Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Komentuoti:
-
D. Grybauskaitė: „Lietuvos geležinkelių“ savivalė kenkia šalies reputacijai ir interesams
Šalies vadovė teigia, kad projektų vilkinimas ir „Lietuvos geležinkelių“ savivalė kenkia šalies reputacijai. Ji taip pat pabrėžė, kad nauja Vyriausybė turėtų apriboti valstybės valdomų įmonių „amžinų vadovų“ kadencijas. Tačiau premjeras Algirdas Butkevičius teigia, kad „Rail Baltica“ sutartį geležinkelių vadovas Stasys Dailydka pasirašė ne dėl EK kreipimosi, o gavęs valdybos leidimą. Ministras pirmininkas „Lietuvos geležinkelių“ vadovo S. Dailydkos veiklos vertinti nesiima - tai palieka susisiekimo ministrui socialdemokratui Rimantui Sinkevičiui.
Komentuoti:
-
Šiaip tai fignia šitas reikalas. Man irgi reikėjo kažkada specifinės alyvos ir ką, tik vienas tiekėjas galėjo pristatyti.
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliams“ liepė nepirkti brangios alyvos
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...rangios-alyvos
Milijonas į kažkieno kišenę nenuėjo, o kiek tokių milijonų pavogta?
Komentuoti:
-
Parašė nesekasi Rodyti pranešimą„Lietuvos geležinkeliai“ atkirto D. Grybauskaitei
Va kaip šauniai įrodė, kad LG nėra valstybė valstybėje - juk neturi sienų, savų istatymų, herbo, vėliavos ir himno. O tai visi baisiai suklaidinti buvo.
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ atkirto D. Grybauskaitei
Kritikos „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas turėjo ir D. Grybauskaitės ištartai frazei, kuria bendrovė apibūdinama kaip „valstybė valstybėje“. „(Tai) yra vaizdingas požiūrio į AB „Lietuvos geležinkeliai“ pateikimas, kuris neturi ir negali turėti realaus turinio, nes pagal tokį vertinimą AB „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų turėti savo sienas, įstatymus bei kitus valstybei būtinus atributus“, - argumentuojama įmonės išplatintame pranešime.
Komentuoti:
-
Parašė keleivinis Rodyti pranešimąJam netaiko nuolaidos išankstiniam bilietui. Kitiems taiko 20% nuolaidą. Jis skaitomas kaip paprastas traukinys kažkodėl (paprastiems traukiniams išankstinio bilieto nuolaida netaikoma).
Ir kelionės trukmė - ne ilgesnė nei klaipėdiniu...Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.11, 13:08.
Komentuoti:
-
Jam netaiko nuolaidos išankstiniam bilietui. Kitiems taiko 20% nuolaidą. Jis skaitomas kaip paprastas traukinys kažkodėl (paprastiems traukiniams išankstinio bilieto nuolaida netaikoma).
Komentuoti:
-
Pakartosiu čia klausimą:
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąSveiki, kodėl traukiniu Vilnius-Šiauliai-Vilnius brangiau nei ekspresas?
Komentuoti:
-
O gal reikia būti principingiems ir pasiųsti ES nach*** kaip tą daro Lenkija dėl jos konstitucinio teismo reformos ir kt.? Lietuva juk ne ES nusileis, o Lenkijai pralaimės vieną iš jos puolimo prieš Lietuvą etapų.
Komentuoti:
-
EK vadovas ir A. Butkevičius – apie „Lietuvos geležinkelius“ ir Astravo AE
Europos Komisijos pirmininkas Jeanas Claude`as Junckeris teigiamai įvertino faktą, kad dėl „Lietuvos geležinkelių“, kuriems gresia daugiau nei 40 mln. eurų bauda dėl išardyto kelio į Rengę Latvijoje, pertvarkos vyksta dialogas tarp Lietuvos ir EK....„Lietuvos geležinkelius“ reikėtų pertvarkyti pagal Vokietijos geležinkelių pavyzdį......pagal Europos Sąjungos ketvirtąjį geležinkelių paketą, „Lietuvos geležinkelius“ tektų pertvarkyti, neskaidant į atskiras bendroves. Pasak jo, reikėtų pertvarkyti geležinkelių eismo valdymo ir rangos darbų priežiūros funkcijas bei atskirti pagrindinių veiklų finansinius srautus.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTriukšmo nebuvo, nes 3 pusės gražiai susitarė ją uždaryti dar 1997 m. (MN - pabodo muitinės patikros Latvijos pusėje). O čia triukšmas matyt kilo dėl vienašališko SM sprendimo.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLinija vien Lietuvos teritorijoje būtų ne daug trumpesnė nei uždaryta linija per Priekulę (tuo labiau, kad dėl šitos linijos triukšmo nelabai girdėti).Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.29, 09:11.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDar geriau nutiesti trūkstamą atkarpą Lietuvos teritorijoje ir gražiai susitarti, kad nebenorėtų tiesti produktotiekio iki Klaipėdos ir būtų tiesiausia atkarpa iki Klaipėdos. Atstatysi per Priekulę, tada vėl žiūrėk kažkas norės į Liepoją, o kiti vėl ardyti.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOK, ne krachas, bet vistiek negerai. Sutinkate su tuo?
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa su tuo "krachas" miestui, KN ir kt. perlenkta lazda (nemačiau iki šiol jokių skaičių), KN ne vien iš MN uždirba - juk nemažai pervežama baltarusiškų naftos produktų. O šioje sferoje Lietuva mažai dirbo, kad nemaža dalis šio tranzito tenka Latvijos uostams.
Krachas tikrai ištiks įmonę kai ją restruktūrizuos (keleiviniams tikrai bus galas) dėl 19,5 km ruožo nuardymo. Geriau jau sumokėti baudą ir atstatyti nuardytą ruožą. Su latviais reiktų derėtis dėl ruožo per Skuodą atkūrimo (principu - tu man - aš tau).
Komentuoti:
-
Na su tuo "krachas" miestui, KN ir kt. perlenkta lazda (nemačiau iki šiol jokių skaičių), KN ne vien iš MN uždirba - juk nemažai pervežama baltarusiškų naftos produktų. O šioje sferoje Lietuva mažai dirbo, kad nemaža dalis šio tranzito tenka Latvijos uostams.
Krachas tikrai ištiks įmonę kai ją restruktūrizuos (keleiviniams tikrai bus galas) dėl 19,5 km ruožo nuardymo. Geriau jau sumokėti baudą ir atstatyti nuardytą ruožą. Su latviais reiktų derėtis dėl ruožo per Skuodą atkūrimo (principu - tu man - aš tau). O dabar LT/LV pasienis darosi panašus į RU/PL Kaliningrado sr. - kur bėgiai arba nuimti, arba užaugę krūmais.Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.29, 15:07.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKrovinių netekimas negerai, bet kalba grynai apie Klaipėdą (savivaldą), nes Al1 vis ją minėjo ir vartojo žodį krachas. Tai jis netinka apskritai, ir ypač Klaipėdai.
Komentuoti:
-
Krovinių netekimas negerai, bet kalba grynai apie Klaipėdą (savivaldą), nes Al1 vis ją minėjo ir vartojo žodį krachas. Tai jis netinka apskritai, ir ypač Klaipėdai.
Komentuoti:
Komentuoti: