Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
„Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą, kuri leis pervežti siuntinius populiariausiais maršrutais, o juos atsiimti - jau tą pačią dieną. „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą.
Kaip teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys, siuntų vežimas traukiniais yra patogi paslauga tiems, kurie siuntas nori išsiųsti ir gauti greitai.
Siuntos priimamos ir išduodamos Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos ir Marijampolės geležinkelio stotyse ir vežamos maršrutais Vilnius-Kaunas, Vilnius-Šiauliai, Vilnius-Klaipėda, Šiauliai-Klaipėda, Šiauliai-Kaunas, Kaunas-Klaipėda, Kaunas-Marijampolė bei atgal.
Komentuoti:
-
Parašė BriedisŽemėlapyje pavaizduota atšaka nuo Darbėnų į Latviją, nors geležinkelis ėjo į Šventąją. Per ortofoto nesunku tiksliai atsekti buvusią trasą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąGal žinote, ar yra maks. greičių Lietuvos geležinkeliuose žemėlapis ar sąrašas?
Pradėjau irgi šitas informacijas įrašyti į Openstreetmapą, bet nelabai daug linijos man jau pavyko, tik Švenčioneliai - Utena ir Kretinga - Skuodas. Vizualizacija pavyzdžiui per Openrailwaymapą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal žinote, ar yra maks. greičių Lietuvos geležinkeliuose žemėlapis ar sąrašas?
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ mažina įkainius grūdininkams
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...ninkams-803874
Komentuoti:
-
Visiškai pervežimų geležinkeliu nepakeis, bet ženkliai sumažins. Bet LG nuo to ne geriau.
Komentuoti:
-
Kaliningrado valdžia jūrų keltais apeis Lietuvą
Rusijos Kaliningrado srities administracija paskelbė, kad linijai Baltijskas – Ust Luga aptarnauti statys 3 naujus keltus.
Taip Rusija aprūpindama Kaliningrado sritį stengiasi apeiti Lietuvą, kad kuo mažiau reikėtų naudotis per Lietuvą einančiais geležinkeliais.
Komentuoti:
-
2016 m. gruodžio mėn. buvau Kaliningrade, tai teko pravažiuot šalia, tai visa infrastruktūra šalia baigta (keliai, estakados, apšvietimas), prie pat stadiono buvo išlygintas smėlis, jokių požymių, kad įrenginėja aikštelės aš šaligatvius, bet buvo žiema, o pats stadionas, tai buvo visa dėžute pastatyta ir krapštė apdailą, bokštinių kranų berods jau irgi nebuvo. Gal ir spės, jeigu bus užtikrintas finansavimas
Komentuoti:
-
«Стадион Калининград»[1] — будущий футбольный[2] стадион в Калининграде.
Вместимость 35 000
25 000 (после ЧМ 2018)
2. Dabar RF traukiniai - tik RF piliečiai. Vakariečiai (ES+ erdvė) paskraidys. Kiti tik su Šengeno viza, todėl tas traukinys nelabai patogus.
Komentuoti:
-
Greičiausiai susiję su "Orlen" ir trąšų gamintojų produkcijos paklausa.
Komentuoti:
-
Tačiau stebimi teigiami pokyčiai vietiniame vežime: praėjusiais metais vežta 15 mln. tonų krovinių - 0,6 mln. tonų, arba 4,3 proc., daugiau nei 2015 m.
Komentuoti:
-
Preliminarūs 2016 metų rezultatai: viršytas krovinių planas ir išaugęs keleivių skaičius
Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkeliai" gabeno 3,6 proc., arba 1,6 mln. tonų, daugiau krovinių nei numatyta 2016–2019 metų strateginiame veiklos plane. Tiesa, dėl geopolitinių ir makroekonominių priežasčių krovinių vežimo pajamos mažėjo, dėl to bendrovė, preliminariais duomenimis, 2016 m. patyrė 1,8 mln. Eur nuostolių.
Tarptautiniai vežimai labiausiai buvo veikiami geopolitinių ir makroekonominių veiksnių bei ekonominių pokyčių regione, pasaulinių rinkų tendencijų. 2016 m. tarptautiniais maršrutais vežta 32,6 mln. tonų – 1 mln. tonų, arba 3 proc., mažiau nei 2015 m.
Tačiau stebimi teigiami pokyčiai vietiniame vežime: praėjusiais metais vežta 15 mln. tonų krovinių -0,6 mln. tonų, arba 4,3 proc., daugiau nei 2015 m.
Iš krovinių vežimo veiklos uždirbta 350,4 mln. Eur pajamų, t. y. 20,9 mln. Eur mažiau nei per 2015 m.
Kiek kitokios tendencijos stebimos keleivių susisiekime. Praėjusiais metais vežta apie 4,4 mln. keleivių, t. y. 4,8 proc. daugiau nei 2015 m. Iš jų vietiniais maršrutais keliavo apie 3,6 mln., arba 4,4 proc., daugiau keleivių nei 2015 m., tarptautiniais – apie 848 tūkst., arba 6,5 proc., daugiau nei 2015 m.
Komentuoti:
-
Rusija nusprendė nutraukti derybas su Lietuva
Rengdamasi 2018 metų pasaulio futbolo čempionatui Rusija tikėjosi, kad Kaliningradą ir Maskvą jungiantis keleivinis traukinys važiuos trumpiau, nes Lietuvos pareigūnai keleivius tikrins traukiniui važiuojant, o ne stovint pasienio stotyse, tačiau šios derybos nutrūko, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStraipsnyje, aišku, visiškas briedas apie tai, kad ateityje bus pilnai atsisakyta šilumvežių ir jie pakeisti tokiais aparatais. Tikrai taip nebus, šilumvežiai liks, tačiau kai kuriuose konkrečiuose keliuose jie, aišku, bus pilnai pakeisti tokiais aparatais.
o ateityje kompanijos BEGA veikoje jie visiškai pakeis tradicinius lokomotyvus.
Komentuoti:
-
Straipsnyje, aišku, visiškas briedas apie tai, kad ateityje bus pilnai atsisakyta šilumvežių ir jie pakeisti tokiais aparatais. Tikrai taip nebus, šilumvežiai liks, tačiau kai kuriuose konkrečiuose keliuose jie, aišku, bus pilnai pakeisti tokiais aparatais.
Komentuoti:
-
-
KT ir nereikia - kabeliu. Kairėje pusėje nuotraukoje matosi apvalaus "būgno" kabeliui vynioti fragmentas.
Komentuoti:
Komentuoti: