Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Pralanką ir atšakas padaryti nėra taip sudėtinga - tą dar pastebėjau kai atsirado pralankos Vinčuose ir Mergalaukyje, perkrovimo infrastruktūros atsiradimą po 1993 m. stebėjau Šeštokuose (iki 1992.07.07 jos tikrai ten nebuvo, tebuvo tik rampa tarp 1520 ir 1435 mm vėžės bėgių).
Keleivių peronų prie 1435 mm vėžės bėgių tokiose stotyse ir stotelėse kaip Mauručiai, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai nė nereikia - vietiniai gyventojai Bialystoko traukiniui abejingi, kai kur (pvz., Pabališkiuose) net PESA 620M Kaunas-Marijampolė sustoja be reikalo.
Iki 1435 mm vėžė pasieks Palemoną, praeis daug laiko. Neabejoju, kad bus statybos "užstrigimų"".
Komentuoti: