Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Gal dėl to, kad duoda ar ne 15% nuolaidą perkant internetu? Aišku visvien atsiras debilų, kurie ateis likus 5 minutėms iki išvykimo ir žliumbs, kad nėra bilietų.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Gal ir offtopic, bet penktadienį Vilnius-Klaipėda G19 pagaliau važiuos TEP'as su prikabinamais vagonais. Šventiniu laikotarpiu LG pagaliau išleis ne kaip visada 8, o jau 9 vagonus.

    Įdomus faktas - pagal traukiniobilietas.lt duomenis likus dar 4 dienoms iki reiso jau išpirkta virš 50% bilietų. (t.y. apytiksliai 275 iš 500 vietų)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Briedis
    Nebloga idėja. Kažin, ar galima mėnesis iki reiso susipirkti visus traukinio bilietus? Išpirkus populiariausių laikų bilietus būtų galima sėkmingai perpardavinėti aukštesne kaina.
    Ne tie laikai. autobusai yra, dauguma automobilizuota. Kam to bilieto reikia? Ir kiek gatavi permokėti? Ir dėl ko permokėti, jei yra autobusas ir nereikia sukti galvos kaip surasti spekuliantą ir pan. Be to bilietas vardinis. Nors ir netikrina dokumentų.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Dar kart spėčiau, kad būtų naudojami linijoje tarp Vilniaus ir Daugpilio (įskaitant ir Vilnius-Ignalina), galbūt Šiauliai - Ryga jei toks kada nors atsiras. Trumpiau tariant, tuose maršrutuose, kur dabar važinėja DRAkonai.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kur tuomet dės visas 730 pesas?
    Važinės su vėjeliu į Marcinkonis

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kur tuomet dės visas 730 pesas?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Spėčiau, kad elektrifikavus ruožą tarp Klaipėdos ir Kaišiadorių, elektriniais pataptų ne tik Vilnius-Klaipėda, bet ir Vilnius-Šiauliai ir Radviliškis-Klaipėda, o jeigu užpirktų vienaaukščių, tai ir Šiauliai-Radviliškis.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Eilinė žurnalistų nesąmonė, kaip spėju. Turima galvoje elektriniai traukiniai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied

    Šiuo metu įmonė turi apie 10 elektrinių keleivinių lokomotyvų,
    Kada spėjo?

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ žada elektrifikuoti ruožą Vilnius–Klaipėda

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...nius-klaipeda/

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Briedis
    Turbūt dar nėra taip buvę. Į sekmadienio 16:05 reisą Klaipėda-Vilnius jau išpirkti visi 2 klasės bilietai, 1 klasėje liko 6 vietos.
    Matyt per klaidą į sistemą buvo įvesti 3 vagonai. Dabar visi 6. Bet situacijos nekeičia, galiu duoti galvą nukirsti, kad sekmadienį visi bilietai Klaipėda-Vilnius bus išpirkti. Nu nebuvo dar tokio sekmadienio turbūt, kad nebūtų taip.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Ir vis tiek jokių išvadų tuo klausimu iš LG

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Kas keisčiausia, tai kad nuo naujo tvarkaraščio absoliučiai jokių korekcijų nedaryta. Didžiausi srautai Šiauliai-Vilnius ruože sekmadieniais, bet jokių papildomų reisų nėra skirta, tik pavėlintas 17:26 buvęs traukinys iki 19:00 val. G19 reisui apkrovimas tik dar didesnis. Ir iš anksto nusipirkę bilietus keleiviai pvz. Jonava-Vilnius, kurie galėtų važiuoti traukiniu iš Šiaulių, užima vietą Klaipėda-Vilnius traukinyje, kur iš Klaipėdos/Kretingos/Plungės/Telšių žmonėms bilietų nėra ir vietos dažnai lieka tuščios iki Jonavos, Kėdainių...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Briedis
    16:05 traukinyje liko 2 vietos 1 klasėje, 17:57 12 vietų. Antros klasės visos vietos išpirktos. Kai prieš mėnesį dar važiavo TEP'as, tai net į jį visi norintys netilpdavo.
    Nejaugi LG valdžia leis, kad Vilniaus-Klaipėdos maršrute suklestėtų nelegalus bilietų perpardavinėjimo verslas, buvęs paplitęs prieš 25 metus, kai tik
    "įsivažiavo" susisiekimas į Lenkiją per Šeštokus ?????? ...

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Briedis
    Ar vakar tikrai važiavo TEP'as, ar tik tvarkaraščiai taip rodė? Nes ateinantį sekmadienį ir dar kitą sekmadienį važiuos... trivagonė Pesa. Ir ne tik 16:05, bet ir 17:55.

    Blyn, svaigstama apie 160 greitį, kai elementariausiai žmonės į traukinius netelpa ir taip raginami rinktis kitas susisiekimo priemones.
    Įdomu ar LG nesvarsto Talgo paimti bent testavimui?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau

    Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Manto Bartuškos, dabartinė geležinkelių infrastruktūra jau dabar leistų sutrumpinti kelionės traukiniu Vilnius–Klaipėda trukmę: „Klaipėdą iš Vilniaus per tris valandas traukiniu įmanoma pasiekti jau dabar – šiuo metu testuojame jų galimybę važiuoti 160 km/h greičiu. Taip pat svarstome ir tam tikrų ruožų elektrifikavimą. Viskas, ko reikia, tai yra laikas ir pinigai“, – dėsto M. Bartuška. Kaip teigė pašnekovas, įmanoma kelionę sutrumpinti ir iki dviejų valandų, bet tam reikėtų koreguoti jau esamus geležinkelius. Nors vienos valandos idėjai pritarė ir likę diskusijos dalyviai, M. Bartuška nemano, kad per artimiausius dešimt metų bus įmanoma pasiekti Vilnių iš Klaipėdos per vieną valandą: „Viena valanda – bent milijardo eurų projektas. Šiuo metu iš Europos Sąjungos gavome mažiau nei trečdalį šių galimai reikiamų lėšų ir kol kas to nepakanka.“
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Briedis
    16:05 traukinyje liko 2 vietos 1 klasėje, 17:57 12 vietų. Antros klasės visos vietos išpirktos. Kai prieš mėnesį dar važiavo TEP'as, tai net į jį visi norintys netilpdavo.
    Pagal vagonų išplanavimą traukiniobilietas.lt matosi, kad kitą sekmadienį 16:05 važiuos 8 vagonų TEP'as.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Galima palaukti dar truputį. Na nauja LG valdžia, nesusigaudo kas tas traukinys. Kad vagonų gali būti 2-10. O ne visada tas pats ilgi.

    Jie žino apie nafta, apie dujas. Visi iš ten atėję. Ten turi grafiką, kad atplauks tanklaivis antradienį, tai išmkraudinėja nuo antradienio. Kai išsikrauna bim bam, koks tai aptarnavimas, ar poilsio dienos. Kitas bus trečiadienį po dviejų savaičių - iškraus tada. Vel tarpas.

    Bet, kad traukinyje keleiviai važiuoja KADA JIE nori ir ne KELEIVIAI turi derintis prie LG, o LG turi derintis prie keleivių - LG valdžia nesuvokia. Kad traukinys yra toks daiktas, kur galima prikabinti papildomą vagoną, du ar kiek. Jei į laivą galima pakrauti kiek tai tonų, tai jų tiek ir galima. Nei tona daugiau. Benzovežis irgi turi talpą, prie tam tikros temperatūros, ir nė litru.

    Jei žmonės savaitgalį po darbų važiuoja tėvukų aplankyti, tai jie nevažiuos ketvirtadienį ir atgal pirmadienį. Yra pikinės dienos, ir nieko nepadarysi. Personalas ir riedmenys yra riboti, bet vagonas neturi nei variklio, nei valdymo įrangos ir yra santykinai pigus. Bet NEGALIMA ir viskas.

    Kodėl neišnyksta feisbuko grupės su keliautojais? Vat todėl.
    Taigi palaukus, dar pusmetį reikia LG sprendimus skųsti. Ir SM "priežiūrą".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Ko jūs prisikabinot?
    Dėl to, kad ankstesniame pranešime melavote, jog visos vietos išparduotos, nors laisvų vietų dar yra.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aha, tai jau "atsirado" vietų? Net visos 11?
    Ko jūs prisikabinot?

    Komentuoti:

Working...
X