Parašė Valdemar
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Aš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
Komentuoti:
-
Tuneliuose, ant tiltų arba viadukų per vidurį dedami kontrbėgiai (gal Lietuvoje naudojamas kitoks terminas). Jie yra skirti sulaikyti traukinį savo judėjimo gabarite, jeigu pastarasis netyčia nulėktų nuo tikrųjų bėgių.
Tik anksčiau niekada neteko jų matyti stotelėse, o ir tvirtinimo prie pabėgių nesimato - gali būti, kad čia neseniai keitė/tuoj keis bėgius, o per vidurį sudėti senieji/naujieji.
Komentuoti:
-
-
Kleeiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais, taciau kalbama apie kreives ,LTG infra ir panasiai visai ne i tema.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąO LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?
Komentuoti:
-
O LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Manai klastoja ataskaitas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąMano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSignalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąJuo labiau, kad visokie sovietiniai TEP60, TEP70 buvo kuriami 160km/h greičiui, tai būtų logiška, kad ir signalizacija turėtų palaikyti tokį greitį. Net sušiktoje Baltarusijoje traukiniai važiuoja 140km/h (bent jau Minsk-Baranoviči ruože), tai ten tikrai kažin ar jei turi kitokią signalizaciją, nei LTG.
Komentuoti:
-
Mano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nenusimanau šiuose dalykuose, bet jeigu Railbalticoje dėl signalizacijos nebuvimo tik 80 km/h, tai gal ir čia tai susiję
Radau kažkokį dokumentą "ĮSAKYMAS
DĖL GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO EISMO SIGNALIZACIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
1997 m. gruodžio 30 d. Nr.483
Vilnius
"
Jame yra net schemos su aprašymais:
Tai panašu, kad bent jau 140km/h esama signalizacija tikrai palaiko. Spėčiau, kad gal visgi ir daugiau t.y. 160km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Neskaitant stočių kelynų, geometrija Kaišiadorys-Klaipėda labai daug kur leidžia 140km/h, kai kur 160km/h. Kaip su signalizacija tik įdomu? Bet labai abejoju, kad būtent signalizacija viską riboja iki 120km/h.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Gal, bet čia jau ne elektrifikacijos, o signalizacijos/geometrijos sritis. Pagal openrailwaymap, labai lėtinama ir įvairių stočių kelynuose.
Komentuoti:
Komentuoti: