Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Preliminarūs 2016 metų rezultatai: viršytas krovinių planas ir išaugęs keleivių skaičius
    Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkeliai" gabeno 3,6 proc., arba 1,6 mln. tonų, daugiau krovinių nei numatyta 2016–2019 metų strateginiame veiklos plane. Tiesa, dėl geopolitinių ir makroekonominių priežasčių krovinių vežimo pajamos mažėjo, dėl to bendrovė, preliminariais duomenimis, 2016 m. patyrė 1,8 mln. Eur nuostolių.

    Tarptautiniai vežimai labiausiai buvo veikiami geopolitinių ir makroekonominių veiksnių bei ekonominių pokyčių regione, pasaulinių rinkų tendencijų. 2016 m. tarptautiniais maršrutais vežta 32,6 mln. tonų – 1 mln. tonų, arba 3 proc., mažiau nei 2015 m.
    Tačiau stebimi teigiami pokyčiai vietiniame vežime: praėjusiais metais vežta 15 mln. tonų krovinių -0,6 mln. tonų, arba 4,3 proc., daugiau nei 2015 m.
    Iš krovinių vežimo veiklos uždirbta 350,4 mln. Eur pajamų, t. y. 20,9 mln. Eur mažiau nei per 2015 m.

    Kiek kitokios tendencijos stebimos keleivių susisiekime. Praėjusiais metais vežta apie 4,4 mln. keleivių, t. y. 4,8 proc. daugiau nei 2015 m. Iš jų vietiniais maršrutais keliavo apie 3,6 mln., arba 4,4 proc., daugiau keleivių nei 2015 m., tarptautiniais – apie 848 tūkst., arba 6,5 proc., daugiau nei 2015 m.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Rusija nusprendė nutraukti derybas su Lietuva


    Rengdamasi 2018 metų pasaulio futbolo čempionatui Rusija tikėjosi, kad Kaliningradą ir Maskvą jungiantis keleivinis traukinys važiuos trumpiau, nes Lietuvos pareigūnai keleivius tikrins traukiniui važiuojant, o ne stovint pasienio stotyse, tačiau šios derybos nutrūko, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nepakeis ir vienos įmonės veikloje, kalbant konkrečiai apie "Begą".

    Komentuoti:


  • IMIS
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Straipsnyje, aišku, visiškas briedas apie tai, kad ateityje bus pilnai atsisakyta šilumvežių ir jie pakeisti tokiais aparatais. Tikrai taip nebus, šilumvežiai liks, tačiau kai kuriuose konkrečiuose keliuose jie, aišku, bus pilnai pakeisti tokiais aparatais.
    Na tai ten ir neparašyta, kad visus visur pakeis.

    o ateityje kompanijos BEGA veikoje jie visiškai pakeis tradicinius lokomotyvus.
    Gal vienos įmonės veikloje ir pakeis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Straipsnyje, aišku, visiškas briedas apie tai, kad ateityje bus pilnai atsisakyta šilumvežių ir jie pakeisti tokiais aparatais. Tikrai taip nebus, šilumvežiai liks, tačiau kai kuriuose konkrečiuose keliuose jie, aišku, bus pilnai pakeisti tokiais aparatais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Štai panašus agregatas: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    KT ir nereikia - kabeliu. Kairėje pusėje nuotraukoje matosi apvalaus "būgno" kabeliui vynioti fragmentas.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kompanijoje BEGA sukurtas robotas pripažintas Metų gaminiu

    Atvaizdas


    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...gaminiu-787483
    Kokiu būdu jis maitinamas? KT tai nesimato.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kompanijoje BEGA sukurtas robotas pripažintas Metų gaminiu



    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...gaminiu-787483

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Ačiū dievui, pajautė gal kad subinė svyla. Tikiuosi tai nebus vienintelė kaina, kurią šitas bebras sumokės.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Ledai pajudėjo

    Dailydka traukiasi iš „Lietuvos geležinkelių“

    Kad įmonės veikla būtų efektyvi, reikalingas svarbiausių valstybės asmenų ir institucijų supratimas bei palaikymas. Be politinio palaikymo ir pritarimo strateginiams sprendimams neįmanoma pasiekti užsibrėžtų tikslų ir įmonei bei visai valstybei svarbių rezultatų. Deja, tam tikrų grupių veiksmai nukreipti asmeniškai prieš mane kenkia vienai stipriausių transporto įmonių Europoje, žlugdo jos įvaizdį bei reputaciją. Esant dabartinei situacijai, nematau galimybių toliau tęsti pradėtų darbų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Radviliškis Pakruojis plačiosios vėžės, eismas tik krovininis. Pagrinde išvežama dolomitinė skalda iš karjerų, dar grūdai kraunami. Gardelės berods senos su gelžbetoniniais pabėgiais, vietomis gal naujos (?). Greitis turbūt 40-60 km/h.

    Eismas vyksta tik iki Darbėnų (nedidelė vagonų iškrova), nuo Darbėnų iki Skuodo eismas nutrauktas nuo 2009 m. gruodžio mėnesį. Greitis iki Darbėnų 15 km/h, pabėgiai mediniai, bėgiai po 25 metrus. Nuo Darbėnų iki Skuodo dalis kelio yra analogiškas, dalis ant seno gelžbetonio. Medinio kelio atkarpoje patys bėgiai mažai nusidėvėję, būtų galima tuos pačius panaudoti kapitalinio remonto metu.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kokios vežės ir kokios būklės yra linija Radviliškis–Pakruojis?
    Kokios būklės yra linija Kretinga–Darbėnai–Skuodas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    "Susisiekimo paslaugos" ir "Lietuvos geležinkeliai" pasirašė ketinimų protokolą dėl geležinkelių (Vilniaus apskrities ribose) integravimo į miesto VT sistemą.

    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=937
    Smagu girdėti. Vilniečio kortelės integravimas būtų puiku.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Susisiekimo paslaugos" ir "Lietuvos geležinkeliai" pasirašė ketinimų protokolą dėl geležinkelių (Vilniaus apskrities ribose) integravimo į miesto VT sistemą.

    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=937

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Neradau tinkamesnės temos pasidalinti informacija apie retą progą apsilankyti Vilniaus lokomotyvų remonto depe (VLRD).

    Renginio "Mano geležinkeliams - 25" proga, lapkričio 26 d. (šeštadienį) VLRD patalpose vyks nemokami koncertai (11:00 Tele bim bam, 15:00 Šv. Kristoforo orkestras, 21:00 G&G Sindikatas).

    Informacija iš gelezinios.lt ir FB.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Geležinkelininkai ieško kelių, kurie padėtų greičiau pasiekti Kiniją

    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...kti-kinija.htm

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Dėl keleivių tai ne kiekvienas ten gali leist sau turėtų nuosavą Auto. Todėl ir keliauja traukiniu plackartiniuose vagonuose. Ar klystu?
    Ten ir geležinkelio bilietų kaina lyginant su mašina yra labai palanki. Bei yra galimybė iš bet kokio didesnio miesto pasiekti kitą didesnį miestą be persėdimų.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia tik kroviniai. Keleivių veža daug daugiau nei Lietuva. Krovinių - gan proporcingai. Visa trijų šalių (LT, LV ir EE) krovinių suma šiek tiek nusileidžia Baltarusijai. Jei imsime gyventojų skaičių santykį, tai Baltarusijoje išeina mažiau krovinių, gabenamų geležinkeliu vienam gyventojui maždaug penktadaliu.
    Ir nieko nuostabaus, nes dalis tranzito, einančio iš Rusijos per Latviją ir visas per Estiją per Baltarusiją visai nevažiuoja.
    Dėl keleivių tai ne kiekvienas ten gali leist sau turėtų nuosavą Auto. Todėl ir keliauja traukiniu plackartiniuose vagonuose. Ar klystu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia tik kroviniai. Keleivių veža daug daugiau nei Lietuva. Krovinių - gan proporcingai. Visa trijų šalių (LT, LV ir EE) krovinių suma šiek tiek nusileidžia Baltarusijai. Jei imsime gyventojų skaičių santykį, tai Baltarusijoje išeina mažiau krovinių, gabenamų geležinkeliu vienam gyventojui maždaug penktadaliu.
    Ir nieko nuostabaus, nes dalis tranzito, einančio iš Rusijos per Latviją ir visas per Estiją per Baltarusiją visai nevažiuoja.

    Komentuoti:

Working...
X