Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tadis
    replied
    visa info kuria sugebejau rasti: Lokomotyvo smėlio barstymo sistema sudaryta iš keturių smėlio bunkerių, esančių virš priekinės ir galinės kabinų tambūrų. Bunkeriai suvirinti iš aliuminio lakštų, pripildomi pro stoge esančias angas. Bendras smėlio kiekis - 800 kg. Smėlis iš kiekvieno bunkerio patenka po priekiniais ar galiniais vežimėlio ratais, nelygu kokia lokomotyvo judėjimo kryptis. Smėlio purkštukai sudaryti iš korpuso, į kurį patenka smėlis ir suslėgtas oras iš stabdžių sistemos.
    Ir kaip man paaiskino Vytautas cia apie Tep70 lokomotyva. Tai gal kas kokiu minciu ar pasiulymu?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Gal šiek tiek bus naudingos literatūros šiuose sąrašuose...

    https://medeine.vgtu.lt/studentams/m...04&sid=D&rus=U

    https://medeine.vgtu.lt/studentams/m...05&sid=D&rus=U

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na taip, skysčių tai niekas nenaudoja. tada teks rašyti apie smėlines. Tik vat kur apie tai kažką rasti...

    Komentuoti:


  • Tadis
    replied
    tai ir aš taip galvoju, kad pora lapu sunku ištempti. Kursinio darbo užduotyje yra tokie punktai kaip: 1. sistemos, agregato paskirtis. 2. galimi sistemos tipai, konstrukciniai ypatumai, schemos. 3. privalumai ir trukumai. 4. problemos,iskylancios eksplotuojant ar analizuojant sistema ar agregata.
    5. pasiulymai konstrukcijai patobulinti. 6. isvados. šiandien dėstytojui pasakiau kad mažai medžiagos, tai jis pasakė kad rašyti apie modifikatorius, skysčius kurie didina sukibimą, taipogi minėjo smėly ir kitas priemones kur jūs pasakėt. Gal galetumet parekomenduoti tinklapi ar knygą, kur raščiau platesnės info, arba bent kelis sakinius pradžiai..

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    jei cia apie sukibima, tai buna visokiu budu: svorio didinimas, smeliuka barsto po ratais, magnetinis laukas kai kur naudojamas. asiu skaicius didinamas.
    bet tema kursiniui? kazin, ar sugebeciau istempt pora lapu su paveiksleliais...

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    o aš manau klausimas nekorektiškas.

    kokio santykio?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    smeliuko pylimas

    Komentuoti:


  • Tadis
    replied
    Gal kasnors kanors žinote apie Šilumvežių ratų ir bėgių santykio didinimo būdus ir priemones? Čia tema kursiniui,o medžiagos nėra.. Būčiau labai dėkingas už bet kokia informaciją.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė bbd Rodyti pranešimą
    kas ka zinot apie traukiniu (silumveziu)valdyma
    Nepatingėk ir šiame forume paieškok. Forumiečiai LT-1, A|1 ir kiti yra tiek čia prirašę, kad pirmai pradžiai tikrai užteks.

    Komentuoti:


  • Tadis
    replied
    Degalai, tepalai gelezinkeliuose

    Sveiki, cia gal nelabai i tema,bet norejau jusu pagalbos, turiu parasyta referata, tema degalai,tepalai gelezinkeliuose ir nelabai randu informacijos, radau sita foruma,pagalvojau gal jum iseitu man pagelbeti,aciu

    Komentuoti:


  • bbd
    replied
    kas ka zinot apie traukiniu (silumveziu)valdyma
    Paskutinis taisė bbd; 2008.11.27, 20:54.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Šilumvežis M62. Modernizuotas lenkų NEWAG gamyklos ir pervadintas ST40, naudojamas 1520mm vėžės keliuose, Lenkijoje.

    Atrodo gražiai, puikus pavyzdys lietuviams.
    Atvaizdas

    http://www.youtube.com/watch?v=9x_7XMIeDWc
    filmuke iš kažkokios tai parodos mieste (Poznanėje ?) lyg tramvajaus bėgiais važiuoja garvežys. Panašių akimirkų geležinkelio fotografuotojams ir filmuotojams pavydėčiau lygiagrečiai gatvei bėgiams einant Šančiuose (ypač pro UAB "Kautra")

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
    Tai tuomet kažkas čia ne taip su visa aukščiau vykusia diskusija - vadinasi praktiškai visi traukiniai, išskyrus senuosius tolimojo susisiekimo vagonus yra šildomi elektra ir tai neįtakoja ryšių įrangos darbo. Ar tolimojo susisiekimo vagonams šildyti reikia gerokai didesnės galios?
    Dyzeliniai sildomi nuo variklio (panasiai kaip automobilyje), reikalui esant, yra ir elektrinis sildymas (negalingas, todel nekenkia rysiu sistemoms). Elektriniai sildomi tik elektra, taciau tame ruoze viskas pritaikyta elekrtiniams traukiniams.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Elektriniam įtariu, kad elektra.

    O dėl to ar šildymas veiks, priklausys ne nuo dėdės mašinisto. Esu rašęs kažkada, ką man jo padėjėjas pasakė.
    Keleiviams pripudrinti smegenis daug kuo galima Didziaja dalimi priklauso nuo masinisto - pas ji visa valdymo iranga. Aisku jei kas nors sugede, tada napadarysi nieko, bet toks traukinys i reisa is depo neturetu isvaziuoti (aisku gali buti gedimai ir kelyje, nuo kuriu niekas neapsaugotas..)

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Kaip automobiliuose variklio aušinimo sistema galima šildyti ir saloną, plius elektriniai šildytuvai.
    Tai tuomet kažkas čia ne taip su visa aukščiau vykusia diskusija - vadinasi praktiškai visi traukiniai, išskyrus senuosius tolimojo susisiekimo vagonus yra šildomi elektra ir tai neįtakoja ryšių įrangos darbo. Ar tolimojo susisiekimo vagonams šildyti reikia gerokai didesnės galios?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Elektriniam įtariu, kad elektra.

    O dėl to ar šildymas veiks, priklausys ne nuo dėdės mašinisto. Esu rašęs kažkada, ką man jo padėjėjas pasakė.
    Elektriniuose traukiniuose yra įmontuoti elektriniai šildytuvai. Jeigu juos įjungti, bus šilta, bet... Tam šildymui reikia papildomų kilovatų iš tinklo, o elektriniame traukinyje yra skaitliukas, kuris tuos kilovatus skaičiuoja (bendrai traukai, šildymui, apšvietimui - tokia konstrukcija). Žiemos periodui elektros sunaudojimo normos dėl šios priežasties yra didesnės, nei vasaros. Ir gaunasi, kad mašinistas neįjungia šildymo, mažiau sunauduojama elektros, mašinistas "taupo" elektrą ir mėnesio pabaigoje gauna premiją.
    O keleiviai ir pakentėt gali.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Labai įdomu

    Ok, tai dabar ar vėliau jau įžiemojus, važiuodamas Kaunan, galėsiu pasišildyt padoriai elektriniame traukinyje? Ir jei taip, tai kokiu būdu vagonai bus šildomi?
    Elektriniam įtariu, kad elektra.

    O dėl to ar šildymas veiks, priklausys ne nuo dėdės mašinisto. Esu rašęs kažkada, ką man jo padėjėjas pasakė.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Nesu didelis infrastrukturos specialistas, taciau reikalingi labai dideli idejimai. Kaip zinia, begiais eina labai daug rusiu elektos impulsai - tai ir kelio blokuotes, pervazu, lokomotyvu signalizacijos ir t.t. Visos jos turi nesipjauti. O sildant vagonus elektra, silumvezis duoda tik "pliusa", o "minusu" tampa begis. Vat ir turi buti visa iranga pritaikyta tam, kad netrukdytu ta nuleidziama i begius nuline srove. Tai cia del rysiu, o dar turi buti ir galingesnes izoliuotosios begiu sujungimu sanduros, kuriu begiusoe yra tikrai daug. Kazkada bus tai sutvarkyta, bet kada - nezinia.. Be mano mineto ruozo Kena - Vilnius aisku tai jau pritaikyta ruoze Vilnius - Kaunas, kur begis "minusu" yra elekrinio traukinio elektros irangai.
    Labai įdomu

    Ok, tai dabar ar vėliau jau įžiemojus, važiuodamas Kaunan, galėsiu pasišildyt padoriai elektriniame traukinyje? Ir jei taip, tai kokiu būdu vagonai bus šildomi?

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
    O kokiu būdu tuomet šildomi dyzelinių traukinių salonai?
    Kaip automobiliuose variklio aušinimo sistema galima šildyti ir saloną, plius elektriniai šildytuvai.

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    O kokiu būdu tuomet šildomi dyzelinių traukinių salonai?

    Komentuoti:

Working...
X