Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Haski
    replied
    Oi prisivirė košės su prihvatizavimais... prisivirė neišsrebiamos košės...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas pribrendo? Pertvarka reiškia atskirų bendrovių įsteigimą, kuri dirbs kiekviena sau. Kraštine liks keleivių pervežimo bendrovė. Krovinių vežimas yra pelningas. Infrastruktūra irgi nebus nuostolinga, bet pelną neš tik tos linijos, kuromis važinėja krovininiai traukiniais. Iš karto po metų kitų iškils klausimas, o nafig reikalinga linija į Turmantą, kuri neša nuostolius ir dar keleiviniai traukiniai ja važinėjantys neša nuostolius. Ir t.t. O ko norėti, praskolinta valstybė stagnuojant ekonomikai yra verčiama privatizuoti geležinkelius. Visa tai ir bus pateikta kaip "reformos". Ne bet kokios, tokios, kokias rekomenduoja ES. O ji nieko blogo negali rekomenduoti, viskas tik gera ir pažangu. Belieka tik nuolankiai linkčioti galva ir vykdyti ką vyresni sako... Šlykštu valdžiažmogių klausyti ir skaityti.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.25, 19:57.

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Pagaliau pribrendo gal. Senai buvo laikas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš pradžių holdingas, o paskui prichvatizacija dalimis. Keleiviniai pervežimai dar labiau bus "optimizuoti", nes valstybė pinigų nekiš jų dotacijai, nes viešasis transportas Lietuvoje iš viso valdžiai nerūpi. Ką gavo iš geležinkelių išskaidymo kaimyninės šalys, puikiai matome - geležinkelių degradaciją, valstybės pinigų papildomą merkimą gelbėjant geležinkelius. Bet Lietuvą EK rado už ko prispausti dėl geležinkelių - dėl išardyto ruožo. Taip pat puikiai matosi, kaip valdžia kratosi atsakomybės už geležinkelio išardymą, visą kaltę versdami LG. O juk naudą turėjo visa valstybė, bet dar didesnę Klaipėdos uostas ir miestas. Įskaitant ir privatų uosto verslą.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.25, 19:43.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ bus pertvarkomi

    Susisiekimo ministras teigia, kad valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ bus pertvarkyta pagal Europos Sąjungos reikalavimus - tokiu atveju įmonei nereikės mokėti jai gresiančios kelių dešimčių milijonų eurų baudos už išardytą ruožą į Latviją.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Kiek kainuoja lojalumo kortelė perkant vietoje, kasoje?
    Savo laiku pirkau ją už 2 Lt, dabar nežinau.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Kiek kainuoja lojalumo kortelė perkant vietoje, kasoje?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    NVS erdvei nereikia lietuviškų elektrovežių. Ukrainai, nors jų labai reikia, bet ji galvoja apie savo gamybą, nors neaišku, kas ten išeis, nes nieko gero su ekonomika ir aplamai. Rusija nepirks iš principo iš Lietuvos, nes savo turi su tuo pačiu Siemens ir Alstom. Modavijoje elektrifikacijos nėra ir nebus. Azerbaidžane, Gruzijoje nuolatinė. Armėnijos geležinkeliai išnuomoti Rusijai. Vidurinė Azija sėdi ant kinietiškų. Baltarusija irgi. Jei ką, savo surinkinėti turi didesnį potencialą, o dar ir Stadler'is yra.
    Kaip išėjo su TEM-TMH žinome. Tik keli parduoti latviams ir estams. Pastariesiems vargu ar reikės lietuviškų elektrovežių. Latvija jau pristabdė elektrifikaciją, nes nėra ką vežti, Estijoje dabar ir ilgam dar didesnis geležinkelių pervežimų krachas... Kokia dar elektrifikacija?
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 18:12.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0. Gal pradžiai bent 5 nusiperka ir paeksploatuoja kelis metus. Tačiau remontuoti kol garantija vis tiek niekas neduos. Aišku, variantas yra pirkti kelis elektrovežius su tolimesniu pirkimu surenkant juos Vilniuje. Tačiau kiek potencialiai jų surinkti galima Lietuvai? 30 vnt., manau, per akis. Pradžiai ir 20 užteks. Ir tik krovininių. Keleivinių, jei nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado nereikės, nes į Klaipėdą vargu ar po elektrifikacijos bus leidžiami vagonai su lokomotyvais. Nupirks dar kelis dviaukščius traukinius, galbūt keturvagonius (būtinai tokių reikia, nes dabartinė 2 klasė dviaukščiuose netinkama ilgesnei nei 2 val. kelionei) ir paleis.
    Sutinku, kad pirmiausiai reikėtų paeksploatuoti keliolika. Dėl gamybos. Jei sugebėtų suktis, didelis privalumas, kad čia gali surinkinėti ir garantiją atlikinėti visai NVS erdvei.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0.
    Šilumvežių ir elektrovežių "apačia" yra beveik vienoda, o ±"viršus" jau seniai važinėja tarp Vilniaus ir Kauno. Taip pat nereikia pamiršti, kad ir peraonalas bus specialiai apmokytas dirbti su nauja technika.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0. Gal pradžiai bent 5 nusiperka ir paeksploatuoja kelis metus. Tačiau remontuoti kol garantija vis tiek niekas neduos. Aišku, variantas yra pirkti kelis elektrovežius su tolimesniu pirkimu surenkant juos Vilniuje. Tačiau kiek potencialiai jų surinkti galima Lietuvai? 30 vnt., manau, per akis. Pradžiai ir 20 užteks. Ir tik krovininių. Keleivinių, jei nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado nereikės, nes į Klaipėdą vargu ar po elektrifikacijos bus leidžiami vagonai su lokomotyvais. Nupirks dar kelis dviaukščius traukinius, galbūt keturvagonius (būtinai tokių reikia, nes dabartinė 2 klasė dviaukščiuose netinkama ilgesnei nei 2 val. kelionei) ir paleis.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Elektrinių lokomotyvų gamyba Lietuvoje???:

    Sieksime plėtoti krovinių terminalų galimybes, jų pritaikymą skirtingiems kroviniams. Labai svarbus etapas bus elektrinių lokomotyvų gamybos pradžia Vilniuje, vykdoma kartu su pasauliniais gamintojais. Vyksta pirminiai susitikimai su galimais partneriais. Lietuva žengs milžinišką žingsnį į priekį šioje srityje.
    Šilumvežius Lietuvoje gamina jau seniai (TEM TMH), kodėl negalima būtų gaminti ir elektrovežius?

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Iš Dailydkos interviu:

    Elektrifikacijos planai:

    Kad išliktume konkurencingi, turėtume keisti modernizuotus dyzelinius lokomotyvus elektriniais. Iki 2020 m. esame numatę elektrifikuoti geležinkelio linijas iki Radviliškio, o 2025 m. – iki Klaipėdos. Tokiu būdu sumažintume savo veiklos sąnaudas apie 30 proc., taptume efektyvesni ir greitesni. Labai svarbi ir antrųjų kelių statyba, padidinsianti greitį bei saugumą.

    Elektrinių lokomotyvų gamyba Lietuvoje???:

    Sieksime plėtoti krovinių terminalų galimybes, jų pritaikymą skirtingiems kroviniams. Labai svarbus etapas bus elektrinių lokomotyvų gamybos pradžia Vilniuje, vykdoma kartu su pasauliniais gamintojais. Vyksta pirminiai susitikimai su galimais partneriais. Lietuva žengs milžinišką žingsnį į priekį šioje srityje.

    Daugiau:

    http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...asti-pagreicio

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ tęsia investavimą į aplinkosaugą

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...kosauga-747898

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Įdomus interviu. Žinių radijas su p. Dailydka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Eiliniai pamąstymai, kokių būta daug. Apie 1990 m. per miestą einančia geležinkelio linija buvo pasiūlymų paleisti tramvajų (kada nors įdėsiu straipsnį iš laikraščio). Viešojo transporto poreikis miesto buvo didelis. Dabar gi tenkinamasi mikrobais... Koks dar tramvajus... Geležinkelį iškelti žadėta dar tarybiniais metais, tam ir nauja stotis pastatyta už miesto. Kaip krovininei, tai vieta tinkama. Bet keleivinę reikėjo statyti Putinuose. Deja...

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    <...> 240km/h <...>
    Abejoju, ar toks traukinių greitis ir po 30 metų bus Lietuvoj, turint galvoje tai, kaip rūpinamasi ir kaip žvelgiama į susisiekimo infrastruktūrą.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Aš tai manau, kad vienintelis būdas gauti Alytui geležinkelį, jei nuspręstų, kad dabartinė RailBaltika vėžė per Marijampolę yra per lėta ir reiktų padidinti greitį iki 240km/h ir tiesti naują, tiesią, greitą liniją Kaunas-Alytus-Šeštokai-Lenkija.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.01.25, 21:14.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    O aš prisimenu, kaip alytiškiai per miestą ėjusio geležinkelio stengėsi atsikratyti. Iš pradžių - keleivinio traukinio važiavimo į senąją geležinkelio stotį Gardino gatvėje, po kiek metų - ir pačios geležinkelio linijos išilgai Naujosios gatvės.
    Negaliu pasakyt, kaip buvo, nes iš to meto nieko neprisimenu. Vis dėlto, mano manymu, panaikint per miestą einantį geležinkelį buvo svarių priežasčių:
    1. Jis praktiškai dalijo miestą pusiau.
    2. Jis niekur nevedė. Buvo atšakos į mašinų gamyklą ir kuro bazę. Kiek žinau, kuro bazę iškelt ir taip norėta, o dėl "Astros" - neaišku, ar ta atšaka buvo naudojama.

    Vargu, ar buvo įmanoma pratęst geležinkelį. "Kas, jeigu?" scenarijus - tarkim, geležinkelis sovietmečiu stebuklingu būdu būtų atstatytas iki Varėnos. Neįsivaizduoju, kaip dabar juo vežtų krovinius vidury miesto - triukšmas, nesaugu.

    Logiškiausias variantas - bendrajame plane numatyta atšaka iš Pramonės rajono iki Naujųjų Valkininkų. Geležinkelis aplenktų miestą iš šiaurės. O po tais straipsniais atsirado gudručių komentatorių, sakančių: "Kam tas pėsčiųjų tiltas, reikėjo statyt, kad ir traukinį atlaikytų. Dabar šaukštai po pietų..." Jie gal įsivaizduoja, kad tas geležinkelis eitų dabartiniu Sveikatos taku, su dešimčia pervažų? O gal estakadomis? O triukšmas, vibracija?

    P.S. ieškodamas informacijos apie šitą geležinkelį, buvau radęs perspektyvinį maršrutą Druskininkai - Seinai - Suvalkai, jeigu neklystu. Kadangi geležinkelis kirstų kažkokias saugomas teritorijas, poveikio aplinkai išvadose buvo parašyta, kad galimai gali atsirasti neigiamų pasekmių...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Jau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.

    Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
    http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392

    Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
    http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija
    O aš prisimenu, kaip alytiškiai per miestą ėjusio geležinkelio stengėsi atsikratyti. Iš pradžių - keleivinio traukinio važiavimo į senąją geležinkelio stotį Gardino gatvėje, po kiek metų - ir pačios geležinkelio linijos išilgai Naujosios gatvės.

    Komentuoti:

Working...
X