Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Čia apie tai, kas jau seniai yra. Kur nors žodis apie automatus?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Veikia, blogai ieškojai:

    https://www.traukiniobilietas.lt/por...siuntu-vezimas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai pamačiau pro traukinio langą, pamaniau, kad tai bilietų automatas.
    Tačiau tai siuntų automatas. LG matyt gabens siuntas traukiniais tarp kai kurių stočių ir talpins juos į tokius automatus.
    Šita nuotrauka iš Kaišiadorių. Dar mačiau Kazlų Rūdoje ir Mauručiuose.



    Aparatas veikė. Giliau į meniu nelindau. Informacijos apie tai internete NĖRA. Tai matyt dar paslauga neveikia.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Važiuoja pagal poreikį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip pat yra pateikiamas ūkinių traukinių važiavimo laikas iš pradinių stočių ir į kokią stotį važiuoja.
    Įdomiai, laikai pateikti, o datos ne

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG viešai skelbia planinių eismo pertraukų tvarkaraštį. 2020 metų tvarkaraštyje be planuojamų tam tikrų atkarpų remonto yra numatytos ir tokios eismo pertraukos (kai eismas pilnai sustabdomas):
    Vilniaus mazgo elektrifikacija ruože Kyviškės - Valčiūnai kovo 1 d. - birželio 9 d. ir birželio 10 d. - rugsėjo 18 d. 8-20 valandomis - atskiri intervalai, nes eismas bus nutraukiamas iš pradžių vienu, o paskui kitu keliu.
    Vilniaus mazgo elektrifikacija ruože Vaidotai - Paneriai gegužės 2 d. - birželio 21 d.ir nuo birželio 11 d iki rugpjūčio 11 d. - analogiškai
    Vilniaus mazgo elektrifikacija ruože Valčiūnai - Vaidotai rugsėjo 1 d. - spalio 1 d.ir nuo spalio 2 d. iki lapkričio 1 d. - analogiškai
    RB tiesimas ruože Palemonas - Rokai gegužės 4 d. - rugsėjo 25 d. - visą parą
    Plungė - Šateikiai antrojo kelio statyba gegužės 18 d. - gruodžio 15 d. 7-16 valandomis. Negi bus atšaukiami kokie 2-3 traukiniai Vilnius - Klaipėda?

    O čia įdomiau:
    Vilniaus mazgo elektrifikavimas ruože Vilnius - Kirtimai liepos 1 d. - rugpjūčio 25 d. - naktimis
    Vilniaus mazgo elektrifikavimas ruože Kirtimai - Valčiūnai rugpjūčio 26 d. - spalio 9 d. - naktimis

    Visa tai gali būti keičiama ir tai nėra griežtas grafikas.

    http://lginfrastruktura.lt/documents...6-f1f9d7b530a4

    Taip pat yra pateikiamas ūkinių traukinių važiavimo laikas iš pradinių stočių ir į kokią stotį važiuoja.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusija apie keleivių vežimą atitinkamoje temoje pavirto diskusija apie krovinių vežimą.

    Tranzitas pervežant krovinius geležinkeliais yra kryptis Minskas-Kena-Kybartai-Kalingradas ir nedideli kiekiai kitomis kryptimis. Krovinių vežimas iš užsienio į Klaipėdos uostą statistikoje skaičiuojamas kaip krovinių įvežimas į Lietuvą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Ir nežinia, ar tavo minėtas atvejis įeina į vieną iš šių kategorijų, ar išties kažkur skaičiuojamas atskirai. Tačiau dėl pastarojo kažkaip labai abejoju, juk negali būti taip, kad krovinys buvo pervežtas, bet nebuvo įskaičiuotas į bendrą pervežimų tonažą. Tad dėl detalios metodologijos reikėtų gilintis į Statistikos departamento dokumentaciją arba tiesiog kreiptis į juos.
    Tai tikarai įeina, tik kiek.
    Nes daug baltarusiai veža (ypač trąšas), kartais pro Lentvarį iš eilės vienas po kito žali sąstatai Беларуськалий varo. mačiau ir su traktoriais ir su autobusais. Bet ne tik baltarusiai, bet ir kitų rytinių šalių. Dažnai pravažiuoja konteinerių sąstatai, matyt iš Kinijos.
    O atgal dažniausiai tušti.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Čia jau ne man klausimas, aš tik pacitavau Sunku spręsti, ypač dėl to, kad tranzitas+eksportas per geležinkelį (visoje šalyje) tai tik 18 mln. tonų, tad matyt į uostą šiuo būdu vežama palyginti nedidelė dalis.

    Ir nežinia, ar tavo minėtas atvejis įeina į vieną iš šių kategorijų, ar išties kažkur skaičiuojamas atskirai. Tačiau dėl pastarojo kažkaip labai abejoju, juk negali būti taip, kad krovinys buvo pervežtas, bet nebuvo įskaičiuotas į bendrą pervežimų tonažą. Tad dėl detalios metodologijos reikėtų gilintis į Statistikos departamento dokumentaciją arba tiesiog kreiptis į juos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Dėl sakinio skliausteliuose - ne. Tranzitas tai 20% krovinių apyvartos, o ne dauguma.
    O kur atvežta į Klaipėdą geležinkeliais, bert išvežta laivais?
    Jei laivais išvežta 2018 metais beveik 47 mln. t.
    https://www.portofklaipeda.lt/uosto-statistika

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai tik statistika, kurią galima manipuliuoti.
    Tai laukiam įrodymų ir pranešimo atitinkamoms teisėsaugos institucijoms. Kol kas dauguma tavo atsakymų tai „jie akivaizdžiai meluoja ir taškas“ be jokių pagrindimų. Pagal tokią logiką galima skleisti absoliučiai bet kokias insinuacijas, pvz. kad Al1 iš valstybės biudžeto pavogė 1 mld €.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Juk krovinių tranzitas tai skaičiuojamas (jei jo neskaičiuotų, tai pasirodytų, kad LG beveik nieko neveža)
    Dėl sakinio skliausteliuose - ne. Tranzitas tai 20% krovinių apyvartos, o ne dauguma.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos radijo ryšio sistemą
    „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi modernizuoti prieš dešimtmetį įrengtą radijo ryšio sistemą, kuria naudojasi traukinių eismo valdymo specialistai.

    Radijo ryšio sistemos atnaujinimui besiruošiantys „Lietuvos geležinkeliai“ šią savaitę paskelbė konsultaciją su rinkos dalyviais, kurie raginami teikti savo pastebėjimus ir pasiūlymus. Konkursą laimėjęs tiekėjas turės atnaujinti radijo ryšio sistemos įrangą bei užtikrinti jos priežiūrą ir nenutrūkstamą veikimą...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65LRVLYLL

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kuris norminis aktas reglamentuoja jų neviešinimą?
    Čia įmonė, ne valstybės paslaptis. Įmonė kuria pati savo taisykles, o už tokius viešinimus gresia darbuotojams nuobaudos.

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Yra tokia sąvoka kaip komercinė paslaptis. O be to gali būti, kad ir saugumo sumetimais grafikai neviešinami. Bet visgi greičiausiai komerciniais sumetimais. Kad konkurentai nežinotų. Konkurentai - latviai. Dabar net universitetuose reikia pasirašyti konfidencialumo sutartis... Net ir studentams, kurie dirba laboratorijose, darydami kursinius ar diplominius darbus... Kai kuriais atvejais kursinių ar diplominių darbų svarstymas yra uždaras, o ne viešas...
    Esmę supratot, kad ir kaip norėčiau viešint, negaliu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Derina tai derina, bet ar taip jau viską ir iškloja? Gal tik tai, kas persikerta ar turi įtakos eismui gretimų šalių geležinkeliuose, o ne viską. Tai, kas siūlai dabar neviešinami, tai tikriausiai visgi dėl to, kad pasibaigė grafikų sudarymo su liniuote ir pieštuku laikai ir grafikai koreguojami operatyviai, elektronine forma, o ne priimami ir užtvirtinami metams į priekį popieriuje...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Yra tokia sąvoka kaip komercinė paslaptis. O be to gali būti, kad ir saugumo sumetimais grafikai neviešinami. Bet visgi greičiausiai komerciniais sumetimais. Kad konkurentai nežinotų.
    Nepamiršk kad ir LG, ir LDz savo grafikus derina ir su BČ, ir su RŽD. O kas liečia saugumą - ypatingi traukiniai praleidžiami "dispečeriniu grafiku", t.y. be grafiko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra tokia sąvoka kaip komercinė paslaptis. O be to gali būti, kad ir saugumo sumetimais grafikai neviešinami. Bet visgi greičiausiai komerciniais sumetimais. Kad konkurentai nežinotų. Konkurentai - latviai. Dabar net universitetuose reikia pasirašyti konfidencialumo sutartis... Net ir studentams, kurie dirba laboratorijose, darydami kursinius ar diplominius darbus... Kai kuriais atvejais kursinių ar diplominių darbų svarstymas yra uždaras, o ne viešas...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Manau, kad konfidencialumo sutartis tarp darbuotojo ir įmonės.
    Konfidenciali info yra ta, "kuri turi vertę dėl to, kad jos nežino kiti ir negali būti laisvai jiems prieinama". O traukinių grafikai tikrai neturi vertės.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kuris norminis aktas reglamentuoja jų neviešinimą?
    Manau, kad konfidencialumo sutartis tarp darbuotojo ir įmonės.

    Komentuoti:

Working...
X