Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • B.S.
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Aš ir ėmiau vidutinį greitį ruože Kaunas-Druskininkai, ne maksimalų. O 38min Kaunas-Vilnius yra pateikta oficialiuose RB paslapiuose.
    38m Vilnius-Kaunas yra ekspresas be sustojimų. Toks ekspresinis traukinys tikrai toliau nevažiuos į Druskininkus. Jis toliau važiuos arba į Lenkiją, arba į Klaipėdą, arba į Panevėžį. Todėl bus persėdimas. Kiek laiko tai užtruks, ir ar vidutinis vilnietis važiuojantis į Druskininkus norės vazotis? Toliau. Persėdimas. Traukinys važiuojantis į Druskininkus stos visur pakeliui. Tai tas tavo "vidutinis greitis" bus smarkiai mažesnis. Viską dabar sudėk. Tokia kelionė vilniečiui netenka prasmės. Jau geriau tada sėst į mašiną. Nei važinėti pirmyn atgal su persėdimais nesutaupant laiko.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    ignaloidas
    Ok, galbūt tai kažkiek paaiškina. Vis vien neidealus variantas. Vis vien reiktų tada pagalvoti apie bėgių persiuvimą į Vilnių, arba papildomo bėgio pridėjimą.

    @Palpatine
    Beje, tavo matematika yra šleiva, kreiva. Skaičiuoji taip, lyg Vilnius-Kaunas-Druskininkai traukinys bus per persėdimų ir be sustojimų. Kai pridėsi papildomą laiką, tai matysis kad važiuoti iš Vilniaus į Druskininkus traukiniu per Kauną yra beprasmiška.
    Aš ir ėmiau vidutinį greitį ruože Kaunas-Druskininkai, ne maksimalų. O 38min Kaunas-Vilnius yra pateikta oficialiuose RB paslapiuose.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    ignaloidas
    Ok, galbūt tai kažkiek paaiškina. Vis vien neidealus variantas. Vis vien reiktų tada pagalvoti apie bėgių persiuvimą į Vilnių, arba papildomo bėgio pridėjimą.

    @Palpatine
    Beje, tavo matematika yra šleiva, kreiva. Skaičiuoji taip, lyg Vilnius-Kaunas-Druskininkai traukinys bus per persėdimų ir be sustojimų. Kai pridėsi papildomą laiką, tai matysis kad važiuoti iš Vilniaus į Druskininkus traukiniu per Kauną yra beprasmiška.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai argumentas tas, kad iki Druskininkų nuo Kauno bus HSR? Taip? Labai abejoju. Aš prašau duoti pliusų. Kol kas nei vieno pliuso kodėl reikia daryti būtent taip o ne kitaip aš nematau. Vien minusai.
    ES ganėtinai aiškiai pradeda kalbėti kad ne standartinė vežė nebus iš jų finansuojama, tad labai paprastas argumentas yra kad ten statyti plačiąją vėžę reiktų visiškai už savus pinigus, kai standartinė galės būti dalinai finansuojama ES.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Galimybės diegni naujas sistemas. Nes tuomet galima užduot klausimą, kodėl Ispanijoje visos HSR linijos standartinės vėžės, o ne Iberijos?
    Tai argumentas tas, kad iki Druskininkų nuo Kauno bus HSR? Taip? Labai abejoju. Aš prašau duoti pliusų. Kol kas nei vieno pliuso kodėl reikia daryti būtent taip o ne kitaip aš nematau. Vien minusai.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Aš dar kartą paklausiu, nes nesusišnekame:
    Kokia prasmė nuo Kauno iki Druskininkų tiesti europietišką vėžę? Europietiški bėgiai greitesni? Jei tiesiami nauji bėgiai, kokia prasmė jų neužžiedinti? Kuom toks sprendimas yra geresnis?
    Galimybės diegni naujas sistemas. Nes tuomet galima užduot klausimą, kodėl Ispanijoje visos HSR linijos standartinės vėžės, o ne Iberijos?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Aš dar kartą paklausiu, nes nesusišnekame:
    Kokia prasmė nuo Kauno iki Druskininkų tiesti europietišką vėžę? Europietiški bėgiai greitesni? Jei tiesiami nauji bėgiai, kokia prasmė jų neužžiedinti? Kuom toks sprendimas yra geresnis?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
    Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
    Jei bus greitoji vėžė, tai paskaičiuokim laiką. Vilnius Kaunas su RB bus 38 min.
    Kaunas Druskininkai, per Seirijus ir Leipalingį apie 110km, sakykim greitis bus 160km/h, vidutinis greitis 120km/h, tai trukmė bus 54 min. Viso : 1 h 32 min.
    Dabar greičiausias autobusas nuvažiuoja per 1 h 50 min. Tai vat kodėl tokia trasa, nes apjungia ne tik 2 didmiesčius su Alytum bet ir kurortą su Prienais ir kitais provincijos miestais.
    O apie geležinkelį nuo Marcinkonių girdim tiek metų, bet net jokių studijų nėr, ne tik tai, bet ir geležinkelis nuo Varėnos jau daros avarinis ir apie rekonstrukcijos planus jokių žinių, galim pamiršti

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Niekas straipsnyje nekalbėjo apie Druskininkų jungimą nuo Marcinkonių, ir tos trasos jau 20 metų metų nėra. Tai koks čia jungimas abėjomis vėžemis?
    Mes žiūrime į tą patį žemėlapį?

    P.S.: jei jau tiesiama vėžė iš Kauno iki Druskininkų, ir akivaizdžiai galvojama apie vėžės pratęsimą nuo Marcinkonių, tai arba tiesi rusišką Kaunas-Druskininkai, arba planuoji persiūti Marcinkonys-Vilnius į europietišką.
    Attached Files
    Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.26, 19:06.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
    Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
    Niekas straipsnyje nekalbėjo apie Druskininkų jungimą nuo Marcinkonių, ir tos trasos jau 20 metų metų nėra. Tai koks čia jungimas abėjomis vėžemis?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    1. Bėgių iš Vilniaus iki Druskininkų nėra, tik iki Marcinkonių.
    2. Vėžė būtų naudinga ne Vilniečiams, o Kaunui, Prienams, Alytui ir Druskininkams.
    3. Norint atgaivinti VT reikia kuo daugiau maršrutų.
    Nesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
    Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    O man įdomu kokia prasmė jungti Druskininkus skirtingomis vėžėmis iš skirtingų pusių. Traukinys atvažiavęs iš Vilniaus negali toliau judėti į Alytų ar Kauną. O traukinys atvažiavęs iš Kauno negali važiuoti į Vilnių.
    Iš esmės galima būtų važiuoti "aštuoniuke", jei bėgiai iš Vilniaus iki Druskininkų irgi būtų europiniai.
    Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Kaunas-Druskininkai-Vilnius. Taip gautųsi visi sujungti su visais.
    1. Bėgių iš Vilniaus iki Druskininkų nėra, tik iki Marcinkonių.
    2. Vėžė būtų naudinga ne Vilniečiams, o Kaunui, Prienams, Alytui ir Druskininkams.
    3. Norint atgaivinti VT reikia kuo daugiau maršrutų.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    O man įdomu kokia prasmė jungti Druskininkus skirtingomis vėžėmis iš skirtingų pusių. Traukinys atvažiavęs iš Vilniaus negali toliau judėti į Alytų ar Kauną. O traukinys atvažiavęs iš Kauno negali važiuoti į Vilnių.
    Iš esmės galima būtų važiuoti "aštuoniuke", jei bėgiai iš Vilniaus iki Druskininkų irgi būtų europiniai.
    Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Kaunas-Druskininkai-Vilnius. Taip gautųsi visi sujungti su visais.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Įdomu kaip būtu planuojama atšaka į Palangą. Manau tokioj vietoj tiktu tram-train ( mieste tramvajus, bet už jo važiuoja kaip traukinys ), kuris galėtu važiuotu nuo Kretingos stoties į Palangos centrą, bei su įmanoma atšaka į Klaipėdą.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    „Ernst & Young Baltic“ vertins, ar Lietuvai verta tiesti Kaunas–Alytus–Druskininkai, Kaunas–Klaipėda vėžes
    https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...a-vezes-564115
    Man įdomiausia tai, kad bus analizuojamas ne tik naujų linijų tikslingumas, bet ir plačiosios vežės persiuvimo į standartinę lėšų planavimas.
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.02.24, 19:39.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    „Ernst & Young Baltic“ vertins, ar Lietuvai verta tiesti Kaunas–Alytus–Druskininkai, Kaunas–Klaipėda vėžes
    Tarptautinė profesinių paslaugų bendrovė „Ernst & Young Baltic“ „Lietuvos geležinkelių“ grupės infrastruktūros valdytojos bendrovės „LTG Infra“ užsakymu parengs studiją, kaip plėsti ir kiek investuoti į šalies geležinkelius Lietuvai tęsiant europinės vėžės „Rail Baltica“ statybas bei planuojant kitus Europos standarto geležinkelio projektus. Architektūros studijos autoriai vertins galimybes tiesti naujas linijas, pavyzdžiui, iš Kauno į Klaipėdą, Alytų ir Druskininkus, iš Klaipėdos į Palangą bei planuoti Europos Sąjungos lėšas, skirtas keisti rusiško standarto 1.520 mm vėžę į europinę 1.435 mm, pirmadienį pranešė „LTG Infra“.
    https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...a-vezes-564115

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Sigua Rodyti pranešimą
    Šakių rajono ateinančiam 2025–2035 metų strateginiam plėtros plane 57 lape galimą matyti planuojamą kazlų rūda - tauragė jungtį. Pridėjau nuorodą.
    Toks didelis ir tiki popieriumi.

    Komentuoti:


  • Sigua
    replied
    Šakių rajono ateinančiam 2025–2035 metų strateginiam plėtros plane 57 lape galimą matyti planuojamą kazlų rūda - tauragė jungtį. Pridėjau nuorodą.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Iš FB grupės Geležinkelių entuziastai:


    Click image for larger version

Name:	lt gelez vizija 2040.jpg
Views:	1130
Size:	207,8 kB
ID:	2161582

    Žemėlapis truputį kreivai šleivai padarytas, bet verta pasižiūrėt...

    ...Įdomus ruožas nuo maždaug Garliavos per Prienus ir Alytų į Druskininkus. Jeigu geležinkelis praeitų ne tik per Prienus, bet ir Birštoną, daug keleivių ir turistų naudotųsi tokiu traukiniu. Iš pietų Lietuvos pasiekus Kauną, atsiranda daug galimybių judėti toliau: Panevėžys, Šiauliai... Tačiau būtų daug protingiau statyti normalų lėtesnį geležinkelį (100-120 km/h?), kad jis lengviau įsipaišytų į reljefą ir būtų pigesnis.
    Jeigu norint, kad užsuktų į Birštoną reikėtų daugiau tiltų per Nemuną (Prienuose, Alytuje, Druskininkuose)
    O dabar galėtų trasa eiti Kaunas-Garliava-Ilgakiemis-Išlaužas-Prienai-Balbieriškis-Alytus-Seirijai-Leipalingis-Druskininkai ir tiltas per Nemuną link Marcinkonių.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Prienai ... perkeliami?
    Druskininkai irgi, o Stasylos atiduodamos Baltarusijai.

    Komentuoti:

Working...
X