Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
-
Aš irgi įsiterpsiu. Konkuruoti galima ne tik kaina bet ir paslaugos kokybe. Tad nenustebkite jeigu keliaujančių traukiniais į Klaipėdą skaičius nesumažės taip drastiškai kaip įsivaizduojate.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąGreičiausiai bus taip, kad atpigins dabartinius ekspresus, pabrangins greituosius...Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.28, 10:02.
Komentuoti:
-
Greičiausiai bus taip, kad atpigins dabartinius ekspresus, pabrangins greituosius...
Komentuoti:
-
Praleidot esminį dalyką, tad dar kartą atkreipiu dėmesį:
Straipsnyje rašoma, kad tie "saugumo reikalavimai" kažkaip negalioja populiariausiu laiku, bet galioja kitais laikais. Rašo, kad ilgą traukinį galime leisti piko metu, bet kitu metu "saugumo reikalavimai" neleidžia. Tai perono ilgis lyg nepailgėja piko metu
Komentuoti:
-
Parašė Briedis
Variantų ir daugiau. Galima nestoti, galima peroną prailginti, galima vietoj Pesos paleisti TEP'ą... Čia tik rado pasiteisinimą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Būtent. Bilietų trūksta į ekspresus. Tai arba tegul LG leidžia trigubas Pesas, arba vietoj Pesų tuos 10 vagonų... Trūksta perono ilgio.. Galima medinį sukalti per porą dienų. O po to ir pastovų įrengtį. Prieš 2 ar 3 metus, kai Kaišiadoryse vyko kažkoks kelio remontas, Vilniaus - Klaipėdos traukiniai stodavo ne 1 perone, o kažkur po pėsčiųjų tiltu ir ties vandentiekio bokštu, tiesiog ant iešmų raizgalynės. Tai stoties darbininkai prie kiekvieno vagono prinešdavo laikinus medinius laiptelius...
Galiausiai į į peroną netelpančius vagonus galima laipinti per gretimus ties peronu stovinčius vagonus. Daugiau 12 vagonų vargu ar LG leis, tai keleiviams pereiti per porą vagonų nebus problemų. Tuo labiau, kad parduodant bilietus galima jų neleisti parduoti iki ar nuo Plungės į tuos vagonus, kurie netilps į peroną, t.y., tarkim, 11 ir 12 ar 1 ir 2, žiūrint kurlink (Vilnių ar Klaipėdą) važiuoja traukinys. Ir tik nesant laisvų vietų kituose vagonuose, leisti pardavimą iki ar iš Plungės į tuos vagonus, o laipinimą daryti pro gretimus vagonus, kurie stovi ties peronu. Tokių keleivių tikrai bus labai nedaug, pagrindinis srautas važiuoja į Šiaulius, Klaipėdą ar Vilnių.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.27, 13:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
".„Didesnio sąstato nei 10 vagonų keleivinių traukinių negalime leisti dėl saugumo reikalavimų. Remiantis Valstybinės geležinkelio inspekcijos reikalavimais, keleivinio traukinio sąstatas negali būti ilgesnis nei stoties perono. Kadangi Plungės stotyje perone gali tilpti tik iki 10 vagonų, didesnių sąstatų siųsti, nepažeisdami reikalavimų, negalime“, – aiškino „Lietuvos geležinkeliai“.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/finansai/lietuvos-gelezinkeliu-permainos-brangesni-traukinio-bilietai-ne-tik-vasara-662-818188"
O jei Plungėje nestoti?
Komentuoti:
-
Šiaip valstybinės įmonės turi atlikti ir socialinę-ekologinę bei pan. funkcijas, neturi vaikytis vien tik pelno. Normalios šalys skatina keliavimą geležinkeliais, net jei tai ir nebūtinai pelninga. Lietuvoje iki tokio mąstymo tolokai, žinomas vienas žodis efektyvinimas. LG požiūriu turbūt efektyviausia paleisti vieną vagoną (nes paleisti mažiau vagonų nelabai išeitų) ir patrigubinti kainą, nes tie pertekliniai keleiviai, kurie netelpa, tik trukdo dirbti ir vargina personalą.
Neturiu supratimo, kiek LG trūksta, kad keleivių vežimas būtų pelningas, tačiau kiekvienas netilpęs keleivis yra potencialiai prarastas keleivis, kai galėtų būti atvirkščiai. Reklamuojamas sezono maršrutas į pajūrį, bet nesugebama to vykusiai išnaudoti. Tai kam tada mėtyti pinigus reklamai?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kokia dar karta be teisių? Visi iki 20 metų dabar su teisėmis. Ir automobilizacija didesnė nei prieš 10 metų. Nereikia čia sekti pasakų. Prie universitetų nėra kur automobilių kišti. Ženkli dalis - su automobiliais. Valdžiai nusispjaut. Prieš porą dešimtmečių alternatyvos keliavimui nebuvo, bet vis tiek VT degradavo. Kas klausė liaudies balso? Niekas. Tai kodėl dabar turėtų, kai VT naudojasi tik nedidelė dalis žmonių, o lyginant su tuo, kas buvo prieš 20 metų, tai VT nuosmūkis sudaro kelis kartus...Paskutinis taisė Al1; 2017.06.27, 10:10.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Prieš 10 m. būtų suveikę Al1 sąmokslo teorija. Masinis žlugdymas su laikais 4 val. ir po to 11 val. ir "jokio ten vifi". Bet dabar LG nebeturi išeities.
Užaugo karta "be teisių" ir jiems reikia prie jūrosIr jie kals LG vadą, Susisiekimo ministrą ir Premjerą per delfi, per žurnalus ir per FB.
Nebent parduos "Keleivių paslaugų veiklą".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O ko norėti, kai iš įmonės reikalaujama tik pelno? NĖRA valstybinės poltikos viešojo transporto srityje ir viskas. Geležinkeliams, iš kitos pusės, yra dar nuo seno uždėta prievolė vežti keleivius. Bet jie pervežimus sabotuoja, daro taip, kad keleiviai geležinkeliais nevažiuotų ir tokiu būdu kratosi prievolės. Drastiški sprendimai nutraukti pervežimus, aišku, iššauktų visuomenės pasipiktinimą. Nors jau po tiek metų "reformų" ir nykstamai mažos įtakos keleivių pervežimams, tikriausiai reakcija būtų menka. Nu nutraukė susisiekimą ir nutraukė. Autobusai yra. O dauguma vis tiek su tačkėmis važinėja...Jiems ar traukinys, ar autobusas - nereikalingi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
kam dar is vis sia tem diskutuojama,samprotaujama.. aiskus Lietuvos Gelezinkeliu poziris keleiviu atzvilgiu - KELEIVIU YRA PER DAUG, TEGU NESINAUDOJA MUSU PASLAUGOMIS, O NAUDOJASI TOKS'AIS, KAUTRA, BUSTURAIS, KLAIP. o tema pervadinti keleiviu vezimas marsrutais, kurie LG nereikalingi..
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTegu išsižioja kada konferencijoje apie keleivių nuostolius. Greitai bus nukalti
Koks yra patvirtintas maksimalus įkainis keleiviui už km geležinkeliu? Kažkas turėtų reguliuoti kaip elektros ir kitas infrastruktūrines kainas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tegu išsižioja kada konferencijoje apie keleivių nuostolius. Greitai bus nukalti
Koks yra patvirtintas maksimalus įkainis keleiviui už km geležinkeliu? Kažkas turėtų reguliuoti kaip elektros ir kitas infrastruktūrines kainas.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Na, bent jau delfi nėra parašyta, kad pigs: "nusprendėme pasiūlyti keleiviams ne piko metu važiuojančiais traukiniais keliauti pigiau". Šiuo atveju - pigiau nei piko metu.
Sakykim pardavinėji bulves vienas po 40 ct, kitas po 50 ct. Nusprendi pakelti 50ct bulvių kainą, o 40ct palikti tokią pat. Na nesakysi gi "nusprendžiau pasiūlyti vienas bulves pigiau".
Tiesiog didindamas dalį kainų nusprendei nedidinti mažiausios kainos.
Komentuoti:
-
LG vadovybės logika: daug keleivių - didesnės kainos! #nesmumsdzin
- 3 patinka
Komentuoti:
-
LG jaunareformatoriai tiesiog bukai žlugdo keleivių pervežimą. Nors dyzelinius traukinius nupirko dar ana LG valdžia, bet gi dar žiemą tapo akivaizdu, kad piko metu jie visiškai nesusitvarko su srautais ir reikėjo gi ruoštis pikui, koreguoti grafikus, leisti vagonus su lokomotyvais, o ne tik dyzelinius traukinius.
Vilniaus dyz. depe stovi 4 Lenkijoje modernizuoti sėdimi vagonai, jiems atliekamas remontas. Taigi, gal juo paleis liepos mėn. Bet kokiu atveju, reikalingi kardinalūs pokyčiai. Nafig mesti tas Pesas ir leisti vagonus su lokomotyvais, leisti dar porą porų traukinių kasdien.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAbiejuose straipsniuose rašo, kad ne piko metu pigs, bet kad niekas nepigs, lieka tas pats (dabar nuo 14,50 kaina ir po to 14,50 bus prasčiausiu laiku). Tik laikai nebent persistumdys, bet mažiausia kaina išlisks tokia pati. Ar gražu taip meluoti?
Komentuoti:
-
Abiejuose straipsniuose rašo, kad ne piko metu pigs, bet kad niekas nepigs, lieka tas pats (dabar nuo 14,50 kaina ir po to 14,50 bus prasčiausiu laiku). Tik laikai nebent persistumdys, bet mažiausia kaina išlisks tokia pati. Ar gražu taip meluoti?
Komentuoti:
Komentuoti: