Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lunar
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Koks teorinis maksimalus ekspreso greitis galėtų būti tarp Klp-Vln? Kaip suprantu, dar galima greitinti esamą.
    Kiek pinigų duosi, toks ir bus. Jei turi lyšnų kokį 100 milijardų, tai galima padaryti ir greičiau nei 1 val.
    Realiau, tai bėgiai 376 km, trumpesnių niekas nedarys. Realistiskas maksimalus būtų 160 km/h, jei tarkim vidutinis gautųsi 150 km/h , tai 2,5h. Bet čia turbūt į bėgius vistiek reiktų nerealiai daug įkišt pinigų.
    Dabar greičiausias traukinys yra 100 km/h vidutiniu greičiu. Nežinau kiek realu greičiau padaryt. GAl kokį 120 km/h ir galima. Tai gautųsi 3h 8min.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Koks teorinis maksimalus ekspreso greitis galėtų būti tarp Klp-Vln? Kaip suprantu, dar galima greitinti esamą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiauliai ir taip turi iš ko rinktis, o atskiras traukinys kainuotų daugiau nei normali triguba Pesa, tegul ir ne pilnai užpildyta iš Vilniaus iki Klaipėdos (kai dienos metu ten važiuotų).

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Sausio 14 dieną 16.05 Klaipėda-Vilnius vietų nėra. Klaipėda-Šiauliai yra laisva apie 95 vietas. 17.55 važiuoja viena Pesa, laisvų vietų iki Šiaulių 55, iš Klaipėdos iki Vilniaus užimtos visos. Gal vietų problemas išspręstų, jei kai kurie traukiniai, važiuojantys į Klaipėdą, neimtų keleivių iš Šiaulių, o Šiauliams duoti atskirą traukinį?
    Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.14, 14:47.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Važiavau vakar reisu Šiauliai - Kaišiadorys, kuris iš Šiaulių išvyksta 17:55. Nežinojau, kada baigsiu reikalus Šiauliuose, taigi bilietą pirkau valandą iki išvykimo. Gavau paskutinę vietą 1 oje klasėje, užpildymas 100 proc, o buvo šeštadienis! Beje, iš šio reiso labai patogu persėsti Kaišiadoryse į Kauną, nors toks buvau tik aš vienas. Suminis kelionės laikas net su persėdimu gaunasi trumpesnis, nei autobusu. (2:30 prieš 2:55). Manau, tokių keleivių būtų daugiau, tačiau žmonės tiesiog nežino, nepagalvoja apie tokią galimybę.
    Paskutinis taisė disident; 2018.01.14, 09:55.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Sorry, betgi čia tema "Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą", bet ne "Kaišiadorys - Pamieris".

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarp Kaišiadorių ir Pamierio greitasis į Kauną važiuoja 160 km/h greičiu. Paprastas su visais sustojimais, deja, ir toliau velkasi mažiau nei ant 100 km/h tame ruože.
    Atstumas apie 11 km, tai turėtų nuvažiuoti maždaug 2 min. greičiau 160 km/h, palyginus su buvusiu 120 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Greitieji (su keliais sustojimais), taip pat ir ekspresai turėtų. Gal ekspresai ir kituose ruožuose išspaudžia. Šiaip tai pasijuto iš karto (gal nežinantys ir nesuprastų). Paskui pažvelgiau į ekraną ir pamačiau, kad jau buvo apie 150 km/h ir galiausiai padidėjo iki 160.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarp Kaišiadorių ir Pamierio greitasis į Kauną važiuoja 160 km/h greičiu. Paprastas su visais sustojimais, deja, ir toliau velkasi mažiau nei ant 100 km/h tame ruože.
    Kuris reisas? Reiks būtinai išbandyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarp Kaišiadorių ir Pamierio greitasis į Kauną važiuoja 160 km/h greičiu. Paprastas su visais sustojimais, deja, ir toliau velkasi mažiau nei ant 100 km/h tame ruože.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebus jokio 160 km/h, nes būtų keičiami tvarkaraščiai. Kol kas apie jų pakeitimus nieko nepranešama. Taigi, 160 km/h matyt visgi atskiruose ruožuose jau galimas, bet dar nenaudojamas. Traukiniai tokį greitį pasieks tik vėluojant.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nėra jokio 160km/h greičio.
    šiandien nėra, rytoj bus. nuo sausio 1 d.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nėra jokio 160km/h greičio.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    pesai 730, ir elektrickai 575 atskiruose tarpstočio kilometruose leidžiamas greitis tampa 160 km/h, ruože Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas
    Bet ly tai kai 730ml pirko, buvo skelbiama kad maximalus greitis - 140 km/h? ar pakeitė?

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    pesai 730, ir elektrickai 575 atskiruose tarpstočio kilometruose leidžiamas greitis tampa 160 km/h, ruože Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas

    Komentuoti:


  • lgkas
    replied
    Šiandien stotyje anšlagas, smagu dirbti kai tiek daug keliautojų :-) Šiandienos 9,50 , 16,45, 17,45 į Klaipėdą iššluoti visiškai, rytojui taip pat išpirkti 6,50, 9,50, 16,45 reisai (TAI YRA VISI REISAI, IŠSKYRUS 17,45).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei naujo traukinio amortizacija neįskaitomi niekaip į keleivių vežimo išlaidas, galbūt. Bet jei įskaitoma, tai vargu ar pigiau. Aišku, vagonai reikalauja daugiau priežiūros ir paruošimo kelionei. Vien palydovų reikia daugiau. Visgi LG turėtų galvoti ir apie tai, kad atbaidžius keleivius, jų gali sumažėti tiek, kad po kurio laiko "nepasimokės" leisti ir dyzelinio traukinio. Iš kitos pusės, yra maršrutų, kurie orą vežioja, bet jie važinėja. Kad ir tas reisas Vilnius - Klaipėda ryte 5.10 val. Dar iš Klaipėdos jis pateisinamas, bet tik ne iš Vilniaus. Net ir iš Klaipėdos jis yra per velyvas, nes atvykimas į Vilnių po 9 val ryto. Šiaip tai reikėtų naktinio traukino su plackartiniais ir kupė vagonais. Tada iš tikrųjų tiems, kam reikia ryte prieš darbo pradžią būti tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje, o taip pat ir Kaune, galėtų važiuoti. Nes ir brangiau sumokant. Nes dabar arba reikia nakvoti Vilniuje, Kaune, kas kainuoja, jei neturi pas ką, arba važiuoti automobilius anksti ryte. Dar yra naktinis autobusas, bet geriau jau miegoti gulint traukinyje, nei naktį sėdint autobuse.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    O galimas variantas, kad eksploatuoti dyzelį su mažesnėmis pajamomis vis tiek pelningiau (mažiau nuostolinga), nei lokomotyvą su didesnėmis pajamomis už bilietus? Nes tada būtų aišku, kad LG tik veiklos optimizavimas rūpi, o ne klientų servisas.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Nu ko į tą Klaipėdą važiuoti. Geriau kalėdinis traukinukas iki oro uosto. Ar nematot, kaip LG stengiasi dėl keleivių .

    „Lietuvos geležinkelių“ staigmena keleiviams: važiuos kalėdinis traukinys

    https://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Eli...inis-traukinys

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tęsiasi praktiškai metus, nuo 2016/2017 naujo grafiko, nors jau tik pradėjus dyzelinių traukinių ekspoloataciją pernai vasarą tos problemos iškilo. Atrodė, kad kai bus gauti visi traukiniai, kai bus įvestas naujas tvarkaraštis, kažkaip išspręs tas problemas, neastisakys vagonų su lokomotyvais. Gi atsisakė, leidžia tik ypatingo piko metu - vasarą leido ir dabar prieš šventes paleis kelis reisus...

    Komentuoti:

Working...
X