Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja naują infrastruktūrą ir modernų vagonų parką

    Augant gamybos pajėgumams šalies regionuose, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ketina plėsti gelžinkelio infrastruktūrą šiaurės Lietuvoje ir iš esmės atnaujinti vagonų parką.

    Nauja „Lietuvos geležinkelių“ plėtros kryptis susijusi su penktadienį Akmenės rajone Vakarų medienos grupės (VMG) pradėtomis Vakarų medienos grupės medžio drožlių plokštės gamyklos statybomis.

    „Lietuvos geležinkeliai“ prisideda prie besiplečiančios pramonės šalies regionuose. Bendradarbiaudami su verslu ir geriau pažindami jų poreikius, galime pasiūlyti naujas, konkurencingas ir efektyvias logistikos paslaugas. Šiuo atveju Akmenėje ilgalaikės ir tvarios parnterystės pagrindu planuojame įrengti modernią infrastruktūrą ir pasiūlyti šiuolaikišką vagonų parką krovinių pervežimui“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška, kuris dalyvavo gamyklos statybų pradžios renginyje.

    Bendradarbiaudama su VMG, „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja nutiesti naują magistralinio geležinkelio atkarpą nuo Alkiškiai-Karpėnai ruožo iki Akmenės laisvosios ekonominės zonos (LEZ), taip pat – įrengti privažuojamąjį kelią LEZ teritorijoje. Artimiausiu metu numatoma paskelbti rangos konkursą geležinkelio infrastruktūros plėtrai.

    Nuo 2019 metų vidurio „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat pasiūlys skiedros pervežimo paslaugas. Tam kitąmet numatoma įsigyti naujus skiedrovežius. Tai bus vienas didžiausių bendrovės vagonų parko atnaujinimų per pastaruosius metus. Dalis naujų skiedrovežių bus skirta Akmenės rajone statomos gamyklos poreikiams.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai” per 10 metų suremontuos didžiąją dalį kelių
    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai” per 10 metų ketina suremontuoti didesnę dalį kelių. Anot įmonės, keleiviams dėl to keliauti bus patogiau, taip pat bus sutaupoma lėšų.

    Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Infrastruktūros direkcijos direktoriaus Karolio Sankovski, visiškai įgyvendinus visą remonto programą, keleiviai sutaupys daugiau kaip 30 minučių kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą...
    ...„Iki 2027 metų esame susidėlioję remontų programą ir visas atstumas, kuriam tenka šie remontai, yra 450 kilometrų kapitaliniam remontui ir sustiprintam paprastajam bei apie 600 kilometrų paprastajam...
    ...Anot K. Sankovskio, traukinių vėlavimų, kuriuos sukelia transporto darbai, per 2-3 metus turėtų nelikti...
    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ja-dali-keliu/ .

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Netolima ateitis: „Geležinė akis“ stebės aplinką Lietuvos geležinkelių keliuose

    VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė projekto „Prietaiso skirto investicinių projektų stebėjimui, elektros tinklų ir augmenijos priežiūrai geležinkelio ruožuose sukūrimas (Geležinė akis)“ finansavimo ir administravimo sutartį pagal priemonę „Ikiprekybiniai pirkimai LT“.

    Projekto metu bus siekiama įvykdyti pirkimą, skirtą prietaiso „Geležinė akis“ prototipo sukūrimui, kuris galėtų: stebėti aplinką; aptikti ir fiksuoti objektus, atpažinti ir identifikuoti objektus panaudojant atpažinimo algoritmą, atvaizduoti duomenis, informuoti apie situaciją bei kylančius pavojus, perduoti duomenis edukacinės ar išplėstinės realybės žaidimui bei būti pritaikytas skirtingoms transporto rūšims.

    Prietaisas „Geležinė akis“ galės stebėti arti geležinkelio tinklo esančią infrastruktūrą tokią kaip: pastatai, bėgiai, laidai, antenos, tiltai, viadukai, sankryžos ir t.t. Prietaisas stebės ir vertins objektų būklės pasikeitimus, siekiant išsiaiškinti ar objektai nekelia pavojaus...
    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...eliu-keliuose/ .

    Reiktų ne geležinės, o visa matančios akies.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Penki įspūdingiausi Lietuvos geležinkelių maršrutai

    1919 m. liepos 6 dieną iš Kaišiadorių stoties į Radviliškį išvyko pirmasis Nepriklausomos Lietuvos traukinys. Šios svarbios datos proga norisi paminėti gražiausius Lietuvos geležinkelių maršrutus, apie kuriuos išsamiau pasakojo kelionių traukiniais organizatorius, kelionių agentūros „superkelionės.lt“ vadovas, – Udrius Armalis. Kelionės: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Kaliningrado geležinkeliais, kurių metu keliauta ne tik traukiniais, bet garvežiais ir drezinomis – tokia šių nišinių kelionių organizatoriaus, daugiau kaip 10 metų trunkanti, patirtis.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...tai-642-995958

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    M. Bartuška: penkerius metus smukę „Lietuvos geležinkeliai“ atsitiesė

    Penkerius metus smukusi ir užpernai nuostolinga tapusi įmonių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ atsitiesė ir uždirbo 27 mln. eurų grynojo pelno, sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

    Anot M. Bartuškos, įmonės įprastai veikia pagal tarptautinius standartus, o „Lietuvos geležinkeliai“ iki šiol to neturėjo, dėl to buvo sunku lyginti veiklos rezultatus. Dabar pirmą kartą „Lietuvos geležinkelių“ veikla vertinta pagal Tarptautinį finansinės atskaitomybės standartą.

    M. Bartuškos teigimu, pagal audituotus metinius rezultatus, pernai „Lietuvos geležinkelių“ įmonių grupei buvo lūžio metai - grupė dirbo pelningai. Bendras grupės pelnas siekė 27 mln. eurų. „Lietuvos geležinkeliai“ 2017 m. uždirbo papildomai 448 mln. eurų pajamų, vežė 10,5 proc. daugiau krovinių nei užpernai - 52,6 mln. tonų, keleivių skaičius augo 5 proc. - iki 4,7 mln.

    Skaičiuojama, kad grupės sąnaudos sumažėjo 9 proc., pajamos padidėjo 11 proc...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dar gali būti lenkų šilumvežių nuoma.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai taip. Bet kad jas teikti, reikia vežti su savo šilumvežiais. Priešingu atveju viskas nuo Mockavos į vakarus atitenka lenkams.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip su lokomotyvais? Nuomosis, ar užsakys VLRD modernizuoti (greičiau pritaikyti Lenkijai) dar porą M62? Nes esamų dviejų lokomotyvų 1435 mm vėžei nepakaks manevravimo darbams ir giliam prasiskverbimui į Lenkiją. Dar jei iki Suvalkų, tai būtų galima apsieiti su dabar turimais šilumvežiais.
    Įdomu ar tai nesusiję su šia naujiena? Auginant krovinių srautą iš Kinijos per Lietuvą į Vakarų Europą gal visai tikslinga ir paslaugas teikti ilgesniame maršrute. Per Lietuvą geležinkeliais vežamų Kinijos krovinių srautas šiemet – didžiausias

    litrail.lt
    šiemet planuojama pervežti apie 60 traukinių su Kinijos kroviniais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, kaip su lokomotyvais? Nuomosis, ar užsakys VLRD modernizuoti (greičiau pritaikyti Lenkijai) dar porą M62? Nes esamų dviejų lokomotyvų 1435 mm vėžei nepakaks manevravimo darbams ir giliam prasiskverbimui į Lenkiją. Dar jei iki Suvalkų, tai būtų galima apsieiti su dabar turimais šilumvežiais.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied

    „Lietuvos geležinkeliai“ veš krovinius Lenkijoje

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78410181

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, tai nepakankamos priemonės iškrapštyti žmones iš automobilio. Reikia visos VT sistemos, nuo miestų, priemiesčio iki tolimojo susisiekimo, tiek geležinkeliu, tiek ir autobusais gerinimo. Dar ir to nepakanka. Reikia prievartinio iškrapšymo iš automobilio ekonominėmis priemonėmis, draudimais ir pan. O tam jau valdžios kinkos per silpnos, ir valios bei supratimo nėra.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Trečia kartą kartoju, kad potencialių keleivių tuose autobusų maršrutuose, kurie dubliuojasi su traukinių, nėra tiek, kad keleivių pastaruosiuose padvigubėtų. Iš esmės tai ne VT gerinimas, o paklodės tampymas tarp traukinių ir autobusų, ne žmonių iškrapštymas iš automobilių, kurio būtent ir reikia. Na gerai, dalis keleivių iš autobusų pabėgs į traukinius. Tai teks uždaryti kai kuriuos autobusų maršrutus arba vietoj autobusų leisti bjaurius mikrobus. O juk ir susisiekimas autobusais Lietuvoje nėra geras, jis tik pablogėtų. Žodžiu, kol nebus rimtos VT politikos iš valstybės pusės, tol nieko gero ir nebus.
    Keliavimo komfortas bei tvarkaraštis natūraliai didins keleivių srautus ir mažins keliavimą automobiliais. Autobusai iš automobilių nepajėgūs vilioti klientų, nes jie ne tokie patogūs: kratymasis nuo nelygaus kelio, negalėjimas prasivaikščiot, negalima mėgautis kava ir pan.

    P.S. Ankstesniam poste vietoj autobusų turėjo būt automobilių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trečia kartą kartoju, kad potencialių keleivių tuose autobusų maršrutuose, kurie dubliuojasi su traukinių, nėra tiek, kad keleivių pastaruosiuose padvigubėtų. Iš esmės tai ne VT gerinimas, o paklodės tampymas tarp traukinių ir autobusų, ne žmonių iškrapštymas iš automobilių, kurio būtent ir reikia. Na gerai, dalis keleivių iš autobusų pabėgs į traukinius. Tai teks uždaryti kai kuriuos autobusų maršrutus arba vietoj autobusų leisti bjaurius mikrobus. O juk ir susisiekimas autobusais Lietuvoje nėra geras, jis tik pablogėtų. Žodžiu, kol nebus rimtos VT politikos iš valstybės pusės, tol nieko gero ir nebus.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Patrauklus kursavimo dažnis bei tvarkaraštis, naujesni riedmenys ir pervilios keleivius iš autobusų. Juk ne veltui traukiniai į Klaipėdą/Šiaulius perpildyti.
    Keleivių skaičius išaugtų sukūrus Vilniaus priemiesčių linijas, bilietus sujungus su vilniečio kortele (deramasi jau senokai).
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.22, 20:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu nėra potencialių keleivių tiek, kas padvigubėtų keleivių skaičius. Potencialūs keleiviai tai tik keleiviai, pervilioti iš autobuso. Bert juk, dar kartą kartoju, autobusu galima nuvykti į daug kur, net ir ten, kur nėra geležinkelio. O norint iš automobilio iškrapštyti, tai reikia pačiai valstybei imtis nepopuliarių ekonominės prievartos priemonių - automobilius apmokestinti kelių tūkstančių eurų mokesčiu, mokamu kasmet ar pan. ir vystyti VT. Už kokius pinigus ir ar bus politinė valia priimti nepopuliarius sprendimus?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Gal dvigubins reisų skaičių, leis traukinius į Šilutę, Joniškį, Pagėgius. Dar žadėjo maršrutą Kaunas-Klaipėda.

    Kiek pamenu estam pavyko gerokai padidinti keleivių skaičių atnaujinus riedmenis bei padažninus kursavimą.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.22, 20:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Čia kur tuos 21 ha rado ?


    Naujas kąsnis Vilniuje: ieškoma, kaip panaudoti 21 ha „Lietuvos geležinkelių“ teritorijos

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...uje-973-983638
    Geras kąsnis. Būtent jis ir rūpi, o ne geležinkeliai.

    Tuo tarpu LG užsiima piaru ir kelia neįgyvendinamas užduotis - padvigubinti keleivių skaičių. Kieno sąskaita? Autobusų? Deja, autobusai veža ten, kur LG neveža. Kažkiek galima nugvelbti iš Vilniaus - Kauno ruožo, taip pat Vilniaus - Klaipėdos ir Vilniaus - Visagino ruožo. Bet net ir prie geriausių norų dvigubai padidinti iš to neišeis. Užsienio maršrutai - potencialas yra į Rygą ir Varšuvą. Bet tam nereikia laukti RB. Visgi tai irgi neduos tiek keleivių, kad bendras srautas išaugtų dvigubai. Galiausiai, srauto padvigubinimas nereiškia, kad pajamos padidės dvigubai ar pervežimai taps nenuostolingais. Priešingai, nuostoliai tikriausiai tik augs. Galiausiai visa tai neįgyvendinama, nes iš esmės reikia keisti valstybės politiką VT ir privačių automobilių naudojimo atžvilgiu. Jei to nebus, tai nieko LG nepavyks.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkelių“ strategija: iš kur paimti krovinių ir keleivių

    „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) kelia tikslus iki 2030 m. du kartus padidinti įmonės vertę ir keleivių skaičių, pervežtų krovinių skaičius turėtų augti trečdaliu. Rinkos ekspertai nemato akivaizdžių atsakymų, kokiu būdu taip augs krovinių skaičius, bet svarsto apie krovinius iš Tolimųjų Rytų.

    LG parengė ilgalaikę veiklos strategiją iki 2030 m. ir ketina ją pristatyti žiniasklaidai bei visuomenei liepos mėnesį...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5JAiO0Saq
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.22, 18:26.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ už 22 mln. eurų įdarbins dirbtinį intelektą
    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ savo technologijų valdymą ketina sujungti į bendrą sistemą, kuri būtų patikėta dirbtiniam intelektui. Investicijos į šį projektą gali siekti iki 22 mln. eurų, o jo įgyvendinimas užtruks iki 2022 metų...
    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ini-intelekta/ .

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Čia kur tuos 21 ha rado ?


    Naujas kąsnis Vilniuje: ieškoma, kaip panaudoti 21 ha „Lietuvos geležinkelių“ teritorijos

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...uje-973-983638
    Visa gel stotis.

    Komentuoti:

Working...
X