Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąignaloidas
Ok, galbūt tai kažkiek paaiškina. Vis vien neidealus variantas. Vis vien reiktų tada pagalvoti apie bėgių persiuvimą į Vilnių, arba papildomo bėgio pridėjimą.
@Palpatine
Beje, tavo matematika yra šleiva, kreiva. Skaičiuoji taip, lyg Vilnius-Kaunas-Druskininkai traukinys bus per persėdimų ir be sustojimų. Kai pridėsi papildomą laiką, tai matysis kad važiuoti iš Vilniaus į Druskininkus traukiniu per Kauną yra beprasmiška.
Komentuoti:
-
ignaloidas
Ok, galbūt tai kažkiek paaiškina. Vis vien neidealus variantas. Vis vien reiktų tada pagalvoti apie bėgių persiuvimą į Vilnių, arba papildomo bėgio pridėjimą.
@Palpatine
Beje, tavo matematika yra šleiva, kreiva. Skaičiuoji taip, lyg Vilnius-Kaunas-Druskininkai traukinys bus per persėdimų ir be sustojimų. Kai pridėsi papildomą laiką, tai matysis kad važiuoti iš Vilniaus į Druskininkus traukiniu per Kauną yra beprasmiška.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai argumentas tas, kad iki Druskininkų nuo Kauno bus HSR? Taip? Labai abejoju. Aš prašau duoti pliusų. Kol kas nei vieno pliuso kodėl reikia daryti būtent taip o ne kitaip aš nematau. Vien minusai.
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Galimybės diegni naujas sistemas. Nes tuomet galima užduot klausimą, kodėl Ispanijoje visos HSR linijos standartinės vėžės, o ne Iberijos?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąAš dar kartą paklausiu, nes nesusišnekame:
Kokia prasmė nuo Kauno iki Druskininkų tiesti europietišką vėžę? Europietiški bėgiai greitesni? Jei tiesiami nauji bėgiai, kokia prasmė jų neužžiedinti? Kuom toks sprendimas yra geresnis?
Komentuoti:
-
Aš dar kartą paklausiu, nes nesusišnekame:
Kokia prasmė nuo Kauno iki Druskininkų tiesti europietišką vėžę? Europietiški bėgiai greitesni? Jei tiesiami nauji bėgiai, kokia prasmė jų neužžiedinti? Kuom toks sprendimas yra geresnis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
Kaunas Druskininkai, per Seirijus ir Leipalingį apie 110km, sakykim greitis bus 160km/h, vidutinis greitis 120km/h, tai trukmė bus 54 min. Viso : 1 h 32 min.
Dabar greičiausias autobusas nuvažiuoja per 1 h 50 min. Tai vat kodėl tokia trasa, nes apjungia ne tik 2 didmiesčius su Alytum bet ir kurortą su Prienais ir kitais provincijos miestais.
O apie geležinkelį nuo Marcinkonių girdim tiek metų, bet net jokių studijų nėr, ne tik tai, bet ir geležinkelis nuo Varėnos jau daros avarinis ir apie rekonstrukcijos planus jokių žinių, galim pamiršti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Niekas straipsnyje nekalbėjo apie Druskininkų jungimą nuo Marcinkonių, ir tos trasos jau 20 metų metų nėra. Tai koks čia jungimas abėjomis vėžemis?
P.S.: jei jau tiesiama vėžė iš Kauno iki Druskininkų, ir akivaizdžiai galvojama apie vėžės pratęsimą nuo Marcinkonių, tai arba tiesi rusišką Kaunas-Druskininkai, arba planuoji persiūti Marcinkonys-Vilnius į europietišką.Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.26, 19:06.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
1. Bėgių iš Vilniaus iki Druskininkų nėra, tik iki Marcinkonių.
2. Vėžė būtų naudinga ne Vilniečiams, o Kaunui, Prienams, Alytui ir Druskininkams.
3. Norint atgaivinti VT reikia kuo daugiau maršrutų.
Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąO man įdomu kokia prasmė jungti Druskininkus skirtingomis vėžėmis iš skirtingų pusių. Traukinys atvažiavęs iš Vilniaus negali toliau judėti į Alytų ar Kauną. O traukinys atvažiavęs iš Kauno negali važiuoti į Vilnių.
Iš esmės galima būtų važiuoti "aštuoniuke", jei bėgiai iš Vilniaus iki Druskininkų irgi būtų europiniai.
Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Kaunas-Druskininkai-Vilnius. Taip gautųsi visi sujungti su visais.
2. Vėžė būtų naudinga ne Vilniečiams, o Kaunui, Prienams, Alytui ir Druskininkams.
3. Norint atgaivinti VT reikia kuo daugiau maršrutų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O man įdomu kokia prasmė jungti Druskininkus skirtingomis vėžėmis iš skirtingų pusių. Traukinys atvažiavęs iš Vilniaus negali toliau judėti į Alytų ar Kauną. O traukinys atvažiavęs iš Kauno negali važiuoti į Vilnių.
Iš esmės galima būtų važiuoti "aštuoniuke", jei bėgiai iš Vilniaus iki Druskininkų irgi būtų europiniai.
Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Kaunas-Druskininkai-Vilnius. Taip gautųsi visi sujungti su visais.
Komentuoti:
-
Įdomu kaip būtu planuojama atšaka į Palangą. Manau tokioj vietoj tiktu tram-train ( mieste tramvajus, bet už jo važiuoja kaip traukinys ), kuris galėtu važiuotu nuo Kretingos stoties į Palangos centrą, bei su įmanoma atšaka į Klaipėdą.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą„Ernst & Young Baltic“ vertins, ar Lietuvai verta tiesti Kaunas–Alytus–Druskininkai, Kaunas–Klaipėda vėžes
https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...a-vezes-564115Paskutinis taisė Perfect; 2025.02.24, 19:39.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
„Ernst & Young Baltic“ vertins, ar Lietuvai verta tiesti Kaunas–Alytus–Druskininkai, Kaunas–Klaipėda vėžesTarptautinė profesinių paslaugų bendrovė „Ernst & Young Baltic“ „Lietuvos geležinkelių“ grupės infrastruktūros valdytojos bendrovės „LTG Infra“ užsakymu parengs studiją, kaip plėsti ir kiek investuoti į šalies geležinkelius Lietuvai tęsiant europinės vėžės „Rail Baltica“ statybas bei planuojant kitus Europos standarto geležinkelio projektus. Architektūros studijos autoriai vertins galimybes tiesti naujas linijas, pavyzdžiui, iš Kauno į Klaipėdą, Alytų ir Druskininkus, iš Klaipėdos į Palangą bei planuoti Europos Sąjungos lėšas, skirtas keisti rusiško standarto 1.520 mm vėžę į europinę 1.435 mm, pirmadienį pranešė „LTG Infra“.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sigua Rodyti pranešimąŠakių rajono ateinančiam 2025–2035 metų strateginiam plėtros plane 57 lape galimą matyti planuojamą kazlų rūda - tauragė jungtį. Pridėjau nuorodą.
Komentuoti:
-
Šakių rajono ateinančiam 2025–2035 metų strateginiam plėtros plane 57 lape galimą matyti planuojamą kazlų rūda - tauragė jungtį. Pridėjau nuorodą.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąIš FB grupės Geležinkelių entuziastai:
Žemėlapis truputį kreivai šleivai padarytas, bet verta pasižiūrėt...
...Įdomus ruožas nuo maždaug Garliavos per Prienus ir Alytų į Druskininkus. Jeigu geležinkelis praeitų ne tik per Prienus, bet ir Birštoną, daug keleivių ir turistų naudotųsi tokiu traukiniu. Iš pietų Lietuvos pasiekus Kauną, atsiranda daug galimybių judėti toliau: Panevėžys, Šiauliai... Tačiau būtų daug protingiau statyti normalų lėtesnį geležinkelį (100-120 km/h?), kad jis lengviau įsipaišytų į reljefą ir būtų pigesnis.
O dabar galėtų trasa eiti Kaunas-Garliava-Ilgakiemis-Išlaužas-Prienai-Balbieriškis-Alytus-Seirijai-Leipalingis-Druskininkai ir tiltas per Nemuną link Marcinkonių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Prienai ... perkeliami?
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: