Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    O tam poreikis yra Kalvarijoje, Mauručiuose? Nėra. Kai iki Palemono ateis 1435 mm po 2-3 metų, tada bus galimybė perkrauti Kaune. Kalvarija ir Mauručiai RB linijoje iš viso nėra kaip stotys. Nei ten pralankų, nei atšakų, nei tuo labiau, perkrovimo infrastruktūros. Jau nekalbant, kad ir keleivinių peronų prie 1435 mm vėžės kelio nėra.
    Kalvarija, Vinčai, Mauručiai nuo Kauno ar Vilniaus vis arčiau negu Mockava ar Šeštokai. Nors aplinkinėms vietovėms gal būt nereikia nieko, bet kažkokia pakrovimo-iškrovimo infrastruktūra būtų vis geriau negu autotransportui važiuoti į Mockavą ar Šeštokus ir kažkiek nusikrautų apkrautas kelias "Via Baltica" (dabar juo važiuojančios karinės technikos kolonos eismui trukdymų padaro...).
    Pralanką ir atšakas padaryti nėra taip sudėtinga - tą dar pastebėjau kai atsirado pralankos Vinčuose ir Mergalaukyje, perkrovimo infrastruktūros atsiradimą po 1993 m. stebėjau Šeštokuose (iki 1992.07.07 jos tikrai ten nebuvo, tebuvo tik rampa tarp 1520 ir 1435 mm vėžės bėgių).
    Keleivių peronų prie 1435 mm vėžės bėgių tokiose stotyse ir stotelėse kaip Mauručiai, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai nė nereikia - vietiniai gyventojai Bialystoko traukiniui abejingi, kai kur (pvz., Pabališkiuose) net PESA 620M Kaunas-Marijampolė sustoja be reikalo.
    Iki 1435 mm vėžė pasieks Palemoną, praeis daug laiko. Neabejoju, kad bus statybos "užstrigimų"".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Vis tik nesolidžiai atrodo fantas, kad tą karinę techniką pakrauti - iškrauti galimybė yra tik Mockavos stotyje, kuri yra vos 14 km nuo sienos, o 1435 mm vėžės bėgiai ateina iki Kauno. Kodėl nebandoma papildomus bėgius tiesti ir rampas statyti pvz. Kalvarijos, Vinčų, Mauručių stotyse?
    O tam poreikis yra Kalvarijoje, Mauručiuose? Nėra. Kai iki Palemono ateis 1435 mm po 2-3 metų, tada bus galimybė perkrauti Kaune. Kalvarija ir Mauručiai RB linijoje iš viso nėra kaip stotys. Nei ten pralankų, nei atšakų, nei tuo labiau, perkrovimo infrastruktūros. Jau nekalbant, kad ir keleivinių peronų prie 1435 mm vėžės kelio nėra.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Kazlų Rūda taip pat ryšium su tuom galėtų atgimti kaip karinis miestas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Vis tik nesolidžiai atrodo fantas, kad tą karinę techniką pakrauti - iškrauti galimybė yra tik Mockavos stotyje, kuri yra vos 14 km nuo sienos, o 1435 mm vėžės bėgiai ateina iki Kauno. Kodėl nebandoma papildomus bėgius tiesti ir rampas statyti pvz. Kalvarijos, Vinčų, Mauručių stotyse?

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ gavo pirmąjį šalies kariuomenės užsakymą

    http://www.vz.lt/transportas-logisti...menes-uzsakyma

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O keleiviniuose yra vietos siuntoms?
    Jei sugeba sutalpinti į autobusą, gal sutalpins ir į traukinį? Ar tos siuntos jūrinio konteinerio dydžio?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą

    Vežios tik keleiviniais traukiniais ar ir krovininiais?
    O keleiviniuose yra vietos siuntoms?

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą
    Vežios tik keleiviniais traukiniais ar ir krovininiais?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą

    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą, kuri leis pervežti siuntinius populiariausiais maršrutais, o juos atsiimti - jau tą pačią dieną. „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą.

    Kaip teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys, siuntų vežimas traukiniais yra patogi paslauga tiems, kurie siuntas nori išsiųsti ir gauti greitai.

    Siuntos priimamos ir išduodamos Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos ir Marijampolės geležinkelio stotyse ir vežamos maršrutais Vilnius-Kaunas, Vilnius-Šiauliai, Vilnius-Klaipėda, Šiauliai-Klaipėda, Šiauliai-Kaunas, Kaunas-Klaipėda, Kaunas-Marijampolė bei atgal.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75737585

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Briedis
    Žemėlapyje pavaizduota atšaka nuo Darbėnų į Latviją, nors geležinkelis ėjo į Šventąją. Per ortofoto nesunku tiksliai atsekti buvusią trasą.
    Kolega, Jūs nesate teisus, ten pažymėtas 600 mm siaurukas, kuris ėjo į Latviją. Vėliau trasa perklota 600 mm siauruku į Šventąją ir dar vėliau - nuo Darbėnų platusis geležinkelis į Šventąją nutiestas

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kretinga - Skuodas tik iki Darbėnų eismas.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Gal žinote, ar yra maks. greičių Lietuvos geležinkeliuose žemėlapis ar sąrašas?
    Gana senas (2009 m.), bet vis tiek neblogai, manau: Dėl didžiausio leistino traukinių ir lokomotyvų greičio geležinkelio stočių keliais ir tarpstočiais

    Pradėjau irgi šitas informacijas įrašyti į Openstreetmapą, bet nelabai daug linijos man jau pavyko, tik Švenčioneliai - Utena ir Kretinga - Skuodas. Vizualizacija pavyzdžiui per Openrailwaymapą.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Gal žinote, ar yra maks. greičių Lietuvos geležinkeliuose žemėlapis ar sąrašas?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ mažina įkainius grūdininkams

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...ninkams-803874

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visiškai pervežimų geležinkeliu nepakeis, bet ženkliai sumažins. Bet LG nuo to ne geriau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kaliningrado valdžia jūrų keltais apeis Lietuvą
    Rusijos Kaliningrado srities administracija paskelbė, kad linijai Baltijskas – Ust Luga aptarnauti statys 3 naujus keltus.

    Taip Rusija aprūpindama Kaliningrado sritį stengiasi apeiti Lietuvą, kad kuo mažiau reikėtų naudotis per Lietuvą einančiais geležinkeliais.
    http://jura.diena.lt/lt/naujienos/ju...lietuva-508765

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    2016 m. gruodžio mėn. buvau Kaliningrade, tai teko pravažiuot šalia, tai visa infrastruktūra šalia baigta (keliai, estakados, apšvietimas), prie pat stadiono buvo išlygintas smėlis, jokių požymių, kad įrenginėja aikštelės aš šaligatvius, bet buvo žiema, o pats stadionas, tai buvo visa dėžute pastatyta ir krapštė apdailą, bokštinių kranų berods jau irgi nebuvo. Gal ir spės, jeigu bus užtikrintas finansavimas

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    «Стадион Калининград»[1] — будущий футбольный[2] стадион в Калининграде.
    Вместимость 35 000
    25 000 (после ЧМ 2018)
    1. Ar tikrai pastatys?
    2. Dabar RF traukiniai - tik RF piliečiai. Vakariečiai (ES+ erdvė) paskraidys. Kiti tik su Šengeno viza, todėl tas traukinys nelabai patogus.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Greičiausiai susiję su "Orlen" ir trąšų gamintojų produkcijos paklausa.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tačiau stebimi teigiami pokyčiai vietiniame vežime: praėjusiais metais vežta 15 mln. tonų krovinių - 0,6 mln. tonų, arba 4,3 proc., daugiau nei 2015 m.
    Gal kas gali pakomentuoti iš ko toks didėjimas? "fūros" atsisako pigiai vežti? Reikšmingas augimas.

    Komentuoti:

Working...
X