Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Premjeras: Lenkija stipriai padidins pervežimus Lietuvos geležinkeliais
Lenkija planuoja smarkiai didinti krovinių pervežimą Lietuvos geležinkeliais iš naftos koncerno „Orlen“ valdomos Mažeikių naftos perdirbimo gamyklos į Lenkiją, teigia premjeras Saulius Skvernelis...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Realių darbų linijoje - ne. Popierių derinimo ir konkursų - tikriausiai taip.
Komentuoti:
-
Ar kas nors vyksta dėl elektrifikavimo, nes pagal infrastructure.litrail.lt elektrifikacija turi prasidėt šiemet:P.S. visiem 3 punktam skirtas laikotarpis ir kaina, lentelė nevykusiai įsiterpė.6. Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas 2018-2022 250.000.000 7. Ruožo Kaišiadorys - Radviliškis elektrifikavimas 8. Ruožo Radviliškis-Klaipėda (Draugystės st.) elektrifikavimas Paskutinis taisė lukass; 2018.08.13, 13:05.
Komentuoti:
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą
Utenos stoty pakeista dalis pabėgių neseniai. Didžiulė krūva senų guli šalia. Matosi, nesiruošia visiškai apleisti šito ruožo.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAjajai, kiek daug piaro. Akmenės LEZ tai teritorija šalia Akemnės geležinkelio stoties, buvusi kalkių degimo gamykla. Ten ir taip geležinkelio keliai yra. Aišku ,dalis demontuota, bet nemažai dar likę. Ar dabar kiekvieną privažiuojamąjį kelią, kurį LG sutvarkys, reikia pristatinėti kaip kažkokį superpasiekimą? O kiek privažiuojamųjų kelių savo laiku LG pardavė į metalo laužą, demontavo, pusdykiai prakalė įmonėms, kurių teritorijose jie ėjo ir jos tuos kelius išardė... Va, jei Lg rekonstruotų tokius ruožus kaip Alytaus, Utenos, Skuodo, atnaujintų nutrauktą susisiekimą kai kuriais ruožais, tai būtų kita kalba.
Komentuoti:
-
Ajajai, kiek daug piaro. Akmenės LEZ tai teritorija šalia Akemnės geležinkelio stoties, buvusi kalkių degimo gamykla. Ten ir taip geležinkelio keliai yra. Aišku ,dalis demontuota, bet nemažai dar likę. Ar dabar kiekvieną privažiuojamąjį kelią, kurį LG sutvarkys, reikia pristatinėti kaip kažkokį superpasiekimą? O kiek privažiuojamųjų kelių savo laiku LG pardavė į metalo laužą, demontavo, pusdykiai prakalė įmonėms, kurių teritorijose jie ėjo ir jos tuos kelius išardė... Va, jei Lg rekonstruotų tokius ruožus kaip Alytaus, Utenos, Skuodo, atnaujintų nutrauktą susisiekimą kai kuriais ruožais, tai būtų kita kalba.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja naują infrastruktūrą ir modernų vagonų parką
Augant gamybos pajėgumams šalies regionuose, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ketina plėsti gelžinkelio infrastruktūrą šiaurės Lietuvoje ir iš esmės atnaujinti vagonų parką.
Nauja „Lietuvos geležinkelių“ plėtros kryptis susijusi su penktadienį Akmenės rajone Vakarų medienos grupės (VMG) pradėtomis Vakarų medienos grupės medžio drožlių plokštės gamyklos statybomis.
„Lietuvos geležinkeliai“ prisideda prie besiplečiančios pramonės šalies regionuose. Bendradarbiaudami su verslu ir geriau pažindami jų poreikius, galime pasiūlyti naujas, konkurencingas ir efektyvias logistikos paslaugas. Šiuo atveju Akmenėje ilgalaikės ir tvarios parnterystės pagrindu planuojame įrengti modernią infrastruktūrą ir pasiūlyti šiuolaikišką vagonų parką krovinių pervežimui“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška, kuris dalyvavo gamyklos statybų pradžios renginyje.
Bendradarbiaudama su VMG, „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja nutiesti naują magistralinio geležinkelio atkarpą nuo Alkiškiai-Karpėnai ruožo iki Akmenės laisvosios ekonominės zonos (LEZ), taip pat – įrengti privažuojamąjį kelią LEZ teritorijoje. Artimiausiu metu numatoma paskelbti rangos konkursą geležinkelio infrastruktūros plėtrai.
Nuo 2019 metų vidurio „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat pasiūlys skiedros pervežimo paslaugas. Tam kitąmet numatoma įsigyti naujus skiedrovežius. Tai bus vienas didžiausių bendrovės vagonų parko atnaujinimų per pastaruosius metus. Dalis naujų skiedrovežių bus skirta Akmenės rajone statomos gamyklos poreikiams.
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai” per 10 metų suremontuos didžiąją dalį kelių
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai” per 10 metų ketina suremontuoti didesnę dalį kelių. Anot įmonės, keleiviams dėl to keliauti bus patogiau, taip pat bus sutaupoma lėšų.
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Infrastruktūros direkcijos direktoriaus Karolio Sankovski, visiškai įgyvendinus visą remonto programą, keleiviai sutaupys daugiau kaip 30 minučių kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą......„Iki 2027 metų esame susidėlioję remontų programą ir visas atstumas, kuriam tenka šie remontai, yra 450 kilometrų kapitaliniam remontui ir sustiprintam paprastajam bei apie 600 kilometrų paprastajam......Anot K. Sankovskio, traukinių vėlavimų, kuriuos sukelia transporto darbai, per 2-3 metus turėtų nelikti...
Komentuoti:
-
Netolima ateitis: „Geležinė akis“ stebės aplinką Lietuvos geležinkelių keliuose
VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė projekto „Prietaiso skirto investicinių projektų stebėjimui, elektros tinklų ir augmenijos priežiūrai geležinkelio ruožuose sukūrimas (Geležinė akis)“ finansavimo ir administravimo sutartį pagal priemonę „Ikiprekybiniai pirkimai LT“.
Projekto metu bus siekiama įvykdyti pirkimą, skirtą prietaiso „Geležinė akis“ prototipo sukūrimui, kuris galėtų: stebėti aplinką; aptikti ir fiksuoti objektus, atpažinti ir identifikuoti objektus panaudojant atpažinimo algoritmą, atvaizduoti duomenis, informuoti apie situaciją bei kylančius pavojus, perduoti duomenis edukacinės ar išplėstinės realybės žaidimui bei būti pritaikytas skirtingoms transporto rūšims.
Prietaisas „Geležinė akis“ galės stebėti arti geležinkelio tinklo esančią infrastruktūrą tokią kaip: pastatai, bėgiai, laidai, antenos, tiltai, viadukai, sankryžos ir t.t. Prietaisas stebės ir vertins objektų būklės pasikeitimus, siekiant išsiaiškinti ar objektai nekelia pavojaus...
Reiktų ne geležinės, o visa matančios akies.
Komentuoti:
-
Penki įspūdingiausi Lietuvos geležinkelių maršrutai
1919 m. liepos 6 dieną iš Kaišiadorių stoties į Radviliškį išvyko pirmasis Nepriklausomos Lietuvos traukinys. Šios svarbios datos proga norisi paminėti gražiausius Lietuvos geležinkelių maršrutus, apie kuriuos išsamiau pasakojo kelionių traukiniais organizatorius, kelionių agentūros „superkelionės.lt“ vadovas, – Udrius Armalis. Kelionės: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Kaliningrado geležinkeliais, kurių metu keliauta ne tik traukiniais, bet garvežiais ir drezinomis – tokia šių nišinių kelionių organizatoriaus, daugiau kaip 10 metų trunkanti, patirtis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
M. Bartuška: penkerius metus smukę „Lietuvos geležinkeliai“ atsitiesė
Penkerius metus smukusi ir užpernai nuostolinga tapusi įmonių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ atsitiesė ir uždirbo 27 mln. eurų grynojo pelno, sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Anot M. Bartuškos, įmonės įprastai veikia pagal tarptautinius standartus, o „Lietuvos geležinkeliai“ iki šiol to neturėjo, dėl to buvo sunku lyginti veiklos rezultatus. Dabar pirmą kartą „Lietuvos geležinkelių“ veikla vertinta pagal Tarptautinį finansinės atskaitomybės standartą.
M. Bartuškos teigimu, pagal audituotus metinius rezultatus, pernai „Lietuvos geležinkelių“ įmonių grupei buvo lūžio metai - grupė dirbo pelningai. Bendras grupės pelnas siekė 27 mln. eurų. „Lietuvos geležinkeliai“ 2017 m. uždirbo papildomai 448 mln. eurų pajamų, vežė 10,5 proc. daugiau krovinių nei užpernai - 52,6 mln. tonų, keleivių skaičius augo 5 proc. - iki 4,7 mln.
Skaičiuojama, kad grupės sąnaudos sumažėjo 9 proc., pajamos padidėjo 11 proc...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai taip. Bet kad jas teikti, reikia vežti su savo šilumvežiais. Priešingu atveju viskas nuo Mockavos į vakarus atitenka lenkams.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomu, kaip su lokomotyvais? Nuomosis, ar užsakys VLRD modernizuoti (greičiau pritaikyti Lenkijai) dar porą M62? Nes esamų dviejų lokomotyvų 1435 mm vėžei nepakaks manevravimo darbams ir giliam prasiskverbimui į Lenkiją. Dar jei iki Suvalkų, tai būtų galima apsieiti su dabar turimais šilumvežiais.
litrail.lt
šiemet planuojama pervežti apie 60 traukinių su Kinijos kroviniais.
Komentuoti:
-
Įdomu, kaip su lokomotyvais? Nuomosis, ar užsakys VLRD modernizuoti (greičiau pritaikyti Lenkijai) dar porą M62? Nes esamų dviejų lokomotyvų 1435 mm vėžei nepakaks manevravimo darbams ir giliam prasiskverbimui į Lenkiją. Dar jei iki Suvalkų, tai būtų galima apsieiti su dabar turimais šilumvežiais.
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ veš krovinius Lenkijoje
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78410181
Komentuoti:
-
Deja, tai nepakankamos priemonės iškrapštyti žmones iš automobilio. Reikia visos VT sistemos, nuo miestų, priemiesčio iki tolimojo susisiekimo, tiek geležinkeliu, tiek ir autobusais gerinimo. Dar ir to nepakanka. Reikia prievartinio iškrapšymo iš automobilio ekonominėmis priemonėmis, draudimais ir pan. O tam jau valdžios kinkos per silpnos, ir valios bei supratimo nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrečia kartą kartoju, kad potencialių keleivių tuose autobusų maršrutuose, kurie dubliuojasi su traukinių, nėra tiek, kad keleivių pastaruosiuose padvigubėtų. Iš esmės tai ne VT gerinimas, o paklodės tampymas tarp traukinių ir autobusų, ne žmonių iškrapštymas iš automobilių, kurio būtent ir reikia. Na gerai, dalis keleivių iš autobusų pabėgs į traukinius. Tai teks uždaryti kai kuriuos autobusų maršrutus arba vietoj autobusų leisti bjaurius mikrobus. O juk ir susisiekimas autobusais Lietuvoje nėra geras, jis tik pablogėtų. Žodžiu, kol nebus rimtos VT politikos iš valstybės pusės, tol nieko gero ir nebus.
P.S. Ankstesniam poste vietoj autobusų turėjo būt automobilių.
Komentuoti:
-
Trečia kartą kartoju, kad potencialių keleivių tuose autobusų maršrutuose, kurie dubliuojasi su traukinių, nėra tiek, kad keleivių pastaruosiuose padvigubėtų. Iš esmės tai ne VT gerinimas, o paklodės tampymas tarp traukinių ir autobusų, ne žmonių iškrapštymas iš automobilių, kurio būtent ir reikia. Na gerai, dalis keleivių iš autobusų pabėgs į traukinius. Tai teks uždaryti kai kuriuos autobusų maršrutus arba vietoj autobusų leisti bjaurius mikrobus. O juk ir susisiekimas autobusais Lietuvoje nėra geras, jis tik pablogėtų. Žodžiu, kol nebus rimtos VT politikos iš valstybės pusės, tol nieko gero ir nebus.
Komentuoti:
Komentuoti: