Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Esu nustebęs dėl statistikos. Baltarusija krovinių/gyventojui kažkaip mažai veža...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Gal tie vadovai nedirba taip jau blogai žiūrint į skaičius.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    D. Grybauskaitė: „Lietuvos geležinkelių“ savivalė kenkia šalies reputacijai ir interesams
    Šalies vadovė teigia, kad projektų vilkinimas ir „Lietuvos geležinkelių“ savivalė kenkia šalies reputacijai. Ji taip pat pabrėžė, kad nauja Vyriausybė turėtų apriboti valstybės valdomų įmonių „amžinų vadovų“ kadencijas. Tačiau premjeras Algirdas Butkevičius teigia, kad „Rail Baltica“ sutartį geležinkelių vadovas Stasys Dailydka pasirašė ne dėl EK kreipimosi, o gavęs valdybos leidimą. Ministras pirmininkas „Lietuvos geležinkelių“ vadovo S. Dailydkos veiklos vertinti nesiima - tai palieka susisiekimo ministrui socialdemokratui Rimantui Sinkevičiui.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiaip tai fignia šitas reikalas. Man irgi reikėjo kažkada specifinės alyvos ir ką, tik vienas tiekėjas galėjo pristatyti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „Lietuvos geležinkeliams“ liepė nepirkti brangios alyvos
    http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...rangios-alyvos

    Milijonas į kažkieno kišenę nenuėjo, o kiek tokių milijonų pavogta?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“ atkirto D. Grybauskaitei



    Va kaip šauniai įrodė, kad LG nėra valstybė valstybėje - juk neturi sienų, savų istatymų, herbo, vėliavos ir himno. O tai visi baisiai suklaidinti buvo.
    Nejau yra manančių, kad tarpstočio į Rengę nuardymas yra LG savivalė?

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ atkirto D. Grybauskaitei

    Kritikos „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas turėjo ir D. Grybauskaitės ištartai frazei, kuria bendrovė apibūdinama kaip „valstybė valstybėje“. „(Tai) yra vaizdingas požiūrio į AB „Lietuvos geležinkeliai“ pateikimas, kuris neturi ir negali turėti realaus turinio, nes pagal tokį vertinimą AB „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų turėti savo sienas, įstatymus bei kitus valstybei būtinus atributus“, - argumentuojama įmonės išplatintame pranešime.
    Va kaip šauniai įrodė, kad LG nėra valstybė valstybėje - juk neturi sienų, savų istatymų, herbo, vėliavos ir himno. O tai visi baisiai suklaidinti buvo.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
    Jam netaiko nuolaidos išankstiniam bilietui. Kitiems taiko 20% nuolaidą. Jis skaitomas kaip paprastas traukinys kažkodėl (paprastiems traukiniams išankstinio bilieto nuolaida netaikoma).
    Bet kad traukinio numeris (23 ir 24) kaip greitojo?
    Ir kelionės trukmė - ne ilgesnė nei klaipėdiniu...
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.11, 13:08.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Aišku, apie tai net nepagalvojau.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Jam netaiko nuolaidos išankstiniam bilietui. Kitiems taiko 20% nuolaidą. Jis skaitomas kaip paprastas traukinys kažkodėl (paprastiems traukiniams išankstinio bilieto nuolaida netaikoma).

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Pakartosiu čia klausimą:
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Sveiki, kodėl traukiniu Vilnius-Šiauliai-Vilnius brangiau nei ekspresas?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O gal reikia būti principingiems ir pasiųsti ES nach*** kaip tą daro Lenkija dėl jos konstitucinio teismo reformos ir kt.? Lietuva juk ne ES nusileis, o Lenkijai pralaimės vieną iš jos puolimo prieš Lietuvą etapų.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    EK vadovas ir A. Butkevičius – apie „Lietuvos geležinkelius“ ir Astravo AE

    Europos Komisijos pirmininkas Jeanas Claude`as Junckeris teigiamai įvertino faktą, kad dėl „Lietuvos geležinkelių“, kuriems gresia daugiau nei 40 mln. eurų bauda dėl išardyto kelio į Rengę Latvijoje, pertvarkos vyksta dialogas tarp Lietuvos ir EK.
    ...„Lietuvos geležinkelius“ reikėtų pertvarkyti pagal Vokietijos geležinkelių pavyzdį...
    ...pagal Europos Sąjungos ketvirtąjį geležinkelių paketą, „Lietuvos geležinkelius“ tektų pertvarkyti, neskaidant į atskiras bendroves. Pasak jo, reikėtų pertvarkyti geležinkelių eismo valdymo ir rangos darbų priežiūros funkcijas bei atskirti pagrindinių veiklų finansinius srautus.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Triukšmo nebuvo, nes 3 pusės gražiai susitarė ją uždaryti dar 1997 m. (MN - pabodo muitinės patikros Latvijos pusėje). O čia triukšmas matyt kilo dėl vienašališko SM sprendimo.
    Mokesčius arba pensijinį amžių valdžia taip pat didina vienašališkai.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Linija vien Lietuvos teritorijoje būtų ne daug trumpesnė nei uždaryta linija per Priekulę (tuo labiau, kad dėl šitos linijos triukšmo nelabai girdėti).
    Triukšmo nebuvo, nes 3 pusės gražiai susitarė ją uždaryti dar 1997 m. (MN - pabodo dvigubos muitinės patikros Latvijos pusėje). O čia triukšmas matyt kilo dėl vienašališko SM sprendimo.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.29, 09:11.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Dar geriau nutiesti trūkstamą atkarpą Lietuvos teritorijoje ir gražiai susitarti, kad nebenorėtų tiesti produktotiekio iki Klaipėdos ir būtų tiesiausia atkarpa iki Klaipėdos. Atstatysi per Priekulę, tada vėl žiūrėk kažkas norės į Liepoją, o kiti vėl ardyti.
    Linija vien Lietuvos teritorijoje būtų ne daug trumpesnė nei uždaryta linija per Priekulę (tuo labiau, kad dėl šitos linijos triukšmo nelabai girdėti).

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    OK, ne krachas, bet vistiek negerai. Sutinkate su tuo?
    Aš dėl to ir nesiginčiju.


    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Na su tuo "krachas" miestui, KN ir kt. perlenkta lazda (nemačiau iki šiol jokių skaičių), KN ne vien iš MN uždirba - juk nemažai pervežama baltarusiškų naftos produktų. O šioje sferoje Lietuva mažai dirbo, kad nemaža dalis šio tranzito tenka Latvijos uostams.
    Krachas tikrai ištiks įmonę kai ją restruktūrizuos (keleiviniams tikrai bus galas) dėl 19,5 km ruožo nuardymo. Geriau jau sumokėti baudą ir atstatyti nuardytą ruožą. Su latviais reiktų derėtis dėl ruožo per Skuodą atkūrimo (principu - tu man - aš tau).
    Dar geriau nutiesti trūkstamą atkarpą Lietuvos teritorijoje ir gražiai susitarti, kad nebenorėtų tiesti produktotiekio iki Klaipėdos ir būtų tiesiausia atkarpa iki Klaipėdos. Atstatysi per Priekulę, tada vėl žiūrėk kažkas norės į Liepoją, o kiti vėl ardyti. Be to tai būtų dar viena rezervinė linija tarp Radviliškio ir Klaipėdos (Kužių ir Kretingos).

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Na su tuo "krachas" miestui, KN ir kt. perlenkta lazda (nemačiau iki šiol jokių skaičių), KN ne vien iš MN uždirba - juk nemažai pervežama baltarusiškų naftos produktų. O šioje sferoje Lietuva mažai dirbo, kad nemaža dalis šio tranzito tenka Latvijos uostams.
    Krachas tikrai ištiks įmonę kai ją restruktūrizuos (keleiviniams tikrai bus galas) dėl 19,5 km ruožo nuardymo. Geriau jau sumokėti baudą ir atstatyti nuardytą ruožą. Su latviais reiktų derėtis dėl ruožo per Skuodą atkūrimo (principu - tu man - aš tau). O dabar LT/LV pasienis darosi panašus į RU/PL Kaliningrado sr. - kur bėgiai arba nuimti, arba užaugę krūmais.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.29, 15:07.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Krovinių netekimas negerai, bet kalba grynai apie Klaipėdą (savivaldą), nes Al1 vis ją minėjo ir vartojo žodį krachas. Tai jis netinka apskritai, ir ypač Klaipėdai.
    OK, ne krachas, bet vistiek negerai. Sutinkate su tuo?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Krovinių netekimas negerai, bet kalba grynai apie Klaipėdą (savivaldą), nes Al1 vis ją minėjo ir vartojo žodį krachas. Tai jis netinka apskritai, ir ypač Klaipėdai.

    Komentuoti:

Working...
X