Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1252
    replied
    Lietuviai traukiniais važinėja bene mažiausiai Europoje – estai ir latviai aplenkė dvigubai

    Šaltinis: 15min.lt


    Lietuva užima priešpaskutinę vietą ES pagal vidutinį naudojimąsi traukiniais – už mūsų šalį šiuo aspektu prasčiau atrodo tik Graikija, rodo Eurostato statistika.

    2019 m. gyventojai vidutiniškai nuvažiavo 128 kilometrus, o 2021 m. – 103 kilometrus.

    Matuojant pagal traukinio keliones/gyventojui, <..> Lietuva 2019 m. kartu su Graikija tarp valstybių buvo paskutinė – po 1,8 kelionių/gyventojui, o 2021 m. – priešpaskutinė (1,4 kelionės).

    Matuojant traukinių dalį transporte Lietuva buvo kiek aukščiau – su 0,9 (2021 m.) proc. lenkė Šiaurės Makedoniją, Graikiją, Serbiją, ir Juodkalniją. Aukščiausias rodiklis – Šveicarijoje, kur traukiniai 2019 m. užėmė 20 proc. (14,6 proc. 2021 m.) keleivinio transporto dalį.

    Vis dėlto, Europos šalys nėra vienodos savo geografija, tad kai kuriose kompaktiškose šalyse kelionių traukiniais rodikliai gali būti kiek aukštesni vien dėl šios priežasties. Kaip Lietuva atrodo pagal geležinkelio tinklo tankumą? Bent jau šiuo aspektu - kur kas geriau. Mūsų šalis užima 20 vietą (31 geležinkelio kilometrai 1000 km² sausumos ploto) ir lenkia 11 šalių, tarp jų ir abi Baltijos valstybes.
    Sveikinimai LTG, Susisiekimo ministerijai ir savivaldybėms.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dar klausimas, kas LTG yra laikoma vėlavimu?
    Nuo 5 minučių.

    Tiesa, ko gero, tas 97 proc. punktualumas yra bendras visų Lietuvos traukinių. Pavyzdžiui, Vilnius-Turmantas, Vilnius-Kaunas, Vilnius-Trakai yra praktiškai nevėluojantys traukiniai, tai ir statistika yra graži.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar klausimas, kas LTG yra laikoma vėlavimu?

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Na bet tie pavieniai vėlavimai yra niekas, skaoma, kad 97% traukinių važiuoja laiku.
    Įdomu, kaip ten buvo 97% suskaičiuoti - turbūt "lakštingalos kotleto" principu. Sudedanmi 97 traukiniai reisu trumpais reisais Vilnius-Oro uostas, Vilnius-Trakai, Kaunas-Jonava ir pan,, kurie atvyksta beveik laiku. o keletas ilgesnių vėluojančių reisų tesudarys tuos 3 procentus.
    Kur kas geriau būtų, jei LTG lygintų palyginamus dalykus - kiek vėlavimų yra būtent pagrindinėje trasoje Vilnius-Šiauliai -Klaipėda ir kokio ilgumo yra tie vėlavimai.
    LTG manipuliuoja statistika, kai turėtų būti skelbiami skaičiai keleivių, kurie patyrė vėlavimą (išdėstytą ir vėlavimo laike intervalais) ir dar geriau būtų padalinti tai laike bent jau į darbo/nedarbo dienas ir po to į naktinius/rytinius/dieninius/popietinius maršrutus ir t.t. iki pačių reisų smulkmeniškumo. O paskelbti kiek pravažusių traukinukų vėlavo tai labai protingi...

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Turėtum primokėti, nes mokėjai už 4 valandų naudojimąsį traukiniu, o gavai 9.
    O laiko nepraradai nei sekundės.
    Ir dar privertei mašinistą dirbti viršvalandžius.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Manau kad atgauti pinigų neužtenka, privalo būti kompensacija už patirtą laiko nuostolį.
    Turėtum primokėti, nes mokėjai už 4 valandų naudojimąsį traukiniu, o gavai 9.
    O laiko nepraradai nei sekundės.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Manau kad atgauti pinigų neužtenka, privalo būti kompensacija už patirtą laiko nuostolį.
    Is dalies tai jo. Turbut turetu buti gerinama keleivio patirtis tokiais ribiniais atvejais. Cia yra labai didelis velavimas. Bet is realistines puses kazin ar labai realu su tokiu valstybes poziuriu i viesaji transporta tiketis lesu skyrimo tokiems dalykams... avialinijose kiek kiti pinigai vaiksto nei LTG

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
    su avialinijom irgi iskart neatgausi. Tam ir yra visos tos atlyginimo imones kaip skycop.
    Šią vasarą 2 kartus papuoliau ant atšauktų skrydžių. Tiek Ryanair, tiek Aer Lingus sumokėjo, kas priklauso per kokias 5 dienas. Be jokių papildomų įmonių.
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.09.28, 09:37.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Manau kad atgauti pinigų neužtenka, privalo būti kompensacija už patirtą laiko nuostolį.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    labai daug dramatizmo pas tamsta. Sugedo tai sugedo, negerai, pasiskundete per LRT, visi pamate, sakykim liuks. Tada atgavote pinigus per kelias dienas, o ko dar reikia? Na ura pinigu tikrai niekas bet kurioje didesneje firmoje atgal nedalina, yra buhalteriniai protokolai, vyksta vizavimai.

    su avialinijom irgi iskart neatgausi. Tam ir yra visos tos atlyginimo imones kaip skycop.

    nu o jei nepatinka, kad tujina tai galite apsiskelbti kunigaiksciu, parsivezti i savo kunigaikstyste ir pasiulyti tuos profanus paguldyti ant esafoto. Pamokysite jaunima, vo ????

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujos patirtys su LTG link po kelionės su traukiniu Nr. 19, kuris tapo užsitęsusios "Darnaus judrumo savaitės" akcentu, kai "Diena be automobilio" virto naktimi su automobiliu ieškant įstrigusio traukinio.

    1. Pirmadienį ateina žinutė su atsiprašymu ir kvietimu rašyti laisvos formos prašymą. Pinigai bus sumokėti per 14 dienų Prašo prisegti bilietą ir nurodyti grąžinimo priežastį.
    2. Antradienį jiems nusiunčiama bilieto kopija. Iškart ateina automatinis atsakymas..
    3. Paskui buvo du laiškai iš skirtingų LTG adresų kad pinigai už bilietą Nr.... bus grąžinti, jei bilietas grąžinamas likus ne mažiau nei 4 valandos iki išvykimo (?) ir nebuvo keistas.
    ​​​​4. Pinigai įkrito tą patį vakarą.
    5. Lieka atviras kvietimas iki 2023.12.30 kreiptis prieš 2 dienas dėl norimos kelionės - "mes padovanosime Tau naująją kelionės patirtį"

    Šiaip toks komunikavimas kur kas racionalesnis nei LTG PiaRinės "darnaus judumo" dienos užsitęsiančios Žemaitijos laukuose iki paryčiu.
    Nustebino tik LTG familiarus tonas visur tujinant. Na, bet čia turbūt orientacija į tikslinę keleivių auditoriją.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.09.28, 10:03.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai čia dėl 97proc. žinoma, kad statistika lengva manipuliuoti ir pristatyti ją taip kaip tau palankiau.
    Bet iš savo patirties ir ilgesniuose reisuose (Kaunas Vilnius, Kaunas Šiauliai) galiu pasakyti, kad iš kokių 30 kelionių nevėlavo nei viena nei poros minučių.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Su dabartine LTG riedmenų priežiūra, keista, kad išvis atvažiuoja traukiniai, nežiūrint į vėlavimus. Tos pačios 730Ml pastoviai yra mėsinėjamos ant dalių, po to surinkinėjamos atgal...

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Bet tai žiūrint kitaip Pesa 730Ml gi naujausias traukinys Lietuvoje. Neskaitant kelių EJ575. Tai turėtų mažai vėluot.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2023.09.27
    Į keleivių skundus dėl nuolat vėluojančių traukinių sureagavo „LTG Link“: tokių situacijų pasitaiko labai retai
    Keleiviai skundžiasi, kad pastaruoju metu vis mažiau galima pasitikėti traukiniais – šie nuolat vėluoja ar genda. Štai praėjusį penktadienį kelionė iš Vilniaus į Klaipėdą vietoje 4,5 valandų truko virš 10-ies.
    Visgi „LTG Link“ atstovas sako, kad tokių situacijų pasitaiko labai retai – esą 97 proc. atvejų traukiniai Lietuvoje yra punktualūs. (...)

    Reaguodamas į skundus dėl dažnų vėlavimų kelionių iš Vilniaus į Klaipėdą metu, LTG Link atstovas D. Grigas pabrėžia, jog tai lemia šiuo metu šioje atkarpoje vykdomi darbai.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ko-labai-retai
    Šiaip kelionė penktadienio traukiniu Nr.19 nuo Vilniaus iki Lieplaukės-Plungės kai kam truko nuo 18:15 iki 6:00 ryto (12 valandų), o iki Klaipėdos - dar ilgiau. Kadangi buvo žmonių kurie apsidraudė ir nepasidavė LTG reklamuotos "dienos be automobilio" kerams, tai daliai keleivių vėlavimas iki Telšių buvo tik 5 valandos.

    Na bet tie pavieniai vėlavimai yra niekas, skaoma, kad 97% traukinių važiuoja laiku.
    Įdomu, kaip ten buvo 97% suskaičiuoti - turbūt "lakštingalos kotleto" principu. Sudedanmi 97 traukiniai reisu trumpais reisais Vilnius-Oro uostas, Vilnius-Trakai, Kaunas-Jonava ir pan,, kurie atvyksta beveik laiku. o keletas ilgesnių vėluojančių reisų tesudarys tuos 3 procentus.
    Kur kas geriau būtų, jei LTG lygintų palyginamus dalykus - kiek vėlavimų yra būtent pagrindinėje trasoje Vilnius-Šiauliai -Klaipėda ir kokio ilgumo yra tie vėlavimai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    O kodėl iš vis manoma kad tvarkaraščių keitaliojimas kaip tą dienas susišviečia jiems yra priimtinas dalykas?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Dėl PDF tvarkaraščių - nėra tikslo kelti, nes tik klaidintų keleivius. Dėl elektrifikacijos darbų tam tikromis dienomis atšaukiami traukiniai, vėlinami/ankstinami išvykimai. Būtų daugiau chaoso nei naudos.
    Nereikia PDF. Buvo ltglink.lt tvarkaraščių puslapis, kuriame rodė pagal data visus reisus su tarpinėmis stotelėmis. Dingo. Tiksliau dingo taip, kad net kasantis per API nebeduoda pasirinkti nei ateities, nei praeities datų - duoda tik šiandienos tvarkaraštį.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Dėl PDF tvarkaraščių - nėra tikslo kelti, nes tik klaidintų keleivius. Dėl elektrifikacijos darbų tam tikromis dienomis atšaukiami traukiniai, vėlinami/ankstinami išvykimai. Būtų daugiau chaoso nei naudos.
    Visiška nesąmonė. Elektrifikaciją gi ne vakar sugalvojo, turi būti iš anksto žinomi tvarkaraščio pakeitimai ir nurodytos dienos, tiesiog viską reikia šalia pateikti toje pačioje knygelėje. Blogiausiu atveju – atskira brošiūra, skirta remonto tvarkaraščiams. Brošiūros turi būti pateiktos stotyse ir interneto svetainėje. Taip, kaip daroma civilizuotose šalyse.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Dėl PDF tvarkaraščių - nėra tikslo kelti, nes tik klaidintų keleivius. Dėl elektrifikacijos darbų tam tikromis dienomis atšaukiami traukiniai, vėlinami/ankstinami išvykimai. Būtų daugiau chaoso nei naudos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Gerb Romai gal laikas ataušti truputi. Man labai patinka Jūsų aktyvumas įvairiose temose. Visada su malonumu skaitau. Bet čia kaip jau kažkas rašė keli lapai iš tuščio į kiaurą... jau atsibodo. Jei sakysit, kad "jei pats papultum į tokia situaciją kalbėtum kitaip" atsakau, buvau, sėdėjau, laukiau (2022 12 10 dieną vykęs reisas Nr15 Vilnius - Klaipėda sugedo Plungės stotyje, pratupėjom virš 2 val). Paburbuliavau, kompensaciją gavau ir gyvenu toliau. Ar patenkintas: ne, ar verta 20 postų apie tą patį: nemanau.
    Šiaip tai labai spot on Romas čia. LTG teikia apgailėtiną paslaugą ir, negana to, dar sugeba taip apsišikti lygioje vietoje. Kuo daugiau viešumo ir diskusijos apie tokius fakapus, tuo didesnė tikimybė, kad problemos bus sprendžiamos.

    Komentuoti:

Working...
X