Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • angelswing
    replied
    Sveiki, atsiprašau, už klausimą ne į temą, bet nenorėjau naujos temos kurti. Ar yra kokia galimybė pravažiuoti mašininsto kabinoje?

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Ne, nu su Latvija gaidys, tai darom Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda.
    Tai tada iškarto reiktų Odesa - Klaipėda, nuo Juodosios iki Baltijos jūros. Lietuviai važiuotų prie Juodosios, o ukrainiečiai prie Baltijos.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Ne, nu su Latvija gaidys, tai darom Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    LDz reakciją į Kijevo traukinį: https://ru.sputniknewslv.com/world/2...-voprosom.html. Nors ir ne pats geriausias šaltinis, bet LDz išvis skeptiškai žiūri į betkurį naują keleivinį traukinį... O kiek kainuotų pas mus kilometras šiam traukiniui?
    o tai čia popigija prašo aš už 2 km suplojau ar ne 10 000 litų Čia Kaliningrade

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Be to čia pasidaro aišku kodėl nėra traukinio Vilnius - Ryga. Tokius tarifus joks keleivinis traukinys neatlaikys...

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    LDz reakciją į Kijevo traukinį: https://ru.sputniknewslv.com/world/2...-voprosom.html. Nors ir ne pats geriausias šaltinis, bet LDz išvis skeptiškai žiūri į betkurį naują keleivinį traukinį... O kiek kainuotų pas mus kilometras šiam traukiniui?

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    21:00 iš Kijevo gražesnis išvykimas būtų. Tada Baltarusijoj pamiegi, Vilniuj būni ~7:30 (vis mažiau maltis iki viešbučių checkino), tada vilniečiams Ryga idealu, o ji pasiekiama 12:00. Kažin kiek prasminga traukinį laikyti Rygoj tuomet. Idealu, jei būtų įmanoma iki 18-19 val, tada Vilnius apie vidurnaktį, miegas Baltarusijoje ir ryte jau Kijevas.
    Bet čia spekuliuoju visiškai

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Lyg buvo rašyta, kad iš Kijevo išvyks 15.00, į Rygą atvyks 6.00.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Tik kad gerai laikus suderintų. Nes kažkuriam straipsnyje skaičiau, kad UZ nori lyg naktį per Vilnių važiuoti. Nuo tokio reiso jokios prasmės nėra kelionei Vilnius - Ryga.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Lietuviška straipsnio versija:

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...eva-667-954714

    o mūsiškiai tuo tarpu "pramiegos" ir Rygos reiso galimybes...
    Kodėl pramiegos? Pajamos iš maršruto bus, o organizuoti nieko nereikės

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Lietuviška straipsnio versija:

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...eva-667-954714

    o mūsiškiai tuo tarpu "pramiegos" ir Rygos reiso galimybes...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ar tai ir bus žadėtas susisiekimas su Ryga?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Matyt Ukraina rimtai ruošiasi traukinio Kijevas - Minskas - Vilnius - Ryga paleidimui. Jau nusipirko 28 naujus vagonus maršrutui ir paskelbė bilieto kainą 59 eurai.
    http://interfax.com.ua/news/economic/497950.html
    Paskutinis taisė Petr; 2018.04.10, 19:52.

    Komentuoti:


  • jevgenijb
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ pasiūlys atnaujintą maršrutą Klaipėda–Šilutė


    Pasak L. Baužio, priimant sprendimą dėl maršruto atnaujinimo atsižvelgta ir į tai, kad automobilių kelio ruožas Klaipėda–Šilutė yra itin avaringas, todėl siekta regiono gyventojams pasiūlyti keliavimo alternatyvą – saugias keliones šiuolaikiškais traukiniais.

    Šiuo metu vyksta pasiruošimo darbai: prieš paleidžiant eismą, maršrute turi būti pritaikyti peronai, leisiantys keleiviams patogiai įlipti ir išlipti iš traukinių, kai kuriose stotelėse – įrengtos laikinos įlaipinimo/išlaipinimo vietos.

    Traukiniai Klaipėda–Šilutė–Klaipėda kursuos kasdien, o visa kelionė truks mažiau nei valandą. Rytais keleiviai iš Šilutės Klaipėdą pasieks gerokai greičiau nei važiuodami autobusu ar automobiliu bei stovėdami kamštyje prie Jakų žiedo, o vakarais grįš greičiau. Planuojama, kad bilieto kaina vykstant iš uostamiesčio iki Šilutės sieks 4 eurus.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Geležinkelio plėtrai ir modernizavimui suplanuota investicijų už 7 mlrd. eurų

    „Lietuvos geležinkeliai“ į geležinkelių infrastruktūros plėtrą, modernizavimą ir pajėgumų didinimą iki 2030 metų skirs beveik 7 mlrd. Eur, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai. Planuojama, kad ši investicinė programa ne tik iš esmės sustiprins geležinkelių infrastruktūrą Lietuvoje, bet ir leis atsikratyti įsisenėjusių problemų.

    „Tai esminis visos įmonių grupės valdymo pokytis. Investicijos, jų valdymas ir prioritetų nustatymas iki šiol grupėje nebuvo vykdytas nuosekliai. Įgyvendinami šį pokytį esame pasiruošę iš esmės sustiprinti valdomą infrastruktūrą ir padidinti jos pajėgumus. Tai kartu atvers naujas galimybes mūsų partneriams, sustiprins pagrindines susisiekimo jungtis su uostu ir tarptautinėmis rinkomis“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

    Svarbią dalį visų planuojamų investicijų „Lietuvos geležinkeliai“ pasiruošę pritraukti iš išorės investicinių šaltinių, daugiausia – Europos Sąjungos fondų. Kiti reikalingi resursai bus dengiami bendrovės lėšomis.

    Vieną pagrindinių investicinių krypčių sudaro „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas, kuris verslui ir gyventojams atvers naujas duris į Vakarų Europą ir Skandinaviją. Baigti tiesti europinę geležinkelio vėžę iki Talino planuojama 2025 metais, o naująją vėžę pradėti eksploatuoti 2026-aisiais.

    Taip pat nuosekliai suplanuota artimiausiu laikotarpiu išspręsti ir infrastruktūros pajėgumų klausimus. Suplanuotos investicijos taip pat bus skirtos mažinti traukinių skleidžiamų triukšmą, didinti jų greitį, atnaujinti riedmenis bei mažinti nepageidaujamą poveikį aplinkai – naudoti ekologiškesnę ir resursus tausojančią energiją.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Gal ir ne itin didelė naujiena, bet smagu girdėti, kad ta linkme dirbama, ir netrukus bus galima pamatyti bandomuosius važiavimus.

    „Amber Train“: gerins krovinių kelionę nuo Šeštokų iki Talino
    Savaitės pradžioje susitikę trijų Baltijos šalių geležinkelių bendrovių vadovai sutarė gerinti intermodalinę krovinių kelionę nuo Šeštokų stoties netoli Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Estijos sostinės
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz59jXQh4nm

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Spėju, kad tai gali būti dalis susitarimo dėl nuolaidų Orlen'ui: LG sumažino tarifus ir nebereikalauja nepriemokų, užtai VLRD gavo iš lenkų pora stambių užsakymų.
    Tiesiog VLRD pasiūlė mažesnę kainą nei Daugpilis, todėl ir laimėjo konkursą. O vagonus ir anksčiau remontuodavo Radviliškyje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kur anksčiau remontavo savo vagonus? Latvijoje? Estijoje?

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    https://www.vz.lt/transportas-logistika/2018/02/20/orlen-lietuva-riedmenis-remontuos-vilniaus-lokomotyvu-remonto-depas
    AB „Orlen Lietuva“ prekinių vagonų remonto paslaugas artimiausius trejus metus įsigis iš „Lietuvos geležinkelių“ grupės įmonės UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ (VLRD).

    Pagal naujai sudarytą sutartį VLRD kasmet turėtų suteikti apie 500 prekinių remontų paslaugų (prekiniais remontais skaičiuojama suteiktų remonto paslaugų apimtis – VŽ). Visi remonto darbai bus atliekami Radviliškyje veikiančiame įmonės prekinių vagonų remonto depe. Sutarties vertė dėl komercinio dvišalio susitarimo neskelbiama.

    Kaip rašė VŽ, praėjusio mėnesio viduryje VLRD pasirašė bendradarbiavimo sutartį su viena didžiausių Lenkijos logistikos kompanijų „CTL LOGISTICS“, kuri „Lietuvos geležinkelių“ grupės įmonei patikėjo savo lokomotyvų remontą.


    Spėju, kad tai gali būti dalis susitarimo dėl nuolaidų Orlen'ui: LG sumažino tarifus ir nebereikalauja nepriemokų, užtai VLRD gavo iš lenkų pora stambių užsakymų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Su gimtadieniu, Lietuva!

    Komentuoti:

Working...
X