Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Nėr nes ne elektryčkos iki Marės važiuoja. Savu laiku anksčiau leisdavo tiesioginį dyzeliuką
-
Teko važiuoti panašiu iš Romos į Neapolį. Kol išvažiavo iš Romos priemiestinių zonos - lėkė kaip elektrinis. O paskui - stojo ant kiekvieno kampo.Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal ir bus tiesioginis Vilnius-Druskininkai (per aplinkui), bet toks traukinys stos visur. Čia panašiai kaip fantazuoti apie traukinį Vilnius-Joniškėlis stojantį kiekvienoje Aukštaitijos stotelėje, bet po to nuo Kauno ekpsresas iki Vilniaus.
Komentuoti:
-
Kol pastatys trasą (ar išvis statys) Kaunas-Alytus-Druskininkai, tai Vilnius-Marcinkonys jau bus maksimaliai nusidėvėjęs, tad bet kokiu atveju reiks rekonstrukcijos.Parašė B.S. Rodyti pranešimąNesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
Tad manau statant naujas trasas reiktų žiūrėti į europinę vėžę, o laikui bėgant senas rusiškas modernizuoti i europines. Su priešingu požiūriu taip ir liksime su rusišku geležinkeliu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nebus Jokio Vilnius-Kaunas-Druskininkai. Kaip nėra jokio Kybartai-Kaunas-Vilnius ar Marijampolė-Kaunas-Vilnius. Iš Marijampolės yra Vilnius-Mockava, bet tai traukinys į Lenkiją. Kol tokio nebuvo niekas nesvarstė Vilnius-Kaunas-Marijampolė. O tos 38 min. tai tas pats kaip dar prieš 20 metų kalbos, kad Vilnius-Klaipėda visą trasą važiuos 160 km/h greičiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lyg neturėtume dabar precedentą su greituoju Vilnius-Klaipėda, kuris stoja tik Šiauliuose ir Telšiuose. Taip pat kiti reisai praleidžia ir Kaišiadoris, taip kad nelabai čia ir fantazijosParašė B.S. Rodyti pranešimąGal ir bus tiesioginis Vilnius-Druskininkai (per aplinkui), bet toks traukinys stos visur. Čia panašiai kaip fantazuoti apie traukinį Vilnius-Joniškėlis stojantį kiekvienoje Aukštaitijos stotelėje, bet po to nuo Kauno ekpsresas iki Vilniaus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir bus tiesioginis Vilnius-Druskininkai (per aplinkui), bet toks traukinys stos visur. Čia panašiai kaip fantazuoti apie traukinį Vilnius-Joniškėlis stojantį kiekvienoje Aukštaitijos stotelėje, bet po to nuo Kauno ekpsresas iki Vilniaus.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Nesinori dalintis briedžio girioje, bet iš kur tokia nuomonė, kad nebus tiesioginis Vilnius-Druskininkai? Ir kodėl toks maršrutas neturėtų kelių ekspresų Vilnius-Kaunas-(Prienai?)-Alytus-Druskininkai, būtent skirtas šių didžiųjų Dzūkijos miestų sujungimui su Sostine. Kiti, regioniniai traukiniai, stojantys visose stotyse būt Kaunas-Druskininkai, gal net vjenas kitas reisas iki Vilniaus per Kaišiadoris ir Lentvarį.
Komentuoti:
-
Nesinori dalintis briedžio girioje, bet iš kur tokia nuomonė, kad nebus tiesioginis Vilnius-Druskininkai? Ir kodėl toks maršrutas neturėtų kelių ekspresų Vilnius-Kaunas-(Prienai?)-Alytus-Druskininkai, būtent skirtas šių didžiųjų Dzūkijos miestų sujungimui su Sostine. Kiti, regioniniai traukiniai, stojantys visose stotyse būt Kaunas-Druskininkai, gal net vjenas kitas reisas iki Vilniaus per Kaišiadoris ir Lentvarį.Parašė B.S. Rodyti pranešimą38m Vilnius-Kaunas yra ekspresas be sustojimų. Toks ekspresinis traukinys tikrai toliau nevažiuos į Druskininkus. Jis toliau važiuos arba į Lenkiją, arba į Klaipėdą, arba į Panevėžį. Todėl bus persėdimas. Kiek laiko tai užtruks, ir ar vidutinis vilnietis važiuojantis į Druskininkus norės vazotis? Toliau. Persėdimas. Traukinys važiuojantis į Druskininkus stos visur pakeliui. Tai tas tavo "vidutinis greitis" bus smarkiai mažesnis. Viską dabar sudėk. Tokia kelionė vilniečiui netenka prasmės. Jau geriau tada sėst į mašiną. Nei važinėti pirmyn atgal su persėdimais nesutaupant laiko.
Komentuoti:
-
38m Vilnius-Kaunas yra ekspresas be sustojimų. Toks ekspresinis traukinys tikrai toliau nevažiuos į Druskininkus. Jis toliau važiuos arba į Lenkiją, arba į Klaipėdą, arba į Panevėžį. Todėl bus persėdimas. Kiek laiko tai užtruks, ir ar vidutinis vilnietis važiuojantis į Druskininkus norės vazotis? Toliau. Persėdimas. Traukinys važiuojantis į Druskininkus stos visur pakeliui. Tai tas tavo "vidutinis greitis" bus smarkiai mažesnis. Viską dabar sudėk. Tokia kelionė vilniečiui netenka prasmės. Jau geriau tada sėst į mašiną. Nei važinėti pirmyn atgal su persėdimais nesutaupant laiko.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Aš ir ėmiau vidutinį greitį ruože Kaunas-Druskininkai, ne maksimalų. O 38min Kaunas-Vilnius yra pateikta oficialiuose RB paslapiuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš ir ėmiau vidutinį greitį ruože Kaunas-Druskininkai, ne maksimalų. O 38min Kaunas-Vilnius yra pateikta oficialiuose RB paslapiuose.Parašė B.S. Rodyti pranešimąignaloidas
Ok, galbūt tai kažkiek paaiškina. Vis vien neidealus variantas. Vis vien reiktų tada pagalvoti apie bėgių persiuvimą į Vilnių, arba papildomo bėgio pridėjimą.
@Palpatine
Beje, tavo matematika yra šleiva, kreiva. Skaičiuoji taip, lyg Vilnius-Kaunas-Druskininkai traukinys bus per persėdimų ir be sustojimų. Kai pridėsi papildomą laiką, tai matysis kad važiuoti iš Vilniaus į Druskininkus traukiniu per Kauną yra beprasmiška.
Komentuoti:
-
ignaloidas
Ok, galbūt tai kažkiek paaiškina. Vis vien neidealus variantas. Vis vien reiktų tada pagalvoti apie bėgių persiuvimą į Vilnių, arba papildomo bėgio pridėjimą.
@Palpatine
Beje, tavo matematika yra šleiva, kreiva. Skaičiuoji taip, lyg Vilnius-Kaunas-Druskininkai traukinys bus per persėdimų ir be sustojimų. Kai pridėsi papildomą laiką, tai matysis kad važiuoti iš Vilniaus į Druskininkus traukiniu per Kauną yra beprasmiška.
Komentuoti:
-
ES ganėtinai aiškiai pradeda kalbėti kad ne standartinė vežė nebus iš jų finansuojama, tad labai paprastas argumentas yra kad ten statyti plačiąją vėžę reiktų visiškai už savus pinigus, kai standartinė galės būti dalinai finansuojama ES.Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai argumentas tas, kad iki Druskininkų nuo Kauno bus HSR? Taip? Labai abejoju. Aš prašau duoti pliusų. Kol kas nei vieno pliuso kodėl reikia daryti būtent taip o ne kitaip aš nematau. Vien minusai.
Komentuoti:
-
Tai argumentas tas, kad iki Druskininkų nuo Kauno bus HSR? Taip? Labai abejoju. Aš prašau duoti pliusų. Kol kas nei vieno pliuso kodėl reikia daryti būtent taip o ne kitaip aš nematau. Vien minusai.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Galimybės diegni naujas sistemas. Nes tuomet galima užduot klausimą, kodėl Ispanijoje visos HSR linijos standartinės vėžės, o ne Iberijos?
Komentuoti:
-
Galimybės diegni naujas sistemas. Nes tuomet galima užduot klausimą, kodėl Ispanijoje visos HSR linijos standartinės vėžės, o ne Iberijos?Parašė B.S. Rodyti pranešimąAš dar kartą paklausiu, nes nesusišnekame:
Kokia prasmė nuo Kauno iki Druskininkų tiesti europietišką vėžę? Europietiški bėgiai greitesni? Jei tiesiami nauji bėgiai, kokia prasmė jų neužžiedinti? Kuom toks sprendimas yra geresnis?
Komentuoti:
-
Aš dar kartą paklausiu, nes nesusišnekame:
Kokia prasmė nuo Kauno iki Druskininkų tiesti europietišką vėžę? Europietiški bėgiai greitesni? Jei tiesiami nauji bėgiai, kokia prasmė jų neužžiedinti? Kuom toks sprendimas yra geresnis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei bus greitoji vėžė, tai paskaičiuokim laiką. Vilnius Kaunas su RB bus 38 min.Parašė B.S. Rodyti pranešimąNesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
Kaunas Druskininkai, per Seirijus ir Leipalingį apie 110km, sakykim greitis bus 160km/h, vidutinis greitis 120km/h, tai trukmė bus 54 min. Viso : 1 h 32 min.
Dabar greičiausias autobusas nuvažiuoja per 1 h 50 min. Tai vat kodėl tokia trasa, nes apjungia ne tik 2 didmiesčius su Alytum bet ir kurortą su Prienais ir kitais provincijos miestais.
O apie geležinkelį nuo Marcinkonių girdim tiek metų, bet net jokių studijų nėr, ne tik tai, bet ir geležinkelis nuo Varėnos jau daros avarinis ir apie rekonstrukcijos planus jokių žinių, galim pamiršti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mes žiūrime į tą patį žemėlapį?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Niekas straipsnyje nekalbėjo apie Druskininkų jungimą nuo Marcinkonių, ir tos trasos jau 20 metų metų nėra. Tai koks čia jungimas abėjomis vėžemis?
P.S.: jei jau tiesiama vėžė iš Kauno iki Druskininkų, ir akivaizdžiai galvojama apie vėžės pratęsimą nuo Marcinkonių, tai arba tiesi rusišką Kaunas-Druskininkai, arba planuoji persiūti Marcinkonys-Vilnius į europietišką.Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.26, 20:06.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Niekas straipsnyje nekalbėjo apie Druskininkų jungimą nuo Marcinkonių, ir tos trasos jau 20 metų metų nėra. Tai koks čia jungimas abėjomis vėžemis?Parašė B.S. Rodyti pranešimąNesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:Parašė thomcius Rodyti pranešimą
1. Bėgių iš Vilniaus iki Druskininkų nėra, tik iki Marcinkonių.
2. Vėžė būtų naudinga ne Vilniečiams, o Kaunui, Prienams, Alytui ir Druskininkams.
3. Norint atgaivinti VT reikia kuo daugiau maršrutų.
Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
Komentuoti:
-
1. Bėgių iš Vilniaus iki Druskininkų nėra, tik iki Marcinkonių.Parašė B.S. Rodyti pranešimąO man įdomu kokia prasmė jungti Druskininkus skirtingomis vėžėmis iš skirtingų pusių. Traukinys atvažiavęs iš Vilniaus negali toliau judėti į Alytų ar Kauną. O traukinys atvažiavęs iš Kauno negali važiuoti į Vilnių.
Iš esmės galima būtų važiuoti "aštuoniuke", jei bėgiai iš Vilniaus iki Druskininkų irgi būtų europiniai.
Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Kaunas-Druskininkai-Vilnius. Taip gautųsi visi sujungti su visais.
2. Vėžė būtų naudinga ne Vilniečiams, o Kaunui, Prienams, Alytui ir Druskininkams.
3. Norint atgaivinti VT reikia kuo daugiau maršrutų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O man įdomu kokia prasmė jungti Druskininkus skirtingomis vėžėmis iš skirtingų pusių. Traukinys atvažiavęs iš Vilniaus negali toliau judėti į Alytų ar Kauną. O traukinys atvažiavęs iš Kauno negali važiuoti į Vilnių.
Iš esmės galima būtų važiuoti "aštuoniuke", jei bėgiai iš Vilniaus iki Druskininkų irgi būtų europiniai.
Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Kaunas-Druskininkai-Vilnius. Taip gautųsi visi sujungti su visais.
Komentuoti:
Komentuoti: