Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vėkas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Aš irgi įsiterpsiu. Konkuruoti galima ne tik kaina bet ir paslaugos kokybe. Tad nenustebkite jeigu keliaujančių traukiniais į Klaipėdą skaičius nesumažės taip drastiškai kaip įsivaizduojate.
    Taip, kokybinis skirtumas yra, bet reikia nepamiršti ir visuomenės lūkesčių iš LG kaip valstybės valdomos kompanijos - pigiausios galimybės ir užtikrintos pasiūlos. Didžiąja dalimi tai turėtų spręsti valstybė (susisiekimo ministerija) per bendrą mobilumo politiką ir iš jos turėtų kilti aiškūs tikslai LG (tiek kokybiniai, tiek finansiniai), kuriais remiantis galima daryti investicijas į riedmenis, kelius ir kt. Dabar gi nelabai išeina iš LG kažko reikalauti, kai jie patys sugalvoja ką turi daryt ir patys tai vykdo kaip jiems pavyksta.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Aš irgi įsiterpsiu. Konkuruoti galima ne tik kaina bet ir paslaugos kokybe. Tad nenustebkite jeigu keliaujančių traukiniais į Klaipėdą skaičius nesumažės taip drastiškai kaip įsivaizduojate.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Greičiausiai bus taip, kad atpigins dabartinius ekspresus, pabrangins greituosius...
    Tai, kad kainų į nepopuliarius traukinius nepigina, jog pritrauktų daugiau keleivių ir pakonkuruotų su autobusais, tik pabrangina į populiariausius, kad būtų mažiau važiuojančių ir mažesni kaštai, geriausia jiems aišku būtų, kad apskritai neliktų važinėjančių traukiniais ir galėtų atsisakyti šios nepelningos veiklos.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.28, 10:02.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Greičiausiai bus taip, kad atpigins dabartinius ekspresus, pabrangins greituosius...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Praleidot esminį dalyką, tad dar kartą atkreipiu dėmesį:

    Straipsnyje rašoma, kad tie "saugumo reikalavimai" kažkaip negalioja populiariausiu laiku, bet galioja kitais laikais. Rašo, kad ilgą traukinį galime leisti piko metu, bet kitu metu "saugumo reikalavimai" neleidžia. Tai perono ilgis lyg nepailgėja piko metu

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Briedis

    Variantų ir daugiau. Galima nestoti, galima peroną prailginti, galima vietoj Pesos paleisti TEP'ą... Čia tik rado pasiteisinimą.
    Uzsienyje niekam nekyla problemu, kai traukinyje buna pasakoma - del perono ilgio pirmo ir paskutiniu X vagonu durys bus neatidaromos. Zmones ramiai paeina i prieki/atgal ir islipa per atidaromas duris. Visada lengviausia rasti pasiteisinima kazko nedaryti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent. Bilietų trūksta į ekspresus. Tai arba tegul LG leidžia trigubas Pesas, arba vietoj Pesų tuos 10 vagonų... Trūksta perono ilgio.. Galima medinį sukalti per porą dienų. O po to ir pastovų įrengtį. Prieš 2 ar 3 metus, kai Kaišiadoryse vyko kažkoks kelio remontas, Vilniaus - Klaipėdos traukiniai stodavo ne 1 perone, o kažkur po pėsčiųjų tiltu ir ties vandentiekio bokštu, tiesiog ant iešmų raizgalynės. Tai stoties darbininkai prie kiekvieno vagono prinešdavo laikinus medinius laiptelius...
    Galiausiai į į peroną netelpančius vagonus galima laipinti per gretimus ties peronu stovinčius vagonus. Daugiau 12 vagonų vargu ar LG leis, tai keleiviams pereiti per porą vagonų nebus problemų. Tuo labiau, kad parduodant bilietus galima jų neleisti parduoti iki ar nuo Plungės į tuos vagonus, kurie netilps į peroną, t.y., tarkim, 11 ir 12 ar 1 ir 2, žiūrint kurlink (Vilnių ar Klaipėdą) važiuoja traukinys. Ir tik nesant laisvų vietų kituose vagonuose, leisti pardavimą iki ar iš Plungės į tuos vagonus, o laipinimą daryti pro gretimus vagonus, kurie stovi ties peronu. Tokių keleivių tikrai bus labai nedaug, pagrindinis srautas važiuoja į Šiaulius, Klaipėdą ar Vilnių.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.27, 13:29.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    ".„Didesnio sąstato nei 10 vagonų keleivinių traukinių negalime leisti dėl saugumo reikalavimų. Remiantis Valstybinės geležinkelio inspekcijos reikalavimais, keleivinio traukinio sąstatas negali būti ilgesnis nei stoties perono. Kadangi Plungės stotyje perone gali tilpti tik iki 10 vagonų, didesnių sąstatų siųsti, nepažeisdami reikalavimų, negalime“, – aiškino „Lietuvos geležinkeliai“.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/finansai/lietuvos-gelezinkeliu-permainos-brangesni-traukinio-bilietai-ne-tik-vasara-662-818188"

    O jei Plungėje nestoti?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Šiaip valstybinės įmonės turi atlikti ir socialinę-ekologinę bei pan. funkcijas, neturi vaikytis vien tik pelno. Normalios šalys skatina keliavimą geležinkeliais, net jei tai ir nebūtinai pelninga. Lietuvoje iki tokio mąstymo tolokai, žinomas vienas žodis efektyvinimas. LG požiūriu turbūt efektyviausia paleisti vieną vagoną (nes paleisti mažiau vagonų nelabai išeitų ) ir patrigubinti kainą, nes tie pertekliniai keleiviai, kurie netelpa, tik trukdo dirbti ir vargina personalą.
    Neturiu supratimo, kiek LG trūksta, kad keleivių vežimas būtų pelningas, tačiau kiekvienas netilpęs keleivis yra potencialiai prarastas keleivis, kai galėtų būti atvirkščiai. Reklamuojamas sezono maršrutas į pajūrį, bet nesugebama to vykusiai išnaudoti. Tai kam tada mėtyti pinigus reklamai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokia dar karta be teisių? Visi iki 20 metų dabar su teisėmis. Ir automobilizacija didesnė nei prieš 10 metų. Nereikia čia sekti pasakų. Prie universitetų nėra kur automobilių kišti. Ženkli dalis - su automobiliais. Valdžiai nusispjaut. Prieš porą dešimtmečių alternatyvos keliavimui nebuvo, bet vis tiek VT degradavo. Kas klausė liaudies balso? Niekas. Tai kodėl dabar turėtų, kai VT naudojasi tik nedidelė dalis žmonių, o lyginant su tuo, kas buvo prieš 20 metų, tai VT nuosmūkis sudaro kelis kartus...
    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.27, 10:10.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Prieš 10 m. būtų suveikę Al1 sąmokslo teorija. Masinis žlugdymas su laikais 4 val. ir po to 11 val. ir "jokio ten vifi". Bet dabar LG nebeturi išeities.
    Užaugo karta "be teisių" ir jiems reikia prie jūros Ir jie kals LG vadą, Susisiekimo ministrą ir Premjerą per delfi, per žurnalus ir per FB.

    Nebent parduos "Keleivių paslaugų veiklą".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ko norėti, kai iš įmonės reikalaujama tik pelno? NĖRA valstybinės poltikos viešojo transporto srityje ir viskas. Geležinkeliams, iš kitos pusės, yra dar nuo seno uždėta prievolė vežti keleivius. Bet jie pervežimus sabotuoja, daro taip, kad keleiviai geležinkeliais nevažiuotų ir tokiu būdu kratosi prievolės. Drastiški sprendimai nutraukti pervežimus, aišku, iššauktų visuomenės pasipiktinimą. Nors jau po tiek metų "reformų" ir nykstamai mažos įtakos keleivių pervežimams, tikriausiai reakcija būtų menka. Nu nutraukė susisiekimą ir nutraukė. Autobusai yra. O dauguma vis tiek su tačkėmis važinėja...Jiems ar traukinys, ar autobusas - nereikalingi.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    kam dar is vis sia tem diskutuojama,samprotaujama.. aiskus Lietuvos Gelezinkeliu poziris keleiviu atzvilgiu - KELEIVIU YRA PER DAUG, TEGU NESINAUDOJA MUSU PASLAUGOMIS, O NAUDOJASI TOKS'AIS, KAUTRA, BUSTURAIS, KLAIP. o tema pervadinti keleiviu vezimas marsrutais, kurie LG nereikalingi..

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tegu išsižioja kada konferencijoje apie keleivių nuostolius. Greitai bus nukalti

    Koks yra patvirtintas maksimalus įkainis keleiviui už km geležinkeliu? Kažkas turėtų reguliuoti kaip elektros ir kitas infrastruktūrines kainas.
    Reguliuoja rinka, pvz. kitą savaitę prie jūros važiuosiu su auto, vežantis dviratį pigiau net vienam važiuoti su auto nei su traukiniu.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tegu išsižioja kada konferencijoje apie keleivių nuostolius. Greitai bus nukalti

    Koks yra patvirtintas maksimalus įkainis keleiviui už km geležinkeliu? Kažkas turėtų reguliuoti kaip elektros ir kitas infrastruktūrines kainas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Na, bent jau delfi nėra parašyta, kad pigs: "nusprendėme pasiūlyti keleiviams ne piko metu važiuojančiais traukiniais keliauti pigiau". Šiuo atveju - pigiau nei piko metu.
    Skamba kaip pigiau nei buvo.
    Sakykim pardavinėji bulves vienas po 40 ct, kitas po 50 ct. Nusprendi pakelti 50ct bulvių kainą, o 40ct palikti tokią pat. Na nesakysi gi "nusprendžiau pasiūlyti vienas bulves pigiau".
    Tiesiog didindamas dalį kainų nusprendei nedidinti mažiausios kainos.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    LG vadovybės logika: daug keleivių - didesnės kainos! #nesmumsdzin

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG jaunareformatoriai tiesiog bukai žlugdo keleivių pervežimą. Nors dyzelinius traukinius nupirko dar ana LG valdžia, bet gi dar žiemą tapo akivaizdu, kad piko metu jie visiškai nesusitvarko su srautais ir reikėjo gi ruoštis pikui, koreguoti grafikus, leisti vagonus su lokomotyvais, o ne tik dyzelinius traukinius.
    Vilniaus dyz. depe stovi 4 Lenkijoje modernizuoti sėdimi vagonai, jiems atliekamas remontas. Taigi, gal juo paleis liepos mėn. Bet kokiu atveju, reikalingi kardinalūs pokyčiai. Nafig mesti tas Pesas ir leisti vagonus su lokomotyvais, leisti dar porą porų traukinių kasdien.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Abiejuose straipsniuose rašo, kad ne piko metu pigs, bet kad niekas nepigs, lieka tas pats (dabar nuo 14,50 kaina ir po to 14,50 bus prasčiausiu laiku). Tik laikai nebent persistumdys, bet mažiausia kaina išlisks tokia pati. Ar gražu taip meluoti?
    Na, bent jau delfi nėra parašyta, kad pigs: "nusprendėme pasiūlyti keleiviams ne piko metu važiuojančiais traukiniais keliauti pigiau". Šiuo atveju - pigiau nei piko metu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Abiejuose straipsniuose rašo, kad ne piko metu pigs, bet kad niekas nepigs, lieka tas pats (dabar nuo 14,50 kaina ir po to 14,50 bus prasčiausiu laiku). Tik laikai nebent persistumdys, bet mažiausia kaina išlisks tokia pati. Ar gražu taip meluoti?

    Komentuoti:

Working...
X