Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Jau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.

    Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
    http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392

    Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
    http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ skolinasi 68 mln. Eur

    Paskolos lėšomis bus finansuojami ruožo nuo Kenos iki Naujosios Vilnios bei Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimo projektai, Pauosčio kelyno rekonstrukcija Klaipėdoje, antrųjų kelių rangos darbai ruože Telšiai-Lieplaukė, kiti geležinkelių infrastruktūros modernizavimo projektai.
    Jos taip pat bus naudojamos naujiems keleiviniams traukiniams įsigyti, rašoma bendrovės pranešime.
    Imama 68 mln. Eur paskola bus jau penktoji nuo 1996-ųjų. Bendra visų pasirašytų paskolų vertė – 244,3 mln. Eur. Iš jų bendrovė jau grąžino 77,8 mln. Eur.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kinijoje sukirto rankomis – steigs bendrą įmonę kroviniams vežti

    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...iams-vezti.htm

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Taip, dabartinės sąlygos, tai ne karo metas 1915 m. Detalieji, PAV ir t.t.
    Bet ta atšaka, protingai apgalvojus, tiktų ir LEZ, ir KUN.
    Dėl Blr piliečių. Jų gal daug ir nebūtų, bet Vln gyventojams irgi būtų patogu - sėdai į traukinį, op ir Vilnius. Ypatingai gerai važiuojant į oro uostą. Nereikia galvoti apie galimus kamščius, avarijas ir "viaduko per geležinkelį remontus".
    Bei mokėti už parkingą KUN, kas ne pigu

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dabartinėmis sąlygomis iki 2017 vasaros yra nerealu. Bet geležinkelis keleiviams nereikalingas. Kiek ten tų baltarusų? Ką iš viso siūlo Kaunas, 10 skrydžių? Nebent LEZe būtų didelis poreikis krovininei atšakai.
    Taip, dabartinės sąlygos, tai ne karo metas 1915 m. Detalieji, PAV ir t.t.
    Bet ta atšaka, protingai apgalvojus, tiktų ir LEZ, ir KUN.
    Dėl Blr piliečių. Jų gal daug ir nebūtų, bet Vln gyventojams irgi būtų patogu - sėdai į traukinį, op ir Vilnius. Ypatingai gerai važiuojant į oro uostą. Nereikia galvoti apie galimus kamščius, avarijas ir "viaduko per geležinkelį remontus".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Na ir įsivaizduokim. Blr turistas, nusileido KUN, autobusu į Palemoną, iš ten dviaukščiu į Vilnių, iš ten greituoju link Minsko. Kažkokia kankynė. Tadau ankštas mikriukas KUN-Minskas paprasčiau.

    Geležinkelio atšakėlė suteiktų didelę vertę KUN.

    Ir kaip dalis keleivinių iki Vln važiuoja, o dalis - iki NV, taip ir čia dalis iki Kns galėtų važiuoti, o dalis iki KUN. Jei 3 km bėgių LG su SM yra utopija, tai laikas į muziejų
    Dabartinėmis sąlygomis iki 2017 vasaros yra nerealu. Bet geležinkelis keleiviams nereikalingas. Kiek ten tų baltarusų? Ką iš viso siūlo Kaunas, 10 skrydžių? Nebent LEZe būtų didelis poreikis krovininei atšakai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Dėl 35 d. truksiančio VNO uždarymo naujos atšakos, nors tik 7 km, iki KUN tiesti neapsimoka. Per brangus malonumas.
    Ne dėl 35 dienų, o tai tiesiog galėtų būti paskatinimas pagreitinti tai, nes geležinkelio atšaka į KUN yra susisiekimo ministerijos planuose. Pvz. apie tai kalbėjo ministras prieš metus informacinėje LRT laidoje apie RB.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Na ir įsivaizduokim. Blr turistas, nusileido KUN, autobusu į Palemoną, iš ten dviaukščiu į Vilnių, iš ten greituoju link Minsko. Kažkokia kankynė. Tadau ankštas mikriukas KUN-Minskas paprasčiau.

    Geležinkelio atšakėlė suteiktų didelę vertę KUN.

    Ir kaip dalis keleivinių iki Vln važiuoja, o dalis - iki NV, taip ir čia dalis iki Kns galėtų važiuoti, o dalis iki KUN. Jei 3 km bėgių LG su SM yra utopija, tai laikas į muziejų

    Vokiečiai karo reikmėms iki 1915 m. spalio 1 d. per 3 mėnesius nutiesė Bajorų – Priekulės geležinkelio 74 km ruožą (54 km ruožas Lietuvoje),

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    KUN pakaktų jau to kad suorganizuotų autobusų maršrutą iki Palemono, pritaikytą prie ten stojančių traukinių

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su 10 skrydžių per diena oro uostui nereikia jokio geležinkelio. Tegul pirmiausia sutvarko susisiekimą autobusais.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.30, 13:13.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuva yra maža bei ubagiška šalis
    Nelabai ką yra atsakyti į tokius argumentus. Ar televizorius dabar 1000 gyventojų skaičiuoti, ar GDP per capita? Ar sakyti, kad visi elektrą ir internetą turi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daugybė oro uostų pasaulyje su šimtais ar tūkstančiais kartų didesniais keleivių srautais neturi geležinkelio ir nieko. O, reikia pripažinti, Kauno oro uostas buvo ir bus skyle ir ne daugiau, nes Lietuva yra maža bei ubagiška šalis, iš kurios nėra ir nebus didelių keleivių srautų. Vilniaus pavyzdys įrodė, kad geležinkelis nereikalingas ir traukiniai vis dar kursuoja, nes, matyt, yra politinis sprendimas tai daryti nepaisant nieko, o kitur naikinti labiau reikalingus maršrutus, kaip kad visiškai užrauktas susisiekimas su Stasylom.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    LG požiūris aiškus. Kol neparodo pirštu - neina ir nedaro. Ir dar rodytojas turi būti tinkamas. Matėme kaip paprastai su Rokiškio kryptimi išsisprendė.

    Kitas klausimas - KUN vertė (ir savivertė). Su geležinkelio jungtimi Oro uostas dvigubai vertingesnis tiek keleivių, tiek krovinių požiūriu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    KUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:

    Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Pritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?

    Niekam ji nenaudinga ir nereikalinga. Kiek lėktuvų skraido iš Kauno? Kiek iš Vilniaus, o Vilniuje be geležinkelio susisiekimo pilnai galima apsieiti. LG švaisto pinigus ir naikina maršrutus, kurie labiau reikalingi, o oro vežiotojas į oro uostą nenaikinamas.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Į Kybartus RŽD šilumvežiai atvažiuoja be problemų. Ir nemažą dalį keleivių į Vilnių atveža RŽD traukiniai.
    Taip buvo nuo seno. O dabar pasikeitė tiek politinė padėtis. Plius sostinė, o ne kažkokie tai Kybartai. Kai norės surasti priežastį, tai ir suras.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl, kad Ivano negalima prileisti. Čia ne LG, o politikai tą gali pasakyti.
    Į Kybartus RŽD šilumvežiai atvažiuoja be problemų. Ir nemažą dalį keleivių į Vilnių atveža RŽD traukiniai.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Pritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?
    Dėl 35 d. truksiančio VNO uždarymo naujos atšakos, nors tik 7 km, iki KUN tiesti neapsimoka. Per brangus malonumas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    KUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:



    Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.
    Pritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Į LEZ tiesti geležinkelį galbūt ir būtų galima. Tačiau tik krovininį. Bet tik tuomet, kai atsiras pramonės įmonės, kurioms jis būtinas ne vienam ar 5 vagonams per metus gabenti.
    KUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:

    Tačiau dabar ekspertų nuomonės jau kitokios. Rekonstrukcija planuojama 2017 m., ir dėl to gali tekti net 35 dienoms visiškai uždaryti Vilniaus oro uostą. Planuota šiuo laikotarpiu keleivius iš Vilniaus terminalo autobusais vežioti į Kauną.
    Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su Baltarusijos vidinio maršruto traukiniu išnuomotas iš RŽD elektrovežis.

    Todėl, kad Ivano negalima prileisti. Čia ne LG, o politikai tą gali pasakyti. LG tai tas pats. Bet kokiu atveju, pirmiausiai viskas priklausys nuo BČ ir RŽD sprendimo. Galbūt iki to laiko BČ užpirks (jau bus pristatyti) naujų kinietiškų elektrovežių BKG2 ir keleivinių elektrovežių trūmumas sumažės.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.28, 09:25.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis.
    Kodėl turi neleisti?
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.
    Ne tik : http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    Komentuoti:

Working...
X