Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kotofeich1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis. O iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.
    Kiek prisimenų ne, baltarusai gi jų nedaug turi ЧС4/Т, ir brigados RŽD lokomotyvuose būna baltarusų, Oršoj keičiasi, bei bus proga traukinius į Kaliningradą pagreitinti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis. O iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Tikriauisia keleiviniai bus ЧС4/Т, bet jei važious RŽD lokomotyvai, kas BY būna dažnai, tai ir ЧС7 su ЭП20 galim pamatyti.
    ČS8.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kažin, ar BČ leis RŽD elektrovežiams tempti iki pat Lietuvos? Laiko tapymo prasmės nėra, nes Minske traukinys vis tiek stovi ne 5 ar 10 min.
    Labai dažnai RŽD elektrovežiai važiuoja iki pat Bresto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kažin, ar BČ leis RŽD elektrovežiams tempti iki pat Lietuvos? Laiko tapymo prasmės nėra, nes Minske traukinys vis tiek stovi ne 5 ar 10 min.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Ir iš Baltarusijos iki Kenos turėtų važinėti BKG1 arba VL80S su prekiniais sąstatais + keleiviniai tranzitiniai iki Vilniaus.
    Tikriauisia keleiviniai bus ЧС4/Т, bet jei važious RŽD lokomotyvai, kas BY būna dažnai, tai ir ЧС7 su ЭП20 galim pamatyti.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Keleivių vežimui iki Kenos bus panaudotos dviaukštės Škodos, iki Minsko (elektrifikavus atkarpą nuo sienos iki Molodečno) važinėtų LG Škodos+BČ Štadleriai. Taip pat vyksta procesas dėl elektrovežių pirkimo.
    Ir iš Baltarusijos iki Kenos turėtų važinėti BKG1 arba VL80S su prekiniais sąstatais + keleiviniai tranzitiniai iki Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Gal ir kvailas klausimas, tačiau kai elektrifikuos ruožą tarp LT ir BY tai kokie traukiniai važiuos?
    Keleivių vežimui iki Kenos bus panaudotos dviaukštės Škodos, iki Minsko (elektrifikavus atkarpą nuo sienos iki Molodečno) važinėtų LG Škodos+BČ Štadleriai. Taip pat vyksta procesas dėl elektrovežių pirkimo.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Gal ir kvailas klausimas, tačiau kai elektrifikuos ruožą tarp LT ir BY tai kokie traukiniai važiuos?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi perka Klaipėdos maršrutui PESAS. Koks komfortas jose bus, neaišku. Bet Varšuvos priemiestyje važinėjančių naujų kai kurių priemiestinių traukinių komforto lygis aukštesnis nei mūsų 620M ir netgi patogesnės 2 klasės sėdynės nei dvivagoniuose 630M.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visi turimi vagonai gali būti tam panaudoti. Kiek jų yra, nežinau. Tik kad tokie maršrutai neplanuojami ir jų nebus. O Maskvos vagonai, nebe pilnavertis traukinys "Lietuva", pradėsiantys važinėti nuo spalio 25 d., po metų ar netgi dar anksčiau gali būti irgi numarinti.
    ir tada visi grūsimės PESOMIS...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    O kiek liks pas mus atitinkamos kategorijos vagonų? Jei vėl pradėtų važinėti toliau nei 400 km.
    Visi turimi vagonai gali būti tam panaudoti. Kiek jų yra, nežinau. Tik kad tokie maršrutai neplanuojami ir jų nebus. O Maskvos vagonai, nebe pilnavertis traukinys "Lietuva", pradėsiantys važinėti nuo spalio 25 d., po metų ar netgi dar anksčiau gali būti irgi numarinti.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
    Kartais atrodo, kad jie reklamoje tikrą tiesą pasakė - kaip "lengvas" sekmadienio rytas
    Pilnai sutinku, kad sekmadienio rytą kelionė būna smagi tiek traukiniu, tiek autobusu. Man papuola dažnai.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Kartais atrodo, kad jie reklamoje tikrą tiesą pasakė - kaip "lengvas" sekmadienio rytas

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Mačiau LG reklamą per TV. "Kiekviena kelionė jų traukiniais , tarsi sekmadienio rytas". Tai kaip čia dabar?
    idiotiškesnės reklamos matyt negalėjo sugalvot - mačiau ir aš...

    kam dar tas juodaodis ten ? kad negalima iš Europos atvažiuot ? ir prie ko čia "lengvas sekmadienio rytas" - jei neretai po šeštadienio jis tikrai būna sunkus)

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Mačiau LG reklamą per TV. "Kiekviena kelionė jų traukiniais , tarsi sekmadienio rytas". Tai kaip čia dabar?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    O kiek liks pas mus atitinkamos kategorijos vagonų? Jei vėl pradėtų važinėti toliau nei 400 km.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dar va http://www.litrail.lt/documents/1027...8-48662c4a43e5 išparduoda vagonus. Žiūrovų nėra, dalyvio mokestis 3000 E.
    Geriau nei pūdymas patvoryje, tik kad nepritrūktų ateityje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai vėl bus Pribaltijskaja ŽD, tai ir vagonai atsiras.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar čia kas naujo? Ir ar yra ką švesti? Nei Daugpilio, nei Varšuvos šiandien dienai LG žemėlapiuose nėra, antri keliai nuardyti, tunelis neveikia, tęsti?
    Prie ko tas tunelis? Jis yra "siaura vieta". Vis tiek jo apylanka turėjo atsirasti, net jei jis ir būtų veikęs.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Dar va http://www.litrail.lt/documents/1027...8-48662c4a43e5 išparduoda vagonus. Žiūrovų nėra, dalyvio mokestis 3000 E.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ar čia kas naujo? Ir ar yra ką švesti? Nei Daugpilio, nei Varšuvos šiandien dienai LG žemėlapiuose nėra, antri keliai nuardyti, tunelis neveikia, tęsti?

    Komentuoti:

Working...
X