Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Temoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
    Niekaip nematau ryšio su lėktuvais
    Ryšys, jo nuomone, toks:
    latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Temoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
    Niekaip nematau ryšio su lėktuvais

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
    Loukostų kryptys. Iš Vilniaus jie skrenda į daugiau oro uostų. Todėl geras ir dažnas susisiekimas tarp Daugpilio ir VNO nelabai patinka latvijai.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2014.06.27, 19:36.

    Komentuoti:


  • Kristinėlė
    replied
    Nesu nuolat besiskundžiantis žmogus, bet ir vėl turiu nusiskundimų LG darbuotojams. Šiandien kelias valandas turėjau laiko, kurias praleidau Vilniaus geležinkelio stoty stebėdama traukinius. Kasininkių elgesys švelniai tariant šokiravo. Nueinu bilietro pirktis, o ten dirbo tuo metu tik dvi kasos, eilės didžiausios. Nusprendžiau nelaukti ir nusipirkti vėliau, nueinu į lauką, pasirodo, 4 kasdininkės rūko ir blevyzgoja. Minimum 10 minučių rūkė (tiek pradžioj lauke buvau), tada neskubėdamosd grįžo, eilės iš kartą dingo. Nusipirkau bilietą, vėl einu į lauką, ir vėl tos pačios rūkyt atėjo. Žodžiu per beveik dvi valandas, ta ketveriukė atėjo 4 kartus, ilgiausias rūkymas (tiksliau dūmų pūtimas į žmones) truko 17 min. ketvirtą kartą kai atėjo sakau: "atsiprašau, o Jūsų darbo sutartyje yra įrašyta rūkymo funkcija ir Jūs gaunate už tai algą?". Jos pradėjo staugt, kad pati nieko nedirbu, tik stoty sėdžiu ir pan. bandė penktą kartą išeit parūkyt, bet pradariusios duris pamatė, kad dar aš sėdžiu, nebeišėjo. Ir pastoviai kai jos išeidavo į lauką, eilės susidarydavo didžiausios, nes prie vienos kasos sėdėjo, kaip supratau gal tik pirmom dienom dirbant kasininkė, nes su mano nuolaidų kortele nežinojo ką daryt. Suprantu, kad turi būti suteiktos pertraukėlės, bet tikrai ne kas 10-15 min.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    VNO: 12 Ryan + 16 Wizz = 28. RIX: 13 Ryan + 8 Wizz = 21. 28>21. Ne lemiamas, bet vienas iš kriterijų.
    Nelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.06.27, 20:44.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Ne viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..
    Eismas tarp Rygos ir Talino seniai yra (su persedimu) - tiesioginio taip ir neatnaujino. Vėl LG kalti?
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad oro uostas yra lemiamas kriterijus. Iš Rygos ir pigiau ir daugiau pasiūlos yra.
    VNO: 12 Ryan + 16 Wizz = 28. RIX: 13 Ryan + 8 Wizz = 21. 28>21. Ne lemiamas, bet vienas iš kriterijų.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad latviai lengvai leistų tokį variantą, nes tai sudarytų Daugpilio gyventojams daugiau galimybių pasiekti Vilniaus oro uostą, kas būtų nelabai naudinga Rygos oro uostui.
    O dėl traukinio į Peterburgą kursavimo periodiškumo - yra keletas variantų: kas antrą dieną, dukart į savaitę, panaikinti.
    Nemanau, kad oro uostas yra lemiamas kriterijus. Iš Rygos ir pigiau ir daugiau pasiūlos yra.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Ne viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..
    Butent ir didziausias absurdas, jog LG kaltina visus, tik ne save pozicijos paslankumu. Idomu tik, kas pirmas nurinko begius nuo Mazeikiu link Renges... Netrukus visiskai neturesim ir kelio i Lenkija kiek teko gandus girdet, liks kas, "matuska" Rusija ir BLR ? ZInoma, juk LG i ta puse ir teziuri...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Ne viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą
    Ar tai tikrai gali buti priezastis? Jau dabar kelione su autobusu is Daugpilio i Vilniu yra trumpesne negu kelione i Ryga...
    Kiek autobusų važiuoja tarp Daugpilio ir Vilniaus? - tingiu skaičiuoti, bet apie 10 į savaitę (ir dauguma jų yra tranzitiniai). Būtų traukinys (ir ne iki Vilniaus GS, o iki Oro uosto stotelės) - keleivių tikrai padaugėtų.
    Parašė Felin Rodyti pranešimą
    O man tikrai atrodo, kad cia daug potencialo nera naudotas: Negaliu isivaizduoti, kad gana daug zmoniu vaziuoja i Turmanta (gal as neteisingas?), bet Daugpilis tikrai didelis miestas. Manau, kad bent du is penkiu traukiniu kuri kursuoja dabar Vilnius - Turmantas, turetu buti pailginti iki Daugpilio.
    Keleivių - vienetai, bet ne faktas, kad LDz labai lengvai suteiks "siūlus" iki Daugpilio. Viena iš priežasčių, manau, yra VNO vs RIX.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Ar tai tikrai gali buti priezastis? Jau dabar kelione su autobusu is Daugpilio i Vilniu yra trumpesne negu kelione i Ryga... Jeigu as gyvenciau Daugpilyje man nedaug rupetu is kokios miesto skristi. Manau, kad oro uosto pasirinkimas priklauso daugiausiai nuo paskyrimo vietos ir nuo kainos.

    O man tikrai atrodo, kad cia daug potencialo nera naudotas: Negaliu isivaizduoti, kad gana daug zmoniu vaziuoja i Turmanta (gal as neteisingas?), bet Daugpilis tikrai didelis miestas. Manau, kad bent du is penkiu traukiniu kuri kursuoja dabar Vilnius - Turmantas, turetu buti pailginti iki Daugpilio.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Paleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
    Nemanau, kad latviai lengvai leistų tokį variantą, nes tai sudarytų Daugpilio gyventojams daugiau galimybių pasiekti Vilniaus oro uostą, kas būtų nelabai naudinga Rygos oro uostui.
    O dėl traukinio į Peterburgą kursavimo periodiškumo - yra keletas variantų: kas antrą dieną, dukart į savaitę, panaikinti.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Bet ar pasiteisina maršrutas kas antrą dieną? Buvo tokie savo metu iki visiško panaikinimo naktinė Vilnius-Klaipėda/Mažeikiai ir Vilnius-Ryga.
    Kiek prisimenu, netaip seniai kas antrą mėnesio dieną važinėta ir maršrute Vilnius-Sankt.Peterburgas. Tik vieną vasaros pradžią įsigaliojęs naujas tavrkaraštis pateikė siurprizą - į Sankt.Peterburgą kasdien.

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Kupinis

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Plackartas patvorinis?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Rudenį važiuosiu į S. Peterburgą, tai pažiūrėsiu (palyginsiu su 2009 m.) kaip ten su keleivių srautais.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Paleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
    Kaži ar dabartinis trivagonis pelningas.
    va cia irgi variantas neblogas

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Paleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
    Kaži ar dabartinis trivagonis pelningas.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Bet ar pasiteisina maršrutas kas antrą dieną? Buvo tokie savo metu iki visiško panaikinimo naktinė Vilnius-Klaipėda/Mažeikiai ir Vilnius-Ryga.
    nepasiteisina, bet cia budas "tyliai" dar didesnius nuostolius pripaisyti.... o tada jau galima ir uzdaryti. Nes is karto uzdarant juk didesnis triuksmas bus, o LG to nereikia

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Bet ar pasiteisina maršrutas kas antrą dieną? Buvo tokie savo metu iki visiško panaikinimo naktinė Vilnius-Klaipėda/Mažeikiai ir Vilnius-Ryga.

    Komentuoti:

Working...
X