Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKažkur LTG infros direktorius minėjo, kad vien traukos pakeitimas į elektrinę didelio efekto neduos, jei konkrečiai - 10-15 min, dėl pagerėjusios akceleracijos ir stabdymo. Kas šiaip nieko naujo, nes didžiausią poveikį daro geležinkelio geometrija ir bėgių būklė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kažkur LTG infros direktorius minėjo, kad vien traukos pakeitimas į elektrinę didelio efekto neduos, jei konkrečiai - 10-15 min, dėl pagerėjusios akceleracijos ir stabdymo. Kas šiaip nieko naujo, nes didžiausią poveikį daro geležinkelio geometrija ir bėgių būklė.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDėl pradedamų elektrifikacijos darbų Vilnius–Klaipėda–Vilnius ruože nuo vasario 6 d. bus ribojamas traukinių eismas
https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...aukiniu-eismas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl pradedamų elektrifikacijos darbų Vilnius–Klaipėda–Vilnius ruože nuo vasario 6 d. bus ribojamas traukinių eismas
https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...aukiniu-eismas
Pirmasis elektrifikacijos etapas vyks vasario–gegužės mėnesiais.
Įsibėgėjant elektrifikacijos darbams keisis dalies traukinių tvarkaraščiai: ką svarbu žinoti keleiviams?
Dėl įsibėgėjančių elektrifikacijos darbų geležinkelio ruože Kaišiadorys–Radviliškis nuo vasario 6 d. iki gegužės bus reikšmingai ribojamas traukinių eismas. Kol vyks vieno svarbiausių geležinkelio infrastruktūros projekto darbai, laikinai bus trumpinama arba atšaukiama dalis keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ organizuojamų maršrutų Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Šiauliai ir Kaunas–Šiauliai traukinių reisų.
Geležinkelio infrastruktūros elektrifikacija – Lietuvai strategiškai svarbus projektas, reikšmingai prisidedantis prie efektyvesnio, žalesnio ir darnesnio judumo šalyje.
Numatoma, kad šis elektrifikacijos etapas bus vykdomas vasario–gegužės mėnesiais geležinkelio atkarpoje Kaišiadorys–Radviliškis. Jo metu bus elektrifikuojamas 125 km geležinkelio ruožas. Kitas elektrifikacijos etapas planuojamas nuo 2023 m. rudens geležinkelio atkarpoje Šiauliai–Klaipėda.
„Šie darbai yra būtini tam, kad jau po kelerių metų svarbiausia geležinkelių arterija galėtų kursuoti visiškai nauji elektriniai traukiniai ir galėtume savo klientams pasiūlyti visiškai naują kelionių patirtį. Suplanuotų eismo pertraukų metu telksime dėmesį į sklandų ir aiškų klientų informavimą, taip pat dirbsime su kitais vežėjais siekdami, kad viešuoju tarpmiestiniu transportu besinaudojančius žmones pokyčiai paveiktų kuo mažiau. Eismo pertraukos metu bus išsaugoti pagrindiniai rytiniai ir vakariniai traukinių reisai. Be to, tiek Velykų savaitę, tiek vasarą numatomas eismo atnaujinimas“, – teigia „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Vykstant elektrifikacijos darbams nuo pirmadienio iki šeštadienio iš Vilniaus į Klaipėdą bus galima vykti du kartus ryte, o iš Klaipėdos į Vilnių – vieną kartą ryte ir vieną kartą vakare. Taip pat dienos metu sutrumpintu maršrutu traukiniai kursuos atkarpa tarp Klaipėdos ir Šiaulių. Maršrutas Kaunas–Šiauliai nuo pirmadienio iki šeštadienio atšaukiamas. Maršrutais Vilnius–Klaipėda ir Kaunas–Šiauliai sekmadieniais traukiniai kursuos kaip įprasta.
Elektrifikacijos darbai taip pat palies maršrutą Vilnius-Šiauliai, kursavusį penktadieniais ir sekmadieniais. Penktadieniais traukiniai nevažiuos, o sekmadieniais kursuos įprastu grafiku pilnu pajėgumu.
Numatoma, kad sekmadieniais kursuos maksimalaus leistino dydžio traukinių sąstatai. Esant poreikiui ir atsižvelgiant į technines galimybes traukinių sąstatai galės būti didinami ir eismo pertraukos dienomis.
Keliones planuojantys klientai kviečiami bendrovės interneto svetainėje www.LTGLlink.lt, mobiliojoje programėlėje ar kitais „LTG Link“ kanalais pasitikslinti dėl konkrečių juos[COLOR=var(--90)]dominančių traukinių reisų pakeitimų. Apie pokyčius taip pat bus informuojama informaciniais skelbimais stotyse.[/COLOR]
„LTG Link“ primena, kad rekomenduojama traukinių bilietais pasirūpinti iš anksto – tai patogiausia padaryti internetu arba mobiliojoje programėlėje.
Geležinkelio ruožo Kaišiadorys–Radviliškis elektrifikacijos darbus įgyvendina LTG Grupės bendrovė „LTG Infra“, valdanti šalies geležinkelių tinklą ir besirūpinanti jo modernizavimu. Skaičiuojama, kad baigus projektą, geležinkelių tinkle veikiančių vežėjų kuro sąnaudos sumažės ne mažiau kaip 30 proc., o į aplinką nebus išmesta apie 150 tūkst. tonų teršalų per metus.
Iki 2024 metų pabaigos Lietuvoje elektrifikuoto geležinkelio dalis visoje infrastruktūroje turėtų siekti apie 35 proc., o ištisinis ruožo ilgis siektų 731 km. Šiuo metu elektrifikuotas geležinkelis Lietuvoje sudaro 9 proc. šalies tinklo. Šiuo metu Lietuvoje yra elektrifikuoti trys geležinkelio ruožai: Vilnius–Kaunas, Lentvaris–Trakai ir Vilnius–Kena.
Daugiau informacijos apie tvarkaraščių pokyčius pateikiama bendrovės puslapyje www.LTGLink.lt.
Daugiau informacijos apie geležinkelių elektrifikaciją: https://elektrifikavimas.lt/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąKokie pastovūs svarbūs klientai lieka LTG Cargo po Belaruskali praradimo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Laikinai stabdomos geležinkelio Plungė–Šateikiai statybos
https://www.vz.lt/transportas-logist...ikiai-statybos
Komentuoti:
-
Šitoje temoje matau prieš metus vyko diskusijos apie Gargždų Geležinkelio teismus... Off topic, bet šiaip taip ir nerandu temos apie krovinių vežimą visoje bt grupėje.
Vilniaus apygardos administracinio teismas gegužės 18 d. atmetė „Gargždų geležinkelio“ skundą,<...>
„Gargždų geležinkelio“ prašomi pajėgumai ruožuose Radviliškis-Pagėgiai (tarpstotyje Viduklė–Tauragė), Kaišiadorys–Radviliškis (tarpstotyje Livintai–Gaižiūnai) ir Kužiai–Klaipėda (tarpstotyje Plungė–Šateikiai) ir negalėjo būti skirti, nes to nenumato prioriteto taisyklė, pagal kurią pajėgumai turėjo būti ir buvo skirti kitai geležinkelio įmonei“, – rašoma VAAT nutartyje.Geležinkelio pajėgumų nesėkmingai prašė ir kita geležinkelių paslaugų įmonė „LGC Cargo“, per didžiausią akcininkę Latvijos bendrovę „Baltic Transit Service“ netiesiogiai susijusi su žinomais buvusiais Latvijos politikais ir „Rusijos geležinkeliais“ (RŽD). Jai pajėgumų LTSA nesuteikė motyvuodama, kad jos verslo planai turi tranzito požymių, o Lietuvos Geležinkelių transporto kodeksas numato išimtį tranzitui iš trečiųjų į trečiąsias šalis – jį gali vykdyti tik valstybės kontroliuojama įmonė.
Komentuoti:
-
Energetikos ministerija ir LTG grupė pasirašė susitarimą dėl energijos taupymo
Energetikos ministerija ir didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, kuriuo įsipareigojama taupyti energiją.
Iki 2030 m. pabaigos „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja sutaupyti 1,3 TWh galutinės energijos.
Šis susitarimas – dalis Energijos vartojimo efektyvumo didinimo įstatyme numatytų priemonių, kuriomis siekiama per artimiausią dešimtmetį sutaupyti ne mažiau kaip 27 TWh galutinės energijos, rašoma pranešime spaudai.(...)
(...)Siekdama sutaupyti energiją, LTG grupė įsipareigojo modernizuoti įrangą, elektrifikuoti riedmenis, optimizuoti nekilnojamąjį turtą, modernizuoti pastatus bei katilines, atnaujinti transporto priemonių parką. Prie šių sutaupymų prisidės visos pagrindinės grupės bendrovės – infrastruktūros valdytojas „LTG Infra“, krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ bei kelionių traukiniais operatorius „LTG Link“.(...)
Komentuoti:
-
Parašė Kirvelis Rodyti pranešimąVežant traukiniu pervežimo trukmė, žinoma, būtų ilgesnė, bet gal reikšmingai mažesnė pervežimo kaina, lyginant su vilkiko varinėjimu? Gal geležinkeliai konkuruotų pasiūlę žemesnę tonos pervežimo kainą, nes ne tiek jau daug yra krovinių rūšių, kurias vežant labai svarbios kelios ar net keliolika papildomų valandų.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.09.30, 14:50.
Komentuoti:
-
Plius nereiktų mokėti algų vilkikų vairuotojams, kurių yra nemažai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vežant traukiniu pervežimo trukmė, žinoma, būtų ilgesnė, bet gal reikšmingai mažesnė pervežimo kaina, lyginant su vilkiko varinėjimu? Gal geležinkeliai konkuruotų pasiūlę žemesnę tonos pervežimo kainą, nes ne tiek jau daug yra krovinių rūšių, kurias vežant labai svarbios kelios ar net keliolika papildomų valandų.
Komentuoti:
-
https://www.vz.lt/transportas-logist...s-ir-klaipedos
Kažkaip nematau didelės prasmės. Vilkikui tai užima 4-5 valandas, traukiniu ko gero bus apie parą? Suprasčiau jei šis krovinys keliauja tolyn ir kur nors Sibire jį pasiima nuo platformos. Bet tokiu atstumo ...
Beje, https://www.vz.lt/transportas-logist...ja--be-vilkiko kažkaip praslydo nelabai pastebėtas?
Komentuoti:
-
Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
Gal kartais čia "subtili užuomina" apie būsimus pirkinius, nes po 2020 pajamų nelabai ką geresnio išeina nupirkt?
P.S. Žinau, kad šios minties realumas lygus beveik nuliui..
Komentuoti:
-
Taip śie buvo gaminami Vokietijoje pagal rusų užsakymą. Kitos modifikacijos jau buvo gaminamos Rusijoje pagal licenziją.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąBet traukinys vokiškas, 2011 metų.
ЭС1 (Электропоезд Сименс, 1-й тип)
Электропоезда ЭС1 производились заводом Siemens в городе Крефельд (Германия),
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: