Parašė statyba
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Galbūt kas nors žino, kokia proga šiandien - sekmadienį rugpjūčio 17d. apie 18:55h. važiavo PESA kryptimi Paneriai - Grigiškės / Žemieji Paneriai ir ką ji ten galėjo veikti ?
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąFilosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.
1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
2. Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
Beje prieš savaitę užėjau į Plungės stotį, tai tvarkaraščiai iškabinti, tik tam, kad būtų. Pavyzdžiui iškabintas pilnas ekspreso Vilnius-Klaipėda kuris net Plungėje nestoja grafikas, kam to reikia? Atsirinkt kokie traukiniai ir į kur iš Plungės važiuoja irgi į rebusą panašus, tenka pilnus maršrutų grafikus peržiūrinėti ir juose ieškoti Plungės. Įtariu tokia pati situacija ir visose stotyse.
Nors tiesa pasakius keleivių vežimas Lietuvoje apleistas ne tik geležinkelyje. Kaip buvo sovietmečiu su oficialiai ribotu asmens judėjimu taip tvarkomasi iki šiol, visas transportas skirtas tik vietiniams kurie užtenka žinoti, kad tas ar anas reisas veža ten.
Komentuoti:
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąČia atsakymas gmarc'ui? Reiktų išversti:
An option for cheap bastards:
1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
19,70 LT (5,71 Euro)
2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)
3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.
The first train almost matches the bus schedule.
Komentuoti:
-
Parašė rimsenas Rodyti pranešimąVariantas taupiems:
Traukiniu Vilnius - Turmantas:
Tvarkaraštis
19,70 LT (5,71 Euro)
2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
0 LT (0 Euro)
Autobusu Zemgale-Daugavpils
Tvarkaraštis
Atrodo 1,4 Euro.
Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
An option for cheap bastards:
1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
19,70 LT (5,71 Euro)
2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)
3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.
The first train almost matches the bus schedule.
Komentuoti:
-
Variantas taupiems:
Traukiniu Vilnius - Turmantas:
Tvarkaraštis
19,70 LT (5,71 Euro)
2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
0 LT (0 Euro)
Autobusu Zemgale-Daugavpils
Tvarkaraštis
Atrodo 1,4 Euro.
Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusuPaskutinis taisė rimsenas; 2014.07.22, 22:45.
Komentuoti:
-
http://www.litrail.lt/en/tvarkarasci...ck&routeType=2
The train is Vilnius - Sankt Peterburg.
Departure time: 19:50.
Lower seat: 116 Lt (33,6 eu)
Upper seat: 98 Lt (28,5 eu)
Have a nice journey
Komentuoti:
-
Hello everybody!
Firstly sorry for the English, but I'm Hungarian. I will travel to the Baltic states this weekend, and on 29th I would like to travel from Vilnius to Daugavpils by train (I'm a train enthusiast). I saw that there is only one train from Vilnius to Daugavpils departing at 18:15 and arriving at 22:00. Is it possible to buy single ticket for this train at the Vilnius train station, into a simple second-class carriage? If yes, than what is the price of it?
Thank you for your kind answer in advance.
Best regards from Hungary: gmarc
Komentuoti:
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąGal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.
Komentuoti:
-
Gal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
Komentuoti:
-
Dėl mokesčio visgi nesuprantu diskusijos esmės - juk už dabartinį keleivinį infrastruktūos mokestis mokamas jau dabar (ir seniai).
O dėl lėktuvų - niekas netrukdo atvažiuot į Kauną ar Vilnių autobusu.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti...
Parašė udrius Rodyti pranešimąKIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
Parašė udrius Rodyti pranešimąInfrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąpezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąFilosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.
1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
Komentuoti:
-
Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.
1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
2. Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąRyšys, jo nuomone, toks:
latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
Komentuoti:
Komentuoti: