Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Svarbiausia rušiskus užrašus ant LTG vagonų užblure'inoGal kažkada ateis laikas kai ne tik kompiuterinės technikos pagalba šiuos užrašus maskuos, bet ir paemę dažų flakonus realiai panaikins.
Komentuoti:
-
Facebook LTG pasidalino kaip pirmą kartą pratyboms iš Panevėžio į Pabradę perdislokavo karinę techniką ir karius. Pirma mintis kilo, šiuo metu per visur kalbant apie pasiruošimą gynybai, ar nevertėtų pabaigti dar sovietmečiu pradėto bet nebaigto geležinkelio Utena-Subačius, kurio sankasa pagal mapsus yra pabaigta net šiauriau Anyksčių, taip suteikiant prieigą geležinkeliu prie rytinio fronto neperkraunant geležinkelio per Lentvarį, tuo labiau žinant kad Daugpilis kaip pakankamai rusiškas miestas ir dar netoli sienos gali būti vienas iš pirmūjų kritusių
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu dėl Suomijos, kažkaip patyliukais viskas vyksta ar čia iš serijos "drambliuko svajonės"?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąIš vakar dienos interviu apie Rail Baltica:
Įdomu dėl Suomijos, kažkaip patyliukais viskas vyksta ar čia iš serijos "drambliuko svajonės"?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Iš vakar dienos interviu apie Rail Baltica:
– Iš to, ką jūs kalbate, panašu, kad net ir 2030-ais ar po jų su europine vėže ir „Rail Baltica“ susiję darbai nesibaigs. Turbūt pilnai Baltijos šalių integracijai su Europa reikia ir dvikelio geležinkelio, ir daugiau europinės vėžės atšakų. To, ką mes planuojame turėti 2030 metais, tai integracijai turbūt nepakanka?
– Tikrai taip, čia yra platesnė tema. Europos Komisija su nauju vadinamu TEN-T, transeuropinio transporto tinklo reglamentu išėjusi su sprendimais, kad Europoje vėžė turi būti standartinė visur, visose valstybėse.
Kaip mes kalbėjome, jeigu pasižiūrėtume Lietuvos istoriją, jeigu mes atsiverčiame ir pasižiūrime, kokio pločio geležinkelis, galime pasakyti, kam mes priklausome – ar Rusijos imperijai, ar Vokietijai, ar dar kažkam. Dabar yra iškreipta realybė – mes priklausome Europos Sąjungai, o bėgiai sako ką kita.
Kai prasidėjo Ukrainos karas, Europos Komisija labiau suprato saugumo dalykus, nes iki tol, tiesą pasakius, buvo gana sudėtinga kalbėtis apie tuos visus geopolitinius dalykus. Visai neseniai buvome bendros įmonės „RB Rail“ stebėtojų taryboje, kur dalyvauja ir Suomijos atstovai. Jie informavo, kad jau priėmė pirmus sprendimus, susijusius su perėjimu į europinę vėžę.
Ir LTG („Lietuvos geležinkeliai“ – BNS) taip pat yra suplanavusi pirmą žingsnį – perėjimą prie europinio tinklo „Rail Baltica“. Antras žingsnis yra europinės vėžės linija į Klaipėdą. Po to bus trečias, ketvirtas ir penktas ar kiti žingsniai.
Šiuo metu vyksta vadinama infrastruktūros architektūros studija, kur yra paprašyta konsultantų pateikti siūlymų, kada, kokiais etapais būtų geriausias variantas konvertuoti Lietuvos geležinkelį. (...) Matyt, tas antrasis „Rail Balticos“ etapas po 2030-ųjų metų vyks lygiagrečiai su darbais į Klaipėdą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNorėčiau užduoti vieną klausimą.
Gal kas žino atsakymą į klausimą kiek +- testuoja naujus traukinius? Tada galima būtų pabandyti spėti kada +- nauji traukiniai pasieks Lietuvą.
Komentuoti:
-
Norėčiau užduoti vieną klausimą.
Gal kas žino atsakymą į klausimą kiek +- testuoja naujus traukinius? Tada galima būtų pabandyti spėti kada +- nauji traukiniai pasieks Lietuvą.
Komentuoti:
-
https://www.facebook.com/share/15ybR...ibextid=wwXIfr
«LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo pernai metų vasaros testavusi dinaminės kainodaros projektą populiariausiame maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius, naujovę pradės taikyti kituose maršrutuose: iki 40 proc. pigiau bilietus nuo balandžio 14 dienos galima bus įsigyti į Vilnius–Kaunas–Vilnius reisus, dinaminė kainodara bus taikoma maršrutuose Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Kaunas–Marijampolė–Kaunas, Vilnius–Trakai–Vilnius ir Vilnius–Varėna–Marcinkonys–Varėna–Vilnius. Šiais maršrutais naudojasi daugiau nei 50 procentų visų traukinių keleivių.»
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
iki Gardino europietišką vėžę???
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Aš su tuo sutinku...
Ir išvis, Kaunas-Alytus-Druskininkai atrodo logiškai tik jeigu vėžė toliau bus pratęsiama iki Gardino.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kol pastatys trasą (ar išvis statys) Kaunas-Alytus-Druskininkai, tai Vilnius-Marcinkonys jau bus maksimaliai nusidėvėjęs, tad bet kokiu atveju reiks rekonstrukcijos.
Tad manau statant naujas trasas reiktų žiūrėti į europinę vėžę, o laikui bėgant senas rusiškas modernizuoti i europines. Su priešingu požiūriu taip ir liksime su rusišku geležinkeliu.
Ir išvis, Kaunas-Alytus-Druskininkai atrodo logiškai tik jeigu vėžė toliau bus pratęsiama iki Gardino.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąNebus Jokio Vilnius-Kaunas-Druskininkai. Kaip nėra jokio Kybartai-Kaunas-Vilnius ar Marijampolė-Kaunas-Vilnius. Iš Marijampolės yra Vilnius-Mockava, bet tai traukinys į Lenkiją. Kol tokio nebuvo niekas nesvarstė Vilnius-Kaunas-Marijampolė. O tos 38 min. tai tas pats kaip dar prieš 20 metų kalbos, kad Vilnius-Klaipėda visą trasą važiuos 160 km/h greičiu.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal ir bus tiesioginis Vilnius-Druskininkai (per aplinkui), bet toks traukinys stos visur. Čia panašiai kaip fantazuoti apie traukinį Vilnius-Joniškėlis stojantį kiekvienoje Aukštaitijos stotelėje, bet po to nuo Kauno ekpsresas iki Vilniaus.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
Tad manau statant naujas trasas reiktų žiūrėti į europinę vėžę, o laikui bėgant senas rusiškas modernizuoti i europines. Su priešingu požiūriu taip ir liksime su rusišku geležinkeliu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nebus Jokio Vilnius-Kaunas-Druskininkai. Kaip nėra jokio Kybartai-Kaunas-Vilnius ar Marijampolė-Kaunas-Vilnius. Iš Marijampolės yra Vilnius-Mockava, bet tai traukinys į Lenkiją. Kol tokio nebuvo niekas nesvarstė Vilnius-Kaunas-Marijampolė. O tos 38 min. tai tas pats kaip dar prieš 20 metų kalbos, kad Vilnius-Klaipėda visą trasą važiuos 160 km/h greičiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal ir bus tiesioginis Vilnius-Druskininkai (per aplinkui), bet toks traukinys stos visur. Čia panašiai kaip fantazuoti apie traukinį Vilnius-Joniškėlis stojantį kiekvienoje Aukštaitijos stotelėje, bet po to nuo Kauno ekpsresas iki Vilniaus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Nesinori dalintis briedžio girioje, bet iš kur tokia nuomonė, kad nebus tiesioginis Vilnius-Druskininkai? Ir kodėl toks maršrutas neturėtų kelių ekspresų Vilnius-Kaunas-(Prienai?)-Alytus-Druskininkai, būtent skirtas šių didžiųjų Dzūkijos miestų sujungimui su Sostine. Kiti, regioniniai traukiniai, stojantys visose stotyse būt Kaunas-Druskininkai, gal net vjenas kitas reisas iki Vilniaus per Kaišiadoris ir Lentvarį.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą38m Vilnius-Kaunas yra ekspresas be sustojimų. Toks ekspresinis traukinys tikrai toliau nevažiuos į Druskininkus. Jis toliau važiuos arba į Lenkiją, arba į Klaipėdą, arba į Panevėžį. Todėl bus persėdimas. Kiek laiko tai užtruks, ir ar vidutinis vilnietis važiuojantis į Druskininkus norės vazotis? Toliau. Persėdimas. Traukinys važiuojantis į Druskininkus stos visur pakeliui. Tai tas tavo "vidutinis greitis" bus smarkiai mažesnis. Viską dabar sudėk. Tokia kelionė vilniečiui netenka prasmės. Jau geriau tada sėst į mašiną. Nei važinėti pirmyn atgal su persėdimais nesutaupant laiko.
Komentuoti:
Komentuoti: