Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Tada statistika kaip ir teisinga, tik aišku tiksliau būtų įtraukti kilometražą, nes dabar daug trumpų laiku atvykusių reisų labai pagerina statistiką.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    24 000 kelionių čia kaip suprantu su keleiviais (t.y. padauginta iš keleivų skaičiaus)? Tada neteisingai lygina - 4 reisai, turėtų 4 padaugint iš keleivių skaičiaus ir tada lygint. Nebent 24000 čia tiek buvo keleivinių traukinių kelionių (reisų) per pusmetį iš viso, nedauginant iš keleivių skaičiaus?
    Čia reisų skaičius, apie 150 reisų per dieną yra labai įmanomas skaičius.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    24 000 kelionių čia kaip suprantu su keleiviais (t.y. padauginta iš keleivų skaičiaus)? Tada neteisingai lygina - 4 reisai, turėtų 4 padaugint iš keleivių skaičiaus ir tada lygint. Nebent 24000 čia tiek buvo keleivinių traukinių kelionių (reisų) per pusmetį iš viso, nedauginant iš keleivių skaičiaus?

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Balandžio 27 d. Klaipėda-Vilnius (kažkuris vakarinis) 2 val Telšiuose prastovėjo, ir savaitgalio šio. Taigi per mėn 2as kiek aš žinau.
    LTG suskaičiavo: Atstovė sakė, kad per pirmąjį šių metų pusmetį iš 24 000 kelionių tik 4 reisų keleiviai patyrė nepatogumų, kai traukinys dėl gedimo vėlavo apie dvi valandas.

    Klausimas, kaip skaičiuoja tas 24000 kelionių, pagal bilietus? Pvz Kaunas-Kaišiadorys lyginti su Vilnius-Klaipėda būtų gal nelabai teisinga. Kai sustoji kažkur kur iš bėdos taksi gali išsikviesti, ir kai sustoji 300 km nuo galutinio taško miškų glūdumoje.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Balandžio 27 d. Klaipėda-Vilnius (kažkuris vakarinis) 2 val Telšiuose prastovėjo, ir savaitgalio šio. Taigi per mėn 2as kiek aš žinau.
    Paskutinis taisė LinS; 2024.06.04, 14:04.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tiesiog fakto konstatavimas, kad kai kas praėjusį savaitgalį grįžo namo gerokai vėliau.
    Na ne tik, čia buvo ir pasakyta "labai retus vėlavimus", tai vat ir įdomu, kaip yra iš tikrųjų. Nes jei čia antras didesnis vėlavimas po rudeninio, tai pasakymas labai reti turbūt tinka.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia tiesiog fakto konstatavimas, kad kai kas praėjusį savaitgalį grįžo namo gerokai vėliau.
    Apie LTG statistiką jau buvo diskusija po rudeninio vėlavimo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai gal ir reti, jei čia antras vėlavimas po to garsiojo tamstos aprašyto prieš pusmetį ar pan. Ar manot, kad padirbinėja statistiką?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Į bendrą kolekciją apie "labai retus" traukinių Vilnius-Klaipėda-Vilnius vėlavimus.

    LRT.lt 2024.06.02
    Sekmadienio vakarą buvo sugedęs traukinys šalia Plungės
    Nurodoma, kad sugedęs traukinys stovėjo Plungės-Tarvainių tarpstotyje
    20.50 val. LTG informavo, kad traukinys buvo sutaisytas apie 20 val. ir jau važiuoja.
    15min duomenimis, vėlavo šie traukiniai: Nr. 782 (16:37-21:00) ir Nr. 20 (17:45-22:43) Klaipėda–Šiauliai–Vilnius, Nr. 19 (18:35-23:12) Vilnius–Šiauliai–Klaipėda, Nr. 26 (17:40-20:11) Šiauliai–Vilnius.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lnius-klaipeda
    LRT.lt 2024.06.03
    Ilga kelionė namo: iš Klaipėdos į Vilnių greituoju traukiniu – per daugiau nei 7 valandas
    Nors įprastai kelionė trunka 4,5 val., traukinys šįkart gedo, o sostinę pasiekė tik po daugiau nei 7 valandų. „Lietuvos geležinkelių“ atstovai sako, kad tokie atvejai – išimtiniai, keleiviams pasiūlyta ir kompensacijų (...)
    LTG grupės ryšių su visuomene vadovė Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė LRT.lt komentavo, kad įmonė apgailestauja dėl vakarykščio įvykio ir nepatogumų, kurių patyrė keleiviai. Anot jos, traukinys sostinę pasiekė 00.07 val.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nei-7-valandas

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Vėl retinami traukinių maršrutai dėl elektrifikacijos darbų tarp Šiaulių ir Klaipėdos iki gegužės pabaigos https://ltg.lt/naujienos/2024/ltg-in...rangos-darbai/

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    O tai į Mockavą ne 630ML važiuoja?
    Nuo gruodžio 10 d. kasdien važiuoja 730ML.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    O tai į Mockavą ne 630ML važiuoja?
    Kažkodėl buvau įsitikinęs, kad šitą skaičiau dar čia forumiuke, bet dabar neberandu. Gal sapnavau.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O tai į Mockavą ne 630ML važiuoja?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Na tai kaip įprastą savaitgalį.
    Ech, naivuolis aš, tikėjausi kalėdinio stebuklo
    Kai į Mockavą, į Rygą ir į patvorį po vieną 730ML dedikuoja, būtų keista jei Klaipėdai atsirastų iš kur papildomai paimti.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Įprastai kursuoja 1x730ML, kursuos 2x730ML ir klasiniai vagonai, po 5-7.
    Na tai kaip įprastą savaitgalį.
    Ech, naivuolis aš, tikėjausi kalėdinio stebuklo

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Citata iš straipsnio:

    Ar tai reiškia, kad vietoje įprastai kursuojančių dvigubų Pesų, į sąstatą sukabins 4-ias?
    Žinoma, kad ne, nes tada kone visas turimas Pesų parkas važiuos vienu reisu. Tiesa, pamatyti būtų įdomu tokį vaizdelį.

    Įprastai kursuoja 1x730ML, kursuos 2x730ML ir klasiniai vagonai, po 5-7.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

    Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

    P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
    Citata iš straipsnio:
    „Šventiniu laikotarpiu keleivių srautai išauga, ypač – populiariausiomis kryptimis tarp sostinės ir Kauno bei Klaipėdos, kuriomis atitinkamai ir lyginant su lapkričiu, keliauja apie 10 ir 30 proc. daugiau žmonių. Be to, šiuo laikotarpiu kursuoja mūsų šventiniai traukiniai, į kuriuos bilietai neretai būna išgraibstomi dar anksčiau.
    Žinoma, keleivių patogumui, planuojame į reisus maršrutu Vilnius–Klaipėda leisti dvigubai didesnius sąstatus, tačiau norintiems keliauti populiariausiais laikais, siūlome bilietus įsigyti iš anksto. Patogiausia tai padaryti interneto puslapyje www.LTGLink.lt ar LTG Link mobiliąja programėle“, – teigia „LTG Link“ verslo vystymo ir rinkodaros vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
    Ar tai reiškia, kad vietoje įprastai kursuojančių dvigubų Pesų, į sąstatą sukabins 4-ias?

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Ankščiau važinėdavau Kaunas Vilnius porą kartų per savaitę, bėdų nebūdavo.
    Dabar kartą į savaitę važiuoju Telšiai Vilnius, tai vėlavimai nuolatiniai, erzina neužtikrintumas. Jei ne tiltų statybos prie Kauno turbūt sėsčiau atgal į automobilį, na ir žinoma, kadangi kelionės ilgos pirkčiau 3l dyzelį, kad patogiau būtų. Kantrybės taurė jau beveik pilna.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Jau eilė metų, kaip savaitgaliniai reisai Vilnius-Klaipėda-Vilnius važiuoja su 100% užpildymu. Dalis keleivių, negavę bilieto, turi ieškoti alternatyvų. Ar LTG kažką daro, kad padidinti vietų skaičių traukiniuose? Juk traukinys lanksti susisiekimo priemonė - koks yra vietų poreikis, tiek vagonų sukabini į sąstatą. Bet kažkodėl tai neveikia. Galbūt elektrifikavus geležinkelį bus nauji, talpesni traukiniai?
    Daro - iškanibalizavo vieną Pesą 730 ant dalių, kad kitos galėtų važiuoti rečiau gesdamos.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jau eilė metų, kaip savaitgaliniai reisai Vilnius-Klaipėda-Vilnius važiuoja su 100% užpildymu. Dalis keleivių, negavę bilieto, turi ieškoti alternatyvų. Ar LTG kažką daro, kad padidinti vietų skaičių traukiniuose? Juk traukinys lanksti susisiekimo priemonė - koks yra vietų poreikis, tiek vagonų sukabini į sąstatą. Bet kažkodėl tai neveikia. Galbūt elektrifikavus geležinkelį bus nauji, talpesni traukiniai?

    Komentuoti:

Working...
X