Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Iš anksto atsiprašau už neišprūsimą. Gal kas galite paaiškinti kas čia per bėgiai per vidurį?
    Gali būti, jog pakeitė bėgius ir nespėjo laiku išvežti. Jie lyg ir nuvažinėti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Aš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tuneliuose, ant tiltų arba viadukų per vidurį dedami kontrbėgiai (gal Lietuvoje naudojamas kitoks terminas). Jie yra skirti sulaikyti traukinį savo judėjimo gabarite, jeigu pastarasis netyčia nulėktų nuo tikrųjų bėgių.


    Tik anksčiau niekada neteko jų matyti stotelėse, o ir tvirtinimo prie pabėgių nesimato - gali būti, kad čia neseniai keitė/tuoj keis bėgius, o per vidurį sudėti senieji/naujieji.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Iš anksto atsiprašau už neišprūsimą. Gal kas galite paaiškinti kas čia per bėgiai per vidurį?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Kleeiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais, taciau kalbama apie kreives ,LTG infra ir panasiai visai ne i tema.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.
    Tada ilgiems mėnesiams greitis sumažės nuo 120 iki 0.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
    O nebus taip, kad sutvarkius kreives ir bėgių skersinį profilį 160km/h greičiui, tuo keliu negalės vežti tuščių vagonų mažesniu nei 90 km/h greičiu?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    O LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?
    Kažkokiame straipsnyje 2020 metais rašė, kad bus 160km/h ten, kur kažką tvarko tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų ar kažkur toj pusėj. Bet prisimenant jų pažadus didinti greitį turbūt nuo kokių 2000 metų, tai viską vertinti reiktų labai skeptiškai.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?
    Aš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Manai klastoja ataskaitas?
    VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Mano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
    Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.
    Šituos gandus aš girdėjau iš ne vieno šaltinio, įskaitant šiame forume. Panašiai girdėjau ir apie Vilnius-Kaunas kažkuriame ruože kažkur lyg prie Kaišiadorių, kad važiuodavo 140km/h. Visgi kiek pats esu bandęs su GPS tiek prieš kokius 6-7 metus (tiesa, tada tik labai epizodiškai, nes gyvenau ne Lietuvoje), tiek dabar, visada viršutinė riba būdavo 120km/h.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Signalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?
    Manai klastoja ataskaitas?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Juo labiau, kad visokie sovietiniai TEP60, TEP70 buvo kuriami 160km/h greičiui, tai būtų logiška, kad ir signalizacija turėtų palaikyti tokį greitį. Net sušiktoje Baltarusijoje traukiniai važiuoja 140km/h (bent jau Minsk-Baranoviči ruože), tai ten tikrai kažin ar jei turi kitokią signalizaciją, nei LTG.
    Signalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Mano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
    Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
    Tai vat galvoju, ar nėra todėl, kad nu "ai nėr čia ko", nes biškį pigiau kainuoja, biškį mažiau priežiūros reikia. Mane labiausiai biesina, kad ubagai, sankcijų dusinami ir nublūdusio psichopato valdomi Baltarusijos geležinkeliai sugeba turėti Stadlerius, kas yra belenkaip geriau, nei bet kas LTG, kurie dar ir važiuoja greičiau.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Nenusimanau šiuose dalykuose, bet jeigu Railbalticoje dėl signalizacijos nebuvimo tik 80 km/h, tai gal ir čia tai susiję
    RB1 išvis nėra signalizacijos, tai ten rankiniu būdu per kažkokį telefoną ar raciją reguliuoja eismą. Panašiai, kaip Varėna-Marcinkonys. O visur kitur signalizacija yra, tai 120km/h limitas kažkaip nelabai įsipaišo. Juo labiau, kad visokie sovietiniai TEP60, TEP70 buvo kuriami 160km/h greičiui, tai būtų logiška, kad ir signalizacija turėtų palaikyti tokį greitį. Net sušiktoje Baltarusijoje traukiniai važiuoja 140km/h (bent jau Minsk-Baranoviči ruože), tai ten tikrai kažin ar jei turi kitokią signalizaciją, nei LTG.

    Radau kažkokį dokumentą "ĮSAKYMAS
    DĖL GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO EISMO SIGNALIZACIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

    1997 m. gruodžio 30 d. Nr.483
    Vilnius
    "

    Jame yra net schemos su aprašymais:


    Tai panašu, kad bent jau 140km/h esama signalizacija tikrai palaiko. Spėčiau, kad gal visgi ir daugiau t.y. 160km/h.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Neskaitant stočių kelynų, geometrija Kaišiadorys-Klaipėda labai daug kur leidžia 140km/h, kai kur 160km/h. Kaip su signalizacija tik įdomu? Bet labai abejoju, kad būtent signalizacija viską riboja iki 120km/h.
    Nenusimanau šiuose dalykuose, bet jeigu Railbalticoje dėl signalizacijos nebuvimo tik 80 km/h, tai gal ir čia tai susiję

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Gal, bet čia jau ne elektrifikacijos, o signalizacijos/geometrijos sritis. Pagal openrailwaymap, labai lėtinama ir įvairių stočių kelynuose.
    Neskaitant stočių kelynų, geometrija Kaišiadorys-Klaipėda labai daug kur leidžia 140km/h, kai kur 160km/h. Kaip su signalizacija tik įdomu? Bet labai abejoju, kad būtent signalizacija viską riboja iki 120km/h.

    Komentuoti:

Working...
X