Gigantišką infrastruktūrą valdantys „Lietuvos geležinkeliai“ savo technologijų valdymą ketina sujungti į vieningą sistemą, kurios valdymas būtų patikėtas vis dar mokslo entuziastų fantaziją audrinančiam dirbtiniam intelektui...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
„Lietuvos geležinkeliai“ įdarbins dirbtinį intelektą
- 1 patinka
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai įdomu. Ar tik nebus tai tų jau kelintus metus stovinčių TEM2, kurių kai kurie yra suremontuoti, o kiti dar ne, remontas ir pardavimas lenkų privačiam vežėjui?
Komentuoti:
-
Spalio m. 2728 buvo Molodečne.
https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=85366#p85366
Ten pat po naujujų buvo 2733 ir 2734.
https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=86538#p86538
Matyt į Azerbaidžaną važiavo.
Komentuoti:
-
Labai įdomu. Ar tik nebus tai tų jau kelintus metus stovinčių TEM2, kurių kai kurie yra suremontuoti, o kiti dar ne, remontas ir pardavimas lenkų privačiam vežėjui? Nes atrodo, kad Azerbaidžano geležinkeliams tų TEM2 nereikia. Kitaip seniai būtų pasiėmę bent jau suremontuotus.
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ remontuos Lenkijos lokomotyvus
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ įmonė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD) remontuos 7 Lenkijos bendrovės „CTL Logistics“ lokomotyvus......„Lietuvos geležinkelių“ įmonė atliks 7 TEM2 lokomotyvų kapitalinį remontą. Pasak geležinkelių atstovo Tado Valančiaus, darbus ketinama baigti iki kitų metų pirmo ketvirčio pabaigos. Be to, sutartyje numatyta sąlyga, kad „Lietuvos geležinkelių“ bendrovė gali remontuoti daugiau lokomotyvų, jei lenkus tenkins darbų kokybė...
Komentuoti:
-
Vievyje elevatoriaus teritorijoje stovi naudoti VL'ai. Kokie, nespėjau pastebėti. Kokia šalis juos vėl perka per Lietuvą?
Komentuoti:
-
Įdomi naujiena:
„Lietuvos geležinkeliai“ išbandys maršrutą Klaipėda–Sovetskas. Bendrovė pranešė, kad bandomieji du traukiniai važiuos sausio 5 ir 7 dienomis.Paskutinis taisė jevgenijb; 2017.12.29, 13:52.
Komentuoti:
-
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr kas nors žino, kur galima rasti atstumus tarp stočių? Anksčiau LG puslapyje žiūrint tvarkaraščius rodydavo ir atstumą km, bet dabar aišku neberodo.
https://drive.google.com/file/d/1JhX...ew?usp=sharing
Komentuoti:
-
Ar kas nors žino, kur galima rasti atstumus tarp stočių? Anksčiau LG puslapyje žiūrint tvarkaraščius rodydavo ir atstumą km, bet dabar aišku neberodo.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
A|1, ar tikrinai šitą informaciją kituose šaltiniuose?
Ambasados pranešimas spauda 2017-12-15: http://lithuania.mfa.gov.by/ru/embas...b7b55a29e.html
Что же касается возможности переориентации белорусских грузов на другие порты, – этот вопрос лежит сугубо в экономической плоскости. В сфере транспорта и логистики идет серьезная борьба за клиента. Наши предприятия регулярно получают интересные предложения. Не скрою, исходят они и от латвийских, и от российских портов.
Paskutinis taisė Al1; 2017.12.19, 17:01.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.
Perkalsime į 1435 ir ką tada? Rusija jiems po to kainas Baltarusijai tik kels. Nes bus 1 alternatyva.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.
https://www.rubaltic.ru/article/poli...hode-tranzita/
Ambasados pranešimas spauda 2017-12-15: http://lithuania.mfa.gov.by/ru/embas...b7b55a29e.html
Komentuoti:
-
Prieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.
https://www.rubaltic.ru/article/poli...hode-tranzita/
Komentuoti:
-
O kam LG busterius pirkti, jei gali iš ČME3 perdaryti? Kad ir kaip suktų viešųjų pirkimų apratyme, visgi tai ne gatavo riedmens pirkimas, o remonto ar rekonstrukcijos paslauga.
Komentuoti:
-
Tai kad ten bendras projektas ir galutinis vartotojas berods bus ar ne "Bega". Iš LG pusės bus tik senas ČME3 duodamas ir kiti techniniai dalykai. Be to tai ne traukinys visgi. Ir net ne savaeigis.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, būtent dyzelinis ar elektrinis traukinys. Galbūt dar kelio mašina. Bet mažiau tikėtina, nors gali būti visko.
Komentuoti:
-
Ne, būtent dyzelinis ar elektrinis traukinys. Galbūt dar kelio mašina. Bet mažiau tikėtina, nors gali būti visko.
Komentuoti:
Komentuoti: