Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • r08n
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą
    Vežios tik keleiviniais traukiniais ar ir krovininiais?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą

    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą, kuri leis pervežti siuntinius populiariausiais maršrutais, o juos atsiimti - jau tą pačią dieną. „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą.

    Kaip teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys, siuntų vežimas traukiniais yra patogi paslauga tiems, kurie siuntas nori išsiųsti ir gauti greitai.

    Siuntos priimamos ir išduodamos Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos ir Marijampolės geležinkelio stotyse ir vežamos maršrutais Vilnius-Kaunas, Vilnius-Šiauliai, Vilnius-Klaipėda, Šiauliai-Klaipėda, Šiauliai-Kaunas, Kaunas-Klaipėda, Kaunas-Marijampolė bei atgal.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75737585

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Briedis
    Žemėlapyje pavaizduota atšaka nuo Darbėnų į Latviją, nors geležinkelis ėjo į Šventąją. Per ortofoto nesunku tiksliai atsekti buvusią trasą.
    Kolega, Jūs nesate teisus, ten pažymėtas 600 mm siaurukas, kuris ėjo į Latviją. Vėliau trasa perklota 600 mm siauruku į Šventąją ir dar vėliau - nuo Darbėnų platusis geležinkelis į Šventąją nutiestas

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kretinga - Skuodas tik iki Darbėnų eismas.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Gal žinote, ar yra maks. greičių Lietuvos geležinkeliuose žemėlapis ar sąrašas?
    Gana senas (2009 m.), bet vis tiek neblogai, manau: Dėl didžiausio leistino traukinių ir lokomotyvų greičio geležinkelio stočių keliais ir tarpstočiais

    Pradėjau irgi šitas informacijas įrašyti į Openstreetmapą, bet nelabai daug linijos man jau pavyko, tik Švenčioneliai - Utena ir Kretinga - Skuodas. Vizualizacija pavyzdžiui per Openrailwaymapą.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Gal žinote, ar yra maks. greičių Lietuvos geležinkeliuose žemėlapis ar sąrašas?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ mažina įkainius grūdininkams

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...ninkams-803874

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visiškai pervežimų geležinkeliu nepakeis, bet ženkliai sumažins. Bet LG nuo to ne geriau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kaliningrado valdžia jūrų keltais apeis Lietuvą
    Rusijos Kaliningrado srities administracija paskelbė, kad linijai Baltijskas – Ust Luga aptarnauti statys 3 naujus keltus.

    Taip Rusija aprūpindama Kaliningrado sritį stengiasi apeiti Lietuvą, kad kuo mažiau reikėtų naudotis per Lietuvą einančiais geležinkeliais.
    http://jura.diena.lt/lt/naujienos/ju...lietuva-508765

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    2016 m. gruodžio mėn. buvau Kaliningrade, tai teko pravažiuot šalia, tai visa infrastruktūra šalia baigta (keliai, estakados, apšvietimas), prie pat stadiono buvo išlygintas smėlis, jokių požymių, kad įrenginėja aikštelės aš šaligatvius, bet buvo žiema, o pats stadionas, tai buvo visa dėžute pastatyta ir krapštė apdailą, bokštinių kranų berods jau irgi nebuvo. Gal ir spės, jeigu bus užtikrintas finansavimas

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    «Стадион Калининград»[1] — будущий футбольный[2] стадион в Калининграде.
    Вместимость 35 000
    25 000 (после ЧМ 2018)
    1. Ar tikrai pastatys?
    2. Dabar RF traukiniai - tik RF piliečiai. Vakariečiai (ES+ erdvė) paskraidys. Kiti tik su Šengeno viza, todėl tas traukinys nelabai patogus.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Greičiausiai susiję su "Orlen" ir trąšų gamintojų produkcijos paklausa.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tačiau stebimi teigiami pokyčiai vietiniame vežime: praėjusiais metais vežta 15 mln. tonų krovinių - 0,6 mln. tonų, arba 4,3 proc., daugiau nei 2015 m.
    Gal kas gali pakomentuoti iš ko toks didėjimas? "fūros" atsisako pigiai vežti? Reikšmingas augimas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Preliminarūs 2016 metų rezultatai: viršytas krovinių planas ir išaugęs keleivių skaičius
    Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkeliai" gabeno 3,6 proc., arba 1,6 mln. tonų, daugiau krovinių nei numatyta 2016–2019 metų strateginiame veiklos plane. Tiesa, dėl geopolitinių ir makroekonominių priežasčių krovinių vežimo pajamos mažėjo, dėl to bendrovė, preliminariais duomenimis, 2016 m. patyrė 1,8 mln. Eur nuostolių.

    Tarptautiniai vežimai labiausiai buvo veikiami geopolitinių ir makroekonominių veiksnių bei ekonominių pokyčių regione, pasaulinių rinkų tendencijų. 2016 m. tarptautiniais maršrutais vežta 32,6 mln. tonų – 1 mln. tonų, arba 3 proc., mažiau nei 2015 m.
    Tačiau stebimi teigiami pokyčiai vietiniame vežime: praėjusiais metais vežta 15 mln. tonų krovinių -0,6 mln. tonų, arba 4,3 proc., daugiau nei 2015 m.
    Iš krovinių vežimo veiklos uždirbta 350,4 mln. Eur pajamų, t. y. 20,9 mln. Eur mažiau nei per 2015 m.

    Kiek kitokios tendencijos stebimos keleivių susisiekime. Praėjusiais metais vežta apie 4,4 mln. keleivių, t. y. 4,8 proc. daugiau nei 2015 m. Iš jų vietiniais maršrutais keliavo apie 3,6 mln., arba 4,4 proc., daugiau keleivių nei 2015 m., tarptautiniais – apie 848 tūkst., arba 6,5 proc., daugiau nei 2015 m.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Rusija nusprendė nutraukti derybas su Lietuva


    Rengdamasi 2018 metų pasaulio futbolo čempionatui Rusija tikėjosi, kad Kaliningradą ir Maskvą jungiantis keleivinis traukinys važiuos trumpiau, nes Lietuvos pareigūnai keleivius tikrins traukiniui važiuojant, o ne stovint pasienio stotyse, tačiau šios derybos nutrūko, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nepakeis ir vienos įmonės veikloje, kalbant konkrečiai apie "Begą".

    Komentuoti:


  • IMIS
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Straipsnyje, aišku, visiškas briedas apie tai, kad ateityje bus pilnai atsisakyta šilumvežių ir jie pakeisti tokiais aparatais. Tikrai taip nebus, šilumvežiai liks, tačiau kai kuriuose konkrečiuose keliuose jie, aišku, bus pilnai pakeisti tokiais aparatais.
    Na tai ten ir neparašyta, kad visus visur pakeis.

    o ateityje kompanijos BEGA veikoje jie visiškai pakeis tradicinius lokomotyvus.
    Gal vienos įmonės veikloje ir pakeis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Straipsnyje, aišku, visiškas briedas apie tai, kad ateityje bus pilnai atsisakyta šilumvežių ir jie pakeisti tokiais aparatais. Tikrai taip nebus, šilumvežiai liks, tačiau kai kuriuose konkrečiuose keliuose jie, aišku, bus pilnai pakeisti tokiais aparatais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Štai panašus agregatas: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    KT ir nereikia - kabeliu. Kairėje pusėje nuotraukoje matosi apvalaus "būgno" kabeliui vynioti fragmentas.

    Komentuoti:

Working...
X