Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Aš kartoju, kad didelė dalis uosto darbuotojų net nėra klaipėdiečiai. Atvažiuoja ryte iš kokių Darbėnų, ir vakare parvažiuoja namo daržų ravėti. Su mašina, nes ruožas pusiau panaikintas ir dyzeliuko nėra.
Komentuoti:
-
Mokesčius moka miestui. Gyvena irgi Klaipėdoje, vartoja, šeimą išlaiko. Privačios firmos irgi penisi. Tuo labiau, jei valstybei priklauso, tai ir nuėjo signalas tiesiai į Vilnių - darykite greičiau kažką. Tik dabar valdžia kratosi atsakomybės, viską suversdami LG.
Komentuoti:
-
Bedarbystė? Bendrai paėmus kažkiek, nes labai didelis procentas ne klaipėdiečiai, o ir šiaip tokiuose terminaluose daug darbuotojų nereikia. Sudaro reikšmingą dalį, bet kraunama ne tik MN produkcija. O ryšiai tiesioginiai, nes pagrindinis naftos produktų krovėjas valstybei ir priklauso.
Komentuoti:
-
O kas mokesčius moka? Bedarbystė ir t.t. Miestui tai atsilieptų. Naftos produktų srautai LG sudaro reikšmingą dalį. Normaliame pasaulyje niekas nesimėto rinkomis, už kas kovojama ir liejamas kraujas (tų, kurie nifiga nieko nenusimano už ką kariaujama ar skerdžiami aborigenai). Uosto naftininkams būtų krachas. Verslas turi ryšius partijose ir valdžioje, taigi, paveikti per tuos svertus tikrai galima.
Komentuoti:
-
Uosto ir geležinkelių srautai yra pakankamai neblogai diversifikuoti, todėl krachu čia net nekvepia.
O pasakymas, kad gelbėti Klaipėdą tai išvis absurdiškas, lyg "Klaipėdos nafta priklausytų savivaldybei, ir dar be to iš uosto už kiekvieną toną kapsėtų į miesto biudžetą.
Komentuoti:
-
Tai kam išardė liniją? Aišku, tam, kad nevežtų absoliučios daugumos MN produkcijos per Latviją. Dėl vieno ar dviejų sąstatų per savaitę linijos tikrai nebūtų ardę. Buvo rimtas pavojus, kad taip atsitiks ir buvo gautas palaiminimas iš valdžios, kad reikia ardyti, kad reikia gelbėti uostininkus, Klaipėdą ir pačia LG.
Estijoje geležinkelių krachas. Kaip rašoma internete, beliko vos 5-6 poros krovininių traukinių iš (į) Rusiją. Keleiviniai pilnai dotuojami iš biudžeto ir ar ilgai tai tęsis? Kai reikės valstybei išlaikyti infrastruktūrą tik dėl keleivinių traukinių, tai bus pradėta galvoti iš kur paimti pinigus.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kas kad ne vien MN. Niekas nenori žlugti. Miestui irgi ne į naudą, jei krizės metu pabėgs kroviniai. Per Skuodą į Klaipėdą jau buvo neįmanoma, nes Latvijoje geležinkelis buvo nebeveikiantis. Nei LG nei Latvijos geležinkeliai nebūtų investavę. Latviams geriau kad būtų gabenę per jų uostus per Rengę. Viskas tam buvo, jokių investicijų į infrastruktūrą.
Estija nesugriuvo dėl gerokai sumažėjusių krovinių srautų. Ten beveik visos linijos naudojamos keleivių pervežimui (išskyrus Koidula-Valga).
Iš esmės pritariu nuomonei (spėjimui), kad LG išskaidžius - bus uždaryta daug linijų (Turmanto, Marcinkonių ir kt.), o ir keleivinių paliks tik 2 linijas (Kauno, Klaipėdos). Vyriausybė nesuras tokių pinigų dotacijoms (į tai jau yra atkreipęs dėmesį ekonomistas Raimondas Kuodis).
Bet gal čia kaip visada "audra vandens stiklinėje".Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.27, 19:48.
Komentuoti:
-
Senai laikas nuo Lūšės iki Skuodo nutiesti gabaliuką Lietuvos teritorija ir sutvarkyti likusį ruožą (sankasa yra, didelė dalis bėgių irgi tinkami, tik pabėgiai supuvę, galų gale po Rail Balticos Kaune krūvos apynaujų gardelių).
Komentuoti:
-
Tai kas kad ne vien MN. Niekas nenori žlugti. Miestui irgi ne į naudą, jei krizės metu pabėgs kroviniai. Per Skuodą į Klaipėdą jau buvo neįmanoma, nes Latvijoje geležinkelis buvo nebeveikiantis. Nei LG nei Latvijos geležinkeliai nebūtų investavę. Latviams geriau kad būtų gabenę per jų uostus per Rengę. Viskas tam buvo, jokių investicijų į infrastruktūrą.
Komentuoti:
-
Šiaip tai Klaipėdoje ne vien MN produkcija kraunama, tai visiško kolapso vienai įmonei nebūtų, ir juolab miestui.
Ir geriau reikėjo pasiūlyti patogesnę alternatyvą, ruožą per Skuodą į Klaipėdą, o ne ardyti kitą. Tuo pačiu būtų buvę galima atnaujinti vietinius vežimus iki Skuodo ir paleisti dyzelį nuo Klaipėdosiki Skuodo ir Mažeikių.
Komentuoti:
-
Parašė dts Rodyti pranešimąKą gi. Pasirodo Butkevičius ir company pareiškė, kad geležinkelis buvo išardytas baisiajam kubiliui valdant. Pasirodo paršelis melavo. Geležinkelis buvo išardytas jam būnant susisiekimo ministru. Dar pasigilink į Mažeikių naftos nuostolius išardžius tą ruožą. Kokie čia interesai groja?
Komentuoti:
-
Parašė dts Rodyti pranešimąKą gi. Pasirodo Butkevičius ir company pareiškė, kad geležinkelis buvo išardytas baisiajam kubiliui valdant. Pasirodo paršelis melavo. Geležinkelis buvo išardytas jam būnant susisiekimo ministru. Dar pasigilink į Mažeikių naftos nuostolius išardžius tą ruožą. Kokie čia interesai groja?Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.26, 08:11.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas nereikalinga? Kas? Aš sutinku, kad yra problemų, bet tai, kas siūloma yra Lietuvos šantažavimas: kai kas iš Vakarų matyti nusitaikė į riebų kąsnį Lietuvoje - geležinkelius. O valdžia Lietuvoje net ploja, nors pati kalta dėl to, kokia situacija susidarė su išardytu ruožu. Artėjant rinkimams, akivaizdu, kad konservai nori pakenkti socdemams (ne paslaptis, kokių politinių jėgų įtakoje yra LG). Liberastus jau prigriebė su Masiuliu. Atkreipkite dėmesį. Būtent jo ministravimo metais LG buvo pakišta kiaulė su tuo geležinkelio išardymo palaiminimu. Patriarcho chebra vienu šūviu du zuikius bando nušauti. Kaip šachmatininkui propiesoriui galima paploti.
Dėl linijos išardymo LG pasielgė kaip lochai, kuriuos išdūrė ir jie liko kalčiausi. Reikėjo ne ardyti, o uždaryti liniją kaip nuostolingą. Viskas. O paskui tik po kurio laiko išardyti.
Komentuoti:
-
Parašė ead Rodyti pranešimąDuodu 100 proc., kad padarius pertvarką, atsisakius to, kas yra nereikalinga
Parašė ead Rodyti pranešimąpakeitus užsisėdėjusius jau savo postuose tiek vadovus, tiek viršininkus visokius, veiktų dar stabiliau ir efektyviau.
Komentuoti:
-
Kas nereikalinga? Kas? Aš sutinku, kad yra problemų, bet tai, kas siūloma yra Lietuvos šantažavimas: kai kas iš Vakarų matyti nusitaikė į riebų kąsnį Lietuvoje - geležinkelius. O valdžia Lietuvoje net ploja, nors pati kalta dėl to, kokia situacija susidarė su išardytu ruožu. Artėjant rinkimams, akivaizdu, kad konservai nori pakenkti socdemams (ne paslaptis, kokių politinių jėgų įtakoje yra LG). Liberastus jau prigriebė su Masiuliu. Atkreipkite dėmesį. Būtent jo ministravimo metais LG buvo pakišta kiaulė su tuo geležinkelio išardymo palaiminimu. Patriarcho chebra vienu šūviu du zuikius bando nušauti. Kaip šachmatininkui propiesoriui galima paploti.
Dėl linijos išardymo LG pasielgė kaip lochai, kuriuos išdūrė ir jie liko kalčiausi. Reikėjo ne ardyti, o uždaryti liniją kaip nuostolingą. Viskas. O paskui tik po kurio laiko išardyti.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.26, 06:37.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kam reformuoti stabiliai veikiančią įmonę?
Komentuoti:
-
Parašė ead Rodyti pranešimąDėl šito nesiginčysiu, bet faktas, kad reformos kardinalios tikrai reikėjo.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas pribrendo? Pertvarka reiškia atskirų bendrovių įsteigimą, kuri dirbs kiekviena sau. Kraštine liks keleivių pervežimo bendrovė. Krovinių vežimas yra pelningas. Infrastruktūra irgi nebus nuostolinga, bet pelną neš tik tos linijos, kuromis važinėja krovininiai traukiniais. Iš karto po metų kitų iškils klausimas, o nafig reikalinga linija į Turmantą, kuri neša nuostolius ir dar keleiviniai traukiniai ja važinėjantys neša nuostolius. Ir t.t. O ko norėti, praskolinta valstybė stagnuojant ekonomikai yra verčiama privatizuoti geležinkelius. Visa tai ir bus pateikta kaip "reformos". Ne bet kokios, tokios, kokias rekomenduoja ES. O ji nieko blogo negali rekomenduoti, viskas tik gera ir pažangu. Belieka tik nuolankiai linkčioti galva ir vykdyti ką vyresni sako... Šlykštu valdžiažmogių klausyti ir skaityti.
Komentuoti:
-
Oi prisivirė košės su prihvatizavimais... prisivirė neišsrebiamos košės...
Komentuoti:
Komentuoti: