Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai sakyk konkrečiau, kokios tarptautinės sutarties kokį punktą pažeistume, ar panašių argumentų.
Aš nesakau kad Žalimas teisus, gi ir (iš dalies) panašų teisinį precedentą jau turime su išardytu Rengės ruožu ir 20 mln.€ bauda.
Bet sakant kad Žalimas šiuo klausimu neteisus, norėtųsi konkretumo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tuo pačiu klausimas: ar regione yra bėgių šlifavimo mašina? Nes nudėvėjus profilį, yra du keliai - keisti bėgį, arba jį perprofiliuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąNes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.
Komentuoti:
-
Nes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąIš anksto atsiprašau už neišprūsimą. Gal kas galite paaiškinti kas čia per bėgiai per vidurį?
Komentuoti:
-
Aš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
Komentuoti:
-
Tuneliuose, ant tiltų arba viadukų per vidurį dedami kontrbėgiai (gal Lietuvoje naudojamas kitoks terminas). Jie yra skirti sulaikyti traukinį savo judėjimo gabarite, jeigu pastarasis netyčia nulėktų nuo tikrųjų bėgių.
Tik anksčiau niekada neteko jų matyti stotelėse, o ir tvirtinimo prie pabėgių nesimato - gali būti, kad čia neseniai keitė/tuoj keis bėgius, o per vidurį sudėti senieji/naujieji.
Komentuoti:
-
-
Kleeiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais, taciau kalbama apie kreives ,LTG infra ir panasiai visai ne i tema.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąO LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?
Komentuoti:
-
O LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Manai klastoja ataskaitas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąMano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSignalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: