Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • disident
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kompanijoje BEGA sukurtas robotas pripažintas Metų gaminiu

    Atvaizdas


    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...gaminiu-787483
    Kokiu būdu jis maitinamas? KT tai nesimato.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kompanijoje BEGA sukurtas robotas pripažintas Metų gaminiu



    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...gaminiu-787483

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Ačiū dievui, pajautė gal kad subinė svyla. Tikiuosi tai nebus vienintelė kaina, kurią šitas bebras sumokės.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Ledai pajudėjo

    Dailydka traukiasi iš „Lietuvos geležinkelių“

    Kad įmonės veikla būtų efektyvi, reikalingas svarbiausių valstybės asmenų ir institucijų supratimas bei palaikymas. Be politinio palaikymo ir pritarimo strateginiams sprendimams neįmanoma pasiekti užsibrėžtų tikslų ir įmonei bei visai valstybei svarbių rezultatų. Deja, tam tikrų grupių veiksmai nukreipti asmeniškai prieš mane kenkia vienai stipriausių transporto įmonių Europoje, žlugdo jos įvaizdį bei reputaciją. Esant dabartinei situacijai, nematau galimybių toliau tęsti pradėtų darbų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Radviliškis Pakruojis plačiosios vėžės, eismas tik krovininis. Pagrinde išvežama dolomitinė skalda iš karjerų, dar grūdai kraunami. Gardelės berods senos su gelžbetoniniais pabėgiais, vietomis gal naujos (?). Greitis turbūt 40-60 km/h.

    Eismas vyksta tik iki Darbėnų (nedidelė vagonų iškrova), nuo Darbėnų iki Skuodo eismas nutrauktas nuo 2009 m. gruodžio mėnesį. Greitis iki Darbėnų 15 km/h, pabėgiai mediniai, bėgiai po 25 metrus. Nuo Darbėnų iki Skuodo dalis kelio yra analogiškas, dalis ant seno gelžbetonio. Medinio kelio atkarpoje patys bėgiai mažai nusidėvėję, būtų galima tuos pačius panaudoti kapitalinio remonto metu.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kokios vežės ir kokios būklės yra linija Radviliškis–Pakruojis?
    Kokios būklės yra linija Kretinga–Darbėnai–Skuodas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    "Susisiekimo paslaugos" ir "Lietuvos geležinkeliai" pasirašė ketinimų protokolą dėl geležinkelių (Vilniaus apskrities ribose) integravimo į miesto VT sistemą.

    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=937
    Smagu girdėti. Vilniečio kortelės integravimas būtų puiku.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Susisiekimo paslaugos" ir "Lietuvos geležinkeliai" pasirašė ketinimų protokolą dėl geležinkelių (Vilniaus apskrities ribose) integravimo į miesto VT sistemą.

    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=937

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Neradau tinkamesnės temos pasidalinti informacija apie retą progą apsilankyti Vilniaus lokomotyvų remonto depe (VLRD).

    Renginio "Mano geležinkeliams - 25" proga, lapkričio 26 d. (šeštadienį) VLRD patalpose vyks nemokami koncertai (11:00 Tele bim bam, 15:00 Šv. Kristoforo orkestras, 21:00 G&G Sindikatas).

    Informacija iš gelezinios.lt ir FB.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Geležinkelininkai ieško kelių, kurie padėtų greičiau pasiekti Kiniją

    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...kti-kinija.htm

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Dėl keleivių tai ne kiekvienas ten gali leist sau turėtų nuosavą Auto. Todėl ir keliauja traukiniu plackartiniuose vagonuose. Ar klystu?
    Ten ir geležinkelio bilietų kaina lyginant su mašina yra labai palanki. Bei yra galimybė iš bet kokio didesnio miesto pasiekti kitą didesnį miestą be persėdimų.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia tik kroviniai. Keleivių veža daug daugiau nei Lietuva. Krovinių - gan proporcingai. Visa trijų šalių (LT, LV ir EE) krovinių suma šiek tiek nusileidžia Baltarusijai. Jei imsime gyventojų skaičių santykį, tai Baltarusijoje išeina mažiau krovinių, gabenamų geležinkeliu vienam gyventojui maždaug penktadaliu.
    Ir nieko nuostabaus, nes dalis tranzito, einančio iš Rusijos per Latviją ir visas per Estiją per Baltarusiją visai nevažiuoja.
    Dėl keleivių tai ne kiekvienas ten gali leist sau turėtų nuosavą Auto. Todėl ir keliauja traukiniu plackartiniuose vagonuose. Ar klystu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia tik kroviniai. Keleivių veža daug daugiau nei Lietuva. Krovinių - gan proporcingai. Visa trijų šalių (LT, LV ir EE) krovinių suma šiek tiek nusileidžia Baltarusijai. Jei imsime gyventojų skaičių santykį, tai Baltarusijoje išeina mažiau krovinių, gabenamų geležinkeliu vienam gyventojui maždaug penktadaliu.
    Ir nieko nuostabaus, nes dalis tranzito, einančio iš Rusijos per Latviją ir visas per Estiją per Baltarusiją visai nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Esu nustebęs dėl statistikos. Baltarusija krovinių/gyventojui kažkaip mažai veža...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Gal tie vadovai nedirba taip jau blogai žiūrint į skaičius.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    D. Grybauskaitė: „Lietuvos geležinkelių“ savivalė kenkia šalies reputacijai ir interesams
    Šalies vadovė teigia, kad projektų vilkinimas ir „Lietuvos geležinkelių“ savivalė kenkia šalies reputacijai. Ji taip pat pabrėžė, kad nauja Vyriausybė turėtų apriboti valstybės valdomų įmonių „amžinų vadovų“ kadencijas. Tačiau premjeras Algirdas Butkevičius teigia, kad „Rail Baltica“ sutartį geležinkelių vadovas Stasys Dailydka pasirašė ne dėl EK kreipimosi, o gavęs valdybos leidimą. Ministras pirmininkas „Lietuvos geležinkelių“ vadovo S. Dailydkos veiklos vertinti nesiima - tai palieka susisiekimo ministrui socialdemokratui Rimantui Sinkevičiui.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiaip tai fignia šitas reikalas. Man irgi reikėjo kažkada specifinės alyvos ir ką, tik vienas tiekėjas galėjo pristatyti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „Lietuvos geležinkeliams“ liepė nepirkti brangios alyvos
    http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...rangios-alyvos

    Milijonas į kažkieno kišenę nenuėjo, o kiek tokių milijonų pavogta?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“ atkirto D. Grybauskaitei



    Va kaip šauniai įrodė, kad LG nėra valstybė valstybėje - juk neturi sienų, savų istatymų, herbo, vėliavos ir himno. O tai visi baisiai suklaidinti buvo.
    Nejau yra manančių, kad tarpstočio į Rengę nuardymas yra LG savivalė?

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ atkirto D. Grybauskaitei

    Kritikos „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas turėjo ir D. Grybauskaitės ištartai frazei, kuria bendrovė apibūdinama kaip „valstybė valstybėje“. „(Tai) yra vaizdingas požiūrio į AB „Lietuvos geležinkeliai“ pateikimas, kuris neturi ir negali turėti realaus turinio, nes pagal tokį vertinimą AB „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų turėti savo sienas, įstatymus bei kitus valstybei būtinus atributus“, - argumentuojama įmonės išplatintame pranešime.
    Va kaip šauniai įrodė, kad LG nėra valstybė valstybėje - juk neturi sienų, savų istatymų, herbo, vėliavos ir himno. O tai visi baisiai suklaidinti buvo.

    Komentuoti:

Working...
X