Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Kiek prisimenų ne, baltarusai gi jų nedaug turi ЧС4/Т, ir brigados RŽD lokomotyvuose būna baltarusų, Oršoj keičiasi, bei bus proga traukinius į Kaliningradą pagreitinti.
-
Tada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis.
O iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.
Komentuoti:
-
ČS8.Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąTikriauisia keleiviniai bus ЧС4/Т, bet jei važious RŽD lokomotyvai, kas BY būna dažnai, tai ir ЧС7 su ЭП20 galim pamatyti.
Labai dažnai RŽD elektrovežiai važiuoja iki pat Bresto.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kažin, ar BČ leis RŽD elektrovežiams tempti iki pat Lietuvos? Laiko tapymo prasmės nėra, nes Minske traukinys vis tiek stovi ne 5 ar 10 min.
Komentuoti:
-
Tai kažin, ar BČ leis RŽD elektrovežiams tempti iki pat Lietuvos? Laiko tapymo prasmės nėra, nes Minske traukinys vis tiek stovi ne 5 ar 10 min.
Komentuoti:
-
Tikriauisia keleiviniai bus ЧС4/Т, bet jei važious RŽD lokomotyvai, kas BY būna dažnai, tai ir ЧС7 su ЭП20 galim pamatyti.Parašė vectron Rodyti pranešimąIr iš Baltarusijos iki Kenos turėtų važinėti BKG1 arba VL80S su prekiniais sąstatais + keleiviniai tranzitiniai iki Vilniaus.
Komentuoti:
-
Ir iš Baltarusijos iki Kenos turėtų važinėti BKG1 arba VL80S su prekiniais sąstatais + keleiviniai tranzitiniai iki Vilniaus.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeleivių vežimui iki Kenos bus panaudotos dviaukštės Škodos, iki Minsko (elektrifikavus atkarpą nuo sienos iki Molodečno) važinėtų LG Škodos+BČ Štadleriai. Taip pat vyksta procesas dėl elektrovežių pirkimo.
Komentuoti:
-
Keleivių vežimui iki Kenos bus panaudotos dviaukštės Škodos, iki Minsko (elektrifikavus atkarpą nuo sienos iki Molodečno) važinėtų LG Škodos+BČ Štadleriai. Taip pat vyksta procesas dėl elektrovežių pirkimo.Parašė lukass Rodyti pranešimąGal ir kvailas klausimas, tačiau kai elektrifikuos ruožą tarp LT ir BY tai kokie traukiniai važiuos?
Komentuoti:
-
Gal ir kvailas klausimas, tačiau kai elektrifikuos ruožą tarp LT ir BY tai kokie traukiniai važiuos?
Komentuoti:
-
Taigi perka Klaipėdos maršrutui PESAS. Koks komfortas jose bus, neaišku. Bet Varšuvos priemiestyje važinėjančių naujų kai kurių priemiestinių traukinių komforto lygis aukštesnis nei mūsų 620M ir netgi patogesnės 2 klasės sėdynės nei dvivagoniuose 630M.
Komentuoti:
-
ir tada visi grūsimės PESOMIS...Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisi turimi vagonai gali būti tam panaudoti. Kiek jų yra, nežinau. Tik kad tokie maršrutai neplanuojami ir jų nebus. O Maskvos vagonai, nebe pilnavertis traukinys "Lietuva", pradėsiantys važinėti nuo spalio 25 d., po metų ar netgi dar anksčiau gali būti irgi numarinti.
Komentuoti:
-
Visi turimi vagonai gali būti tam panaudoti. Kiek jų yra, nežinau. Tik kad tokie maršrutai neplanuojami ir jų nebus. O Maskvos vagonai, nebe pilnavertis traukinys "Lietuva", pradėsiantys važinėti nuo spalio 25 d., po metų ar netgi dar anksčiau gali būti irgi numarinti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO kiek liks pas mus atitinkamos kategorijos vagonų? Jei vėl pradėtų važinėti toliau nei 400 km.
Komentuoti:
-
Pilnai sutinku, kad sekmadienio rytą kelionė būna smagi tiek traukiniu, tiek autobusu. Man papuola dažnai.Parašė mskapss Rodyti pranešimąKartais atrodo, kad jie reklamoje tikrą tiesą pasakė - kaip "lengvas" sekmadienio rytas
Komentuoti:
-
Kartais atrodo, kad jie reklamoje tikrą tiesą pasakė - kaip "lengvas" sekmadienio rytas
Komentuoti:
-
idiotiškesnės reklamos matyt negalėjo sugalvot - mačiau ir aš...Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąMačiau LG reklamą per TV. "Kiekviena kelionė jų traukiniais , tarsi sekmadienio rytas". Tai kaip čia dabar?
kam dar tas juodaodis ten ? kad negalima iš Europos atvažiuot ? ir prie ko čia "lengvas sekmadienio rytas" - jei neretai po šeštadienio jis tikrai būna sunkus
)
Komentuoti:
-
Mačiau LG reklamą per TV. "Kiekviena kelionė jų traukiniais , tarsi sekmadienio rytas". Tai kaip čia dabar?
Komentuoti:
-
O kiek liks pas mus atitinkamos kategorijos vagonų? Jei vėl pradėtų važinėti toliau nei 400 km.
Komentuoti:
-
Geriau nei pūdymas patvoryje, tik kad nepritrūktų ateityje.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar va http://www.litrail.lt/documents/1027...8-48662c4a43e5 išparduoda vagonus. Žiūrovų nėra, dalyvio mokestis 3000 E.
Komentuoti:
-
Kai vėl bus Pribaltijskaja ŽD, tai ir vagonai atsiras.
Prie ko tas tunelis? Jis yra "siaura vieta". Vis tiek jo apylanka turėjo atsirasti, net jei jis ir būtų veikęs.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAr čia kas naujo? Ir ar yra ką švesti? Nei Daugpilio, nei Varšuvos šiandien dienai LG žemėlapiuose nėra, antri keliai nuardyti, tunelis neveikia, tęsti?
Komentuoti:
-
Dar va http://www.litrail.lt/documents/1027...8-48662c4a43e5 išparduoda vagonus. Žiūrovų nėra, dalyvio mokestis 3000 E.
Komentuoti:
-
Ar čia kas naujo? Ir ar yra ką švesti? Nei Daugpilio, nei Varšuvos šiandien dienai LG žemėlapiuose nėra, antri keliai nuardyti, tunelis neveikia, tęsti?
Komentuoti:
Komentuoti: