Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Gal dėl to, kad duoda ar ne 15% nuolaidą perkant internetu? Aišku visvien atsiras debilų, kurie ateis likus 5 minutėms iki išvykimo ir žliumbs, kad nėra bilietų.
-
Gal ir offtopic, bet penktadienį Vilnius-Klaipėda G19 pagaliau važiuos TEP'as su prikabinamais vagonais. Šventiniu laikotarpiu LG pagaliau išleis ne kaip visada 8, o jau 9 vagonus.
Įdomus faktas - pagal traukiniobilietas.lt duomenis likus dar 4 dienoms iki reiso jau išpirkta virš 50% bilietų. (t.y. apytiksliai 275 iš 500 vietų)
Komentuoti:
-
Parašė BriedisNebloga idėja. Kažin, ar galima mėnesis iki reiso susipirkti visus traukinio bilietus? Išpirkus populiariausių laikų bilietus būtų galima sėkmingai perpardavinėti aukštesne kaina.
Komentuoti:
-
Dar kart spėčiau, kad būtų naudojami linijoje tarp Vilniaus ir Daugpilio (įskaitant ir Vilnius-Ignalina), galbūt Šiauliai - Ryga jei toks kada nors atsiras. Trumpiau tariant, tuose maršrutuose, kur dabar važinėja DRAkonai.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKur tuomet dės visas 730 pesas?
Komentuoti:
-
Spėčiau, kad elektrifikavus ruožą tarp Klaipėdos ir Kaišiadorių, elektriniais pataptų ne tik Vilnius-Klaipėda, bet ir Vilnius-Šiauliai ir Radviliškis-Klaipėda, o jeigu užpirktų vienaaukščių, tai ir Šiauliai-Radviliškis.
Komentuoti:
-
Eilinė žurnalistų nesąmonė, kaip spėju. Turima galvoje elektriniai traukiniai.
Komentuoti:
-
Šiuo metu įmonė turi apie 10 elektrinių keleivinių lokomotyvų,
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ žada elektrifikuoti ruožą Vilnius–Klaipėda
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...nius-klaipeda/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė BriedisTurbūt dar nėra taip buvę. Į sekmadienio 16:05 reisą Klaipėda-Vilnius jau išpirkti visi 2 klasės bilietai, 1 klasėje liko 6 vietos.
Komentuoti:
-
Kas keisčiausia, tai kad nuo naujo tvarkaraščio absoliučiai jokių korekcijų nedaryta. Didžiausi srautai Šiauliai-Vilnius ruože sekmadieniais, bet jokių papildomų reisų nėra skirta, tik pavėlintas 17:26 buvęs traukinys iki 19:00 val. G19 reisui apkrovimas tik dar didesnis. Ir iš anksto nusipirkę bilietus keleiviai pvz. Jonava-Vilnius, kurie galėtų važiuoti traukiniu iš Šiaulių, užima vietą Klaipėda-Vilnius traukinyje, kur iš Klaipėdos/Kretingos/Plungės/Telšių žmonėms bilietų nėra ir vietos dažnai lieka tuščios iki Jonavos, Kėdainių...
Komentuoti:
-
Parašė Briedis16:05 traukinyje liko 2 vietos 1 klasėje, 17:57 12 vietų. Antros klasės visos vietos išpirktos. Kai prieš mėnesį dar važiavo TEP'as, tai net į jį visi norintys netilpdavo.
"įsivažiavo" susisiekimas į Lenkiją per Šeštokus ?????? ...
Komentuoti:
-
Parašė BriedisAr vakar tikrai važiavo TEP'as, ar tik tvarkaraščiai taip rodė? Nes ateinantį sekmadienį ir dar kitą sekmadienį važiuos... trivagonė Pesa. Ir ne tik 16:05, bet ir 17:55.
Blyn, svaigstama apie 160 greitį, kai elementariausiai žmonės į traukinius netelpa ir taip raginami rinktis kitas susisiekimo priemones.
Komentuoti:
-
Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Manto Bartuškos, dabartinė geležinkelių infrastruktūra jau dabar leistų sutrumpinti kelionės traukiniu Vilnius–Klaipėda trukmę: „Klaipėdą iš Vilniaus per tris valandas traukiniu įmanoma pasiekti jau dabar – šiuo metu testuojame jų galimybę važiuoti 160 km/h greičiu. Taip pat svarstome ir tam tikrų ruožų elektrifikavimą. Viskas, ko reikia, tai yra laikas ir pinigai“, – dėsto M. Bartuška. Kaip teigė pašnekovas, įmanoma kelionę sutrumpinti ir iki dviejų valandų, bet tam reikėtų koreguoti jau esamus geležinkelius. Nors vienos valandos idėjai pritarė ir likę diskusijos dalyviai, M. Bartuška nemano, kad per artimiausius dešimt metų bus įmanoma pasiekti Vilnių iš Klaipėdos per vieną valandą: „Viena valanda – bent milijardo eurų projektas. Šiuo metu iš Europos Sąjungos gavome mažiau nei trečdalį šių galimai reikiamų lėšų ir kol kas to nepakanka.“
Komentuoti:
-
Parašė Briedis16:05 traukinyje liko 2 vietos 1 klasėje, 17:57 12 vietų. Antros klasės visos vietos išpirktos. Kai prieš mėnesį dar važiavo TEP'as, tai net į jį visi norintys netilpdavo.
Komentuoti:
-
Galima palaukti dar truputį. Na nauja LG valdžia, nesusigaudo kas tas traukinys. Kad vagonų gali būti 2-10. O ne visada tas pats ilgi.
Jie žino apie nafta, apie dujas. Visi iš ten atėję. Ten turi grafiką, kad atplauks tanklaivis antradienį, tai išmkraudinėja nuo antradienio. Kai išsikrauna bim bam, koks tai aptarnavimas, ar poilsio dienos. Kitas bus trečiadienį po dviejų savaičių - iškraus tada. Vel tarpas.
Bet, kad traukinyje keleiviai važiuoja KADA JIE nori ir ne KELEIVIAI turi derintis prie LG, o LG turi derintis prie keleivių - LG valdžia nesuvokia. Kad traukinys yra toks daiktas, kur galima prikabinti papildomą vagoną, du ar kiek. Jei į laivą galima pakrauti kiek tai tonų, tai jų tiek ir galima. Nei tona daugiau. Benzovežis irgi turi talpą, prie tam tikros temperatūros, ir nė litru.
Jei žmonės savaitgalį po darbų važiuoja tėvukų aplankyti, tai jie nevažiuos ketvirtadienį ir atgal pirmadienį. Yra pikinės dienos, ir nieko nepadarysi. Personalas ir riedmenys yra riboti, bet vagonas neturi nei variklio, nei valdymo įrangos ir yra santykinai pigus. Bet NEGALIMA ir viskas.
Kodėl neišnyksta feisbuko grupės su keliautojais? Vat todėl.
Taigi palaukus, dar pusmetį reikia LG sprendimus skųsti. Ir SM "priežiūrą".
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Ko jūs prisikabinot?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, tai jau "atsirado" vietų? Net visos 11?
Komentuoti:
Komentuoti: