Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ įdarbins dirbtinį intelektą

    Gigantišką infrastruktūrą valdantys „Lietuvos geležinkeliai“ savo technologijų valdymą ketina sujungti į vieningą sistemą, kurios valdymas būtų patikėtas vis dar mokslo entuziastų fantaziją audrinančiam dirbtiniam intelektui...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/mokslas/technol....d?id=76995071

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Labai įdomu. Ar tik nebus tai tų jau kelintus metus stovinčių TEM2, kurių kai kurie yra suremontuoti, o kiti dar ne, remontas ir pardavimas lenkų privačiam vežėjui?
    Čia tikrai bus šilumvežiai iš Lenkijos (ne buv. LG).

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Spalio m. 2728 buvo Molodečne.
    https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=85366#p85366

    ​​​​Ten pat po naujujų buvo 2733 ir 2734.
    https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=86538#p86538

    Matyt į Azerbaidžaną važiavo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Labai įdomu. Ar tik nebus tai tų jau kelintus metus stovinčių TEM2, kurių kai kurie yra suremontuoti, o kiti dar ne, remontas ir pardavimas lenkų privačiam vežėjui? Nes atrodo, kad Azerbaidžano geležinkeliams tų TEM2 nereikia. Kitaip seniai būtų pasiėmę bent jau suremontuotus.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ remontuos Lenkijos lokomotyvus

    Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ įmonė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD) remontuos 7 Lenkijos bendrovės „CTL Logistics“ lokomotyvus...
    ...„Lietuvos geležinkelių“ įmonė atliks 7 TEM2 lokomotyvų kapitalinį remontą. Pasak geležinkelių atstovo Tado Valančiaus, darbus ketinama baigti iki kitų metų pirmo ketvirčio pabaigos. Be to, sutartyje numatyta sąlyga, kad „Lietuvos geležinkelių“ bendrovė gali remontuoti daugiau lokomotyvų, jei lenkus tenkins darbų kokybė...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vievyje elevatoriaus teritorijoje stovi naudoti VL'ai. Kokie, nespėjau pastebėti. Kokia šalis juos vėl perka per Lietuvą?

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Su Naujais metais, gerbiami geležinkelio mylėtojai!

    Komentuoti:


  • jevgenijb
    replied
    Įdomi naujiena:
    „Lietuvos geležinkeliai“ išbandys maršrutą Klaipėda–Sovetskas. Bendrovė pranešė, kad bandomieji du traukiniai važiuos sausio 5 ir 7 dienomis.
    Paskutinis taisė jevgenijb; 2017.12.29, 13:52.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O geras. Ačiū

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar kas nors žino, kur galima rasti atstumus tarp stočių? Anksčiau LG puslapyje žiūrint tvarkaraščius rodydavo ir atstumą km, bet dabar aišku neberodo.
    Tarnybiniam tvarkaraštyje.
    https://drive.google.com/file/d/1JhX...ew?usp=sharing

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ar kas nors žino, kur galima rasti atstumus tarp stočių? Anksčiau LG puslapyje žiūrint tvarkaraščius rodydavo ir atstumą km, bet dabar aišku neberodo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    A|1, ar tikrinai šitą informaciją kituose šaltiniuose?

    Ambasados pranešimas spauda 2017-12-15: http://lithuania.mfa.gov.by/ru/embas...b7b55a29e.html
    Taigi atrodo aiškiai yra parašyta, kad davė interviu laikraščiui "Литовский курьер", į straipsnį yra nuoroda ir straipsnyje parašyta štai kas:

    Что же касается возможности переориентации белорусских грузов на другие порты, – этот вопрос лежит сугубо в экономической плоскости. В сфере транспорта и логистики идет серьезная борьба за клиента. Наши предприятия регулярно получают интересные предложения. Не скрою, исходят они и от латвийских, и от российских портов.
    Diplomatai niekada tiesiai nesakys...
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.19, 17:01.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
    Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.
    Baikite gasdinti.
    Perkalsime į 1435 ir ką tada? Rusija jiems po to kainas Baltarusijai tik kels. Nes bus 1 alternatyva.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
    Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.

    https://www.rubaltic.ru/article/poli...hode-tranzita/
    A|1, ar tikrinai šitą informaciją kituose šaltiniuose?

    Ambasados pranešimas spauda 2017-12-15: http://lithuania.mfa.gov.by/ru/embas...b7b55a29e.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
    Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.

    https://www.rubaltic.ru/article/poli...hode-tranzita/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kam LG busterius pirkti, jei gali iš ČME3 perdaryti? Kad ir kaip suktų viešųjų pirkimų apratyme, visgi tai ne gatavo riedmens pirkimas, o remonto ar rekonstrukcijos paslauga.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Aa gali būti taip vadinamas "busteris" perkamas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad ten bendras projektas ir galutinis vartotojas berods bus ar ne "Bega". Iš LG pusės bus tik senas ČME3 duodamas ir kiti techniniai dalykai. Be to tai ne traukinys visgi. Ir net ne savaeigis.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne, būtent dyzelinis ar elektrinis traukinys. Galbūt dar kelio mašina. Bet mažiau tikėtina, nors gali būti visko.
    Ar čia nebus pirkimas "dujovežiui" sukurti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, būtent dyzelinis ar elektrinis traukinys. Galbūt dar kelio mašina. Bet mažiau tikėtina, nors gali būti visko.

    Komentuoti:

Working...
X