...s-ir-klaipedos

    Kažkaip nematau didelės prasmės. Vilkikui tai užima 4-5 valandas, traukiniu ko gero bus apie parą? Suprasčiau jei šis krovinys keliauja tolyn ir kur nors Sibire jį pasiima nuo platformos. Bet tokiu atstumo ...

    Beje, https://www.vz.lt/transportas-logist...ja--be-vilkiko kažkaip praslydo nelabai pastebėtas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą

    Gal kartais čia "subtili užuomina" apie būsimus pirkinius, nes po 2020 pajamų nelabai ką geresnio išeina nupirkt?

    P.S. Žinau, kad šios minties realumas lygus beveik nuliui..
    Daugpilis pirko rusiškus tramvajus. Latvijoje paskelbtas konkursas naujiems dyzeliniams traukiniams pirkti. Vienas iš penkių paraiškas pateikusių dalyvių - Metrovagonmaš su RA3.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Taip śie buvo gaminami Vokietijoje pagal rusų užsakymą. Kitos modifikacijos jau buvo gaminamos Rusijoje pagal licenziją.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Bet traukinys vokiškas, 2011 metų.
    ЭС1 (Электропоезд Сименс, 1-й тип)
    Электропоезда ЭС1 производились заводом Siemens в городе Крефельд (Германия),
    Siemens Desiro yra daug variacijų ir dizaino stilių. Bet šitas specifinis dizainas, kuris matosi ir LTG brošiūroje, gaminamas tik Rusijai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Bet traukinys vokiškas, 2011 metų.
    ЭС1 (Электропоезд Сименс, 1-й тип)
    Электропоезда ЭС1 производились заводом Siemens в городе Крефельд (Германия),

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Maskva-Kaliningradas įtaka?

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    LTG grafinis dizainas, naudojamas kažką ten apie Covid. Nu matomai pritrūko traukinio siluetų, kad BŪTINAI reikėjo panaudoti Rusijos geležinkelių traukinį.
    Gal kartais čia "subtili užuomina" apie būsimus pirkinius, nes po 2020 pajamų nelabai ką geresnio išeina nupirkt?

    P.S. Žinau, kad šios minties realumas lygus beveik nuliui..

    Komentuoti:


  • John
    replied
    LTG grafinis dizainas, naudojamas kažką ten apie Covid. Nu matomai pritrūko traukinio siluetų, kad BŪTINAI reikėjo panaudoti Rusijos geležinkelių traukinį.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į Palangą iš Kretingos tiesiai, o per Šventąją - kilpa.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Sutinku, senesnėse temose net maršruto žemėlapis išlikęs.

    Click image for larger version

Name:	sventoji.jpg
Views:	705
Size:	245,1 kB
ID:	1822953
    Labai norint, trasą būtų galima pratęsti palei PLQ iki pat Palangos LIDLo, ten praktiškai nėra fizinių kliūčių.
    Šiaip dėl uosto ir geležinkelių plėtros vyksta labai daug diskusijų, visuomenininkai atseit išvis siūlo, kad uosto plėtra vyktų Būtingės zonoje, tokiu atveju tas geležinkelis su visom atšakom neatrodytų toks ir nerealus...

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tik tiek, kad geležinkelį į Šventąją labiau apsimokėtų tiesti nuo Darbėnų - ten iki pat Šventosios išlikęs buvusio geležinkelio pylimas, kuris nėra nei užstatytas, nei dar kažkaip nutrauktas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą
    LG vėl reklamuoja pajūrio ekspresą, kaip manot ar yra bent menka tikimybė kada nors turėti normalų pajūrio geležinkelį Klaipėda-Kretinga-Palanga-PLQ-Šventoji? Galbūt ir traukiniai Vilnius-Klaipėda galėtų užsukti į Palangą vasaros metu? Ar niekad traukiniai taip ir netaps pakankamai aktualūs Lietuvoje, kad reikėtų tokios maršruto?

    Prisegu kaip įsivaizduočiau teorinę trasą, ar būtų geresnių variantų?



    Labai gera idėja. Geležinkelio ruožas nuo Kretingos tikrai galėtų būti pratęstas iki Palangos. Mąstant platesne perspektyva, jeigu ne ilgi tarpmiestiniai traukiniai, bent motrisės tarp Klaipėdos/Kretingos ir Palangos/Šventosios galėtų kursuoti. Lyginant su anksčiau siūlyta regioninio lengvojo geležinkelio idėja, šiąją būtų lengviau įgyvendinti dėl jau esamos geležinkelių infrastruktūros Klaipėdoje ir Kretingoje. Geležinkelių transportas mažiau teršia aplinką, juo galima pervežti daugiau keleivių vienu metu, o tuo pačiu kurorte būtų mažiau autotransporto kamščių sezono metu. Turint omenyje didėjantį keleivių susidomėjimą keliauti tarp Vilniaus ir Klaipėdos/Pajūrio traukiniais, tokia investicija turėtų būti pelninga.
    Paskutinis taisė Silber418; 2020.08.22, 16:44.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    "Lietuvos geležinkeliai" svarsto nutiesti geležinkelio liniją iš Kretingos į Palangą
    Iš Kretingos iki Palangos bus galima nuvykti ir geležinkeliu – o tai reiškia, kad nuo paties Vilniaus iki pat jūros. Tai dar ne faktas, bet ankstyvosiose stadijose tarp atsakingų asmenų jau svarstoma idėja, rašo Kretingos rajono laikraštis "Švyturys."

    Pirmąsyk užsiminė prieš pusantrų metų
    Kalbos apie geležinkelio pratęsimą nuo Kretingos iki didžiausio šalies kurorto pasigirsta jau ne pirmą kartą. Prieš pusantrų metų, kurortui pradėjus Kretingos g. rekonstrukciją, su Palangos meru Šarūnu Vaitkumi šia tema buvo šnektelėjęs „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.

    Idėja kurorto vadovui pasirodė patraukli, bet tąsyk kalbos nutrūko daugiau nei metams. Prieš kelias savaites Š. Vaitkus vėl sulaukė skambučio iš L. Baužio...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi minėjau, kur - tinklo nuostatų PDF'ai, kurie išleidžiami kiekvienais metais sekantiems metams.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą

    Yra šita geležinkelio žemelapių interneto puslapis. Nuoroda į Baltijos valstybių žemelapį, bet jų yra daugiau, bent visa Europa. Puslapis truputį pasenusi (10m.), bet vis tiek įdomu, manau.
    Na, jis tai žiauriai pasenęs yra. Klausiau būtent dėl minėto ruožo Draugystė - Kaišiadorys, nes paskutiniu metu ten daug kur iš vienkelio padarytas dvikelis. Buvo įdomu, kur tiksliai.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ar yra koks nors bėgių žemėlapis, kuris rodo kur yra dvikelis, o kur yra vienkelis? Labiausiai domina atkarpa Draugystė - Kaišiadorys.
    Yra šita geležinkelio žemelapių interneto puslapis. Nuoroda į Baltijos valstybių žemelapį, bet jų yra daugiau, bent visa Europa. Puslapis truputį pasenusi (10m.), bet vis tiek įdomu, manau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne gyventojų kiekyje problema, o automobilių kiekyje. Persodinti bent pusę iš automobilių - kiek autobusų reikės? O kiek traukinių? Gal ir 5-6 normalūs sąstatai (ne tijų vagonų Pesos, o 10-12 vagonų lokomotyvo traukos traukinys) vien tik į Palangą sezono metu būtų per mažai...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Su tokiu gyventojų kiekiu tikrai nieko nebus. Netgi planuojami kombinuoti pervežimai su autobusais ir kituose dabartiniuose traukinių ruožuose, juos trumpinant tai sakyčiau utopija

    Komentuoti:

Working...
X