visa info kuria sugebejau rasti: Lokomotyvo smėlio barstymo sistema sudaryta iš keturių smėlio bunkerių, esančių virš priekinės ir galinės kabinų tambūrų. Bunkeriai suvirinti iš aliuminio lakštų, pripildomi pro stoge esančias angas. Bendras smėlio kiekis - 800 kg. Smėlis iš kiekvieno bunkerio patenka po priekiniais ar galiniais vežimėlio ratais, nelygu kokia lokomotyvo judėjimo kryptis. Smėlio purkštukai sudaryti iš korpuso, į kurį patenka smėlis ir suslėgtas oras iš stabdžių sistemos.
Ir kaip man paaiskino Vytautas cia apie Tep70 lokomotyva. Tai gal kas kokiu minciu ar pasiulymu?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Gal šiek tiek bus naudingos literatūros šiuose sąrašuose...
https://medeine.vgtu.lt/studentams/m...04&sid=D&rus=U
https://medeine.vgtu.lt/studentams/m...05&sid=D&rus=U
Komentuoti:
-
Na taip, skysčių tai niekas nenaudoja. tada teks rašyti apie smėlines. Tik vat kur apie tai kažką rasti...
Komentuoti:
-
tai ir aš taip galvoju, kad pora lapu sunku ištempti. Kursinio darbo užduotyje yra tokie punktai kaip: 1. sistemos, agregato paskirtis. 2. galimi sistemos tipai, konstrukciniai ypatumai, schemos. 3. privalumai ir trukumai. 4. problemos,iskylancios eksplotuojant ar analizuojant sistema ar agregata.
5. pasiulymai konstrukcijai patobulinti. 6. isvados. šiandien dėstytojui pasakiau kad mažai medžiagos, tai jis pasakė kad rašyti apie modifikatorius, skysčius kurie didina sukibimą, taipogi minėjo smėly ir kitas priemones kur jūs pasakėt. Gal galetumet parekomenduoti tinklapi ar knygą, kur raščiau platesnės info, arba bent kelis sakinius pradžiai..
Komentuoti:
-
jei cia apie sukibima, tai buna visokiu budu: svorio didinimas, smeliuka barsto po ratais, magnetinis laukas kai kur naudojamas. asiu skaicius didinamas.
bet tema kursiniui? kazin, ar sugebeciau istempt pora lapu su paveiksleliais...
Komentuoti:
-
Gal kasnors kanors žinote apie Šilumvežių ratų ir bėgių santykio didinimo būdus ir priemones? Čia tema kursiniui,o medžiagos nėra.. Būčiau labai dėkingas už bet kokia informaciją.
Komentuoti:
-
Parašė bbd Rodyti pranešimąkas ka zinot apie traukiniu (silumveziu)valdyma
Komentuoti:
-
Degalai, tepalai gelezinkeliuose
Sveiki, cia gal nelabai i tema,bet norejau jusu pagalbos, turiu parasyta referata, tema degalai,tepalai gelezinkeliuose ir nelabai randu informacijos, radau sita foruma,pagalvojau gal jum iseitu man pagelbeti,aciu
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŠilumvežis M62. Modernizuotas lenkų NEWAG gamyklos ir pervadintas ST40, naudojamas 1520mm vėžės keliuose, Lenkijoje.
Atrodo gražiai, puikus pavyzdys lietuviams.
Atvaizdas
http://www.youtube.com/watch?v=9x_7XMIeDWc
filmuke iš kažkokios tai parodos mieste (Poznanėje ?) lyg tramvajaus bėgiais važiuoja garvežys. Panašių akimirkų geležinkelio fotografuotojams ir filmuotojams pavydėčiau lygiagrečiai gatvei bėgiams einant Šančiuose (ypač pro UAB "Kautra")
Komentuoti:
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąTai tuomet kažkas čia ne taip su visa aukščiau vykusia diskusija - vadinasi praktiškai visi traukiniai, išskyrus senuosius tolimojo susisiekimo vagonus yra šildomi elektra ir tai neįtakoja ryšių įrangos darbo. Ar tolimojo susisiekimo vagonams šildyti reikia gerokai didesnės galios?
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąElektriniam įtariu, kad elektra.
O dėl to ar šildymas veiks, priklausys ne nuo dėdės mašinisto. Esu rašęs kažkada, ką man jo padėjėjas pasakė.
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąKaip automobiliuose variklio aušinimo sistema galima šildyti ir saloną, plius elektriniai šildytuvai.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąElektriniam įtariu, kad elektra.
O dėl to ar šildymas veiks, priklausys ne nuo dėdės mašinisto. Esu rašęs kažkada, ką man jo padėjėjas pasakė.
O keleiviai ir pakentėt gali.
Komentuoti:
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąLabai įdomu
Ok, tai dabar ar vėliau jau įžiemojus, važiuodamas Kaunan, galėsiu pasišildyt padoriai elektriniame traukinyje? Ir jei taip, tai kokiu būdu vagonai bus šildomi?
O dėl to ar šildymas veiks, priklausys ne nuo dėdės mašinisto. Esu rašęs kažkada, ką man jo padėjėjas pasakė.
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNesu didelis infrastrukturos specialistas, taciau reikalingi labai dideli idejimai. Kaip zinia, begiais eina labai daug rusiu elektos impulsai - tai ir kelio blokuotes, pervazu, lokomotyvu signalizacijos ir t.t. Visos jos turi nesipjauti. O sildant vagonus elektra, silumvezis duoda tik "pliusa", o "minusu" tampa begis. Vat ir turi buti visa iranga pritaikyta tam, kad netrukdytu ta nuleidziama i begius nuline srove. Tai cia del rysiu, o dar turi buti ir galingesnes izoliuotosios begiu sujungimu sanduros, kuriu begiusoe yra tikrai daug. Kazkada bus tai sutvarkyta, bet kada - nezinia.. Be mano mineto ruozo Kena - Vilnius aisku tai jau pritaikyta ruoze Vilnius - Kaunas, kur begis "minusu" yra elekrinio traukinio elektros irangai.
Ok, tai dabar ar vėliau jau įžiemojus, važiuodamas Kaunan, galėsiu pasišildyt padoriai elektriniame traukinyje? Ir jei taip, tai kokiu būdu vagonai bus šildomi?
Komentuoti:
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąO kokiu būdu tuomet šildomi dyzelinių traukinių salonai?
Komentuoti:
Komentuoti: