Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tvora apsaugo tik nuo žvėrių ir tai ne nuo visų. O nuo tokių, kurie eina bėgius ardyti - tam reikia įrankių ir ne bet kokių, pas eilinį žmogų tokio numerio raktų, kokių reikia bėgiams atsukti dažniausiai ir nebūna, - replės prakirpti tinklui visada atsiras...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    kodel vis dar neaptverta? kaip jie greiti nori didint kai neaptverta.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Na jej buvo pazeista begiu grandine tai masinistui turejo pradingti kelio kodavimas ir apie tai buvo informuotas ESD.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Katastrofos grėsmė: paaugliai ardė Vilnių ir Klaipėdą jungiančius geležinkelio bėgius, galėjo nuvirsti traukiniai



    17 ir 15 metų piemenukai su senu BMW paišdykavo. Įdomu, kas galėjo tokį pažeidimą pranešti? Kažką įtartino pastebėjęs/pajutęs mašinistas? O apie galimas pasekmės baisu ir pagalvoti.
    kartais nebus signalizacija pranešus?

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Katastrofos grėsmė: paaugliai ardė Vilnių ir Klaipėdą jungiančius geležinkelio bėgius, galėjo nuvirsti traukiniai

    Policija pranešė, kad antradienį 21 val. 57 min. Kauno apskrities VPK gautas pranešimas, kad Kėdainių rajone, ties Akmenių kaimu, tarpstotyje Žeimiai–Lukšiai, ruože nuo 115-to km 5 piketo iki 116-to km 2 piketo, pavogtos 4 tvarslės su tvirtinimo varžtais, veržlėmis ir poveržlėmis bei pasikėsinta pavogti 10 tvarslių, kurių tvirtinimo varžtai buvo atsukti.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...niai-59-885144


    17 ir 15 metų piemenukai su senu BMW paišdykavo. Įdomu, kas galėjo tokį pažeidimą pranešti? Kažką įtartino pastebėjęs/pajutęs mašinistas? O apie galimas pasekmės baisu ir pagalvoti.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Jau galima internetuose pažiūrėti http://www.ewatchseries.ac/episode/c...ays_s4_e2.html.
    Lietuva nuo maždaug 33 minutės

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kaip nesudėtingai apeiti geografinius apribojimus ir žiūrėti laidą Lietuvoje



    Naudok Smart DNS proxy ar panašų servisą (yra kelių savaičių free trial).

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Pasirodo Chris Tarrant galų gale (šią vasarą?) apsilankė Pabaltijy ir šiandien pasirodė laida kaip ten keliavo traukiniais. Lietuva paskutinės iš trijų ir trumpiausiai

    Gal kas žino kaip nesudėtingai apeiti geografinius apribojimus ir žiūrėti laidą Lietuvoje

    https://www.my5.tv/chris-tarrant-ext...on-4/episode-2

    http://www.imdb.com/title/tt7585596/?ref_=ttep_ep2

    trumpa ištrauka



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O buvo taip...





    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkelių“ ateities technologijoms – žalia šviesa

    Šią savaitę Ministro Pirmininko vadovaujama Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų strateginė taryba pritarė dviem „Lietuvos geležinkelių“ inovatyviems projektams – naujos lokomotyvo saugos sistemos ir suskystintomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomo lokomotyvo prototipų sukūrimui...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai Plungės rajonas visgi sugebėjo išmelžti pinigų iš ES viaduko statybai. O Trakų rajonas taip ir nesugeba gauti pinigų Lentvario viadukui. Be to Plungėje bus normalus tiesus pravažiavimas po geležinkeliu, o Lentvaryje siūloma kažkokia tai pornografija su pravažiavimu po geležinkeliu... Kol kas tik pasiūlymas, laimei, galutinis variantas, kai visgi reikalas pajudės, gal bus visai kitoks.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Įdomesni viešieji pirkimai:

    „Ruožo Vilnius–Klaipėda (Draugystės st.) elektrifikavimas“ techninės užduoties projektas rangos darbams pirkti

    Tunelinio viaduko po geležinkeliu Plungės m. Dariaus ir Girėno g. įrengimas

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Norejau paklaust ar vyksta koks nors judejimas siuo metu Klaipeda - Silute - Pagegiai ruoze. Nes savaitgaly buvau Priekuleje tai zenklai prie pervazos kad signalizacija neveikia ir prie gelezinkelio tiltu pristatyta visokiausiu kranu.

    Dar noreciau paklaust ar Kretinga - Skuodas yra visiskai uzdaryta linija?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    O tam poreikis yra Kalvarijoje, Mauručiuose? Nėra. Kai iki Palemono ateis 1435 mm po 2-3 metų, tada bus galimybė perkrauti Kaune. Kalvarija ir Mauručiai RB linijoje iš viso nėra kaip stotys. Nei ten pralankų, nei atšakų, nei tuo labiau, perkrovimo infrastruktūros. Jau nekalbant, kad ir keleivinių peronų prie 1435 mm vėžės kelio nėra.
    Kalvarija, Vinčai, Mauručiai nuo Kauno ar Vilniaus vis arčiau negu Mockava ar Šeštokai. Nors aplinkinėms vietovėms gal būt nereikia nieko, bet kažkokia pakrovimo-iškrovimo infrastruktūra būtų vis geriau negu autotransportui važiuoti į Mockavą ar Šeštokus ir kažkiek nusikrautų apkrautas kelias "Via Baltica" (dabar juo važiuojančios karinės technikos kolonos eismui trukdymų padaro...).
    Pralanką ir atšakas padaryti nėra taip sudėtinga - tą dar pastebėjau kai atsirado pralankos Vinčuose ir Mergalaukyje, perkrovimo infrastruktūros atsiradimą po 1993 m. stebėjau Šeštokuose (iki 1992.07.07 jos tikrai ten nebuvo, tebuvo tik rampa tarp 1520 ir 1435 mm vėžės bėgių).
    Keleivių peronų prie 1435 mm vėžės bėgių tokiose stotyse ir stotelėse kaip Mauručiai, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai nė nereikia - vietiniai gyventojai Bialystoko traukiniui abejingi, kai kur (pvz., Pabališkiuose) net PESA 620M Kaunas-Marijampolė sustoja be reikalo.
    Iki 1435 mm vėžė pasieks Palemoną, praeis daug laiko. Neabejoju, kad bus statybos "užstrigimų"".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Vis tik nesolidžiai atrodo fantas, kad tą karinę techniką pakrauti - iškrauti galimybė yra tik Mockavos stotyje, kuri yra vos 14 km nuo sienos, o 1435 mm vėžės bėgiai ateina iki Kauno. Kodėl nebandoma papildomus bėgius tiesti ir rampas statyti pvz. Kalvarijos, Vinčų, Mauručių stotyse?
    O tam poreikis yra Kalvarijoje, Mauručiuose? Nėra. Kai iki Palemono ateis 1435 mm po 2-3 metų, tada bus galimybė perkrauti Kaune. Kalvarija ir Mauručiai RB linijoje iš viso nėra kaip stotys. Nei ten pralankų, nei atšakų, nei tuo labiau, perkrovimo infrastruktūros. Jau nekalbant, kad ir keleivinių peronų prie 1435 mm vėžės kelio nėra.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Kazlų Rūda taip pat ryšium su tuom galėtų atgimti kaip karinis miestas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Vis tik nesolidžiai atrodo fantas, kad tą karinę techniką pakrauti - iškrauti galimybė yra tik Mockavos stotyje, kuri yra vos 14 km nuo sienos, o 1435 mm vėžės bėgiai ateina iki Kauno. Kodėl nebandoma papildomus bėgius tiesti ir rampas statyti pvz. Kalvarijos, Vinčų, Mauručių stotyse?

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ gavo pirmąjį šalies kariuomenės užsakymą

    http://www.vz.lt/transportas-logisti...menes-uzsakyma

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O keleiviniuose yra vietos siuntoms?
    Jei sugeba sutalpinti į autobusą, gal sutalpins ir į traukinį? Ar tos siuntos jūrinio konteinerio dydžio?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą

    Vežios tik keleiviniais traukiniais ar ir krovininiais?
    O keleiviniuose yra vietos siuntoms?

    Komentuoti:

Working...
X