Parašė Kėdainių Gs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Taip! Tik dabar jais nepasinaudosi - traukinių tvarkaraščiai dabar kiti... Ir nejaugi dabar tie "siūlai" tikrai turi būti griežtai neviešinami?
Komentuoti:
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąVienu metu "siūlai" ir oficialiam teisės aktų registre buvo, kaip tvirtinami susisiekimo ministerijos, pvz čia
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAr tai žinau... Kol jie į forumą papuldavo, nagrinėdavau įdėmiai... Su matematika mokykloje nesipykę tuos siūlus įsisavintų nesunkiai.
Komentuoti:
-
Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimąO jūs žinot, kas yra siūlinis tvarkaraštis?
Komentuoti:
-
Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimąO jūs žinot, kas yra siūlinis tvarkaraštis?
Komentuoti:
-
Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimąO jūs žinot, kas yra siūlinis tvarkaraštis?
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąGal kas turite tarnybini traukiniu tvarkarasti 2019-2020 metams (vadinama "siulais")?
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąGal kas turite tarnybini traukiniu tvarkarasti 2019-2020 metams (vadinama "siulais")?
Komentuoti:
-
Gal kas turite tarnybini traukiniu tvarkarasti 2019-2020 metams (vadinama "siulais")?
Komentuoti:
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąGal yra informacijos kada bus paskelbti konkurso rezultatai?
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz63GrGtwSi
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąNe Kaunas - Klaipėda, o [URL="https://www.litrail.lt/visas-turinys/-/asset_publisher/j75txWV0CuNk/content/ruozo-kaisiadorys-%E2%80%93-klaipeda-draugystes-st-elektrifikavimas/12778;jsessionid=E3B6E8522D32855779CA1716FCD3D8EF"]Kaišiadorys - KlaipėdaPaskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.24, 13:06.
Komentuoti:
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąGirdejau kad nuo kitamet nusimato Kaunas - Klaipeda ruozo elektrifikavimas bei Vilnius-Kaunas ruozo modernizavimas - gal kazkas zino daugiau detaliu?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkelių“ pajamos augo 9,7 mln. eurų
„Lietuvos geležinkeliai“ per tris 2019 metų ketvirčius išankstiniais duomenimis gavo 348,5 mln. eurų pajamų. Tai 9,7 mln. eurų daugiau, nei tuo pačiu periodu pernai, rašoma pranešime žiniasklaidai...
...Ši „Lietuvos geležinkelių“ grupės bendrovė per pirmus devynis šių metų mėnesius vežė 0,9 proc. mažiau krovinių – 41,2 mln. tonų. Didžiausios įtakos tam turėjo 16,9 proc. sumažėjęs tranzitinių krovinių (akmens anglies, naftos, maisto produktų) srautas Kaliningrado kryptimi. Taip pat, šiemet sumenko ir naftos bei juodųjų metalų importas per Klaipėdos uostą...
...Keleivių vežimo veiklą perėmusi „LG Keleiviams“ bendrovė per pirmus devynis šių metų mėnesius vežė 4,23 mln. keleivių – 10 proc. daugiau, nei tuo pačiu periodu pernai (3,83 mln. keleivių). Populiariausiu Lietuvoje maršrutu keliaujant geležinkeliais išlieka Vilnius – Kaunas. Tuo tarpu maršrutas Kaunas – Marijampolė augo sparčiausiai – 48 proc. daugiau keleivių rinkosi tarp šių dviejų miestų keliauti geležinkeliu...
Komentuoti:
-
Aha, aha, o Vilniuje Maxima iš stotis išsinešdino ar buvo išnešdinta. Berods nuo rugsėjo, nes rugpjūtį dar veikė. Tai irgi susiję su šiais naujais LG planais?
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ grįžta prie planų stotyse įrengti kavines
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ grįžta prie planų stotyse įrengti kavines, tačiau ketina tai padaryti pakvietus privatųjį verslą.
Pasak bendrovės pranešimo, trylika svarbiausių geležinkelio stočių virs šiuolaikiškomis viešosiomis laisvalaikio bei darbo erdvėmis. Projekto metu numatoma verslui skelbti funkcinių zonų stotyse viešus nuomos aukcionus: maisto, paslaugų, laukiamųjų, bendradarbystės bei renginių erdvių.
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ Turto valdymo paslaugų centro vadovės Daivos Pivoriūnienės, pagrindinis projekto tikslas – suteikti kokybiškesnes paslaugas keleiviams ir pridėtines vertes stotyse įsikūrusiems verslams ir miestų turizmo plėtrai, be to, siekiama užtikrinti augančius keleivių srautus ir efektyvesnę įmonės veiklą.
„Stotys taps bendravimui, darbui bei laisvalaikiui geriau pritaikytomis vietomis, jose bus pasiekiamos įvairesnės ir kokybiškesnės, šiuolaikinio keliautojo poreikius atitinkančios paslaugos. Visi šie pokyčiai visų pirma orientuoti į keleivius, siekiant suteikti jiems daugiau reikalingų paslaugų“, – pranešime sakė D. Pivoriūnienė.
Įgyvendinti projektą „Lietuvos geležinkeliai“ rengia konsultacijas su verslu.
„Tikimės išgirsti verslo pasiūlymus ir patarimus, kaip galima geriau įgyvendinti projektą, kokios galimybės ir galimi sprendimai. Kadangi visoms paslaugoms užtikrinti „Lietuvos geležinkeliai“ skelbs atranką, norime geriau įsiklausyti į dalyvių pastabas, kad galimas dalyvavimas projekte būtų kaip galima aiškesnis ir sklandesnis, o gauti pasiūlymai – maksimaliai konkurencingi ir kokybiški“, – sakė D. Pivoriūnienė.
Tikslias nuomos aukcionų sąlygas „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja viešai paskelbti po konsultacijų su rinka.
Sausį bendrovė teigė, kad maisto prekyba ketina užsiimti pati. Viešojoje erdvėje po to kilo pasipiktinimas, esą ši veikla turi būti palikta privačiam verslui, o ne valstybės valdomai įmonei, todėl „Lietuvos geležinkeliai“ šių planų atsisakė.
https://jp.lt/lietuvos-gelezinkeliai...engti-kavines/
Komentuoti:
-
Girdejau kad nuo kitamet nusimato Kaunas - Klaipeda ruozo elektrifikavimas bei Vilnius-Kaunas ruozo modernizavimas - gal kazkas zino daugiau detaliu?
Komentuoti:
-
„LG Cargo“ vadovas: mums sekasi geriau nei latviams
Valstybės valdomos bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) antrinei krovinių vežimo bendrovei „LG Cargo“ ketinant artimiausiais metais smarkiai padidinti pervežimus, jos vadovas pripažįsta, kad dėl krovinių vyksta aktyvi konkurencija su kitų transporto rūšių vežėjais.
Egidijus Lazauskas interviu BNS teigė, kad bendrovė sėkmingai konkuruoja su Latvijos geležinkeliais. Tačiau sudaryti kliūčių į Lietuvos rinką ateiti naujiems vežėjams „LG Cargo“ neketina ir ruošiasi dar aštresnei konkurencijai.
LG Krovinių vežimo direkcijos veiklą neseniai perėmusi „LG Cargo“ planuoja ne tik dideles investicijas į vagonų atnaujinimą ir elektrinius lokomotyvus, bet svarsto ir apie tolesnį veiklos optimizavimą...
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkelių“ pajamas didina augantys krovinių srautai
Per pirmuosius penkis šių metų mėnesius „Lietuvos geležinkelių“ grupės pajamos, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, augo 3,6%.
Kaip praneša įmonė, sausio-gegužės mėnesiais „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su veiklą pradėjusia krovinių vežimo bendrove „LG Cargo“ uždirbo 190,5 mln. Eur pajamų, kai tuo pačiu periodu pernai bendrovės pajamos siekė 183,8 mln. Eur...
...Šiemet per penkis mėnesius „LG Cargo“ krovinių vežimo apimtys paaugo 0,6% – iki 22,55 mln. tonų. Palyginti su praėjusiais metais, augimas kiek sulėtėjo – tam didžiausios įtakos turėjo mažėję krovinių apimtys Kaliningrado srities kryptimi – šilta žiema lėmė, jog anglies poreikis buvo mažesnis, anglies kaina rinkoje buvo smarkiai kritusi.
Tuo tarpu labiausiai (45,5%) augo konteinerių pervežimai – per penkis mėnesius pervežta 62.500 TEU. Tikimasi, jog pervežamų konteinerių kiekį padidins ir nuo birželio mėnesio startuosiantis konteinerių vežimas iš Klaipėdos į Kijevą. Traukinys kursuos kas savaitę ir perveš daugiau kaip po 10.000 TEU kasmet.
Traukiniai Lietuvoje tampa vis populiaresne susisiekimo priemone keliaujantiems. Per pirmus penkis šių metų mėnesius „Lietuvos geležinkelių“ traukiniais keliavo jau 2,33 mln. keleivių – 17,3% daugiau, nei tuo pačiu periodu prieš metus (1,98 mln.). Populiariausiu maršrutu Vilnius–Kaunas sausio–gegužės mėnesiais keliavo 11,4% daugiau keleivių.
Komentuoti:
Komentuoti: