Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Šiek tiek vilčių teikia, kad keleivių srautai iškelti aukščiau efektyvaus lėšų panaudojimo.
    Nes Maximoje ir Eurovaistinėje tikrai vartotojų ir darbuotojų patirtys buvo iškelti aukščiau įmonės finansinių rezultatų.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Šiek tiek vilčių teikia, kad keleivių srautai iškelti aukščiau efektyvaus lėšų panaudojimo. Ne jos žodžiai, bet įmonės poziciją indikuoja.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vadovavimo patirtis atrodo gana solidžiai, tai gal ims kas nors keistis į gerą.

    Komentuoti:


  • _marius_
    replied
    „LTG Link“ vadovaus K. Meidė

    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...-meide-1158989

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Taigi net nėra geležinkelio Latvijos pusėje, ir turbūt neplanuojamas atstatymas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...

    https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu
    Išlaidos priežiūrai. Link Liepojos nėra ką vežti, Skuodas irgi atsiveža sunkvežimėliu. Darbėnuose dar akmens skaldykla gal kažkiek duoda krovinių.
    Ir gali būti, jos stotys aplink Klaipėdą naudojamos kaip vagonų kaupyklos.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.12.23, 12:58.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...

    https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu
    Nes nėra mąstymo į priekį, viskas apie čia ir dabar.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.

    Ir atstatyt liniją į Liepoją.
    Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...

    https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.
    ES pinigai tuo pačiu ir mūsų pinigai. Visi tie pajungimai reikalauja ir planavimo, žemių paėmimo ir t.t.. Kiek žmogiškųjų resursų nukreipta greta statyti naują vėžę, būtų galima išnaudoti minimuose dalykuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.

    Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.
    ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.
    Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.

    Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.

    Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.
    Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Išlaikymo kaštai.
    O pajamos?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?
    Išlaikymo kaštai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?
    Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.

    Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
    Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.
    Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.
    Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
    Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Vėl gi, apsispręskim, apie ką čia diskutuojam.
    Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Ar ja anksčiau važiavo rusijos tranzitas i kaliningrada?
    Mums rūpi išskirtinai jisai ?
    Šiaip jau tranzitas juda visur, kur įmanoma. Jei nekalbėti apie specialią supaprastintą tvarką.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?
    Vėl gi, apsispręskim, apie ką čia diskutuojam.
    Paskutinis taisė Sula; 2023.09.06, 08:22.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
    Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
    Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?

    Komentuoti:

Working...
X