Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Dėl karščių ribojamas traukinių greitis
    Lietuvoje tvyrant karščiams pradėtas riboti traukinių greitis, keleiviams rekomenduojama įvertinti galimus vėlavimus, pranešė valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“.

    „Siekiant užtikrinti eismo saugumą nuo trečiadienio ribojamas visų keleivinių ir krovininių traukinių greitis dienos metu – nuo 14 val. iki 19 val. Tokių priemonių būtina imtis ilgesnį laiką užsitęsus karštiems orams“, – BNS teigė bendrovės atstovė Novilė Valančė.

    Pasak jos, tikslią traukinių vėlavimų trukmę įvardyti sudėtinga, nes iš esmės keičiasi visų (tiek prekinių, tiek keleivinių) traukinių grafikai. Vieni traukinių reisai gali vėluoti kelias minutes, kiti – ir 15–20 minučių...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“: antrinės įmonės veikia nuolat augančios konkurencijos sąlygomis
    IŠVADA: LG antrines įmones reikia grąžinti į LG kaip struktūrinius padalinius.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“: antrinės įmonės veikia nuolat augančios konkurencijos sąlygomis
    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ tvirtina, kad komercines paslaugas teikiančias grupės įmones „LG Cargo“, Geležinkelių tiesimo centras (GTC) ir Vilniaus lokomotyvų remonto depas pripažinus perkančiosiomis organizacijomis, joms būtų sudarytos prastesnės sąlygos konkuruoti rinkoje.

    ...Anot „Lietuvos geležinkelių“, jei „LG Cargo“ klientui prireiktų specifinio tipo vagono, jo įsigijimas pagal viešųjų pirkimų procedūras įprastai truktų nuo 6 iki 12 mėnesių. Be to, toks terminas būtų tik sklandžių pirkimo procedūrų atveju ir jei nebūtų tiekėjų skundžiamas, ar nutraukiamas. Įprastai klientas tiek laiko nesutinka laukti, tad jis pasirinktų kitą vežėją.

    „Maža to, aplinkinių šalių vežėjai, kurie paprastai paslaugas ir prekes įsigyja ne viešųjų pirkimų būdu, o remdamiesi vidaus tvarkomis, rodo didelį susidomėjimą perimti „LG Cargo“ krovinius, kai kurie jų jau vykdo riedmenų sertifikavimo procedūras. Šiuo metu 10 bendrovių turi licencijas važiuoti geležinkeliu Lietuvos teritorijoje“, – teigiama „Lietuvos geležinkelių“ pranešime.

    Preliminariu vertinimu, jei „LG Cargo“ veiklą tęstų kaip perkančioji organizacija, bendrovė prarastų apie trečdalį pajamų per metus – 120 mln. Eur. Didžioji dalis šių lėšų atitektų kitų šalių vežėjams, kurie turėtų esminį konkurencinį pranašumą šiame versle – efektyviau, greičiau įsigyti prekes bei paslaugas. Ilguoju laikotarpiu iškiltų grėsmė ir krovinių vežimo bendrovės išlikimui – tuomet praradimas siektų 400 mln. Eur...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qZ91ae5d

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Birželio 3 dieną prieš teismą stos šilumvežio mašinistas, mirtinai pervažiavęs žmogų, penktadienį pranešė Šiaulių apylinkės teismas.

    Plačiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...mogu-10567248/

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda gabenti konteinerius iš Klaipėdos į Kijevą
    „Lietuvos geležinkelių“ grupės krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ plečia krovinių maršrutų geografiją ir nuo birželio pradės konteinerių vežimą iš Klaipėdos į Kijevą.

    Dėl to antradienį Odesoje susitarė Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkelių bendrovės. Maršruto operatorėmis tapo įmonės „Intermodal Container Service“ ir „Containerships“...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5pJzTL3QT

    Komentuoti:


  • booraz
    replied

    Jūs teisus, ne taip kažkaip pažiūrėjau.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Čia kažkaip galai nesueina. Tai gal geriau neremontuoti esamų, o pirkti dar naujų.
    Vietoje 37,4/44=0,85m€ už lokomotyvo kapitalinį remontą sumokėti ne mažiau 3,5m€ už naują lokomotyvą?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kodėl?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne. LG neužsiims nauja AS ir jos vietoje nestatys savo centrinės būstinės. Ir aplamai kol kas su AS neaišku. Kol kas numatomas tik to skvero, kur McDonalds'as užstatymas (Seinų, Stoties ir Geležinkelio g. trikampio) gal ir pačios Geležinkelio g. bei stoties aikštės rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nebus čia susiję su stoties rekonstrukcijos projektu, kur kartu ir autobusų stotį iškelinės?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG planuoja naują centrinę būstinę Geležinkelio g. Dabartinis pastatas Mindaugo g. būtų parduotas (ar išnuomotas). Tik kur jie planuoja įkišti tą savo naują būstinę Geležinkelio g.? Vietos tai nėra. Pagal vizualizaciją, atrodo, kad ji būtų padaryti depo vietoje, integruojant ir seną depo pastatą. Kur būtų iškeltas depas ir VLRD?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad pagrindinė kliūtis vasarą buvo Vaidotų jungiamosios linijos tiesimas. Dabar jau eismas ja vyksta. Todėl nemanau, kad per Latviją ilgai dar važiuos kroviniai.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Viskas dėl apsileidimo. Praėjo tiek metų, eismas vis intensyvėjo, o pilnas dvikkelis Radviliškio-Kaišiadorių ruože net nesvarstomas. Geriau per Latviją vežt.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai čia tik dėl to, kad vyksta dvikelės linijos tiesimas nuo Vaidotų iki Vilniaus - Kauno linijos. Linija jau vyksta eismas ir todėl per Latviją (Gryvą) krovinininiai tikriausiai nebevažiuoja.
    Vyksta, ir dar intensyviau, nei vasarą.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Premjeras: Lenkija stipriai padidins pervežimus Lietuvos geležinkeliais
    Lenkija planuoja smarkiai didinti krovinių pervežimą Lietuvos geležinkeliais iš naftos koncerno „Orlen“ valdomos Mažeikių naftos perdirbimo gamyklos į Lenkiją, teigia premjeras Saulius Skvernelis...
    Skaityti daugiau: http://www.diena.lt/naujienos/versla...keliais-879231

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Realių darbų linijoje - ne. Popierių derinimo ir konkursų - tikriausiai taip.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ar kas nors vyksta dėl elektrifikavimo, nes pagal infrastructure.litrail.lt elektrifikacija turi prasidėt šiemet:
    6. Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas 2018-2022 250.000.000
    7. Ruožo Kaišiadorys - Radviliškis elektrifikavimas
    8. Ruožo Radviliškis-Klaipėda (Draugystės st.) elektrifikavimas
    P.S. visiem 3 punktam skirtas laikotarpis ir kaina, lentelė nevykusiai įsiterpė.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.08.13, 13:05.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą

    Utenos stoty pakeista dalis pabėgių neseniai. Didžiulė krūva senų guli šalia. Matosi, nesiruošia visiškai apleisti šito ruožo.
    2014 buvo pirkimai skelbiami visame ruože keisti pabėgius.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ajajai, kiek daug piaro. Akmenės LEZ tai teritorija šalia Akemnės geležinkelio stoties, buvusi kalkių degimo gamykla. Ten ir taip geležinkelio keliai yra. Aišku ,dalis demontuota, bet nemažai dar likę. Ar dabar kiekvieną privažiuojamąjį kelią, kurį LG sutvarkys, reikia pristatinėti kaip kažkokį superpasiekimą? O kiek privažiuojamųjų kelių savo laiku LG pardavė į metalo laužą, demontavo, pusdykiai prakalė įmonėms, kurių teritorijose jie ėjo ir jos tuos kelius išardė... Va, jei Lg rekonstruotų tokius ruožus kaip Alytaus, Utenos, Skuodo, atnaujintų nutrauktą susisiekimą kai kuriais ruožais, tai būtų kita kalba.
    Utenos stoty pakeista dalis pabėgių neseniai. Didžiulė krūva senų guli šalia. Matosi, nesiruošia visiškai apleisti šito ruožo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ajajai, kiek daug piaro. Akmenės LEZ tai teritorija šalia Akemnės geležinkelio stoties, buvusi kalkių degimo gamykla. Ten ir taip geležinkelio keliai yra. Aišku ,dalis demontuota, bet nemažai dar likę. Ar dabar kiekvieną privažiuojamąjį kelią, kurį LG sutvarkys, reikia pristatinėti kaip kažkokį superpasiekimą? O kiek privažiuojamųjų kelių savo laiku LG pardavė į metalo laužą, demontavo, pusdykiai prakalė įmonėms, kurių teritorijose jie ėjo ir jos tuos kelius išardė... Va, jei Lg rekonstruotų tokius ruožus kaip Alytaus, Utenos, Skuodo, atnaujintų nutrauktą susisiekimą kai kuriais ruožais, tai būtų kita kalba.

    Komentuoti:

Working...
X