Jau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.
Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392
Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
„Lietuvos geležinkeliai“ skolinasi 68 mln. Eur
Paskolos lėšomis bus finansuojami ruožo nuo Kenos iki Naujosios Vilnios bei Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimo projektai, Pauosčio kelyno rekonstrukcija Klaipėdoje, antrųjų kelių rangos darbai ruože Telšiai-Lieplaukė, kiti geležinkelių infrastruktūros modernizavimo projektai.
Jos taip pat bus naudojamos naujiems keleiviniams traukiniams įsigyti, rašoma bendrovės pranešime.
Imama 68 mln. Eur paskola bus jau penktoji nuo 1996-ųjų. Bendra visų pasirašytų paskolų vertė – 244,3 mln. Eur. Iš jų bendrovė jau grąžino 77,8 mln. Eur.
Komentuoti:
-
Kinijoje sukirto rankomis – steigs bendrą įmonę kroviniams vežti
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...iams-vezti.htm
Komentuoti:
-
Bei mokėti už parkingą KUN, kas ne piguParašė Fulgur Rodyti pranešimąTaip, dabartinės sąlygos, tai ne karo metas 1915 m. Detalieji, PAV ir t.t.
Bet ta atšaka, protingai apgalvojus, tiktų ir LEZ, ir KUN.
Dėl Blr piliečių. Jų gal daug ir nebūtų, bet Vln gyventojams irgi būtų patogu - sėdai į traukinį, op ir Vilnius. Ypatingai gerai važiuojant į oro uostą. Nereikia galvoti apie galimus kamščius, avarijas ir "viaduko per geležinkelį remontus".
Komentuoti:
-
Taip, dabartinės sąlygos, tai ne karo metas 1915 m. Detalieji, PAV ir t.t.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabartinėmis sąlygomis iki 2017 vasaros yra nerealu. Bet geležinkelis keleiviams nereikalingas. Kiek ten tų baltarusų? Ką iš viso siūlo Kaunas, 10 skrydžių? Nebent LEZe būtų didelis poreikis krovininei atšakai.
Bet ta atšaka, protingai apgalvojus, tiktų ir LEZ, ir KUN.
Dėl Blr piliečių. Jų gal daug ir nebūtų, bet Vln gyventojams irgi būtų patogu - sėdai į traukinį, op ir Vilnius. Ypatingai gerai važiuojant į oro uostą. Nereikia galvoti apie galimus kamščius, avarijas ir "viaduko per geležinkelį remontus".
Komentuoti:
-
Dabartinėmis sąlygomis iki 2017 vasaros yra nerealu. Bet geležinkelis keleiviams nereikalingas. Kiek ten tų baltarusų? Ką iš viso siūlo Kaunas, 10 skrydžių? Nebent LEZe būtų didelis poreikis krovininei atšakai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa ir įsivaizduokim. Blr turistas, nusileido KUN, autobusu į Palemoną, iš ten dviaukščiu į Vilnių, iš ten greituoju link Minsko. Kažkokia kankynė. Tadau ankštas mikriukas KUN-Minskas paprasčiau.
Geležinkelio atšakėlė suteiktų didelę vertę KUN.
Ir kaip dalis keleivinių iki Vln važiuoja, o dalis - iki NV, taip ir čia dalis iki Kns galėtų važiuoti, o dalis iki KUN. Jei 3 km bėgių LG su SM yra utopija, tai laikas į muziejų
Komentuoti:
-
Ne dėl 35 dienų, o tai tiesiog galėtų būti paskatinimas pagreitinti tai, nes geležinkelio atšaka į KUN yra susisiekimo ministerijos planuose. Pvz. apie tai kalbėjo ministras prieš metus informacinėje LRT laidoje apie RB.Parašė Perfect Rodyti pranešimąDėl 35 d. truksiančio VNO uždarymo naujos atšakos, nors tik 7 km, iki KUN tiesti neapsimoka. Per brangus malonumas.
Komentuoti:
-
Na ir įsivaizduokim. Blr turistas, nusileido KUN, autobusu į Palemoną, iš ten dviaukščiu į Vilnių, iš ten greituoju link Minsko. Kažkokia kankynė. Tadau ankštas mikriukas KUN-Minskas paprasčiau.
Geležinkelio atšakėlė suteiktų didelę vertę KUN.
Ir kaip dalis keleivinių iki Vln važiuoja, o dalis - iki NV, taip ir čia dalis iki Kns galėtų važiuoti, o dalis iki KUN. Jei 3 km bėgių LG su SM yra utopija, tai laikas į muziejų
Vokiečiai karo reikmėms iki 1915 m. spalio 1 d. per 3 mėnesius nutiesė Bajorų – Priekulės geležinkelio 74 km ruožą (54 km ruožas Lietuvoje),
Komentuoti:
-
KUN pakaktų jau to kad suorganizuotų autobusų maršrutą iki Palemono, pritaikytą prie ten stojančių traukinių
Komentuoti:
-
Nelabai ką yra atsakyti į tokius argumentus. Ar televizorius dabar 1000 gyventojų skaičiuoti, ar GDP per capita? Ar sakyti, kad visi elektrą ir internetą turi?Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuva yra maža bei ubagiška šalis
Komentuoti:
-
Daugybė oro uostų pasaulyje su šimtais ar tūkstančiais kartų didesniais keleivių srautais neturi geležinkelio ir nieko. O, reikia pripažinti, Kauno oro uostas buvo ir bus skyle ir ne daugiau, nes Lietuva yra maža bei ubagiška šalis, iš kurios nėra ir nebus didelių keleivių srautų. Vilniaus pavyzdys įrodė, kad geležinkelis nereikalingas ir traukiniai vis dar kursuoja, nes, matyt, yra politinis sprendimas tai daryti nepaisant nieko, o kitur naikinti labiau reikalingus maršrutus, kaip kad visiškai užrauktas susisiekimas su Stasylom.
Komentuoti:
-
LG požiūris aiškus. Kol neparodo pirštu - neina ir nedaro. Ir dar rodytojas turi būti tinkamas. Matėme kaip paprastai su Rokiškio kryptimi išsisprendė.
Kitas klausimas - KUN vertė (ir savivertė). Su geležinkelio jungtimi Oro uostas dvigubai vertingesnis tiek keleivių, tiek krovinių požiūriu.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:
Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?
Niekam ji nenaudinga ir nereikalinga. Kiek lėktuvų skraido iš Kauno? Kiek iš Vilniaus, o Vilniuje be geležinkelio susisiekimo pilnai galima apsieiti. LG švaisto pinigus ir naikina maršrutus, kurie labiau reikalingi, o oro vežiotojas į oro uostą nenaikinamas.
Taip buvo nuo seno. O dabar pasikeitė tiek politinė padėtis. Plius sostinė, o ne kažkokie tai Kybartai. Kai norės surasti priežastį, tai ir suras.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮ Kybartus RŽD šilumvežiai atvažiuoja be problemų. Ir nemažą dalį keleivių į Vilnių atveža RŽD traukiniai.
Komentuoti:
-
Į Kybartus RŽD šilumvežiai atvažiuoja be problemų. Ir nemažą dalį keleivių į Vilnių atveža RŽD traukiniai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl, kad Ivano negalima prileisti. Čia ne LG, o politikai tą gali pasakyti.
Komentuoti:
-
Dėl 35 d. truksiančio VNO uždarymo naujos atšakos, nors tik 7 km, iki KUN tiesti neapsimoka. Per brangus malonumas.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?
Komentuoti:
-
Pritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:
Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.
Komentuoti:
-
KUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ LEZ tiesti geležinkelį galbūt ir būtų galima. Tačiau tik krovininį. Bet tik tuomet, kai atsiras pramonės įmonės, kurioms jis būtinas ne vienam ar 5 vagonams per metus gabenti.
Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.Tačiau dabar ekspertų nuomonės jau kitokios. Rekonstrukcija planuojama 2017 m., ir dėl to gali tekti net 35 dienoms visiškai uždaryti Vilniaus oro uostą. Planuota šiuo laikotarpiu keleivius iš Vilniaus terminalo autobusais vežioti į Kauną.
Komentuoti:
-
Su Baltarusijos vidinio maršruto traukiniu išnuomotas iš RŽD elektrovežis.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl turi neleisti?
Ne tik
: http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Todėl, kad Ivano negalima prileisti. Čia ne LG, o politikai tą gali pasakyti. LG tai tas pats. Bet kokiu atveju, pirmiausiai viskas priklausys nuo BČ ir RŽD sprendimo. Galbūt iki to laiko BČ užpirks (jau bus pristatyti) naujų kinietiškų elektrovežių BKG2 ir keleivinių elektrovežių trūmumas sumažės.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.28, 09:25.
Komentuoti:
-
Kodėl turi neleisti?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis.
Ne tikParašė Al1 Rodyti pranešimąO iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.
: http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Komentuoti:
Komentuoti: