Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Galbūt kas nors žino, kokia proga šiandien - sekmadienį rugpjūčio 17d. apie 18:55h. važiavo PESA kryptimi Paneriai - Grigiškės / Žemieji Paneriai ir ką ji ten galėjo veikti ?
    Kurioje vietoje teko pamatyti? Jeigu tai buvo dar Panerių stotyje, tai, ko gero, 18.49 iš Panerių išvykstanti PESA į Stasylas. Siekiant išvengti besipjaunančių maršrutų, traukiniai iš Panerių į Vaidotus dažnai nukreipiami ne tiesiai į kairę, o aplink į dešinę ir per tiltą.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Galbūt kas nors žino, kokia proga šiandien - sekmadienį rugpjūčio 17d. apie 18:55h. važiavo PESA kryptimi Paneriai - Grigiškės / Žemieji Paneriai ir ką ji ten galėjo veikti ?

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.

    1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
    2. Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?

    Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
    Geriausiai būtų organizuoti išvis traukinį Daugpilis-Turmantas suderintą su Vilnius-Turmantas, Turmanto stotis galima sakyti ant pačios sienos beveik jokio infrastruktūros mokesčio, o dar Daugpilis-Turmantas suderinus su Ryga-Daugpilis... Šiaip jau matosi, kad niekam tas keleivių vežimas nebeįdomus. Latvijoje iš vis likę tik priemiestiniai iš Rygos, į trečia pagal dydį miestą Liepoją traukinys du kart per savaitę ir tai iš Rygos penktadienį ir sekmadienį, į Rygą šeštadienį ir pirmadienį. Klaipėda irgi turbūt greitai be priemiestinių traukinių liks.
    Beje prieš savaitę užėjau į Plungės stotį, tai tvarkaraščiai iškabinti, tik tam, kad būtų. Pavyzdžiui iškabintas pilnas ekspreso Vilnius-Klaipėda kuris net Plungėje nestoja grafikas, kam to reikia? Atsirinkt kokie traukiniai ir į kur iš Plungės važiuoja irgi į rebusą panašus, tenka pilnus maršrutų grafikus peržiūrinėti ir juose ieškoti Plungės. Įtariu tokia pati situacija ir visose stotyse.
    Nors tiesa pasakius keleivių vežimas Lietuvoje apleistas ne tik geležinkelyje. Kaip buvo sovietmečiu su oficialiai ribotu asmens judėjimu taip tvarkomasi iki šiol, visas transportas skirtas tik vietiniams kurie užtenka žinoti, kad tas ar anas reisas veža ten.

    Komentuoti:


  • gmarc
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Čia atsakymas gmarc'ui? Reiktų išversti:

    An option for cheap bastards:

    1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
    19,70 LT (5,71 Euro)

    2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)

    3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.

    The first train almost matches the bus schedule.
    Thank you guys, it seems to be a good option, but I think we better take a direct bus from Vilnius, or we take the plackart...

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė rimsenas Rodyti pranešimą
    Variantas taupiems:
    Traukiniu Vilnius - Turmantas:
    Tvarkaraštis
    19,70 LT (5,71 Euro)

    2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
    0 LT (0 Euro)

    Autobusu Zemgale-Daugavpils
    Tvarkaraštis
    Atrodo 1,4 Euro.

    Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
    Čia atsakymas gmarc'ui? Reiktų išversti:

    An option for cheap bastards:

    1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
    19,70 LT (5,71 Euro)

    2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)

    3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.

    The first train almost matches the bus schedule.

    Komentuoti:


  • rimsenas
    replied
    Variantas taupiems:
    Traukiniu Vilnius - Turmantas:
    Tvarkaraštis
    19,70 LT (5,71 Euro)

    2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
    0 LT (0 Euro)

    Autobusu Zemgale-Daugavpils
    Tvarkaraštis
    Atrodo 1,4 Euro.

    Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
    Paskutinis taisė rimsenas; 2014.07.22, 22:45.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    http://www.litrail.lt/en/tvarkarasci...ck&routeType=2

    The train is Vilnius - Sankt Peterburg.
    Departure time: 19:50.
    Lower seat: 116 Lt (33,6 eu)
    Upper seat: 98 Lt (28,5 eu)

    Have a nice journey

    Komentuoti:


  • gmarc
    replied
    Hello everybody!

    Firstly sorry for the English, but I'm Hungarian. I will travel to the Baltic states this weekend, and on 29th I would like to travel from Vilnius to Daugavpils by train (I'm a train enthusiast). I saw that there is only one train from Vilnius to Daugavpils departing at 18:15 and arriving at 22:00. Is it possible to buy single ticket for this train at the Vilnius train station, into a simple second-class carriage? If yes, than what is the price of it?

    Thank you for your kind answer in advance.
    Best regards from Hungary: gmarc

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
    Gal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.
    Seniai važiavau, ir tai tik iki Švenčionėlių, tačiau sakyčiau, kad taip. Aišku, vietomis užstoja krūmai, tačiau kartais gali pamatyti Žeimeną, tekančią šalimais.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Gal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
    su tokiais įkainiais iš tiesų pigiau paleist autobusą. Įdomu koks mokestis yra tarptautiniams autobusams LV teritorijoje?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
    Kokie? Kiek pinigų?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Dėl mokesčio visgi nesuprantu diskusijos esmės - juk už dabartinį keleivinį infrastruktūos mokestis mokamas jau dabar (ir seniai).
    O dėl lėktuvų - niekas netrukdo atvažiuot į Kauną ar Vilnių autobusu.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Net Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
    2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
    2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
    paskutiniasi mano duomenimis ( tas buvo praetais metais rudenį) M62K , kuris tinakmas keleivių vežimui lig šiol nelicenzijuotas.

    Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti...
    Net Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
    2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
    2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    pezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja
    Neturi jie B dalies berods. taip kad ne pezalai

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
    Krypčių skaičius skaičiuotas čia buvo, aptarnaujamas LCC vežėjų. Jei kalbėti tik apie pačius vežėjus - Vilniuje jų daugiau.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.

    1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.

    Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
    pezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.

    1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
    2. Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?

    Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ryšys, jo nuomone, toks:
    latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
    cia jau is fantastikos srities... tikrai nieks taip "giliai nekapsto"

    Komentuoti:

Working...
X