Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Tvora apsaugo tik nuo žvėrių ir tai ne nuo visų. O nuo tokių, kurie eina bėgius ardyti - tam reikia įrankių ir ne bet kokių, pas eilinį žmogų tokio numerio raktų, kokių reikia bėgiams atsukti dažniausiai ir nebūna, - replės prakirpti tinklui visada atsiras...
-
Na jej buvo pazeista begiu grandine tai masinistui turejo pradingti kelio kodavimas ir apie tai buvo informuotas ESD.
Komentuoti:
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąKatastrofos grėsmė: paaugliai ardė Vilnių ir Klaipėdą jungiančius geležinkelio bėgius, galėjo nuvirsti traukiniai
17 ir 15 metų piemenukai su senu BMW paišdykavo. Įdomu, kas galėjo tokį pažeidimą pranešti? Kažką įtartino pastebėjęs/pajutęs mašinistas? O apie galimas pasekmės baisu ir pagalvoti.
Komentuoti:
-
Katastrofos grėsmė: paaugliai ardė Vilnių ir Klaipėdą jungiančius geležinkelio bėgius, galėjo nuvirsti traukiniai
Policija pranešė, kad antradienį 21 val. 57 min. Kauno apskrities VPK gautas pranešimas, kad Kėdainių rajone, ties Akmenių kaimu, tarpstotyje Žeimiai–Lukšiai, ruože nuo 115-to km 5 piketo iki 116-to km 2 piketo, pavogtos 4 tvarslės su tvirtinimo varžtais, veržlėmis ir poveržlėmis bei pasikėsinta pavogti 10 tvarslių, kurių tvirtinimo varžtai buvo atsukti.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...niai-59-885144
17 ir 15 metų piemenukai su senu BMW paišdykavo. Įdomu, kas galėjo tokį pažeidimą pranešti? Kažką įtartino pastebėjęs/pajutęs mašinistas? O apie galimas pasekmės baisu ir pagalvoti.
Komentuoti:
-
Jau galima internetuose pažiūrėti http://www.ewatchseries.ac/episode/c...ays_s4_e2.html.
Lietuva nuo maždaug 33 minutės
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąGal kas žino kaip nesudėtingai apeiti geografinius apribojimus ir žiūrėti laidą Lietuvoje
Komentuoti:
-
Pasirodo Chris Tarrant galų gale (šią vasarą?) apsilankė Pabaltijy ir šiandien pasirodė laida kaip ten keliavo traukiniais. Lietuva paskutinės iš trijų ir trumpiausiai
Gal kas žino kaip nesudėtingai apeiti geografinius apribojimus ir žiūrėti laidą Lietuvoje
https://www.my5.tv/chris-tarrant-ext...on-4/episode-2
http://www.imdb.com/title/tt7585596/?ref_=ttep_ep2
trumpa ištrauka
- 3 patinka
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkelių“ ateities technologijoms – žalia šviesa
Šią savaitę Ministro Pirmininko vadovaujama Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų strateginė taryba pritarė dviem „Lietuvos geležinkelių“ inovatyviems projektams – naujos lokomotyvo saugos sistemos ir suskystintomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomo lokomotyvo prototipų sukūrimui...
Komentuoti:
-
Tai Plungės rajonas visgi sugebėjo išmelžti pinigų iš ES viaduko statybai. O Trakų rajonas taip ir nesugeba gauti pinigų Lentvario viadukui. Be to Plungėje bus normalus tiesus pravažiavimas po geležinkeliu, o Lentvaryje siūloma kažkokia tai pornografija su pravažiavimu po geležinkeliu... Kol kas tik pasiūlymas, laimei, galutinis variantas, kai visgi reikalas pajudės, gal bus visai kitoks.
Komentuoti:
-
-
Norejau paklaust ar vyksta koks nors judejimas siuo metu Klaipeda - Silute - Pagegiai ruoze. Nes savaitgaly buvau Priekuleje tai zenklai prie pervazos kad signalizacija neveikia ir prie gelezinkelio tiltu pristatyta visokiausiu kranu.
Dar noreciau paklaust ar Kretinga - Skuodas yra visiskai uzdaryta linija?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O tam poreikis yra Kalvarijoje, Mauručiuose? Nėra. Kai iki Palemono ateis 1435 mm po 2-3 metų, tada bus galimybė perkrauti Kaune. Kalvarija ir Mauručiai RB linijoje iš viso nėra kaip stotys. Nei ten pralankų, nei atšakų, nei tuo labiau, perkrovimo infrastruktūros. Jau nekalbant, kad ir keleivinių peronų prie 1435 mm vėžės kelio nėra.
Pralanką ir atšakas padaryti nėra taip sudėtinga - tą dar pastebėjau kai atsirado pralankos Vinčuose ir Mergalaukyje, perkrovimo infrastruktūros atsiradimą po 1993 m. stebėjau Šeštokuose (iki 1992.07.07 jos tikrai ten nebuvo, tebuvo tik rampa tarp 1520 ir 1435 mm vėžės bėgių).
Keleivių peronų prie 1435 mm vėžės bėgių tokiose stotyse ir stotelėse kaip Mauručiai, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai nė nereikia - vietiniai gyventojai Bialystoko traukiniui abejingi, kai kur (pvz., Pabališkiuose) net PESA 620M Kaunas-Marijampolė sustoja be reikalo.
Iki 1435 mm vėžė pasieks Palemoną, praeis daug laiko. Neabejoju, kad bus statybos "užstrigimų"".
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVis tik nesolidžiai atrodo fantas, kad tą karinę techniką pakrauti - iškrauti galimybė yra tik Mockavos stotyje, kuri yra vos 14 km nuo sienos, o 1435 mm vėžės bėgiai ateina iki Kauno. Kodėl nebandoma papildomus bėgius tiesti ir rampas statyti pvz. Kalvarijos, Vinčų, Mauručių stotyse?
Komentuoti:
-
Kazlų Rūda taip pat ryšium su tuom galėtų atgimti kaip karinis miestas.
Komentuoti:
-
Vis tik nesolidžiai atrodo fantas, kad tą karinę techniką pakrauti - iškrauti galimybė yra tik Mockavos stotyje, kuri yra vos 14 km nuo sienos, o 1435 mm vėžės bėgiai ateina iki Kauno. Kodėl nebandoma papildomus bėgius tiesti ir rampas statyti pvz. Kalvarijos, Vinčų, Mauručių stotyse?
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ gavo pirmąjį šalies kariuomenės užsakymą
http://www.vz.lt/transportas-logisti...menes-uzsakyma
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O keleiviniuose yra vietos siuntoms?
Komentuoti:
-
Parašė r08n Rodyti pranešimą
Vežios tik keleiviniais traukiniais ar ir krovininiais?
Komentuoti:
Komentuoti: